Ett besök är nästan över....

 
Så mysigt med dotter och dotterdotter på besök... lilla Ellisen är en riktig pärla !
Och så liten är hon ju inte längre !
 
 
I dag blev det en tur med  morbror i hans båt och då går det undan !
Sonen är ju lite tokig i snabba båtar...
 
 
Härliga dagar har vi haft och i morgon åker dotter och Ellisen hem till sig i Lund
 
Sonen stannar ett tag till och i nästa vecka kommer militärkompisar från förr och det blir båt & bad & hamnliv... som jag inte kommer delta i... på grund av den där räliga glädjedödaren Corona  😡
 
Kram & kärlek
 
 
1 Linda N:

skriven

Ljuvliga bilder på dem bägge.💙

2 Sara:

skriven

Hej!
Jag har en sådan stark känsla att hans känslor inte är äkta alla gånger? Eller är det jag som oroar mej i onödan?

3 J:

skriven

Gomorgon,
Varför bryr sig inte A om mig?
Kram

4 Helena Ir:

skriven

Ellisen, vilken söt tjej! Och hon ser ju så snäll och go ut..

Båtliv är trevligt, men ju äldre jag blir så ska färden vara lugn. Länge sedan var det nu också..

Går och hoppas på renoveringen av vardagsrummet..att det ska ske nu i augusti. Och att målaren är den samma från förra året. Lite tufft att flytta på möbler själv..tur jag tränar på gym :)Det ska bli skönt när det är klart..

Ha det så bra med barn och barnbarn :)

Kram

5 Tingeling :

skriven

Vad fin hon är Ellisen, hon passar i glasögon 🙂

Önskar jag hade båt, det är en härlig frihetskänsla. Och jag älskar ju havet.

Har nu hittat tre par skor som jag beställt, och det av det lite dyrare märket rieker, fast på rea. Jag köpte ett par sandaler i affär, skulle kostat 700 och var 30 % rabatt, men när jag kom fram till kassan tog hon 60 % rabatt. Det godtog jag 🙂 så nu har jag beställt på nätet ett par gympadojor/promenadskor och ett par höst stövlar, också dessa på rea. Så nöjd! Jag har alltid köpt billiga skor annars som går sönder efter ett år. Är ju inte hållbart alls. Så nu blev det skor som förhoppningsvis håller flera år. Jag är inte jätteintresserad av att lägga pengar på kläder och skor, har jag aldrig varit. Blir glad när jag hittar på rean sånt jag vet jag kommer ha flera år.

Ha en fin söndag!

Kram!

6 Naturvän:

skriven

Hej!

Vilka underbara bilder, så fint ni har det!
Hoppas MG har bättrat på sig och inte har ont.

Till Katinka nr 32 igår
Nej, måste säga du har fel när du menar att allt är överdrivet när det gäller coronan. Tänk ett varv till och snälla håll dig till restriktionerna.

Energierna i huset känns helt uttömda på ngt konstigt sätt,känns bara så tomt, ser du om det blir bättre när min bod är på plats?

Ha en fin Söndag!
Kram



7 Läroliv:

skriven

Härligt med besök av barn och barnbarn.

Hoppas lille Klimpen mår bättre nu och slipper ha ont.

Kram

8 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Vilka Härliga sommarbilder !
Vilken solnedgång bakom söta barnbarnet .
Du får tänka att nästa sommar då du jäklar ska du mingla i hamnen och njuta av allt du brukar Detta eländes virus måste bara besegras och vara över !
Härligt ändå att du kan möta barn och barnbarn och umgås i det lilla

Njut av solen som visst skall visa sig idag med :-)
Pussa MG från oss alla .Det blir bara bättre

Kram Anki med flock

9 Susanne :

skriven

Hon har bruna ben, Ellisen!
Lik dig!
Nu kommer dottern hem m pojkvän. Hon ska skriva upp för moped, tredje gången. Är det ngn idé el ska vi avboka o lägga ner? Hon verkar blockera sig. Nu ör vi upp i mer än 6000 kr för körkortet så jag vet inte...

10 Fitnesskillen:

skriven

Godmorgon ez

Då har ni haft en riktigt rolig och trevlig helg 😃

Hej ez

Du igår hade jag en helt fantastisk bra dag och träffade min polare som jag inte har umgås på jätte länge och när han skulle köra hem mig så ringde min tjejkompis mig men jag klickade och skrev att jag inte kunde svara just nu och då började hon dampa på mig och kalla mig för respektlös skitunge och det förstörde stämningen när jag och min polare lyssnade på musik och min polare bara sa "vafan är problemet med henne?" och jag bara "vete fan blev helt chockad utav detta" och han bara "ja jag med, fattar ingenting just nu" och jag bara "inte jag i heller, detta kom som en bomb typ" och vi både skrattade lite för vi var så chockade och visste inte riktigt hur vi skulle reagera liksom, men som sagt jag blev verkligen chockad men samtidigt har jag alltid varit redo för att hon skulle dampa såhär nån gång, fattar inte varför hon ska bete sig såhär mot mig när hon visste att jag skulle umgås med min polare.. Min polare frågade om hon och jag hade något och jag bara nä men man börjar ju undra lite liksom.. Men ska jag låta henne vara ifred och vänta och se om hon lugnar ner sig och se om hon hör av sig?

Kram

11 Mamman som varit med från början :

skriven

Så mysigt det låter med barn och barnbarnsbesök 🌞 jag har en sista semestervecka framför mig utan några speciella planer men det är skönt!
Har träffat en man ett par gånger och är i det där stadiet då man ännu inte vet om det blir något. Ser du om det finns potential mellan mig och denne man Esmaralda...? Jag vet inte alls var jag har honom men för egen del känns det positivt!
Skickar en kram till dig Es och alla er andra! 😊🤗

12 Kristin:

skriven

For er perle ditt barnebarn er, og vilken glede hun utstråler. Nydelig. Blir glad av å se slike bilder.
Heldig du som har en så flott familie.
Ja, det er viktig å nyte tiden sammen så lenge det går, for plutselig er de voksne.
Ønsker dere en riktig herlig avslutning på ferien.
Hilse så mye til MG. Håper han er bedre nå og at han ikke har så ubehag av sin krage.
KRAM!!!

13 Skorpan:

skriven

Så söt, liknar sin mamma mycket, kanske hon såg ut så i samma ålder? O sonen är ju bara så stilig :). Militärkompisdags, kommer ihåg deras sammankomster, så kul att ha ett gäng som träffas en gång per år, tradition...

Här fortsätter det usla sovandet o är lite nedtyngd av det. Undrar om dotras hyresvärd kommer att åtgärda toaletten som var allt annat än fräsch, vad tror du Es? Går liksom inte att få fräsch med det golvet :(. Annars mycket bra o lämplig för en person...

Hemåt idag o regn lär det ska bli, förhoppningsvis inte hela resan, går ju inte att köra så hårt då...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

14 Hon:

skriven

Gomorron,
Vad ser ut att vara bästa sättet att lösa denna situation på?
Kram

15 Michaela:

skriven

Vilka fantastiska bilder och så fina barn och barnbarn du har! Tack och lov att ni kan ses trots Coronahelvetet men förbannat att du inte kan vara med på galej nästa vecka. Hoppas att ni fått sova i natt och att MG hållt sig lugn och mår bättre :)

Tänker på mitt första möte med min SM. Hur vet jag att det är han? Något utmärkande i hans utseede? Kommer det säga PANG för båda två på en gång? Fan vad jag längtar!

Ha en skön söndag!
Kram

16 Malin:

skriven

Vad mysigt ni haft det !
Underbart med barn och barnbarn hemma.
Ellisen är så söt.
Jag längtar efter barnbarn.

Men det är inte riktigt tid för det än.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: