Tävling !!!!!

 
 

Livets träd symboliserar styrka, kärlek och evigt liv och är  är helt enkelt en symbol för själva livet

Och nu kan du vinna ett vackert Livets Träd halsband

Halsbandet är tillverkat i återvunnet material  och är ett hantverk med tygkulor i olika färger

Det   är handgjort i ett indisk kvinnoprojekt och  de ser inte exakt lika ut.

Vill du vara med och tävla om smycket – då ska du  posta en kommentar och tala om att du vill

 delta i tävlingen.

I dag besvarar jag inga frågor utan idag handlar det bara om tävling.

Tävlingen pågår  under dagen och fram till klockan 24 i natt

I morgon meddelas vinnaren !

Välkomna att delta

Kram & kärlek 💗

 

P.s. Kan ju tillägga att det blev inget partajande hos Nettan igår... jag vaknde med lite nästäppa och snuvighet och bokade av , för Nettans bästa.

Just in case.

Men det blåste över och är frisk och pigg idag !!

 
 
 
1 Läroliv:

skriven

Så skönt att det blåste över, du få ha en riktigt fin söndag.

Kram

2 Fjärilen:

skriven

Så vackert med så glada färger på livets träd . Vill vara med i tävlingen och hoppas på tur 🙏🤗

3 Dunegull:

skriven

Är gärna med och tävlar.
Kram

4 tcremz:

skriven

Günaydın es, Tebrik ediyorum güzel bir yarısma🌷
Kram

5 sussie:

skriven

Hej Esmaralda! Jag vill gärna delta i tävlingen om att vinna det fina smycket. Kram

6 Jeanette :

skriven

Hejsan 👋🏻
Jag skulle jättegärna vara med och vinna detta fina halsband.🥰 då skulle jag ge det till min älskade dotter som går igenom en tuff tid i sitt liv.❤️Kramar

7 Skorpan:

skriven

Vilket ovanligt halsband, skulle jag aldrig ha tålamod att knåpa ihop. Synd att det inte blev nån middag med Nettan, men tur att du inte fick nåt värre Es!

Själv vaknar jag typ varje morgon med snuva o täppt näsa, har jag gjort i flera år, det har väl nåt namn också så en förklaring finns, men inte kommer jag ju ihåg den ;). Kanske denna pandemi inte heller började i Kina utan... ;).

Mitt syndiga agerande gjorde sig påmint i drömmen på morgonkvisten. Där hade man "parkerat" ett flygplan bredvid vår hemväg för att tömma frakten o det fanns en disk där i hallen där man billigt kunde köpa parfym o annat. Jag gick också dit o efter ett tag kom jag på att jag inte hade nån mask på, spik o panik. Förstod mig dock inte på hur det kunde finnas så mycket folk som varit ute o rest i dessa tider. Min kusin kom också dit, med mask på, som sig bör för en som arbetar inom vården. Månne hon vill säga mig nåt ;)?

En längre morgon i sängen än jag hade planerat, men det är långt till nästa sovmorgon o det behövdes så... Hinner kanske trots allt göra nåt idag ;).

Ha en bra dag!
Här har vintern återkommit o det snöade så fint igår o nu är det flera grader kallt, härligt!
Kram Skorpan

8 Felicia:

skriven

Jag vill gärna ha de!

9 Linda N:

skriven

Åh, så vackert! Jag är gärna med och tävlar. Kram!

10 C:

skriven

Godmorgon 💕🍀☕
Jag är gärna med och tävlar 💕
Kram

11 55:

skriven

Hej. Vad fint smycke och jag älskar träd. Tycker det är fin symbol för livet. Jag vill bära det mot mina äldre dagar. 60+

12 Alie:

skriven

Fantastiskt vackert, vilket hantverk! 🌟
Jag önskar deltaga i denna tävling! 🙏

Önskar alla en fin Söndag! ❄️
Kram :)

13 Krystyna:

skriven

Så vackert och jag håller tummarna att jag ska vinna, kram.

14 Försöker hålla in tårarna:

skriven


Hej! Igår fick jag höra ord som sårar mig fast jag egentligen inte är förvånad. Jag har i stort sett brutit kontakten med min pappa för han är en elak person egotrippad och väldigt ointresserad. Orkar inte berätta allt men jag har alltid haft dålig relation till honom för han utstrålar bara dålig energi och han tar bara energi från en. Så har bara dragit mig undan.

Till saken är att igår fick jag Veta av hans bror som vet hur vi barn har haft det sen vi var barn när det gäller han. Att min pappa sagt att han inte har kontant med mig och att han äntligen bara har huvudvärk eller är stressad att ha mig i hans liv . Och hans nya flickvän sa samma sak. Min farbror blev ledsen att höra det ...hur kan man säga så om din dotter.

Egentligen är jag inte förvånad men man blir ledsen och jag känner nu ännu mer att jag inte vill ha kontakt med honom. Är nu bara glad att vi ska ha bröllopet för oss själva.

Men det tråkiga är att dom ser allt som är är mitt fel hela tiden han ser aldrig att han är problemet. Men han lyckas verkligen få en att känna sig inte värd något eller att det är ens fel med allt. Ringer och säger att jag ej tar hand om mammas grav... listan kan göras lång.

Vad ser du kring detta är allt mitt fel är det jag som är dum i huvudet och problemet i allt ?

Kram ledsen tjej som saknar sin Mamma

15 Tuss:

skriven

Hej,
Tycker han att jag är lite för lat i mitt jobb?
Kram

16 Mamman som varit med från början :

skriven

Oooh så häftigt halsband! ❤️ Jag brukar inte använda smycken, mer än örhängen men detta var så fint! Jag har alltid varit förtjust i livets träd! Så jag sällar mig till skaran som vill vara med i utlottningen 🙏

17 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Väldigt vackert men jag avstår tävlandet <3
Så skönt att det blåste över ! Var rädd om dig <3

- 13 strålande sol !!! Älskart !

Täcke till Moses fixades medelst Gaffatejp Gummisnoddar och Eltejp ! Men om pojken sen ville ha på sig skapelsen...han skaka rulla och försökte få av sig det haha Men mattes "anordning" höll !

Njut av snö och SOL <3

Kram Anki med täckt flock

18 Bellagio:

skriven

Är jättegärna med och tävlar 💕

19 YR :

skriven

Goförmiddag. Vilket vackert halsband..
Jag tävlar gärna. Skulle behöva lite extra skjuts just.
Ska köra 3 jobb ett tag för att både jag behöver ekonomiskt. O de personalmässigt.. Får väl vila framåt våren. O träffas o umgås får man ju inte ändån..
Jag gör vad jag kan för att kunna bo kvar.. Segt. O efter juni /terminslut vet jag inte ens om jag har något jobb. Om du ser nåt får du gärna lugna mig. God vinterdag. Här e vackert som en tavla. Ska ut o gå strax. Solen lyser in så dammet syns haha. Vill inte se. . Går väl in igen när solen gått ner..
Ha det så gott

20 Lydia💕:

skriven

Oh va fint halsband det skulle jag vilja vinna och vad skönt att du inte blev sjuk men det är bra och vara försiktig och nu hoppas jag att alla ska få sprutor så den här epidemin slutar kram
Lydia💕

21 Olga:

skriven

God morgon ❤️
Önskar gärna vinna halsband!
Hälsningar "oroliga mamman"

22 Isa:

skriven

Hej, är gärna med och tävlar om halsbandet :)

23 Olga:

skriven

God morgon,
Önskar gärna vinna halsbandet!
Hälsningar "Mamman"

24 Luns:

skriven

Så bra att det blåste över! Ha en fin söndag. Kram

25 Eva:

skriven

Är gärna med och tävlar!

26 Från Sol:

skriven

Jag vill absolut vara med att tävla om detta fina halsband. Kram alla

27 mamman:

skriven

Absolut att jag är med och tävlar, så fint ! Kram

28 Artisten:

skriven

Jag deltar i tävlingen med glädje, kram

29 Maggan:

skriven

Hoppas jag har tur för detta vill jag verkligen vinna, kram

30 Sima:

skriven

Hoppas på tur, kram

31 Fanny2:

skriven

Jag vill vara med och tävla. 💜

Ta hand om dig, Es! 💜

Kram

32 Carina:

skriven

Vill så gärna vinna detta fina. Kramar.

33 Misstjejen:

skriven

Till 14 "försöker hålla in tårarna"

Det är inte din fel att det blir så. Han som gjorde dåligt valt. Även om mamma har dog längesen och hon är säker fortfarande stolt över dig ändå. Han pappa förstår inte riktigt. Det är bättre att du inte bryr dig mer om det och går din vägen även skapa en bättre livet utan honom.

Det är hans problem att valt svika dig även om hans kvinna påverkar säker också. Oavsett hur du var som barn eller något. Det är inte din fel att det blir så.

Du är såna person som du gjorde egen valt och allt. Oavsett hans åsikter eller något är inte värde att lägga energi på.

Var starkt och det finns bättre möjligheter framför dig livet. Om du vågar då bara välja det.

Mår inte dåligt över det bara. Var ledsen är okej men ihågkomna att det är inte din fel.

Det finns andra som tycker om dig också och det är värde att du lägga energi på.

Var inte må dåligt över det. Pappan förstår inte säker bara...

Men var starkt och smälta in bara... det kommer bättre tider. Det finns inget som du kan gör åt det mer men det finns andra som vill mer om dig.

Ihågkomna det är inte din fel...

Ha det bra och hoppas du får en bra dag idag

34 Cattiz:

skriven

Vackra färger! Är gärna med och tävlat om detta fina smycke :)

35 Khaleesi:

skriven

Åh,vad fint! Jag vill gärna vara med och tävla! 😊🌸

36 Zita :

skriven

Hej! Esmaralda tror du det kommer gå bra för mina döttrar som bor i Stockholm Man är alltid orolig som mamma vill att dom ska tro på sig själva. Kram 😃🌟🤗

37 En Ängel med Stort hjärta :

skriven

Gomiddag kära Es!

Åh det vackra halsbandet skulle jag både behöva o vilja bära. Nu vet jag att du egentligen inte går efter kommentarerna i tävlingar. Men jag skriver ändå varför jag så gärna vill vinna det. Ett 2020 har varit tufft för de flesta men på olika vis. Mitt 2020 har fortsatt in på 2021...tyvärr!
Det har bestått av cancer, strålning, inlagd på sjukhus med misstänkt Covid-19, cancer på annat ställe, operation för cancer - igen, svårt sjuk i covid-19 o inlagd med syrgas m.m. Med facit i hand strålningsskador o covid-19 lunga, olyckshändelser inom min lilla familj.....
Så jag behöver verkligen Styrka o Energi för orken är ganska låg. Har fått den covid-19 varianten som tar lång tid att hämta sig efter! Hosta, frossa o feber kommer lite då o då fortfarande har ingen smak eller lukt ännu och är inte hungrig bara såååå trött!
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Så jag gör ett försök att vinna Livets Träd, kanske kan det ge mig styrkan tillbaka....

Krya på dig kära Es 🙏❤️🌹

38 Lisa:

skriven

Hej

Tävlar gärna om det fina smycket :)

Kram Lisa

39 Helena Ir:

skriven

Vacker, men eftersom jag inte brukar bära halsband, så hoppar jag denna utlottning.

Skönt, att du är piggare igen..
Önskar dig en skön dag!

Kram

40 Marie:

skriven

JA JA JA JA så underbart vackert, vill så gärna vinna. kram.

41 Vitlilja :

skriven

Vilket vackert träd 🙏
Är gärna med i tävlingen.

42 Fiskaren:

skriven

Är gärna med och tävlar

43 Kersti:

skriven

Det halsbandet hoppas jag få vinna, kram

44 Lisa.A:

skriven

Är gärna med och tävlar.
Kram

45 <3:

skriven

Stämmer det att killen på A har spridit falska rykten om mig? Innan jag blir förbannad. Det låter som det kan vara sant. Vad ser du?

46 Ester:

skriven

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla om det vackra och ovanliga halsbandet!

Kram

47 A.d:

skriven

Hej kära Ez.

Kommer jag hitta ett annat jobb snart. Detta börja bli påfrestande snart.

Kram har det bäst

48 Marie:

skriven

Under inskolningarna på förskolan brukar jag ha på mig smycken som ”fångar” barnens blick, Gärna något som de kan känna på också. Hoppas på detta fina och roliga🌷Marie

49 Anna:

skriven

Vilket fint halsband!
Vill gärna vara med i tävlingen 😊

50 Mimma:

skriven

Jag är gärna med i tävlingen😊

Mimma

51 Mercan :

skriven

Jag vill också gärna vara med i tälingen 😊

52 Anastasia:

skriven

Är med

53 Maggan:

skriven

jag hoppas på vinst, kram

54 Anna:

skriven

Kära Es!

Hoppas du mår bättre idag.
Har en liten fråga ocg hade behövt ditt kloka råd. Du brukar alltid pricka rätt. Jag har dejtat en man sen sept. Vi är väl ett par nu. Han är väldigt sparsmakad när det kommer till att visa känslor/bekräfta mig. Ibland oroar jag mig för att det är för att han helt enkelt inte känner tillräckligt för mig, eller om det beror på att han helt enkelt är väldigt försiktig/på sin vakt då han tidigare hade en lång relation som var extremt destruktiv där hon var notoriskt otrogen. Vad är din känsla? Bör jag ha lite tålamod?

55 Smöla:

skriven

Jag deltar gärna i tävlingen.

56 Jen. :

skriven

Jag är gärna med och tävlar

57 Bojan:

skriven

Hej,
Jag deltar gärna i tävlingen 😁💕

58 Louise:

skriven

Testar lyckan och är med och tävlar.

Håller tummar och tår.

Kram och hoppas dù måf bättre.

59 Louise:

skriven

Testar lyckan och är med och tävlar.

Håller tummar och tår.

Kram och hoppas dù måf bättre.

60 Ia:

skriven

Hej
Jag är gärna med och tävlar 🌳

61 Helena i Uppsala:

skriven

Vad vackert! Och dessutom till välgörande ändamål!
Jag är absolut med i tävlingen!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: