Senaste nytt om Mona

Tack alla fina ni som höll med mig  om att talismanen hamnade rätt - hos Mona.
 
När man vänder sig till oss i bloggen och det rent konkret  handlar om liv eller död - då får man inte tveka.
 
Ni är alla involverade i detta - ni läste Monas meddelande... jag lyckades ordna hjälp för henne... hon kom till sjukhus och kunde skicka ett meddelande till oss och man andades ut.
 
Men det gjorde vi  för tidigt.
 
I går kväll den 20/3 kl 22.35 så hade  jag  kontakt med enheten där hon vårdas och fick  veta att hon repade sig först , vätsketillförseln gjorde sitt & febernedsättande  och hon kunde till och med sända oss ett meddelande på bloggen  - men så plötsligt tidigt i går morse  blev hon hastigt och akut sämre.
 
Hon har intensivvård just nu och är inte vid medvetande.
 
Men vet inte hur det kommer att sluta
 
I  eftermiddag kommer hon att få sin talisman och jag  har lagt min själ i talismanen men om vi alla hjälps åt.. så tror jag det kan göra skillnad.
 
Vi  kan hjälpa talismanen och Mona genom att vi alla går samman i en healing i kväll klockan 18.00
 
Vi healar alla på vårt eget sätt och sänder vår kärlek  till Mona.
 
Det kommer göra skillnad så snälla alla  i bloggfamiljen, försök att delta
Det räcker att vi sänder i fem minuter
 
Så, vi ses i healing ikväll kl 18.00 - bästa bloggfamilj 💗
 
 
 
Mona har inga barn men hon har en  hund... en älskvärd och vänlig  äldre herre, en blandras som  hon adopterade då han var hemlös.
 
Han är förtvivlad över att för första gången på fem år vara utan sin mamma
 
Han är omhändertagen på ett hundstall just nu  som gör sitt bästa för honom och de har hjärtat på rätt ställe men  hundpojken saknar ju sin mamma och gnäller och gråter och vill hem
 
Vi får hoppas att det blir så.
Att han får komma hem
 
Vi ses i kväll kl 18 på gemensam helaing - för här i bloggfamilhen håller vi samman och bryr oss om varann
 
Kram & kärlek
1 Mikael:

skriven

Till de som önskar på något sätt misskreditera någon av de 153 som anmälde sig till tävlingen.

De som gick med i tävlingen kunde troligen inte i sin vildaste fantasi drömma om att deras livsönskningar skulle komma att ställas emot en döende 73-åring?, på intensiven, hur vanligt är det att det händer..., möjligen har någon nu fått sig att känna sig dålig för att ha haft livsönskningar.

Nu är väl Mona inte medveten om hur det hela kom till men hade det varit jag som hade varit på intensiven så hade jag frågat vem som hade kommit att vinna, vems önskningar är det jag tar ifrån?

Ex.

Hon x är 16 år, hon drömmer om det och det.

Då hade jag kanske blivit varm i sinnet och sagt vilka vackra drömmar hon har, hur ser hennes liv ut de kommande månaderna?

Hon kommer hamna i rullstol, livet ut...

Men hennes önskningar gör ju att det skulle aldrig hända?, det måste ha varit hennes skyddsängel som knuffat på henne så hon hamnade i bloggen och fick tag i den, jag är 73 och har haft ett bra liv och jag har bästa högteknologiska vården som någonsin går att få så snälla ge den till henne....

Flera har vittnat om saker som hänt med talismaner, som troligen inte skulle hänt annars, vet inget om de andras anledningar till att vara med men för mig själv var nog att vara med en fix idé, men...

Hade jag fått valet, att efter ha vunnit, att ge den till Mona så hade jag nog fått tänka efter, först, livsönskningar kanske inte slängs omkring, hade jag bara gett bort den så finns risken att skyddsängeln hade slagit mig i huvudet och sagt

Din dumme jävel, vi visste att du inte skulle komma vara med så vi fick anstränga oss för att det här skulle gå i lås, med att se till att det blev en du skulle fastna för och bara gå med, så ger du bort den!... som vanligt går du och drömmer, det är som med kvinnor, de får ju för fan brotta ner dig om det ska bli nåt, vi såg till att talismanen skulle delas ut på vårdagjämningen, Equinox, så det skulle bli speciellt, ja du vet den där dagen.., för att få dig uppmärksam, vi spelade Annie Lennox för dig flera gånger för att få dig på spåret och värma upp dig i tankarna, framåt nu!!!

https://youtu.be/XGtYGS7gqyI

Vid ett val att jag själv skulle ge bort den, till ex. till en äldre person, så ger jag då möjligen bort möjligheten att jag senare ger xxxxx antal människor chansen att överleva saker, valen är inte alltid så lättvindiga eller lätt att veta om.

Den som vill misskreditera mig på något sätt, för att ha varit med i tävlingen, vänligen läs upp hela mitt kommande år för mig, det är troligen absolut inget märkvärdigt alls men kom även överens med min skyddsängel om att det är 100% ok för mig att ge bort en talisman, en vinst, inte en som jag köper, det finns en skillnad i köpt eller fått på annat vis.

Den som fortfarande önskar misskreditera någon av de andra som var med i tävlingen och tar lätt på
Livsönskningar och tror att de lätt skyfflas omkring och att saker kommer lätt till, vänligen välj valfri ”talisman” ur den låsta samlingen nedan

https://www.mirror.co.uk/news/weird-news/gallery/inside-warrens-occult-museum-terrifying-11016635

så kommer jag nog kunna ordna så den kommer i er ägo, inte så lätt kanske men snopen kan ni bli när den dyker upp :)

Det är sjukt lätt för er som inte deltog att tycka det ena eller andra, då det gör varken till eller från för er, ni hade ingen plan eller impuls och ni utsatte er för något.

Kram
Mikael

2 Läroliv:

skriven

SJÄLVKLART.

KRAM

Svar: Tack o kram :)
Esmaralda

3 Angeli:

skriven

<3

Svar: Kram :)
Esmaralda

4 <3:

skriven

Skönt att höra att Mona fått hjälp.

Börjar på riktigt nu oroa mig för att få Corona viruset.

Hur stor är chansen att jag får det ?
Har isolerat mig så gott det går eftersom jag är riskpatient.

Kram

Svar: Bra att du isolerar dig just nu... jag ser inte om du drabbas... men jag ser dig ju som gammal dam... kram :)
Esmaralda

5 Lilla m:

skriven

Hej, ska definitivt vara med i healingen och önskar att Mona tillfrisknar snabbt❤️

Kommer det snart att dyka upp någon som kan hjälpa mig i mitt dilemma? Någon som är villig att ställa upp?

Svar: Tack :) Jag ser att det kommer kärlek i ditt liv och jag ser också en fling.. men hur pass du får hjälp i detta kan jag inte se.. kram
Esmaralda

6 Skorpan:

skriven

I'm in, så gott jag kan för jag vet ju att vi har kunnat göra skillnad förr, så varför skulle vi inte göra det nu. Tänk vilken tur att hon bad om hjälp här på bloggen o du kunde hjälpa hene Es! O jag tyckte du nämnde att du såg henne klara sig dessutom o det vill jag tro på!

Ja det är hemska tider, kan inte säga annat, utan att för den skull bli hysterisk. Det hoppas jag att jag slipper bli. Att inte kunna röra sig som man vill är nog det som är värst. Okej, inget utegångsförbud här ännu, men nog känner jag mig som en andra klassens medborgare då jag rör mig ute på offentliga platser o kan ändå inte låta bli att ge mig ut... Klarar inte av hemmasittande då jag är ledig, mer än en dag ;).

Undrar hur min kommande har det,är han lika otålig när det gäller att träffa sin soulmate, eller är det bara jag som är det Es? Om han liknar mig så är han också otålig att komma ut bland folk ;). Så spännande det ska bli att träffa honom o måtte mötet ske snart...

Ha en bra dag alla!
Kram Skorpan

Svar: Ja jag såg ju att hon skulle klara sig men nu när hon blivit sämre så blir ju jag också lite nervös... men tillsammans är vi starka ! I eftermiddag ska vi också ut... jag och maken och mamma och MG... vi tar vårt eftermiddagsfika ner till hamnen och tänker njuta av solen en stund ! Bara man håller avstånd utomhus så går det bra ! Och visst är din tillkommande också otålig och längtar efter annat.. kram :)
Esmaralda

7 Misstjejen:

skriven

Hej

Hoppas jag hinner för det kommer firar för andra... kl 16 eller 17 eller 18... glömma vilka tid var det men något gång ändå ska jag gör det. Hoppas jag vet att jag hinner det. Men min födelsedag är inte idag utan den 31 mars... längtar efter var 25 år.

Jag ska lovar att hjälpa mona också om jag hinner.

Men jag ha förstår igår kväll att det stämmer alla behöver mig och varför jag är viktigt person. Varför jag är värdefulla att inte blir drabba av såna. För dom vill skyddad mig

Ha det bra för alla ska rockar sockerna för olika idag men jag rockar sockerna för var annorlunda ❤🧡💛💚💙💜 😊


Svar: Tack för att du ska försöka :) Kram
Esmaralda

8 CR:

skriven

Hej, bra initiativ
ikväll med healingen..
Och vi får verkligen.. hoppas att hunden får komma hem till sin mamma igen.
Vi ses ikväll..
Kram :)

Svar: Ja, ikväll kör vi så det ryker i healingen så allt blir bra både för hunden och hans mamma.. kram
Esmaralda

9 Laila:

skriven

All styrka till Mona. Tack Esmaralda för att du uppdaterar oss och föregår med gott exempel på hur man som medmänniska kan hjälpa någon i nöd.
Jag är självklart med och sänder healing ikväll.
Stor Kram 💜

Svar: Tack o kram :)
Esmaralda

10 eva srina:

skriven

Så mona är någon som annars brukar kommentera? Din tanke om tävling verkar haft sina skäl och som uttrycket går.. Det finns en mening med det mesta och så även nu. Får hoppas det går bra för mona och hon får tillfridka och snart fårmå väl igen, och att allas omsorg och positiva vibbar går fram och kan höra skillnad till det bättre 💚

Svar: Jag tror inte Mona kommenterar så ofta men hon läser alltid bloggen och har haft flera personliga seanser hos mig - hon tillhör de som läser bloggen till morgonkaffet :) Kram
Esmaralda

11 Kulla:

skriven

Finaste Mona💕🙏💕.. självklart hjälper vi alla till ikväll❤️❤️, så att hon snart får komma hem till sin älskade hund.
Hemskt hemskt 🦠😩🦠detta är..
Va rädda om er och varandra❤️. Kram

Svar: Tack och kram :)
Esmaralda

12 Skrållann :

skriven

Hej!
Nämen kära nån, jag hade missat Monas vädjan om hjälp🙈
Helt rätt att hon får talismanen;) Förstod dock inte om hon hade en dotter eller inte?! Huvudsaken är ju att både hon och hennes hund får bästa vården.
Hitintills har vi haft bra dagar på caféet trots hysterin som råder kring Corona. Riktigt många som till och med sitter ner och fikar och de flesta av dom är äldre. Märkligt tycker jag med tanke på alla rekommendationer att äldre inte ska vistas i lokaler med folk inpå sig. Vi tar dock en dag i taget och jag tror det kommer bli tufft även för oss?!
Nu sänder vi alla våra tankar till Mona och håller tummarna för att hon repar sig.

Kram❤️

Svar: Tack :)
Esmaralda

13 Jossan :

skriven

Godmorgon!

Usch det är så hemskt med denna Corona!

Ska jag vara ärlig tror jag nästan att vi alla kommer gå mer viruset i oss om några veckor. Men det inte bryter ut på alla. Men vi kanske smittar... kanske skulle testat hela Sverige... Låt detta elände ta slut!
Jag är fortfarande helt slut efter veckan och har ont i huvudet. Konstigt att men blir trött med bara 6 elever... men dagarna gick sakta..

Jag tror inte det blir någon stängning av skolorna iallafall inte grundskolorna. För barn smittar ju inte.. men jag har en vän vars systerson just nu har Corona..

Kan detta vara kinas försök till att ”ta över jorden?”

Jag ska försöka sova en stund till innan jag ska träna! Är helt slut!

Snälla kan du inte blogga om varför ni uppfattar saker så olika? 😍

Kram

Svar: Ja, mamma har en vän vars grannar som är i 80 års åldern smittats av sina barnbarn...så det verkar som om barn kan vara smittobärare. Kram :)
Esmaralda

14 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

Är med! Nu behöver hon all kärlek och healing vi någonsin kan ge!
Tillsammans gör vi skillnad!🌺

Har en skolningstent idag.Känner oro kommer jag att klara den?
Den är viktig för att jag ska bli dimmiterad som licensierad.
Es,klarar jag den?

Kram Solstjärnan ⭐

Svar: Tack ! Din chans att klara den är god.. runt 85-90 %... håll fokus .. kram
Esmaralda

15 Solen ☀️:

skriven

❤️🙏🏻❤️

Svar: Kram :)
Esmaralda

16 Lilla jag :

skriven

Kära Es,

Jag hjälper till kl 18 i kväll.

Behöver jag oroa mig för mitt och min mans arbete nu i coronatider?

Kram!

Svar: Tack ska du ha !! Det kan svaja kring arbetet men det ser ut att reda ut sig.. kram
Esmaralda

17 Rosei:

skriven

Såklart!🌸

Svar: Tack :)
Esmaralda

18 HS:

skriven

God morgon Ez.

Så fint av dig att du engagerar dig för Mona. Jag tänkte på henne igår kväll att vi borde gå samman om en healing istället för att lägga energi om att tjafsa om vem som borde fått talismanen.

Så jag är med ikväll kl. 18 och hoppas att Mona kan klara livhanken inte minst för hundens skull. Och om hon mot förmodan inte gör det så kanske ändå talismanen och vår healing kan göra det så lugnt och tryggt som möjligt för henne. Själv jobbar jag nära döden och trygghet, närvaro och medmänsklighet ska aldrig underskattas oavsett hur utgången blir för den som är svårt sjuk.

Kram

Svar: Tack för att du är med ikväll :) Och det är så sant som du säger trygghet, närvaro och medmänsklighet är A och O. Kram :)
Esmaralda

19 MollyD:

skriven

Hej E
Sänder tankar till alla som har det tufft just nu och jag är med i kväll.

Vi måste alla försöka komma till sans och samling igen. Det är ett allvarligt läge men 85% som drabbas har inga eller lindriga besvär. 15% får kraftiga symptom och av dessa 15 % hamnar ca 5% i respirator. 1,1% avlider oftast pga underliggande sjukdomar. En vanlig influensa dör ca 0,5% av av de drabbade utan att hela världen stannar. Ett vanligt år ca 300 personer, ett svårt år ca 1000 personer.
Håll avstånd, tvätta händerna, sluta krama folk när du hälsar, avstå folksamlingar. Använd sunt förnuft! Var hemma när du är sjuk och gå till jobbet när du är frisk. Tillhör du riskgrupp var extra rädd om dig och lyssna till myndigheterna.

Se till att hjulen snurrar i samhället annars blir det väldigt tungt för många. Lyssna och respektera myndigheternas råd. Det vi gör just nu är för att platta till puckeln av insjuknade så att våra sjukhus klarar att ge den vård som behövs. Detta är det största hotet. Att de dom är sjuka av covid, andra sjuka inte kan ges vård för att gör många blir sjuka samtidigt. Därför ska vi vara rädda om varandra och om oss själva. Hör det förut? Helt klart. Detta går över snart, det är inte jordens undergång på något sätt. Var med om SARs mm och det blir vardag igen. Men panik och hysteri har då aldrig hjälpt. Tvärt om!
Lev så mycket som vanligt så har vi våra jobb och våra liv tillbaka snart igen. En del branscher drabbad hårt då dom lever på att vi samlas. Låt oss hjälpa, köp takeaway - skademinimera så mycket som möjligt.
Och toapappersindustrin får nog snart permittera. Inte för att det är någon brist i samhället utan för att så många hamstrat så att marknaden snart är övermättad.

Börjar snart mitt nya jobb. Ska bli kul och utmanande.

Kära E är mest orolig för mina barn och de varsel som nu är. Arbetslöshet är inget vi vill. Ser det ut att lösa sig efter sommaren?
Kram till er alla


Svar: Klokt sagt ! Jag håller med dig. Det ser ut som om det löser sig med barnens arbete men det kan ta sin tid.. kram
Esmaralda

20 Ozzi:

skriven

Hoppas Mona kryar på sig,vi måste ge henne styrka och kärlek.

En fråga till dig Es, har hon jag tänker på hunnit träffa någon annan? Tänker hon något på mig?

Svar: Det finns någon annan en hon har inte släppt tankarna på dig.. kram
Esmaralda

21 MissMilla :

skriven

Jag är med o försöker skicka healing , absolut.
Hoppas talismanen hjälper. Vilken åldersgrupp är Mona i? Är det samhällsnytta?
Själv har jag beställt kollodialr silver som en del säger kan skydda. Ska testa.
Ont i huvudet i dag.
Snackas det om mig på jobbet? Tjejen på min avd gör inget o är helt tyst så jag förstår det som om hon snackar m sin jobbarkompis m fl.

Svar: Ja, test silvret och se.. jag vet inte om det hjälper men det lär ju skydda mot virus fast man gått ut med att det är fejk men man ska inte tro allt man läser ! Jag ser inte att det går negativa rykten om dig.. kram
Esmaralda

22 Helena Ir:

skriven

Tack Esmaralda för att du delar med dig av Mona..riktigt orolig blir jag! Och visst är jag med och sänder ..så mycket jag förmår! <3 Måtte vi kunna hjälpa!

Kram

23 Naturvän:

skriven

Godmorgon!

Ryser i hela kroppen! Stackars Mona!


Självklart är jag med på healingen i kväll, går en långpromenad utmed havet nu på morgonen och laddar med ljus och energi.

Vore väl skam om man inte tänker på de som har det svårast och är i mest behov av hjälp, vem skulle få Talismanen om inte Mona.....är fortfarande upprörd och förstår inte hur man kan ifrågasätta det här?


Ja, nu gäller det att alla håller samman och hjälper där man kan och håller en god ton till varandra.

Allt Gott så länge!

Kram



Svar: Tack :) kram
Esmaralda

24 Mt:

skriven

Hej!
Jag ber för dig Mona, hoppas du blir bra snart❤

Es, jag är hemma på permittion pga av att det finns inge arbete på jobbet, dock har jag full lön. Kommer jag få behålla min tjänst? Så orolig..
Kram!

Svar: Chansen at du får behålla din tjänst är över 75 %.. kram
Esmaralda

25 Milla:

skriven

Hej, jag har läst om Mona, det är så sorgligt. Jag deltar självklart i healingen och gör vad jag kan.
Kram

Svar: Tack :) kram
Esmaralda

26 Mamman som varit med från början :

skriven

Utan tvekan är jag med i healingen kl 18 ❤️ Och skulle jag av någon anledning inte befinna mig hemma då så gör jag det annan tidpunkt idag!
Vi måste alla hjälpas åt när vi kan. Jag tror faktiskt att de allra flesta är godhjärtade innerst inne. Vi kanske inte alltid erbjuder vår hjälp bara så där. Inte för att vi inte vill utan för att vi kanske inte alltid tänker på det 😊
Men när någon ber om hjälp tror jag väldigt få säger nej.
Vi är människor och vi behöver alla finnas för varann ❤️
Mona! Skickar all kraft jag bara kan 🙏

Svar: Tack :) Och visst behöver vi varann... kram :)
Esmaralda

27 Jossan :

skriven

Agnes: om du menar mig i ditt inlägg från igår vill jag bara meddela dig.

Du har ingen aning om hur mina dagar ser ut. Du har ingen aning om jag får rätt stöd till min klass. Jag älskar mitt jobb mer än allt annat. Mina elever är bland de bästa som finns. Jag räknar ner till loven precis som andra längtar till helg eller till sin semester. Men det är så jävla märkligt att när man jobbar som lärare får man absolut inte uttrycka sig att man vill vara ledig.

Jag kan berätta för dig att jag har en klass med elever som skriker, springer rund hur de vill. Slår på varandra och liknande. Tro fan då att jag längtar efter att vara ledig. Förra terminen var det så pass illa att jag gick till min chef och berättade att jag tror att jag snart är påväg in i väggen. Lovet kom och jag tillbringa varje dag i sängen. För jag hade ingen kraft kvar.
Förra måndagen bröt jag ihop på jobbet för hur mina elever beter sig. Men ingen bryr sig för jag får inte stöttningen. Jag har elevers föräldrar som skriver elaka Mail för att deras barn inte fick en penna eller sånna saker. Asså blir helt matt...

Så snälla innan du yttrar dig om att man inte trivs på sitt jobb, ta reda på fakta. Jag är perfekt för mitt jobb och jag älskar det!

28 Helena Ir:

skriven

Tänker på gårdagens blogg om det var rätt att talismanen skulle till Mona..ibland tappar jag hakan och förstår inte hur människor tänker..inte undra på hur världen ser ut. Det här är ju en fin bloggfamilj,och jag vet att att de flesta hade önskat att talismnen skulle hamna hos Mona. Med kärlek kommer vi rätt långt..Riktigt ledsen är jag för Monas skull..och jag lär aldrig lära mig att vi tänker så olika ibland..

Kämpa Mona!

Kram<3

Svar: Kram :)
Esmaralda

29 Kristin:

skriven

Det er klart at jeg blir med i kveld kl.18.00.
Beklager, men jeg har ikke fulgt med, så jeg vet ikke hva som har skjedd med Mona. Ikke sikkert jeg behøver å vite det heller.
Jeg skal sende det jeg kan, og vil ha Mona positivt i mine tanker i dag.
Håper så inderlig at det vil gå bra med henne.
Kram til deg, kjære Esmaralda og til alle her på bloggen ❤

Svar: Mona var sjuk hemma, riktigt sjuk och ingen svarade på de larmnummer hon försökte ringa och i desperation skrev hon till oss på bloggen... jag lyckades ordna hjälp till henne.. hon kom till sjukhus.. blev piggare med vätskedropp och febernedsättande men nu har en ny kris för henne kommit.... tack för att du är med i kväll.. kram :)
Esmaralda

30 Nornan:

skriven

Så sorgligt att läsa. Jag deltar ikväll och kommer sända alla helande energier jag kan uppbåda. Självklart!

Kramar 💚

Svar: Tack )
Esmaralda

31 Linda N:

skriven

Goes without saying, självklart är jag med på att sända healing till Mona.💖

Svar: Tack :)
Esmaralda

32 Ingela:

skriven

Godmorgon,

Jag missade gårdagens inlägg om Mona, vilken tur att du Es kunde hjälpa henne så att hon kom till sjukhus!
Att du lät talismanen gå till henne var ju så självklart och rätt så förstår inte att en enda en kan ha någon invändning mot det, är ju rent löjligt!
Håller förstås tummarna för Mona och tänker på henne ikväll!

Läskigt med detta virus, har två barn och båda är i riskgrupper, känns lite oroande, förstås...

Ha en fin dag!
Kram Ingela

Svar: Tack :) Ja, det är en oro för många av oss just nu.. kram
Esmaralda

33 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Sänder mina varmaste tankar till Mona🙏🏻

En sak som fick mig fundersam är att i kommentaren som du svarade på till Mona, där hon skrev om hjälp, så skrev du att det här kommer att gå bra

Men nu har läget alltså märkbart försämrats för henne

Du har också svarat mig och andra bloggläsare då vi frågat om du ser fara kring våra nära och kära, att du inte ser någon fara JUST NU. Är det alltså alltid så, att svaret gäller endast för den stunden man frågar? Och att det i nästa ögonblick kan förändras? Är det alltid så? Att du bara kan säga hur det är i det ögonblicket?

Kram

Svar: Ja, det ha försämrats och jag kan bara hoppas att jag har rätt i att det ska gå bra, trots allt. Nej jag brukar kunna se en bit framåt och inte bara för stunden. Men även om jag ser att det går bra.. så betyder ju inte det att vägen är enkel och frisk... kram :)
Esmaralda

34 Rebecca:

skriven

Nej va hemskt :( Skickar massa helande tankar till Mona. Hoppas talismanen hinner fram i tid.

Svar: Tack ska du ha.. kram :)
Esmaralda

35 Carina f:

skriven

Jag är med och tänker all hopp och kärlek till Mona.
Kram

Svar: Tack :) Kram
Esmaralda

36 MalinS :

skriven

Klart vi alla ska försöka hjälpa Mona.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga, så jävla hemskt.

Tack för uppdateringen, hoppas det blir positiva nyheter nästa inlägg.

Kram

Svar: Tack :) Och så fort jag vet mer så rapporterar jag :) Kram
Esmaralda

37 helle:

skriven

Självklart är jag med i mina tankar för Mona <3

Svar: Tack :)
Esmaralda

38 anonym :

skriven

Inatt stelna hela mitt kropp och hela mitt ansikte, jag blev så rädd!!
Är det hjärnan som spelar ett spratt eller är jag inte "själv" i rummet?

Är jag trygg? Jag blev så rädd att någon gjort något dumt mot mig igen som förr..
Usch.. jag hoppas jag har så fel.

Svar: Javisst är du trygg, du kan bara slappna av.. kram :)
Esmaralda

39 Lotta:

skriven

Tänker att även vi som inte riktigt vet hur man sänder healing kan skicka en massa goda, positiva tankar. Hoppas det går bra för Mona nu.

Kram L

Svar: Bra tankar är healing.. att man en stund fokuserar och sänder sina helande och positiva tankar... kram :)
Esmaralda

40 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Självklart är jag med !!!
Vi ses alla kl 18 <3

Kram Anki med flock som sänder en extra tanke till hundpojken

Svar: Kram :)
Esmaralda

41 Anki:

skriven

Hej igen Es

Glömde en fråga...sov illa i natt drömde om sjukhus osv lätt i dessa tider ..
Är det jag som ska hamna där ?

Kram Anki med flock

Svar: Nej, drömmen speglar mer en bearbetning av allt som händer.. kram :)
Esmaralda

42 EPM :

skriven

Blandade ihop kommentarerna i förra inlägget med detta- klart vi ses på healing för att få hem Mona!

Btw helt rätt beslut att ge Mona talismanen.

Nu ska jag försöka få ut barnen i solen en stund.
Jag saknar A... jag vill föra ihop våra liv snart.
Jag vill dela allt med honom

Kram

Svar: Tack.. kram :)
Esmaralda

43 Soffan:

skriven

Deltar självfallet 💖

Fantastisk vetskap att en talisman kommer finnas vid Monas sida snart. All kärlek, uppbackning och förståelse kring beslutet, Es.

25.000 steg avverkades igår 😅 Skogspromenad och sedan lite gött utekäk. Hade en himla härlig dag, glädjs så mycket åt att ha henne i mitt liv. Vad var hennes känsla?

Kram å ”ses” ikväll vid 18!

Svar: Hennes känsla var god och positiv. Vi ses ikväll kl 18. kram :)
Esmaralda

44 Alexandra:

skriven


May the force be with us!!! 🙏❤🍀

Svar: Exakt !! Kram :)
Esmaralda

45 Evig:

skriven

Jag läste precis om Mona. Har haft fullt upp med annat den senaste tiden och har därför helt missat att läsa kommentarerna.

Kärlek till dig, kära Es för ditt snabba agerande och till alla andra i bloggfamiljen som stöttar Mona och valet av att talismanen ska gå till henne.

Att vara ensam och helt utelämnad måste vara förfärligt. I dessa tider är det ännu viktigare att vi bryr oss om varandra och hjälper dem vi kan hjälpa. I affärsnätverk pratar man om "givers gain". - Det har aldrig varit mer rätt i tiden än nu.

Ljus och kärlek till alla,
Evig

Svar: Så sant !! Kram
Esmaralda

46 ängeln:

skriven

Jag är absolut med på healingen. Jag är själv sjuk i hosta och yrsel och upplever att det är svårt att sända healing nu. Har du några bra tips för att healingen ska bli så kraftfull som möjligt? Kram

Svar: Tack :) Ju fler vi är om tänker om kraft, energi och friskhet, desto starkare bli healingen.. kram :)
Esmaralda

47 Carina ST :

skriven

Den här bloggfamiljen är fantastisk! Klart vi är med och sänder healing ikväll. Du Ez är en fantastisk person och att du kunde hjälpa till så att Mona fick hjälp är så otroligt fint. Mina tankar är med Mona och hennes familj. Vi ska göra allt vi kan för att sända starkt till henne.
Kram, Carina ST

Svar: Tack, kram :)
Esmaralda

48 Cara:

skriven

Självklart är jag med! Kärlek till Mona och er alla!

Svar: Kram :)
Esmaralda

49 Yvonne gammal kund :

skriven

Hej Esmaralda!

Självklart är jag med och skickar healing.

Skickar till lilla hunden nu direkt, ger honom lugn att allt ordnar sig!

Usch jag blir så ledsen, och ber för att alkt ska ordna sig.

Vi ses kl 1800.

Kram

Yvonne

Svar: Tack:) Vi ses absolut kl 18, kram :)
Esmaralda

50 Tingeling :

skriven

Självklart. Ska sätta klockan på ringning till och med så jag inte glömmer. Sist gjorde vi detta för dig och jag minns det var starkt. Hoppas det blir likadant nu.

Kram!

Svar: Ja och jag tror det kommer bli lika starkt ikväll.. kram :)
Esmaralda

51 Michaela:

skriven

Tack för att du meddelar oss! Självklart är jag med kl 18.00 ikväll! Vi ska göra allt för att Mona skall klara detta och vad bra att hon får talismanen idag. Och att hennes älskade hund får komma hem till sin älskade matte. Vi ses kl 18.00!

Också tack för att du berättade att min soulmate längtar massor han med efter rätt kärlek. Hoppas att det blir magiskt när vi möts och att han blir lika kär som jag :) Kram!

Svar: Tack :) Ja, när ni möts blir det speciellt.. kram :)
Esmaralda

52 S:

skriven

Hej esmaralda.
Åh fy stackars Mona!!
Ja vi hjälper varandra, det är en trygghet för oss alla att vi har varandra.
Ska vara med ikväll vid 18.00 göra mitt bästa även om jag eventuellt är iväg på annat.

Es, ser det ut som om han även kommer att ta mig med något framöver för umgänge?
Kram

Svar: Tack:)
Esmaralda

53 Maam:

skriven

Hej esmaralda.

Saknar kärlek och omtanke väldigt mycket.
En partner som liksom finns där och nöjer sig med att bara sitta bredvid mig och vara med mig.

Hur ser det ut i sommar verkar jag ha något då stadigare?

Kram

54 Browallia:

skriven

Tack för uppdateringen om Mona, hon finns i mina tankar mest hela tiden. Hoppas talismanen kommer göra underverk. Jag har ingen förmåga att skicka healing till Mona men jag är med ändå och tänker på henne med ljusa tankar kl. 18:00

Jag är inte orolig för att drabbas själv av Corona, det som skrämmer mig är alla dessa människor som utser sig själva till experter och att det är deras egen åsikt som är den riktiga sanningen. De kritiserar och beter sig respektlöst mot forskare som är de som har den största kunskapen om Corona och gör allt de kan för att informera oss om hur vi ska göra för att skydda oss själva och våra medmänniskor. Är detta ett nytt fenomen som funnits bara de senaste åren eller har det beteendet alltid funnits hos en viss typ av människor?

Kram :)

Svar: En tanke räcker gott !! I kris beter sig människor lite annorlunda och kanske inte alltid som de trott att de skulle göra.. kram
Esmaralda

55 Ebba:

skriven

Nu är det lite förvirrande här!
Igår skrev du att du skickade den Monas dotter och idag skriver du att hon inte har några barn, bara en adopterad hund?

Svar: Det var jag som missuppfattade,,, Mona har ingen dotter.. det är en kvinna inom vården som tar emot talismanen och som informerar mig om hennes mående. Ber om ursäkt... det blev intensivt ett tag och jag missuppfattade.. kram
Esmaralda

56 Konvalj:

skriven

Vi alla här inne skall visa vår medmänsklighet och tänka intensivt på Mona och skicka healing.
Vilket fint initiativ med talismanen som gåva till Mona och nu då hon har blivit dålig så skall vi skicka stor omtanke och önskan om förbättring.
Tack Es för ditt engagemang!
Konvalj

Svar: Tack och vi ses ikväll på healingen.. kram :)
Esmaralda

57 I:

skriven

Jag är med på healing!

Svar: Tack, kram :)
Esmaralda

58 Alie:

skriven

Självklart kommer jag finnas med kl 18, för Mona! 💫🙏
Kram :)

Svar: Tack :) Kram
Esmaralda

59 Mirre :

skriven

Jättefint intiativ Es! Jag ska vara med idag kl 18 och sända healande och kärleksfulla energier även fast jag aldrig gjort det förut, vet inte hur man gör men tänker att det inte borde vara så komplicerat☀️

Ska göra allt jag kan för att få min kära lgh, hoppas på jobbet som personlig assistent och att jag kan börja omgående. Ser du mina chanser för att hyresvärden ger mig lägenheten? Inatt drömde jag om att jag la om badrumsgolvet med dekorplast.. haha har massa planer för lägenheten redan. Kramar💛

Svar: Bara ha fokus på friskhet och kärlek och goda energier... alla kan :) Chansen att få lägenheten är god... jag håller tummarna.. men ge fasen i dekorplasten :) Kram :)
Esmaralda

60 Anonym:

skriven

Det gick vägen med ena fonden. Så tacksam 🙏

Har jag någon chans på fonderna i mars ?
Måste ta mig i kragen och söka dem.
Känner mig lite disträ.
Kram

Svar: Ja, du har alltid en god chans.. kram
Esmaralda

61 Miltons Mamma:

skriven

Jag ställer alarmet.. Klart vi ska sända healing 😃❤️

Massa kärlek och värme till Mona ❤️

Jag missade hennes meddelande 😊 Men nu jäklar ska vi gå samman och hjälpas åt. Många bäckar små 😃

Kjam

Svar: Tack o kram :)
Esmaralda

62 Snödroppen:

skriven

Även om jag inte kan heala så är jag självklart med i tanken. I dessa tider som är måste vi ställa upp för varandra och hjälpa och stötta så gott det går. All styrka till Mona❤️

Har blivit helt knockad känslomässigt dom senaste dagarna, blir det nån fortsättning på den här nya historien?

Svar: Tack :) Ja, fortsättning kan det bli och hur det blir lär du veta väldigt snart.. kram
Esmaralda

63 Chatrine:

skriven

Jag är med ikväll och sänder gemensamt för Monas tillfrisknande. Jag ger energi både till bloggfamiljen och till dig Ez också.

Vad betyder det i drömmen att taket är otätt och det läcker in vatten så till den gräns att taket rasar in?

Kram Chatrine


Svar: Tack :) Drömmen säger att du inte ska lagra tråkiga tankar och känslor... för då kan det brista till sist.. kram :)
Esmaralda

64 Me:

skriven

Hej esmaralda.

Verkar det som om P hör av sig till mig igen?
Kommer jag ha någon möjlighet till en fling med p igen?
Kram

Svar: Jag ser honom inte i din framtid.. möjligheten för fling finns men jag ser alltså ingenting seriöst.. kram
Esmaralda

65 Linda:

skriven

Hej Esmaralda!
Den här mannen som finns på mitt jobb och som jag är lite intresserad av är han ensam och letar efter kärleken? Vet inte så mycket mer om hans privatliv än att han har två barn.
Kram Linda

66 N:

skriven

Hej esmaralda.

Undrar om du se något vill så gärna leva i en familj med en partner under tiden barnen är små.

Har ju en 4 åring och en liten bebbe på 2 månader.

Ser det ut som om jag kommer ha en partner att leva med under tiden barnen växer upp?
Eller kan jag bli själv under deras uppväxt?
Kram

Svar: Det kommer en partner för dig.. kan dröja lite.. men det kommer.. kram :)
Esmaralda

67 Annis:

skriven

Helt rätt att ge Mona talismanen ❤️

Jag är så orolig för coronan pga min astma. Känner du om jag klarar mig?

Kram

Svar: Tack ! Jag ser ingenting allvarligt för din del.. kram :)
Esmaralda

68 Anki:

skriven

Tack för svar Es <3
Det lugnade <3

Här ställs alarm på kl 1750 så jag inte glömmer bort healingen

Kram Anki med flock

Svar: Tack.. och då ger vi järnet tillsammans kl 18 :) Kram
Esmaralda

69 Lisa.A:

skriven

Tråkigt att höra att Mona är sämre.
Självklart är jag med och sänder healing ikväll.
Kram

Svar: Tack ska du ha.. kram
Esmaralda

70 Na:

skriven

Hej esmaralda.

Hur ser det ut med F framöver?
Ser du någon möjlighet för mig med honom framöver?
Ser du något lite mer stadigare än det som varit hittills?

Ser du om han kommer att vilja ta med mig dit något framöver? Ser det så ut att även jag kommer att åka med något nu framöver?
Kram

71 <3:

skriven

Eva känns så negativ kommer hon ställa in tjejträff på torsdag ?
Kram

72 Na:

skriven

Hej esmaralda.

Vill fråga om en annan kille,
Hur ser det ut med F framöver?
Ser du någon möjlighet för mig med honom framöver?
Ser du något lite mer stadigare än det som varit hittills?

Ser du om han kommer att vilja ta med mig dit något framöver? Ser det så ut att även jag kommer att åka med något nu framöver?
Kan det bli något mer seriöst en tid mellan oss nu framöver?
Kram

73 Shade:

skriven

Oj, detta har jag missat!
Jag är med å gör vad jag kan!

Jag som är lite nyfiken på kvinnor nu, kan du se något om hur kvinnans liv ser ut idag, vart i livet är hon. Alltså kvinnan du sett jag skulle ha något tillfälligt med.

Svar: Tack för att du deltar ! Ser tyvärr inget specifikt kring henne.. mer än att hon har samma nyfikenhet som du.. kram
Esmaralda

74 Marita:

skriven

Hej!

Självklart med o sänder healing kl 18.

Kram

Svar: Tack o kram :)
Esmaralda

75 Ior:

skriven

Vad ledsen jag blir när jag läser om Mona.
Mina egna bekymmer känns futtiga.
Saknar min väninna som drog sig undan och det har snart gått fyra månader sedan.
Du trodde att hon skulle höra av sig men att det tar tid.
Jag börjar tvivla :(
Får du en känsla av att hon tycker om mig?
Saknar mig?
Kram ❤❤❤❤

76 Bumble bee:

skriven

Självklart blir de healing härifrån ❤️ Hoppas hon får återvända hem till sin lilla älskling som väntar på henne 💖🙏

Jag vet att du inte spår runt sjukdomar och det respekterar jag, men precis som många andra så är rädslan av att bli smittad av Corona hög så därför isolerar jag mig att inomhus och går bara ut och handlar. Jag känner mig inte sjuk även om näsan är lite rinnande och jag har lite ont i huvudet. Så min fråga är: ser du OM jag skulle bli smittad blir jag väldigt sjuk eller kommer jag fixa de ut att bli inlagd? Ser du någon fara för mig och mitt liv? Hoppas på svar! Oroliga 🐝

Svar: Tack:) Jag ser inte om du blir smittad... men jag ser ju ett långt liv för dig.. kram :)
Esmaralda

77 B:

skriven

Styrkekramar till Mona ❤️


Kommer han ordna en träff med mig under veckan?

Kram

78 Olivia:

skriven

Självklart!
Jag är med.
Och om vi kanske tror vi inte "kan" - visst är de väl så att varma tankar lätt når sitt mål.
Hm - är så himla glömsk så jag har ställt ett larm.
Tillsammans kan vi göra skillnad!
Kram
Olivia

Svar: Tack :) Alla kan sända healing... kram :)
Esmaralda

79 Sessan:

skriven

Bra!
Precis vad jag hoppades skulle komma.
Jag minns inte om jag läste originalinlägget om Mona. Kanske någon vill tipsa om vart det finns?

Har varit med om det där tidigare. Någon tillfrisknar, man andas ut, och då kommer krisen.
Hejja Mona, kämpa! Du ska hem till herr vovve!


Svar: Ja kl 18 enas vi i healingen för Mona.. kram :)
Esmaralda

80 Elisa:

skriven

Självklart är jag med ikväll och försöker sända också, vilket fint initiativ och hoppas det har verkan <3

Undrar om det är bäst att hålla avstånd till killen, då han nästan bara gör mig irriterad med hans attityd.. han är fysiskt långt borta men bara genom att tänka på honom känns som att negativa energier bildas och uppfyller mig vilket inte känns så lätt att göra sig av med.. Han verkar ju också irritera sig på mig.. Har du nåt tips här? Vill ju jobba med positiva energier och höja min energi och självkänsla...

Kram

Svar: Tack:) Ja, du bör nog ha ett sunt avstånd.. kram
Esmaralda

81 Ghostwriter :

skriven

Du kände att jag inte skulle behöva anstränga mig särskilt utan hålla ögonen öppna. Men det känns som de enda som finner mig attraktiv och tar intiativ är gubbar som är minst dubbelt så gammal som jag, vilket är opassande och ocharmigt. Kommer inte andra normala, snygga och jämngamla höra av sig?



Jag sände healing till Mona, gör det nu och ska vara med ikväll.
Kram!

82 Orolig:

skriven

Börjar bli orolig för att drabbas av Corona. Är inte rädd för att dö men för att bli riktigt sjuk? Vill leva ännu några år till. Behöver jag vara orolig? Tillhör inte någon riskgrupp.

Kram

Svar: Jag ser inte om du drabbas men dör tror jag inte att du gör,, kram :)
Esmaralda

83 Michaela:

skriven

Mysigt! :) Ser du ngt om hans utseende så jag vet vad jag ska titta efter?

Vi ses ikväll❤ Tack för att Du finns! Kram

84 Josefine:

skriven

Självklart är vi med för Mona!

Är det dags att släppa taget eller bestämmer han sig?

Svar: Närmar sig den tid när det ser bäst ut att släppa.. kram
Esmaralda

85 Blåklockan:

skriven

Helt rätt att Mona fick talismanen och självklart är jag med på healingen i kväll.
Vi ses kl.18.00.
Kram

Svar: Härligt.. kram :)
Esmaralda

86 TILL JOSSAN (27) :

skriven

Hej, hoppas du mår bra!
Jag har själv arbetat under många år till och från på skolor i olika åk. Och jag ÄLSKAR barn mer än allt annat. Men att vilja ha 15 ungar själv, skulle jag aldrig vilja ha oavsett min stora kärlek till barn. Och i en klass, så är det mycket liv och rörelse och det klart att man står ut för stunden, men efteråt är man helt slut. Du ska absolut inte ha dåligt samvete för att du vill ha ledigt, det spelar ingen roll vad orsaken är - alla vill ha ledigt och behöver ha det!

De föräldrar som skriver dålig kritik för små saker, bjud in dom till klassrummet en dag? För att själva få se hur läget ser ut - och att du precis som andra lärare försöker så gott ni kan med era elever. Hade jag varit förälder till ett av barnen i just din klass, då hade jag inte skrivit kritiken på mailen utan jag hade bannemig gått hela vägen till klassrummet och satt mig där för att se hur läget är. Och sedan hade jag gett den kritik som känns nödvändigt för att mitt barn ska må bra.

Så länge du är bra för barnen och du trivs med ditt jobb (så kommer du faktiskt vara bra för barnen), är det viktigaste.



Kram och heja dig :)
Ghostwriter

87 MissMilla :

skriven

Var i Sverige bor hon ungefär, södra, norra..har hon ingen släkting?
Vi har ännu inte fått besked om stipendium för sonen så då blir det kanske inget?!

Svar: Hon bor i Norra Sverige och väldigt isolerat. Ni bör få besked även om det inget stipendium blir, ringd dem och kolla.. kram
Esmaralda

88 Miltons Mamma:

skriven

Jah brukar inte "ägga" upp mig men börjar bli lite... Inte orolig eller rädd... concerned kanske... Angående corona.
Sonen har varit hemma 1v från skolan. Det är nästan tomt på elever. Känns det ok att skicka honom till skolan nu på måndag? Eller ska jag hålla honom hemma?


Kjam ❤️

Svar: Du ska följa din egen känsla i detta.. kram
Esmaralda

89 Fanny2:

skriven

Jag funderade på det här med healing igår men jag vet inte om jag kan ge healing. Är med i tankarna kl 18:00 och hoppas att det hjälper Mona. 💜

Idag vill jag inte följa nyheterna... Det är enormt tragiskt och ändå ser man människor i huvudstaden som inte följer de rekommendationer som finns nu när det är helg.

Jag ser att flera undrar varför Mona inte blev bättre... Man får tänka till en gång till och fundera på varför många anser att det är oetiskt att spå om sjukdom. Av dem spådomar jag har fått under min livstid så har jag kommit fram till en sak och det är att inget står skrivet i sten; somligt kan ta längre tid än väntat och annat blir inte av beroende på vilka val man gör. Jag fick min första spådom när jag var 19 och är nu 30. :) Jag hoppas fortfarande att både talismanen och healingen ska ge Mona den kraft hon behöver.

I natt drömde jag att jag fick någon slags spådom om min soulmate. 😂 Kommer jag verkligen att gifta mig och få barn med min soulmate? 😳 Sexlivet skulle bli väldigt bra också. Ser fram emot att träffa denna komiker och få en udda dotter. 😂

Kram

Svar: Är du med i tankarna och tänker goda energier så är det healing :) Vist kan du. Jag såg att Mona klarar sig.. och hoppas verkligen att det blir så !! Jag ger inte tappt i första hand - och jag tror att vår gemensamma healing ikväll kan påverka. Kram :)
Esmaralda

90 CORONA:

skriven

Vet att inget är säkert i dessa galna tider men undrar ändå vad du TROR Esmaralda: KÄNNS det som att man kan börja resa igen till sommaren?

Svar: Nja, man kan nog resa till en del ställen och på egen risk... men reda till sommaren tror jag inte att det blir som det varit, det ser ut att dröja lite längre.. kram
Esmaralda

91 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
Vad händer mellan mig o min man? Känns som att känslor ”dött” ut, iaf fr hans sida.. vad ser du?
Kram

92 Dunegull:

skriven

Tråkigt att höra att Mona blivit sämre. 😪 Kan ju inte healing men ska skicka kärleksfulla tankar ikväll. Kramar ❤️

Svar: Tankar och healing kan vara samma sak och göra lika stor nytta.. kram
Esmaralda

93 fjärilen:

skriven

Alla tankar om bättring för mona

Svar: :)
Esmaralda

94 Boudica:

skriven

Tycker det är fint gjort av dig att hjälpa en medmänniska här på bloggen :)
Och hoppas allt väl med Mona!
Därför är jag med ikväll och gör vad jag kan! Kanske inte är duktig på healing, men jag gillar att experimentera med att skicka lite goda energier till olika personer ibland!
Läste nyligen igenom gamla seanser och såg att jag tydligen varit healer i tidigare liv. Kanske något jag kan ta tillvara på ;)

Det du skrev om min dröm igår slog mig direkt, jag fattade vad du menade. Just på dagen så hade jag insett att jag måste agera relativt snabbt i ett ärende, annars kan jag tappa det helt. Vilket drömmen den natten tydligen speglade!

Nu har jag äntligen lyckas skriva klart och skicka mitt nya seansbrev! Kanske blev lite långt! Hoppas att det inte är allt för lång kö nu när alla sitter hemma och har inte mycket att göra p.g.a Corona XD

Här känner jag för att gå ut i solen snart, innan den försvinner. Ska försöka städa lite också idag.

Min förste närmste chef på detta jobb, J, har nu slutat, han betydde en del för mig, han var en nyckel till min utveckling som person, fick aldrig ge honom ett riktigt hejdå och tack för stöd han gett mig genom åren. Kan det vara en bra ide att skriva till honom på FB, och tacka, eller skulle det tolkas som lite fel? Jag har ju plockat på mig lite rykten under åren här! Hur skulle hans reaktion vara?

Vi ses ikväll :)
KRAM!

95 Mikael:

skriven

Ni som inte förstår hur folk tänker, det är helt ok, vad ni inte förstår är att dra ut människor i tävling utlottning, med innersta önskningar om kärlek eller något annat, om så små ” löjliga” ego önskningar, och sedan misskreditera desamma, på minsta möjliga vis, för att de ens hade en önskan, är en form av svart magi, om så sen ställas mot en döende, så utpressning.

Var det nu så att en liten ängel viskade i örat på en 10-åring, gå in på den där sidan så ska du se att du kommer iväg på kollo i sommar, så ska du se att det ordnar upp sig och du slipper våldtäkter och ett livslångt lidande, så var det väl inte så roligt, nu var det väl ingen 10-åring med denna gång men det är öppet för alla.

Ni kan kanske inte räkna ut allt, och inte jag heller, det är helt ok, men minsta löjliga önskan som fanns däri, kan i förlängning leda till att 100 000 människor räddas framöver, vi lever i sådana tider framöver, just nu är det lite lyxigt och vi kan välja fortfarande lite hit och dit utan att alltför många dör eller inte.

Tro inte att det ren och skär lyx att ställa upp i en utlottning, ni och jag vet förmodligen inte vad som ligger bakom, om så ett litet, tjooo jag är med!!

Kram
Mikael

96 G.H:

skriven

Vad fint att se att så många är med!
Självklart är jag oxå på:)

Om man ska se något positivt med denna Corona outbrake så är det att folk förhoppningsvis lär sig uppskatta det de har och fokusera på de riktigt viktiga sakerna i livet!

Kram:)

97 ThereseC :

skriven

Hej Es!
Jag ska komma ihåg att skicka healing till Mona kl 18:00 och så ska jag skicka lite goda tankar åt hennes stackars vovve också.

Vilket underbart väder det är idag. Jag har suttit ute i solen och jag har gått barfota för första dagen för i år ☺️.
Kram ThereseC

Svar: Tack :) Ja vi har nyss kommit in efter lång picknick i en folktom men ändå underbar hamn !! Kram :)
Esmaralda

98 Jossan :

skriven

Åkte ner till mamma och pappa och gick en lååång runda på 1,5 timme. Gick vid ställen som varit speciella för mig. Mycket med mitt ex... drömde om honom för ett par dagar sen..

Jag är fortfarande irriterad över mitt förra inlägg. Förstår inte hur andra kan kritisera varandra.

Idag såg jag något på Facebook och börjat såklart överanalysera.. hatar hatar hatar att jag alltid ska behöva analysera allt!


Nä nu ska jag nog göra te för jag fryser...

Kram

99 SusanneAmalia :

skriven

Oj... Har läst.. Så klart att jag ger healing... Förberder mig nu... Koncentration... 💕 💗 💝... Kärlek.. Bara kärlek.. Starkt målinriktat.. Kan jag göra något praktiskt för hunden?? Mona ger jag hela min styrka
.. ...... ..... 💕 💗

100 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Du sa att du såg en resa för mig snart men de känns inte så lockande nu i dessa tider och med tanke på att jag inte har någon att resa med då min mamma ska börja sin behandling känns de inte som de blir av. Ser du om de blir uppskjutet? Kram Zoey💕

101 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Du sa att du såg en resa för mig snart men de känns inte så lockande nu i dessa tider och med tanke på att jag inte har någon att resa med då min mamma ska börja sin behandling känns de inte som de blir av. Ser du om de blir uppskjutet? Kram Zoey💕

102 Joakim:

skriven

Vad fint, vackert liksom.. Blir rörd, 💘 🙏 🤗 🙏 💘..


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: