Operation och elände.....

 
I går var det inte Mannabonne Glenns bästa dag.
 
Han bröt  tummen, den lille stackaren och det gjorde rejält ont.
Han skrek och skakade och drog igång ett väldigt spektakel och först trodde vi  att det var värre än det var. Kanske tarmvred.
 
Vi ringde vår duktiga veterinär i byn och han fick komma direkt - på stående fot.
Den brutna tummen konstaterades och eftersom han åbäkade sig sådant så fick han en
injektion smärtstillande.
 
 Han tål sådant rätt dåligt.
 
Rödögd satt han på mattan och skrek att han ville  ha mat - som han brukar.
Han ville ha köttbulle i maten och det brukar han tjata om men sällan få -  men igår fick han det
 
Så jag gör iordning maten och ställer ner skålen.. han raglar fram till den, sätter ena framtassen i skålen och glor förvirrat på den !
 
Så jag fick plcera tassen  på rätt plats och sen åt han allt, rubb och stubb
 
I dag klockan 11 blir det operation och då ska man ta bort hela klon.
Han har gått igenom det en gång  förut  och det jobbigaste, om han själv får säga det,  var struten på huvudet i över en vecka.
 
 
I går kom Lundadottern och barnbarnet Ellisen... och vädret var perfekt för varmt bubbelbad. I plastmuggen döljer sig en redig  Mariestad 😁
 
De bor i gäststugan.. sonen är tillfälligt utkasad men kom hem på kvällen igår och käkade med oss
 
 
Tanken var att grilla men det blev skånsk kalops med rödbetor istället... något som dottern brukar önska !
 
När sonen fick nys om vad som stod på menyn så kom han också farande för lite syskontid.
 
I går kväll kväll tänkte vi att vi skulle sitta ute och frysa som satan   men efter att ha delat en flaska bubbel  var klimatet riktigt uthärdligt.
 
Sen kväll blev det. Och mer bubbel.
 
I dag är det lovat bättre väder... jag håller tummarna !
Såklart vill barn o barnbarn nyttja stranden nu när de är på besök
På söndag far de hem igen till sitt.
 
 
Och här har ni mej, med läsglasögnen på näsan !!
Ha nu en go start på helgen hörni !!
 
Kram & kärlek
 
 
 
 
1 Lotta:

skriven

Stackars MG 😢. Hoppas han snabbt känner sig bättre sen efter operationen.

Min son kom inte in på universitetet, så nu blir det ju väldigt jobbigt allting. Får söka till nästa år och hoppas på att komma in då istället.
Pandemin ställer till det överallt med hårdare konkurrens än normalt verkar det som.
Jag är djupt oroad för framtiden nu. Jag har inget jobb och sonen en väldigt osäker framtid. Kommer det ordna upp sig på något vis för oss snart.

Kram L

2 Helena Ir:

skriven

Stackars MG! Den där struten verkar vara jobbig på huvudet. Minns en hund som jag haft,skar upp tassen på en glasbit när han vadade i vattnet,och fick en sådan strut efter detta!
Krya på till MG!

Trevligt med ditt besök..strandväder ska ni ha!

Fin är du på kortet! En annan har ännu inte klippt sig..så född till troll, ser ut som ett troll :)

Vad det regnat inatt..går nog inte över skogen när jag ska till gymmet..blött!!

Hoppas allt blir bra för er idag!

Kram

Svar: Maken klipper mig.. och det blir som det blir...man kan ju bara rufsa till det så värsta misstagen inte syns så mycket.. kram :)
Esmaralda

3 Gunilla i Oxd:

skriven

Godmorgon din snygging!🍃💗
Va Kul med med besök ~ hoppas ni får lite skönare väder ☀️☀️☀️

En fråga ...
Min hund Frasse (en Lhasa Apso)
är 9 år nu. Han är en säregen personlighet ..vill helst bara ligga på kudden o äta hundpraliner..inte gå på promenader o sånt tjafs..

Skäller på alla ..o är inte helt pålitlig om det inte passar honom. Men han är ju en familjemedlem o vi tycker ju om honom ändå.

När han är med på salongen så skäller han på vissa o vissa skiter han blankt i...salongschef som han är..🙈😂
Tror du han har ont eftersom han inte vill gå ..eller är han bara slö..han har alltid varit seg..vi kallar honom ’Blixten’ (motpol 😅)

Ser du något om hur han mår ..lite rörigt är det ju även för honom nu i separationen men han är ju mest m mig.

Stor kram o ha nu en härlig helg!🍃🥂☀️💗
Åker till Ödåkra nästa helg ~ Längtar!!
//Gunilla i Oxd

Svar: han verkar lite slö men låt veterinären kolla honom för säkerhets skull.. kram :)
Esmaralda

4 Lisa:

skriven

Hej
Hoppas operationen på Mannabonne går fint !
Undrar lite hur det kommer att gå idag med min ansökan ?
Kram Lisa

5 <3:

skriven

Krya på dig MG
💓🐶 det var inte roligt att höra.

Ser du någon annan kärlek för mig än Andreas som jag kommer leva med ? Tänker att jag kan få ett bättre liv med någon annan man om jag ska tänka trygghet.
Du har helt rätt i att små steg är bäst för oss. Vi kom varandra närmare igår / natt igen. Pratat ut lite om gammalt som hänt när vi var unga.
Känner verkligen att han tycker om mig på sitt sätt. Han är svår. Det är vi nog båda. Glimten finns där och han hör av sig fast han är ute med sina kompisar. Det som stör mig lite är att det är mycket fest och uteliv. Drinkbord flera dagar i veckan. Han stannade hemma igår för min skull tror jag.
Menade han att han inte vill träffa någon annan än mig ?
Kram
💕💕💕

6 Agnes:

skriven

Aj,aj,aj...stackars Herr fralla...puss på nosen o en virtuell köttbulle till honom!

Håller tummen för er att ni för bättre väder än vad som nu är i Stockholm...det där jävla regnet med tillhörande vinterkyla har drabbat stan. Blir så less på regn, blåst o annat som inte passar in på sommaren.

Vidhåller att när det är sommar ska det vara just det...varmt o soligt så att man kan njuta av att vara ute! Herregud, i det här landet är det ju vinter åtminstone drygt 8 mån om året...=)

Må väl o ha det gott, alla!

Kram!

Svar: Nu på eftermiddagen har solen tittat från och barn och barnbarn är på väg ner till stranden ! Vilken tur ! Kram :)
Esmaralda

7 Mathilda :

skriven

Hej, har känt en närvaro två nätter i rad nu och har svårt att sova tycker de är obehagligt och jobbigt.. mår lite illa av den och den är väldigt på. Kan du se om de är en jordbunden ande eller vad den vill? Och hur ska jag bli av med den? Kram

8 lilla m:

skriven

Stackars lilla MG! Hoppas han kryar på sig snabbt!


***

Kommer min partner att ha god ekonomi?

Svar: Normal eller lite över normal ekonomi. ekonomiskt självgående på alla sätt.. kram
Esmaralda

9 Dunegull:

skriven

Men usch stackars sötnosen-håller tummarna för honom idag!

Är oxå väldigt ledsen E! Veterinären ringde mig igår och min nos ska opereras nästa vecka efter jag hittat en knöl på henne. Det är för tidigt att säga hur elak den är men jag är sååå rädd att det ska vara så allvarligt att jag kommer förlora henne. Hon e ju bara lite över 2. Får du in från E? Behöver jag oroa mig. Hon är verkligen mitt allt och jag är inte redo att släppa taget om henne.
Kram och lycka till idag

Svar: Med 70 % kommer det lösa sig... men förstår hur orolig du är... kram
Esmaralda

10 W:

skriven

Men lille gulle då!😱

Jag hoppas verkligen att han snart är riktigt pigg och smärtfri igen 🙏

Han är värd många köttbullar nu 🍀

Kram ❤🌺🌹☀️🍾

Svar: Ja, det tycker han själv också och skriker om köttbullar mest hela tiden... kram :)
Esmaralda

11 SarA:

skriven

Vi börjar bli trångbodda och drömmer om ett mindre hus centralt på orten vi bor, eller allra helst i området vi redan bor i. Kommer detta till oss i närmsta framtiden?

12 St:

skriven

Hej!
Blivit spådd att jag ska få mitt jobb tillbaka med mer ansvar, stämmer detta?
Kram!

Svar: Eller nytt jobb men med mer ansvar... kram :)
Esmaralda

13 Skorpan:

skriven

Stackars Mannabonne! Du får krya på dig o sen begära flera köttbullar ;).

Mycket som händer där hos er o du ser så pigg ut på bilden Es :). Vilken fin helg ni kommer att få.

Här står vi i startgroparna o ska åka iväg. Bilen är fullastad o trångt lär det bli där bak, tur jag sitter framme ;). Får hoppas resan går bra o chauffören hålls vaken...

Helena Ir, inte tog jag illa upp av dina skriverier :).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ha en fin resa nu... och ha riktigt roligt... kram :)
Esmaralda

14 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Stackars lille MG <3 Moses hälsar med puss på nosen att han gått igenom samma sak och att det minsann Är jobbigt att ha tratt på huvet ! Vi tvåbenta borde prova så fick vi se hur jobbigt det är.

Kalops är ju såå gott ! Förstår sonen din ;-) Här vart det kålpudding ala Lchf och mekarsonen lät sig bjudas och åt !Så mycket roligare att laga mat till ngn annan än sig själv .

Jösses så det regnade igår och i natt Nu kollade jag datumen för bondepraktigan och kan konstatera att ur led är tiden Bondepraktigan stämmer inte !
Eller kan man skylla på klimatpåverkan ...Juli skulle bli övervägande fin och det har vi ju inte sett skymten av ...tur vädret blir bättre i helgen kanske Augusti kan bli bättre .

Trevlig helg !

Kram Anki med flock

Svar: Kålpudding gör jag också ibland.. riktigt gott o med rårörda lingon till :) Vädret är mest skit.. vi får hoppas på en bra augusti... kam till dej och flocken :)
Esmaralda

15 Camilla:

skriven

Stackars MG, hoppas allt går bra för den nu sen.
Funderar lite på hösten, sommaren blev ändå fin för mig när jag fick umgås mera än vanligt med min syster, har även bokat in endel grejer kommande månader, men blir min höst även fin? det jag mest undrar över är om min utbildning jag tänkt på blir den äntligen av?
KRAM och ha en skön helg!

Svar: Utbildningen kommer men kan inte säga exakt när.. hösten se positiv ut för dig... kram :)
Esmaralda

16 Solstjärnan:

skriven

Fin bild på dig Es😊

Stackars MG ,bruten tumme ,oj oj...
Förstår att han inte gillar den kommande plaststruten..den kan inte kännas direkt bekväm.
Har hört att det finns mjukare versioner av något som liknar dessa strutar.

Även jag skadade min fot igår och den är nu sjuk o svälld.Inte trevlig..måste ta det lugnt idag och mycket av det jag hade önskat få gjort blir ogjort.


Tur att MG fick sin köttbulle,för i krisläge behövs alla "slags plåster".

Bubbel badet ert är i aktivt bruk och det förstår jag.Ser så mysigt ut.

Ha en bra dag!
Kram Solstjärnan ☀️





Svar: Du får krya på dig nu.. kanske du också ska ta dig en köttbulle ? :) Och badar gör alla som kommer hit.. om inte solen gassar... Kram
Esmaralda

17 Kristin:

skriven

Det var så leit at MG skulle ødelegge sin tå.
Jeg har en gang hatt en hund som måtte trekke neglen. Han fikk smertestillende, men allikevel - !! Ja, og den kraven!! Det synes de i hvertfall ikke om. Jeg håper at dette vil gå bra for MG. Pudlene og jeg skal sende gode energier til han i kveld, kjære Esmaralda. Fint bilde av deg. Coole briller som er herlige, og du er så fin med de.
Nå håper at alt går fint og at du også kan nyte tiden med din familie. MG har mange til å stelle for han nå, og det er godt. Han er så vakker.
Håper dagen blir så god den kan.
KRAM!!!

Svar: Tack säger MG, han har ju gjort det förut med andra tummen.. och vägrar gå in till veterinären.. han får bäras in och skriker som en iller hela vägen ! Kram :)
Esmaralda

18 Katten:

skriven

Men stackars MG! Tur ändå att du hade köttbullar hemma, eller det kanske du alltid har, just för sådanahär nödsituationer? Lycka till med operationen och må tiden med tratteländet gå fort!

Jag hittade den förlorade halvan av Fjäril, tack och lov. Jag har dock inte tejpat ihop halvorna som du sa, utan jag har istället satt ihop dem (med de målade ytorna mot varandra) på nyckelringen som jag har i bandet runt handleden. Så nu ser Fjäril ut som fjärilar gör när de slagit ihop vingarna. Funkar hon nu fullt ut?

Kram

Katten

Svar: Ja huvudsaken hon sitter ihop ordentligt och nu fungerar hon lika bra som, förut, fullt ut... kram :)
Esmaralda

19 HS:

skriven

Stackars MG, krya på dig! ❤️

Svar: Tack säger MG :)
Esmaralda

20 Anna:

skriven

Kära ES! Krama vovven från oss.
Har ju också en fralla.
Hade behövt ett litet råd från dig.
Min båtmotor läcker olja, mycket olja. Vi har försökt 3 ggr att hitta felet, känns omöjligt, trots kamera+spegel. Vi skall göra ett sista försök på söndag. Annars återstår bara att lyfta hela inombordsmotorn, och då kostar det minst 20 000kr uppåt, alternativt ny motor. Min ekonomi har inte en chans till dom pengarna. Kommer detta lösa sig utan att ruinera mig? Kommer vi hitta felet? Känns lite hopplöst just nu.

Stor kram!

Svar: Ja, då vet du nog hur frallor kan skrika :) Chansen att hitta felet utan ekonomisk katastrof är under 40 % men chansen finns.. kram
Esmaralda

21 Jossan :

skriven

Godmorgon!

Stackars lilla M..
Inatt drömde jag om hundar och typ om serien how to get away with a murder... har du inte sett den så kolla på den. Riktigt bra.

Igår skrev jag uppmuntrande lappar eller ja något liknande som ska sättas på varje elevs bänk.

Inser att jag kanske behöver åka till jobbet på måndag och skriva ut 🙈

Igår skulle vi kolla cykel..Nä men biltema hade inte den.. så vi tänkte att vi tar och beställer. Men det går inte. Får åka dit idag för att se om jag kan beställa en.. fanns bara i Ängelholm... det är ju en aning långt för mig...

Igår tänkte jag att jag skulle ta mitt vanliga täcke. Men jag kunde inte somna då.. mannaår fort tyngdtäcket kom på somna jag.. märkligt...

Är så orolig inför hösten.. hur kommer det bli?

Kram

Svar: Ja ibland är det ett elände att försöka få tag i det man vill ha !! Ha framförhållning och hösten blir bra. kram :)
Esmaralda

22 Naturvän:

skriven

Godmorgon!

Hoppas nu MG bättrar på sig, jobbigt när djur lider!

Hyfsat väder hos oss och jag började dagen med jogging, än så länge håller knät som gjort ont tidigare och jag känner ingen smärta, jippi!

Blir en aktiv helg hos mig, bl a besök på konstutställning i byn, skall bli intressant.
En av utställarna är en oerhört duktig tecknare, ja egentligen multikonstnär, kul titta på hans bilder.

En i familjen är medarrangör och fylld av stress inför det här evenemanget,upplever sig sviken,jag försöker lugna så gott jag bara kan.

Ser du om det trots allt blir lyckat och trevligt?

Ha en fin början på helgen!

Kram

Svar: Ja det känns som om det blir bra trots allt... kram
Esmaralda

23 Blåabäret:

skriven

Stackars MG, han kanske får lov och tröstäta fler köttbullar sen idag och kanske en smutt öl ihelgen? ;P ..Trevligt besök och härligt badandet lät däremot inte helt tokigt, låter som livet på en pinne som en viss herr blom sjunger ;D

Fråga.. Jag kunde ju tyvärr inte åka och hälsa på J då bilen måste lagas innan den är körduglig igen men blev hon besviken/ledsen när jag ställde in? Vi hade som pratas om att ses och hon lät så himla glad kring det så jag hoppas hon inte tror annat, att jag skyller på bilstrul för att jag inte ville åka eller så, hoppas vi kan ses en annan gång här framöver istället.. Vad tror du hon tänker/känner?

Tack och ha en fin dag :)

Svar: Hon blev lite ledsen men hon tror på dig... planera en ny träff.. kram :)
Esmaralda

24 Maria:

skriven

Detsamma Esmeralda :-)

25 Susanne :

skriven

Ja, någnon större värme är det inte. Har roat mgig med att kolla Netflix o serien Dicte. Den är jättebra.
Nästa vekca kommer min dotter o pojkvän, kommer det gå bra? Blir lite bekymrad över att hon gjort av med mkt pengar o swishat pojkvännens mkt. Går det schysst till med honom?

26 GP:

skriven

Men oj! Stackars Mannabonne Glenn, hoppas operationen går väl!


ES, jag är så ledsen över min vad min sambos mamma sa till mig, samt hur hon betedde sig när jag var hemma hos dem förra helgen. Är så himla ledsen och det känns alltid som hon försöker säga saker så att jag blir ledsen eller så att jag och min sambo bråkar. Ser du varför hon håller på så här?


Kram, hoppas du får en fantastisk fin helg!

Svar: Hon är i en gaska dålig period och mår inte så bra och tyvärr går det ut över er.. kram
Esmaralda

27 Malin:

skriven

Haha, plastmuggen,det var ett perfekt namn på bubbelpoolen 😂

Trevlig helg! Hoppas det blir lite varmare till de dom ska bada!

Svar: "skratt" eller hur !! Kram :)
Esmaralda

28 Snödroppen:

skriven

Godmorgon!

Men stackars lille voffsingen sicken otur han har med tån, hoppas allt går bra idag, håller alla tummar och tår💚
Hoppas på strandväder idag och kanske ett dopp...
Denna sommar blev verkligen nåt utav ovanlig sort men ganska bra ändå. Men nån dejt....kommer min hjärtevän vilja träffas igen?
Lycka till och stor kram till dej och MG💞

Svar: Tack :) jag tror ni ses igen men tveksamt om det leder till ngt seriöst.. kram :)
Esmaralda

29 Malin:

skriven

Haha, plastmuggen,det var ett perfekt namn på bubbelpoolen 😂

Trevlig helg! Hoppas det blir lite varmare till de dom ska bada!

30 Sus:

skriven

Hej
Oj oj....
Lilla gubben....
Hur blir det?
Ser du någon förändring för mig?
Love sus

31 Silvertassen:

skriven

Kära Es!
Ajajajaj! Lilla MG! Vilken otur du hade igår! 😔💔 Hoppas operationen gick bra och att du återhämtar dig fort. Du måste skriva och berätta allt! Vill gärna ha ett blogginlägg sedan. 😉 Lycka till med operationen! ❤️

Jag gör ett nytt försök med min fråga ... gifter jag mig och förlovar mig samma datum men olika år eller blir de olika datum jag och min blivande förlovar och gifter oss?
Kram ❤️

Svar: Känns inte som om datumen kommer att connecta särskilt bra.. men det kommer inte spela roll... kram :)
Esmaralda

32 Mercan :

skriven

Kärlek och kram till MG😊♥️🙏😘😊

Svar: Tack :)
Esmaralda

33 <3:

skriven

Godmorgon Es, krya kramar till MG
🤗🐶💕

Drömde så otäckt inatt att jag blev misshandlad av ett gäng somaliska killar. Åkte taxi sen hem och mitt ex var också med i drömmen på ngt sätt. Har känt mig lite rädd att gå sista promenaden med min hund på kvällen även om jag bor i ett fint område. Tar oftast taxi hem från restaurang när jag är ute sent till dörren. Ser du någon varning runt mig ?
Betyder drömmen något?
Kram

Svar: Nej, ingen varning kommer till mig, kram :)
Esmaralda

34 Michaela:

skriven

Där är han ju! Älskade MG. Kan riktigt se när han stapplar omkring där på "fyllan". Håller tummarna nu kl 11. Du kan väl berätta hur det gått sen så att man vet.

Härligt spabad och så kul att de kommit på besök :) Om jag inte minns helt fel så är det Ellisen som fyller år den 23 Januari som mig :) Mys massor nu och hoppas vädret är med er annars skickar jag sol och värme från mig för här är det högsommar jämt tyvärr :)

Kram och mångs pussar till patienten :)

Svar: Exakt.. ni fyller samma dag :) Nu har solen kommit och det blir stranden om en stund.. sonen är iväg och ska hämta hem MG och ett recept som han fått i samband med operationen.. kram :)
Esmaralda

35 Lenafena :

skriven

Så snygg du är! Fräschast i stan!

Svar: Ojdå, ja man tackar och bugar :) Kram
Esmaralda

36 MissMilla :

skriven

En vecka kvar av semestern o jag vill ha ett nytt jobb. Har ju sökt ett men vet ej hur chanserna är. Jag är kompensation men har man jobbat m barn tror folk att man inte kan ngt. Där man man placera vem som helst tycker folk i allmänhet. Ser du ngt positivt för mig.

37 SusanneAmalia :

skriven

God Morgon
Vädret är bättre med lite vin.. I ystad satt jag under taket i regnet och drack vin.. Urmysigt..

Nästa dag fortsatte det att regna.. Då satt jag unnder taket och drack kaffe. medan jag irriterat funderade vad man gör en regnig dag på sandstranden..

I Sunne och i hela Värmland regnade det i Söndags.. Men då satt jag i en bil.. Sä det gjorde inget alls..

I går ställdes mitt liv öå ända. så om jag hadr snrikit hade jag låtit som MG..
Inget fysiskt hände men irriterande psykiskiskt..

@_ä%l@... 👿. Skit..

Nu ska jag nysta och fixa..

Trafikverket.. Har dragit in mitt kmrkort r att dd inte har fått in papper på fältseende.. Men ddt hsr de.. Jag har sökt tillstånd på c körkort.. Så ville ze ha intyg från läkare hjärtläkare ögonläkare strokläkare och jag var sprungit på alla sjukhus.. Och skickat in alla intyg.. Så kom det att de ska dra in alla??!!!! mina körkort för att de inte har fått err av de ingyc som de hat begärt.. Det går autoumatiskt.. in från läkaren och det har det gjort..
Men helt plötsligt har trafikverket dragit mitt C körkort som jag aldrig har haft .. Intressant.. För att de inte har fått ett intyg som läkaren har skickat..
För säkerhets skull drog de även
B-körnortet..
Lite upörörd är jag.
Nu ska jag gräva djupt i detta..

Ennergi får man när man är förbannad

Det kansne är fel slags energi.. Man kanske ska skänka dtta spektakel kärlek.. Men jag måste agera..

Till er alla i bloggfamimjen änskar jag lycka och glädje.. Kram.. 💕
Bloggens älskade djur sänder Saga och EllaBella kärlek till..

Till MG hälsar vi extra mycket.. och håller våra tassar och tummar..

Ljus och kärlek..

Svar: Förstår att du är irriterad, jag hade nog gått i taket... ta tag i det och grävt djupt... kram o lycka till
Esmaralda

38 <3:

skriven

det är dags för mig att våga göra nåt utanför min comfortzone
är det en bra ide att köpa lägenheten i k staden och hyra ut den?
vinner vi nåt på det? är det en bra
investering

39 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du att vi vinner någonting på euro jackpott idag 😊

40 Ghostwriter :

skriven

Löser jag min situation nu med hyra och allt? Jag försöker förstå att jag inte valt detta, inte helt, och att jag inte är världens sämsta människa. Eller behöver avsluta livet. Att det alltid finns lösningar. (Bipolär som jag tydligen/antagligen är). Men jag försöker också verkligen lära mig att jag är den som ska ta action och hitta lösning.

Jag tänker på allt jag vill vara och göra här i världen, och så kommer den här känslan över mig, att jag inte ens kan lösa saker förens i sista minuten. Hoppas jag blir vuxen snart på riktigt. Det va nyligen jag insåg mitt beteende och jag vill ju bli bättre på en dag men i detta behöver jag nog terapi för.... Med inriktning act.

Stackars hunden, men så bra att det inte var något värre! Jag är så glad som har dig och din blogg i min vardag. Tack.


Kram

41 Mercan :

skriven

Kram och kärlek till MG😊🤗♥️🤗

42 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda från euro jackpott nästa vecka 🙂

43 Vitlilja:

skriven

Tyckte hon med hunden att jag var snygg eller fin?

44 Katten:

skriven

Tack för svar om Fjäril. Jag glömde fråga om den skånska kalopsen, hur gör du den?

Kram

Katten

45 Camilla:

skriven

Finaste MG. Inte lätt att liten och sjuk. Hoppas operationen går bra och att det blir mer än en köttbulle efteråt😊 Krya på dig!

Underbart med besök och spabad. Hoppas att ni får en härlig helg tillsammans.

Du hade rätt Es. Han hade tänkt och funderat på att höra av sig. Fick en chock men blev glad så undra hur det har snurrat i huvudet sen igår kväll😆

Kram och blöta pussar till MG

46 Catte:

skriven

Åh vilken otur han hade och skönt att det gick att fixa så snabbt. Det skär i hjärtat när dom skriker när dom skadat sig.
Massor med krya på dig MG kramar ❤️

På måndag ska valpen sövas och det blir röntgen och ultraljud och troligen vävnadsprov. Försöker att inte oroa mig i förhand men det är svårt när tankarna kommer. Hoppas att det inte är något farligt och att det går att lösa enkelt. ❤️

Önskar alla en trevligt helg 🤗

47 Veronica i Barcelona:

skriven

Hej Es,

Jag har fått kontakt med en man i Miami som visade mig en tradingsida för Bitcoin. Är sidan en scam, eller det bara jag som är för misstänksam? Jag vill tro på det, men hittar ingen information på internet, varken bra eller dålig. Deras Kundservice ger mig dåliga vibbar.
Kram Veronica

Svar: Var misstänksam med all rätt... kram
Esmaralda

48 Jeanette:

skriven

Stackarn ❤

Kommit en ny o bättre.
Kram

https://vetzoo.se/hundkrage-uppblasbar?gclid=Cj0KCQjwgo_5BRDuARIsADDEntRvOpZX5FionEEWbNAh4JKqr8CzRtpJznbbzSWMJUYivxdb4kgYliwaArp_EALw_wcB#!child=79153

Svar: Tack för tipset... har meddelat sonen som är iväg och hämtar otursMG :)
Esmaralda

49 Bb:

skriven

Hej E

Ser du mig och R träffas igen ? :)
Kram!

50 Bb:

skriven

Hej E

Ser du mig och R träffas igen ? :)
Kram!

51 Ghostwriter:

skriven

Borde jag skriva till min bästavän och kusin?
Har känt att han bortprioterat vår vänskap framför saker och ting, som att han behövt välja mellan "mig och det". Förklarade det för honom varpå svaret var väldigt arrogant... Jag kände mig sviken. Vi har varit riktigt nära och tycker det är synd att vänskapen ska slängas bort, å andra sidan sväljer personen inte sin stolthet och ber om ursäkt eller tar kontakt?

Så, ska jag återigen svälja stoltheten för en väns skull eller förtjänar han egentligen inte mer tid från mig nu? Jag saknar dock dom.


Kram

52 Anna:

skriven

Ojoj, krya på sig!!

53 <3:

skriven

Krya på dig MG
💓🐶 det var inte roligt att höra.

Ser du någon annan kärlek för mig än Andreas som jag kommer leva med ? Tänker att jag kan få ett bättre liv med någon annan man om jag ska tänka trygghet.
Du har helt rätt i att små steg är bäst för oss. Vi kom varandra närmare igår / natt igen. Pratat ut lite om gammalt som hänt när vi var unga.
Känner verkligen att han tycker om mig på sitt sätt. Han är svår. Det är vi nog båda. Glimten finns där och han hör av sig fast han är ute med sina kompisar. Det som stör mig lite är att det är mycket fest och uteliv. Drinkbord flera dagar i veckan. Han stannade hemma igår för min skull tror jag.
Menade han att han inte vill träffa någon annan än mig ?
Kram
💕💕💕

54 CA :

skriven

Hej
Jo det klart att MG behöver lite extra godsakerna när han er sjuk, du slapp i allafall att köpa prinsesstårta till honom :o).
Jo, jag hade tänkt att lämna kvar kingen i Portugal han blir ju då liggandes med mina kläder i en resväska, tycker kingen att det är ok? Eller bättre att ta med kingen till Sverige igen?
Kram

55 Alina:

skriven

Men oj då stackars lilla söta Mg,Hoppas allt går går bra,han får kryar på sig snabbt🌻

Undrar om du ser något för mig vad som helst?
Kram och trevlig helg alla🌞

56 Alie:

skriven

Finaste frallan 💕 krya på MG 🙏
Kramar 💫

57 Cecilia:

skriven

Fina du! Vad mysigt med besök, hoppas ni haft det bra på stranden. Solen skiner och jag har bokat bord inför kvällens middag.

Har anmält intresse för en lägenhet. Hur stor är chansen att vi får den? Kramar

58 H:

skriven

Hej Es

Vad kan du se om min nästa kärlek?
Kram

59 Solstjärnan:

skriven

Jaa ..kanske jag och så borde ta en köttbulle!!😃
Dom är nog perfekt 1:a hjälp vid skador😊
Dom är ju liksom magiska..
MG har ju bevisat det😊

..åå nu förstår jag..du liksom tvättar upp alla gäster i bubbelbadet😊 😂

Kram Solstjärnan ☀️

60 Mirre:

skriven

Amen söta lilla MG!💛 stackaren, hoppas kommer på bättringsvägen snart☺️


Es, har börjat skriva med S. Verkar som vi har mycket gemensamt.. kan det bli något mellan oss tror du? Kramar

Och ha en skön helg allihopa i bloggfamiljen ☀️🥰


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: