Första vårtecknet...

 
Första vårtecknet.... Mannabonne Glenn på sin  plats i solen !
 
Fast det blir ett fastligt rännande ut och in... efter ett tag blir det kallt och då ska han in.. och väl inne så ser han solen därute och ska ut.... borde ha svängdörrar ! 
 
Njut av er söndagskväll
Kram & kärlek
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

J han vill inte väl svaret för min förlåta på sms. Jag försöka ju gör min bästa...

Förstår han eller överväga han accapterar det.

Det känns tråkigt men hoppas inte väl han ångra sig av min förlåta.

Förstår han eller inte?

Det är 0 procent att han ska svaret så jag tänker väl.

Ha det bra

Svar: Meddelandet har nått fram och det är huvudsaken. Förvänta dig inget svar, kram :)
Esmaralda

2 <3:

skriven

Söta MG. Härligt att våren är på g. Ljuset gör en så glad. Förra veckan hittade jag årets första Bellis på gräsmattan. Det är så tidigt i år.
P hörde av sig som du sa och han är så fin till det yttre. Tror du vi får till en dejt ?
Kram

3 Tingeling :

skriven

Söt 🤗

Jag stod också ute och njöt av solen idag. Gjorde mig inget alls jag hade den i ögonen och knappt såg nåt 😁 älskar när solen kommer fram efter flera månader av grått och regn!

Lite nervös inför i morgon, kommer det gå bra? Vill bara dem ska vara snälla, trevliga, och ett bra gäng!

Trevlig söndag kväll!

Kram!

4 Elin:

skriven

Ser du ngn flirt för mig på kick offen?

5 Dunegull:

skriven

Underbart väder-äntligen 😍

En fråga...
Kommer jag bli rik i framtiden?
Kram

6 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.

Så härligt det ser ut en så vacker dag. Och Mg är så söt.
Idag födde jag en liten flicka.

Vad ser det här ut att vara för en liten personlighet?

Kram kram


7 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.

Inte för det har någon roll men Känns som om hon är en ganska nöjd bebis just nu.
Verkar hon vara det år det lugnare hållet? Eller blir det en del kolik och så?
Kram



Svar: Jag tror hon blir ganska tillfreds men visst kommer det perioder.. kram
Esmaralda

8 Funderingar och besvikelse:

skriven

Hej Esmaralda.

Nu blev jag lämnad själv på bb. Hade en fantastisk vän och mamma med mig under förlossningen. Men såklart kan det kännas lite ensamt nu på bb utan någon.
Det jag funderar över är att pappan hade lovat! Sa att han skulle vara med på förlossningen och de dagarna efter förlossningen.
Han dök inte upp under förlossningen idag fast vi alla försökte nå honom.
Vad var det som fick honom att ändra sig?
Ser du om han tänker och kommer att komma till oss dagarna nu efter?
Kram

Svar: Stort grattis till fina bebisen :) Du kan inte räkna med pappan på allvar.. kram :)
Esmaralda

9 Skorpan:

skriven

Blir o installera svångdörrar då ;).

Blev några timmar jos kompisen då o nu är jag lite hungrig då jagninte ätit annat än frukost idag... Tackade nej till kaffet då jag kom o det blev inte av att gå o äta så då är en hungrig då. Hem via butiken då. Synd att det är måndag imorgon...
Kram Skorpan

Svar: Ja, att det jämt ska vara måndag !! Hoppas du hittade dig något ätbart :) kram
Esmaralda

10 Michaela:

skriven

Åhhh så skönt du har det i solen MG! ❤ Massa pussar!

Svar: MG pussas tillbax :) Kram
Esmaralda

11 Tiss:

skriven

Jag är 31 år och har aldrig varit tillsammans med någon, det närmsta är dejting som har gått fel.
Jag är rädd att jag är alldeles för fel för att någon ska tycka om mig. Kommer någon att vilja ha mig och det är ömsesidigt?

Svar: Ja, du behöver först hitta dig själv och må bra.. sedan hittar du kärleken.. kram :)
Esmaralda

12 Jossan :

skriven

Åhh... får inte ordning på min lägenhet.. sjukt drygt.. jag har städat lite och pluggat men jag somna under pluggandet.. Jag har inte orken till det...

Försöker städa men ska snart göra en fruktsallad till pluggandet. Ska ta en stund till med den tråkiga talboken...

Kommer jag klara tentan denna gången?

Kram

13 Alie:

skriven

Å fina.. ni får bygga en såndär svängdörr man har till katter, så kan han kuta in o ut.. 😍

Imorgon bär det av.. 🚂💨 nervöst, men vet att det blir bra.
Kram ✨💫

Svar: Ja, det blir bra.. kram :)
Esmaralda

14 Ghostwriter:

skriven

När jag fastar 1 dygn så mår jag mycket bättre, men jag känner inte att jag borde fasta varje dag om jag ska fasta så länge. Kan några timmar mindre fasta hjälpa kroppen? Tex. om jag äter 12 till 12 eller liknande. Försöker träna varje morgon också.

Äter jag för stora portioner mat när jag väl äter?

Känner att jag vill stärka min kropp nu en gång för alla.

Kram

Svar: Jag tycker du äter rätt bra och det är inte så mycket du behöver förändra.. glöm inte motionen.. kram
Esmaralda

15 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om han kommer att komma och vara med oss något de här dagarna? Och ta ledigt från sitt jobb?
Kram

16 Misstjejen:

skriven

Men tack för svaret och information😊❤

Imorgon ska jag träffa kurator men vet inte vad ska jag prata om för första gång? Jag är vana med tidugare kurator är c kvinna.

Men den är lite olika typ. Du har säger att var positiv och sla har inställning positiv inför imrgon.

Vad kan jag tas upp? Om tidigare problem eller nuförtiden rllrr något?

Det är ju spännande!

Ha det bra

17 Hedwig:

skriven

Lille vän en hundpuss till dig från Sven!

18 Ung:

skriven

Är osäker på om han är rätt för mig, och ska jag verkligen förlåta honom hela tiden?

19 Ledsen:

skriven

Hej esmaralda.

Blir så ledsen. Allt verkar ha blivit en soppa. Han hade inte berättat för sin familj att han skulle bli pappa. Och nu har han sagt till hans mamma att barnet inte är hans. Vilket det är och han har inte haft den tveksamheten gentemot mig. Och nu visar det sig att hans mamma tror på honom att barnet inte är hans. Blir så besviken att det snurrar i skallen,
Han säger väll så för att han inte står upp för att han inte berättat för sin familj på 9 månader att han ska ha barn. Han får gärna göra ett faderskapstest har jag sagt.
Verkar hans mamma på
Fullaste allvar tro att jag ljuger och att han talar sanning? Eller kommer han att erkänna att han gjort såhär?
Kommer det här att lösa sig tror du?
Kram

20 Helena Ir:

skriven

Gulliga MG..minns något liknade foto på honom från förra året..en mysig plats att värma sig på,där solens strålar når honom :) Snart är det vår..

Puss på dig MG!

21 Contici:

skriven

Hej!
Har det fruktansvärt kämpigt just nu, med nydiagnosticerad medelsvår depression. Kan du se när det börjar lätta för mig? Har bra läkare och superbra terapeut som värnar om mig.
Sak på sak kommer, men jag hoppas att det snart blir lugnare. Har du några tips, eller när ser du ngn ljusning?
Varma hälsningar💕

22 G.H:

skriven

Underbart med fina MG och vårtecken 💚

Här är det snöstorm 🙈

23 JANUARI:

skriven

Hej Esmeralda!

För ca 8 år sen mötte jag honom. Vi fick ögonen för varandra men då var han bunden.Vi har setts då och då och nu är han en fri man OCH jag dejtade honom första gången i tisdags. Det kändes enormt bra efter alla dessa år som vi setts. Men vi har ganska många mil emellan oss. Vore underbart om denna man kunde vara en man för mig?? Kan du se om det kan bli vi två?? Jag hoppas så!!

Kram och tack på förhand!

Januari

24 Evy:

skriven

Fin hund. Är ny på blogg.se å har gjort mitt första inlägg.m kila gärna in(försöker komma på hur man ska kopiera länken för å dela din blogg till sociala medier men funkar inte så bra😕😑)

25 Evy:

skriven

För att dela *min blogg menade jag. Skrev fel först 😊(om nu min förra kommentar kom i ditt inlägg under)

26 Mikan:

skriven

Jag undrar vem min själsfrände är.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: