Tre gästbloggare.......

Tre gästbloggare:

Även en sur gammal tokfia som jag  kan ändra  inställning.

Jag har aldrig haft mycket till övers för spådom, medialt, healing och liknande.

Har alltid tyckt att det är lättlurade och svaga människor som ägnar sig åt sådant.

Så drabbades jag av ett rejält trauma och blev alldeles blockerad och i den vevan  fick jag syn på Ez blogg.

Jag tänkte att det får bära eller brista  så jag bokade en spådom och en distansregression.

Ärligt talar hade jag inga förväntningar alls.

Min spådom anlände och det var mycket läsning men jag kände att den var riktad till mig rakt av och gav det jag behövde just då. Ett konkret tips som jag skulle ta tag i genast och det gjorde jag också.

Jag träffade den personen jag skulle träffa enligt spådomen och  började se klarare på min situation och kunde även se lösningar.

Healingen gav mig den styrka jag behövde för att genomföra det som spådomen talade om för mig.

Egen envishet hjälpte till.

Därmed har jag tagit ett kliv framåt och mår betydligt bättre idag.  Har man prövat allt och allt misslyckats då  försöker man med sådant som man kanske inte normalt skulle göra.

I veckan ska jag få healing nummer två och det längtar jag efter. Att känna hur de starka energierna rusar genom kroppen är ju som att få världens kick.

Jag vill bara säga tack Ez för att du finns och gör det du gör. Själv har jag helt ändrat inställning nu när jag av egen erfarenhet VET  hur lyckat det kan bli och att det verkligen fungerar.

Stor kram och glad påsk från Tokfian

 

 

Hej Ez

När jag fick din healing så satt jag i min skönaste fåtölj och försökte slappna av.

Det var svårt i början. 

Jag var lite stressad först och jagade upp mig över att jag inte kunde slappna av.

Plötsligt så sögs jag bara med och promenerade med dig längs stranden. Du lade dina händer på mina axlar och jag kände hur smärtan i ryggen och i själen löstes upp.

Känslan är obeskrivbar.

  Efteråt var jag gladare, friskare och piggar och kände för första gången på länge att det fanns en mening med mitt liv.

Miljoners tusen tack kära Ez hälsar Pia

 

 

Till Esmaralda, jag vill säga tack för den spådom jag fick för ganska länge sedan.

  Det blev som du spådde och nu bor jag i huset vid vattnet och med liten trädgård med fruktträd. Till och med den spådda glasverandan finns här.

Jag insåg vad jag själv hade att göra för att leva den drömmen och styrkan att klara detta kom via  seansen.

Jag är oerhört tacksam.

Kramar från Siv

 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer det blir bra med C kvinna på eftermiddagen?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Det kommer inte väl att Magnus Carlsson gratta mig? Jag tänker aldrig betalar för någon som ska gratta mig utan bara gör det för gratis...

Jag har skicka en kommentar i instagram i måndags. Kommer han gratta mig?

Så annars hoppas jag att han gör i tanke åt mig...

Ha det bra

Svar: Känns inte riktigt som att du ska hoppas på detta, kram :)
Esmaralda

3 Jossan:

skriven

Att inte ha din blogg uppdaterad när man vaknar gör en lite orolig faktiskt haha.

Idag ska jag fixa lite och åka till jobb en sväng, inte jätte sugen egentligen men har lite att fixa innan tisdag. Låg och pratade med T igår i typ 3h han kn prata den killen.. Tror du han vill följa med på lördag till mamma o pappa? Jag tror han vill men Corona hindrar honom. han fick tillbaka ett negativt svar nu i natt..

Kram

Svar: Ja, det var ju mitt eget slarv som gjorde att bloggen idag blev senkommen ! Jag tror också han vill, men ta det varligt, med tanke på Corona kram :)
Esmaralda

4 Sessan:

skriven

Kul att läsa.
Och tack Es :)

5 Crazy catlady :

skriven

:-D

Här ovan mitt leende när ni delar era upplevelser på bloggen! Mina absoluta favoritinlägg.

Kram Tokfian, Pia och Siv!

Smusslar in en fråga: Gjort en helomvändning i vänskap och bjudit in nytt, bland annat en som blivit en nära vännina. Får du till dig något om någon mer kommer utvecklas och komma nära, och om det kan bli något järngäng mellan några av dessa?

Kram på er andra med 🙆‍♀️

Svar: Ja, några av dem kommer nog trivas fint tillsammans.. men inte alls... kram :)
Esmaralda

6 Skorpan:

skriven

Tack till gästbloggarna, himla kul att läsa om spådomar som slagit in o healing som hjälpt :)! Önskar er fortsatt lycka till.

Trodde att det hade hänt nåt då ddt inte fanns nåt nytt inlägg att inta med kaffet idag, bättre för linjerna utan bulle ;). Du behövde nog lite ledigt såhär inför stundande påsk, kanske kvasten behövde servas ;)?

Blev inte att söka några jobb förra veckan, det ena var ren på slutrakan o det andra ja där saknades personkemin totalt, faktiskt kändes det totalt fel o det är väl en märklig känsla att känna under ett samtal!? Idag ringde jag om ett annat jobb o på basen av samtalet vet jag att jag inte har den erfarenhet som dom söker, det var en konsult jag talade med, men det lät som ett jobb där det finns mycket att göra o en massa att lära sig. Så finns det alls nån chans på det jobbet Es eller är det helt onödigt att sätta nåt krut på att söka? Office manager...

Här är det lugnt, tror bestämt att de flesta tagit kvasten o åkt iväg o firat påsk :).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ja, kvasten behöver ses över... snart är det ju dags !! :) Det var jag som slarvade och tryckte på att inlägget skulle publiceras typ kl 11 idag... så tokigt ! Jobbet du känner dig tveksam kring, chansen att få det är runt 40 %, kram :)
Esmaralda

7 Hon:

skriven

Hej,
Ser jag nånsin ut att bli kvitt dethär viruset som jag fick av han? Misstänker att han återinfekterar mig..
Kram

8 Dunegull:

skriven

Vad kul att läsa, roligt att det stämt och att E kunnat hjälpa er!

E! Vill oxå säga stort tack för den tid du ger oss här på bloggen. Du är en fantastisk människa ❤️

Spela padel imorse med en kollega jag inte sett på längre. För ett år sedan kändes han spännande och det va svårt att att sätta finger på. Det kändes som lite spännande men inget mer hände och vår kontakt rann ut i sanden. Hur kände han idag när han såg mig? Får du ngn känsla? Bara av ren nyfikenhet? Jag är själv inte intresserad av ngt seriöst men han är en spännande person. Undrar bara över hans känsla?

Kram

Svar: Du är också fantastisk ! Han blev glad när han såg dig, en positiv känsla från hans sida, kram :)
Esmaralda

9 Läroliv:

skriven

Så fint och tack alla tre för era berättelser, det är en glädje att få läsa om hur livet kan gestalta sig för var och en med Esmaraldas hjälp.

Kram

10 She:

skriven

Finns det chans att jag träffar nån i sommar eller upplever romantik?
Kram

Svar: Javisst finns chansen, kram :)
Esmaralda

11 Lenafena:

skriven

Tack för ditt oändliga tålamod med mig och min familj! Jag hoppas jag kan må bättre och att spådomarna slår in! En riktigt glad påsk önskar jag dig, du är som en fyr i mörkret!

Svar: Det kommer ljusna, jag vet det !! Sänder dig massa goda energier, stor kram :)
Esmaralda

12 <3:

skriven

Vad mysigt att bo vid vattnet bland fruktträd.

Es har MH snackat skit om mig till A ?
De har börjat med parmiddagar. A är väldig skvallrig av sig på salongen.
Kram

Svar: Nej, något skitsnack kan jag inte känna in, kram :)
Esmaralda

13 Hm:

skriven

Hej!

Kommer Mattias höra av sig någo mer?
Kram!

Svar: 70% att han hör av sig, kram :)
Esmaralda

14 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Jag har en känsla av att jag får leva som singel resten av mitt liv. Det känns helt okej då jag accepterat det. Men jag kan undra hur jag kommer att ha det som äldre och pensinär. Om jag blir så gammal att jag får uppleva det.

Kommer jag att klara mig ekonomiskt eller kommer jag att få en minimal pension så det blir att hanka sig fram?

Kram

Svar: Du blir gammal, du kommer klara dig bra ekonomiskt och du kommer inte leva ensam... kram :)
Esmaralda

15 Helena Ir:

skriven

Härligt tjejer! Tack för att di delade med Er :)
Även jag har fått en Egen healing, för rätt många år sedan när jag hade ett annat boende. Jag hörde röster och såg en hel del, bland annat så såg jag ett flervåningshus. Efter healingen så ritade jag detta på ett papper. Detta papper hittade jag sedan en tid efter jag flyttat in där! Så såg det ut!!

Funderar själv på när jag skickat, inte alltid det lyckas perfekt. Men jag har märkt att när jag gör det till en speciell familj i släkten så både ser och hör jag mer än annars. Så var det även sist.. Där får jag in kanalerna rätt fort :) Kanske de också är mer mottagliga?

En uppfriskande promenad i lättregn har jag hunnit med.

Ha det så bra!

Kram

Svar: Du är bra på att skicka healing, oavsett hur det känns så har du det i dig... kram :)
Esmaralda

16 Krystyna:

skriven

Jag fick healing av Ez och en insikt. Lyfte luren direkt och ringde och plötsligt blev mitt liv förändrat till det bättre. Otroligt. Kram

Svar: Kram :)
Esmaralda

17 Kerstin:

skriven

Jag fick seans av Ez och där skrev hon om en hund med prickar och olika färg på ögonen. Då var det inte aktuellt med hund för mig pga mitt arbete. Sedan var det dags och jag besökte hundar för adoption och plötsligt fanns den hunden där med prickar och olika färg på ögonen. Jag behövde inte tänka länge. Nu har Fabbe varit med mig i två år och vi är de allra bästa vänner. Mer rätt än så här kunde det inte bli. Kram :)

Svar: Underbart och ni passar alldeles perfekt för varann, kram :)
Esmaralda

18 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda min bror har födelsedag i 17 April 😊 min syster vill hjälpa min bror till att shöpa bil till födelsedagen 🙂 Esmaralda blir det något efter April 😊 eller blir det lägenhet i stället 😊 du sa att det finns shans till lägenhet iår och bil kommer 😅 😅 😅

Svar: Jag ser tyvärr inte svaret, ser bara att bil och lägenhet kommer så småningom men inte exakt när och inte hur.. kram :)
Esmaralda

19 Browallia :

skriven

Ibland vill man vara någon annan för en stund... Det var inte så lätt att byta alias som jag tänkte mig, efter ca tio år som Browallia har det blivit som min identitet på sociala medier. Nu är ”Längtas blå blomma” tillbaka som sig själv igen :D

Vilka fina betyg du fått av dagens gästbloggare, jag gläds med dig!

I början av året frågade jag om sonens sambo väntade barn och du såg att det fanns en möjlighet till att det var så. I helgen när jag berättade för sonen att två av hans kusiner väntar barn så sa han tvärt att det inte var aktuellt hos dem. Jag har hela tiden de varit ett par haft en känsla av att det kommer bli en annan kvinna som blir mor till mina barnbarn. Vad får du till dig?

Önskar dig en fin dymmelonsdag, helt otroligt att det redan är påsk det var ju nyss jul. Kram Browallia

Svar: Ja, positiv feedback är så roligt !! Ja, det kan vara så att de bryter upp.. inte helt säkert dock.... ja herregud, här går det undan, jul..påsk och snart midsommar... kram :)
Esmaralda

20 Xam:

skriven

Hej!
Kul att läsa idag,och att ni delar med er.
Har oxå fått en del seanser o healing genom åren,och det är bara positivt.

Kommer saker o ting att falla på plats nu och tillvaron bli lite lugnare?

21 Skorpa:

skriven

Tack Es!
40 procent är inte speciellt mycket ;).
Kram Skorpan

Svar: Nej kanske inte, men bättre än 30 %... kram :)
Esmaralda

22 M:

skriven

Gud så roligt att läsa! Es är bäst och det är helande med nya bra insikter. Kram på er!

Så gulligt att ni får vänta med middag till EFTER Glamour :) Har mamsem någon favorit i serien? Hur många år har hon kollat?

Es! Inatt var du med i drömmarna. Du hade tagit din lilla bil ända upp till Sthlm och var med på några jippon. Bla ett där jag fick gå klädd i baddräkt och string och vi bara skakade på huvudet åt allt. Haha hur lyckas man få till sånt här :)

Onsdag och sista Mars. Äntligen! Något skoj på väg till mig?

Kram till dig och mamsen!


Svar: Hon har sett Glamour herregud.. hur länge har det gått på TV ? Tror hon varit med från början ! Jamen vilken dröm... den var ju kul :) Tur i alla fall att det inte var jag i baddräkt och string... :) Positivt och skoj kommer, föst i det lilla och snart.. kram :)
Esmaralda

23 Ghostwriter:

skriven

Fint att dela detta och du förtjänar att höra positivt. När jag var liten så hade jag varken livslust, glädje eller någon form av lycka i mitt hjärta. Jag visste inte hur det kändes att må bra eller vara glad i hjärtat. Andra uppfattade mig nog mest sprallig, busig och glad för det mesta, men jag var mer negativ än själva negativa energin. Tänkte på döden varje dag.

Helt plötsligt vände det. För jag var öppen och började tro på saker. Jag är negativ, orolig, arg, men också glad i hjärtat, positiv från tårna och när man påminner sig ”nej nu ska du va positiv ju” då släpper det mesta.

Det är vad mitt liv handlar om. Innan jag skrev detta meddelande så kände jag mig deprimerad för ett krångel som händer just nu och den energin har gjort mig sjuk. Nu fick jag påminnelsen om att vara positiv igen! HEJA OSS


Stor kram till er

Svar: Ja, du har stark egen påverkan... och det ska du ta vara på... kram :)
Esmaralda

24 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss 😊

25 Lotta:

skriven

Ja, det är ändå helt fantastiskt vas det kan hjälpa med en seans. Läkande helt klart och ett sätt att få hoppet tillbaka och nya tankar för att kunna ta sig framåt. Om seansen jag fick för etthalvår sedan blir sann skulle jag leva min dröm och det känns ju helt overkligt, men jag tror på den 😊💯.

Kram L

26 Louise:

skriven

Okej. Jag drömde något skumt inatt. 2014 gjorde jag en abort och jag vet att hennes själ är här hos oss och hon gör sig kännbar för mig ibland. Inatt var det denna känslan i drämmen. Hon gick barfota och så stampade/tassade hon runt i sovrummet och jag som trodde det var yngste sonen som ibland tassar runt sa jag att sluta tassa runt och gå och lägg dig. Jag blev till medvetandet och kände att någon smekte mig över håret. Det kändes så verkligt. Kan det vara så att någon från andra sidan kom på besök och vem var det i sådana fall?
I samma veva kom jag på en annan fråga i mitt montessoriarbete som jag ska byta ut och kan nog på grund av den komma vidare med texten. Jag har bytt till en annan bloggportal som jag ska testa. Det är någon där man tjänar pengar när man sover. Måste ju få inkomst från någonstans för tillfället. CSN vill ha en massa papprr för att jag ens ska få chans till studiemedel. Blir så trött på dem.
Hoppas dessa papper blir att jag få studiemedel.

Ha en fin dag och tacksam för svar. Kramar.

Svar: Ja du fick ett fint och kärleksfullt besök från andra sidan men jag får ingen klarhet i av vem. Kram :)
Esmaralda

27 Helena Ir:

skriven

Tack <3

28 W:

skriven

Spådomar kan vara väldigt betydelsefulla av flera skäl och i olika skeenden i livet, ibland rent av livsavgörande när allt känns svart. Det ger hopp och kraft att streta vidare och saker blir precis som det ska bli.

En av spådomarna gällande en närstående slog in förra veckan då en ny bostad dök upp och inflytt inom kort precis som Es sagt.

Es, utgör mannen som gjorde ett mycket obehagligt utfall mot dottern idag ett hot? Hon har aldrig tidigare sett mannen i fråga men han gick ned i den gemensamma tvättstugan. Dottern är väldigt skärrad efter det verbala påhoppet idag. Blir det än värre?

Kram

Svar: Nej, jag kan inte se att det kommer bli värre, men fy så otäckt för dottern, förstår att hon blev rädd men ser som sagt inget allvarligt hot mot dottern, kram :)
Esmaralda

29 Bbv:

skriven

Hej!

Vad ser du när det gäller mig och R. Är det helt över eller kommer vi att få kontakt igen med varandra? :))
Kram

30 Kristin:

skriven

Ja, Esmaralda er en veldig dyktig og seriøs dame, som mange av oss har hatt og har stor hjelp av. Hennes healing er utrolig sterk.

Nå har jeg fått min cv19 vaksine, Pfizer. Så er det bare å håpe på at det ikke blir noen spesielt tunge bivirkninger. Om det blir noen, håper jeg de blir lette og går fort over.

Jeg vil ønske en riktig god Påske, kjære Esmaralda.
KRAM!!!

Svar: Ja, mest troligt får du inga biverkningar alls och skulle du få, då blir det lindrig... skönt att få det gjort.. då behöver man inte längre tänka om man ska eller inte ska.... kram och god påsk till dig och din fyrbenta familj :)
Esmaralda

31 Mvp:

skriven

Hej, fick höra av en annan vän att j talade illa om mig.
talade J sanning för mig när jag konfronterade honom?


Svar: Ja, så känns det, kram :)
Esmaralda

32 W:

skriven

Tack snälla!

33 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Har inte hört tillbaka angående ett jobb som eventuellt var aktuellt. Ser du om det finns en chans?
Tack!

34 Anki:

skriven

Go eftermiddag Es
Så roligt att läsa om era spådommar och healingar tre gästbloggare !
Tack för att ni delar med er !

Regnigt men skönt ute ändå . Det kommer explodera i naturen nu . Fågelkvitter redan tidigt på morgonen
Men såå mycket fästingar i år ! Måste vara rekordår. Har redan plockat 3 som satt på Maja och Sessan som jag nu borstar varje ggr han kommer in får jag fästingar som ej satt sig i borsten ..rekord nu 4 st krypande i borsten !Fy Har ju redan haft en sittande i ögonvrån rekordtidigt för mig med ! Tur man är vaccinerad för tbe .

Härligt att du har besök av mamma din .
Ni får trimma era kvastar till i morgon .
Ge henne en extra kram från mig

Kram Anki med flock

Svar: Men fy tusan att du redan har fästingar.. jag hoppades slippa dom där räliga insekterna ett tag till.... MG får en och annan och själv har ja aldrig drabbas.. kan hänga ihop med att jag föredrar asfalt :) Kvastarna ska fixas till i morgon !! Kram från mej och från mamma :)
Esmaralda

35 Hon:

skriven

Hej,
Varför envisas han med att vara här?
Kram

36 Skorpan:

skriven

Förvisso är 40 mera en 30 ;).
Tack Es!

Här ska släpas däck till bilen, blir däckbyte ikväll... Skulle ju inte alls orka med nåt sånt "extra". Karlajobb ;), men ingen karl o då är det bara lilla jag kvar...
Kram Skorpan

37 M:

skriven

Hahaha! Jag tror inte att jag är så mycket bättre i string än dig Es :) Det är för övrigt ett klädesplagg ... eller kan man ens kalla det för det :) som jag inte använt sen tonåren. Bekvämt ska det va!

Glamour firade nyligen 34 år så det har gått lääänge :) Jag har nog kollat i 15 år. Total avkoppling att komma från jobb på akuten hem och kolla på det. Är ju ett skitdåligt program men ändå kollar man :) Kollar mamsen på Robinson också?

Åååh så kul :) Något hint om vad det bra är? Blir ju nyfiken i en strut :)

PS: Meterolog måste vara världens lättaste jobb. Bara chansa lite och få bra lön. 4 dagars fint väder blev istället ösregn. Hur kan man bomma så rejält. Tur att de inte jobbar med sjukvård för då hade folk stupat .....

Kram!

Svar: Nej hon kollar inte Robinson.. men lite andra serier på 7 an, nåt om livet i Alaska tror jag... ja jag var beredd på regn här också och så ska det bli tvärtom... positivt misstag av meteorologerna :) Kram :)
Esmaralda

38 Jen. :

skriven

Gjorde jag fel som sa så till honom under umgänget? Tyckte det var rätt men han blev ju väldigt arg. Så gjorde jag fel?

39 Mercan :

skriven

Esmaralda jag drömde att jag plockar små gröna druvor åt min bror 😆 och att det har kommit ut en tand i min mun på back sidan 😅Esmaralda vad betyder det 🙂betyder det att det ska komma pengar in i familjen 🙂 blir det något från svenska lotto 1,2 med joker idag 😞 du såg inte stor vinst den närmaste tiden 🙂 men ska det komma pengar in i familjen när min bror och syster kommer att ta kredit lån från arbetsplatsen 😅😅😅

40 Tiss:

skriven

Hej, Es!
Min samtalskontakt (behandlare) förstår väl att jag vill bli frisk från min ätstörning även om jag vill ta det långsamt? Vilket hon nu verkar ge med sig lite mer kring.
Jag vet att hon tycker att man ska ta tjuren vid hornen och bara göra't på en gång... och visst det har fungerat förut men i en annan tid (mitt liv ser inte alls likadant ut idag som då) och på en annan plats... Men jag klarar inte det just nu, att släppa så mycket kontroll bara pang bom. Jag har dåligt samvete för det. För jo jag VILL bli frisk.

Svar: Ni får hitta en mellanväg som kan fungera... man kan ha alltför långsamt fokus också, vilket inte tjänar ett bra syfte men det viktiga är att du har insikt och sliter för att bli frisk och det ÄR en tuff kamp, kram :)
Esmaralda

41 She:

skriven

Blev han ledsen igår?
Kram

42 Miss B:

skriven

Hej!
Hur blir min sommar?
Kram

43 Mercan :

skriven

Esmaralda tack så mycket söta Esmaralda du såg att det kommer lägenhet och bil så småningom under året 🙂 tack så mycket söta Esmaralda 🤗 Ser du Esmaralda väntade pengar komma in i familjen 🙂 kommer min bror och syster ta kredit från arbetsplatsen för lägenheten 😅😅😅jag är så glad för min brors skull 😊 🙃 😆Tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss 😊 🤗 ♥️

44 M:

skriven

Du fick min sol och jag fick ditt regn :)

Vad tycker du om Robinson? Jag trodde att det skulle bli trist när det var i Sverige men tycker att det är riktigt kul. Och allt blir ju bra där Mr Öfvergård är med :)

Hur ser du förresten när positivt ska ge för någon? Blinkar det en grön lampa eller nått? :)

PS igen! Tredje våg av Covid och flyglanen är fullbokade till Medelhavet i påsk. Folk är verkligen helt dumma i huvudet!

45 Jennifer:

skriven

Hej finaste Esmaralda. Min sjukdom har spridit sig i kroppen och de senaste 6 veckorna har jag levt med ständig hemsk smärta. Jag undrar hur du ser eller förnimmer smärta hos personer? Kan du förnimma var smärtan sitter? Är den, smärtan, eller det sjuka, som mörka fläckar? Som någonslags mörk energi?Eller hur yttrar den sig?

Ser du något som snart lättar? lyfter? ger kraft att orka fortsätta?
kram,
Jennifer

Svar: Jag kan känna liksom i luften runt dig att du har smärtor - och jag ser också att dessa fläckar av smärtor minskra i omfattning och tonar bort... hoppas bara det ska ske riktigt snart, styrkekram:)
Esmaralda

46 A:

skriven

Min första healing jag fick av dig blev som ett wake up call. Inte bara att jag tog ett stort steg vidare från mitt ex efter det, men också allt jag upplevde under healingen. Man tror ju nästan det inte är sant. Bland annat var min katt som jag hade när jag var liten bredvid mig, jag kände hur han hoppade upp i sängen och jag SÅG honom fast jag blundade. Jag var tvungen att öppna ögonen och titta för det var så verkligt, men han var ju såklart inte där.

Sen pratade jag med dig också, vilket jag tyckte var helt sjukt, hur kunde jag göra det liksom. Men du bekräftade att det var så.

Kram!

Svar: Ja, allt du upplevde under din healing var på riktigt ! Och det ÄR stort och speciellt.. kram :)
Esmaralda

47 Mercan :

skriven

Esmaralda vi planerar åka till Bulgarien i Juni till kurban bayram 😊 du sa att vi ska åka lite senare under året Esmaralda 🙂 Esmaralda ser du någonting söta Esmaralda om min bror och syster tar kredit från arbetsplatsen för att shöpa lägenhet eller bil innan dess 😊 blir det bil f först, ska vi åka med bilen till Bulgarien 😊 och kommer sedan lägenhet 😅😅😅du sa att bil kommer och finns shans till lägenhet iår 😌 😌 😌 ♥️ ♥️ ♥️

48 Bella:

skriven

God kväll😊 åh imorgon börjar jag jobbet igen.. är så så nervös verkligen, men har ändå en fin känsla! Kommer det gå bra för mig? Är rädd att dom ska va för hårda mot mig första dagen.. behöver snäll energi 😅 kraam

49 Vitlilja :

skriven

Tror du min självkänsla kring mitt utseende och dylikt kommer bli bättre?

50 Misstjejen:

skriven

Hej

Får fråga vad är det som händer igår kväll med någon sitter och stirra på mig medan jag sutter och titta på mobil så jag såg i ögonvrån. Är det katten?

Men jag tycker ju det lät något musik idag i min lägenhet. Är det kanske änglarna som vill firar med mig eller är jag galen? För min födelsedag idag

Ha det bra

51 Skorpan:

skriven

Sjutton så mycket bildäck väger, men nu är sommartassarna på o ingen risk för böter. Såhär aktiv har jag inte varit på vem vet när o det är nog det jag skulle behöva, aktiviteter varje dag ;). Undrar om min blivande rumskompis är av den aktiva typen? Jag är ju mera av den passiva typen ;).
Kram Skorpan

52 Celia:

skriven

Healing är nåt jag känner skulle passa bra just nu...

Kommer han höra av sig i påskhelgen, tror du?

53 M:

skriven

Fick nytt anställningsavtal från jobbet nyss och de förlänger det året ut. Hoppas att det står för något positivt :)

Ha en fin kväll tillsammans! Bamsekram och massa blöta pussar till påskharen MG :)

54 I samma skor :

skriven

Tiss: jag läste ditt inlägg och har själv varit i en liknande sits för några år sedan. Styrkekram, du kämpar inte ensam 💪🌻

Allas vår Esmaralda: glad påsk önskar jag dig! Och finurlar lite på om S och min nya vänskap kan växa? Gillar henne.

Kram :)

Svar: Detsamma till dig och ja, vänskapen har en viss potential och kan mycket väl växa, kram :)
Esmaralda

55 Browallia:

skriven

Då hoppas jag för ovanlighetens skull att min magkänsla har fel!
Jag tycker mycket om sonens sambo så jag hoppas av hela mitt hjärta att de lyckas hålla ihop trots att de är så olika som personer. Jag kan mycket väl tänka mig att deras relation sätts på prov nu när den ena jobbar hemma och den andra är arbetslös. Jag längtar efter vaccinet, jag har inte träffat dem på ett halvår.

Så tragiskt att ännu en tonårstjej har hittats mördad, denna gången i Höör.

Följer du årets Robinson? Det känns nästan inte som Robinson när de är fullt påklädda och det är en svensk barrskog bakom stranden. Kram.

Svar: Ja det är tragiskt med flickan i Höör - jag har vänner på orten där och det är tungt i byn nu. Jag är inte lika intresserad av Robinson i år... kan nog bero på det som du säger, att miljön är "fel"... kram :)
Esmaralda

56 Rebecca:

skriven

Tänkte han något på mig idag och undrade hur det gick??

57 Rädd:

skriven

Jobbet som jag såg annons om idag, kan det vara något, ska jag söka?

Kram och kärlek.

Svar: Ja klart du ska söka även om chansen att du får det inte är i topp, kram :)
Esmaralda

58 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss 🙂🤗♥️

59 Rädd:

skriven

Blev lite misspepp, varför ska jag söka om chansen att jag får det är minimal :( Känns mest onödigt.

Krm och kärlek

60 Månskenet:

skriven

Tack för härlig läsning!
Kan samtidigt berätta att min första seans beställde jag när livet verkligen var pest o pina. Hjärtat bultade när jag såg mailet, skrev ut det, läste, grät, läste, nickade igenkännande, grät. Alltså det var så omtumlande o starkt. Samtidigt så kraftgivande, lugnande. Och, du Es, du såg mina fasor, som jag inte ens nämnt om fast jag skrev ett lååångt mail till dej! 💕 Jag tar ibland fram o läser ännu, får styrka! Distansregressionen som jag senare beställde, gav mej så mycket, så mycket föll på plats! Härligt!
Ha det gott! 🥰


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: