Påskdagen !!

Vilken dag vi haft hos dottern i skogen !!!
Den här påsken har vi nog firat mer än vi normalt gör... det har  varit fest varenda dag... och såklart  coronasäkert !
 
 
Dottern är ju florist  och konstnär.... och får till det med vårblommor och arrangemang
 
 
 
Här dukades härligheterna upp.. och allt hemgjort från grunden....
 
 
 
 
Brödet bakades precis innan vi anlände.....
Somligt kom  inte med på bild som tex en  underbar lammgryta !!
 
 
Påskharen kom till oss alla....
 
 En lyckig MG fick paket... ett grisra.. som han snabbt försvann ut i trädgården med och grävde ner !!
 
 
 
 Ozzy & dottern
 
 
Sen blev det kaffe & avec och makalösa bakverk !!
 
 
Tårtan var lika vacker som god...
 
 
Chokladkycklingarna har dottern själv tillverkat....
 
 
En alldeles makalös påskdag !!
Så mycket gott....och  efter välkomsdrinken och första glaset vin kände man inte någonting alls av  kylan utomhus...och vi festade och hade himla  skoj i  4 timmar !
Och därmed sätter vi punkt för påsken denna gång !
 
I morgon efter lunch åker mamma hem till sitt i Helsingborg.. vi skjutsar ju hem henne och passar på att leverera lite påskmat till sonen.. som ju jobbat hela påsken !
 
Kram & kärlek 💖
1 Skorpan:

skriven

Så mysigt o fint o alla fick presenter också. Maken blev så glad att han t om glömde tummen denna gång ;). Gillar folk med humor o spec karlar då, det önskar jag att min karl har. Ännu en ledig dag kvar, som tur...
Kram Skorpan

Svar: Ja, humor är viktigt :) kram :)
Esmaralda

2 Helena Ir:

skriven

Så otroligt fint de hade gjort för er. Vilket kalas!
Så ska nog livet njutas :)
Det värmer att se att ni månar så om varandra, i dessa tider, görs det så bra!
Tänker också på din mamma, vilka fina minnen ni ger henne!

Kram


Svar: Kram :)
Esmaralda

3 M:

skriven

Din dotter är fucking amazing!!! En härlig påsk till ända. Hälsa mamsen hej då för denna gång. Kram

Jossan: Varför vill de sätta ut medicinen? Utsättningssytom är vanliga och inte alls roliga. Kram

Svar: Mamma hälsa tillbax :) Kram
Esmaralda

4 Browallia:

skriven

Vilken lyckad påskdag med gemenskap, en massa gott och Ozzy som fått ett gigantiskt påskägg :D Kramar B.

Svar: Ja det var en riktigt lyckad påskfest.. man glömde till och med att frysa :) kram
Esmaralda

5 KristinaF :

skriven

Hej!

Tänker A nånsin på mig? Varför har jag så svårt att släppa honom?

Hälsningar K

6 G.H:

skriven

Wow vad läckert!!!

Svar: Ja :) Kram :)
Esmaralda

7 Sessan:

skriven

Oj så härligt! Din dotter är otroligt duktig!
Kul att ni haft en bra påsk trots corona.

Svar: Ja, en mysig påsk... kallt var det och ute var vi.. men härligt i alla fall :) kram
Esmaralda

8 Lisa:

skriven

Hej! Ska jag ta lägenheten jag har varit o tittat på i onsdags eller dyker det upp nåt bättre för mig? Min beslutsångest knäcker mig,som alltid när jag ska ta beslut. Så Tacksam för hjälp.
(behöver snabbt svar) Tack!!!

9 Lisa:

skriven

Hej! jag har alltid sån svår beslutsångest. Tittade på en lgh i onsdags,ska jag ta den eller kommer det ett bättre boende för mig? Mår så dåligt av det här o annat o behöver snabbt svar,hoppas du kan o vill hjälpa mig o att du ser varför jag ska ta ett visst boende. Kram
Tacksam

10 Lisa:

skriven

Hej! jag har alltid sån svår beslutsångest. Tittade på en lgh i onsdags,ska jag ta den eller kommer det ett bättre boende för mig? Mår så dåligt av det här o annat o behöver snabbt svar,hoppas du kan o vill hjälpa mig o att du ser varför jag ska ta ett visst boende. Kram
Tacksam

11 Jeanette:

skriven

Vilken härlig påsk ni har haft!
Fint för ögat och gommen.

Kram

Svar: Kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: