Healinghjälp !!!

Nu mina vänner vill jag be om er hjälp.

Min amerikanska syster Madonna är sedan 40 år gift med sin Tom

Ett par som är så lyckliga tillsammans.

De bor i Connecticut, i en liten by.

De har fyra vuxna barn och 7 barnbarn.

Tom är 65 år precis som jag och Donnna är 63 år.

En ganska klassisk amerikansk familj, skulle jag tro och helt underbara människor.

Min son har ju varit hos dem varje sommarlov när han var mellan 9 – 17 år och för ett år sedan var han tillbaka och hälsade på dem

Ni kanske minns  fotona från mina sista besök i New York – där Donna och Tom kom och hälsade på och vi gjorde New York tillsammans.

Både Madonna och Tom fick covid vid jultid  och efter ett par tre veckor repade  de sig men var trötta. Två veckor efter febern lagt sig drabbades Tom av Guillain-Barrés syndrom.

Detta är en man som alltid varit fullt frisk och inte äter någon medicin.

Det är en sjukdom som kan dyka upp efter en allvarlig infektion.

En sjukdom som leder till mer eller mindre allvarlig förlamning.
Dock blir 80 % helt återställda men för Tom  ser det mörkt ut.

Det kom smygande… han kunde inte riktigt styra benen och åkte akut till sjukhuset. Han blev inlagd en vecka och kom sedan hem men så blev det hastigt värre

Han blev inlagd igen  och är fortfarande inlagd

Han blev sämre för varje dag, trots all vård.

 

Nu är han  helt förlamad och kan inte ens andas för egen maskin, inte blinka eller tugga.. men fullt klar i huvudet och med hemsk ångest, naturligtvis.

Det finns fortfarande en LITEN chans att han kan bli någorlunda återställd men den chansen minskar dag för dag

Han har fått alla behandlingar  men svarar inte på någon av dem och nu rinner tiden sakta ut för honom.

Jag bli så glad och tacksam om ni vill förena er med mig och Toms familj i en healing  under dagen… närhelst du har en stund över idag , så  bara sänd !! 

 Tusen tack på förhand

Kram & massa kärlek💖

1 Di:

skriven

Sänder nu. Hoppas det hjälper ❤️

Svar: Tusen tack :)
Esmaralda

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer jag få prata med B kvinna imorgon kväll? Eller är jag förlora?

Ha det bra

3 Carina ST:

skriven

Självklart kommer jag sända healing. Tillsammans har vi ju tidigare kunnat göra skillnad. Sänder flera gånger idag.
Och hoppas att det ska ske framsteg för honom.
Kram, Carina ST

Svar: Tack :)
Esmaralda

4 SarA:

skriven

Godmorgon
Självklart är vi med och sänder Healing.

Igår kände jag mig redo att ta emot min talisman och välkomna henne.
Dock blev jag lite stressad under ceremonin då jag hörde barnen utanför på gården började gråta. De var ju såklart med sin pappa som kunde trösta men man kan ändå inte slappna av när man hör sina barn ledsna.
Jag kände att det pulserade lite i en finger när jag hade gjort hälsningscermonin. Sen missade jag dock att jag skulle repetera mina önskningar 3 gånger. Fick göra några extra gånger lite senare men har pratat med henne och kollat till henne flertalet gånger under dagen. Jag är så rädd att hon ska rymma då jag inte hade något bra att hänga henne i. Fick göra en tillfällig lösning till ett halsband.
På kvällen tog jag med henne till min favoritplats och pratade med henne igen om mina önskningar.
Jag känner mig lite pirrig, nyfiken och exhalterad men ändå lite osäker på om jag verkligen gjort allt rätt? Trots att jag var lite stressad och klumpig i min välkomstaktivering.

Svar: Tack :) Ceremonin du gjorde med henne gick fint och jag kan känna att hon är aktiverad och hon kommer göra allt hon kan för dig. Kram :)
Esmaralda

5 Juni ☀️:

skriven

Jag vet inte hur man gör eller hur länge men jag försökte. Jag gör det några gånger till i dag så kanske jag kan bidra 🙏. Fruktansvärd situation!

Svar: Tack ska du ha !
Esmaralda

6 A:

skriven

Självklart. Gör det i kväll.

Kram!

Svar: Tack ska du ha :)
Esmaralda

7 Misstjejen:

skriven

Hej

Kan du var snälla och svaret men jag blir ju förvirrar om B kvinna... jag vet inte vad är sanning men ska hon svaret imorgon kväll?

Hela är otydligt för mig men snälla?

Ha det bra

Svar: Jag ser inte riktigt hur det blir för hennes tankar går fram och tillbaka, kram :)
Esmaralda

8 Läroliv:

skriven

Absolut, har sänt nu och ska försöka sända i eftermiddag också.

Kram

Svar: Tack ska du ha :)
Esmaralda

9 Naturvän:

skriven

Godmorgon!

Har sänt healing det första jag gjorde när jag läst dagens inlägg, jag fortsätter sända då och då under dagen. Jag skickar på mitt sätt och jag får förnimmelser i min kropp under tiden, hoppas det är ett positivt tecken.

Stackars Tom, fruktansvärt hur hårt Covid kan drabba oss. Vad maktlös man känner sig!

Min Talisman har kommit , precis på den dagen jag kände på mig att hon var i antågande. Hon är aktiverad och det känns riktigt bra, kärleksfullt och Kraftfullt.

Härligt att du fått vaccintid kära Esmaralda, själv lär jag nog få jag vänta ett tag till.

Nu rullar en ny vecka igång, inget speciellt hos mig idag, ska försöka komma igång med lite målande efter joggingturen.

Kram






Svar: Tusen tack ! Och din Zanmi är verkligen stark och kommer göra sitt allra bästa för dig.. kram :)
Esmaralda

10 Ingela:

skriven

Så fruktansvärt hemskt, vilken vidrig ångest han och även resten av familjen måste ha!
Jag hoppas verkligen att han förbättras och sänder goda tankar till honom idag.

Kram Ingela

Svar: Tack ska du ha !
Esmaralda

11 Jossan :

skriven

Godmorgon!

Fy vad tråkigt! Hoppas verkligen han repar sig och blir frisk!

Mitt test var negativt! Så skönt! Idag ska min kära bli vaccinerad. Han har varit så duktig hela pandemin. Och så finns det de som arbetar när de umgåtts med positiva. Är lite orolig att han dragit på sig en smitta nu.. hoppas han inte gjort det!

Måndag igen! Sista veckan med min nuvarande chef! Nästa vecka är det avtackning och veckan efter föräldramöte med blivande F-klassen i höst. Ska bli spännande 🙈

Dags att fixa sig innan jobbet!

Jag har börjat äta på frukosttallriken. Kan det hjälpa mig att gå ner i vikt?

Kram

12 Evig:

skriven

Kära Es, så oerhört tråkigt att läsa om Tom och självklart ska jag hjälpa till.
Jag hoppas verkligen att han tillfrisknar snart.
Kärlek till dig och din familj,
Kram Evig

Svar: Tack så mycket !
Esmaralda

13 Livsturisten:

skriven

Så ledsamt. Jag sänder på mitt sätt vare sig det är något jag egentligen kan eller inte...Hoppas innerligt hans hälsa vänder till det bättre. Kram!

Svar: Tack ska du ha :)
Esmaralda

14 Na:

skriven

Hej Esmaralda.
Vet inte varför jag känner mig så orolig.

Har han tankarna på någon annan?
Är han i tankarna att bryta med mig?

Ser det ut som att det blir som vi planerat ?
Kram

15 Solen ☀️:

skriven

Det låter fruktansvärt! Jag vet inte om jag har förmågan, men jag har skickat värme, kraft, kärleken och energi. Hoppas vi kan hjälpa honom! 🙏🏻
Kram Solen ☀️

Svar: Tack
Esmaralda

16 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.
Kände bara att jag tycker det är väldigt synd om hans mamma/ familj inte skulle tycka om mig.

Vad ser du? Tänker de något negativt om mig? Eller vad tycker de om mig?
Kram

Svar: Jag kan inte se att man pratar illa om dig på något sätt, kram :)
Esmaralda

17 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Förslår att jag frågar igen men ser du något specifikt ?
Mina tankar har bytts ut mot en del oro. Vet inte varför. Eller om jag oroar mig i onödan.

Ser det ut som att vi flyttar ihop som planerat?
Kan du se en flytt iväg för mig?
Står allt rätt till?
Kram

18 Angeli:

skriven

Självklart skickas healing!
<3

Svar: Tack
Esmaralda

19 Helena Ir:

skriven

Men så fruktansvärt! Självklart kommer jag göra det, sänder ett flertal gånger under dagen, och när jag kommer ut i skogen idag, även då..
Kärlek till Tom och hans familj <3

Kram

Svar: Tack ska du ha
Esmaralda

20 Dunegull:

skriven

Fruktansvärt 😭
Jag skickar tankar ❤️

Svar: Tack
Esmaralda

21 EPM :

skriven

Självklart es!
Hoppas han blir bättre, det är en hemsk sjukdom.

Jag känner mig lite i ofas, troligen eftersom allt börjar lägga sig nu, lugna sig.
Berättade för dottern om J, inga detaljer men vad det var. Vi pratade nämligen om hennes fars relation med en kvinna som var likadan som han (fejkade positiva grav.test mm) som han precis blev fri från.
Jag känner mig självisk men vill verkligen bara få vara den som prioriteras nu- känns som att jag fixar för att men ingen fixar för mig...😔

Kram

Svar: Tack :) Du kommer fatta kloka beslut närmaste tiden, kram :)
Esmaralda

22 Nornan:

skriven

Jag kommer att sända healing så mycket jag bara förmår! Hoppas alla andra också gör det även om ni tror att ni inte kan...

Ljus & Kärlek ❤


Svar: Tusen tack
Esmaralda

23 Jennifer:

skriven

Godmorgon finaste Esmaralda. Så väldigt tråkigt att höra om Tom - sänder mina varmaste och mest positiva tankar till honom. Jag vet inte hur man skickar healing, men önskar honom allt gott. Och tänker varma tankar.

Jag undrar om du tror att praktikplatsen snart dyker upp? Och måste jag isåfall jobba hemifrån eller får jag jobba på plats?

Vad är oddsen att jag hittar en praktikplats utomlands?
Kram,
Jennifer

Svar: Tack !! Det finns en god chans. runt 75 % att du faktiskt kan hitta en praktik i annat land, kram :)
Esmaralda

24 Linda Normark:

skriven

Självklart är jag med 💕

Svar: Tack :)
Esmaralda

25 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Beklagar verkligen <3
I sådana här lägen önskar man att man hade healinggåvan. Försöker ändå ikväll <3

Kram Anki med flock

Svar: Tack snälla :)
Esmaralda

26 Skorpan:

skriven

Absolut att jag är med o jag tycker att vi ska alla gå samman, t ex i morgon kl 20.30 (svensk tid) eller varför inte redan i kväll o sända healing tillsammans, vad säger du Es? Ju fler desto starkare, eller hur? Hoppas Tom blir frisk!!

Usch o fy för alla sort sjukdomar som finns o de värsta är väl följdsjukdomarna. Det gäller nog att sköta de minsta små sår man får med omsorg...

Vet inte vad som fattas mig, men jag har nu sovit dåligt i en veckas tid. Mig veterligen har jag inget som desto vidare stressar mig. Får du upp nåt gällande detta Es? Är trött på att vara trött...

Måndag igen, spännande att se om det händer nåt speciellt, horoskopet lovar pengar o kärlek ;D. I wish...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Tack, jag sänder både ikväll och i morgon kväll klockan 20.30 och hoppas att så många som möjligt deltar ! Vad det gäller sömnen så är du i en negativ spiral just nu men du kommer ur den och det kommer bli normalt sovande igen, kram :)
Esmaralda

27 Blanche:

skriven

Kan inte healing men kan försöka!

Blir min dejt/träff av i veckan? Vad ser du om den?

28 <3:

skriven

Tankarna går till familjen 🙏

Ser du mig tröttna och gå vidare med en annan man Es så småningom?
Kram

Svar: Den möjligheten finns och är faktiskt ganska stor, kram :)
Esmaralda

29 Smöla:

skriven

Ska ta och skicka healing sen när jag är i mode !
Behöver verkligen svar på min husvagnsfråga... är det ett bra köp nu, eller bör jag vänta ytterligare ett år?

Svar: Tack och hade jag varit du hade jag nog väntat lite med husvagnsköp men du ska själv känna in... kram
Esmaralda

30 Mi:

skriven

Kommenterar sällan här, men vill säga att jag försökt bidra. Visualiserade att han återhämtar sig, satt upp i sjukhussängen, skojade med personalen, började gå och känner att han återfått livet.

Vad kan jag göra för att få tillbaka min katt?

Svar: Tack !!! Ingenting kommer till mig vad det gäller katten.. hemskt ledsen... kram
Esmaralda

31 Lotta:

skriven

Åh nej så fruktansvärt. Har försökt skicka styrka och jag hoppas hoppas att han ska bli bättre.

Kram L

Svar: Tack :)
Esmaralda

32 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.
Vet inte hur jag ska göra. Vill plugga en kurs som kommer ge merit poäng men vet inte om jag kommer att klara av den just nu. För pluggar även upp en annan kurs, jobbar och har småbarn själv.

Om man inte klarar kursen kan man ju få problem med CSN vid fortsatta studier.

Jag har ju sökt mig utbildningar till hösten.

Ser du om denna kurs som ger merit poäng kommer att vara mitt avgörande om jag har den eller inte?

Klarar jag den just nu eller är chansen större att jag får problem ifall jag gör ett försök?
Kram

33 Iréne:

skriven

Snälla hjälp mig Esmaralda får panik ångest min plånbok e borta vet inte om den e på willys eller om nångon tagit den eller om jag lagt den nån annanstans . snälla hjälp mig.

Tack på förhand

Svar: Jag har svårt att hitta sådant som är försvunnet men vet att det finns andra på bloggen som kan - och hoppas på deras hjälp !! Kram
Esmaralda

34 Na:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut som att vi flyttar ihop som planerat?
Kan du se en flytt iväg för mig?
Står allt rätt till?
Kram

35 Kvinnan :

skriven

Många styrke kramar o healing till tom och hans familj 💕🙏🏻

Svar: Tack :)
Esmaralda

36 Kvinnan :

skriven

Många styrke kramar o healing till tom och hans familj 💕🙏🏻

Svar: Tack :)
Esmaralda

37 <3:

skriven

Hej esmeralda. Kommer jag behöva sitta i möte med föräldrarna pga av anmälan? Och är det något skumt som händer där hemma? Jag vill inte vara med och ha samtal med dom! Det är ett jätte känsligt ämne.

Svar: Nej jag tror inte du behöver sitta i möte med föräldrarna, kram
Esmaralda

38 Sima:

skriven

Min talisman har kommit och hade inga hål i kuvertet som en del berättat om. Men hon är ljuvlig och jag kan känna hennes personlighet och styrka. Hon blev varm i min hand när jag laddade henne och hon är livs levande och bara det är speciellt. Nu ska jag ta väl hand om henne. Kram och jag sänder healing direkt.

Svar: Tack :) Ja, din talisman kommer helt klart att finnas där för dig fullt ut, kram :)
Esmaralda

39 Kvinnan :

skriven

Många styrke kramar o healing till tom och hans familj 💕🙏🏻

Svar: Tack :)
Esmaralda

40 GP:

skriven

Absolut, sänder healing under dagen...


Es, jag trivs nog helt ok på mitt nya jobb men jag känner att något saknas. Jag vet inte om det är klokt att se sig om efter något annat i kommunen... Ser du något mer kring detta?

Kram

Svar: Tack ! Kanske det inte är riktigt dags in.. vänta med jobb byte tills du hittar ett jobbs om du verkligen vill ha, då är det rätt i tiden, kram :)
Esmaralda

41 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Men så bra att vi hade liknande tankar gällande healingen, deltar gärna, på mitt sätt :).
Negativ spiral som går neråt ;)? Tack, jag vill ju kunna sova...
Kanske vi syns i kväll...
Kram Skorpan

42 Yvonne gammal kund :

skriven

Skickar healing!!

Kram

Yvonne

Svar: Tack ska du ha !
Esmaralda

43 C:

skriven

Godmorgon ☕🥞
Räkna med mig för healing till er goda vän och en fust hopp till frun 💕 Under dagen fixar jag det 💕💕
Måndagsmorgon, amerikanska pannkakor till frukost med lönnsirap... Oj oj oj, har haft som princip att aldrig inhandla sådana söta grejer men ibland måste man testa. "Aldrig säga aldrig"...
Har haft en kanonhelg, fångade första fisken, när gråten låg nära tillhands för att draget inte kommit tillräckligt långt tog ❤️ ett kast och gav mig kastspöet. Jajustdet, jag råkade bryta av mitt... 😑 Tur ❤️ är så lugn. Då finns ingen anledning att själv bete sig som en arg treåring 😆😑❤️
Börjar landa i nuet nu, känns som en lättnad att se vad som finns idag att göra, och med det kan framtiden per automatik bli mer framgångsrik.
Kram till er 💕

Svar: Tack för healing. American pancakes... som jag alltid gjorde om helgerna när sonen hade kompisar hemma ! Var ju som ett vandrarhem på tiden och varenda helg sov någon över :) Du landar fint i nuet, kram :)
Esmaralda

44 Kristin:

skriven

Dette var tragisk.
Klart jeg skal sende!!!
Håper han blir frisk igjen.
KRAM!!!

Svar: Tack ska du ha :)
Esmaralda

45 Sorg:

skriven

Hej kära Es,
Väldigt tråkigt. Jag sänder krafter nu.
Hoppas på Tom blir återställd snart.
Kramar

Svar: Tack !!
Esmaralda

46 Iréne:

skriven

Snälla Esmaralda du skrev att jag skulle fråga andra på bloggen vilken blogg menar du letar förbrilt e så stirrig just nu hittar ingenting . guida mig rätt skriv vart jag ska leta nånstans snälla

Tack på förhand Iréne

Svar: Jag menar att du kan ställa en öppen fråga här på denna bloggen, till alla som läser den.. kram :)
Esmaralda

47 N:

skriven

Hej Esmaralda
Ser det ut som att vi flyttar ihop som planerat?
Kan du se en flytt iväg för mig?
Står allt rätt till?
Kram

48 Xam:

skriven

Hej!
Jag är med o sänder healing 20.30 i kväll och i morron kväll vid samma tid.

Kram

Svar: Tack ska du ha !
Esmaralda

49 Hedwig:

skriven

Det är nog en av de värsta sakerna som kan drabba en. Min mamma blev också förlamad (pga en hjärntumör och dog). Jag skickar all styrka till dem!

Svar: Tusen tack :)
Esmaralda

50 Lotta S:

skriven

Är absolut med och sänder även om jag inte känner min förmåga, om vi är många måste energin ändå bli starkare och bära längre!

Svar: Tack :)
Esmaralda

51 Filifjonkan :

skriven

Skickat! Fick upp bilden på ett klöver, hoppas det är en lyckoklöver💕

52 Olivia:

skriven

Skickat o fortsätter pytsa på under dagen.
Och - så bra idé, Skorpan - ikväll 20.30, har ställt larm.
Tillsammans är vi hur starka som helst!

Svar: Tack.. och tack för att du deltar också ikväll... jättebra idé från Skorpan ! Kram
Esmaralda

53 M:

skriven

Men herregud så fruktansvärt! Jag tänkte på dem häromdagen. Självklart är jag med och jag sänder nu ifrån tunnelbanan på väg till jobbet. Får göra samma ikväll då jag slutar 20.00.

Igår när jag la mig så fick jag den svala brisen mot mitt ansikte igen. Undrar så vem det är på besök :)

Ha en bra start på veckan! Mot sprutorna här :) Kram

Svar: Tack :) Lycka till med sprutandet och håll ögonen öppna vad det gäller motsatt kön... kram :)
Esmaralda

54 Pia1:

skriven

Självklart, måtte han repa sig 🙏

Svar: Tack
Esmaralda

55 Maja:

skriven

Hej,
Jag skickar healing hela dagen om jag har den gåvan :-)

Kram

Svar: Tack och gåvan har du, kram :)
Esmaralda

56 en_mormor:):

skriven

Självklart skickar jag healing till Tom och hans familj!

Styrkekramar <3

Svar: Tack ska du ha
Esmaralda

57 Alex:

skriven

Har gjort mitt bästa för att sända, hoppas det hjälper!

Svar: Tack
Esmaralda

58 Solstjärnan:

skriven

Gör mitt bästa i att sända healing till Tom.

Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Tack
Esmaralda

59 Mercan :

skriven

Önskar hälsa till familjen 🙏❤️🙏

60 Ja..:

skriven

Jag gör Självklart ett försök..Skickar..

Svar: Tack ;)
Esmaralda

61 Therese C :

skriven

Hej Es!
Vad det låter hemskt det som Tom råkat ut för. Jag har skickat healing nu under morgonen. Hoppas verkligen att det vänder och blir bra igen.

Jag tror att jag själv fick lite healing nu på morgonen. Jag hade släppt ut fåglarna och gick och satte mig hos hästarna.
Jag mådde inte riktigt bra och Mir kom fram och såg över hur jag hade det. Sen gick han iväg igen och jag kände hur jag landade i här och nu. Tog in lugnet och värmen och kärleken från hästarna.
Sen gick jag bort till Björn och satte mig nära honom. Han kom fram och kollade om jag hade godis och när jag inte hade det bad han om att bli kliad bakom öronen. Det var väldigt mysigt och jag var så glad att han bad om kli och att jag fattade vad han ville och att jag kunde ge honom det.
Han ställer alltid upp på vad jag och C hittar på med honom så det känns fint att kunna göra något för honom för en gångs skull.
Vi håller på att köra in Björn. Han har fått dra däck och utstå fladdriga plastpåsar och igår tömkörde vi honom.
Igår hade han fullt upp hela dagen. Först en tjej som skulle provrida, sen klickertränade jag honom, sen tömkörde vi honom och efter det tog vi med honom på en promenad i skogen tillsammans med hundarna. Han måste varit helt slut efteråt. Det var i alla fall jag.
Kram ThereseC

Svar: Tack för healing ! Ja, Mir kan det där med healing, somliga djur är fenomenala ! Vilken hästdag du haft, så härligt.. kram :)
Esmaralda

62 Mercan :

skriven

Önskar att Tom blir frisk igen Esmaralda 🙏

63 Vitlilja :

skriven

Varför har inte min terapeut hört av sig ang. honom?

64 Mercan :

skriven

Jag önskar att Tom blir frisk igen Esmaralda 🙏 🙏 🙏 Esmaralda jag drömde att jag går utan ena benet, vad kan det betyda Esmaralda 🤔

Svar: Att du vill något men att du känner tvekan, kram
Esmaralda

65 Blåklockan:

skriven

Jag skickar också healing till Tom. 🙏💕

Svar: Tack ska du ha !
Esmaralda

66 Mu:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag har bara börjat känna mig tveksam på om han verkligen vill vara med mig.
Saknar nog mer engagemang från honom.

Ser du om han har intresse för någon annan?
Vill han inte vara med mig?
Eller ser du att det troligtvis blir som vi planerat? Att vi flyttar ihop?
Kram

Svar: Det känns segt och tveksamt och som jag sagt innan.. jag ser en annan kärlek i din framtid, kram :)
Esmaralda

67 Jennifer:

skriven

Tack fina Esmaralda för svaret, blev både glad och förvånad över det, för förut har du sett att chansen till att göra praktiken utomlands är cirka 10 procent.

Så det har drastiskt ändrats nu till 75 procent?

En dröm vore att komma iväg utomlands en längre tid, men det som oroar mig mest är hur jag ska klara ett eventuellt jobb/praktik med mina armar, som jag knappt kan använda.

Ser du någon lösning på det?
Kram
Jennifer

Svar: Ja det har svängt så det verkar som om något kan dyka upp ganska snart.. antingen hittar du det eller så går tillfället förbi... för denna gång.... så var alert ! Kram :)
Esmaralda

68 MariLou:

skriven

Så fruktansvärt tråkigt. Jag sänder healing under dagen <3

Svar: Tack:)
Esmaralda

69 Lenafena:

skriven

Självklart är jag med! Du är verkligen en sann vän som gör allt du kan alltid. En fyr i mörkret. All is love.

Svar: Tusen tack :)
Esmaralda

70 Mercan :

skriven

Jag kan inte healing Esmaralda men jag ska be för familjen 🙏❤️🙏

Svar: Tack :)
Esmaralda

71 Bellagio:

skriven

Så fruktansvärt, klart jag sänder ❤️

Mitt ex skrev till mig igår att min dotter på snart 14 år inte ville bo hos mig mer. Hon tycker vi bråkar för mycket. Jag mår så fruktansvärt dåligt över detta. Kommer det bli att hon bor hos mig igen, eller kommer det nu bli varannan helg för mig? 😔

Svar: Tack ! Närmaste åren kommer det bli fram och tillbaka, lite mer hos pappa ibland och lite mer hos dig ibland... låt henne komma när hon vill och hål inte för hårt på varannan helg.. kram :)
Esmaralda

72 EE:

skriven

Självklart ska jag sända lite energi och hoppas på det bästa.

Måste fråga Es
Denna tjejen som påstår att hon är gravid med min man, ljuger hon? För jag försöker lägga ihop alla fakta jag har och jag får inte ihop det. Ja det finns en risk men den är väldigt liten, nästan så liten att den knappt finns och med tanke på massa annat hon sagt så har jag så svårt att se att detta ska stämma.

Bad min man fråga henne om hon bokat abort som hon säger. Vilket jag vet att han gjort. Samtidigt så påstår hon till mig att min man vill att hon behåller och ja, det är rörigt helt enkelt.

Som du sagt ska jag lita på fakta och Jag vill lita på den fakta jag har och den säger mig att hon ljuger och vill förstöra.

Däremot så har hela denna kris fört mig och min man närmare och det känns som vår relation är lite djupare. Så det finns sällan saker som är onda som inte för med sig något gott.

Hoppas nu att alla hjälper till med healing.

Svar: Tack för healing ! Ja, du och din man håller samman i detta och möjligheten att hon är gravid är runt 20 % och mest troligt tar hon i så fall abort... just nu finns det inget ni kan göra ... elda inte under utan låt bara tiden gå och var passiva.. kram
Esmaralda

73 blaebaer:

skriven

Jag har jättesvårt att hitta eget boende, vill tex gärna hyra av den största privata hyresvärden här på orten då de är i princip dom enda som ofta har några passande objekt ute men.. De säger nej med hänvisning till min ekonomi, vilket jag å ena sidan kan förstå men samtidigt så verkar deras uthyrningspolicy väldigt beroende på vem som frågar och att man helst ska vara rätt person i rätt ålder med rätt plånbok så att säga.. Jag har försökt förklara och argumentera min sak men nej, går inte..

Men kan ändå inte släppa tanken att kanske, kanske finns det en chans ändå? Finns det verkligen inget som kan få dom att ändra sig eller är det bara för mig att inse att det är kört att få lgh hos dom?

74 Lisa.A:

skriven

Så fruktansvärt.
Självklart ska jag sända healing.

Kram


Svar: Tack
Esmaralda

75 CR:

skriven

Hej Ezmaralda,
Har nu skickat energier.. och Ljus och till Tom
Hoppas nu det ordnar sig.. skickar lite senare också

Svar: Tusen tack :)
Esmaralda

76 Nat:

skriven

Hej Esmaralda

Ser du en flytt som verkar bli snart?
Verkar det vara en bit bort?
Kram

77 M:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser flytten ut att bli av tillsammans med honom? Eller ska jag inte ens räkna med det?
Kram

78 Na:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser något roligt ut att vara påväg in i mitt liv?
Verkar något i kärlek vara påväg?
Kram

79 Mandarin:

skriven

Hej Esmaralda, jag sänder healing till din vän <3
Hur ser det ut fram över för mig? Mitt mående, sysselsättning, ekonomi? Viktigast är att jag blir återställd så klart. Längtar efter att jobba men måste vila nu och bli starkare. Ser du hur det går för mig :) Tack och kram

Svar: Tack :) Du kommer ta dina steg framåt, ett åt gången och du kommer i mål, kram :)
Esmaralda

80 Undra:

skriven

Hej esmarslda
Finns det någon chans att han blir singel snart och kanske kontaktar mig?
Kram

81 N:

skriven

Hej esmarslda
Min kusin kommer hon att bli i en relation med honom?
Kram

82 Fjäril:

skriven

Ser studien ut att bli klar trots att går över tid eller finns risk att man tvingas överge den?
Kram

83 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda,

Min enhetschef Marie, har hon något emot mig?
kram <3

Svar: Nej, det tror jag inte att hon har men hon kan ha en lite märkligt personlighet ibland, kram :)
Esmaralda

84 Mam:

skriven

Hej Esmaralda

Ser det ut att gå utför för oss nu eller hur ser det ut?
Kram

85 Sheri:

skriven

Åh så tragiskt! Jag försöker också sängs härifrån.

Es, Kommer jag bli kvar på denna arbetsplats (nya jobbet)? Blir det en fasttjänst längre fram? Kommer det gå bra för mig/ trivas där...

Svar: Tack ! Så småningom kommer ett annat jobb... men först ska du finna dig tillrätta här och det tror jag du gör.. kram :)
Esmaralda

86 Iréne:

skriven

Hej alla på bloggen.
Finns de nån snäll själ som kan hjälpa mig å se bort tappade saker?
Min plånbok e bort om de nån som kan se vart den är? Har en sån panik ångest just nu

Tack på förhand

Svar: Hoppas någon kan hjälpa !!
Esmaralda

87 Pot Pat:

skriven

Jag har jobbat med detta under någon timme nu och hoppas det ordnar sig.

Min änglar frågade om han kunde tänka sig att testa CBD-olja och isåfall kan jag hela honom lättare, men det är såklart upp till honom. Jag har gjort mitt bästa oavsett.

Svar: Tusen tack och jag ska ge förslaget till hans fru, kram :)
Esmaralda

88 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Så hemskt! Försöker skicka healing✨✨✨

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra då min flicka har blivit busig i skolan. Hon har alltid varit lite busig men nu testar hon gränserna i skolan mer och mer.
Idag hade hon och en kompis gömt sig i skolan medan hennes klasskamrater och lärare letade efter dem i 20 minuter. De hade suttit under ett bord. Bara ett exempel vad hon hittat på idag.

Jag försöker prata och diskutera med henne men det är som om hon inte tar till sig vad jag säger. Hon säger att hon förstår, men det rinner liksom av henne. Vad ska jag göra för att lyckas bättre? För att få henne att lyssna?

Är detta en period eller kommer hon att vara såhär nu? Har alltid kunnat lita på henne men nu känns det svårare.

Kram

Svar: Det här är bara en period... kram :)
Esmaralda

89 Lisa:

skriven

Sänder healing till honom ikväll.
Kram Lisa

Svar: Tack ska du ha !
Esmaralda

90 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag har något positiv energi inom mig själv just nu så ska jag sända en healing...

För jag fick vet att jag ska få vaccin mot corona nästa onsdag...

Jag hoppas ändå jag kunde ger lite kärlek och sända... känns som han log lite...

Ha det bra

Svar: tack :)
Esmaralda

91 Lusse:

skriven

Kära Esmeralda,
Förstår problematiken, sänder Healing, vi får hoppas.
Kram,L.

Svar: Tack !!
Esmaralda

92 blaebaer:

skriven

Är det inte meningen att jag ska leta efter egen bostad? Är det bättre att jag bor kvar som det är? Förstår ingenting.. :/

Svar: Jovisst ska du leta.. men det kan dröja lite innan något lämpligt dyker upp, kram :)
Esmaralda

93 Blanche:

skriven

Kan du se något om hur min dejt/träff i veckan blir? Ser du något om den?

Svar: Kanske inte 100% men kan bli trevlig ändå, kram :)
Esmaralda

94 Linda N:

skriven

Självklart! Sände i morse och fortsätter under kvällen. Kram❤

95 AnnaK:

skriven

Skickar! Om det gör någon nytta vet jag inte. Men det kan ju inte skada iaf.

Löser det sig med mitt liv? Kommer jag till skott?

Kram 🤗

Svar: Tack ! Och ja, det löser sig men tar lite tid och du måste fatta rätt beslut, kram :)
Esmaralda

96 Anonym:

skriven

Är det mer positivt med privata fonderna som R och A fonden att få hjälp med rekreation/ rehab ?
Kram

97 Rika:

skriven

Ja jag ska skicka en direkt efter denna skriv stund 💕styrka till honom i healing. / Rika

Svar: Tack snälla !
Esmaralda

98 Jas:

skriven

Jag har försökt skicka nu. Håller alla tummar att han tillfrisknar!!❤

Svar: Tusen tack :)
Esmaralda

99 Jennifer:

skriven

Tack finaste Esmaralda. Men den stora frågan är: kommer jag att klara av praktiken? Eller rättare sagt, kommer mina ARMAR att klara av den?
Kram,
Jennifer

Svar: Ja jag har på känn att det kan gå bra.... att det är något som rent praktiskt kan passa dig, kram :)
Esmaralda

100 M:

skriven

Jag håller ögonen öppna men ser ingen :) Närmar sig eller?
Kram

101 Hm:

skriven

Hej Esmaralda.
Har fått för mig att han och jag skulle nog passa ganska bra ihop. Eller vad tror du?
Känns som en sådan kille som tar ansvar och lite omhändertagande skulle vara något för mig.
Men
Vet ju att han är med en annan tjej nu.
Ser det ut att hålla mellan dem eller blir han singel igen?
Tror du det skulle finnas någon chans för oss
Kram

102 Skytten 1:

skriven

Ska skicka healing om jag nu kan hjälpa,ska försöka iallafall. Min talisman kom idag och jag hoppas att den fungerar bra med mig

Svar: Tack.... och vad roligt att din Zanmi kommit fram :) Kram :)
Esmaralda

103 Liverpool:

skriven

Hej Esmaralda
Hoppas min zamni dyker upp snart,var inte med posten idag heller,håller tummarna.

104 Iréne :

skriven

Hej Esmaralda
Tack för all din hjälp . Jag har hittat den .
Tack , kram på dig

Svar: Vad roligt :) kram
Esmaralda

105 Boudica:

skriven

Nej så hemskt! Både för honom och de nära!
Ska försöka sända lite healing ikväll.
Även om jag nu är extremt trött. Vet inte vad som tagit åt mig, blivit så trött, kände inte för något igår å halvsov över en timme på balkongen.
Och just nu orkar jag ingenting!
Blir tidig natt idag!

Får inte bli sjuk nu, inte innan jag träffar min fina kollega, som slutat! Nu när det löst sig på ett bättre sätt än förväntat och fick även lite oförutsedda söta ord på köpet. Och insåg i efterhand, att det verkligen bara var mina tankar som var negativa med katastroftänk.
Blir lite nyfiken, vad känner han egentligen för att träffa mig någon dag?

Kram!

Svar: Tack ! Jag tror han ser fram emot att träffa dig, kram :)
Esmaralda

106 Ghostwriter:

skriven

Känns det som att jag kommer må bättre snart? Jag blir ju så överlycklig och sen faller platt och bara det tar energi. Jag vill må bra men erkänt för mig själv att jag kanske är deprimerad fortfarande. Kanske bara är så just nu.



Jag har skickat healing och gjort allt jag kan, skickar mer i skrivandet stund. Jag hoppas det blir så pass mycket bättre att det är så mycket bättre än nu.




Kram till dig/er

Svar: Tack för all healing ! Du är på rätt väg men ta små steg mot dina mål... en sak åt gången.. försöker du ta för mycket blir det lätt fel... kram :)
Esmaralda

107 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du om han skulle ha något intresse för mig?

Håller han ihop med tjejen han är med nu? Håller deras eller finns det chans att han blir singel igen?
Kram

108 Till Iréne (nmr 86) :

skriven

Tveksamt men fick en snabb bild när jag läste så tänkte bara skriva det utifall att. Kolla en väskans innerfack. Hoppas du hittar plånboken oavsett.
Hittar du inte den så ring banken och spärra och polisen om du behöver spärra körkort/liknande.





Håller tummarna att du hittar!
/ Ghostwriter

109 Skrållann:

skriven

Hej!
Åå, jag kan ju inte heala men sänder massa tankar om tillfriskning och hoppas det når fram.
Idag har jag jobbat första dagen på mitt nya jobb, omsorgsgården.
Det känns inte wow men verkligen inte heller tråkigt. Det är någonting jag aldrig tidigare varit i närheten av och jag tänker självklart ge det en chans. Kommer det bli bra och rätt eller ser du mig göra något annat framöver?

Kram❤️

Svar: Tack :) Ja ge jobbet en chans. det finns potential, kram :)
Esmaralda

110 Hanna:

skriven

Hej Ez!

Vad tråkigt att höra angående Tom. Jag har försökt sända healing. Hoppas han tycker om Vivaldis "våren" för det var den musiken som dök upp i mitt huvud under tiden.

Styrkekram

Svar: Ja, han tycker mycket om Vivaldi, tack :)
Esmaralda

111 Mirre:

skriven

Självklart är jag med och healar ska skicka healing senare ikväll❤️ En ide kan vara att vi på bloggen har en gemensam healingstund för honom någon dag nu i veckan? Jag tror att det är fler som vill hjälpa till och ge tillbaka efter allt du gör för oss Es🌟

Nu har jag aktiverat Zanmi o co, först kände jag ett litet pirr i handflatan och senare i mitt huvud hörde jag ”wehooo wehooo” vet inte om jag inbillade mig eller ej haha😂 hoppas att allt gick bra med aktiveringen? Jag aktiverade i höger hand, stod inget speciellt i instruktionerna om det skulle vara höger eller vänster. Kram💛🌞

Svar: Tack :) Nejdå du inbillade dig inte alls.... Zanmi var helt enkelt lite övertänd av glädje :) Allt gick bra med aktiveringen o det spelar ingen roll om man använder vänster eller höger hand, kram :)
Esmaralda

112 Agnes:

skriven

Helt bedrövligt, alltså...mina tankar går til familjen...

Äker till jobbet vid den tiden men ska försöka ta ngr svängar under natten med healing. Rent allmänt är inte healing o jag speciellt kompatibla, men tänka tankar går ju bra.

"Lilla hon", talismanen, kom i fredags men har fått ligga till sig i kuvertet. Följt med i väskan o sett lite nya vyer. Inget hål i kuvertet, som tydligen hänt andra här.

Har i dag aktiverat henne, o rotat fram lite smyckestillbehör o nu gjort henne till ett litet hänge som fått en smal läderrem att hänga i! Hon var nog inte speciellt förtjust under tiden jag monterade fast en form av hank, för han slet sig, men nu är hon nog mer belåten med livet!

Dax för jobbet o för alla så önskar jag er hälsa o välgång!

Stora kramen, alla!

Svar: Tack snälla !! Ja, nog känns din Zanmi väldigt belåten.. jag tror ni kommer vara riktigt kompatibla !! Kram :)
Esmaralda

113 Bluebird Medicine/ Månflickan:

skriven

Skickar massor med ljus, kärlek och kraftfull healing till Tom och hans familj! ❤️❤️❤️

Svar: Tack !
Esmaralda

114 M:

skriven

Har sänt nu från tunnelbanan igen men måste ta mig vidare hem så hoppas att det hjälpte något. Trevliga kollegor men vi har informerat att passen är för långa så de ska kolla över detta nu. Träffar ju mkt folk och oro för smitta men hoppas att du inte ser någon fara kring mig Es!

Ingen snygging har synts till och vet inte vad jag ska kolla efter ...:)

Kram!

115 ullie:

skriven

ja har ju inget sånt som dej men säkerligen hjälper min lyckostjärna lyckoängel till att ta hand om honom och pusha på så vi håller tummarna för bättring

Svar: Tack :)
Esmaralda

116 Månskenet:

skriven

Ååh nej så jobbigt för dina vänner. Läser bloggen först nu till natten men försöker sända o fortsätter i morgon - fast jag vet ju inte om jag funkar med sånt 🤔
Kram 💕

Svar: Tack snälla :)
Esmaralda

117 L:

skriven

Vad hemskt att läsa om måste vara en fruktansvärd situation, hoppas verkligen han blir bättre snart <3<3

Svar: Tack !
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: