Mannabonne Glenn

 
En ynklig MG.. som inte har druckit eller ätit och som skriker så fort han inte ligger i någons knä
Han är väldigt påverkad av narkosen, fortfarande !!
Men han får ligga i knä efter knä och vi duttar och daltar  och pysslar med honom.
Det är han värd
Kram
1 Hmm:

skriven

Hej Esmaralda
Låter så härligt med vad! Tycker förresten det är snyggt med glasögon på!! Jag har ej behov utav glasögon men kan tycka det är riktigt snyggt och kan se dressat ut.
Stackare mg men operationen var av en god sak antar jag! så goa ni är det är han värd!

Hmm idag sa jag lite om vad jag tyckte och tänkte till honom... men hur verkar det, tar han åt sig? Tänker han till? Är jag betydelsefull för honom?

Och till en annan sak, kommer han tänka sig att han vill leva tillsammans med mig?
Kram

2 Jossan :

skriven

Aww lilla sötnosen :(

Åkte till biltema... Ja de var ju inte speciellt trevliga och ville absolut inte hjälpa mig... De ansåg att jag skulle åka till Ängelholm eller till Halmstad.. som tur är min syster i närheten av Halmstad så jag hoppas det finns en cykel på söndag när de åker hem... En del borde inte arbeta med ett servis..

Träffa en kompis idag på lunch och lite shopping. Det var mysigt.

Imorgon åker jag till mina föräldrar... Hoppas på väder så man kan sola..

Kram

3 Helena Ir:

skriven

Stackars lille MG..

Puss på nosen <3

Svar: Puss tillbax från MG :)
Esmaralda

4 Browallia :

skriven

Älskade MG! ❤️ Jag tänkte på dig i förmiddags och skickade positiva tankar. Krya på dig!! Skickar med massor av pussar 💋💋💋💋💋

Svar: MG är så trött men tackar så väldigt mycket... kram :)
Esmaralda

5 Alie:

skriven

Ja det är han verkligen värd, stackare 💕
Kram

Svar: Kram :)
Esmaralda

6 Citronfjäril:

skriven

Stackars lille, så ynklig han ser ut. Men så SÖT. Då är han som en liten bebis med kolik just nu. Puss på MG och trevlig kväll till er:)

Svar: Ja exakt så är han och han ger en puss tillbax, kram :)
Esmaralda

7 Mirre:

skriven

Amen vilken liten älskling han är, så söt!!❤️
Sänder healing till lilla bonne!🐶⚾️

Kram

Svar: Han tackar så himla mycket... kram :)
Esmaralda

8 Mjau:

skriven

Es. Ja Hjärtat svallar såklart över av ömhetsbetygelser och massa ombry som det sig bör, tror väl jag det. Fast trött blir man ändå Så försöker skicka lite healing åt alla involverade. Hoppas på snart tillfrisknande Lilla Goa MG.
Kram

Svar: Mg tackar för healing och nu när han ligger där i knät på storebror så småpiper han... säkert otäcka drömmar från veterinären.. kram :)
Esmaralda

9 Solstjärnan:

skriven

Suck ..livet är inte alltid så lätt MG.
Tur att du har många som pysslar om dig och ger kärlek och uppmärksamhet.

Försök att stå ut ,fastän det inte är lätt.
Antar att ingreppet/ operationen gick bra.

Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Ja hälsar MG allt gick bra och nu är det ett helvete... fi fan, säger han surt ! Kram :)
Esmaralda

10 Nina:

skriven

❤❤❤

11 Michaela:

skriven

Ja fy faan för den där tratten! Gulle dig och snart är du som vanligt igen. Tur att du har alla som pysslar om dig. Massa pussar❤

Svar: Jag fick tips här om en annan tratt och sonen for iväg till djurbutiken men se, den tratten räcker inte till om skadan sitter på fötterna... så nu blir det vanlig tratt.. som han bara hatar.... han pussas tillbax.. :)
Esmaralda

12 Hej:

skriven

Hej Esmaralda
Ser det ut som om dem har en relation? Och att den fortsätter under några år till?
Kram

13 Evig:

skriven

Men käre nån, så liten och ynklig man kan vara, men det får man när man är vovve och heter MG.

Tur att du är så samlad och redig Es, att du kan hantera de flesta situationer. Själv är jag blödig när det kommer till skadade och sjuka djur så risken finns att det är mer jobb med mig än med djuret.

Puss till MG och krya.

Kram

14 Oxelina:

skriven

Vill bara ge en stor fet kram till dig MG, det blir bra ska du se❤. Sådan tur att du har några famnar att varva mellan, hoppas de förstår hur hemskt du har det ;)

Kram kram

15 Dunegull:

skriven

Fina sötnosen 🐕 Ta hand om er ❤️

16 Agnes:

skriven

Krya på sig, Herr Fralla! =)

Kram!

17 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag har fullt upp idag och typ fokusera på min semester börja imorgon så kommer var i en veckan. Men jag kolla in här inlägg..

❤❤❤ han hunden behöver påminnas att han är starkt oavsett vad han går genom just nu. Kanske jobbigt medan han behöver mer kärlek och utan känna så mycket av smärta. Han försöka var starkt medan han vet inte hur. Även han behöver få några tankar att sända till honom för få styrka och orka genom just nu som han uppleva situationen.

Det kan var jobbigt men han behöver påminnas han ska var starkt och envisa som han bruka var. Ger kärlek och trygghet så blir det mindre med smärta.

Det är bara tillfällen och det är sent över. Även han ska ihågkomna att han har personer runt honom som vill var här och hjälpa honom.

Det är okej att känna smärta men kärlek gör mindre ont och fullt med lyckligt känsla och tacksam.

Något som inom mig själv att vill säger det när jag läser det direkt och förstår. Börja det kommer fram en känsla som vill tala för honom.

Han kommer alltid lyckas på något sätta. Var inte rädd för det går över snart då känner du dig säker frihet och lyckligt.

Något inom mig själv som vill säger det till hunden. Inte menas ju jag ska kolla in utan mest titta för en sista ögonblick innan jag ska ta semesten. Men såg den hunden behöver blir påminnas att det är okej...

Något talar för mig och förvandla till känsla som vill berätta för mig sä hoppas du kan tala för honom.

Så nu starta min riktigt semestern och jag vill säger tack för du försöka din bästa att uppmuntra mig och hålla mig positiv. Tack ändå du kunde hjälpa mig lite på två veckor ändå. Jag är glad för du finns alltid här. Du förstår hur jag tänker och känner... jag lyssna på din råd och bara gör det.

Snälla du är att kunde var här ändå.

God natt och ses vi om en veckan för jag bruka inte använda här blogg under semestern typ hos mamma. Du medvetenhet om det men så tack för du kunde hjälpa mig på något sätta.

Nu ska jag försöka var positiv och tänkt att veckan ska blir bra! Sen efter den då det tillbaka som vanligt.

Ha det bra och en härligt kvällen. 😊

18 <3:

skriven

Krya till dig MG från mig och min lilla skrutt 🐶❤


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: