Lucky Ladybug.....

Dagens gästbloggare är:  Belle
 
Hej! 
 
Idag fyller vår lilla grabb tre veckor!
 
Lady har varit med hela tiden sedan jag fick henne och allt har gått bra!
 
Hon har suttit på ett armband runt min handled sedan hon kom och var med under hela förlossningen.
 
Förlossningen tog lite tid, men jag kände mig stark och trygg hela vägen och ut kom en frisk och underbar liten kille! 
 
På bb fick vi en ”startbox” med lite blöjor och annat, och blöjorna talade sitt tydliga språk så att säga! :) 
 
1 Mikael:

skriven

Grattis!


Är ni sur på exet, någon har dött i cancer, har trauma m.m m.m så är här en film med Joe Dispenza mfl., gör succé med ert elände, desto större elände desto större potential, för stor framgång säger en del

https://unsinkablemovie.com/ticket/


Kram
Mikael

2 sus:

skriven

Hej
Grattis...
Så underbart med en liten....
ladyn gör sitt...
kör en gammal fråga med bytt perspektiv,,,,
kommer han hem snart?
love sus

Svar: Han kommer nog men det blir inte riktigt som du vill och tänker dig.. kram
Esmaralda

3 Tingeling:

skriven

Grattis till eran lilla pojke! 🤗

Nu återgår allt till det normala, skolan börjar igen. Och jag får pengarna från CSN i morgon, äntligen!

Snart upp och göra frukost, ta dottern till skolan, sen ta en promenad innan jag går hem och påbörjar min hemuppgift.

Trevlig onsdag!

Kram!

Svar: Låter som att du har bra koll på dagen.. lycka till med hemuppgiften.. kram :)
Esmaralda

4 Skorpan:

skriven

Grattis Belle till att ha blivit mamma til en li1ten kille :). O Lady kommer säkert att följa med er länge på vägen... Lycka till med den lille!

Fy att ligga vaken o vrida o vända på sig o inte kunna sova. Säkert bra med kortare arbetsvecka så man hinner vänja sig vid vardagen igen ;).

Idagg ska jag försöka komma igång med gympandet. Behhöver få in nått nytt i mitt liv, lite trist o enahanda just nu, o vem vet kanske energin kommer som ett brev på posten... Förutom att posten inte vill fungera som den ska, saker vill inte komma fram som de ska, men vad kan man annat än vänta?

Lite nyfiken på de närmaste veckorna Es, kan det tänkas att något utöver det vanliga sker? Eller är det bara samma gamla spår jag nöter i?

Ha en bra dag!
Kram Skorpan


Svar: Det finns möjligheter för lite extra.. gör val och ta initiativ lite utanför din comfortzon ... kram :)
Esmaralda

5 Helena Ir:

skriven

Grattis Belle,till din lille son..så fint! Jag önskar Er allt gott!

Kram

6 Rebecca:

skriven

Fint tecken :)

Ez, är han (G) bara trevlig eller tycker han faktiskt att jag är söt och vill vara lite nära mig? Känner han något? Kram!

7 <3:

skriven

Hej es, går min vän på A igenom en andlig utveckling just nu?
Hon tror sig ha blivit ögd av onda ögat.. stämmer det?

jag tror mer hon går igenom nånting annat.

Svar: Hon går igenom något annat... onda ögat handlar det inte om.. kram
Esmaralda

8 Dunegull:

skriven

Wow! Stort grattis 🤗

E! Kan det bli en flirt mellan oss på kick offen?

Kram

9 <3:

skriven

Förlåt för extra fråga, glömde en sak. Går dessa vårt/prickar bort snart? Läker dem av sig själv.
Dem verkar stannat såhär.. usch.

Va tycker du.. läks dem?

10 kulla:

skriven

Men gud så sött :)..Lycka till med eran lille son.
Och hans kraftdjur är nog den lilla nyckelpigan.

Ez ser du något kärleksfullt för mig snart? kram

11 Misstjejen:

skriven

Hej

Vore kul om du kan gör en ilänng om "time travel" för en del video har publicera i youtube att dom sägs kommer ifrån framtiden och försöka kommer till våra tid för rädda eller information allt.

Jag vill ju vet om det är fungerar så eller finns tidmaskin på riktigt?

Det finns mycket frågor om den området också.

Vore en intressent ämne att prata om?

Finns tidmaskin på riktigt?

Sägs dom allt är sant om framtiden och babblar.

Vore bra om du kan gör en såna inlägg om det.

Vill förstår mer om det och lära något av det som är sant och falsk

Ha det bra

Svar: Tidsmaskin som man tänker sig det, nej det tror jag inte finns.. men ämnet är intressant.. kram
Esmaralda

12 <3:

skriven

Vad skönt att allt gick bra och att Lady var med.

Hej kära Esmeralda, Inser GB att han gjorde bort sig totalt igen på restaurangen i lördags? Hur kan han få det till att det är mitt fel att han börjar knuffa en kille ingen av oss känner inne på toaletten.
Jag gick därifrån bara utan att vända mig om. Personalen släppte ut mig via bakvägen.
Tror G efter denna händelse går vidare och inte vill ha ngt mer med mig att göra. Fick sms av honom att mitt ex sagt till honom att jag är psykiskt sjuk osv. A säger att han aldrig sagt så. Tror han vill göra mig ledsen bara. Jag är glad om det är så att G går vidare nu.
Vad ser du om situationen vad är det som gör att han gör såhär mot mig.
Hade ingen aning att han skulle vara på toaletten.
Kram

Svar: Känns som om du rör dig i en alltför liten krets... satsa på något nytt istället... kram
Esmaralda

13 Lilla m:

skriven

Hej, ser allt ut att falla på plats och ordna sig till slut gällande detta dilemma jag har?

14 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Så gulligt!

Kommer jag en dag att få bilda familj med någon? Eller har det tåget gått för min del?

Kram

Svar: Du kommer möta din kärlek men jag kan inte säga när... kram
Esmaralda

15 Miltons Mamma:

skriven

GRATTIS till den fina lilla killen ❤️

😃

16 Lilla:

skriven

Hej!
Haha vilket sammanträffande. Grattis till babyn och bra jobbat.

Esmaralda,
Kommer det att bli så?
Kram

17 odooi:

skriven

Har fått rådet från psyk att söka hjälp via lss istället och funderar om det varit något för mig? Förstår bara inte riktigt vilken sk personkrets jag isf tillhör och om det verkligen gett något. Vill inte att det stjälper mer än hjälper. Kan du kanske vara behjälplig med ett intryck och/eller råd kring detta? Tack 🌠

Svar: Följ rådet från psyk och känn av... kram
Esmaralda

18 JH:

skriven

Är min blivande man ljus eller mörk? Är han snygg?

Svar: Snarare åt det mörka hållet och ja, du tycker han ser bra ut.. kram
Esmaralda

19 Hum:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad härligt att det gått fint för dig.
Kommer det bli något lite mer hållbart?
Eller endast kort och tillfälligt?
Kram

20 Smöla:

skriven

Grattis till familjen Ladybug ;)

Hur blir mitt 2020? Vill gärna ha någon hint tack :)
Kram!

21 Anki:

skriven


Grattis Belle till fina sonen <3
Kram Anki med flock

22 Branne:

skriven

Hejsan Hoppsan!

Jag är så kluven. Det är så att jag var påväg att lämna min sambo för lite mer än 1 månad sen men valde att stanna dels för att lägenheten jag kunde tacka ja till var lite väl dyr för min tajta ekonomi men också för att jag av någon konstig anledning trodde på att han denna gången skulle förstå och förändra sitt beteende. Grejen är den att vad jag tror och anar så står denna lägenhet ännu tom och jag vet inte om jag ska kontakta hyresvärden och ta steget och flytta trots jag då kommer få vända på var krona för att få det att gå runt? Eller ska jag stanna och ha is i magen och invänta ett boende som är bättre för min ekonomi? Kramisar <3

Svar: Rent praktiskt ska du planera så du får det som du känner är rätt... lägenheten kommer sluka en hel del av dina pengar så tänk efter... vänta dig inte på att sambon ska förändras... kram :)
Esmaralda

23 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.

En viktig fråga,
Kommer det att bli en flytt dit?
Kram

24 Celia:

skriven

Sött! Och grattis till lyckan!

Jag vet att jag inte kan göra så mycket mer än att vänta på att det ska bli bättre mellan mig och min förlorade vän.
Låter lite tjatigt med mina frågor möjligen.
Men ser det ut som om vännen kommer att höra av sig, förhoppningsvis med ett förlåt. Eller är allt på mig att det ska bli bra?

25 Michaela:

skriven

Åhh så härlig läsning! :) Stort grattis och hoppas allt fortsätter att gå bra!

Hoppas att min Lady mår bra. Hon är rätt stillsam av sig men kanske jobbar i det tysta.

Börjar undra om jag och min soulmate kommer att träffas och gifta oss på åldersomshemmet :) Fortfarande inge romantik, kramar och mys på ingång ...?

Ha en fin onsdag! Antar att MG är tillbaka på jobbet efter ledigheten :) Kram

Svar: Din Lady mår bra.... romantiken kommer och långt innan hemmet... kram :)
Esmaralda

26 Elin:

skriven

Kan det bli en flirt mellan oss?

27 Carolina:

skriven

Hej! Jag har inte märkt nåt av min lady eller har jag gjort fel?

Svar: Nej du har inte gjort fel....jag tror du kommer märka av henne.. kan vara så att hon hämtar energi för något speciellt.. kram
Esmaralda

28 Nenna:

skriven

Hej Es,

Jag måste också fixa så jag kan ha min Lady i mitt armband. Hon ligger i min bh nu 🙂

Ser du något för mig just nu i kärleksväg? 💕

Kram 🤗

Svar: Något kan vara på väg... kram
Esmaralda

29 S:

skriven

Hej Esmaralda.

Har han känslor eller intresse för mig?
Kram

30 Lilla m:

skriven

Hej, hur blir det nu med mitt dilemma? Kommer det att lösa sig?

31 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer det att bli så?
Blir det en flytt dit?
Kommer det att hända och bli?
Kram

32 Se:

skriven

Hej Esmaralda.

Kan det bli lite mer stabilt och hållbart?
Eller bara kort och tillfälligt?
Kram

33 Tingeling :

skriven

Efter promenaden tog jag ett av mina dotters hopprep och hoppade 😁 roligt men jobbigt. Jag hoppade 50 gånger och blev andfådd, snacka om dålig kondition. Ska fortsätta och öka... roligt, lite barndomsminne över det hela 😁

Trodde denna hemuppgift skulle vara krånglig och jobbig, och det är den, den är på engelska dessutom, men tycker faktiskt den är rolig och intressant ändå! Och då går det lättare. Och en liten tanke har kommit tillbaka igen om vad jag skulle vilja pyssla med... Har haft den förut, och har jobbat lite inom det, men inte fullt ut... vet nämligen inte vart jag ska börja för att komma dit. Kanske klarnar?

Nu lunch, innan fortsätta med uppgiften.

Kram!

Svar: Ja, det var många år sen man hoppade hopprep !! kram :)
Esmaralda

34 Dunegull:

skriven

Tänker K på mig ngt?

35 Helena Ir:

skriven

Dotterns Lady tänkte rymma ur påsen jag gav henne..ett litet hål som där uppstod..kvicka små rackare det där :)..
Hoppas så att något bra kommer till min dotter..något som rör om det vardagliga lite..samtidigt får jag väl glad att hon gillar mig :)

Jag mår bra.. :)

Önskar alla detsamma!

Kram :)

36 <3:

skriven

Blir det den där middagen på lördag ?
Kram

37 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Men min comfort zone är såå mysig, till en viss grad då den känns som något jag är insnärjd i ;).
Kram Skorpan

38 lilla m:

skriven

Hej, hur blir det nu med mitt dilemma? Kommer det att lösa sig?

39 Sofia:

skriven

Grattis till den lilla som börjar livet.

För nästan exakt ett år sedan frågade jag dig om ett jobb och en utbildning jag var tvungen att sluta.
Du svarade att det fanns andra studier och ett nytt jobb, det skulle bli bra även om det tog lite tid. Du har rätt, för jag började nya studier i höst, men har fortfarande inte jobb.
Jag undrar om du kan se något mer runt detta nu när det har gått ett år. Kommer något jobb till mig snart, jag har inte jobbat på ett och ett halvt år och vill verkligen börja med något.

Tusen kramar

Svar: Ja, det verkar som om det kan närma sig med jobb... sök allt... kram :)
Esmaralda

40 Bumble bee:

skriven

Åh grattis till lille prinsen! ❤️❤️❤️

Hoppas man själv får uppleva att få barn och att det inte dröjer så länge till. Känns som alla får barn utan jag. 😔 Vad ser du Es? Är det flera år bort innan jag får uppleva det Belle nyss får uppleva? Kram 🐝

Svar: Jag kan ju inte säga när.. men visst det ser ut som om det kommer barn för dig också :) kram
Esmaralda

41 Lilla M:

skriven

Es, är så ledsen. Kommer det att dyka upp någon bättre?😥

Svar: Ja, det gör det.. kram :)
Esmaralda

42 Loppan:

skriven

. Hej!^^,

Hur blir de.. kommer han höra av sig?


Kan ha råkat postat frågan två gånger..

43 Tiss:

skriven

I förrgår vågade jag berätta föer en person om vad som hände med mamma och pappa för nio år sedan. Jag berättade allt, gick in i detaljer. Jag har nog aldrig pratat med någon, som nu sedan allt hände. På ett sätt var det skönt.. Men också väldigt jobbigt.
Hur kändes det för henne jag sa det till? Hon såg ut att verkligen lyssna.

Svar: Hon kände sig ödmjuk och glad för att du visade henne tillit.. kram
Esmaralda

44 Jessica:

skriven

Hej Es!

Vet dem vem jag är?
Pratar dem något om mig?

Kram!

45 Orolig:

skriven

Hej Esmaralda.

Kan inte låta bli att känna mig lite orolig över detta. Trots att han sagt att han inte ska fortsätta med henne.
Kan du hjälpa mig med att se,
Ser det ut som om det kan bli så att han väljer att fortsätta med henne nu framåt? Ser det möjligt ut att han är med henne och skaffar barn med henne?
Kram

Svar: Jag ser ingenting kring detta tyvärr.. men du måste ju fatta ditt beslut om du ska lita på honom eller inte.. kram
Esmaralda

46 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Den här flytten jag vill och planerar lite för eller hoppas på ser den ut att bli av? Och ser det ut att bli så som jag vill?
Kram

47 Helena:

skriven

Hej Ez!

Under hösten flyttade jag och min sambo till ny lägenhet och i samma veva trängde hans syster sig på och bodde med oss i två månader för hon skulle gå en utbildning i Stockholm.. Detta visste jag skulle bli jobbigt och det blev det. Hon har inte betett sig som man förväntar sig av en inneboende, hon har inte hjälpt till, inte visat speciellt mycket tacksamhet och bara tagit plats vilket tärt på mig psykiskt samt gjort mig väldigt irriterad. När dessa månader nästan var över kom det fram att hon hade snackat elakt om framför allt min sambo, hennes bror, till deras föräldrar och det var bara droppen. Detta eskalerade till en stor konflikt där hon inte tog på sig nånting av vad vi sa, dvs. att hon inte visat någon tacksamhet mot oss och inte hjälpt till öht. Jag ogillar starkt systerns sanna personlighet som har kommit fram under denna tid och det är inte den typ av person jag vill ha kontakt med. Det känns som den trevliga sida man sett från henne tidigare bara varit en fasad. Deras föräldrar har hanterat denna konflikt extremt dåligt och i nuläget vill jag inte ha någon kontakt med systern och min respekt och gillande för föräldrarna har definitivt också försvunnit. Jag har mått otroligt dåligt över denna konflikt och det gnager fortfarande. Jag vet inte vad jag ska göra riktigt jag tror inte systern har förmåga att förstå hur hon betett sig mot oss och det gör mig så otroligt arg. Hur ska jag släppa detta och gå vidare?
Kram Helena

Svar: Era positioner är låsta just nu. Du behöver släppa det som varit. Känn att det är okey att du upptäckt systerns negativa sidor och att ett gemensamt boende inte kommer på tal igen. Hon har snackat skit om sin bror inför föräldrarna... och du kan låta detta vara mellan syskonen. Håll distans. Ge inte ut någon mer energi i detta. Känn frid i att det är som det är.. och gå vidare... kram :)
Esmaralda

48 Celia:

skriven

Försöker igen!
Även om jag vet att jag inte kan göra mycket mer än vänta och hoppas på att det blir bättre. Kan jag inte sluta tänka på hur fin vänskapen var innan jag blev kallt lämnad för ett förhållande.
Kanske har min förlorade vän lite dåligt samvete, men kommer vännen höra av sig till mig? Möjligen med ett förlåt? Eller ligger allt på mig för att det ska bli bättre?

Svar: Jag tror det kommer en dag när din vän hör av sig igen.. kram
Esmaralda

49 Fågel:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut att finnas chans att det blir såhär? Så som jag vill?
Kram

50 I wonder :

skriven

Hej

Verkar som min kk relation börjar dö ut... skrev att jag inte ville vara myskompis på sms imorse. Lämnade öppet för att han skulle fråga ”jaha ok men vad vill du vara då?” Men han skrev bara okej.
Egentligen är jag inte heller intresserad av mer men ändåååååå

Vad ser du om T som verkar smyga in sig i mitt liv igen?
Har inte ngt otalt med honom.

Ha en god fortsättning Es!!

💗💗💗💗💗💗

Svar: Känns ändå som att du fattade ett bra beslut. T kan nog börja visa intresse... kram :)
Esmaralda

51 MissMilla:

skriven

Kul m bebis. Minns det tiden m startpaket och allt. Nu ska min bästa kollega o vån åka bort med en annan tjej. De ska åka utomlands. De har blivit jättetajta. Det känns sådär. Jag trodde jag och min kollega/kompis var mer kompisar så jag blev lite avundsjuk. Uppskattas jag inte av min vän på samma sätt?

Svar: Jo du uppskattas.. och det ser ut att vara lite nyhetens behag med den andra kompisen.. men du är inte utesluten.. kram :)
Esmaralda

52 H:

skriven

Hej es!

Vad kan jag göra för att förbättra min arbetssituation?

Kram

53 Smöla:

skriven

Finns det något ”ljus” på vägen min?

54 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag är ju en fans till harry potter men jag undrar ibland om dom ska gör en nya film med Daniel Radcliffe, Rubert Grint och Emma Watson.

Det har alltid kommer en massa rykten om dom ska gör en nya film med dom tre och deras barn som karaktärerna.

Om det instämmer att dom kommer gör en nya film eller blir det aldrig?

Har vänta ju i många år och säger samma sak att det ska kommer på året och babblar.

Hoppas du kan ser något av det?

Ha det bra

55 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Tror du jag möter min soulmate i hemlandet eller utomlands?

Känns det som att mötet sker utomlands?
Kram

Svar: Det ser ut som om han kommer från annat land.. men han kan bo i ditt land när ni träffas.. kram :)
Esmaralda

56 Camilla:

skriven

Stort grattis till den lilla fina sonen och vad häftigt att det var Lady på blöjorna😀

Här hemma är det kaos sen igår. De håller på och byter element i alla bostäder och ska hålla på i 5 veckor! Måste vara uppe till 7.00 på vardagar och det är inte ens säkert att de kommer just då så man lever i limbo. Och i höst är det dags för stambyte i 8 veckor utan toa, dusch och vatten. Inga roliga perioder det här😟

Var annars ute på skogspromenad idag med båda barnen. 10 + och sol. Aldrig varit med om det i Januari. Skrämmande med klimatförändringarna. Sonen tycks må lite bättre men saknar sin dotter så mycket som han inte nu träffat på 3 månader pga tokiga exet. Hoppas att umgänget kommer igång igen detta år. Ser allt bra ut kring oss i övrigt? Kram

Svar: Fy tusan.. det låter illa ! 1974 var lite av ett rekord, då var det 12,4 grader varmt ! MÄrkligt.. man vill ju ha vinter och snö ! Ja, umgänget bör komma igång ganska snart.. kram :)
Esmaralda

57 "Lina":

skriven

Grattis Belle, till lilla killen ❤️ Så mysigt med bebis 😊

Till Es:
Jag träffade mitt ex i förrgår & det kändes så bra. Fick en känsla genom hela kroppen som chockade mig😊 Kommer vi bli tillsammans igen & få det så bra som vi önskar?

Kram ❤️

58 Misstjejen:

skriven

Hej

Vill bara fråga att jag borde inte var rädd? För att jag var vän med vissa som F kvinna känner till två personer även om R kvinna som känner till en personer som jag vän med i facebook. Jag kan inte väl undvika dom för alltid? Jag kommer var försiktigt med det samtidigt...

Märks dom inte väl? Att jag är vän med vissa som dom vän med också i facebook.

Så min fråga är att jag ska inte var rädd om dom säger något till mig... behöver jag att bete mig som normalt äm var konstigt?

Tänkt efter idag att jag var såna mot F kvinna...

Så ju kanske jag ska inte var rädd och var mig själv att säger hej och småprata lite?

Är väl onödigt att var rädd och undvika för det?

🤔😏

Ha det bra

Svar: Var dig själv... kram :)
Esmaralda

59 Jossan :

skriven

Jag överlevde dagen idag! Jag har dock ont i kroppen men antar att det har med trötthet att göra. Jag har försökt kämpa med vikten denna veckan men det gick inte så bra.. vi testar väl nu igen på fredag...

Jag är verkligen i ett stadie där jag vill ha kärlek samtidigt som jag känner att jag vill bara va själv. Orkar inte va bland människorna hela tiden...

Kanske nu han mr right dyker upp!

Ska se om jag kan skriva lite på engelsktenta så kollegan kan rätta och fixa den... högskolan har ju inte svarat om jag får mer tid...

Nä, dags för plugg sen blir det träna 💪🏻. Sen blir det sova tidigt 😴

Kram

60 M:

skriven

Varför känns det ibland som att folk i min klass är "rädda" för mig eller inte vill vara min vän. Jag har ju inte gjort något, har det med min aura eller energi att göra? Känns som om folk håller sig till andra som är mer "lättsamma" kanske..
Det märks så tydligt när vi är i grupp och få pratar med mig.. Kram

Svar: Du har en stark aura och det kan verka skrämmande... le lite extra... ta egna initiativ... be om andras åsikter och gör dig därmed lite mer "ofarlig" kram :)
Esmaralda

61 Snödroppen:

skriven

Hejsan!
Stort Grattis till eran lille kille, och skönt att allt gick bra. Lycka Till!
Ez, är det nån flirt på ingång? Eller är den gamla flingen på G igen? Det måste hända nåt kul snart som lättar upp vardagen litegrann...
Kram🌞

Svar: Ja det kommer lite flirt och roligheter.. kram :)
Esmaralda

62 F:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om jag kommer att vara en del av dem framöver med umgänge?
Kram

63 O:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han att vara med oss nu framåt som han sagt?
Ser det så ut att han är med mig?
Kram

64 Meje:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag undrar...
Ser det ut som om jag kommer att vara en del av dem framöver med umgänge?
Kram

65 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.
Vill du hjälpa mig med denna, ser du något klart,
Kommer det att bli så?
Blir det en flytt dit?
Kommer det att hända och bli?
Behöver jag vara såhär osäker, eller ser det ut som om det blir så som jag vill?
Kram

66 <3:

skriven

Hej kära Esmeralda, ser det ut att gå bra med intyget läkaren ska skriva på måndag?
Hur stor är chansen att jag får ersättning av försäkringsbolaget?
Haft lite otur senaste året med sjukdom.
Kram

Svar: Chansen finns men det ser inte ut som om du blir riktigt nöjd med resultatet.. kram :)
Esmaralda

67 Jossan:

skriven

Kommer du ha någon ny kull av amuletter snart? Hade nog önskat att jag köpte en nyckelpiga senast... hade verkligen behövt den magin nu...

Kram

Svar: En ny kull kommer till våren... kram :)
Esmaralda

68 G.H:

skriven

Grattis till sonen Belle, så coolt med nyckelpiga på blöjan;)!

Kram:)

69 helle:

skriven

Stort grattis till det lilla underverket och all lycka till er Belle 😀 Kram

70 Skytten1 :

skriven

Är min Lady aktiv? har inte märkt nåt och jag har den i ett band runt halsen på

Svar: Hon är aktiv.. kram :)
Esmaralda

71 Belle:

skriven

Tack för alla gratulationer i kommentarsfältet! :)

72 Lotta:

skriven

Så fint 🐞. Så många olika tecken som visar sig med Ladysarna. Innan jag fick min såg jag en nyckelpiga på en lampa i mitt kök, som jag sedan släppte ut genom fönstret. Det var den händelsen som gjorde att jag beställde den. Jag tror att min har hjälpt mig i några trafiksituationer, men i övrigt har inga önskningar slagit in tyvärr. Jag önskade ett jobb och en man innan årets slut och en annan sak. Nu är det ju nytt år så jag är lite uppgiven. Svårt att hålla hoppet vid liv. Skulle vilja ha stora förändringar i mitt liv. Blir det så detta år??????

Kram L

Svar: Är man utsatt för fara så går talismanerna in och gör vad de kan... att rädda sin ägare tar över allt annat... med din Lady jobbar fortfarande mot dina mål och att något bra händer nu under nya året är troligt.. kram :)
Esmaralda

73 Bellagio:

skriven

Har fått nys om en ny tjänst som ska skapas. Skickade till förvaltningschefen att jag var intresserad. Har de mig i beaktande? Är så less på mitt jobb..

Svar: Ja, du har en chans... runt 45-40 %... kram :)
Esmaralda

74 Boudica:

skriven

Härligt! Lady'n talar! :)
Grattis till er för grabben med!

Här har vi en nyckelpiga i lunchrummet på jobbet som varit där över långhelgen.

Jag är trött, återhämtar mig sakta, slö, och fortfarande rätt så nedstämd. Hoppas det vänder snart.

Ska börja med men reboot på fredag. Förhoppningsvis hjälper det lite! Ska göra färdigt min matplanering och köpa lite matvaror inför det med.
Fryser lite nu med. Men mitt kaffe ska värma :D

Skrev nog lite för sent för svar igår, så frågar idag igen, för jag känner mig så förvirrad.
Varför är Lagergrabben så här nu igen?
Efter hans Basta! Finito! Inte alls vilja ha något med mig att göra, och knappt vilja prata med med. Så beter han sig som om inget hänt. Tillbaka till bättre, men inte som det var tidigare. Visst jag önskade att inte bara vara en i mängden på jobbet. Men vad händer nu? Han var ju så tydlig att han inte ville ha med mig att göra. Har han spenderat långhelgen med att tänka över det hela?
Har han möjligen problem med tjejen, om det inte tagit slut?
Snälla kan du bara se någon klarhet i detta?
Tänker ju för mig själv att rensa ut mina tankar om honom med min reboot. Om det nu går så lätt.

KRAM!


Svar: Han har backat och kommer inte tillbaka och du ska helt strunta i honom... lägg inte mer energi här.. ta ett stort kliv vidare! Reboot hjälper... och var aktiv... hitta på lite kul... kram
Esmaralda

75 Tjejen:

skriven

Hej esmaralda.

Finns det en chans att han satsar på henne? Är det där hans känslor är? Är dem känslorna större för henne än det han känner för mig? Eller tror du han känner mer för mig?
Kram

76 Lillan :

skriven

Såg att ett bra radhus är till salu, första på länge där badrummen är nygjorda. Grejen är att jag trivs rätt bra efter 6 månader i en hyreslägenhet med min familj, första flytten på 10 år. Känns det som vi längre fram kommer hitta ett prisvärt radhus som vi kommer trivas i ?

Stämmer min magkänsla att de närmare åren blir bra för oss i hyresrätten även om den kostar oss en slant?
Tack för hjälpen!
Kram

Svar: Ja ett radhus kommer så småningom men än ser det inte ut att vara rätt i tiden... kram :)
Esmaralda

77 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer vi att att hamna där komma dit att vi blir ett par? Att vi gör ett försök?
Kram

78 Man:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om jag kommer att komma dit fram på den vägen?
Kram

79 johansson:

skriven

Hej Esmeralda, kommer jag få jobb där jag vikarierar nu i en månad?

80 Jullisw:

skriven

Hoppas att det kommer en ny talisman som kan vara med mig på min förlossning! :)

Jag har känslan av att jag kommer föda för tidigt. Jag är beräknad till mitten av juni. Min mamma hade också fått till sig månaden maj.

Tror du jag föder tidigare än beräknat?

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: