MIdsommarfest...

 
Midsommarlunch som värsta zigenarcamp... i Öresundsparken i Helsingborg !!
 
Sonen hann vara med en stund innan han skulle vidare till kompisar och fest.
 
Snapsvisor blev det och vi kan skråla rätt rejält fast vi bara är fyra stycken !
 
 
Sill o potäter.. gravad lax.. snaps och bajer !
 
 
Mamma hugger in på jordgubbstårtan
 
 
Bubbel till tårtan, så klart !
 
 
Mamma och MG myser i midsommarsolen !!
-
 
 Och ni vid pass kl 16 är vi tillbaka hemma  !
 NU blir det ett dopp i böljan...det längtar MG efter och sen  ska vi grilla lammkotletter... bara maken och jag !
En  annorlunda men ändå riktigt bra midsomar
 
Kram & massa kärlek 💖
 
1 Solen ☀️:

skriven

Ser ut att ha varit hur härligt som helst!
Här har vi hunnit med blandtallrik med lax, köttbullar och prinskorv och annat gott. Kaffe och jordgubbstårta. Bad i havet och det var riktigt varmt! ☀️☀️☀️
Nu latar vi oss i solen innan det blir grillspettsgrillning.
En annorlunda men mysig midsommar här också.

Glad midsommar Esmaralda!
🌿🌸☀️🌸🌿

2 G.:

skriven

Vil jeg få vikarjobb med di jeg har vært i kontakt med? Eller har jeg ødelagt det?

3 Solstjärnan:

skriven

Ni fixar det hur bra som helst med 4 personers midsommar fest😊.Ser trevligt ut😊
Hade ni med er bordet?

Jag firar ofrivilligt ensam i år. Var nyss på en lång promenad vid stadens strandpromenad i hopp om att möta nån trevlig filur😊men det var nog främst ungdomar som var ute i det vackra vädret.

Ha det så bra!
Kram Solstjärnan ☀️

4 Michaela:

skriven

Fint att ni fick fira lite tillsammans i alla fall och att mamma inte blev ensam. Jag kom hem nyss och kl är 18.00. Nästan alla grannar är hemma och ingen skillnad från en vanlig dag. Helt klart annorlunda tider. Ha en mysig kväll tillsammans! Kram o pussar till MG

5 Sermina:

skriven

Kommer jag få lägenheten???

6 Jeanette:

skriven

Trevlig Midsommarhelg!

7 Skorpan:

skriven

Japp, en fin o varm midsommar :).
Kram Skorpan

8 Anki:

skriven

Gokväll Es
En midsommar att minnas 😊
Här har det ringt i mobilen och sagts skål ! Efter jag upp en bild på silltalltiken med snaps till 😃
Ha nu en underbar kväll

Glad midsommar till er alla i bloggen 💕
Kram Anki med flock

9 Misstjejen:

skriven

Hej

Så glad inför imorgon men kommer jag kunde sova inatt och imorgon kommer var bra? Medan borde var försikigt😅😏 för såklart för vissa svenskt personer som kan hon känner och jag också?

Ha det bra

10 Skorpan:

skriven

Så synd Solstärnan :(. Kram Skorpan

11 Daniel:

skriven

Börjar det närma sig med min soulmate?

12 Frasse:

skriven

Hej Esmeralda...
Har fått lite högt blodtryck, kan du få till dig nåt mer angående krämpor i min kropp? Var på en undersökning i torsdags, kan du få till dig om detta provsvar visar okej?
"Frasse"


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: