TÄVLING !!!!

I dag lottar jag ut lita matnyttiga attiraljer till dig som vill göra en extra vårstäd och få ordning på energierna i din bostad !!
 
Ett litet paket " må bra"  som innehåller följande:
 
 
En bunt vit salvia så du kan röka ut negativa energier !
 
 
En sweetgrassfläta som ibland kallas för Moder Jords hår och som tar bort dåliga energier och bjuder in the good spirits
 
44 orakelkort som ger dig vägledning om du behöver ett enkelt svar.
Se det som en kul grej :)
Instruktioner medföljer
 
 
Himalaya badsalt som har en renande och avslappnande effekt.
 
 
Handgjord indisk tvål
 
 
 
Bergkristall sägs vara en länk mellan de himmelska stjärnornas energi och våra själar
Placera en i varje rum.
 
 
Teblomma med smak av ringblomma och persika, 15 styck

 Skyddet mot onda ögat !!
 
Och sist men inte minst:
 

  Ambitaha  !

Det oändliga ljusets Buddha, associeras med paradiset, det ursprungliga riket, vårt ursprung eller källan. Att tro på eller ha tillit till Amitabah Buddha sägs ge lugn, inre frid och tillfredsställelse i livet. I Feng Shui används Amitabha för att återställa eller balansera svag chikraft.

💖
 
En hel kartong med diverse godsaker alltså !
 
Instruktioner till  allting medföljer.
💖
 
Tävlingen börjar nu och varar till kl 24 i natt
 
Vill du vara med och tävla så skriv en kommentar och  sedan blir det lottdragning
 
Vinnaren meddelas i morgon
 
I dag besvarar jag inga frågor utan det är bara ni som vill ha en chans att vinna som kommenterar
 
 
LYCKA TILL
 
Kram & kärlek

💖
 
 
 
 
 
1 Ester:

skriven

God morgon!

Jag är jättergärna med i utlottningen då jag inte mår så bra i min lägenhet. Kan behövas en utrensning av dåliga energier.

Kram

2 Jeanette :

skriven

Hejsan!
Ja jag skulle verkligen vilja vinna, skulle behövas lite positivt i mitt liv. Kram ❤️

3 Månskenet:

skriven

Va häftigt! Kan inte låta bli, deltar gärna! 💕

4 Fjärilen:

skriven

Godmorgon🌷Tänk att få vinna så glad o tacksam att jag hittat till denna sida som jag läser varje dag. Änglakorten hade varit extra roligt att vinna❤ Ha en fin dag

5 susanne:

skriven

Önskar och hoppas på tur🤗Så fina priser var alla.

6 Bellagio:

skriven

Är gärna med och tävlar 😍

7 anonym:

skriven

En mycket generös gåva till den som vinner ..rent fantastiskt! :)
Vill jättegärna delta i utlottningen!

Kram

8 Pamela:

skriven

Hej!
Jag vill gärna vinna en kartong med godsaker.

Mvh Pamela

9 ängeln:

skriven

Jag vill vara med i tävlingen. Väntar med spänning på zanmi nu, livet känns lättare och jag har redan börjat känna av henne. Kram

10 Michelle :

skriven

Jag vill vara med och tävla om de fanstastiska prisen.
<3

Börjar jag bli farligt utmattad? Hur bromsar jag detta?! Kram 🤗

11 Solen ☀️:

skriven

Godmorgon! Oj vad mycket spännande.
Det måste jag prova 😀
Salvia, orakelkort eller kristall - det hade jag gärna testat. Eller gott te...eller varför inte en Buddha? Onda ögat...jag tror ingen vill mig illa, men det hjälper kanske mot negativa händelser?

Hoppas på vinst! Och annars beror är det nog på att någon annan behöver det mer än jag.

Ha en fin dag!
Kram Solen ☀️☀️☀️☀️

12 Milousen:

skriven

Oj vilken spännande låda! Jag håller tummarna att jag råkar vara den lyckliga som vinner 😍

Det är verkligen aprilväder nu, just nu snöar det hos mig 🤍 Jag som längtar efter ordentlig vår så att jag kan hänga undan jackan utan att frysa 😅

Kram

13 Gitt:

skriven

Oj, vad spännande. Jag är gärna med på utlottning, salvia behövs på jobbet då någon klöser klienterna på natten då o då.

14 <3:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda vill mer än gärna vara med och tävla. Vad ljust och fint det kändes för stunden. Korten ser magiska ut och bergskristall har jag hört så gott om. Kanske är bra till våren att röka ut det dåliga i lgn efter vintern och pandemin.
Kram
🤗🙏🙏🌸💗

15 Huldamaräng:

skriven

Godmorgon!
Självklart vill jag vara med i utlottningen! Jag har börjat med en inre städning av mig själv. Därför har jag inte ställt så många desperata frågor på ett tag... jag har jobbat på att finna svaren själv men visst har jag långt kvar... Och denna chans att vårstäda mitt hem tar jag gärna emot om vinstlott skulle falla på mig!
Stor kram

16 Alie:

skriven

Godmorgon
Herre min skarpare vilka saker du ger bort.. 🤩💫
Jag önskar deltaga i dagens tävling, finns många av dessa saker jag hade haft stor nytta ( och glädje) av 🙏
Tack för möjligheten! ♥️🍀
Kram :)

17 Linda N:

skriven

Jag deltar väldigt gärna! Fjäril behöver hjälp att sparka igång mig på rensningsbiten igen. Nu är det ett halvår sedan förra gången, så dags att ta nya tag.
Amitabha fastnade jag alldeles speciellt för.❤
Kram!

18 Tess:

skriven

Jag vill gärna vara med i tävling🙏

19 Laila:

skriven

Bästa Esmaralda.
Jag skulle bli överlycklig om jag vann det fina må bra paketet.
Kram 🧡💜❤

20 Lotta:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla för att få ordning och reda bland alla energier 😀🙏.

Kram L

21 PiaS:

skriven

Hej Es,

Jag har funderat på att provat att rena ut energier i mitt hem, tror att det skulle vara bra. Så jag är gärna med och tävlar.

Med vänlig hälsning
PiaS

22 Susan:

skriven

Åh va gulligt av dig, klart jag vill va me...plötsligt händer det kanske...att jag har turen med mig🍀

Susan

23 Sessan:

skriven

Oj vad mycket!
Självklart vill jag vara med och tävla :)

24 SusanneAmalia:

skriven

Vilken låda..
Så underbart av dig att ge detta till någon som behöver

Jag är gärna med i tävlingen..

Behöver rensa ur få goda energier. In med kärlek glädje tur och handlingskraft. Ut med elaka energier..seghet och tröghet..
Livet ska levas med glädje..
Önskar dig en underbar dag och MC en härlig onsdag.. Med Svanar och vårdofter.
Glädje och vårkram till alla.

25 Dina :

skriven

Hej Ezmeralda,
Varför slutar F fråga mig om att dansa tango?
Tack 🙏

26 Skorpan:

skriven

Jag delatar i tävlingen :).
Så shittigt som det är hos oss nu skulle goda energier göra det mycket bättre.
Tack Es!
Vila...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

27 Nd:

skriven

Hej !!

Jag skulle bli väldigt glad om jag fick äran och vinna något av grejerna.

Mvh Nebile

28 Maria:

skriven

Är med!! :D

kram/Maria

29 Xam:

skriven

Hej!
Är gärna med och tävlar.

Kram

30 Kristin:

skriven

Her er det så mange interessante ting, kjære Esmaralda, så jeg vil svært gjerne være med å konkurrere.
Nå har jeg ingen vinnerlykke, men skulle jeg være heldig, må jeg betale porto, for det er dyrt å sende til Norge.
Vi får se hva som skjer.
Ønsker en god dag.
KRAM!!!

31 Louise:

skriven

Jag är med och tävlar äben om jag aldrig har turen på min sida. Håller tummar och tår.

Ha en bra dag. Kram

32 Helena Ir:

skriven

Hoppas på tur att detta vinna.
Med detta paket ska olyckor försvinna!

Ha en bra dag :)
Kram

33 Andreas:

skriven

Absolut att jag vill vara med och tävla. Ha en bra dag.

34 Cecilia:

skriven

Woow vilket pris. Riktigt generöst av dig Esmaralda. Jag avstår från tävlingen och hoppas den kommer till användning för någon som behöver det. Kramar

35 Jultokan:

skriven

Detta vill jag verkligen vinna, kram

36 Lotta B:

skriven

Å jag vill vara med i tävlingen! Håller på att vänja mig vid ett nytt hem, nytt område med en del bus runtom. Nya hemmet behöver goda tankar och positiva saker.
Kram, håller tummarna ❤️✊🏽

37 Artisten:

skriven

En vinst av detta känns som om det är just vad jag behöver nu.

38 Ewa:

skriven

Jag brukar inte ha tur men håller tummarna och hoppas på vinst den här gången. Fantastiska saker. Kram och tack för denna möjlighet

39 åsa:

skriven

hej e!

Jag vill så gärna vara med i tävlingen. Behöver rening o stöd nu. Då jag mår blandat. Speciellt nu när jag blivit biten av en katt i Påsk i Sth. 5 ggr akuten o en med ambulans. Sjukvården gjorde inte rent o gav mig inte mig pencelin föränn några dgr. Blev sån infekterad att halva armen svullnade upp som en boll. Nu efter 10 dgr går svullnaden ner o jag får ombyte på bandage på vårdcentralen . lång historia. ser mer ljuset nu. så jag hoppas på denna tur. kram kram Åsa

40 Birgitta:

skriven

Hej🙂!

Jag deltar gärna i utlottningen...ett spännande paket 😍.. har upplevt energin i huset som tyngre o jag själv mår inte heller bra så jag hoppas jag har turen med mig o vinner denna gång.

Kram Birgitta

41 Johanna:

skriven

Oj vad mkt fint💖 vill gärna vara med och tävla🤗

42 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Wow ! Vilken gåva !
Är gärna med och tävlar om detta rejäla städpaket !
Vi håller tummar och Tassar.

Ha en fortsatt trevlig Tisdag !
Va rädd om dig

Kram Anki med flock

43 Jen. :

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla. Skulle få mig att må lite bättre och bli gladare tror jag

44 Mimi:

skriven

Hej!

Jag vill gärna vara med i tävlingen. Behöver rena mitt hem. Misstänker att det finns andar här som väcker mig på nätterna. vaknar flera gånger. Får aldrig sova en hel natt. Känner mig aldrig utvilad.

Kram

45 Alina:

skriven

Hejsan fina Es och resten av bloggfamiljen!
jag vill jättegärna vara med i utlottningen!

hälsningar
Alina

46 H:

skriven

Hej! Jag vill vara med och tävla. <3

47 Smulan:

skriven

Vilken fin vinst, vi flyttar snart och hade varit så kul. Att vinna detta då det verkligen skulle hjälpa till med den nystart som hela familjen behöver. Så vi verkligen kan få bort dom negativa energierna och börja om på nytt.

48 Catarina:

skriven

Jag vill gärna vara med på utlottningen.

49 Solstjärnan:

skriven

Jag deltar i tävlingen 😊

Vilken toppen fin idé av dig att lotta ut en skattlåda som denna😊

Här finns många fina verktyg som kunde hjälpa mig att komma till ljusare tider.

Kram Solstjärnan ☀️

50 Stenis:

skriven

Hej Då!

Jag är gärna med och tävlar! Jag gillar allt som lottas ut!😍🙏

Kram

51 Stenis :

skriven

Hej Es!

Jag är gärna med och tävlar. Gillar allt som lottas ut!😍🙏

Kram

52 Tiss:

skriven

Jag vill jättegärna vara med då jag nu befinner mig i en rejäl svacka, har nyss haft ett tufft samtal med min samtalskontakt om just dåliga energier och vad jag ska göra för att bli kvitt dom (absolut inte lätt). Det skulle vara fint med lite hjälp på vägen.

53 AnnaPanna:

skriven

Hey allihop!

Vilket gottepaket! Det vill jag gärna vara med och tävla om. Jätterenovering pågår av fastigheten jag bor i och vem vet vilka energier som dyker upp efter det.

Ha en fin dag, alla!


Anna

54 ettolave:

skriven

Vilket fint vinstpaket. Skulle passa mig då jag är mitt i min mediala utveckling. Önskar vägledning, rening och ny energi på resan.

55 Mandarin:

skriven

Vad generös och härlig du är Esmarslda! Jag vill gärna vinna detta paket med alla härliga saker, behöver dem verkligen 🙏 Änglakort, salvia, kristaller och allt annat fint skulle verkligen komma till användning för mig ❤️

56 Ghostwriter:

skriven

Vill gärna delta denna gång. Jag behöver påfyllning, lite extra energi och skydd då det varit väldigt mycket på senaste. Jag vill också träna djupare level i min mediala förmåga och lära mig korten.



Kram

57 YR:

skriven

Hejsan. Jag e jättegärna med på utlottning av dessa grejer. Tänker ta bäde psykisk o fysisk vårstädning i år. Bara väck med tung skit.. Lätt o säga. Men ska försöka. Detta skulle ju vara en stor hjälp på vägen. O röka ut de sista tunga vore inte helt fel..
Må så gott alla. O trevlig vår.

58 J:

skriven

Hej
Vill gärna vara med i utlottningen!

Kram

59 Anna E:

skriven

Vill vinna,behöver all hjälp jag kan få <3

60 C:

skriven

God tidig eftermiddag!
Jag anmäler mig till utlottningen!
Kram till er alla💕🍀

61 en_mormor:):

skriven

Hej Es!

Jag vill väldigt gärna vara med i lottningen!

KRAAM <3

62 Khaleesi:

skriven

Jag vill vara med! 😊💚

63 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomiddag kära Es🤗💞🌞

Åh vilken vacker gåva till den som har turen att vinna den! Hoppas på tur den här gången det fanns mycket som skulle kunna hjälpa mig må bättre igen!
Håller tummar o tår att denna underbara gåva jag får✊🍀✊

Jag är gärna med o tävlar🤗

Så snäll du är Es🌹❤️🌹

Kram o kärlek 🤗❤️

64 Emra :

skriven

Jag vill vara med i utlottningen och hoppas på positiv energi.🤗

65 Mirre:

skriven

Amen så lyxigt!🤩

Jag är gärna med och tävlar❤️
Kramis!

66 Mamman som varit med från början :

skriven

Åh jag vill jättegärna vara med på denna utlottning 🙏❤️

Inte främst för egen del utan för mina barn där båda men främst den ena lider av psykisk ohälsa.

Jag är beredd att ta till vad som helst som kan hjälpa mina barn att må bra och även för min egen del så att jag kan ”hålla ihop” och orka vara en bra mamma.

Just nu går all min kraft till att stötta barnen så mitt eget liv känns som ett visset löv ungefär.

Det finns liksom inget mer än att orka hålla ihop.

Så detta mirakelpaket sätter jag stort hopp till ❤️ för oss alla tre härhemma 🙏❤️🤗

67 Sus:

skriven

Hej
Vad kul
Jag är gärna med i tävlingen
Love sus

68 Lina:

skriven

Jag är gärna med i tävlingen 😊

Kram🌞❤

69 Citronfjäril:

skriven


Hej Esmaralda,

Är gärna med i lottningen❤️

Kram

70 Lotta S:

skriven

Ja tack, gärna!

71 Mimma:

skriven

Så roligt med en tävling!
Jag är med 🙂

72 Ålahued:

skriven

Ja jag är med, kram :)

73 Dejsan:

skriven

Jag är gärna med på utlottningen av grejerna. Har suttit och skrivit ett långt inlägg, men suddade bort det. Antingen vinner jag eller så inte. Jag håller tummarna.

74 Mercan :

skriven

Är gärna med och tävlar 😊

75 Maja:

skriven

Hej,

Jag är jättegärna med i tävlingen :-)

Kram

76 Lydia💕:

skriven

Åh jag vill gärna vara med kanske inte behöver flytta om jag kanske kan rena detta hem och känna mig lugn och trygg där jag bor för att sen ta tag i mina andra bitar som jag kan engagera mig i va fina saker 🥰

Lydia💕

77 M:

skriven

Vilken underbar tävling! Vill också vara med. Hade varit bra med nya positiva energier mm när jag nu tillsammans med mina kollegor ska vaccinera 25.000 pers i veckan för att få bukt med denna pandemi. Kram

Skorpan: Är även jag stolt över dig!

78 Diana:

skriven

Jag är gärna med och tävlar 🙏🌟🥰

79 Fanny2:

skriven

Jag vill jättegärna vara med och tävla. 💜



Kram

80 Ia:

skriven

Hej
Jag är gärna med och tävlar.
Behöver energi, kunna sprida energi till mina närmaste

Kram

81 Mariposa :

skriven

Jag är jätte tacksam för dina fina kommentarer och svar.
Jag är glad att du finns på jorden
Kram från mig
❤️❤️

82 Åsa:

skriven

Tack, jättegärna 💐

83 Skorpan:

skriven

Tack M!
Tror andra är mera stolta än jag ;D.
Kram Skorpan

84 ullie:

skriven

Hej hej
jo men jag är jätte gärna med många bra saker där som behövs så hoppas på tur
ha en fin morgondag kram ullie

85 Emma:

skriven

Min salviabunt brändes hemma hos en vän för att rena hennes hus. Jag skulle gärna vinna en hel kartong med grejer för att vårstäda huset o bjuda in goda energier till mitt eget hus. Hoppas på tur!

86 Idaindaworld:

skriven

Kärlek

87 Kajsa:

skriven

Vilka fina grejer. Jag har varit nyfiken på Änglakort länge för vägledning. Vill jättegärna vinna, tack!

88 Mandarin:

skriven

Vad generös och härlig du är Esmarslda! Jag vill gärna vinna detta paket med alla härliga saker, behöver dem verkligen 🙏 Änglakort, salvia, kristaller och allt annat fint skulle verkligen komma till användning för mig ❤️

89 Pamela:

skriven

Hej!
Jag vill gärna vinna en kartong med godsaker.

Mvh Pamela


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: