Din healing ikväll !!!

Jag har ju en egen Zanmi - som valde mig.
 
Det är stort. 🙏
 
Min Zanmi är en healingtalisman och nu vill  hon gärna pröva  vingarna och  testa sin kraft.
 
Därför kommer jag ikväll  runt klockan 20 att sända healing till er
i bloggfamiljen, med hjälp av  Zanmi.
 
 
 
Ni behöver inte själva agera på något sätt -  utan jag låter Zanmi verka fritt bland er och hon kommer göra sina nedslag hos de som hon anser är i störst behov av healing
 
Och du som får healing  -  jag tror att  du kommer känna av !
 
Berätta gärna med en kommentar hur du kände att Zanmi vände sig till dig !
 
Kram & Kärlek 💖
 
 
 
1 Lenafena:

skriven

Så snällt!

2 Juni ☀️:

skriven

Godmorgon, Jag är helt dränerad på energi... av mina kompisar... Märkligt, är det inte vi som ska lyfta varandra och GE varandra energi? Jag upplever missunnsamhet och avundsjuka från dem på det jag har och på det jag har gjort. Är jag överkänslig eller känner jag rätt?

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag känner mig ju inte värt att var lyckligt, inte hellre glädje, positiv... jag fick inte alls ordning sömnen inatt och allt... jag ska bara må dåligt...

Vad har jag gjorde för fel...

Ha det bra

4 J:

skriven

Gomorgon,
Healing skulle behövas 🙏
Hur går det för min son?❤
Kram

5 Skorpan:

skriven

Oj, spännande. Tror knappast att jag finns på "healinglistan" ;). Hurudan är din Zanmi Es, förutom att hon har healingkrafter? Busig o glad ;)? Återigen ett spännande blogginlägg, att få läsa om alla "healade"...

Var tvungen att gå ut en sväng på kvällen igår, kunde inte vara inne av nån anledning. Varav beror min rastlöshet på Es? Det sköna med våren är att folk har börjat röra på sig o det finns mer att se då man är ute o rör på sig. Nu har ju restaurangrestriktionerna också lättats upp, vem vet kan man snart gå ut o ta sig ett glas ute på nån annan terass än sin egen. Vem vet är det där flingen ska komma emot, eller?

Idag inget inplanerat, mitt liv i ett nötskal ;).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Din Zanmi är glad och lite sprallig och hon vet vad hon vill !! Kram :)
Esmaralda

6 Läroliv:

skriven

Men tack snälla. I så stort behov av healing för det sjuka som inte riktigt vill lämna mig ifred. Sjukdom brukar inte vara långvarigt hos mig, men nu är det segt. Inne på tolfte dagen nu, börjar därför tro att det kanske är en släng av corona i alla fall. Hoppas få veta på måndag.

KRAM

7 Naturvän:

skriven

Hej!

Healing tar jag tacksamt emot! Ser fram emot kvällen.

Läst lite om frekvenser och energier, spännande och det förklarar delvis varför man känner som man gör på vissa platser och bland andra människor. Gör min äventyrslusta ännu större och hoppas hitta fler"andningshål" i omgivningen.

Till dig skorpan, jag har joggat/löptränat i 1,5 år regelbundet, dessförinnan då och då. Nu blir det 2.3 ggr i veckan, olika distanser och har nyligen lagt in lite intervallträning. Lyssnar alltid på musik under träningen, hjälper mig hålla tempot.
Utöver cyklar jag mkt, spinning i vanliga fall, men nu är det omöjligt pga coronan.

Träningen ger mig oerhört mkt, mentalt och fysiskt, var väldigt dålig för 5 år sedan i ämnesomsättningssjukdom, kunde inte gå , muskelsmärtor etc.

Har nu som mål att först genomföra millopp och min dröm är att klara av en halvmara så småningom. Har sprungit ngra millopp tidigare och det är så härligt känna den goa stämningen mellan deltagarna.

Du skrev ngt igår om din vad, har du ont? Hoppas det ger med sig .

Håller tummarna drömprinsarna är på ingående för oss alla som längtar, ser jag en groda får det bli en slängkyss, borde väl funka? Man vill ju inte missa ngt!

Kort fråga, hade en dröm ang hus, bygglov, fasad, onödiga kommentarer från folk om hur huset såg ut, ett sammelsurum. Har det att göra med mitt inre eller ngt rent faktiskt om hus/flytt i framtiden? Drömmar kan ju kännas hur konstiga som helst.

Kram o ha en fin Söndag!



8 Alie:

skriven

Godmorgon,
Tar tacksamt emot healing ikväll men vill egentligen mest rikta healingen till min pojkvän ( som har en egen zanmi)
Han/vi går igenom så mycket tufft tillsammans just nu, hans kropp och organ är inte som det ska vara.
Tack och kram 🙏

9 Kulla:

skriven

Härligt🙏🌟✨..
Blir det en date snart?🥰.. kram

10 Rebecca:

skriven

åh fint jag ska försöka ta emot ikväll :)

11 Rädd:

skriven

Ska jag satsa på att få något klart till tisdag? Hinner jag? Är det värt det?

Krm och kärlek

12 Solstjärnan:

skriven

Tack Es,för att du delar med dig av din Zanmis healing kraft till oss 😊. Är i behov utav healing så detta kom verkligen perfekt.
Tar tacksamt emot 😊

Har ju haft kontakt med en hund uppfödare och berättat min önskan att få köpa en tik.Så ifall det föds en tik,tror jag det kan finnas en chans att jag är hundägare på hösten 😊
Men om "min"hund ej föds ,ser jag det som att det inte var "meant to be" just nu.
Tidpunkten att få en valp när man jobbar är inte den bästa och därför undrar jag om du ser en man ( helst min SM) vid min sida när valpen kommer hem

Ha en bra dag 😊
Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Mannen kommer men jag kan ju inte säga exakt när.. kram :)
Esmaralda

13 A:

skriven

Så generöst, får se om det kommer till mig, jag ska vara beredd utifall att! 🙂

Har nervös känsla och hjärtklappning inför att gå till jobbet i morgon. Jag ska försöka vara helt ärlig med vad jag känner om jobbet och se om det finns nåt annat. Jag hatar sånt men jag vill inte heller gå emot min magkänsla.

Men nu är det söndag och städ- och fixardag!

Kram!

Svar: Ibland måste man göra det man känner !! Kram :)
Esmaralda

14 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag kunde inte ju känna av glädje och kärlek. Känna mig mest negativ person... jag förstår ju jag behöver någon som gör mig må bra

Ha det bra

Svar: Försök ha lite mer fokus på dig själv, på att må bra, och det är en viktig gåva att ge sig själv, kram :)
Esmaralda

15 Lotta:

skriven

Det blir spännande att läsa sen vem Zanmi vände sig till och vad som hände då.

Börjat bli rejält orolig för min ekonomni framöver. Ser du om jag får det bättre ställt snart???

Ha en fin söndag
Kram L

Svar: Ja det ser ut att bli mer balans i ekonomin när jag ser framåt, kram :)
Esmaralda

16 Lotta S:

skriven

Det ska bli jättespännande! Jag hoppas jag kunde få börja läka efter de många tunga åren av oro och ansvar. Att jag kan börja tillåta mig känna frihet.
Tack du som gör detta!
Es, något positivt på väg före sommaren?

Svar: Ja det ser ut som om du kommer göra upp lite planer.. kanske inte i det stora men tillräckligt för att du ska få en energiboost, kram :)
Esmaralda

17 Carina ST:

skriven

Så fint. Vilken gåva till alla som behöver det. Ser också fram emot att höra ifrån dem det nådde fram till, om hur de upplevde det. Du Ez är verkligen värd en egen healingtalisman och mycket mer.
Kram, Carina ST

Svar: kram :)
Esmaralda

18 hm:

skriven

Hej Es!
har kontakt med en kille och det känns riktigt bra, vi ska på dejt till veckan! kan du se om vi inleder något?
Kram!

Svar: Ja, det finns en chans, kram :)
Esmaralda

19 Willa:

skriven

Hej! Hoppas på lite healing, är så himla trött i både kropp och själv. Känner mig helt urvriden, vill saker men finns ingen energi 🙏

Svar: Jag hoppas också att healingen ska hitta till dig, kram :)
Esmaralda

20 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Oooh vad spännande ! Jag sitter ju vid sjön så dags och ser på solnedgången om vädret tillåter .Så hundarna är med och kanske får sig en släng med ;-)
Hoppas vi känner av er ikväll <3
Tack för allt du gör för oss Es <3

På tal om hundar Moses is back ! Han är precis som vanligt nu och som matte känner man ren skär lycka .
Funderar på att avbeställa ultraljudet av urinblåsan men tänker att det kan va skönt att verkligen veta att allt är ok.
Ha nu en ljuvlig Söndag här blir det inne då grannen håller på ute på tomten...

Kram Anki med flock

Svar: Ja, djur brukar vara bra på att uppfatta healing ! Vad roligt att höra att Moses är sig lik igen... kram :)
Esmaralda

21 Kristin:

skriven

Så spennende dette blir, kjære Esmaralda.
Dette ser jeg fram til. Tusen takk!!!

Jeg har et spørsmål når det gjelder Festivo. Da vi var til tannbehandling forrige uke, merket veterinæren at hans ene sten i pungen var noe annerledes enn den andre. Den var litt større og hadde en annen konsistens. Vi ble enige om, at uansett hva det er, blir det ikke aktuelt å gjøre noe med det. Han blir 12år denne måneden, og det å begynne å herje med såpass gamle hunder, føles ikke riktig. Kan du se om det er cancer i denne stenen?
Jeg følger nøye med denne evt utviklingen.
Er veldig takknemlig for svar.
Ønsker en god søndag.
Kram!!!

Svar: Något är inte riktigt som det ska men jag kan inte bestämt sig att det är cancer eller något annat. Dock känns beslutet rätt som du och veterinären fattade. Kram :)
Esmaralda

22 Jas:

skriven

Åh tack!!❤

23 Mt:

skriven

Hej! Jag skulle gärna vilja ha healing! Känner att jag behöver lite kraft.
Kram!

24 Carolina :

skriven

Nu har jag killen varit ihop i 2 månader men känns det är bara för en sak, ser du nån varning från han ska jag göra slut.

25 <3:

skriven

Har jag sån tur att ingen granne såg mig i trappen när jag kom hem igår?🙈
Vännina och jag så rolig kväll men vi blev runda om fötterna.
Kram

26 mona:

skriven

Hej, min fråga är säkert till fel forum, men vet inte vart jag skall vända mej. Har förlorat min nyckelknippa! Bilnyckel, bostaden, cykeln, förråd, till gymmet! Var skall jag börja leta?Hade den i jackfickan när jag var på lunch.Känner mig så utlämnad!!

Svar: Kanske kan någon i bloggfamiljen hjälpa till här ? Kram
Esmaralda

27 SusanneAmalia :

skriven

God Förmiddag..
TACK SNÄLLA...
Vilken underbar gåva din Zanmi har.
Härligt att hon vill ge healing till alla..

Jag tackar henne och tar med glädje mot hennes kärlek..

Jag vaknade med skitiga händer telefonen var geggig och både min katt och hund låg i soffan och tittade åt samma håll Saga fräste och EllaBella morrade..
Helt plötsligt ramlade ett ljus ner från hyllan en burk med pärlor och sedan small det till i köket och en honungsburk hade gett sig av från kökshyllan. Och en burk med vitaminer..
Konstiga saker händer.
Men vad besökaren vill förstår jag inte

Kram och kärlek.. Till alla på bloggen..

Svar: Verkar vara en bestämd besökare.. som har ett speciellt budskap. Känns som att detta kommer i skrift så läs allt som dyker upp oavsett hur.. och jag tror det ska falla på sin plats.. kram :)
Esmaralda

28 Jossan :

skriven

Godmorgon

Jag fick negativt på mitt Corona test. Vilket är riktigt skönt.

Nu är det en månad sen J kontakta mig. Antar att han gett upp nu då.

Tänkte lite på det när jag hittade mitt armband. Då hittade jag även pengar. Jag tänkte att det var som ett tecken på att en större summa var påväg.

Jag har drömt om bröllop, om barn ja om allt..

Kommer jag och T börja kolla hus också snart?

Kram

29 åsa:

skriven

Hej goa E!
Ja jag är gärna med ikväll.
Önskar en fin kärleksfull dag.
Kram Åsa

30 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej!
Åh det låter skönt! Hoppas Zanmi tycker jag är i behov av detta, men det återstår och ser. Jag har sagt det till henne att om hon anser att jag behöver det så vill jag gärna vara med.

Idag blir det banan med hundarna och redan efter en träning utan oss bad ordförande om ursäkt till mamma och bad henne komma tillbaka så långt varade de uppbrottet. Don't mess with us! 😂🙈
Ha en bra söndag allihopa! Kram Zoey 💕

31 Cara:

skriven

Hej Es!

Jag sitter redo ifall om att:)

Vill också i år igen dela länken. Om någon har missat det, så är Fiskgjusen Teo tillbaka med sin nya hona. Det är så fantastiskt att följa:

https://www.youtube.com/watch?v=Gpu5EARSXiI

32 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Spännande med healing.

Har ett dilemma jag står inför. Måste ta beslutet snabbt.

Antingen vara kvar på min nuvarande arbetsplats? Som egentligen har lite för lite tid. 15/h fast i veckan har jag. Jag klarar mig men inte så mycket mer.

Jag har planer på att börja studera ändå men vet inte hur lång tid det kommer att ta innan jag kommer in. Har sökt iallafall.

Har fått ett annat jobb 75% då blir lönen bättre men arbetsgivaren för är inte alltid lätt. Hon gillar inte när man måste vara hemma och vabba och jag med småbarn.

Innan sommaren måste allt vara klart.

Hur ser det bäst ut att välja? Kommer jag att ha behov utav någon av jobben en längre tid?
Jag har ju sökt studier.

Om jag väljer nya arbetsplatsen med 75% ser det ut att bli bra isåfall? Eller kommer jag inte att trivas och bli problem?
Kram

33 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag är sugen på att dela ut den recept av tiramisu i matlagning grupp i facebook. Det känns synd för en del som vill äta den men vet inte hur man gör. Den är utan alkohol. Det är B kvinnas recept men det är spelar inget roll nu? Jag kan säger det är från mig ändå.

Om flesta vill har så jag gör en video och en recept utan alkohol...

Det går väl bra dela ut nu ändå?

Jag vet inte hellre om du har vill har det så jag kan skriva upp det och säga bara till...

Är det okej att dela ut nu ändå?

Ha det bra

Svar: Ja, ett recept kan man alltid dela och det brukar uppskattas, kram :)
Esmaralda

34 MalinS :

skriven

Så himla fint av dig Ezmaralda! Jag och min man deltar ikväll och hoppas Zanmi kan ta med oss i healingen. Behöver all hjälp vi kan få för att må bättre.

Kram

35 Lilleba :

skriven

God søndag. Jeg blir gjerne med på heading i kveld. Har athrose i hofte og en smertefull korsrygg, så det skulle kjennes godt med litt påfyll. Ønsker alle i bloggfamilien en fin dag, kram !

36 Jossan :

skriven

Jag fick negativt på mitt Corona test. Vilket är riktigt skönt.

Nu är det en månad sen J kontakta mig. Antar att han gett upp nu då.

Tänkte lite på det när jag hittade mitt armband. Då hittade jag även pengar. Jag tänkte att det var som ett tecken på att en större summa var påväg.

Jag har drömt om bröllop, om barn ja om allt..

Kommer jag och T börja kolla hus också snart?

Kram

37 Jennifer:

skriven

Hej fina Esmaralda. Tack så snällt av dig🙏🏻

Fina Esmaralda, jag har som sagt skickat 30 ansökningar men får bara avslag på avslag... främst pga corona, att ingen är villig/har möjlighet att ta emot mig på grund av den rådande coronasituationen.
Känner mig modfälld och nedstämd.

Verkar det som att chansen om utlandsarbete gick mig förbi? Eller räckte inte 75 procenten till?

Min erfarenhet kan det inte vara fel på....?
Kram,
Jennifer

Svar: Ja Corona ställer till det och du kanske ska avvakta lite och sedan söka på nytt, när situationen blivit mer normaliserad. De 75 % gäller fortfarande, kram :)
Esmaralda

38 ML:

skriven

Åh gud så roligt! Kollar på Robinson då men är redo om hon vill ge mig lite :) Undra hur min Zanmi är?

Varför beter sig A som att jag har pesten? Har aldrig blivit bemött på det sättet av någon och jag förstår inte varför för har inte gjort någonting illa.
Förstår du Es?

Ha en fin dag! Kramis

39 Ia:

skriven

Hej
Oj vad snällt
Ska försöka ta emot,
behöver få energi till att orka med vardagen

Kommer mitt ex att vara i det förhållande han är i dag eller blir även han singel?
Har försökt peppa mina barn att träffa sin far med de vägrar så länge hon är med i bilden

Kram

40 Skorpan:

skriven

Tack Es, men jag frågade om din talisman ;)...

Naturvän, wow, jag lyftet på hatten gällande din löpning o dina mål! Att du har kunnat lyfta dig ur ditt "träsk" av smärta, fantastiskt. Du vet åtminstone vad du vill o att kasta iväg en slängkyss till grodorna, vem vet kan det hjälpa, det hoppas jag också på ;). Trist att vara ensam när man skulle vilja vara tvåsam...

Själv har jag först börjat ta de stapplande stegen på min "löparkarriär" ;D, o det hjälper ju verkligen att ha en hemläxa varje vecka o sen en gruppträff. Får se hur det går när kursen är slut, har jag blivit så biten att löpningen (joggandet) fortsätter, får väl se ;). Jag går o kollar grodynglen då o då o hoppas på att få se flera grodor. Ingen lycka tillsvidare, hoppas ju bara inte detta korrelerar med lycka gällande att träffa nån ,D,ve o fasa...
Kram Skorpan

41 Vitlilja :

skriven

Är gärna med på healing, behövs verkligen ❤️ Tack!
och stort tack för seansen igår, den landade bra hos mig och gav mig så mycket.
Kanske lite healing till min vovve också som inte bor hos mig men börjar bli gammal & har smärtor.

Svar: Vad roligt att du kände dig nöjd med din seans :) Vovven kommer med all säkerhet att kunna ta emot, kram :)
Esmaralda

42 Cecilia:

skriven

Din Zanmi är lika godhjärtad som dig. Tack snälla ni.

Har bestämt mig för att börja med löpning igen. Har inte gjort det på flera år och trodde aldrig att jag skulle utsätta mig för något så jobbigt igen haha. Men nu börjar det kännas enformigt att bara träna hemma, så behöver variera lite för att hålla uppe motivationen. Har kommit ur form och vill verkligen komma tillbaka. Kommer jag att nå det igen? Kramar

Svar: Bra tänk att ta upp löpningen igen ! Kram :)
Esmaralda

43 Anonym Isah :

skriven

Vad ska jag ta mig till,
Är sviken och vill gå och dö. Vill ge upp. Orkar inte sånt. Mår så dåligt och är helt ensam i min nya stad


Kram

Svar: Det är tungt just nu men det vänder... jag lovar... den som svek var helt fel för dig men så småningom kommer en annan som inte är en svikare...det finns väldigt mycket glädje i din framtid, kram :)
Esmaralda

44 Louise:

skriven

Lite healing skulle nog inte skadat här. Dottern mår illa och hon har inte tid att vara hemma från skolan mer denna terminen. Så en liten dipp av healing på henne är mer än välkommet om det går.

Jag blir så irriterad att de i skolan vill ta bort hennes trygghet - mobilen. Hon låter den ligga på bänken för att hon vill se klockan.
Men det är en mobilfri skola och specialpedagogen säger det är falsk trygghet. Så nu ska jag köpa en smartwatch till henne. Hon vill kunna känna sig säker.
Det ska bli skönt att det snart är sommarlov. Bara drygt 6 veckor kvar.
Fick reda på att yngste sonen blev Godkänd i matematik i grundskolan. Som han har kämpat detta året och han kommer in på sitt förstahandsval på gymnasiet. Är så stolt över mina barn.

Nu hoppas jag att jag kan ta mina beslut.

Ha en fin söndag. Kram.

Svar: Ja, var en stolt mamma, du har jättefina barn !!!! Och du kommer kunna ta dina beslut, kram :)
Esmaralda

45 Lydia💕:

skriven

Vad snällt fina du här behövs det i mängder
Kram Lydia 💕

46 Fjäril:

skriven

Hej,
Tror du det kunde vara en god idé att lite skjuta upp dendär kursen för att fullt fokusera på det större jobbet? Eller kunde jag klara av att hinna med båda..
Kram

Svar: Kan bli tufft med båda samtidigt, kram :)
Esmaralda

47 <3:

skriven

Har jag sån tur att ingen granne såg mig i trappen när jag kom hem igår?🙈
Vännina och jag så rolig kväll men vi blev runda om fötterna.
Kram

Svar: Jag tror ingen granne la speciellt märke till dig.... kram :)
Esmaralda

48 Lotta B:

skriven

Å så snällt ❤️

49 Ghostwriter :

skriven

Trodde jag hade hittat den rätta men jag tror inte ens på sånt längre. Ändå hoppades man. Jag var världens lyckligaste och trodde jag skulle få ordning på livet men nu rasar ju tornet igen? En del verkar få något när de kämpar, jag får mycket och förlorar allt och sen lämnas man jämnt med en känsla av hur patetisk man egentligen är

Jag kommer inte klara detta igen va? Det känns som att jag misslyckades

Svar: Somligt är som det är och vi gör våra lärdomar... se det INTE som ett misslyckande för det är det inte ! Nu ska du stå stark och planera ditt liv och saker och ting kommer fall på så rätt platser.. kram :)
Esmaralda

50 Mamman som varit med från början :

skriven

Åh vad roligt att din Zanmi vill ge healing ikväll ❤️ Jag hoppas jag blir en utav de utvalda som får ☺️🙏 dock är jag sån som aldrig tycks känna av healing! Varför...? Jag upplever annars väldigt lätt andliga upplevelser och känner in saker som ska hända och läser av andra. Men healing, nej där är det stopp! ☺️
Skulle vara så skönt att verkligen få komma hur healingen omsluter en då man får healing 🥰

51 Monica:

skriven

Måste man själv ha en personlig Zalmi för att healinghjälp? Är det en kollektiv healing du skickar ut till bloggläsare som är i behov av stöd? Har lite grubblerier och tvångstankar som jag hoppas jag får hjälp med.

Svar: Nej man måste inte ha en egen talisman för att kunna ta emot healingen i kväll, kram :)
Esmaralda

52 PiaS:

skriven

Hej Es,

Så underbart med healing 🙏🏻💫.

Om din Zanmi anser det, så behöver min dotter healing, även jag skulle nog må bättre och släppa taget om T och komma i balans med healing ❤️🙏🏻💫.

Kram PiaS

53 A:

skriven

Jo, jag vet att det är sant, att man ska tänka på sig själv och göra det man vill. Det är ju mitt stora "problem" jag har. Att göra något som påverkar andra negativt, jag tror folk ska bli arga, eller liknande. Mår nästan illa.

Tidigare när jag tagit mod till mig så har folk inte blivit arga, utan tvärtom.... Men spelar liksom ingen roll. Denna gång kanske min chef blir upprörd...

Ska ändå göra det. Jag måste.

Dottern är hos en kompis och jag fortsätter städa. Min hall har blivit fin nu med nya möblerna. Det blev ljusare så hallen ser nästan större ut och mer inbjudande än med de mörka.

Kram!

54 Mirre:

skriven

Hej Es,
Vad fint att zanmi healar ikväll💖


Idag hoppas jag på att jag träffar på Honom igen, då ska jag vara modig och fråga honom något. Även fast mina önskningar till zanmi inte gäller kärlek så känns det ändå som att zanmi har ett finger med i spelet här och hjälper mig på traven gällande kärlekslivet❣️
Ser du om han tänkt något på mig sen sist han hälsa? Eller ser du något annat kring ”oss”. Jag blev så glad när han hälsade, tycker han är så fin. Kram🥰

55 Läroliv:

skriven

Hej Esmaralda. Om allt känns rätt för dig och Zanmi ikväll vid healingen som jag gärna deltar i och undrar om ni båda också vill ge även en healingdust till min man. Är i riskzon pga cancerdiagnos.

KRAM

56 T:

skriven

Tack gärna!!! 🌸🙏

57 Smöla:

skriven

Det va snällt det, tar tacksamt emot healing om zanmi väljer att komma till mig 🤩

58 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda

Känns det som en flicka eller pojke i magen?
Kram

59 blaebaer:

skriven

Vilken fin&omtänksam gest, så snällt av dig Es <3

En dust healing gör ofta gott så hade helt klart varit en uppskattad ynnest att få :) kanske det är möjligt att någon i ens närhet annars kan få påhälsning om det inte är för mycket begärt..

Kommer du sitta ute på stranden när du sänder eller hålla dig inomhus? Blir säkert bra oavsett och framförallt blir det intressant läsning sen imorgon vem som märkte av vad eller kanske inte.. Vem vet för än har inte stunden varit så den som lever får se som den vise sa!:D

60 Rädd:

skriven

Försöker mina änglar säga mig något? Ser röda ”flagg” överallt? Eller är det inget?

Kram och kärlek.

61 anonym:

skriven

Healing man tackar :)

Grattis till en talisman du också :)

Kram

62 G.H:

skriven

En fråga till terapeuten:)

Vår granne körde över vår sexårings sparkcykel i förrgår. Den låg på deras uppfart, vilket såklart var väldigt oansvarigt av vår son.

Men jag känner mig rasande över att hon inte ens bett om ursäkt ( vet att jag är gravid och hormonell) men känner att jag vill gå över och prata med henne om att hon åtminstone kan be om ursäkt!
Sen känner jag för att säga åt henne att hålla hennes dotter borta från vår tomt så det inte händer n olycka med hennes sparkcykel 😂 … är det att gå för långt?

Vi försöker ju få sonen att ta hand om sina saker och uppskatta dem och bestämde därför att han inte får en ny sparkcykel. ,,, fast kan samtidigt känna att det kanske är lite hårt? …. Alla barnen i området har sina grejor slängda överallt hos varandra och på respektive uppfarter också 🙈

Hur sjutton ska jag bete mig här? Kommer aldrig respektera grannen om hon inte ens kan be om ursäkt!
Just nu struntar jag i grannsämjan. Detta är inga vi umgås med. Deras dotter är ett av grannbarnen där alla leker med varandra.
Kram:)

Svar: Ja, gå inte för långt...inga förtäckta hot, det blir aldrig bra. Prata med henne och se om en ursäkt kommer... kram :)
Esmaralda

63 Misstjejen:

skriven

Vill dela den recept med er alla...😊


Tirmaisu utan alkohol och detaljer. Enkla och lätta och godaste som finns!

1 förpackningen "vicenzovo, kakor"
3 ägg
100 gram/ 1 dl socker
250 gram mascarpone ost
1 dl kakao på en ungefär men se till strö hela ugnsform
2-5 dl kafe med lite mjölk

Glömma inte att har en ugnsform men inte för stor eller för liten utan lagom

-------------------------

I ett skål blanda gula ägg med socker och ost

I ett annat skål vispa vita ägg

Sen blanda ihop allt väldigt försiktigt

En annat skål med kaffe och mjölk i syfta att kakor ska var i och vända den sen lägga i ugnsform. Droppa dom

Bada kakor i kaffe och placera dem i en form. På dom har tiramisu blandning. Gör en till lager och täcka den med blandning och kakao pulver.

1 1/2 timmar i kylskåp eller minst 5 timmar. Kan har den i natten om gör på kvällen.

Så varsägod och äta!😊

Svar: Tusen tack, låter väldigt mumsigt :)
Esmaralda

64 Tilie:

skriven

tack, jag tar gärna emot healing ikväll!

65 ML:

skriven

Jag har nattens dröm fortfarande på näthinnan. Drömde att jag var i mitt barndomsrum med ett ex och en tjej skulle föda barn. Fattar ingenting🤔 Sen fnular jag på idag vart det roliga som skulle komma tog vägen? Står still som vanligt och fattar ingenting av det heller🤔

Känns som personen tänker lite på mig nu .... Kram Es!

66 Naturvän:

skriven

Hej!

Till dig Mona nr 26 idag, såg en mur eller en trappa framför mig så fort jag läste din kommentar, vet absolut inte om jag har gåvan att kunna se saker, men kändes som om jag skulle meddela. Hoppas verkligen dina nycklar kommer fram, förstår känslan av obehag.

Till dig Skorpan, lite nyfiken, går du i en kurs ang jogging, träning. Du skriver om gruppträning.
Tränar själv när det gäller löpning, annars är jag gärna social i sport. Musiken kan jag inte vara uten, är en stor inspiration under träningen.
Men det är klart, så fort soulmaten dyker upp vill jag jogga med honom, då går det nog lite lättare.....

Vem vet, kanske möter du din i joggingspåret?

Har redan hittat ett nytt"vattenhål", ett stort fik ute på landet, med hembakta tårtor och mkt smått o gott att köpa, blev en mysig söndagsutflykt och bara känslan av att sitta på café igen. Toppen!

Kram

67 Boudica:

skriven

Så fint initiativ utav Zanmi! :)
Hoppas de som behöver mest healing får hjälp!
Fick en spontan lust att koppla mig till din Zanmi och hjälpa till med sändningen.

Själv skulle lite healing uppskattas, känt mig lite låg på senaste, som du nog vet.
men mest vill jag nog rikta mot en kollega som kämpar med att få sitt yngsta barn opererat, vet inte detaljerat vad som hänt men det är något problem som de inte lyckats fixa. Det har pågått en längre tid.

Imorgon ska jag träffa min före detta fina kollega, som jobbade nära honom.
Hur kommer det gå, har fortfarande en gnagande känsla av att han egentligen inte vill, jag vill inte tänka så negativt!
Men kommer det att gå bra, inget tjafs, inge falskhet?
Men mest vill jag veta om jag får min lilla vilja igenom, så högt siktat är det inte, så om han är en vän borde han väl gå med på det?

KRAM!

Svar: Ja, ju fler som hjälper till desto bättre ! Kram :)
Esmaralda

68 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomiddag raraste Es🤗

Så gulligt av dig både jag o Dottern vill gärna vara med vi behöver det båda två fast på olika vis...
Men vi bor på olika platser de ska bli intressant o lite annorlunda att fina Zanmi är med o hjälper till!

Jag har ju fått fantastisk healing av dig vi alldeles speciella tillfällen, så jag om nån vet hur duktig du är att ge healing!

Kram i kärlek i massor tack snälla🙏💞☀️
Trevlig fortsatt söndag🌷🦋🌷🧡

Svar: Kram :)
Esmaralda

69 Browallia:

skriven

Jag hoppas att du kan känna av hur stor min tacksamhet är för att du kom in i mitt liv, jag kan inte med ord beskriva hur mycket allt stöd jag fått ifrån dig på olika vis betyder för mig! Jag är övertygad om att Universum hade ett finger med när jag fick ”Esmarldas seanser” i julklapp av sonen julen 2011. Min pappa som var min stora trygghet i livet hade gått över till Alltet i början av det året. Jag kände mig så liten, ängslig och otrygg trots att jag var en vuxen kvinna mitt i livet. Jag kommer alltid minnas hur jag en sen höstkväll blickade upp mot en stjärnklar himmel och bad Universum skicka mig någon som kunde ge mig den trygghet jag behövde för att klara av att ta mig vidare i livet. Universum sände mig en bok men inte vilken bok som helst utan Esmaraldas seanser som blev till så mycket mer än en stunds trevlig läsning. Tack för allt du gör för oss alla i Bloggfamiljen. Jag hoppas på att jag är en av de som får ta del av kvällens healing. Stor kram Browallia

Svar: Stor kram :)
Esmaralda

70 Camilla:

skriven

Vad fint av dig och din Zanmi💕

Då har biverkningarna av Astras vaccin kommit nära. Sonens flickväns pappa ligger på sjukhus med dubbelseende och hemsk huvudvärk. Troligtvis blodpropp i hjärnan. Väntar på röntgen. Kom 8 dagar efter sprutan. Nu är det inte bara kvinnor som drabbas utan det finns även män och rapporterna ramlar in en efter en. Dags att stoppa detta tycker jag. Hoppas att din make mår bra!

Nu tror jag att han skäms och sitter där med svansen mellan bena och inte vet vad han ska säga då lögnen är avslöjad. Rätt eller fel kära spådam? 🙂

Må så gott och ha ett bra avslut på helgen. Kram

Svar: Skrämmande ! Vet man att det är pga vaccinet ? Maken mår bra som väl är och har inte haft några besvär och ni hoppas jah att mannen på sjukhus snabbt ska krya på sigJa, han skäms, kram :)
Esmaralda

71 Bjork:

skriven

Hej jag har drömt många förändrings drömmar vad menas med dom drömmarna?

Kram

72 Hej :

skriven

Hej 🌼 vill mest skicka en healing till Anna ❤️ /Joakim

73 Skorpan:

skriven

Vadan denna rastlöshet o otålighet,känns som att jag borde göra nåt hela tiden, varför? Kan det vara ett tecken på att nåt är på gång Es? Det hoppas jag förstås, mannen ;).
Kram Skorpan

74 Milla :

skriven

Ååh vad generöst med healingen! Ska försöka vara med och hoppas på att vara mottaglig. Skulle behöva det nu.
Kram

75 Anonym Isah :

skriven

Var min kille otrogen eller var det bara så att vi inte matchade helt 100? Jag tror snarare det sista men vill ändå veta. Jag ska kämpa på...

Kram och jag är gärna med och hjälper till på healingen och kanske jag får en dust så jag orkar vidare


Tur bloggen finns i både sämre och positiva tider

76 Rika:

skriven

Spännande att se vart den Zanmi landar. Jag har min Zanmi som finns mig nära och tror den vill vara själv i min livsväg men det är intressant att se vart den andra väljer att landa/lägga sin energi kl 20 ger den en tanke på att hamna rätt. :)

77 <3:

skriven

Kommer det vara slut nu mellan oss ?
Han har fattat va att jag är less på en del saker.
Kram

78 Na:

skriven

Hej Esmaralda.

Har ett dilemma jag står inför. Måste ta beslutet snabbt.

Antingen vara kvar på min nuvarande arbetsplats? Som egentligen har lite för lite tid. 15/h fast i veckan har jag. Jag klarar mig men inte så mycket mer.

Jag har planer på att börja studera ändå men vet inte hur lång tid det kommer att ta innan jag kommer in. Har sökt iallafall.

Har fått ett annat jobb 75% då blir lönen bättre men arbetsgivaren för är inte alltid lätt. Hon gillar inte när man måste vara hemma och vabba och jag med småbarn.

Innan sommaren måste allt vara klart.

Hur ser det bäst ut att välja? Kommer jag att ha behov utav någon av jobben en längre tid?
Om jag väljer nya arbetsplatsen ser det ut att bli bra isåfall?
Kram

79 Ma:

skriven

Hej Esmaralda

Blev ganska på lyset i helgen.
Hade ganska trevligt och pratade på en hel del.

Men var det någon som tyckte jag blev negativt på något sätt?
Kram

80 M:

skriven

Äcklig fet svart huggorm framför fötterna på mig. Räliga djur det där alltså :) Får du till dig ngt spännande kring mig? :)

Kram och kanske vi ses i healingen ikväll. Bamsekram och stor puss på MGs kalla nos.

Svar: Men hua så hemskt... har du varit i skogen ? Kram :)
Esmaralda

81 Skorpan:

skriven

Es jag är nyfiken, hur kommer healingen att gå till i praktiken, läser du upp våra namn eller hur vet Zanmi vem hon ska till? Till Tom åtminstone, hoppas jag. Nåt nytt om honom?

Naturvän, jo jag går i löpskola, något jag tänkt på i flera år, o i år slog jag till ;). Min utmaning, förutom dålig kondis då, är att få min medicinering intagen i rätt tid för att ens något sånär klara av att springa. Alltid lyckas det inte o då är det pest o pina att försöka springa. Mannen lär jag aldrig få tag i i löpspåret, alltför långsam, så jag tror definitivt att det blir nån annanstans, om det nu ens blir av ;). Har du provat på trailrunning förresten? Kunde jag tänka mig om jag blir biten...
Kram Skorpan

Svar: OM en stund ska jag börja förbereda och jag låter Zanmi leda det hela och vet inte alls hur det kommer utvecklas.. så jag är också nyfiken och spänd ! Kram :)
Esmaralda

82 Camilla:

skriven

Ja det ska vara kopplat till Astra då det kom efter det. Frisk sedan tidigare. 70 års åldern. Fått massa mediciner. Vad fint att din man mår bra. Det slår ju så olika men förödande för de som drabbas.

Bra att han skäms. Då finns hon kanske i hans tankar nu då?

Kram

83 Mandarin:

skriven

hej Esmaralda, vad fint av dig och din Zanmi <3 jag tar tacksamt emot healing. Ser du om jag kommer att må bättre och få en normal vardag snart? Tack och kram.

Svar: Jadå, det kommer bli så mycket bättre... kram :)
Esmaralda

84 Drutten :

skriven

Härligt att du bjuder på en healing ❤️.
Kanske är det framför allt min älskling som behöver extra healing.

Han är ryggopererad för skolios sedan några år tillbaka
Han har ändå mycket värk. Skulle vara så fantastiskt om värken kunde minskas väsentligt.

Annars har helgen varit bra här i norr. All snö är inte riktigt borta. Har kunnat räfsa en del i trädgården 😃.

Kram Drutten

85 Snödroppen:

skriven

Godkväll❣️
Vad snällt av dej och Zanmi att ge healing ikväll, kan nog bli kraftfullt. Spännande och se vilka hon väljer, kanske även din zanmi väljer mej såsom min valde mej. Just nu sitter jag här och huttrar och fryser och börjar tro att febern är påväg tillbaka, jag som tyckte jag var bättre men även huvudet börjar värka, envis förkylning detta😬
Hoppas ni är friska och krya. Önskar er en skön söndagkväll. Kram💞

86 Xam:

skriven

Hej!
Tar tacksamt emot healing i kväll.

Kram

87 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg att bil och bostad kommer i år Esmaralda 😅 min bror ringde och Mazdan kommer nästa vecka Esmaralda och jag har slutat röka 🙂

88 M:

skriven

Ja i skogen och de är framme nu! Kram

89 Unni:

skriven

Hei.Kommer sønnen min (E) til å begynne å studere på universitet / høgskole til høsten - eller begynner han å jobbe. Vil han flytte hjemmefra? Vil han trives og få det bra sosialt, med seg selv og med skole/evnt jobb? KLem til deg og takk for alt du gjør

90 I:

skriven

Hej!

Jag stod i duschen och fick den här danska låten ”jag kallar på dig” :) på hjärnan strax innan kl 20 och kom då på att jag läst om healingen i bloggen på morgonen. När healingen drog igång var det med en ny låt: ”värdefull” med Carola! :) Det var en jättefin stund som gav både energi och nya insikter! Tack för att jag fick vara med! Kram I

91 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer C kvinna var positiv om jag fråga om fika imorgon?

😁

Jag vet inte om jag har märks något av healing... jag var tydligt omedvetenhet...

Ha det bra

92 mamma:

skriven

Hej!

Jag fick en syn att jag höll någon i handen när jag vandrade över en sommaräng.

Den jag höll i handen hade som en brinnande insekt i sin hand. Den här insikten tog sig in i min kropp genom handen. Flög runt och surrade i min hals till att börja med. Har mycket utslag i det här området. Sedan tog den sig vidare till mitt hjärtchakra och öppnade upp. Sedan somnade jag.

Tack för healing ❤

93 M:

skriven

Märkte inget av healingen så var nog inte en av de utvalda. Kram

94 ullie:

skriven

åh men nä tyvärr....
jag kanske hade behövt idag men har haft lite för mycket runt omkring
hoppas hon hjälpte många

orolig för min alice =( lider hon ?

95 Healing :

skriven

Jag misstolkade inlägget så trodde det var en i bloggens Zanmi men förstod efter healing att det var du som skulle hålla i det.

Jag bad min ängel vägleda mig in i healingen Till Zanmi för jag gick in 20.50 tiden.... jag var ute på en vacker disig äng, en tidig morgon och jag dansade. Jag var inte ensam... det var barn och andra vuxna omkring... vi var glada, framförallt fria. Frihetskänsla. Jag dansade som en örn över ängen, med klassisk violin musik i öronen. Ett ögonblick och jag stod vid ett ”stup” men det var inte rädsla, det var bara mer frihet. Ett ögonblick till och jag såg afrikaner sitta och spela trummor för livet och jag rös från tårna genom hela kroppen. Jag önskade att jag skulle få healing för att välja livet. Välja mig själv. Denna gång, mer än någonsin. Jag blev lämnad idag och det gör ont. Jag vill se livet och mig själv. Jag vet inte om det fanns fler budskap i bilderna.... men det kändes som det jag behövde mest.




Kram tack ❤️

96 F:

skriven

Ååh vad fint med healing , hade verkligen behövt det nu , känner mig så ledsen och besviken idag 🥲 vill bara gråta , har försökt vara så stark så länge nu och jag brukar inte klaga , men nu känner jag att jag behöver lätta på mitt hjärta 💓

97 Mandarin:

skriven

Tack Zanmi för healingen! Jag kände en stark värme i händerna och fick en ingivelse att jag skulle föra ihop händerna till bön. Det pirrade och vibrerade också i ena benet av och till, en varm känsla! <3 Kram

98 Mandarin:

skriven

Tack Zanmi för healingen! Jag kände en stark värme i händerna och fick en ingivelse att jag skulle föra ihop händerna till bön. Det pirrade och vibrerade också i ena benet av och till, en varm känsla! <3 Kram

99 Emma:

skriven

Hej!
Jag vet inte om jag fick en släng av hearingen, men jag var totaldäckad, helt landslagen trött från ca kl 20 o i 3h.
Sov i soffan o gick knappt att väcka. Drömde så jobbigt, att mitt lilla barn drabbades av någon form av anfall och att jag var så lugn trots att hin knappt var kontaktbar. Jag hade ändå känslan att hon kommer klara dig, att det är okej, så jag behöver inte få panik.
Usch!
Nu är kl 23.39 o jag är klarvaken!

100 Smöla:

skriven

Det va snällt det, tar tacksamt emot healing om zanmi väljer att komma till mig 🤩


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: