GOTT NYTT ÅR !

 
En liten feel-good  filmsnutt och en stor nyårskram från mig
 
Sakta men säkert kommer vi att gå tillbaka till det mer normala livet men det tar tid innan allt är som det en gång varit.
Gör upp bra planer för nya året - lev  lite av dina drömmar och ta hand om dig !
 
MG, mamma, maken... vi  hälsar alla ett GOTT NYTT ÅT !!
 
Mssa kärlek
💖
1 Mercan :

skriven

Gott Nytt År söta Esmaralda och till alla i blogg familjen 😊♥️😊

2 Rika:

skriven

Tack önskar dig ett Gott Nytt år med nya glada tider. Kram

3 Rika:

skriven

Tack önskar dig ett Gott Nytt år med nya glada tider. Kram

4 J:

skriven

Gott nytt år! För mig personligen har 2020 varit ett av de bästa åren i mitt liv. Så underligt att jag kommer minnas det på det sättet medan resten av världen kommer minnas det som ett mardrömsår.

5 Helle68:

skriven

Jag önskar er alla här ett riktigt Gott och härligt nytt år..💥

6 CA:

skriven

Gott Nytt År till dig och din familj samt till alla som läser denna blogg.
Kram

7 Luna:

skriven

Gott Nytt År till Er!❤

8 Solstjärnan:

skriven

Tack detsamma 😊
Hoppas verkligen att nästa år för med sig mycket trevlig!
Önskar 2021 blir ett år man kan minnas med glädje 😊

Kram Solstjärnan ⭐

9 Liverpool:

skriven

GOTT NYTT ÅR!! Esmaralda o alla ni på bloggen

10 C:

skriven

GOTT NYTT ÅR till er alla 💕🍀

11 Barbro :

skriven

Gott Nytt År!

Tack för alla goda råd och svar jag
har fått under året, samt healing.

Kram Barbro

12 Carina ST:

skriven

Gott Nytt År till er och hela bloggfamiljen.
Kram, Carina ST

13 Birgitta :

skriven

Gott Nytt År 🥂🎉
önskar jag er alla.
Jag hoppas verkligen att 2021 blir ett bättre år än 2020.
Kram Birgitta

14 Makaon:

skriven

Gott Nytt År till er alla!🎉🎉

Jag hoppas verkligen att nästa år blir ett bättre år än detta varit.

15 Månskenet:

skriven

Gott Nytt År! 💕

16 Anna E:

skriven

Gott nytt år ! Kram

17 Hedwig:

skriven

Gott nytt år till er alla!

18 Cattis:

skriven

Stort tack för 2020 och Gott Nytt År till dig Esmaralda och bloggfamiljen!!!

Tack för en fin storhealing! Jag kunde se en stor ljuspunkt varifrån det sköts en massa ljusstrålar. I övrigt märkte jag bara lite pirrningar i kroppen och det var en väldigt behaglig och avslappnande timme. Försökte även ge healing men osäker på om det lyckades.

Många kramar❤️
Cattis

Svar: Du tog emot och du sände.. och lyckades jättebra... kram :)
Esmaralda

19 Mercan :

skriven

Jag vill önska Esmaralda ett Nytt Gott År med glädje och hälsa till dig och din family och alla på bloggen 😊

20 Signe:

skriven

Hej Ez, och alla i bloggfamiljen!
Önskar er alla ett Gott nytt 2021🌟🎊
Låt oss få ett bättre år än 2020. Men, alla år vi lever är ju en gåva, vi är även viktiga för våra nära, även om det ibland är svårt att ta in. Ibland är det omöjligt att se när mörkret är tungt. Ta hand om er och era nära.

Klarar jag min tenta som nu är inlämnad för granskning, och min kurs som går nu?
Kram💕

21 Signe:

skriven

Hej Ez, och alla i bloggfamiljen!
Önskar er alla ett Gott nytt 2021🌟🎊
Låt oss få ett bättre år än 2020. Men, alla år vi lever är ju en gåva, vi är även viktiga för våra nära, även om det ibland är svårt att ta in. Ibland är det omöjligt att se när mörkret är tungt. Ta hand om er och era nära.

Klarar jag min tenta som nu är inlämnad för granskning, och min kurs som går nu?
Kram💕

22 Heidi:

skriven

Gott nytt år till dig med!
Planera ska vi göra för framtiden.

Jag tackar för ditt stöd i min stora förändring i mitt liv. Jag vet att detta är rätt val trots att det är jobbigt nu.
Ska jag ta lägenheten?? Det kändes bara så rätt idag. Men kommer jag att klara det ekonomiskt?
Tar det längre innan huset blir sålt?

Massor med tack-kramar i förväg för ditt svar! ❤️

Svar: Tänk ekonomiskt ett varv till innan du fattar några beslut, kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: