Glad Valborg

 
Mannabonne Glenn & Bruno önskar er alla en riktigt fin Valborg !
 
Det blir ingen brasa här... men det blir nypotatis från  Sandgårdens Skafferi och en riktig midsommarmåltid  med sill och tillbehör ! 
 
Men först jacuzzi & virre, så klart !
  Här håller vi oss till fredagstraditionerna minsann 😁
 
 
Första nypotatisen ( eller färskpotatis) som odlats på friland  här i trakten.
Kungen har fått en påse som brukligt är och vi också !
Här ska det njutas!
 
 
Och så bjuder jag på en alldeles bedrövlig selfie.. jag är faktiskt lite
känd för mina gräsliga selfies 😂
 
Ha en riktigt go kväll mina vänner
 
Kram & Kärlek 💖
 
 
1 Skorpan:

skriven

Glada Vappen till er med!
Här blir det snart att sätta på studentmössan o sen lite festande, brått att få allt ordnat...
Kram Skorpan

2 Solstrålen🌼:

skriven

Glad valborg och gillar dina selfies 👌💛

Ser du något spännande som väntar runt hörnet för mig?
Kram kram

3 Mercan :

skriven

Önskar Glad Valborg🙂MG är så söt Esmaralda 😊 Esmaralda ser du någonting Esmaralda det blir bostad för min bror efter att ha rest till Bulgarien 😊 jag tror inte det blir innan dess 🤔jag är så glad att du såg bostad för min bror under året 🙂 tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss 😊

Svar: Det blir bostad.. kan dock inte säga när... kan inte säga i vilken ordning saker och ting sker.. kram :)
Esmaralda

4 Boudica:

skriven

Härligt! Här blir det bara en vanlig fredag, ja det betyder bara slöa! brukar vara så trött på fredagar!

Nästa vecka redan dags att åka till min kursgård, så härligt, längtar, behöver komma bort för ett tag!

Har under senaste dagarna messat lite från och till med min fine föredetta kollega, frågade bl.a om att träffas någon dag, hans svar lät positivt. Så jag hoppas att han menade så också! Han har varit så go, men min självkänsla vill säga att han inte vill. Internt bråk i mitt huvud!
Är nyfiken Es, hur tänker om oss, vår vänskap, vad vill han?

Ha en bra valborg, även utan brasa! ;)
KRAM!

Svar: Ja herregud ja, vad man behöver komma bort lite !! Han är glad för att ni skickar meddelande till varann så tänk nu inte negativt, kram :)
Esmaralda

5 Dina :

skriven

Underbart med färskpotatis, påminner om sommaren. Men fasiken, när kommer "riktiga" våren till Stockholm? Alldeles för kallt för att vara slutet av april.
Annan fråga, hur känner F för mig? Slutade höra av sig 😐

Svar: Sol här men rätt kylslaget i alla fall !! F verkar ha fått någon annan att tänka på... kram :)
Esmaralda

6 Silvertassen:

skriven

Glad Valborg Es!
Åh vilken fin trädgårdsprydnad! Liknar verkligen MG! Han har inte suttit modell? 😉 Låter som en skön valborg.

Gör ett nytt försök ... Min ena kusin fick häromdagen sitt andra barn. Jättekul! Något jag undrar dock; kan du se om någon annan får barn innan mig eller är det jag som står på tur? Vad kan du se? Kram ❤️

Svar: Du får barn men ser inte i vilken ordning det kommer.. kram :)
Esmaralda

7 Artisten:

skriven

Ärligt talat så kan man inte tro att du fyllt 65.. en skön kvinna ... glad valborg

Svar: Men oj, tack så himla mycket , säger jag och pöser lite :) Kram
Esmaralda

8 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss 😊

9 A:

skriven

Glad Valborg!!

10 ML:

skriven

Glad Valborg MG!! Och Bruno! :) Ingen brasa här heller då de är inställda även i år. Myskväll med ostbågar. Önskar att något spännande och kul kunde ske i mitt liv :)

Fan vad fräsch du är Es! Inte en dag över 50 :) Kraaam!

Svar: Ostbågar är det enda snacka som jag gillar... är ju mer åt choklad o lakritshållet annars :) Tack för vackra ord :) Kram :)
Esmaralda

11 Alice:

skriven

Hej Es

Vad ser du på kärleksfronten för mig?
Kram

12 Lisa.A:

skriven

Glad Valborg till er också. Och en puss på nosen till MG. :)

Kram

Svar: Och MG pussas glatt tillbaka... kram :)
Esmaralda

13 Jobb:

skriven

Du är så himla söt! Din värme strålar!

Kära Es!
Nu är det jävligt mycket som händer på jobb. Jag är väldigt stressad och undrar om du ser att det kommer att ordna sig?
Kram

Svar: Men åh, tusen tack :) Ja, det kommer ordna sig, det lugnar ner sig så ha lite is i magen.. kram :)
Esmaralda

14 Snödroppen:

skriven

Jag vill inte ha min talisman. Ge den åt någon annan tack.

Svar: Jaha, det här är flaskt

Fult att du utger dig för att vara Snödroppen... såklart ser jag igenom detta......



Esmaralda

15 Vitlilja :

skriven

Tror du att jag kan slappna av nu och han inte tar mer kontakt?

16 ullie:

skriven

snälla Es du är fin inget som helst gräsligt kort

Snälla du jag grubblar igen ledsen och orolig
min ena katt Alice har fått ett stort sår på kinden . hon har ingen försäkring är ju typ 13 år så för gammal för försäkring. Hon rymde jag vet inte om det va då hon fick såret men nu ..
Det blöder från det hon verkar ledsen och ont .
skulle hjälpa så mycket att du kunde se hur det går Måste vi verkligen avliva. kostar både multum som vi inte har men vi vill ju inte hon ska ha ont :(
Fin Valborg

Svar: Har hon ont och ni är oroliga så ta henne till veterinären , kram :)
Esmaralda

17 ML:

skriven

Så lite så! Jag älskar chocklad precis som dig och har varit en chipsätare fram till typ 2 år sen men nu är det ostbågar som gäller och det måste vara OLW annars blir det inget :)

Till Nr 14! Bedrövligt beteende! Skäms!

18 Mercan :

skriven

Esmaralda jag blev så glad 🙃 alldeles nyss min bror skickade till messenger till min syster en mycket snygg lyx bil Mazda till bra pris 😊Esmaralda kommer min bror och syster lyckas shöpa den bilen, ser du någonting söta Esmaralda 😊🙏🙃

19 Misstjejen:

skriven

Hej

Är det bättre om jag berätta för B kvinna om min känslor att få det på en avsluta sätta för mig på mejla? Oavsett hon läsa eller inte...

Jag mår dåligt bara som hon håller på mot mig

Ha det bra

20 Maria 321:

skriven

Tack underbara Esmaralda. Vet förstås inte säkert, men fick en energiboost med framtidstro och hopp. Kanske var det du och Zamnihealingen som satte in? Du skall veta hur mycket det hjälper mig här på IVA. Varje timme är som tre. STOR kärlek till dig och till hela bloggfamiljen.

Svar: Boosten skickades och så roligt att du kunde ta emot :) Nu går det bara framåt... kram :)
Esmaralda

21 Solo:

skriven

Glad om än stilla Valborg i år här
och önskar alla trevlig kväll denna Valborgsmässoafton
:)

Lite gottisar för mig och med allmänt gosmys framför tv:n blir det :)

Selfien kanhända lite suddig men objektet som är relevant ju, fint foto :)

Till Snödroppen
: GRATTIS till vinst!

Till tråd nr 14: avundsjuka (?) Det är väldigt missklädsamt isåfall det kan vara värt att tänka på! *blink men glad Valborg till dig med

22 Mercan :

skriven

Esmaralda tack så mycket söta Esmaralda 🤗 du såg att bil och bostad kommer för min bror Esmaralda iår 😊 och nu min bror och syster har valt en Mazda och vill shöpa den 😊

23 Till Maria 321:

skriven

Härligt att det gpr framåt! Fortsatt KRYA PÅ DIG! Kram // ML

24 Månskenet:

skriven

Glada Vappen d.v.s Trevlig Valborg och Första Maj till Es och er alla! 🎉🎈🥳🎈

25 Camilla:

skriven

Härlig första Maj åt er, kramar!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: