Ozzy hälsar...

 
Här kommer en hälsning från barnbarnet Ozzy, 10 år !
Han älskar segelskolan och  livet i hamnen !
Dessutom har han klippt sig  ser ni det ?
 
 
En bra bit ute till havs på egen hand och det går galant med att vända segel eller vad det nu heter.
 
Nej, jag kan inte segla  och de enda erfarenheter jag har av segelbåt är att sitta tillbakalutad med ett glas bubbel i näven och njuta av solen och stillheten.... fast då är ju segelbåten modell större :)
 
 Åka snabb motorbåt med coola segelskolsläraren är också kul !
 
Nu ska det snart bli middag här.
Ozzy har bestämt lax med kokt potatis, smält smör och ärtor så nu ska en annan dyka in bland kastruller och redskap !
 
Ha en fin kväll alla
Stor kram från oss... och särskilt från Ozzy !!
1 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda
Han är så fin och gullig han.

Es hur stor ser chansen ut att han kommer att vilja vara med mig? Att vi är en familj
Kram

2 Mam:

skriven

Hej Esmaralda
Vad himla roligt för honom att han hittat ett intresse som passar honom. Verkar vara en ordentlig påhittad pojke lilla Ozzy. Minns honom första gången som typ 4 år tror jag när du visade. Så söt har jag alltid tyckt.
Blev fin i kort hår också
Förstår inte varför alla många träffar någon utom jag.

Ser du en flytt med en kärlek komma ganska snart de närmaste åren 1-3 år
Kram

Svar: Din träff med den rätte kommer... det är jag helt säker på... men kan inte säga när.. kram
Esmaralda

3 Mej:

skriven

Hej Esmaralda
Har hört att man inte ska fråga om pengar

Men hur ser det ut för mig ekonomiskt framöver / i framtiden?

Kommer jag ha endast i stil så jag klarar mig? Eller ser du att jag kommer ha ganska hög standard med god inkomst när jag träffat en blivande också?
Kram

4 Skorpan:

skriven

Härliga tider för Ozzy o mormor, förstås ;)!
Kram Skorpan

Svar: Ja, vi myser allesammans.. kram :)
Esmaralda

5 Michaela:

skriven

Hej Ozzy!! Segelskolan verkar gå galant. Duktig kille :) Ha en mysig kväll och hoppas att middagen smakar supergott :) Kram

Svar: Tack det var hur gott som helst och nu ska vi mysa med en kaffe och avec :) Kram :)
Esmaralda

6 Miltons Mamma:

skriven

Tjusigt 😃
Min son, lika gammal som Ozzy, klippte oxå av sig håret för inte så länge sedan. Det var mega långt, 😃

Kjam

Svar: Ja, där ser man, det handlar nog lite om ålder och att man börjar bli medveten om mode och utseende :) kram :)
Esmaralda

7 Evig:

skriven

Jag har haft lite hektiskt i några dagar och rent kommit av mig att kommentera, men...Här kommer ett tack till Minna och Carina för att ni har delat med er av era historier. Det var väldigt intressant att läsa. Om det är fler som har skrivit och jag har missat någon, så tack till er också.

Hälsa Ozzy att det var modigt att klippa sig och väldigt praktiskt just när man håller på med segling och tampar. Man vill ju inte trassla till sig. :-)
Själv var jag 12 när jag gick i segelskola och hade en 8-årig pojke som hjälpte mig när jag inte kunde reda ut det själv. Minns den sommaren med glädje. Känslan av att få vara fri och ett med naturen. -Bokstavligen, det hände mer än en gång att jag kapsejsade.

Kram till alla

Svar: Ja det är en frihetskänsla att segla, och lite av det ultimata sommarlovet.. kram :)
Esmaralda

8 Solstjärnan:

skriven

Han växer som gräs den gossen😊
10 år o kommande seglare är ju roligt och tänk så bra sommar intresse att ha 😊
Frisyren krympte...är det för att allt extra vindmotstånd ska bort...😊
Kort hår ser ut att klä honom😊

Kram Solstjärnan ☀️




Svar: Ja, visst är han fin i det korta håret... och det är första gången han velat klippa sig !! Men han trivs bra i det och det långa kommer inte tillbaka säger han :) Kram
Esmaralda

9 Agnes:

skriven

Oj, så han har vuxit!

Underbart sommarlov! =)

Kram!

Svar: Ja herregud vad tiden runnit iväg... och det är en ynnest att få ha honom här denna veckan :) Kram :)
Esmaralda

10 Helena Ir:

skriven

Ozzy,..en pojke med hjärtat på rätta stället, kan göra mycket, som hjälp för någon annan. Ibland envis som synden,den pojken kommer det gå bra för :)Det syns i hans blick :)!

Kram

Svar: Tackar, jodå, både gott hjärta och envishet bor i honom :) Kram :)
Esmaralda

11 Mej:

skriven

Hej Esmaralda
Hur ser det ut för mig ekonomiskt framöver / i framtiden?

Kommer jag ha endast i stil så jag klarar mig? Eller ser du att jag kommer ha ganska hög standard med god inkomst när jag träffat en blivande också?
Kram

12 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda
Hur troligt det det ut att han vill vara med mig och så kommer det bli? Att vi lever med varann?
Kram

13 KristinaF:

skriven

Hej E!

Varför har A’s intresse försvunnit? Varför hör han inte av sig? Är det tänkt att allt ska rinna ut i sanden..

Hälsningar
KristinaF

14 Smulan:

skriven

Hoppas ni fick en mysig kväll.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: