En annorlunda resa.....

Ewa är  inte medial och har dessutom ingenting till övers för sådant” trams” som hon säger.

Och det är gott och väl.

Trams är jag ju själv inte så mycket för heller,  och medial är jag ju bara.

Så åkte hon till  Oradea i Rumäninen – helt på egen hand så som hon brukar resa. 

En vecka  borta med lite annorlunda miljöombyte .

Och det blev mer annorlunda än hon tänkt.

 

Hon bodde på ett litet familjeägt hotell för 200 kronor natten.. det är billigt i Rumänien.

Första natten kunde hon inte sova så hon traskade ner till lobbyn där det också fanns en liten bar och tänkte att en sängfösare kanske skulle hjälpa.

En mörk kvinna med någon slags hätta på huvudet serverade henne en kall Sokata drink men hon gjorde det väldigt långsamt och sökte obehagligt intensiv ögonkontakt.

Ewa såg att kvinnan hade läkta brännskador på  armarna och i ansiktet och Ewa  vek undan med blicken, hon ville ju inte att det skulle se ut som om hon stirrade.

Stämningen var inte på topp kan man säga och Ewa slök sin drink  så fort det gick och  återgick till sängen.

Det blev en obehaglig natt full av  mardrömmar om eldsvådor och elände.

Sedan rullade dagarna på med massa olika aktiviteter

Kvinnan med brännskadorna dök inte upp igen så Ewa tänkte att hon nog bara arbetade extra om nätterna.

När hon checkade ut så frågade hon om kvinnan.

Mannen bakom disken vinkade åt henne att följa med honom in i rummet bakom disken.

Där ovanför en soffa satt  en rad olika foton och ett av fotona var av kvinnan men nu utan brännskador. 

Ewa  nickade att ja, just hon var det.

Mannen ler stolt och säger att det är hans dotter. Hon brukar komma ibland och hjälpa till, fast hon är död.

”DÖD ” ???!!!  Ewa fick rejäl puls  och kände sig lite illamående.

Jodå, hon hade dött i en eldsvåda sju år tidigare.

 

 

Det dröjde flera år innan Ewa berättade den här historien för någon, rädd för att inte bli trodd.

Men känner man Ewa så vet man att hon inte är sorten som fabulerar om saker och ting.

Hon är snarare  sådan som vill bevisa att det övernaturliga inte finns.

Kram  &  kärlek

💖

P.S. I morgon kommer häften av talismanerna att erbjudas till försäljning.
 
Andra halvan erbjuds den 25/4 .
 
Det är  först till kvarn som gäller, såsom det brukar vara.
 
MEN BESTÄLL INTE DIN TALISMAN FÖRRÄN DU LÄST MORGONDAGENS BLOGG OCH KAN FÖLJA INSTRUKTIONERNA.
 
Bloggen läggs ut kl 6.00.
 
Här är en flock livliga, spralliga och glittriga  Zanmis och ivrigt väntar på sin nya ägare.
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag undrar ju hur andra som adolf hitler som har var hemskt och onda i andra världskriget. Men leva han i en annan person just nu i livet. Eller är hans själen försvinna för alltid?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

När kommer jag få vaccin mot corona? Kan det blir här månaden eller i maj?

Ha det bra

Svar: Det blir antingen eller, svårt att säga exakt, maj känns mer troligt, kram :)
Esmaralda

3 su:

skriven

Hej Esmaralda! Så intressant och kul att läsa om Eva. Men läskig och spännande upplevelse.

Killen jag träffat vill ta det lugnt och försiktigt annars backar han. Han säger att det känns som jag vill att allt ska hända på en gång. vad menar han med det? vad ska jag göra för att inte skrämma iväg honom? kramar

Svar: Backa lite och vänta in honom... men inte för länge... du ska inte tappar bort dig själv och din personlighet och känner du att han backar för mycket.. ja, då går du vidare på egen hand, kram :)
Esmaralda

4 Jess:

skriven

Hej, Vilken grej hon var med om!
Kommer jag få mitt önskade kejsarsnitt? Hittar vi ett bättre boende inom kort?

5 Jennifer:

skriven

Godmorgon fina Esmaralda. Fy så otäckt, jag hade säkert fått panik!! Kanske därför jag aldrig varit med om något övernaturligt. Om jag någonsin är med om något övernaturligt hoppas jag att det är något positivt och vackert.

Fina Esmaralda, jag vet snart inte längre vart jag kan söka gällande min praktikplats. Har redan sökt till alla ställen jag önskar jobba på. Bara fått avslag på avslag. Kan inte komma på ett enda ställe.

Hur ska jag göra nu? Hur ska jag komma framåt? Kan platsen möjligtvis finnas utomlands?
Kram
Jennifer

Svar: Ja, varför inte söka utomlands också, där det är rimligt för dig att bo.....kram :)
Esmaralda

6 Naturvän:

skriven

Godmorgon!

Måste ha varit omtumlande för Ewa.
Själv har jag aldrig eller hitintills aldrig sett ngn från andra sidan, dock känt intensiv närvaro vid flera tillfällen. Fysiska seendet kommer kanske....vad vet man

Väntar med spänning på Talismanerna och skall det så vara väljer en mig...

Hade en stark dröm i natt, handlade om en man som hade ett förhållande, de var särbo, han strålade av lycka , det hade pågått ngra år och blev bara starkare. Han åkte tåg dit....nu vet jag inte vad jag skall tro, Symboler för min egen längtan? Ngt som faktiskt kommer inträffa i mitt liv snart? Vad tror du Esmaralda?

Mannen i fråga var en bekant till mig , jag tyckte han verkade så lycklig och hade fått en sådan utstrålning, jag undrade vad som inträffat och gladde mig naturligtvis, nu förstod jag ju....

Drömmar kan vara underbara i alla fall och jag vaknade med ett leende på läpparna.

Nu blir det pulsträning på motioncykeln och ev utflykt till en liten grannstad och strosa bland gamla slott, det är ngt som drar dit...

kram och ha fin dag alla!

Svar: Jag tror drömmen mest handlade om din egen längtan. Härligt att flanera bland gamla slott i du känner dig not lite hemma som har ett ett förflutet i just den miljön, kram :)
Esmaralda

7 Mi:

skriven

Hej Esmaralda.

Kan du se oss kunna bli så att vi gifter oss?
Kram

8 Rädd:

skriven

Hej E!

Usch jag är så nervös hela tiden över jobbet, det är ju roliga saker som händer men lägger press på mig själv och är rädd att jag inte ska klara saker. Går mötet idag bra? Går det imorn bra? Är jag på rätt väg?

Kram och kärlek.

Svar: Ja, det ser ut att gå bra.. ha fokus och andas lugnt bara, jaga inte upp dig, kram :)
Esmaralda

9 Jojo:

skriven

Har människan 12 chakran (inte sju)?

Å så undrar jag....Är min kärlek svensk?

Svar: Jag är inte så hemma på det här med chakran men kanske kan någon annan i bloggfamiljen svara på din fråga ? Kram:)
Esmaralda

10 EPM :

skriven

Godmorgon
Ååhh! Vad spännande med spralliga nya pigga talismaner! Ska försöka vakna i tid. Vill ha en till vår nya lägenhet.

Jag är så trött jämt! Känner mig stor, går bara upp i vikt, är nedstämd och stressad. Ska kolla upp detta.
Kan tänka mig att det beror på ett tufft år i kombo med minskad aktivitet pga annorlunda jobbsituation...

Slutat med mina hormoner nu iallafall 😊känns bra. Känns även bättre med mig och A, vi pratar på ett annat vis nu. Förstår varandra bättre...

Kram

Svar: Ja att du inte känner dig i form beror på året som gått, allt som varit annorlunda... bra att du slutat med hormonerna... kram :)
Esmaralda

11 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Vilken historia ! Antar att Eva omvärderat sin syn på det andliga och medialitet efter det mötet !

Har ju själv svårt ...Ja inte med att du Es är medial !
Nej har svårt att tro att jag själv skulle kunna ngt angående det mediala . Vill ju kunna känna av de på andra sidan och högsta önskan att få ge Tänk att kunna hjälpa andra med healing både folk o fä.

Är supersugen på en Zanmi men jag går inte upp kl 06 :-) Är det meningen att ngn ska till mig i skogen så är det.. hoppas bli utvald av en liten vilding <3

Torsdag redan veckodagarna fladdrar förbi

Kram Anki med flock

Svar: Healing har du i dig, den saken är klar !!! Kram :)
Esmaralda

12 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Åh så roligt.
Kanske jag ska ha en ändå 😍😍

Es, tänkte på honom och mig. Kände att vi är olika som individer men att det ändå finns känslor.
Känner att jag är väldigt orolig i mig. Är rädd att förlora något som är värdefullt. Den känslan kan också vara läskig. Såg som ett mörker och blev rädd.
Var det något jag inbillade mig?
Eller ser du något dåligt eller något svek komma mellan oss?
Kram

Svar: Era olikheter kan strula till det lite men något allvarligt er jag inte, kram :)
Esmaralda

13 Maria:

skriven

Godmorgon Es!

I går när jag gick från jobbet kom chefen och sa att hon vill prata med mig i morgon. Nu undrar jag så vad det är hon ska säga. Kan du hjälpa mig att bringa lite klarhet om det är goda nyheter eller om jag ska förbereda mig på ett tråkigt samtal?
Jag kan inte sluta tänka på vad det kan vara hon vill prata med mig om..
Ha en riktigt fin dag! 🤗☀️

14 <3:

skriven

Spännande med den nya flocken.

Vad är bäst ringa upp företaget? Eller låta det ha sin gång och avvakta på besked/ beslut.
Kram


Svar: Kanske du ska avvakta ett tag till och se, kram :)
Esmaralda

15 Maria :

skriven

Hej!
Vilken spännande historia. Sånt som man bara tror händer i sagans värld..
När jag går i skogen kikar jag ibland efter småfolket.. tomtar o älvor men inte sett nån ännu..
just nu känner jag mig så ensam och längtar efter en själsfrände.. eller partner. Varför träffar jag alltid fel 😑 hur ska det bli med mig? Varför kan inte jag få leva i tvåsamhet? Vad ska jag göra?
Kram

Svar: Du har mött fel män.. men det kommer bli rätt... kanske inte riktigt än bara, kram :)
Esmaralda

16 Skorpan:

skriven

Jösses vilken upplevelse, hur är det ens möjligt att möta på en som är föd, för en person som inte tror på att nåt sånt är möjligt menar jag? Förstår att Ewa blev illamående då hon hörde vem som serverat henne drinken, oj himmel.

Undrar hur jag själv skulle reagera om jag mötte nån från andra sidan? Go nuts eller stay calm, ingen aning. Tror ju mig vara rätt lugn av mig, men... Vem vet kanske jag har träffat på nån från andra sidan, vad tror du Es? I verkliga livet alltså ;).

Här blir det rena vyer då föndtertvättaren kom o ska sköta om rubbet, tack för det, det gav mig jobb att tömma alla fönsterbräden från all sköns papper o tunga vaser o annat. Borde få lite extra pengar för det jobbet, smutsigt jobb ;). Nå nej, skämtar bara.

Dags för lite mera kaffe o sen pappersarbete...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ens reaktion beror nog på hurdant mötet blir... Ewa kände ett visst obehag av kvinnan och det späddes på när hon fick höra sanningen... eller... ibland tror hon att kvinnans pappa ljög för att skrämmas.. hon har svårt att ta det hela till sig och det förstår jag ju ! Kram :)
Esmaralda

17 fina:

skriven

får jag snart kyssa nån?

18 Dunegull:

skriven

Jösses så läskigt 😮 men ändå häftigt får jag säga.

När jag väl får erbjudande om bättre tjänst? Blir det en bra löneutveckling då? Kommer det gå bra för mig och leda till ytterligare framsteg?

Kram

19 Kristin:

skriven

Ja, man skal aldri si aldri, selv om det er lett å gjøre det. Ewa fikk i hvert fall et annet syn på det overjordiske.
I natt har jeg fått sove hele natten, kjære Esmaralda.. Det tok tid før jeg sovnet, for jeg lå nærmest og ventet på at Virus skulle våkne. Jeg hadde gjort i stand til han på kjøkkenet - om han skulle våkne, slik at han kunne tilbringe resten av natten der. Men, det slapp vi - heldigvis. I går delte jeg opp maten hans over 3 ganger i stedet for 2. Mulig det er bedre. Så er det bare å håpe at det fortsetter med ro på nettene.
Ønsker en god dag. KRAM!!!

Svar: Vad skönt med en natts ostörd sömns, nu hoppas och tror jag att det ska hålla sig , kram på dig och hela flocken :)
Esmaralda

20 Lotta:

skriven

Hmm, jag tänker att det borde gå att se om det var en person som kom från andra sidan. Inte samma förankring till materia om man se säger. Eller går det inte att se skillnad?

Nu hoppas jag att mitt liv snart ska gå från 0 till 100. Ett jobb kommer lösa allt. Blir det nu i vår?

Kram L

21 Andreas:

skriven

Tur att en annan är morgonpigg. Blir lagom att beställa talisman efter morgonjoggingen.

Förra talismanen gjorde det omöjliga möjligt och det var så jag började tro på dess energier och kraft.

En trevlig dag tillönskas.

Svar: Hurtiga människa... jogga mitt i natten :) Kram :)
Esmaralda

22 Fjäril:

skriven

Hej,
Börjar ha en lite bättre känsla nu.. Ser det ut att gå bra med studierna, trots min sociala ångest?
Kram

Svar: Ja, det har potential att gå riktigt bra bara du behåller fokus och har en god planering, kram :)
Esmaralda

23 Mika :

skriven

Go morgon !

Jag såg att en gammal kompis som jag känt länge tagit bort mig som vän. Kan du se varför ? Är det för att jag ska gifta mig ...ser du hur tankarna går där ?

Kram

24 Jennifer:

skriven

Tack för svar fina Esmaralda. Ja om inte min hälsa skulle sätta stopp så skulle jag redan bo utomlands, helt säkert. Men vad finns det för jobb jag kan göra utan att använda armarna? Ingenting.

Jag är fast, instängd, inlåst, i ett fängelse.

Vet ärligt talat inte hur jag någonsin
ska komma loss.
Kram,
Jennifer

25 Mi:

skriven

Hej Esmaralda.

Kan du se en möjlighet för oss att gifta oss? Att det kan bli så att vi gifter oss?
Kram

26 Anki:

skriven

Tack !💕
Det sista som överger en är ju hoppet 🥰
Kram ❤🌻

27 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja var det en äkta upplevelse eller inte?

Lite äkta upplevelser skulle inte jag säga nej till, men inget nytt ser ut att komma, förrän på hösten kanske? Förhoppningsvis vågar en göra nåt på sommaren, beror väl på när en blir vaccinerad, knappast på ett bra tag dock, så synd... Känner mig ibland mer död än levande ;).
Kram Skorpan

28 EE:

skriven

Läser min senaste seans om och om igen. Krisen. Den är rejäl. Oerhört rejäl. Jag mår så dåligt så jag vet inte om jag ens överlever.

Att få någon som påstår sig vara gravid med ens man efter sig är tufft. Att ens man påstår att han inte är pappa är lika tufft.

Enl seansen finns en chans att vi klarar vårt äktenskap. Hoppas på det.

Men önskar av hela mitt hjärta att tjejen ljuger eller att hon gör abort snarast. För annars överlever jag nog inte detta.

Så oerhört ledsen att jag nästan vill sjukskriva mig på heltid

29 Browallia:

skriven

Vilken omtumlande och märklig upplevelse för Eva.

Jag har motvilligt bestämt mig för att inte ta mig råd med en Zanmi och önskar alla blivande ägare lycka till med sina önskningar. Redan nu ser jag fram mot att få läsa gästbloggar om vad zanmi:s har uträttat :)

Jag ser på Efter tio med Malou på tv4. Det har tydligen blivit poppis att vara introvert, hur det nu kan gå trender i hur man är som person? Det låter väldigt konstigt i öronen på mig som är introvert.

Jag har av en slump fått nys om en bokeditor online med en ok månadsavg. Så nu hoppas jag komma igång med att få skriva av mig.

Önskar dig en fin torsdag, här har vi sol och blå himmel så efter lunch blir det en kort promenad i snigeltakt med en återfunnen väninna. Stor kram

30 Smulan :

skriven

Spännande med nya talismaner står över denna gången. En liten tanke bara, många som inte får lön föränns den 27e om du nu ville släppa dom när lönen kom.

Svar: Jaha, är det så.. ja då får jag kanske vänta till den 27:e, tack för att du har huvudet på skaft... kram :)
Esmaralda

31 louise:

skriven

Jag är bara arg och ledsen just nu.
Sitter och tjaffsar med mannen som vanligt och jag har kläckt ur mig att vi inte ska vara tillsammans.
Han tänker fortsätta kämpa så länge jag är där.
Jag kommer inte ifrån honom så det är snart dags att kontakta soc för jag orkar helt enkelt inte med honom längre. Det är många som säger att jag ska lämna honom. Jo men det är lättare sagt än gjort.
Om hans mamma också säger att vi bör separera så kan han ju lyssna på henne. Men jag har inte nämnt det för honom än.
Men han vill inte släppa mig och jag vet inte vad jag ska göra för att bli kvitt honom.
Ska ner till skatteverket och få ut papper som ska bevisa för CSN att jag inte har jobbat förra året och hoppas att jag får papperna idag som jag ska skicka till dem. Tycker deras regler är helt sjuka.
Kommer CSN bevilja mig studiemedel när de fått allt svart på vitt denna gången?

ha en fortsatt fin dag och tacksam för svar. Kram

Svar: Möjligheten att du får CSN är hyfsat stora.. runt 75 %... kram :)
Esmaralda

32 M:

skriven

Huva vilken upplevelse för Ewa!
Undra vad man själv hade gjort.

Drömde att jag köpte en villa för 12 miljoner och drog i gång världens fest. Jissus så kul jag hade :) Så blir det när man saknar skoj och ett normalt liv.

Idag drar man igång vaccineringen av 70 åringarna. Nu börjar det hända lite saker äntligen :)

När jag tränade på elitnivå så körde jag första passet kl 6.00 Es :) Så förstår Andreas.

Hurra för Zanmisarna i morgon!

Har jag gjort avtryck hos personen?

Kram och ha en jättefin dag!

33 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser hans familj det som att vi är ett par?
Kram

34 Lina:

skriven

Nu har tanken börja lägga sig och jag tror att jag har beslutat mig nu för att försöka på egen hand att uppfylla min dröm. Men det känns skrämmande, kommer jag klara av det som ensamstående.. och kommer det gå vägen under proceduren.. Många tankar.

Hoppas såklart livskärleken dyker upp innan så vi blir två, men jag måste gå min egen väg som läget är nu. Har gett allt för många år till fel killar, nu är det dags att prioritera mig själv på riktigt.

Es, ser du något kring beslutet?

Ha en fin dag ❤

35 <3:

skriven

Hej Es, blev ju inte bra på nyåret för oss tre. A, P och M.
Går P och tror att jag är arg på honom ?
Är han arg på mig ?
Känns som jag borde säga/ skriva ngt till honom ?
A kommer bli galen antar jag....om vi hörs av igen.
Vad blir bra tror du Es.
Kram
🤗🤗🤗

36 A:

skriven

Nu ska jag in och jobba med covid vaccineringen, trodde inte jag skulle det mer men fick frågan så nu blir det så. Försöker se det extra pengar om inte annat. Tror det blir kul 🙂. Möjligen någon helg senare i april också men sen får det nog va...

Från juni ska jag "bara" jobba och sen ha fritid efter jobbet. Inget extra. Så länge jobbet gör mig sysselsatt, är ju när jag blir uttråkad som jag börjar hålla på med annat också...

Ska jag ge healing till henne eller honom? Tror hon behöver det mest...? 😔

Kram!

37 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Känns min romans nära? Kan du känna in något?

Kram

38 Eve:

skriven

Hej Es! Ser du någon spontan spådom för mig? Skulle verkligen uppskatta det :D
Mvh Eve

39 Stjärnöga:

skriven

Blev anvisad att söka en tjänst på avdelningen ovanför inom samma företag. Inte alls vad jag tänkt men ju mer jag tänker på det så känns det rätt.
Men kommer jag att klara av det? Är så rädd att jag gör bort mig totalt. 🙄

Svar: Du klarar det men bara om du verkligen vill, kram :)
Esmaralda

40 Mikael:

skriven

En del tror säkert att de blir odödliga av vaccin och vaccinpass och kan göra vadsomhelst.

på ett äldreboende i Klågerup i Skåne har fem personer smittats trots att alla är fullt vaccinerade.

– Jag känner mig förtvivlad. Detta var inget man trodde skulle komma nu, säger Camilla Gren, enhetschef på äldreboendet till Sveriges Radio.

Tre personer har avlidit i covid-19 på ett äldreboende i Svedala kommun, trots att de fått två sprutor av vaccin mot covid-19, rapporterar P4 Malmöhus i dag.
Ytterligare två av de boende har smittats av viruset och två i personalen, efter att ha blivit fullt vaccinerade.

I ett pressmeddelande säger socialchefen i Svedala kommun att man följt samtliga rekommendationer och åtgärder.

Kram
Mikael

Svar: Vad jag förstår så är skyddet 65-90% säkert , beroende på vilket vaccin man får och detta innebär ju att en del fortfarande kommer bli smittade. Men ju fler som får antikroppar, desto mindre risk att stöta på någon sjuk... kram :)
Esmaralda

41 Vitlilja :

skriven

Försöker att bearbeta det jag varit med om och förstå det men tycker det är en förvirrande process.. jag har svårt att bedöma om jag överdriver det hela eller inte, har jag tagit en offer mentalitet i det?

Svar: Prata med någon du litar på - och du kommer i bättre balans och får god insikt, kram :)
Esmaralda

42 A:

skriven

Jag "ljög" visst förut om att inte jobba mer med covid, det blir betydligt mer... men tror det blir bra ändå, och nu går det inte ut över mitt ordinarie jobb. Är sån brist på personal så man får avvara mig (och andra) nu helt enkelt. Här går det undan med vaccineringen! Snart nere på min ålder till och med som tillåts vaccineras.

Kommer Vi till Australien nästa år?

Kram!

Svar: Ja om ni planerar resan i god tid så kommer ni iväg... kram :)
Esmaralda

43 Hon:

skriven

Hej,
Känner jag inte gjort ett så bra jobb inför mötet.. Ser det ut att vara tillräckligt bra ändå för att kunna gå bra på mötet?
Kram

44 F:

skriven

Hej esmeralda undrar om du ser något roligt på väg in i mitt liv kram 🤗

45 F:

skriven

Hej esmeralda undrar om du ser något roligt på väg in i mitt liv kram 🤗

46 Camilla:

skriven

Vilken skrämmande upplevelse för Ewa. Och man får gratulera alla blivande Zamni ägare. Din Mail kommer att svämma över😃 Är det jobbigast att förbereda dom innan de är klara för sina ägare eller är det att prägla in önskningarna som tar mycket energi? Eller kanske lika jobbigt alltihopa😃

Ser du varför han tar kontakt igen?

En fortsatt bra torsdag önskas. Må så gott. Kram

Svar: Man gör på olika sätt och båda delarna kräver mycket energi och tid.. när jag tex ska lägga in de individuella önskningarna så måste jag upprepa en procedur varannan timme under ett dygn, vilket betyder väldigt dåligt med sömn den natten:) Han verkar ta kontakt för att han är osäker, han verkar helt enkelt vara lite velig, kram :)
Esmaralda

47 AnnaK:

skriven

Oj! Häftigt! Så andar kan utföra såna fysiska saker 😄

Kommer jag nån gång, förhoppningsvis snart, få klä upp mig lite och gå på en dejt? Aldrig varit på någon.

Kram 🤗

Svar: Du kommer klä upp dig och du kommer gå på dejt, kram :)
Esmaralda

48 Dahlia:

skriven

Kusligt, inget man vill vara med om själv!

Kära Es, drömde i natt att jag där fick en spådom som innehöll en varning, det var allt jag minns utav den, men jag visste ju vad det handlade om.
Är det en varning jag ska ta till mig i denna situation i livet?
Vad ser du?
Känner mig lite störd utav denna dröm!

Svar: Ja, ta till dig lite lagom av drömmen, nonchalera den inte helt men lev inte heller efter den, kram :)
Esmaralda

49 M:

skriven

Då är mina önskningar helt klara inför i morgon. Känner mig nöjd :)

Inte lätt det här med vaccinet och att man kan bli sjuk ändå. Jag kommer i alla fall personligen ogilla att sätta en spruta med Astras i någon. Får ge lite healing också :)

Hade en otäck dröm i natt också där jag rycktes med i sexuella handlingar fastän jag inte riktigt var med på det. Fattar inte alls vad det handlade om? Men otäckt i alla fall!

Kram från mig!

50 N:

skriven

Hej Esmaralda

Ser du oss kunna gifta oss?
Kram

51 ML:

skriven

Men Es! Varför lägger han upp nya bilder på sin dejtingprofil? Hur kan det finnas en flickvän som han påstod? Ter sig ju som han är singel. Kan du hjälpa mig att reda ut detta för vill inte vara förvirrad🤔 Kram

Svar: Känns som att han kanske drog en liten vals kring att det fanns flickvän.... kram :)
Esmaralda

52 Na:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag vill gärna gifta mig i mitt liv. Nu när vi bestämt att vi ska försöka. Ser det ut som att det finns möjlighet att vi gifter oss?
Kan man få gifta sig med honom tro?
Kram

53 Orolig:

skriven

Hej Esmaralda.
Vi har bestämt att vi ska flytta ihop.
Ser det ut att bli så?
Eller ser du hinder som kan komma så att det inte blir så?
Kram

Svar: Det KAN komma hinder i vägen men av vilket slag ser jag inte, kram :)
Esmaralda

54 Majvild:

skriven

Jag har också varit med om en tydlig andlig händelse som jag helst vill glömma av - jag var livrädd.

Jag hoppas att jag ska ha tur att få en talisman i morgon.Det blir min första.

Min väninna har en och den gav henne precis den styrka hon behövde för att kunna bryta upp från en destruktiv relation, något som hon försökt i många år. Kram alla fina människor här.

Svar: Kram :)
Esmaralda

55 Artisten:

skriven

Då blir det å ställa uret i morgon bitti. Trodde aldrig jag skulle säga det men jag har sett fram emot detta och ska försöka knipa två stycken extra åt två kollegor. Hälsningar.

Svar: Lycka till säger jag :) Kram:)
Esmaralda

56 Månskenet:

skriven

Hej!
Men vilken berättelse 😱 nästan då man blir mörkrädd mitt på ljusa dan! Månne hon spöktjejen hade visat sej för nån som hade misstänkt att det var nån från en annan "värld"?
Ha det gott i vårsolen!

Svar: Ja, man undrar !! Kram :)
Esmaralda

57 Lydia💕:

skriven

Oh jag vill inte missa chansen och få beställa en talisman av dig den förra gjorde underverk för min dotter precis det jag önskade mig nu är det min tur och få känna lite lycka
Kram
Lydia 💕

58 Camilla:

skriven

Jösses vad jobbigt för dig. Man hinner ju knappt somna om på så kort tid och sen upp igen. Nu förstår man ännu mer varför du tar endast två kullar om året. Och bara det är ju mycket. När du blir äldre så kanske det räcker med en kull om året så att du orkar med annat också ?😀

En liten fundersam följdfråga nu såklart😀 Vad är det han är osäker på och velar över? Tack så mycket för att du svarar.

En fin kväll tillönskas. Kram

59 Eve:

skriven

Hej Es! Ser du någon spontan spådom för mig? Skulle verkligen uppskatta det :D
Mvh Eve

60 AnnaK:

skriven

Men vad trevligt! Hoppas jag inte är allt för gammal då 🙂 Tack för svar!

Kram 🤗

61 Mirre:

skriven

Hej Es,

Kommer de att gilla mina arbetsprover tro? Tycker mig ha kommit på ganska bra idéer. Tagna från hjärtat, som du tipsade om☺️

Ser du min chans att komma in i just Lund? Kram:)

62 naturvän:

skriven

Hej!

Tack för svar, jo det stämmer, känner mig en aning hemma i de miljöer jag strosat omkring i idag, folktomt , underbart med vitsippor och fågelkvitter. En underbar ro och stillhet, kände mig så lyclig!

Till jojo nr 9 idag ang chakra; Själv har jag fått lära mig att vi har 7 chakra, googlade lite och noterat att i kundalini yogan lägger man till Auran som ett chakra. Nytt för mig..

Ha en trevlig kväll!

63 Mi:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag vill gärna gifta mig i mitt liv. Nu när vi bestämt att vi ska försöka. Ser det ut som att det finns möjlighet att vi gifter oss?
Kan man få gifta sig med honom tro?
Kram

64 Oro:

skriven

Hej Esmaralda
Kan det komma sådana hinder att han ångrar sig och vi inte flyttar ihop alla?
Kram

65 ML:

skriven

TACK Es! Då stämde min känsla. Att det var en lögn. Men varför ljuga om det? Han vet ju att jag inte är intresserad av honom.

Ikväll kl 20.00 på TV4 visas årets bönder i "Bonde söker fru". Om du vill kolla :)

Kram o pussar till Mg!

66 Tiss:

skriven

Ordnar det sig? Jag känner att det blir för mycket nu!

Svar: Andas lugnt, finns ingen anledning till panik, det ordnar sig, kram :)
Esmaralda

67 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns det risk att han ändrar sig och inte vill flytta ihop alls?
Kram

68 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.

Vi har pratat lite om det. Men än känns planeringen långt borta.

Kommer det att finnas möjlighet för oss att gifta oss tillsammans?
Kram

69 Roberta:

skriven

Så spännande med Zanmisarna. Jag ligger i startgroparna här på Gotland . Kram

70 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.

Allt det här med jobb känns struligt just nu.
Har en fast tjänst men inte på tillräckligt med tid känner mig stressad över det och nästan ångest när jag kollar på mitt schema hur lite jag jobbar.
Kommer jag att klara mig ekonomiskt framöver?
Sen har jag blivit erbjuden ett vikariat nu på 75% på 1,5 år. Men det är ju också vanskligt för efter de där 1,5 åren står jag som arbetslös igen om jag säger upp mig helt från nuvarande. Åh kära Esmaralda hur ser det ut framöver? Hur blir det?
Kram

71 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns det risk att han ändrar sig och inte vill flytta ihop alls?

Eller flyttar vi iväg som tänkt?
Kram

72 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Har frågat några gånger.

Ser du inte alls hur våra chanser ser ut att vi gifter oss?
Är det något dåligt?
Kram

73 Jess:

skriven

Hej, Vilken grej hon var med om!
Kommer jag få mitt önskade kejsarsnitt? Hittar vi ett bättre boende inom kort?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: