Hälsningen...

 
Mamma  hälsar med en Ciba LIbre i näven från soffhörnet -  och trivs med sitt all inclusive boende hos oss!
 
I dag är det pizzadag och i morgon grillar vi marulk.. no matter  vilka överraskningar regngudarna har i beredskap åt oss !
 
På söndag  planerar maken en utflyktsdag  för oss och det ska bli lite spännande att komma ut bland " The others"
 
Mamma hälsar och skickar kramar och det gör såklart MG också
 
Njut nu av helgen
Kram & kärlek
 
1 Skorpan:

skriven

Hälsa mamasen :)!

Jag har shoppat loss lite o det är jag nog absolut bäst på ;). Tur att jobbet låg nära o jag kunde lasta av grejerna där. Hoppas mannen är generösvav sig o skjuter till en slant då shoppingbehovet slår till, eller gör han det?

Ha en fin kväll!
Kram Skorpan

Svar: Shoppa är kul, absolut men det tror jag inte mannen kommer att tycka.. så du får dra det tunga lasset på eget hand... :) kram :)
Esmaralda

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Blir så ledsen efter jag var glad av belöningen för vi fick en t shirt som hur vi har var bra. Även duktigt och engagerar medan det är coronatider. Så vill jag publicera i facebook och berätta hur stolt jag är men det är inte så vad jag tänker. Inget bryr sig om min kämpar.

Jag är duktigt medan det är coronatider. Fick ju inget av någon som uppksattar mig... så ledsen...

Ska jag bryr mig inte om dom eller?

Ha det bra

Svar: Gör saker och ting för din egen skull, för din egen kamp och låt det inte vara så viktigt vad andra tycker.. kram :)
Esmaralda

3 Nornan:

skriven

Åh så mysigt! Vilken tur din mamma har dig. Och du henne så klart.

Ha en trevlig helg. Kram ♡

Svar: Ja, vi är lyckligt lottade :) kram :)
Esmaralda

4 Annis:

skriven

Vilken mysig eftermiddag ni verkar ha. Och vilken helg sen då. :) Så ska helger spenderas. God mat och dryck, trevligt sällskap och en utflykt.

Själv har jag några dagar haft kallsvettningar, illamående, trötthet och ont i svank och rygg. 2 till på jobbet har/har haft likadant. Plus en make till den ena.

Är nojig över corona. Känner du nåt kring det?

Hälsa mamma och mg. Har blivit väldigt sugen på en sån hund sen jag hittade denna bloggen. Det skulle varit en tik med namnet Barbro :)
Kram kram

Svar: Känns som om dina besvär kommer försvinna men om inte, sök läkare ! Barbro är ett bedårande namn på en fralla men skaffa bara en om du har en ängels tålamod... de är superjobbiga !! De första åren måste man pränta in vilka regler som gäller och är man envis så blir det riktigt bra men det är lätt att krokna.. kram :)
Esmaralda

5 Michaela:

skriven

Fina mamma och MG❤ Låter som att ni har det bra där tillsammans och lite aktiviteter för helgen. Här lovas 12 grader och regn i morgon så ingen höjdare men regn behövs för naturen helt klart. Hälsa alla! Kram

Svar: Vi har det sååå mysigt.. inget fint väder är utlovad här i morgon heller.. men på söndag hoppas vi på sol när vi ska ut på utflykt :) Kram :)
Esmaralda

6 Mia:

skriven

Hej Esmaralda,
Så fint ni har det, vilken fin mor och dotter relation! Man blir så glad av att se sånt :)


Kommer han att ta första steget till att träffa mig? Jag vill inte rusa mig in i något. Du såg att där fanns en möjlighet för oss att bli seriösa.

Kram :)






Svar: Tack :) Avvakta och känn in... finns en möjlighet men den är inte självklar.. kram :)
Esmaralda

7 Blond:

skriven

Hej esmarslda.

Fin fina Mamma.

Hälsa!

Es, kan han komma att vilja att vi ska bli ett par/ tillsammans ?
Kram

Svar: Tack... ser tveksamt ur, känns inte så... kram :)
Esmaralda

8 Helena Ir:

skriven

Mysigt!
Kramar tillbaka❤

Svar: Kram :)
Esmaralda

9 Läroliv:

skriven

Kramar tillbaks till din goa mamma och klimpen förstås.

Kram

Svar: Tack :)
Esmaralda

10 Ljus:

skriven

Hej esmarslda.

Verkar någon potentiell partner att vara påväg?
Kram

11 Fanny2:

skriven

Ni är fina alla tre. :) Och din mamma har fångat fredagskänslan. Skickar flera kramar tillbaka. 💜

Tack för svar sist. 💜

Kram

Svar: Kram :)
Esmaralda

12 Missmilla:

skriven

Kom hem nu o då har exmaken ordnat parkeringsböter för mig med min Sons bil som står på mig. Har han betalt som han säger? Han ljuger mkt o har alltid gjort

13 <3:

skriven

Skåål 🍹
Ser det ut att bli någon trevlig flört imorrn? Är lite taggad för middagen ute på min favvo restaurang.
Kram

14 Na:

skriven

Hej esmarslda.

Verkar det som om någon är påväg i partner väg? I kärlek? Något förhållande på g?
Kram

15 Mim:

skriven

Hej esmarslda.

Har han känslor för mig?

Kan det här att han inte vill ha något förhållande med mig komma att ändras?
Kram

16 Li:

skriven

Hej esmaralda.

Ser du egentligen varför han inte vill bli ett par, en familj med mig?
Och
Ser det ut som om detta kan komma på Tal att ändras?
Kram

17 AnnaK:

skriven

Så trevligt ni har 😊

Tyckte han också att det var lite trevligt att prata en liten stund? Blev så förvånad att han kom och satt fast det var bara jag där.

Kram 🤗

18 Tingeling :

skriven

Mysigt! Hälsa tillbaka, 🙂 ville MG inte smaka eller är det bara öl han gillar 😁

Kram!

Svar: Tack.. det är bara öl som tilltalar den ludna herren.. kram :)
Esmaralda

19 Rädd:

skriven

Hej E!

Får vi sålt lägenheten? Och hittar vi drömhuset snart? Faller allt på
Plats i tid?

Kram och kärlek.

20 Linda :

skriven

Tack detsamma 💗

21 Lillajag:

skriven

Ser du något kring försäljningen av vårt hus? Så nervös då vi redan köpt ett nytt är inte likt mig då jag gärna tar det säkra före det osäkra. Kram ❤️

22 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Men vilken man som inte tycker om att shoppa, så märkligt, not ;D. Nå jag gör det så gärna så...
Kram Skorpan

23 T:

skriven

Vad ska jag göra med min sambo? Vi har två barn och jag känner att jag får stå för ” ljusarbetet” i familjen. Han är självkritisk, trött med risk för utmattning om han inte byter jobb. Hur ska jag förhålla mig för att inte dräneras men ändå kunna stötta? Tack och hälsa din mamma. Skoj med utflykt. 😊


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: