Måndag igen.....

Först och främst… tusen tack för healingen i gårkväll.

Den var stark och jag fick träffa så många av er – och jag sög åt mig varenda droppe !  Det här kommer ha god effekt, det vet jag !

Och jag sände samtidigt tillbaka till er som jag träffade - det kom sig naturligt !

Jag är så himla tacksam !! Tack, tack, tack🙏

 

I går var det ju mors dag och jag som inte trodde jag skulle bli firad  med mer än ett telefonsamtal för vi brukar inte göra något ståhej av mors eller fardag !

Plötsligt knackar det på dörren och där står barnaskaran och de yngsta barnbarnen… Ellisen och Ozzy !

Med räktårta, prinsesstårta och presenter !

Vilken överraskning !

Det blev en himla trevlig eftermiddag – och en tur till stranden där  ungarna doppade sig..  dock ingen av oss vuxna.  Vi väntar tills det blir en mer resonlig badtemperatur !

 

Jag hoppas att ni andra mammor också blev lite firade igår ?

Min mamma  blev inte firad i går … utan i lördags .. med räkor att skala,  sallad, vitlöksbröd och en flaska bubbel… tänkte att det passade bättre på lördagskvällen !

En ny vecka… och det blir mycket doktorbesök denna veckan… mmmografi i morgon, vaccin nr 2 på onsdag och på   fredag till Vårdcentralen för vidare utredning.

Oavsett vad så har hjärtklappningen upphört helt… så tack igen  för underbar healing 🙏💖

Kram & kärlek

1 Kristin:

skriven

Tusen takk til ALLE i Bloggfamilien som gjorde denne healingen så fantastisk god.
Jeg er så glad jeg for at vi kunne gjøre dette sammen for deg, kjære Esmaralda. Tusen takk til deg også for det du ga tilbake.
Hundene sovnet, alle sammen. Dette var en flott opplevelse.
Nå ønsker jeg deg en god dag til dere ALLE.
KRAM!!!

Svar: Ja, det var sannerligen en flott upplevelse.. och jag tackar igen :) Kram :)
Esmaralda

2 A:

skriven

Jag lyckades lite grann med healing men somnade sen! Jag såg dig. Och sen, konstigt nog, såg jag små smörpaket med märket LÄTTA. Förstår inte vad det betyder 😂 lyckades kasta lite ljus och healing på underkroppen din. Det hamnade där av sig självt. Sen såg jag fler saker men minns inte i dag.

Vilken härlig dag du hade det igår!! Riktigt lyxigt 😀

Kram!

Svar: Tack :) kram
Esmaralda

3 Ghostwriter:

skriven

Härligt att du firades! Så fin familj du har och är. Hoppas min healing, som började i förväg, också kom fram. Jag visualiserade dig på en trästol vid ett bord haha och sände så mycket jag kunde till hela kropp och själ.


Jag träffade inte min soulmate igår på min lilla utflykt. Ville gråta på väg hem för det känns som jag saknar någon som aldrig kommer. Har väntat hela mitt liv. Hur som helst så "räddade" jag en kvinna igår efter att ha haft koll halva dagen och kontakt med myndigheter. Du sa att hon får hjälp. Jag pratade med en man som gick riktigt nära tågkanten och fick honom sluta gå så nära, oavsett om han tänkte hoppa eller inte, så tillåter jag inte att man gör så. Tyvärr var bussen jag åkte smockad och lät ändå en tjej sitta bredvid mig så hon slapp trilla omkull. Jag tror hon blev jätteglad.



PS: Någon i bloggen tipsa om brevbäraren ang. Zanmi. det lät faktiskt som en bra kandidat.

Ha en fin dag
kram

Svar: Du gör skillnad och i stunderna ser du sådant som långt ifrån alla ser !! Kram :)
Esmaralda

4 Fia-lotta:

skriven

💖💖💖

Extra healinghjärtan från mig idag! :-)

Här sippas det kaffe i morgonottan. Vad tror du om möjligheten till lite pirr och heta kyssar i sommar, Es?

Önskar dig och alla en fin veckostart!

Svar: Chansen är god, kram :)
Esmaralda

5 💕 Zoey 💕:

skriven

God morgon Es!
Vilken mysig Mors dag!

En undran, kan du se om N har varit inne på min Facebook konto efter han skaffade sin nya tjej? Tänker han något på mig? Kram Zoey 💕

6 <3:

skriven

Härligt att du mådde bra av healingen kära Esmeralda 🙌 önskar att jag hade healingförmåga.
Så nöjd med veckan som varit med spa -resa och blivit firad av mina närmaste vänner och av A.
Han hade ansträngt sig för att fira mig med fin middag på restaurang i solen.
Det är lite gulligt ändå när han tänkt ut olika presenter i förväg. Han tycker nog om mig ändå ?
Blev han besviken att jag inte tyckte om super mikron man kan baka och grilla i ?
Han själv verkade så nöjd med sitt köp. Alla andra presenter älskade jag. Kände mig lite otacksam mot honom. Tekniska prylar intresserar mig inte och han vet ju det😂
Kram

Svar: Jadå, han tycker om dig och gjorde sitt bästa med presenter, kram :)
Esmaralda

7 Naturvän:

skriven

Hej!

För mig kändes healingen verkligen kraftfull och fantastiskt om den hjälpt dig Esmaralda!

Sol och fint väder, kanske blir det ett strandbesök efter lukningen.

Funderar på att göra ytterligare en operation, estetisk. Kan du se om det skulle falla väl ut?

Kram

Svar: Operationen kanske inte skulle bli 100%, men bra , kram :)
Esmaralda

8 Läroliv:

skriven

Mycket för dig nu. Skickar STYRKEKRAMAR för hela veckan. Skönt att få klara av andra sprutan.

KRAM

Svar: Tack :) kram
Esmaralda

9 Jossan :

skriven

Provsvaret är..... NEGATIVT! Men jag trodde inget annat. Bättre att ta det säkra före det osäkra iallafall. Men då blir det jobb imorgon. Wihoo!!

Vad är det för hinder som kan komma och uppstå med mig och T? Inget allvarligt hoppas jag.. han ska äntligen få sin andra spruta också. Hoppas jag får min snart jag med!

Kram

Svar: Skönt att det var negativt ! Nej, något allvarligt behöver det alls inte vara... kram:)
Esmaralda

10 Skorpan:

skriven

Vilken tur att du blev hjälpt av healingen Es :)! O vilken fin morsdag det blev för dig också, härligt!

Tur att det fanns kunniga healare med igår, hade det hängt på mig skulle du ha mått etter värre idag Es ;). Inget blev till nåt, nerverna for o då det hela skulle börja ja då borde jag ha börjat sova... Veckans bästa resultat 3h sömn, hurraa, not.

Ordnade med lite överraskning för karln o ville det bli till nåt, nå nej att det alls blev som jag hade planerat ;D. Är det kanske meningen att jag ska sluta planera alls eller vad var poängen med dagens "strul" Es? Nåja, har fått nån energikick iaf, behövs efter föreg natt, o nu får jag bara hia mig till nästa gång ;).

Naturvän, igår, så härligt det låter med dina cykelturer :) o glad är jag att någon tycker att det är okej att fråga om sexet på en söndag ;). Undrar hur det ser ut på sexfronten en måndag ;D?

Ha en bra dag!
Ska se hur jag klarar av denna dag...
Kram Skorpan

Svar: Ta vara på energikickarna... kram :)
Esmaralda

11 Sheri :

skriven

Ez, ser du om dejting app/nätdejting kan vara något för mig? För att träffa honom, kärleken? Eller möts vi på annat sätt?

Kramar

12 Rockbrud :

skriven

Härligt att healingen gick hem ! 🙏 Och härliga barnbarn likaså !! 😄 Energigivande bägge delar.

Fundering finns idag ! Nu har jag registrerat mig på en dejtingsida. Väldigt roligt hittills. Chans till romans via denna inom det närmaste ?

Varma kramar från mig !


Svar: Jadå, chans till romans finns absolut, kram :)
Esmaralda

13 Skytten:

skriven

Hej Es!

Hoppas att du kommer må bättre!

Ser du hur det kommer bli på mitt jobb i sommar? Det är väldigt oklart hur vi kommer jobba i sommar och hur det blir med semestrar. Detta stressar mig mycket.

Svar: Snart kommer du få ett besked, kram :)
Esmaralda

14 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
På torsdag ska jag gå på muntlig förhandling, de överklagade ett avslags beslut vi fattade och har nu även begärt muntlig förhandling. Jag har ett juridiskt ombud som för ”min” (nämndens) talan. Är SÅÅ sjukt nervös 😫😭 rädd att jag kommer ”slaktas” o är gravid också o mår ständigt illa o spyr. Vad får du in för känsla kring denna förmiddag på torsdag?
Kram

Svar: Andas lugnt, det blir inte så illa som du fasar för, kram :)
Esmaralda

15 Lisen :

skriven

Kanske är det mig Zanmi söker ?

Jag är en 47 årig vilsen själ som söker, vad vet jag inte, men jag söker

Svar: Nej tyvärr, ingen reaktion från Zanmi, kram :)
Esmaralda

16 Hanna:

skriven

Hej Ez!

Jag somnade i går kväll😔 vilken tur att det finns duktiga healers bland de andra i bloggfamiljen 💓

Ha en fin dag!

17 AnnaK :

skriven

Kunde inte fokusera tyvärr men tror inte min insats hade gjort så stor skillnad 😊

Inget firande direkt igår. Fick present men åt mitt morsdagsfika ensam.

Håller det på att snurra i huvet för mig. Fick för mig konstiga saker för en kort stund. Bla att träden tittade. Gick över fort dock. Vad är det för fel på mig..

Kram 🤗

18 Jennifer:

skriven

Godmorgon finaste Esmaralda. Härligt att healingen fungerade!

Fina Esmaralda, är så orolig för min framtid och det känns som att tunga mörka moln hänger över den. Kämpar i motvind och drunknar snart i vågorna. Ser du om jag kommer att ha ett riktigt arbete i framtiden eller väntar arbetslöshet och arbetsoförmåga på grund av min sjukdom?
Kram,
Jennifer

Svar: Jag ser dig arbeta, kram :)
Esmaralda

19 Ingela:

skriven

Men herregud, här säger jag att jag ska vara med på healingen, vilket bra initiativ å så glömmer jag helt å hållet bort det!!
Fy vad dåligt av mig men tur att ni andra har bättre koll, skyller på att vi går här hemma i en jäkla Covidbubbla...

Kram Ingela

Svar: Kram :)
Esmaralda

20 Lotta S:

skriven

Så bra!
Visst kan man tänka att böner är som healing, att de som ber för sjuka och menar att de får bönesvar kanske egentligen har förmåga till healing? Jag försöker tänka att goda tankar kanske också kan fungera, eftersom jag inte riktigt vet hur jag ska gå tillväga.

Hur ser vår sommar ut, något att se upp med eller något extra bra?

Svar: Ja, böner är som en slags healing, absolut ! Jag tror du gör upp speciellt en bra plans om du kommer att leva i sommar, kram :)
Esmaralda

21 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Tack själv ! Hoppas nu jag fick iväg ngt till dig <3 Flocken var med speciellt lilla mamman Mira .
Så roligt att bli uppvaktad utan att vara beredd på det ! Härliga barn du har ,det är du värd !

Här kom sonen med en melon och en fackhållare för hallen att ha vantar i o dyl. Så idag äter jag melon och ost till frukost ! Såå gott.

Min äldre väninna vart akut dålig och det visa sig vara bråck på stora kroppspulsådern ,vilket är opererat och hon är hemma igen och dag för dag har hon blivit piggare och nu vill hon leva livet ,det hon har kvar . Hon har fått mig att åter inse att var dag är en gåva och vi planerar utflykter vi ska göra när jag är vaccinerad och hon är tillbaka på banan .

Lycka till med läkarbesök i veckan och spruta nr 2 ! Jag får min på Fredag :-)

Ny vecka nya möjligheter , Fånga dagen ! <3

Kram Anki med flock

Svar: Härliga planer med väninnan !!! Japp, nog är det så... ny vecka och nya möjligheter... kram på dej och flocken och tack till fina Mira :)
Esmaralda

22 Solstjärnan:

skriven

Försenade morsdags gratulationer 😊

Gjorde mitt bästa med att skicka healing.På den nivå jag kan.
Roligt att höra att du kände att healing som sändes till dig från oss gjorde skillnad 😊
Kan jag ha ha varit en av de som fått healing av dig vid något skede för kände i mina knän( konstig kyla) o värme i mina handflator.
Men detta var du värd😊
Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Tack :)
Esmaralda

23 Dunegull:

skriven

Håller tummarna för dig E! Du förtjänar all kärlek ❤️

Kram

Svar: Tack :)
Esmaralda

24 Cecilia:

skriven

Vad härligt med besök från familjen. Låter som en bra dag.

Håller tummarna att du får den hjälp du behöver från vården.

Är lite stressad över om jag valde skyddsglasögonen jag valde till jobbet, så personalen inte visste vilka som gällde. Ser det ut som att jag valde ett par som funkar?

Tenta på eftermiddagen, den känns bra. Är mer orolig över den på torsdag, men så länge jag klarar ena så är jag nöjd.

Ha en fin start på veckan! Kramar

Svar: Ja, de finns god chans att de funkar, kram :)
Esmaralda

25 Artisten:

skriven

Jag gav allt jag förmådde under healingen Härligt med resultat. Kram

Svar: Tack :)
Esmaralda

26 EE:

skriven

Känner att jag inte hänger med mitt eget liv just nu. Är så mycket överallt och känns som jag behövs på alla ställen utom där jag egentligen vill vara själv. Känslan av att jag går vid sidan av mitt eget liv typ.

Hoppas jag kan följa med min man till hans mc kurs. Så jag får ett avbrott i vardagen. Samtidigt så stressar det mig för jag vet inte om vi har barnvakt och jag vet inget om boende. Jag känner att jag prioriterar bort massa saker jag borde prioritera och så vidare.

Sån måndag vaknade jag upp till. Den känslan och den sitter i hårt. Svår att släppa.

Känns som hela sommaren bara är stress och måsten och hjälpa andra typ. Och då har knappt sommaren börjat...

Skönt att healingen kändes bra för dig. Det glädjer mig :)

27 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja stackarn som ger mig energi blir nog utarmad på sin, men vad kan jag åt det ;D.
Trög måndag...
Kram Skorpan

28 F:

skriven

Vad härligt att få bli firad , själv så jobbade jag hela dagen ,

men det blev så klart lite drama oxå , det finns en person som jag misstänker har anmält oss för att jävlas med oss

och jag konfrontera denna person igår och hon vände denna situation mot mig istället, en riktig kärring måste jag säga . Jag blir så arg 😡 kan du se om det är hon som ligger bakom detta och kommer detta att lugna ner sig ??

29 Anonymisa :

skriven

Om jag och min framtida man möts i en ort han inte bor i vad är hans syfte att besöka den orten?



Tack och kram

30 AnnaK:

skriven

Håller det på att slå slint för mig i huvudet?

Kram 🤗

31 Sunny:

skriven

Kommer det gå bra bra hos optikern på onsdag?

32 Naturvän:

skriven

Hej!

Tackar för svar, känner nog jag behöver en seans i den här frågan innan jag fattar mitt beslut.

Till skorpan, ja det är härligt med cykelturerna, hade bara hoppats jag kommit till ro efter all motion, men det är omöjligt. Saknar den där famnen att krypa in i, så är det bara. Har också det svårt med sömnen för tillfället, men det vet jag är övergående.

Kram

33 EPM:

skriven

Mysigt!
Jo jag blev firad, mina fina små barn gav, bubbel,tryfflar, mugg och kollage av utskrivna godnatt sms mellan mig och dottern ❤️❤️

Trist med din hjärtklappning... kan det vara stress och ångestunducerat? Du har haft två jobbiga år och inte fått nån vila mellan allt...❤️

A:s svägerska och jag har en missuppfattning som gör väldigt ont i mig. Kommer detta att reda sig?
Rädd att hans bröder med respektive ska få en felaktig uppfattning om mig som blir befäst...😔

Kram

Svar: Vilka fina presenter du fick !! Ja, det ser ut som om ni reder ut missuppfattning.. jag ser ju att hon i grunden gillar dig.. kram :)
Esmaralda

34 Anonym:

skriven

Ser det positivt ut från någon fond jag sökt ?
Kram

35 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej igen Es!
En undran, kan du se om N har varit inne på min Facebook konto efter han skaffade sin nya tjej? Tänker han något på mig? Kram Zoey 💕

36 Lina:

skriven

Vilken morsdag du fick 😊❤ Så mysigt!

Inatt kom den där känslan, tankar och funderingar på vad jag har gjort gör fel som är värd att vara där jag är idag. När tex mina 2 senaste ex plötsligt lever det liv jag kämpade för i många år (speciellt 1 av dom 2), men nekade mig det... Väntar bara på att han även kommer skaffa fler barn, som han definitivt inte vill ha och som blev vårt problem när min barnlängtan var så stor. Nu har jag nästan gett upp den drömmen och mkt annat, när åren med honom tog all min kraft. Allt har bara dalat neråt och jag är inte mig själv längre. Livet känns så orättvis... Likaså den andra som gör liknande sak... Varför är inte jag värd att få det där extra som deras nya tjejer nu får?!

Känns dumt att klaga, när andra kämpar på med tuffare saker...

Kram till er alla ❤

37 Helena Ir:

skriven

Jag såg en kvinna sitta utomhus, med en hund bredvid sig, strax före 21, vet inte om det var du :).. fasligt mycket röster och tankar i en salig blandning kom till mig, exploderade nästan vid start.. :)

Bokade min andra dos här på morgonen, det blir nästa vecka. Skönt snart kan jag umgås lite mer med mina väninnor..

I morgon ska jag iväg och kolla mig, en studie som jag ska vara med på. De undersöker en hur pulskroppsådern ser ut i magen. Kan vara något från en generation tidigare de upptäckt eller så är jag i den gruppen som inget sånt finns. Men känns bra att få sånt kollat.

Mår oförskämt bra annars :)

Kram

Svar: Ja det var nog mig och MG som du fångade upp...:) Kram :)
Esmaralda

38 MalinS :

skriven

Klart du skulle firas!!

Jag försökte skicka healing under utsatta tiden men det gick lite trögt så jag skickade lite i omgångar. Såg dig sittandes på en soffa.

Träffade några vänner för att fira en kär vän som fyllde år. Drack ett glas prosecco och det fick jag betala dyrt för. Alkohol och min medicin ska man tydligen inte blanda. Aldrig mer men det va så svårt tacka nej i det fina vädret med närmaste vännerna.

Önska alla en fin dag.

Kram

39 ML:

skriven

Så bra att du blev firad för det är du ju verkligen värd och bra att healingen hjälpte! Jag skickade så mycket jag kunde mitt i Robinson finalen .... och Dennis vann!!  Jag skrek så högt att grannarna måste undrat vad jag höll på med :) En underbar människa och snygg som fan. Grattis till blivande frun :) Hoppas jag träffar någon så fin och som Dennis sa om sin tjej "Hon är hela mitt liv". Ska det va så ska det vara så Es annars får det va :)

Mycket för dig denna vecka. Hoppas allt går bra! Ska jobba ett kortare EM pass idag. Skönt :)

Ger det med sig snart?

Kram!

Svar: Exakt, det ska vara fullt ut... annars kan det vara !! Kram :)
Esmaralda

40 Browallia:

skriven

Åh, vilken härlig morsdag du fick, som avslutades med healing från Bloggfamiljen, det är du värd flera gånger om. Jag gläds med dig! :D

Finalen i Robinson igår var lika spännande som i fjol, min favorit Andreas slutade som 5:a. Min andra favorit Dennis därimot tog hem segern och är en värdig vinnare! Så nu blir det ett sjutusan till bröllop i Skellefteå. :D Jag hoppas att grabbarna har visat svenska folket att det där med att norrlänningar är tråkiga och tystlåtna bara är gamla fördomar.

Jag har tidigare varit skeptisk till Feng shui, men har upptäckt att jag sover bättre när jag gör som Pippi och sover med fötterna på huvudkudden. Jag började med det sommaren 2018 då det var så fruktansvärt varmt även på nätterna för att komma närmare det öppna fönstret med huvudet. Då trodde jag att jag bara inbillade mig att jag sov bättre åt det hållet men så gjorde jag lika dant nu i helgen och sov bättre än på mycket länge. Kan du se om detta bara är en slump eller beror det på Feng Shui? Kram

Svar: Feng Shui tror jag funkar... lite olika från person till person hur och vad det funkar med... ja, det var kul att Dennis vann :) kram
Esmaralda

41 Ali:

skriven

Jag håller alla tummar för dig i veckan och skänker goda tankar kring dig ❤️

Känner viss oro kring mitt minne, ska träffa min NL läkare i veckan, är min oro befogad?
Stor kram

Svar: Jag tycker det känns lugnt och bra runt dig.. kram :)
Esmaralda

42 M:

skriven

Inte varit inne på flera dagar. Hoppas Zanmi hittar rätt. God bättring till dig

Svar: Tack :)
Esmaralda

43 Bbv:

skriven

Hej
Ser du mig och M lösa problemet mellan oss och träffas någon gång igen? :) kram

44 SOL:

skriven

Jeg syns det er så mange som har hjertebank eller hjerteflimmer i disse dager, jeg også,det kommer når jeg stresser, men spirituelle folk sier det har med den nye tiden/ høyning av frekvenser å gjøre. Nå har jeg bestemt meg, hvis jeg får jobben så tar jeg den. Får holde ut i 3-4 dager inntil de også har bestemt seg. Hvor stor er sjansen?

Svar: Chansen är runt 75 % så den är god... kram :)
Esmaralda

45 21:

skriven

Hej. En fågel som flyger till min fönsterkant varje dag. Vill den säga mig något ?😂

Svar: Den vill nog mest ha lite mat, kram :)
Esmaralda

46 Mandarin:

skriven

Hej Esmaralda, härligt att du blev firad så fint igår! Jag kämpar på men tycker att jag känner mig lite bättre, kommer jag att bli bättre nu för varje dag? Vill slippa må så dåligt och istället få njuta av livet. Kram och tack för allt du gör för oss 🙏❤️

47 en_mormor:):

skriven

I början av healingen hade jag typ hjärtklappning, slog så snabbt o hårt. Andades luugnt o visualiserade oss på din strand Es. Där satt du bland färgglada kuddar i mitten. Vi andra hade vita klänningar typ, stora o fladdrande. Vi dansade runt dig, sjöng o skickade healing. Stannade upp o gick mot dig i en ring o skickade starkt. Du badade liksom i grönt ljus som blev en större o större ring/boll o som sen täckte oss alla.

Du fick nåt annat healingbad oxå men det va du tvungen att göra själv men vi tog emot dig när du kom tillbaks på flotten/båten?... med mer healing, sen dansade vi o skrattade. Va en härlig stund där jag "kände igen" en del i bloggfamiljen :)

Jodå Skorpan, du fick oxå healing o du låg o snarkade sidan om Es i mitten bland kuddarna. Men du va så förveden/nyfiken så det va inte länge du sov :D Du gillade att dansa...

Ja jisses, min fantasi är det inget fel på ;D Jag hoppas innerligen att du Es fått dig en redig dos healing av oss!

KRAAM på er alla! <3

Svar: Vilken underbar upplevelse du hade :) Och kuddar var det gott om, mjukt & gott... och förveden blir man lätt :) kram
Esmaralda

48 M:

skriven

Hej,

Kunde zanmi passa min mamma?

Kram

49 Sheri:

skriven

Ez, ser du om dejting app/nätdejting kan vara något för mig? För att träffa honom, kärleken? Eller möts vi på annat sätt?

Kramar

50 Shenzi:

skriven

Kära Es!
Jag undrar om du ser några varningar eller något för mig? Kram Shenzi 🌹

51 Shenzi:

skriven

Kära Es!
Jag undrar om du ser några varningar eller något för mig? Kram Shenzi 🌹

52 <3:

skriven

Klarar jag kinden utan infektion och komplikationer? Hoppas att det läker på bra. Är lite öm.
🙌🙌🙌

53 Susanne :

skriven

Hej kul för dig. Får jag jobbet jag har sökt ?

54 Snödroppen:

skriven

Hejsan❣️
Jag har nog missat att du inte mått helt ok, hoppas du mår bättre nu och att healingen hjälpte dej på bättringsvägen💞
Jag blev inte firad igår men jag hoppas ändå att mina barn tänkte på mej och att dom tänker på mej även andra dagar också. Jag saknar dom så det gör ont och önskar inget annat att jag snart får prata med dom igen😥💞
En jobbig vecka väntar och idag var en varm och svettig start på veckan. Kanske min hjärtevän hjälper mej och gör mej sällskap under veckan?
Stor kram till dej och krya på dej💞

55 Fjäril:

skriven

Hej,
Ser du om något positivt snart är påväg för mej? Tycker det känns så tungt då jag knappt har tid för annat än jobbet och är mestadels trött..
Kram

56 Hon:

skriven

Ser jag ut att kunna träffa nån eller ha nån rolig dejt om jag går med i tinder?
Kram

57 F:

skriven

Hej esmeralda undrar om du ser något roligt och spännande på gång i mitt liv kram

58 Rebecca:

skriven

Varför skickade han pappershjärtan och texten "love" till mig ena stunden och andra stunden blockade han mig? Jag förstår inte vad han vill, jag blir förvirrad och önskar att han kunde säga om han till exempel menar att han fortfarande har känslor för mig.

59 Tiss:

skriven

Vad gör man när allting gör så (ursäkt språket) jävla ont. Fick svar från fonden idag och dom avslog på helt fel... kan man kalla det grunder? D.v.s. Det är inte jag som har gjort fel. Det hade varit så fint att få ha flytt in i något annat än detta om bara för en stund. Det känns som att allt går emot mig just nu. Förlåt för mitt gnäll. Men jag försöker, ger det resultat någon gång?

Svar: Fortsätt försök och ge dig inte... det kommer vända... kram :)
Esmaralda

60 Vitlilja :

skriven

Blir det bra imorgon? Länge sen jag varit social med någon så känns lite nervöst. Tror du vi kan bli vänner?

61 Sheri:

skriven

Ez, ser du om dejting app/nätdejting kan vara något för mig? För att träffa honom, kärleken? Eller möts vi på annat sätt?

Kram

Svar: Klart du ska pröva ! Kram :)
Esmaralda

62 Mikael:

skriven

Måndagar är inte som förr.

Fler och fler invandrare dyker upp i nyheterna med kommentaren, det är inte roligt att bo här längre.

Dagen efter skottlossningen i Hjällbo är det oroligt bland de boende i området. Flera butiker håller stängt och det annars välbesökta torget i centrum är betydligt lugnare efter helgens upplopp. Flera patienter har avbokat sina tider på vårdcentralen enligt distriktsläkaren.
– Det är inte roligt att bo här längre, säger Suidy Khalif som bor i området.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/oroligt-i-hjallbo-efter-skottlossningen


Härom veckan sprängde man väl något i Höganäs i ett bostadsområde, vet inte vilket åratal man får gå tillbaka till för att hitta en bomb i Höganäs, förr var väl Höganäs förknippat med porslin, typ.

Lite lustigt invandrarna säger så när det i många av deras hemländer är det långt mer kaos, i ex. Nord Afrika härjar nog IS vilt.

Kram
Mikael

Svar: Ja, förr var det Höganäskrus för hela slanten.... det händer mycket nu... en orolig tid, kram :)
Esmaralda

63 Shenzi:

skriven

Kära Es!
Jag undrar om du ser några varningar eller något för mig? Kram Shenzi 🌹

64 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej igen Es!
En undran, kan du se om N har varit inne på min Facebook konto efter han skaffade sin nya tjej? Tänker han något på mig? Kram Zoey 💕

65 ML:

skriven

Exakt!! 5170 vaccinerade. Totalt kaos och bråk då vi började med Moderna idag och vissa ville ha Pheizer men fick förklara att det är uppbyggt på samma sätt. Bara olika företag. Fortsatt ögongodis och idag kunde jag nästan ana några intressanta blickar. Eller så var jag så trött att jag inbillade mig :) Hoppas på god sömn i natt :) Kram



Svar: Nix, inte inbillade du dig inte :) kram
Esmaralda

66 Skorpan:

skriven

Tack en_mormor :), tror det där kan stämma för jag sov bara tre timmar i natt ;) o jag gillar faktiskt att dansa :). Healing o jag, jag vet inte om det ger mig motsatt effekt, blir aldrig lugn o annat som jag kanske skulle önska... Men jag är glad för alla som orkar engagera sig i mig, tack :)!
Kram Skorpan

67 Smulan :

skriven

Lycka till med veckans läkarbesök.
Har du kollat så att zanmi inte är ämnad till dig, hon kanske vill stanna för att ge dig styrka.

Svar: Jag trodde det ett ögonblick men nej, så var det inte... kram :)
Esmaralda

68 F:

skriven

Hej esmeralda undrar om du ser något roligt och spännande på gång i mitt liv kram

69 A:

skriven

Hej Es

Ser du något roligt på gång för mig i sommar?
Kram

Svar: Ja absolut, något skoj kommer ske, kram :)
Esmaralda

70 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du Esmaralda någon vinst från euro jackpott den här veckan eller den nya månaden 🤔

Svar: Nej tyvärr så ser jag inga större belopp på väg, kram :)
Esmaralda

71 Rädd:

skriven

Jag känner mig så förvirrad, vad vill jag arbetsmässigt? Känns som jag vill ha alla dörrar öppna men måste ju välja att gå åt något håll? Är så rädd att det blir fel, ser du om allt faller på plats snart? Ska jag skicka in det där till L eller avvakta?

Kram och kärlek.

72 ullie:

skriven

ja men åh va skönt du kände den
många som behöver nu och va skönt du känner dej piggare.

jag ska ta min spruta den 3/6 lite nervös är jag allt
ny vecka så vi hoppas den blir bra med bättre mående
kram och ta hand om dej

gud så skoj me barn o barnbarn bästa receptet


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: