Slut.....

 
MG som alltid bäddar så noga och fint till sig var såpass slut
efter healingsessionen att han bara slockande och det blev lite som det blev !
Ha en go kväll mina vänner
Kram & kärlek
1 fjärilen:

skriven

Mår inte ok, när vänder detta , vill så gärna hitta kärleken o dela livet med någon, ibland känns det som det är för sent.

Svar: Och det är INTE försent, inte alls, kärleken kommer... kram :)
Esmaralda

2 Helena Ir:

skriven

Detsamma till dig och MG..
Vila!

Kram

Svar: Kram :)
Esmaralda

3 Misstjejen:

skriven

Hej

❤❤❤ skicka kärlek till dig! Beklagar jag det...😔😔😔 jag lider med dig...

Tar den stund som du behöver just nu...

❤❤❤❤

Svar: Kram :)
Esmaralda

4 2020:

skriven

Ser du mig skaffa barn inom 4 år?

Kram

Svar: Chansen är god.. kram
Esmaralda

5 Skorpan:

skriven

Inte lätt att vara liten.. Mysigt :).

Vad har det gått åt hos våra samarbetspsrtners, fel, på fel, på fel? Corona? Undrar om jag själv ens sitter säkert i båten just nu? Kan det bli permittering?
Kram Skorpan

Svar: Alla med minsta förkylning isolerar sig och stannar hemma, långt ifrån alla har Corona.. men det är kännbart och risk finns för permittering.. kram
Esmaralda

6 Dunegull:

skriven

Så himla fin 🐕🥰

Svar: :) Kram :)
Esmaralda

7 <3:

skriven

Sötnosen MG 🐶💤💗
Drömde om att en kille kom fram och frågade om en dejt.
Hur ser chansen ut att jag hittar kärleken i år ?
Kram

Svar: Chansen finns och den ser god ut.. kram
Esmaralda

8 Michaela:

skriven

Men älskade MG!! Så himla sööt och förstår att du var trött efter healingen. Tack för att du var med och återhämta dig nu så att du är ditt pigga jag snart igen. Massa pussar till dig!❤

Svar: Ja, det tog på krafterna minsann :) kram :)
Esmaralda

9 Bella:

skriven

Godmorgon😊 kan du få in någonting om vad J tänker om allt, kommer han höra av sig till helgen? Kram 😊

Svar: Eventuellt, runt 60 % att han hör av sig... kram
Esmaralda

10 Jas:

skriven

Jag fick inte jobbet...😔 Hur blir det för mig på den här tjänsten?
Kram

Svar: Vad trist men det kommer gå bra i alla fall och nya jobb kommer så småningom... kram
Esmaralda

11 Maj:

skriven

Hej esmaralda.
Stackars mg han fick kämpa hårt Nu får han vila.

Har han känslor för mig?
Kram

Svar: INte av det slaget som du nog hoppas.. kram
Esmaralda

12 EPM :

skriven

Förstår honom!
Ansträngande. Men jag jobbat betydligt mer effektivt hemifrån med A än ensam...
Tror han också älskar men har längre avstånd till orden än jag har.
Det känns så... kan jag lita på känslan...?

Så! Laddar för liveföreläsning via webben nu!

Kram

13 Fråga:

skriven

Hej esmaralda.

Du såg att det kunde bli så men osäkert.
Jag undrar hur det ser ut nu,
Verkar det bli en fortsättning med den kvinnan för hans del?
Kram

14 Marita:

skriven

Hej Es!
Vikarie jobbet lyser med sin frånvaro.
Ska jag tänka om när det gäller jobb?Eller bara vänta ut?

Kram

15 Mam:

skriven

Hej esmaralda.

Kommer det att vara såhär fortsatt segt för mig i kärlek hela året?

Ser du mig gifta mig inom 1-3 år eller inom 5 år?
Kram

16 Ghostwriter:

skriven

Känns det, troligt att jag och Soulmate blir mitt nästa möte eller känns det inte alls så? Tänkte om du fick någon känsla att utgå från, ibland känns det som att han är SÅ nära och ibland att vi möts om 20-50 år.



Stor kram
Skickade lite healing till dig imorse
att du skulle bli lite extra glad och alert
kanske till och med dansa och baka hehe

Svar: Tack för healing :) Jag suger åt mig :) Din Soulmate finns och ni möts och det kan ske nu men det kan också blir så att du först möter någon annan, en kort fling... detta ser jag inte klart... men herregud 20-50 år kommer det INTE att ta.. kram :)
Esmaralda

17 B:

skriven

Hej

Saknar han mig något?
Kram❤️

18 <3:

skriven

Låtsas M gilla mig min väninna S killkompis ? Han är alltid väldigt artig och snäll när vi ses med S. Han berättade förut att T en skrytsam kärring ville snacka skit om mig till honom.
Kram

19 Mirre:

skriven

Lilla MG är alltid så himla söt tycker jag på alla bilder🥰

Es, jag tror det är meningen att jag ska ta tag i denna situationen själv.. jag mår illa över hela situationen och såhär mycket har jag aldrig gråtit över en person innan. Om han inte svarar mig idag så kommer jag be honom att aldrig mera höra av sig till mig för jag har fått nog nu. Jag undrar bara om du kan se om han verkar lycklig i sitt förhållande idag eller om han ångrar sig? Kram

Svar: Bra att du fattar ditt beslut och du ska känna dig trygg i att det är rätt beslut.. jag tror inte han ångrar sig.. kram :)
Esmaralda

20 Nat:

skriven

Hej esmaralda.

Kommer jag att leva tillsammans med en partner snart?

Kommer det att börja rulla och hända saker inom snar tid?
Kram

Svar: Du tar dig vidare och tar nya initiativ och det leder dig framåt.. kram
Esmaralda

21 Maa:

skriven

Hej esmaralda.

Han är så duktig och fin mg.

Verkar det som om han vill hålla en dörr öppen till mig?
Kram

22 Julia:

skriven

Kommer jag förlora jobbet?

23 Sp:

skriven

Hej!!
Finns det en chans att M kommer försöka kontakta mig? 😁 Kram på dig

Svar: Chansen finns men den är inte så stor.. kram
Esmaralda

24 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Märker att det är extra mycket frågor om kärleken nu i dessa kämpiga tider! Och det kan jag förstå, alla försöker nog klamra sig fast vid något tröstande och positivt!

Och jag sällar mig till skaran och undrar om någon romans snart kan tänkas dyka upp? Hur är det med mannen jag nyss fått kontakt med och börjat chatta med, kan det bli något med honom...?
kram

Svar: En romans kommer.. dock tveksamt om det är med just den mannen.. men du märker snart vilket.. kram
Esmaralda

25 Camilla:

skriven

Fina fina MG! Klart man är trött efter en sådan healing upplevelse. Vila nu och ta igen dig! Visste förresten inte att hundar hade healing i sig men vet ju hur bra man mår av dem.

Stämmer det att han hör av sig om ett tag när tankar och lite saknad kommit tillbaka?

Ha en fin och solig dag! Och hoppas du är pigg snart igen efter healingen. Kram

26 Michaela:

skriven

Fnular på under min promenad om soulmaten kommer falla för mitt utseende eller personlighet. Eller kombinationen kanske🤔? Och undra hur han ser ut🤔 Har ju ingen aning vad jag ska kolla efter :) Kan tänka mig att du också är ute på promenad Es och ni måste ha fantastiska ställen att promenera på där vid stranden. Själv håller jag till i skogen som jag älskar :) Passar inte i Stockholm och målet är att lämna så småningom vilket jag hoppas blir verklighet :) Ha en fortsatt fin dag! Kram

27 Skorpan:

skriven

Tack för svar!
Jag lever på hoppet att jag inte blir permitterad.. Ensam ansvarig för vissa saker så.. Fingers crossed, eller hur man nu säger ;).
Kram Skorpan

Svar: Jag hjälper dig, fingers crossed här oxå :) Kram
Esmaralda

28 Mii:

skriven

Hej esmaralda.

Undrar över den mörka man om det verkar som om han blir singel snart igen?
Ser du någon möjlighet till fling med honom i sommar?
Kram

29 Lotta S:

skriven

Tankarna snurrar för oss alla nu!
Du har ju sett oss i annat boende framöver, funderingarna nu blir ju hur vi kommer att ha råd med tanke på de ekonomiskt osäkra tider som väntar? Nuvarande bostad har inget säljvärde, jag har redan tidigare tänkt på detta med oro att även om vi haft det bra här tidigare så kommer en flytt att bli som att börja från noll.

Svar: Jag ser inga detaljer men jag ser ju tydligt en flytt och den känns bra.. men troligtvis inte inom närmaste framtiden att det bli.. kram:)
Esmaralda

30 Mikael:

skriven

Slut var ordet.

Jag är redan så trött på Corona, när de nu visat hur det går och det går räkna ut saker, jag går och gifter mig och har smekmånad tills det är färdigtragglat med detta, man brukar ju säga att det är bra prova på något nytt så varför inte <3

Kram
Mikael

Svar: Ja varför inte ? Kram :)
Esmaralda

31 Hej:

skriven

Hej esmaralda.

Kommer han fortsätta med den kvinna som det varit förut? Ser det så ut?
Kram

32 Anki:

skriven

Sötnos 😍💕
Vila nu bägge två💕
Kram Anki med flock

Svar: Kram till dej o flocken :)
Esmaralda

33 AnnaK:

skriven

Tack för svar i förra inlägget! Då kanske det inte är Corona på gång iaf. Håller mig hemma och ser iaf.

Kram 🤗

34 Cara:

skriven

Ja här har jag riktiga symptom från healingen:) Huvudvärk, illamående och yrsel. Ser fram emot vändningen:)

Tack Es!

Svar: Usch då, det låter inte kul. men det är INTE på grund av healingen kan jag lova... ta hand om dej nu... det vänder.. kram :)
Esmaralda

35 Moms:

skriven

Hej e!
Kommer R skriva till mig ? ❤️😊
Kram

36 Dunegull:

skriven

E! Får du in vad som hände inatt?
Min hund skällde och morra och skakade som bara den. Jag flög upp ur sängen och var säker på ett inbrott på gång. Jag såg dock ingenting. Försökte lugna henne men hon höll på i en timme innan jag fick lockat henne med godis till sängen så vi kunde gå och lägga oss igen. Dock skaka hon och va orolig hela natten. Vad kan det varit?
Hon har aldrig gjort så förr.

Kram på er 🐕😘

37 Vänner sviker :

skriven

Jaha ... så en vän som sviker från ingenstans. Trots det jag fick höra var jag ändå villig att reda ut eller gå vidare, men på ett vettigt sätt inte så här. Den vännen betydde oerhört mycket för mig. Jag skötte det inte 100% snyggt men jag kunde verkligen inte ta det som sades och hur personen väljer att gå vidare, gör det nästan ”enklare” eller känns mer rätt att gå skilda vägar. Att man hellre kämpar för sånna som aldrig hör av sig men låter någon som brytt sig hela tiden,kastat bort enkelt.

Blir skit ledsen över detta. Hur man orkar behandla någon så dåligt. Jag ångrar att jag kom nära någon vän igen.

Hoppas min vän fattar vad den gjort och att jag faktiskt är en av få vänner som är äkta utan att vilja ha något!

Kram

Svar: Ja du är äkta, det vet jag ! Och klart man blir besviken - men ge upp på vänner ska man aldrig göra.. somliga måste man avpollettera men andra kommer istället och det måste man vara öppen för.. kram :)
Esmaralda

38 Mirre:

skriven

Tack för svar Es..
Jag har sagt upp kontakten nu, han sa att han förstod. Jag är så otroligt ledsen just nu.. mitt hjärta är krossat. Och jag vill aldrig känna såhär igen, jag förstår inte hur folk tar sig igenom hjärtesorg.
Så som jag känner nu vill jag aldrig träffa någon igen.. vill aldrig känna såhär en gång till.

Svar: Det är hur tufft som helst... men du kommer vidare.. och när du möter den man som är rätt så är det hela så ömsesidigt att du inte känner rädsla.. kram :)
Esmaralda

39 HS:

skriven

Hej Ez,

Blev inspirerad av Cecilias insats med att handla åt grannar som är äldre och tillhör riskgrupper. Har flyttat in i min lägenhet och det verkar vara mest barnfamiljer här. Vill inte gå och ringa på hos alla och presentera mig hejvilt med tanke på smittorisken.

Tänkte prova att mejla styrelsen i föreningen, ev. grannföreningar för att se om någon behöver hjälp. Alt. sätta upp lappar i affärerna. Ser du någon särskild person som behöver hjälp eller hur får jag rätt kontakt? Tänker att jag kan ta mig an 1-3 pensionärer som jag handlar åt en gång i veckan. Jobbar heltid så mer hinner jag nog inte och på jobbet är det lugnet före katastrofen så jag kommer att hålla mig här i Stockholm åtminstone t.o.m. maj minst. Även juni om Sweden Rock och USA-resan blir inställda.

Det bästa vore egentligen att programmera en enkel app eller websida som även många äldre klarar av att använda. Inloggning med bankID som en dejtingapp kör nu för tiden så att det blir tryggt för alla äldre så att de känner att ingen försöker lura dem. Geografisk funktion som i exvis Shpock eller Badoo så att man får kontakt med någon som bor i närheten. Ev. direkSkulle kunna bygga bra gemenskap i närområdet. Kanske nya vänskaper uppstår :)

Om den äldre personen inte klarar av att hantera tekniken så kanske de ändå har en yngre släkting på annan ort som kan hjälpa till att etablera kontakt så kan man lösa resten per tel sen.

Tyvärr har jag inte tid att utveckla en sån app, hoppas någon nappar på det. Slängde ut idén i ett annat forum igår.

Kram

Svar: Så snällt av dig och äldre vågar med all rätt inte låta vem som helst gå och handla åt dem.. men du bor i trappan och det känns tryggt.. du kan ju sätta upp en lapp också i trapphusen i liten skala först, där du presenterar dig och erbjuder dina tjänster.. jag tror absolut att du behövs. Ni som kan hjälpa... hjälp... själv är jag helt korkad på appar & sånt annars skulle jag så gärna hjälpa till.. kram :)
Esmaralda

40 Anna E:

skriven

Vad tänkte han då jag skulle hjälpa honom med att skriva? Är det sånt han inte vill tappa kontakten med mig för? Utnyttja? Han älskar mig inte eller hur? Hur ser han framtiden? Vilka planer har han

41 Månskenet:

skriven

Härliga vovve! 💕 Här bäddas det ibland också hejvilt, kuddar på golvet, filten som ska skydda soffan är ihopknökad och där ligger sen hunden o kattorna o tar upp hela soffan 💕 Här har vi alldeles vitt på marken o solen bryter fram precis nu! (Barmark mest hela vintern men inte just idag...)

Svar: Ja precis så brukar MG bädda.. så allt ryker !! Slutar dock med att han har någonting över huvudet, det är hans mål ! Så typisk att snön kommer när våren skulle komma.. kram :)
Esmaralda

42 Mumin :

skriven

Hej Esmaralda.

Jag undrar om han vill ha en dörr öppen till mig? Hur viktig jag är för honom?
Han kan föreslå sex ibland.
Vill han ha en dörr öppen till mig? Eller är inte det så viktigt för honom?
Är jag viktig,?Kram

Svar: Det känns som om det är mest praktiskt för honom... du behöver göra klart fullt ut innan du kan ta dig vidare.. kram
Esmaralda

43 Misstjejen:

skriven

Hej

Men idag är min födelsedag... har vänta på en annan inlägg som jag gör kommenterar på men du har inte sett. Väntar mig att få gratta från dig.😊 idag är jag 25 år! Så tänker jag bara positiv idag!

Kram från mig till dig!😊❤

Svar: Grattis på dig :) Det blir nog lite annorlunda mot hur det skulle varit utan corona men bra i alla fall.. Kram :)
Esmaralda

44 Alie:

skriven

Å söte MG, kan nästan höra hur han snarkar förnöjt.. ☺️

Drömde om kärlek inatt igen.. ja oj så redo jag är... vill ha nuuu 💕
Läääängtar!
Kram :)

Svar: Och det kommer.... Kram :)
Esmaralda

45 Anja:

skriven

Uppsagd pga Corona (arbetsbrist). Vad ska jag jobba med härefter?

46 helle:

skriven

Ja han är värd all vila nu och har bullat upp rumpen iallafall 😀
Jag har fått en liten svacka nu och undrar Es om du kan se om jag kan på något sätt få till några förändringar i min vardag som gör att jag kan komma ur mina gamla spår.. Kram

47 Misstjejen:

skriven

Hej

Vilka kloka T kvinna har ord om F kvinna att hon förlora mig som vännen eller något annat så fick jag många bättre vänner. Tack vare henne fick jag flera bättre människor.

Jag borde var glad även om hon inte gratta mig idag men andra gjorde det.

Hon är inte värdefulla att bryr sig om utan andra är det väl...

Ha det bra

Svar: Bry dig om de som själva visar sig intresserade av att ha kontakt med dig...kram :)
Esmaralda

48 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag förklarar kanske otydlig i en annan kommenterar men jag tänker säger T kvinna är smart och hon har rätt att F kvinna förlora mig som vän eller vad som helst och jag vinna många bra vänner. Det är hennes problem. Jag borde var tacksam för jag fick många bra vänner även jag behålla det hemlighet för alltid.

Jag borde tackar henne att jag fick bättre människor och kan jag inte tänker såhär vardagar.

Hon förlora och jag vinna att få bättre vänner. Hoppas något gång eller aldrig att hon kommer tänker "varför jag lämna henne E... en såna fina kvinna som kunde har haft och hon är så omtäksamhet. Alltid glad och positiv"

Även om hon gratta mig inte idag så spelar inget roll men jag fick många bättre gratulera idag ändå det är vad jag glad för.

Jag är så tacksam. Det är bättre att har flera än en person.

Så snälla gratta mig också du!😊

Fick en massa gratulera idag av olika sätta.

Hoppas du har en bra dag ändå

49 bella:

skriven

Tack för svar :-) kram <3

50 Bumble bee:

skriven

Kära Es!
Åh lilla goa MG! 😍❤️ Healing är skönt även om de tog lite på krafterna. Är MG fortfarande hemma eller jobbar nu?

Två frågor:
1. Ser du om jag får dom namnen jag tycker så mycket om på mina framtida barn?
2. Rovaniemi är ett ställe ja gärna skulle vilja åka till, ser du om det sker i framtiden?
Tusen tack i förhand! Kram 🐝

Svar: Han jobbar väldigt lite... bara i helt tomma hus och det är lite förvirrande tycker han !! Rovaniemi kommer du till, kring namnen ser jag dock inte.. kram
Esmaralda

51 N:

skriven

Hej esmaralda.

Finns det någon chans att han mörka mannen är singel snart? Och att det kan bli någon fling med honom snart eller i sommar?
Skulle han vara intresserad?
Kram

52 Eva:

skriven

Finaste plutten då😍

53 Skorpan:

skriven

Tack Es!

Mikael, lycka till med giftermålet,blir det ett virtuellt bröllop ;)?

Promenad efter jobbet kändes otroligt jobbigt,men nog så bra när det var gjort :). Nu ta det lugnt...
Trevlig kväll!
Kram Skorpan

54 Bellagio:

skriven

Har av en annan medial fått till mig att siffran 7, troligen ett datum. Skulle vara tydligt när jag träffade hon som var rätt. Har ju kontakt med en kvinna som det nns riktigt bra med. Men utan att 7an finns med. Är siffran viktig? Är hon inte något att satsa på? Borde släppa det men det finns där i bakhuvudet och stör..

Svar: Låt inte siffran styra någonting.. lite på din egen känsla istället.. kram
Esmaralda

55 Anna E:

skriven

Utnyttjar han mig bara? Han älskar mig inte eller hur? Hur ser han framtiden, planer?

56 Sus:

skriven

Hej
Så kan de va...
Kom att tänka på idag...
Undrar vad jag passar att jobba med?
Love sus

Svar: Människor passar du att arbeta med och sen kan du låta ditt intresse styra inom vilket område.. kram
Esmaralda

57 Hej:

skriven

Hej esmaralda.

Ser han ut att fortsätta med den kvinna som det varit förut?
Är det vad han tänker? Eller så det är att han fortsätter med henne?
Kram

58 Mikael:

skriven

Får kanske döpa om Greta till

Greta Thunder

Nu är hon på första sidan på Rolling Stone

https://www.instagram.com/p/B-MqLcFjl9q/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading


Kram
Mikael

59 Mom:

skriven

Hej esmaralda.

Tror du snart att en kärlek finns i mitt och mina barns liv? Ser det så ut?
Är jag gift inom 3 eller 5 år?
Kram

60 Blanche:

skriven

Så söt han är!
Om en dejt blir av med denna person, vad är möjligheten att det blir sex på första dejten?

61 HS:

skriven

Ett tips är att hjälpa era äldre släktingar att komma igång med en iPad. Lätt att komma igång och ringa med FaceTime som alltid finns installerat på Appleprodukter. Whatsapp är rätt enkelt också för videosamtal och kan laddas hem både till iPhone och Androidmobiler. Gör ett besök hemma hos släktingen och träna på att ringa varandra. Sen kan ni hålla kontakten via videosamtal, ring regelbundet nu när de kanske känner sig oroliga och ensamma. Ibland ger videosamtal ganska mycket mer än telsamtal är min erfarenhet.

Eller om släktingen bor på ett äldreboende med besöksförbud t.ex. så kanske ni kan lämna en iPad till personalen och så kan personalen hjälpa den gamla att ringa videosamtal.

Surfplatta är bättre än mobil tänker jag om den äldre personen ser dåligt eller är sjuk. Större bild då.

Kram

Svar: Jättebra... jag har ju instruerat mamma hur hon använder skype och Netflix :) Kram
Esmaralda

62 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
Är så orolig för detta med Corona. Ser du om du ser ngn allvarlig varning runt mig, min man dottern o mina föräldrar?😫
Kram

Svar: Ingenting kommer till mig.. om alla skyddar sig ordentligt ska det gå bra.. kram :)
Esmaralda

63 AnnaK:

skriven

Stannar hemma tills jag känner mig pigg men undrar ändå om det är Corona på gång? Inga som helst besvär med luftvägar dock.

Kram 🤗

Svar: Jag ser bara en infektion.. inte vilken tyvärr.. kram
Esmaralda

64 HS:

skriven

Bra tips med trapphusen Ez, jag tänker att det är tryggaste vägen att gå för de gamla. Skriver ihop ett förslag nu att sätta upp så ska jag se om styrelsen i föreningen godkänner detta, det är en välskött förening så det ska säkert lösa sig.

Om det rullar på bra kanske man kan skapa ett litet nätverk i området liknande som Cecilia gjort. Vad tror du om att använda media i detta för positiva ringar på vattnet? Behovet måste vara enormt i Stockholm. Jag har ju en del erfarenhet av att jobba med/mot massmedia :) Så att andra föreningar kan ta efter. Viktigt att det inte utnyttjas på fel sätt så att de gamla råkar illa ut.

Kram

Svar: Absolut, nätverk är viktiga i dessa tider och du är rätt person för att fixa sådant ! Heja dig !! Klart du ska använda media. Kram :)
Esmaralda

65 Catte:

skriven

Undrar om vissa saker han säger när vi är flera närvarande ändå är riktade till mig? Hur verkar han känna nu när vi ses flera dagar i rad? Får en känsla av att han undviker mig framförallt när vi är ensamma i rummet. Samma orsak som tidigare eller för att han känner att vi är ’klara’ med all personlig kontakt.

Känner mig villrådig och osäker på honom även om det känns rätt bra ändå och synd att den känslan som fanns förr är borta.

Kram Catte

66 Mikael:

skriven

Haha Skorpan!!!! :)

Jag har förmågan att komma in där det är stängt så det blir nog på riktigt, fast man kanske ska prova smekmånaden, INNAN man gifter sig :)), kan jag kasta sten och vissla i en kyrka, trodde jag inte riktigt jag någonsin skulle göra, i min vildaste fantasi, en kyrka dessutom har ett upp och ner vända kors på sig, jag vågar nog lova att jag är den enda i hela världen som gjort det ...


https://en.m.wikipedia.org/wiki/St_Jude%27s_Church,_Hampstead_Garden_Suburb

Utanför den kyrkan stod Predator och väntade på mig

https://images.app.goo.gl/oBFKdvXZFnYv5qW3A






När jag var liten så tog en präst mig till himlen, bokstavligen! han körde mig dit i sitt flygplan...

Livet är märkligare än fiktion

Misstänker att jag inte behöver anstränga alls för att få bli gift i en kyrka...

Kram
Mikael


Kram
Mikael

67 Anna E:

skriven

Utnyttjar han mig bara? Han älskar mig inte eller hur? Hur ser han framtiden, planer?

68 Maa:

skriven

Hej esmaralda.

Är jag gift inom 3 år? Eller inom 5 år?
Kram

69 N:

skriven

Hej esmaralda.
Känner mig nästa deppig över min situation. Ingen kärlek. Och kärleken känns så långt borta. Hur ska jag ens kunna träffa någon som passar mig.

Finns det någon chans att han mörka mannen är singel snart? Och att det kan bli någon fling med honom snart eller i sommar?
Skulle han vara intresserad?
Kram

70 Mercan :

skriven

Jag är jätte rädd Esmaralda kommer min dö på grund av mıg av korona virusen min family varnade mıg att inte gå ut och röka 😭😭😭😭min mors ögon blev Blåa under svulna röda 😫😫😫skriv något Esmaralda jag är jätte rädd och hon sa att henes ben darar 😭😭😭😭😭🙏🙏🙏🙏🙏

Svar: Är din mor sjuk ska ni absolut ringa sjukvårdsupplysningen och är det akut så ring ambulans, kram
Esmaralda

71 HS:

skriven

Skype är hyfsat också, dock tycker jag det blev sämre sen Microsoft köpte upp det. Men det viktiga är väl att man får kontakt och att man fokuserar på att lära sig en och samma plattform så det inte blir för krångligt.

Kram

72 Lilla m:

skriven

Hej, känns Mehdi som en bra man? Kan det lyckas med honom?

Svar: Kan tänkas.. ser en viss tvekan men inte vad den handlar om.. kram
Esmaralda

73 Mercan :

skriven

Ska min mor dö av korona virusen på grund av mıg 😭 😭 😭 är hon smittat av corona virusen på grund av mıg 😭 😭 😭 Esmaralda hon blev rödnaden lite vörsvan under ögonen

74 Skorpan:

skriven

Mikael, det är nog klokt att provköra innan du bestämmer dig ;). Berätta sen hur det gick med bröllopet. Positivt att vara eftertraktad, eller hur ;)... Inte alla förunnat.

Tror bestämt att du är en av kändisarna som finns på bloggen, rätta mig om jag har fel... O nog skulle jag gärna vilja veta vem du är, fast kanske skulle jag inte ens känna igen dig, är ju inte svensk. Men det är bra att få vara anonym här på bloggen!
Kram Skorpan


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: