Istadig som en gammal åsna...

 
Bara dra du mormor, säger MG, så mycket du orkar för jag tänker INTE ta nån  promenad i den här värmen !  Galna människa, suckar han.
 
Fast ikväll  när grillen startas är han på tårna igen.... doften av grillad karré och kotlett
kan han aldrig motstå !
 
Kram & kärlek
 
1 Mamman:

skriven

Hej esmarslda.

Haha heja heja.
Helt rätt vilken värme och grillat låter inte fel.

Verkar någon kärlek på Ingång?
Någon som visat sig än? Eller håller på att komma?
Kram

2 Zita :

skriven

Hej Esmaralda tror du veckan blir bra! ? 😃🌞🌞🌞

3 Månskenet:

skriven

😄 Haha, så är det med vovvarna ibland - och andra tvåfotingar som tror att allt hänger på matte eller husse, suck

4 Michaela:

skriven

Haha din lilla buse! Underbar bild :) Smaklig måltid i afton och vad mysigt att mamma är kvar!

Och tack ... ska vara nöjd över mig själv :) Kram och pussar till den envisa åsnan .. MG :)

5 <3:

skriven

Vad mysigt och gott med grill. Hoppas att MG får sug en smakbit 🥩🐶
Är det ömsesidigt att både jag och fysio är trötta på varandra. Jag tycker inte att hon hjälper mig på ngt bra sätt. Tjat om hemträning till förbannelse och träning med band som inte funkar för mina onda händer och fingrar. Hon verkar inte förstå att jag är multi sjuk och ser bara till en sjukdom.
Min läkare ska ringa imorrn hoppad att det blir ett bra samtal. Avvaktar med fysiskt läkarbesök på grund av Covid 19. Känns inte safe att bege sig förbi Apoteket med till avdelningen. Håll tummarna Es att det går bra med läkar samtalet och att S förstår mig.
Kram

6 Mercan :

skriven

MG är väldig söt med din mamma Esmaralda 😊 Ser du Esmaralda att det kommer stor summa in i familjen den närmaste tiden 🙂

7 HS:

skriven

Söta MG :) varför i fridens namn ska vi ut och promenera liksom?

Min katt fyller 16 år idag. Han får mumsa på tonfisk. Annars ska man ju inte ge så mycket fisk till katter men är det födelsedag så är det. :)

Fint med spontana spådomar igen. Ingen som stämde in på mig men alltid roligt att läsa dem.

Kram

8 Mikael:

skriven

Haha, MG tar formen av en katt, precis sådär blir det när man sätter koppel på en katt och försöker gå iväg med den :)


Kram
Mikael

9 Skorpan:

skriven

Ja du MG, jag kan inte annat än hålla med dig, ingen promenad i hög värme :). Kanske sen på kvällen.. O själklart behöver man en grillbit på kvällningen för att kunna sussa så söty sen ;).

Eller ja, inte jag, sover otroligt dåligt då jag ätit sent, o tungt. Borde kanske bli vegetarian,vad tror du Es, skulle det passa min lekamn att vara det?

Ha en trevlig kväll i värmen, hit ända kom den inte...
Kram Skorpan

10 Cindy:

skriven

Påminner om hunden jag hade som kunde vara rejält envis som ibland vägrade gå. Låg på marken och kollade på dig som om du var konstig när du försökte dra och putta, men om du gick hemmåt då gick det utan problem!

Har en fråga, har denna person (J) haft mig i tankarna på senaste?

Lutar tankarna då mer åt positivt än negativt?

11 Helena Ir:

skriven

Knasig du är MG :), fast visst kan det bli för varmt! Så ikväll kommer det vattnas runt munnen på den lille mannen..gott med grillat,hör sommaren till!

Trevligt att din mamma kan vara kvar!

Kram

12 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om vi får sålt vår lägenhet nu? Hittar vi nytt hus och slipper hyresrätt emellan? ✊

Kram och kärlek

13 MissMilla :

skriven

Har inte grillat på tre år sedan exmaken blev utkastad men får väl försöka lära mig. Saknar det. Sålde min trädgårdsmöbel för billigt när jag skulle resa m barnen när jag fyllde 50. Ja, nu sitter jag här. Tycker de var taskiga på jobbet mot mig i dag. Hon som bestämmer är taskig. Det känns som tjejerna snackar skit om mig eller hur? Har inte lust att gå m på festen på fredag m dem.

14 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Hmmmm.... låter olycksbådande och suspekt med att han har en agenda som jag inte vet om. Vad kan det vara? Borde jag dissa honom direkt? Orkar inte med mera... problem och drama nu när det gäller män.

Kram

15 Ulrika:

skriven

Är gravid! Väntar jag en flicka?

16 She:

skriven

Hej,
känner oro typ och orkeslöshet, kroppen är trött och vill inte kämpa hela tiden, särskilt svårt med sociala relationer.. ser det ut att bli bättre snart eller om nåt positivt kommer att ske snart, typ under sommaren?
Kram

17 Ulrika:

skriven

Är gravid! Väntar jag en flicka?

18 Mam:

skriven

Hej esmarslda.
Även om jag har fått barn och det är jag glad över. Drömmer jag ändå om den här familjen att få barn tillsammans med en partner som man har en framtid med åtminstone ett gemensamt.
Tror du att det kommer att bli ett 3:e barn för mig tillsammans med en livspartner?

Kram

19 Mam:

skriven

Hej esmarslda.

Kommer jag att få ett 3:e barn tillsammans med någon som jag kommer att leva tillsammans med? Eller känns det inte så?
Kram

20 Zita :

skriven

Hej Esmaralda tror du veckan blir bra! ? 😃🌞🌞🌞

21 Hedwig:

skriven

Sven är likadan..Jag har köpt hundsele till honom, då behöver jag i alla fall inte dra i nacken. Han verkar gilla den och vara lite mindre motvillig att gå i varmt väder:

https://www.zooplus.se/shop/hund/hundkoppel_hundhalsband/julius_k9

22 Zita :

skriven

Hej Esmaralda tror du veckan blir bra! ? 😃🌞🌞🌞

23 Vännen:

skriven

Hej esmarslda.

Har en vän som jag varit kompis med länge sedan vi var små.

Verkar det som om hon blir svartsjuk när jag umgås med de andra tjejkompisar?

Nu har jag umgås med andra och det verkar som om hon då drar sig undan mig lite. Verkar hon ”straffa” mig? Eller något sådant?
Verkar hon bli svartsjuk? På ett negativt eller positivt sätt?
Kram

24 Oro:

skriven

Hej esmarslda.

Varför verkar min tjejkompis bli sur när jag umgås med andra tjejkompisar? Och nu verkar hon köra någon hämnd aktion och inte prata med mig riktigt?
Som straff för att jag umgås med andra tjejer eller vadå?
Stämmer min känsla?
Tråkigt isåfall
Kram

25 Ghost:

skriven

Spontana spådomen om mc killen, är det min person det gäller eller ska jag andas ut? Det är datumet efter du skrev som han ska köra

26 Anna E:

skriven

Jösses, spännande. Tidigare liv? https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/b5AAKv/vackt-ur-koman--pratade-fel-sprak

Kanske du kunde göra blogg av? :) intressant...


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: