HJÄLP, skriker jag och Nettan !!

Nu har jag och Nettan slutligen betämt oss för att  vi far till Stockholm igen - till våren.
Vi tänker oss i mitten av maj.
 
Det var en hel del  av er som aldrig lyckades  göra en bokning till oss sist, vi blev ju snabbt fullbokade..... så nu kommer nya chanser och både nya och gamla kunder är så hjärtans välkomna
 
Det erbjuds som vanligt gratis talismaner till er som bokar spådom eller regression!
 
 
 
MEN, kruxet är att hitta en okey stuga i Stockholms län och nu undrar jag om någon av er kanske sitter inne med information om något intressant ??
 
Vi tänker oss utkanterna av Stockholms län.
 
Följnde är ett måste:
 
TRE sovrum - eftersom vi måste ha ett  mottagningsrum
BRA INTERNET - som är snabbt och som inte krånglar.
 
 
Sen vill vi ju gärna att boendet är fräscht... jag har ju blivit allergisk mot det mesta  och behöver ha det  fräscht och rent framförallt i sängen... sängar med gamla madrasser från 60 talet faller liksom bort.
 
Har du tips så tas de väldigt tacksamt emot och gärna foto på objektet !
Maila mig på: [email protected]
 
Kram & kärlek
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Ju jag väntar länge igår om hon ska gör en inlägg att är här men det händer aldrig att tänker fråga om att träffa henne. Det känns tråkigt...

Hoppas jag fick möjlighet att få träffa henne något gång

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Ibland vill jag gärna tackar en annan C kvinna för vi blir vänner utan problem eller negativ.

Tackar för våra relation fungerar bra.

Ha det bra

3 <3:

skriven

Så glad om ni kommer till Stockholm.
Hoppas hoppas.
Äntligen.
Får P till det i helgen och kommer loss ? Är det mamman som bekymrar honom ?
Kram

4 Browallia:

skriven

Weeee... det är ju inte allt för långt ifrån mig! :D
Jag har ju er två på min "bucketlist", skulle så gärna vilja träffa er IRL och ge er en varsin bamsekram. Jag är så innerligt tacksam för att jag haft er att vända mig till under de senaste tuffa åren. Den stora vändning för min skygga katt kom ju efter healingen Nettan skickade. Han har blivit riktigt gosig och social. Håller tummarna för att ni hittar en perfekt stuga att hyra, ser fram mot att få mer info längre fram. Kram




Svar: Man tackar :) Kram :)
Esmaralda

5 Choklad :

skriven

Hej, har ni tittat på AirBnb. Det har massa fint och bra. Jag bokat därifrån flera gånger med stor succés .
Får jag jobbet jag var på intervju för igår?

Svar: Hej och tack, har letat där men det jag hittat har varit väldigt dyrt.. få söka en gång till... du har 75 % chans på jobbet du sökt.. kram :)
Esmaralda

6 En tjej :

skriven

Idag vaknade jag med ångest. Min chef blev sur på mig igår efter jag valde att göra något som han inte gillade. Jag fick all tillsägelse och mina kollegor får inget. Jag är lite rädd att de inte vill ha kvar mig på mitt jobb. Men vi måste få hjälp nu innan det är försent men de lyssnar inte.

Kommer jag bli av med jobbet pga detta?

7 Lilla m:

skriven

Hej Es! Kan den låga procenten bero på att JAG kanske väljer att inte ta det vidare med Mehdi? Om jag tex möter någon annan?

8 Lena :

skriven

Hej, har vännerna K och P ett dåligt inflytande på honom?
Jag har backat rejält och sluta hacka upp mig.. Kommer han bli orolig över att jag inte visar som förut?
Massa kramar

9 Misstjejen:

skriven

Hej

Spelar inget roll hur jag gör med K kvinna att jag vill träffas henne på olika sätta. Men det fungerar inte ändå för att jag har haft en citat om henne i föreläsning.

En kvinna som jag klickar bra med men man kan aldrig få en relation med henne. Hon är långt ifrån mig eller är närmare mig.

Det är stämmer av vad jag har sagt tidigare.

Ha det bra

Svar: Ja, somligt är bara att acceptera fast det kan ta emot.. kram :)
Esmaralda

10 Snödroppen:

skriven

Godmorgon

Så ni ger er ut på turné i år igen, vad kul, har dessvärre dåligt med kontakter i de där trakterna men är säker på att ni hittar nåt fint och bra. Skulle gärna hälsa på men har ingen bil och chefen är dålig på att bevilja semester....
Jaha, nu är det snart Hjärtedagen igen, allt kretsar kring Valentine och det är lite jobbigt att lyssna på...har ingen att mysa ihop med och äta nåt gott med. Tänk om det kunde dyka upp en trevlig överraskning...?
Kram🌷

11 Lotta:

skriven

Så spännande med Stockholm 😀.

Igår fick jag ett jättefint intyg från förra jobbet. Jag förstår fortfarande inte varför jag fick gå. Känns så dubbelt och något nytt verkar ju tyvärr inte komma. Sååå mörkt det känns. Kommer det ett stadigvarande jobb eller kommer jag få kämpa med ekonomin?

Kram L

Svar: Det kan dröja en tid men nytt jobb ser ut att komma... kram :)
Esmaralda

12 Ghostwriter :

skriven

Vad kul!

Kolla Blocket också. Där hyr dom ut stugor ibland veckovis. Hoppas ni löser det :)



Ps:
Hade han önskat att vi kunde fira ihop om han inte haft planer just den dagen? På alla hjärtans
Kram

13 Skorpan:

skriven

Åh ska ni ut igen :). Synd att jag inte har nåt att komma med o knappast möjlighet att besöka er heller. Tur för alla er som kan :).

Onsdag o känns som att veckan gått i rasande fart. Märkligt nog har jag sovit tills dess att väckarklockan väckt mig, visserligen har jag vaknat nångång på natten, men har lyckats somna om. Drömmer om att återfå min energi som varit på villovägar i flera år.. Vad är det som kan tänkas vara orsaken till detta Es o återkommer min energi o lust någonsin? Vill ju orka en massa...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Jag tror du har för lite roligt i ditt liv.. du behöver mer påfyllning av glädje, du behöver göra mer sådant som du vill och längtar efter.. kram :)
Esmaralda

14 Ester :

skriven

Godmorgon!
Då ska jag försöka få en tid. Boende kan jag tyvärr inte tipsa om.

Blir min nästa bostad på landet eller i stad?
Kram 😊

Svar: Jag ser dig först bo med en hel del människor runt dig och sedan mer åt landet till... kram :)
Esmaralda

15 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Kommer jag alltid att vara lite speciell för honom? Eller kommer han att glömma mig helt?kram

Svar: Jag tror inte han glömmer dig helt.. kram :)
Esmaralda

16 SOL:

skriven

Du har skrivit att jag ska känna mig trygg i det beslutet jag tog men kan inte låta bli att undra om vi korsar varandras vägar igen? Beslutet var rätt för tillfället pga bådas mål med skola o jobb. Men långsiktigt vet jag att det finns en möjlighet, frågan är om du ser denna väg?

Kram

17 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Så roligt att ni kommer hitåt igen !
Kan verkligen rekommendera ett besök hos er !
Håller tummarna att ni hittar ett boende .

Idag är sonen ledig för han jobbar helg så han får skjutsa mamman sin till affären .
och precis nu går det 3 rådjur förbi :-)
Katten Sessan följer dem med blicken där han sitter i fönstret framför mig undrar vad han tänker ;-)

Ha en fantastisk Onsdag !

Kram Anki med flock

Svar: Åh tre rådjur som passerar, bara sådär.. så härligt !! Kram till dej och flocken..:)
Esmaralda

18 EPM :

skriven

Åh vad trevligt!
Tyvärr har jag dålig koll i Stockholm så kan inte hjälpa...

Dejten gick väldigt bra!
Väldigt bra... Jätteroligt och härligt, tiden flög iväg 😊❤️

Kram

Svar: Vad glad jag blir :) Kram
Esmaralda

19 Filifjonkan:

skriven

Jag har samma tema. Behöver helst ett hus att ha min verksamhet i. Ser du om det skulle kunna dyka ett lämpligt objekt inom den närmaste tiden? hoppas ni hittar ett bra boende som jag kan ta mig till. Ska kika runt lite.

Ha en fin dag

Svar: Ja n¨got för dig lär dyka upp men det kan dröja ännu en tid.. kram :)
Esmaralda

20 AnnaK:

skriven

Verkar någon av de två bilarna vara något och löser sig ekonomin?

Kram 🤗

Svar: Tveksamt, tänk ett varv till innan du fattar beslut.. ha ordentlig koll på ekonomin.. kram :)
Esmaralda

21 Mt:

skriven

Hej!
Guu va kul me syockholm😊👌

Jag sitter verkligen i skiten med min ekonomi, har sökt samlingslån. Kommer jag bli beviljad?
Kram!

22 Elin:

skriven

Undrar han hur jag har det och tänker på mig?

23 Ghostwriter :

skriven

Blir så besviken... ville köpa den perfekta presenten och kollat runt överallt men då är de bara fake-sidor som finns som mest alternativ. Tror du att jag kan lösa biljetterna ?!




Kram

24 En som undrar:

skriven

Undrar över en manlig person som funnits
i min närhet ett tag,som nu får mig att fundera
om han nu är den han utger sig för att var?

Kram

Svar: Kanske inte fullt ut men det verkar finnas ett skäl till detta... kram )
Esmaralda

25 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Tor du att jag kommer hitta ett dagtids jobb som jag kommer att trivas med! ?

Tror du att jag kommer trivas om jag bor kvar på ön ? Vågar inte flytta till stora staden Stocholm 😃 kram

Svar: Ja du kommer hitta jobb men det kommer inte helt enkelt och snabbt.. kram :)
Esmaralda

26 Snödroppen:

skriven

Hej igen...
Googlade lite och gå in på skargardsstugor.se där kanske ni finner nåt ni gillar. Blev själv sugen på en stugsemester eller nåt liknande. Ser du mej på en weekend resa med nån man kanske nu i vår?🤗
Lycka till i letandet.
Kram🌷

Svar: Tack för tipset ! Jag ser dig på weekendresa men inte med vem... kram :)
Esmaralda

27 Moms:

skriven

Hej

Kommer det bli mer än vänskap nu mellan oss?

Kram❤️

28 Mimi:

skriven

Hej!

Något positivt i antågande? Trött på bara ledsamheter.

Kram

Svar: Javisst kommer det positivt, och ganska snart dessutom... kram :)
Esmaralda

29 Michaela:

skriven

Men gud vad kul!!! :) Jag missade ju er sist men nu ska jag försöka komma! Är dålig på husfronten men hoppas att andra har bra förslag! Ni är så välkomna :)

Sovit illa i natt efter en stressig dag igår och blir genast orolig och får lite ångest över att hamna i en ny svacka. Har mått bättre i några veckor och gjort framsteg så hoppas detta blåser över.

Ha en fin onsdag!
Kram o pussar till MG

Svar: Jadå, små bakslag är helt normalt och du tar dina kliv framåt.. du går längs rätt väg... kram :)
Esmaralda

30 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Roligt med era trippar tillsammans.
Ska fundera en stund om jag har tips.

Undrar hur det verkar se ut med kärlek för mig nu i sommar? Om jag verkar ha något med kärlek runt mig?
Kram

Svar: Någon kan mycket väl dyka upp gaska snart.. kram :)
Esmaralda

31 Dunegull:

skriven

Ser du mig rik i framtiden?

Svar: Kanske inte "rik" men utan penningproblem.. kram :)
Esmaralda

32 Kenta:

skriven

Ja då får en boka snabbt och för min del blir det att ta flyget söderöver mot Stockholm. Ha en bra dag.

Svar: Och du är så välkommen... jag meddelar här på bloggen när det är dags att boka... kram :)
Esmaralda

33 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Ser du om min söta arbetskollega M fortfarande ibland tänker på mig?

Finns det någon man som tänker på mig?
Kram

Svar: Ja M tänker på dig någon gång.... kram :)
Esmaralda

34 Dunegull:

skriven

Den tjejen jag träffat från Sthlm åker hem idag. Ser du om vi kommer träffas igen? Kanske någon resa tillsammans?
Kram

Svar: Mycket talar för att ni håller kontakten.. kram :)
Esmaralda

35 Skorpan:

skriven

Tack Es!

Ja vad för påfyllning är det jag skulle behöva, det är frågan? Lite sex ;)? Kanske, men behövs känslor med i spelet för att klara av det..
I helgen blur det disco för +50 o sen kanske lyxfrukosten. Det var ju snällt av chefen att ge mig den möjligheten...
Kram Skorpan

36 Bjork:

skriven

Kommer jag får träffa min bästa vän i sommar på semestern?

Hoppas hon vet att jag älskar henne.

Kommer jag får börjar jobba 09.00 till 16.00 igen?

Kram

Svar: Ja det ser ut som om du kommer träffa din vän under sommaren.. planera för detta i god tid..kram :)
Esmaralda

37 Ghostwriter:

skriven

Har enligt din lilla pusch i ryggen försökt få bättre framförhållning (jag som alltid tänker steget före, men tydligen ligger efter). Har förstått att jag faktiskt har ett flyktbeteende som jag ska ta tag i genom ACT och då tror jag att jag kan bli bättre i vardagen.

Tror du att jag får bostadsbidrag nu igen? Då jag krånglat med ansökan. Jag har också på ditt råd kontaktat min bank, så förhoppningsvis bokar jag snart in möte för ekonomisk rådgivning. Jag hoppas att jag hamnar till rätt person och kan få råd.


Tack för din pepp och dina råd, för nu vågar jag och KAN se andra sätt än jag gjorde förut då jag hade provat allt.



Kram :)

Svar: Jättebra att du tar tag i det , såväl via ACT som banken...det här leder dig framåt... inte så att pärleporten öppnas kanske.. men sakta men säkert bygger du en stabil grund och en starkare insikt och självkänsla... heja dej... stor kram :)
Esmaralda

38 <3:

skriven

Så glad om ni kommer till Stockholm.
Hoppas hoppas.
Äntligen.
Får P till det i helgen och kommer loss ? Är det mamman som bekymrar honom ?
Kram

39 Misstjejen:

skriven

Hej

Kollar in facebook på en man som heter T... så han vill inte bli vän med mig längesen men när det är öpnna och kan klickar igen för skicka vänförfråga till honom.

Vet inte om jag ska gör det?

Hon lovar mig en gång att vi ska blir vänner...

Kan det händer?

Ha det bra

40 Ullegull:

skriven

Hej,

Bör yngsta dottern få byta tillbaka till gamla skolan? Hon trivs inte i nya men jag är osäker på om det blir bättre för henne...

Svar: Oavsett vilket så finns det problem som behövs tas tag i... kram :)
Esmaralda

41 B:

skriven

Hoppas ni hittar den perfekta stugan för resan😊☺️

Hur blir min helg? Blir det någon fest med han jag tänker på igen? ❤️💃

42 Lilla M:

skriven

Hej Es. Känner en sådan stark längtan inom mig efter att bli bekräftad (från en man, jaaa!!!), åtrådd, ha någon som längtar efter mig lika mycket som jag längtar efter honom.... hur ser mina chanser till kärlek ut detta året?

43 Michaela:

skriven

Tack för svar!
Glömde ... du fyller ju år på söndag Ez :) Hur skall du fira? Kram

Svar: Tackar:) Barn o barnbarn kommer hit.. ena svärsonen fyller år samma dag så vi firar oss båda... tanken är att vi ska trotsa vädret och ha femkamp.. så blir det shepherds pie till lunch :) Kram :)
Esmaralda

44 Elin:

skriven

Tänker han på mig något nu när jag är på vift?

45 En som undrar:

skriven

Trots ditt svar,säger min magkänsla att jag ska hålla
mig ifrån den mannen i fortsättningen. Tack iallafall för ditt svar. Kan inte skriva ut mer, men tror du vet vad jag syftar på. Därav att jag skrev till något annat. Det är mycket som kommit upp till ytan, sådant man ska hålla sig ifrån.

Kram

Svar: Ja, du ska het klart följa din egen känsla... den brukar stå dig bi.. kram :)
Esmaralda

46 Hon:

skriven

Hej,
Ser du något kring mina studier? Kommer jag att vara mer redo att påbörja då jag kommer hem eller skulle jag behöva mer påfyllning?
Kram

47 Vitlilja:

skriven

Hej. Jag är i valet och kvalet att meddela myndigheter om förfalskning som min pojkvän fått igenom... Samtidigt är jag rädd att det kommer komma fram att det är jag som tipsat. Svårt när jag ser honom komma undan med en sak efter den andra som i längden inte är hjälpsamt för honom... ska jag låta bli att beblanda mig i detta eller vad ska jag göra?

Svar: Du ska följa din egen känsla och göra det du själv känner dig mest bekväm med... och kanske prata med honom om det här och tala om hur mycket det stör dig.. kram:)
Esmaralda

48 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Är vår relation bruten, slut, finito? Kram

Svar: Ja jag ser ju inte något förhållande framöver... kram :)
Esmaralda

49 helle:

skriven

Hej Es.. Jag får sådan ångest och känner mig så skyldig.. kan du säga om det är jag som är skyldig till "olyckan" eller inte? Brukar alltid känna mig utpekad och skyldig även om jag inte ens har med saker att göra.. Kram

Svar: Nej detta kan jag inte se att du är skyldig till... kram
Esmaralda

50 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du någon ”varning” om att dottern skulle få ont i magen om jag gav lite ersättning?
Kram

51 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut att vara så att han vill o blir så att han fortsätter en relation med henne?
O blir de henne han är med de kommande åren?
Kram

52 AnnaK:

skriven

Okej! Tack! Skulle behöva få in lite extrapengar och beta av skulder men vet inte hur. Bil känns det som att jag aldrig kommer att hitta. Kommer inte ha råd att leva ensam heller. Hur ska jag lösa allt? Känns hopplöst just nu.

Kram 🤗

53 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om jag kommer att komma in på någon utbildning?
När det blir dags att söka..
Kram

54 lilla m:

skriven

Hej Es. Känner en sådan stark längtan inom mig efter att bli bekräftad (från en man, jaaa!!!), åtrådd, ha någon som längtar efter mig lika mycket som jag längtar efter honom.... hur ser mina chanser till kärlek ut detta året?

55 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir så frustrerad och arg ibland på min 4 åring. Sen får jag dåligt samvete efter att jag blivit arg.

Han har sådan stark vilja, vill bestämma och blir arg när han inte får som han vill.
Sen är han såklart underbar också i sin personlighet.
Känner mig otillräcklig ibland och är rädd att det går ut över honom.

Ser du om det här är en period som går över?
Försöker få honom att somna själv i sin säng. Har inte lyckats. Kommer det att lyckats?
Kram

Svar: Det är en period och det går över.... sök lite stöd i samtal om det känns jobbigt.. du är en bra mamma så tro inte annat.. kram
Esmaralda

56 helle:

skriven

Tack 🌹

57 Mu:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer det att lösa sig och lägga sig?
Kommer de känna att de gillar mig igen?
Kram

58 S:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser en relationen med honom ut att vara finito för all framtid nu?

Verkar det som om han tänker på oss och har känslor för mig?

Kram

59 Michaela:

skriven

Låter som ett bra firande! Ser fram emot rapport :) Kram

Svar: Tackar och rapport kommer :) kram :)
Esmaralda

60 Barbro:

skriven

Hej Esmaralda!

Det är en 18 år äldre man som är intresserad av mig.
Visst känner jag mig smickrad men inget mer. Nu vill han bjuda mig på middag o jag känner mig bara trängd. Visst han är nog trevlig men jag är inte intresserad. Så jag får försöka säga nej på ett snällt sätt. Vill ju inte såra men heller inte uppmuntra när jag inget känner för honom.

Jag känner mig bara helt död invärtes. Har ju kroniska sjukdomar som gör mig så trött och utmattad. Sen har jag min gamla pappa o hjälpa.
Så det finns liksom ingen ork för att engagera mig i någon.

Men kommer jag aldrig att träffa någon i min egen ålder som kan ge mig Det jag behöver? Och som kan väcka mig känslomässigt?

Kram
Barbro

Svar: Det behövs nog att du säger nej tydligt, det kan han ta ! Du kommer träffa rätt men det kan dröja ännu en tid. kram :)
Esmaralda

61 Mandarin:

skriven

Hej igen Esmaralda, intervjun igår gick bra tror jag :) men efteråt var det som luften gick ur mig, kanske det inte är jobbet för mig ändå... fick bara en känsla i magen. Jag har, som jag ser det, två alternativ just nu, detta jobb som jag var på intervju på igår (om jag får det) och det andra erbjudandet som jag haft en längre tid och som hela tiden drar ut på tiden och där min magkänsla säger nej ibland... vad ser du? vilket av dessa passar mig bäst? Eller kanske kommer det ett tredje alternativ? Stort tack och kram!

62 Jessica:

skriven

Hej Es

Kan du se några detaljer om min framtida man?
Kommer jag träffa honom snart?

Kram :)

63 GHOSTWRITER:

skriven

Tror du jag lyckas få till en intervju/få något av de jobben jag sökt på senaste? Tycker att någon lär se mig. Jag har också ändrat mitt personliga brev, det känns iallafall bättre än det förra?



Kram och tack för peppen innan!!

64 F:

skriven

Hej Esmeralda jag är lite nyfiken om du får in något om mig?? Kram

65 Cattis:

skriven

Hej bästa Es!

Såg att du och Nettan tänkte åka till Stockholm och vill bara nämna att jag har en stuga på en skärgårdsö som jag gärna lånar ut till er. Det enda som som är lite problematiskt är att man måste åka ut med Waxholmsbåt och är det tidigt på säsongen, dvs innan midsommar, går det inte så många båtturer per dag. Men den finns till ert förfogande om ni vill.

Vill passa på att fråga om du ser ifall det kommer dröja innan äldste sonen hittar någon bra lägenhet i stan?

Kramar
Cattis


Svar: Men så himla snällt av dig... jag tackar massor men måste nog säga nej just med tanke på båten och att det kan bli lite krångligt för de som vill beska oss.. så snällt att du erbjuder.. kram :)
Esmaralda

66 Miltons Mamma:

skriven

Men ååååå....
Ska höra om jag känner till ngn som har eller vet om någon stuga 😊

Skulle vara skoj med en face to face seans 😃

Kjam

Svar: Ja, det är Nettan som spår och ger regression... min uppgift är att överlämna talisman :) Kram
Esmaralda

67 Anna.L:

skriven

Hej! Det finns en kille jag inte kan sluta tänka på, nu har det gått 5 år sedan vi träffades. Alla jag möter jämförs undermedvetet med honom. Han är den första jag på riktigt föll för innerligt.
Men jag var inte REDO för förhållande förens nu, jag vill gärna prata med honom förklara att han inte gjorde något fel utan det var mitt bästa beslut då. Vill bara förklara som vänner att jag har känslor men var inte redo. Tänker han på mig?? Då hans närvaro känns så intensiv. Det är bara en kille som jag inte träffat IRL som inte får mig att tänka på honom. Men jag vill prata ut min känslor
Kram

Svar: Visst kan du kontakta honom men det känns som om han gått vidare i sitt liv.. kram :)
Esmaralda

68 Skorpan:

skriven

Vet inte vad som gick i mig, blev lite full i f*n o skratta o va glad :D. Finns hopp att glädjen återkommer till mitt liv då kanske ;). Med mannen därtill..
Kram Skorpan

Svar: Härligt och det finns väldigt gott hopp... kram :)
Esmaralda

69 Mt:

skriven

Hej!
Kommer jag bli beviljad lånet?
Kram!

70 En tjej :

skriven

Idag vaknade jag med ångest. Min chef blev sur på mig igår efter jag valde att göra något som han inte gillade. Jag fick all tillsägelse och mina kollegor får inget. Jag är lite rädd att de inte vill ha kvar mig på mitt jobb. Men vi måste få hjälp nu innan det är försent men de lyssnar inte. Chefen prata knappt med mig, en som skulle vara hos mig kom inte.. precis som de straffar mig för detta..

Kommer jag bli av med jobbet pga detta?

71 sus:

skriven

hej
kul, kul....
inga tips
har du tips till mig
love sus

72 <3:

skriven

Hej kära Es, var det lite spydigt P menade när hon sa här ligger lilla dockan ?
Kram

Svar: Tror mest det var menat som lite skoj.. kram :)
Esmaralda

73 Tiss:

skriven

Jag måste verkligen fråga detta. Jag var hos min samtal och pratade om katter och hundar (haha), samt jämförde dom. Hund som är flockdjur och katter som är självständiga. Min katt är världens gosigaste och lyssnar oftast på vad jag säger. Han blir lite förnärmad ibland när han vill hoppa upp på bordet när jag säger nej, då åker tungan ut. Min samtalskontakt menar att han blir arg, men jag uppfattar det inte så. Han sa också att jag är viktig för honom för att jag dels ger honom mat. Att det är det största. Alltså, det kanske stämmer in på vissa katter. Men min katt känns smartare än så. Jag kan verkligen känna hur mycket han tycker om mig med eller utan mat. Jag kanske inbillar mig det. Har han rätt?

Svar: Nej du inbillar dig inte... katten räknar dig som sin familj och det finns mycket kärlek i detta.. kram :)
Esmaralda

74 Alie:

skriven

Å lyllos Stockholm som får möjlighet att träffa er.. 💫😍

Nu bär det hemåt några dagar o sen tillbaka.. jag kan inte säga att jag jublar att var här av olika anledningar, men det är ju tillfälligt. Hoppas nästa uppdrag blir i min hemstad å blir trevligt.
Kram :)

75 Eva:

skriven

https://destinationsigtuna.se/partner/stuga-i-djupvik-sigtuna/


Svar: Tack så hjärtligt :) kram
Esmaralda

76 EPM :

skriven

Åh tack Es!

Det känns ledsamt att veta att han inte är min soulmate... 😔
Men kanske är detta början på en relation som är bra för oss båda?
Det känns som om den är viktig...

Jag tror han tycker om mig på riktigt...☺️

Kram

Svar: Ja bara känn dig för, det är viktigt.. kram :)
Esmaralda

77 MissMilla :

skriven

Hej kan tyvärr inte hjälpa till så mkt m bostad. Bor inte i Stockholm tyvärr men hoppas du får hjälp. Var på jobb idag efter sjukdom. Gick bra. Har de snackat om mig på ett bra sätt el har det varit skitsnack? Det var en annan stämning i dag i a f.

78 Du vet vem jag är .... :

skriven

Kära Es!
En undran, ser du om min mamma får behandling? Snälla, svara på min fråga idag! 🙏🙏🙏 Kram ❤️

Svar: Ja mycket tyder på det men jag kan inte vara 100% säker.. kram :)
Esmaralda

79 MissMilla:

skriven

Kan jag lita på den nya tjejen U på jobbet? Hon verkar ok men efter m tjafs m andra som visat sig vara falska som vågar jag inte tro att någon vill en väl. Tjejen L är jättefalsk eller hur?

80 <3:

skriven

Ser det ut att bli en alla ❤dag dejt på fredag?
Kram

81 Fråga:

skriven

Hej esmaralda.

Ser du om det löser sig att jag kommer att komma in på någon bra utbildning? När det blir dags att söka?
Kram

82 Mu:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag har ju två barn nu. Tänker om det ser ut som om min tillkommande kommer ha några barn sedan tidigare?
Och om vi får något barn gemensamt?
Ser du hur många barn det ser ut att vara i hushållet?
Kram

83 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.

Känner han några känslor för sin dotter i nuläget?
Kram

84 Till mam nr 55:

skriven

Jag tänkte att alla andra hade sina barn sovandes i sin egen säng... men råder att inte stressa med det. Så länge du själv tycker det är ok... min dotter har i perioder sovit i min säng, senast var perioden ett år långt... men för 6 månader sedan kände både hon och jag att det blev för trångt... och sen dess sover hon i sin egen säng, och hon är snart 7 år. Det är bra att pusha lite och förbereda för det. Till slut blir barnet redo. Men tycker inte det är någon brådska 🙂

85 F:

skriven

Hej Esmeralda jag är lite nyfiken om du får in något om mig?? Kram

86 Barajag:

skriven

Hej Ez! 

Det har gått drygt 10 år, ändå kan jag inte sluta tänka på P, han dyker hela tiden upp i huvudet och mycket mer den senaste månaden. Tänker han någonsin på mig? Hittar vi varandra igen? Vad ska jag göra? 

I typ fyra dagar har jag även haft som ett "glädjepirr" i kroppen, kan du se något om det? 

Kram!

87 Boudica:

skriven

Ååh jag hoppas att ni hittar något bra! Denna gång vill jag inte missa er! :) Men boende kan jag tyvärr inte tipsa om.

Sjukskrev mig måndag och tisdag, var så trött efter ca två veckors dålig sömn. Hade mer energi idag men nu har jag nån märklig huvudvärk.
Saknade han möjligen mig under dessa dagar? För han verkade så glad i att se mig, även om han nog lite försökte dölja det. Men det fick mig på gott humör, men, eftersom jag är så sällan sjuk så trodde nog större delen att jag "fått till det med någon". Vilket tyvärr är inte sant! Men snart hoppas jag att det kan bli sant ;)

Ska träna lite nu, tillbaka i rutin är jag! och måste bestämma mig för om jag vill gå kursen nu i vår eller vänta till hösten! Börjar bli sent att bestämma sig, om inte redan för sent!

KRAM!

Svar: Ja han saknade dig... kram :)
Esmaralda

88 Fråga:

skriven

Hej esmaralda.
Tänker han på oss?
Finns känslor för mig?
Kram

89 Um:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut att vara så att han satsar o blir så att han fortsätter en relation med k?
O blir de K han är med de kommande åren?
Kram

90 Mu:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer det att lösa sig och lägga sig?
Kommer de känna att de gillar mig igen?
Ser du något umgänge med dem?
Kram

Svar: Det kommer bli bättre... men det kan ta sin tid.. kram
Esmaralda

91 Mam:

skriven

Hej esmaralda.

Ser du någon varning att min bebis skulle få ont i magen om jag gav lite ersättning?skulle de göra gott? Eller ser bröstmjölken ut att räcka?
Kram

92 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Blev besviken efter att inte fått jobbet. Ser du om det kommer liknande möjligheter för mig igen?
Vill jättegärna ha en sådan tjänst.

93 fjärilen:

skriven

Trött o ledsen måste ta ta tag i mig själv igen glömmer mig själv och tänker på att alla ska må bra .vill vara närmare mina barn den äldste är så hård i orden . Det känns som jag kämpar så inombords , krigar med mig själv för att våga o orka stå upp för mig själv


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: