Magisk ketchup....

 
Ingen brasa  blir det ikväll mer än möjligen på grillen men det är tveksamt.. vindarna är iskalla
 
Så ett skratt får det bli istället :)
 
Kram o ha en bra valborg 💖
1 Sofia :

skriven

Kära Esmeralda!

I nästan varje seans som jag har fått av dig under åren, har du skrivit att mannen i mitt liv skulle dyka upp. Nu undrar jag om det är Jens. Jag kan ej sluta tänka på honom och jag tror att han också känner något för mig. Har jag rätt? 😍 ha en fin Valborgsmässoafton. Kram 🥰 sofia

Svar: Jag kan inte säga om det är Jens.. det måste du själv känna in... och snart vet du.. kram :)
Esmaralda

2 Snödroppen:

skriven

Hahaha klockrent😂😂
Skönt att få skratta lite😂
Trevlig Valborg och ha en trevlig kväll🤩

3 Anna E:

skriven

Haha rolig :)

Önskar dig en fin valborg

4 Mikael:

skriven

Haha bra ketchup där

Här blir det annan ketchup

https://youtu.be/V0PisGe66mY

Och en joggingtur i solen och möjligen gym :)

Kram
Mikael

Svar: :) Kram
Esmaralda

5 Ghostwriter:

skriven

Min flytt... Jag kommer tacka Ja och det känns rätt. Hur kommer dock över känslan av tryggheten som jag har i min nuvarande stad? Jag är ju trygg med att det är just en stad och att det är större, och människorna jag har här osv. Det är ju också därför jag behöver denna nya flytten för att inse, som du säger, att den äkta tryggheten är den inom mig. Jag måste flytta nu för att förstå det lite bättre.

Behöver bara lite tips för att komma över rädslan?
Jag är nog mest rädd att jag inte tycker det kommer vara kul med människorna även fast jag älskar dom, och att jag inte får det sociala livet jag önskar? Jobb och nya vänner? Eller vad tror du?




Kram och tacksam för lite tips!

Svar: Går du in för att bygga ett socialt liv så klarar du detta fint.. kram :)
Esmaralda

6 Michaela:

skriven

Svinkallt här med och lovas oväder om några timmar med 20 mm regn under 1 dygn!! Allt annat än rolig 1 Maj kan man säga :/

Lady signalerar att människan kommer höra av sig om ett tag. Har jag tolkat rätt eller fel?🤔

Hoppas att grillen ger lite stämning av brasa i alla fall och att ni har det gott trots omständigheterna. Kram och blöta pussar till Mg!

Svar: Du har god förmåga att tolka Lady rätt ! Kram :)
Esmaralda

7 Marie:

skriven

Jag fick varning att inte gå bland folk och den varningen fick jag i min seans för 5 månader sedan innan corona. Varningen sa att jag skulle bli utsatt för smitta en viss dag. Jag hade inte glömt men valde ändå att gå ut med kompisarna för 10 dagar sedan och jag blev jättesjuk i i corona. Jag har hög feber som inte går ner och jag ångrar att jag inte lyssnade.

8 Mej:

skriven

Hej esmaralda.

Trevlig valborg!

Har jag chans att få en partner, leva i en familj och gifta mig de närmaste kommande åren?
Kram

9 Ghostwriter:

skriven

Känns det bäst att avstå från frågan om de har något annat alternativ ("billigare")? Det känns som jag vill fråga, men att det kan få de fundera lite negativt.



Stor kram och tack!!

10 Bumble bee:

skriven

Glad valborgsmässoafton Es!
Jag har två frågor jag hoppas få svar på:
1. Ser du om jag kommer ha ett barn innan jag fyller 40 eller får jag det efter att jag har fyllt 40 år?
2. Hur stor procent är det att jag möter min soulmate nästa år? Kram 🐝

11 Läroliv:

skriven

Hahahaha, den var bra. Trevlig helg.

Kram

12 W:

skriven

Ha ha, underbart! Tack för den :)

Kram

13 Ronaris:

skriven

Hej

Jag dejtar en kille som vill ses, föreslår dagar, men oftast ändå avbokar eller på annat sätt skjuter upp det till någon annan gång. Väldigt frustrerande.
Jag uppfattar honom som ganska introvert, dvs. han trivs i sitt eget sällskap och fixa och pula runt hemma i lugn och ro. Är det att vara med "någon" som är hans utmaning, eller är det att han egentligen inte vill ses, fast han vågar inte erkänna det? De gånger vi faktiskt träffas känns det som att han anstränger sig för att det ska vara trevligt.

kram

14 Alex:

skriven

Hej Es


Ser du någon förändring i mitt arbetsliv och i så fall när? Kommer jag arbeta kvar, söka annat eller bli erbjuden annat arbete?

15 Alex:

skriven

Hej Es


Ser du någon förändring i mitt arbetsliv och i så fall när? Kommer jag arbeta kvar, söka annat eller bli erbjuden annat arbete?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: