SPONTANA SPÅDOMAR...

Då är det dags för spontana spådomar igen och nu kör vi :

 

Kvinna i 35-40 års åldern  - du är trött på ditt arbete och söker något nytt. Du har sökt en del men det har inte lyckats och det tror jag beror på att du ska vänta in det jobb som passar dig bra. Och under sommaren kommer du att hitta rätt.

 

Pensionerad kvinna – du har låg pension och kan inte unna dig så  mycket.  Det kommer en extra inkomst och det ser ut som om du kommer bli antingen kontaktperson eller god man för två stycken och därmed kan du unna dig lite mer

 💖

Kvinna runt de 30 – du längtar efter att resa. Nu är det dags att du går igenom alla utbud och planera din resa för under sensommaren/hösten kommer den att bli av och den kommer bli riktigt bra. Tveka inte att resa ensam om det blir så.

 

Kvinna runt 40 år som alltmer inser att kvinnor attraherar dig mer än män – fast du har aldrig haft en kärleksrelation med kvinnor. Nu blir det ändring på den saken för i sommar kommer du att möta en kvinnlig fling – och det finns potential att det blir seriöst.

 💖

Jag ser en förvildad katt som är ensam hungrig och far illa. Denna katt kommer att dyka upp hos eller i närheten av en lite äldre kvinna och är du den kvinnan.. då kan du få en vän för livet om du investerar tid och tålamod i katten. Du kommer inte ångra dig

 

Jag ser en man i 60 års åldern, du dejtar vilt och även internationellt och här är det viktigt att du ser upp för scams.  Sortera bort alla tjejer under  50 år med porriga foton oavsett hur fina de verkar.. för risken att du blir lurad är stor. Satsa på kvinnor från 50 år och uppåt och då finns chansen att det kan bli riktigt bra

 💖

Tvillingar, kvinnor  runt de 50 – ni har följts åt i mycket men nu har det blåst upp rejäla konflikter mellan er och ni har inte haft kontakt på närmare ett år. Jag tycker du ska ta första steget till ny kontakt och prata igenom era problem för ni lider båda av situationen som är oh den går att lösa via kommunikation.

 

Tjej i 20 års åldern som står i begrepp att köpa häst.

Se till så du har stallplats på rimligt avstånd och att det praktiska fungerar, annars kan det bli problem.

 💖

Eva, du är över 60 år och du har levt som singel väldigt  länge men nu är det snart slut med det.  I sommar kommer du att möta den man som får ditt hjärta att slå lite extra… och det kommer bli riktigt bra Du upptäcker snabbt att han är en keeper.

 

 

Tjej i 35 års åldern ser ut att bli gravid i sommar. Du vill ha barn men du vill också ha pappan med i ditt liv – och jag ser ett svajigt förhållande som inte är riktigt sunt. Tänk dig noga för och ingå inte i en dysfunktionell relation på grund av din graviditet – eftersom detta kan skada dig en hel del. Ställs det på sin spets så vet du att du kan klara ett barn på egen hand.

 💖

Kvinna runt de 40, du  har en vit soffa, vita tunna gardiner, du bor i lägenhet, du har inga barn – och jag ser en varning för dig. Den 22 juli ska  du vara extra vaksam när du vistas i trafiken.

 

 

Man i 40-50 års åldern, du står i begrepp att skriva på ett kontrakt. Stanna upp lite och vänd dig gärna till en jurist och rådfråga, annars kan det gå fel och du kommer bittert att ångra dig

 💖

Ja, det är vad jag  spontant kunnat se denna gång

Kram & kärlek

 

Vill du ha en personlig och omfattande spådom via mail ?

Maila mig då på: [email protected]

och jag mailar all info tillbaka till dig om hur det fungerar !!

1 Läroliv:

skriven

Så spännande med alla spådomar och lycka till alla som spådomarna berör.

Kram

2 Anna:

skriven

God morgon Es!

Vad fint av dig att ge spontana spådomar. Har en liten fundering gällande jobbet jag så gärna vill ha.
Idag är det 1 vecka sedan intervjun. Börjar bli lite orolig här eftersom han fortfarande inte har kontaktat mina referenser. Sista intervjun skulle dom ha i fredags. Han har ju sagt att jag ligger bra till, och även gett hintar osv. Tycker ju att dom borde väl börja kontakta mina referenser inom kort om dom överväger mig för tjänsten?
Får du någon känsla gällande detta? Tänker om det dragit ut på tiden?

Stor kram

3 SarA:

skriven

Älskar dina spontana spådomar. Har aldrig riktigt känt att någon tidigare varit för mig men idag känner jag starkt att första spådomen var för mig.
Håller i och håller ut och väntar på rätt jobb. ❤️
Kram och trevlig helg.

4 <3:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda, alltid roligt att läsa dina spontana spådomar.
Härligt med fredag.
Mysig dag igår så tacksam för alla fina människor som finns i mitt liv.
Har A planerat någon överraskning på lördag? Slog det honom aldrig att han skulle ringa mig igår ? 🤔
Kram

5 Ghostwriter :

skriven

Tackar för spådomarna även fast det ej gällde mig idag! 🌟


Jag försöker spå i tärningar och gör det ganska förenklat. Tar hjälp av mina änglar men är tveksam om jag verkligen får svar av dom? Ibland blir svaren så att det inte går ihop sig riktigt. Exempel:

Kommer jag möta min soulmate innan min födelsedag? Svar Ja
Kommer vi mötas i Juni? Svar Nej
Det innebär att vi möts exakt precis intill min födelsedag vilket inte känns logiskt 😂 Hade min änglar föredragit andra sätt att tolka dom?


Stor kram!

Svar: Nja, du får kanske ta det med en nypa salt, kram :)
Esmaralda

6 J:

skriven

Gomorgon Esmeralda!

Stackars katt som är ensam, hungrig och far illa. Glad att läsa att kvinnan kommer ta hand om katten.

Blir helgen bra för sonen? Blir helgen bra mig?

Kram



Svar: Det blir en stabil helg, kram :)
Esmaralda

7 Tildis:

skriven

God morgon!

Inget som var riktat till mig den här gången.

Provar att ställa en fråga istället. Kan du se om situationen i Norge kommer bli bättre framöver? Vi har varit hindrade att både resa hem och kunna ta emot besök av familj från Sverige i över 1 år nu. Det tär på en fruktansvärt mycket. Inte hjälper det heller att man är fullvaccinerad så som reglerna ser ut nu.

Hoppas innerligt att det lättas upp snart.

Kram

Svar: Ja, det kommer lätta ganska snart nu, kram :)
Esmaralda

8 Shenzi:

skriven

God morgon Es!
Nyfiken; kan du se något spontant kring mig? Kram Shenzi 🌹

9 Shenzi:

skriven

God morgon Es!
Nyfiken; kan du se något spontant kring mig? Kram Shenzi 🌹

10 Skorpan:

skriven

Yey, spontanisar. Kul för er som fick en sån, bra början på veckoslutet :). Efterlyser blogginlägg från dem som fått en spontanis som slagit in, eller ens en längre kommentar ;).

ML du ville höra om hur det hela blev till med gårdskarln, det kan jag berätta om nångång sen, just nu gör jag det inte. Återkommer, jag lovar :).

Förälskelsen ja, får mig att le o må bra men gör mig också förbenat osäker. Är jag tillräckligt bra o om det går steget längre, till att rumla runt i sänghalmen Es, kommer han då att acceptera min kropp med alla dess skavanker eller är det då tack o adjö? Ser du nåt kring detta? Visst, om det är så är det ju inget att ha ;) o vill inte tro på den versionen egentligen...

Sablar o gevär så den här nya situationen påverkar mig, igen vaknade jag lite efter att solen hade stigit upp o det är alltför tidigt måste jag säga. Okej, kunde ana detta, men ändå, suck. Låt mig få sova...

Fredag o lugnt tillsvidare. Hoppas nåt kul o oväntat sker :).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

11 Lotta:

skriven

Har du fått mina frågor för seans?

Svar: Jadå, allt är i sin ordning och du står i seanskö och din seans bör komma snart.. kram :)
Esmaralda

12 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Så roligt med dessa spontanisar ! Vore kul att få läsa gästbloggar !
Ser du om det händer ngt utöver det vanliga i sommar för mig ?

Härlig Fredag önskas !

Kram Anki med flock

Svar: Ja något lite extra ser ut att kunna ske i sommar, men det mesta behöver du planera själv, så sätt igång och gör upp bra planer :) Kram :)
Esmaralda

13 MM:

skriven

Ingen inkomst.
Svårt med jobb
Ingen ekonomi alls

Har sökt Espresso House men känner mig alldeles för gammal för det.
Försöker skriva Cv men har INGENTING att komma med ändå är jag driven och produktiv när jag finner det jag älskar.
Det finns inga utbildningar förutom en lärar- elevassistent linje på 1 år. Är det jobbet för mig?
Eller kan jag få jobb via Attendo med äldre utan utbildning? Tror jag föredrar äldre människor än brat
Intimhygien klarar jag inte av men mycket annat.

Kan INTE vänta längre..
Kram

Svar: Att arbeta med äldre skulle passa dig riktigt bra, kram :)
Esmaralda

14 Erika :

skriven

Hej! Jag tror (och hoppas) att jag är kvinnan som är trött på sitt arbete och söker nytt. Det stämmer in på mig, jag har sökt en del jobb och tittar hela tiden efter jobb att söka för jag är trött på mitt nuvarande jobb. Hoppas det dyker upp nåt i sommar som passar!

Svar: Kan mycket väl vara du, kram :)
Esmaralda

15 Mimi:

skriven

Hej!

Som vanligt stämmer ingen av spådomarna in på mig. vill så gärna veta om det kommer att ordna sig med jobb? Hoppas på jobb i sommar eller till hösten.

Kram

Svar: Jobb kommer, det ser jag men kan inte säga exakt när, kram :)
Esmaralda

16 Essie:

skriven

Hej es <3

Börjat på nya jobbet några timmar i veckan.
Är de nöjda med mig?
Nervös för hur hösten blir, när jag kommer börja 100%
Ser fram mot jobb men tycker det är jobbigt att inte vara med barnen lika mycket :(
Vart hemma mycket med barnen. Kommer det bli ok för dem när de blir en helt ny vardag?
Kram

Svar: Ja, de tycker om dig och pratar gott om dig, det kommer bli ok för er alla, kram :)
Esmaralda

17 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Älskar när det kommer spontana spådomar! Dom är jättespännande att läsa!
Angående ett jobb jag sökt. Har lite funderingar kring om det skulle kunna passa mig. Vill inte vara för negativ heller. Men har en mindre bra magkänsla kring vet - om det eventuellt blir något.
Vad ser du?

Svar: Det kanske inte är 100%, men hyfsat bra, kram :)
Esmaralda

18 F:

skriven

Hej esmeralda alltid roligt med spontana spådomar, var dock inte med idag , men undrar om du känner in något på mig kram

19 Sus:

skriven

Hej
Något spontant här?
Love sus

20 Varning:

skriven

Tack, jag tar till mig varningen. Kram

21 Huldamaräng:

skriven

Gomorron!
Just nu upplever jag, vad jag tror är, slutet på den svåra tiden. Det kommer att vara lätt knapert ett par månader till, men det jag tror att detta är sista månaden som det är riktigt pissigt. Har jag fel? Visst går det åt rätt håll från och med nu? Jag har inga belägg för der, det kanske bara är en förhoppning men jag vill gärna tro att flytet kommer nu..

Svar: Det kommer vända och gå åt rätt håll, kram :)
Esmaralda

22 Sanna:

skriven

Äntligen en spådom till mig. Tack så mycket. Ha en fin helg alla. Kram

23 Petter:

skriven

Så var det spådom till mig och det tackar jag för. Har tänkt i de banorna själv- Trevlig helg.

Svar: Kram :)
Esmaralda

24 K :

skriven

Fick dåliga nyheter och tycker detta sköttes oproffsigt, jag har gjort jättebra ifrån mig och kan med handen på hjärtat säga det. Fått mycket god kontakt och fått höra varje gång positivt om det jag gjort. Även ta ansvar som alla andra.
Tycker detta är skit dåligt och jag kan inte göra något åt det? Jag fick den känslan att något inte kändes helt rätt så jag är mest besviken över att man väljer att snacka illa istället för att stå för den feedback jag fått och att man hellre kastar skit på mig än att inse att man inte gett bättre information



Kommer jag lösa annat om jag söker? Kram

25 C:

skriven

Godmorgon 🍓☕🍓
Säger trevlig helg redan nu, återhämtar mig denna helg.
Kram till er

Svar: Trevligt helg till dig och återhämtning är bra ! Kram :)
Esmaralda

26 Rädd:

skriven

Hej E!

Den längst upp är min spontana spådom? Om du ser att det inte är det så snälla säg till.

Kram och kärlek.

Svar: Det kan mycket väl vara en spådom till dig - jag är aldrig helt säkert till em spådomen är när jag skriver, kram :)
Esmaralda

27 HM:

skriven

Hej!
Så spännande med spontanisar.
Får du in nått spontant om mej i dag?

Kram

28 blaebaer:

skriven

Jag kommentarer alltför sällan för att hitta något om mig själv i dessa inlägg men ändock rolig och intressant läsning, som alltid :)

..Har det någon betydelse att jag råkat på tre spindlar i samma rum under samma dag eller är det helt normalt? Jag vet ju att de små liven finns överallt men reagerade på hur lätt det var att bära ut dom och utan att de försökte smita eller springa iväg.. Var mer lugn och pratade lite försiktigt medan jag höll på vilket är tvärtemot hur jag brukar reagera, brukar vara skrik och småpanik mest :P

29 Fjäril:

skriven

Hej,
Skulle det kunna vara en god idé att kontakta dem om mina hälsoproblem och ta några prover?
Kram

30 Hedwig:

skriven

Roligt med spontana spådomar! Jag kunde vara kvinnan med vit soffa och vita gardiner (i köket) men tror ändå inte att det är jag, eller?
Igår fick jag oväntat besök av en bekant som sedan 4 år tillbaka inte bor i den här staden längre. Jag vill faktiskt inte ha kontakt med honom längre och det vet han. I och för sig är han snäll men jag har varken ork eller tid och han trängde verkligen på sig, betedde sig som en stalker förra året. Jag stängde alltså dörren för honom igår men känner mig ändå lite skyldig. Sedan är jag rädd att han ska hitta på andra vägar/ringa på dörren igen. Han verkar ha blivit lite sjuk i huvudet. Gjorde jag rätt igår eller skulle jag ha betett mig annorlunda?

Svar: Du gjorde rätt och du bör inte ha kontakt alls med honom.. han blir för mycket och får dig att må dåligt.Verkar inte som om spådomen riktade sig till dig, kram :)
Esmaralda

31 Huldamaräng:

skriven

Gomorron!
Just nu upplever jag, vad jag tror är, slutet på den svåra tiden. Det kommer att vara lätt knapert ett par månader till, men det jag tror att detta är sista månaden som det är riktigt pissigt. Har jag fel? Visst går det åt rätt håll från och med nu? Jag har inga belägg för der, det kanske bara är en förhoppning men jag vill gärna tro att flytet kommer nu..

32 She:

skriven

Ser du vem som var på "besök" hos mej och om det var gott eller ont?
Kram

Svar: Någon kom för att titta till dig med stor kärlek och omtanke, kram :)
Esmaralda

33 F:

skriven

Hej esmeralda alltid roligt med spontana spådomar, var dock inte med idag , men undrar om du känner in något på mig kram

34 Ghostwriter :

skriven

Får du in något spontant om mig?
Hittar aldrig rätt i livet.


Kram

35 Anna:

skriven

God morgon Es!

Vad fint av dig att ge spontana spådomar. Har en liten fundering gällande jobbet jag så gärna vill ha.
Idag är det 1 vecka sedan intervjun. Börjar oroa mig nu då dom fortfarande inte har kontaktat mina referenser. Sista intervjun skulle dom ha i fredags. Han har ju sagt att jag ligger bra till, och även gett hintar osv. Tycker ju att dom borde väl börja kontakta mina referenser inom kort om dom överväger mig för tjänsten?
Får du någon känsla gällande detta? Tänker om det dragit ut på tiden?

Stor kram

36 K :

skriven

Hade R som jag tog mig förtroende till och klickade med, också pratat illa om mig? Blir ledsen att man sagt så bra saker och går bakom min rygg och hugger mig i den. Man kan tydligen aldrig lita på sina prestationer, bara lita på sina misslyckanden.



Kram

37 Nornan:

skriven

Älskar dina spontana spådomar!

Som jag berättade igår kämpade min dotter på förlossningen och imorse vaknade jag andfådd av en omtumlande dröm där mitt barnbarn föddes. Strax efter fick jag samtalet att NU har hon äntligen kommit.

Kram från stolt Mormor

Svar: Oh så roligt, stort grattis mormor, kram :)
Esmaralda

38 Lotta S:

skriven

Idag är det precis ett halvår sedan mamma fick komma hem till Alltet. Det är så overkligt att hon inte är här längre, samtidigt som det så länge var så svår tillvaro för oss alla att hon egentligen "försvann" för flera år sedan. Jag tror många av mina rädslor och kontrollbehov förstärktes under den tiden så det är svårt att slappna av nu, en omedveten oro att jag ska missa något eller redan borde insett/vetat/tagit reda på/fixat. Hoppas kunna märka av hennes besök snart!

Svar: Hon besöker dig ofta och du kommer nog känna av hennes besk mer så småningom. NU är det viktigt att du har fokus på dig själv och ditt eget mående.. kram :)
Esmaralda

39 ML:

skriven

Alltid lika roligt att läsa. Ingen radar som jag fastnar på :) Skulle ha börjat kl 13.30 men är på väg nu för det behövdes tidigare. Kollar lite på de digitala vaccinationskorten som from idag ska läggas in i journalen. Du fick säkert med dig ett litet kort Es efter din spruta men nu ändras det. Det betyder att jag måste fråga alla snygga 45 åringar om deras telenr för intyget skickas till alla på sms. Synd bara att ingen frågar om mitt nummer :)

Dunjacka och det är 28 Maj! Brosans dotter fyller 13 år. Zanmi och jag firar 1 månad och hoppas att hon är lycklig och gillar att hänga med till jobbet :) Känns inte som att hon behöver salt ännu. När jag håller henne i handen och nämner en av mina önskningar så sticker det till handen och vibrerar men vet inte varför🤔

Hur påverkas andra av min aura? Intressant!

Hoppas att du får en bra fredag Es!
Kram

40 Anki:

skriven

Tack för svar Es <3
Så spännande !
Att planera det är jag bra på ! Sen ska planerna genomföras...haha däri ligger problemet ;-)
Tack !

Kram Anki med vadande flock

41 <3:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda, kommer lilla lyftet bli lyckat idag ?
Så gulligt av E att ordna tid ikväll.
Kram

42 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Inget som stämde in på mig idag, iaf inte vad jag tror.

Idag skulle min mormor ha fyllt 92 år så i eftermiddag blir de en sväng till minneslunden och sätta lite blommor. Känns jobbigt då de är första gången man inte få fira henne. 😢

Annars blir det en lugn helg och njuta av värmen. På söndag blir de iväg till hundkappbanan då de är möte. Mamma kommer göra hennes goda smörgåstårta. Vi kommer ha mötet ute i de fina vädret.

Vi skulle ha firat min lillasyster idag då hon egentligen fyller imorron men hennes minsta var förkyld så vi får skjuta på det. Imorgon skulle hennes svärmor komma egentligen men även de får skjutas på.

En liten undran, kan du se något spontant om mig? Kram Zoey 💕

Svar: Mormor är ju ofta på besök hos dig och tittar till ! Kram :)
Esmaralda

43 MalinS :

skriven

Sekunden innan jag skulle läsa dagens inlägg tänkte jag på dina spontana spådomar, så spooky... Men inget jag kände igen mig på.

Är så besviken just nu. För några månader sedan fick vi grönt ljus till att försöka bli gravida efter cancerbehandlingen men nu krånglar kroppen. Den är inte i balans trots att blodprover inte visar något avvikande.

Börjar bli riktigt orolig då jag har åldern emot mig.

Vi har haft så tuffa år och känner bara att vi behöver liten dos medvind och glädje.

Ezmaralda, ser du om kroppen kommer igång snart? Blir jag gravid snart?

Kram och puss på MG ❤️


Svar: Ja, kroppen ser ut att komma igång snart men händer inget så vänd er till en fertilitetsklinik... kram :)
Esmaralda

44 Razawa:

skriven

Hej bästa Esmaralda
På torsdag ska jag på muntlig förhandling, förvaltningsrätten, inom jobbet då en klient överklagat vårat avslags beslut, o då har de rätt att även kalla till muntlig förhandling. Jag har ett juridiskt ombud men är så nervös. Juridiska ombuden för vår talan men man vet ju aldrig. Vad får du in kring denna dag? 😅😫

45 <3:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda, alltid roligt att läsa dina spontana spådomar.
Härligt med fredag.
Mysig dag igår så tacksam för alla fina människor som finns i mitt liv.
Har A planerat någon överraskning på lördag? Slog det honom aldrig att han skulle ringa mig igår ? 🤔
Kram

46 Louise:

skriven

När du skrev om rädsla härromdagen så tänkte jag att jag har många rädslor. En av dem är att våga lämna mitt destruktiva förhållande. En annan är att jag kommer bli ensam (barnen kommer vara där). Jag behöver det. En rädsla är att fortsätta vara arbetslös. Det snackas ju redan om vaccinpass i affärer,tvång på vaccination för att få jobb. Tänk om man inte kan bli vaccinerad då. Ska man då svälta ihjäl och vara hemlös. Jag vet inte hur de tänker. Sen är det förbjudet att tvinga någon att vaccinera sig det står i grundlagen. Den så kallade pandemilagen är också olaglig.
En annan rädsla är att mannen kommer bli galen om jag väljer att gå.
Barnen vill bara att jag ska lämba honom. Men det är inte så lätt.

Kommer det jobb till mig snart?

Jag orkar inte mycket mera. Jag kan tyvärr inte söka allt för jag är inte utbildad. Jobb som säljare vill jag inte ha. Förbannar mig på sådana.Inom vården vill jag inte jobba för då måste jag ta vaccin och det tänker jag inte spruta i mig. Det är giftigt. Och jag är inte utbildad eller intresserad av sjukvård.
Borde ha ändrat på mitt arbete i montessori men det blir lidande då man inte får någon studiero hemma. Visst kan jag sitta på biblioteket men då blir man störd av honom via messenger.
Jag borde ha lämnat för 2 år sedan. Hatar mitt velande.

Ha en fin fredag alla och tacksam för svar.
Kram

Svar: Jobb kommer, kanske inte det du är utbildad till men jag ser dig få en inkomst så småningom.. och så småningom kommer också jobb inom ditt utbildningsområde. Prata med någon som d litar på och som kan ge dig stöd i en svår situation när du bestämt dig för att lämna.. kram
Esmaralda

47 Shenzi:

skriven

Es, kan du se något spontant kring mig? Kram Shenzi 🌹

48 Mikaela :

skriven

Hej E!

Ser du om jag bör gå och undersöka mig för mina tarmtömningsbesvär ? Jag har haft det ett tag och tänker hela tiden det försvinner. Är det något farligt ? Eller finns det andra hjälp att få vis läkare? Tycker detta är jobbig situation

Kram

Svar: Har du haft problemet en tid så tycker jag absolut att du ska söka läkare... förstår att det är jobbigt.. kram :)
Esmaralda

49 Sus:

skriven

Hej
Något spontant här?
Love sus

50 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda från euro jackpott den här veckan den här kvällen 😒

51 Mandarin:

skriven

Hej Esmaralda, kan du se om jag börjar må bättre snart? Du sa nåt om att min situation kommer att ljusna. Vet att du inte kan se exakt när men kan du säga nåt tidsperspektiv? Kram och tack

52 <3:

skriven

Esmeralda, kommer jag ångra mig om jag låter E.B ta hand om mig?
Resultaten på bilderna hon lägger ut ser inte så fina ut tycker jag.
Kommer jag hellre bli nöjd hos D?

53 J:

skriven

Jag avundas lite kvinnan som kommer få en kattvän.:)

Esmaralda. Nu har jag fått bekräftat covid efter en tids karantän. Ser du om jag har lyckats hålla smittan borta från nära och kära?

Svar: Ja, isolera dig så gott det går, och krya på dej nu, kram :)
Esmaralda

54 Mercan :

skriven

Esmaralda jag drömde att jag kissar mycket men innan dess innan jag hittar plats det jag såg att andra har kissat överalt🤔vad kan det betyda Esmaralda 🤔

Svar: Jag tror det är din rädsla för bakterier och smuts som spelade dig ett spratt i drömmen, kram :)
Esmaralda

55 Mercan :

skriven

Esmaralda hur mår ni 😣😣😣Jag blev så ledsen när jag läste att Tom är inte längre med oss 😫😫😫må Tom vila i frid 💞 🙏 🙏 🙏

Svar: Tack :)
Esmaralda

56 humlan:

skriven

hej ska jag va cool o boka resa, kommer jag iväg som planerat den 20 juli - 10 augusti? tiden kan inte ändras, har semester då som inte kan flyttas.

Svar: Chansen är god att du kommer iväg som du tänkt.. kram :)
Esmaralda

57 Crazy catlady :

skriven

Detta inlägg börjar nästan bli till en helig stund här hemma,

Läses med andakt! 😄

Nu laddas det inför en jobbhelg,

Vaken natt. Och det passar mig perfekt just nu. Så tacksam att jag fick denna tjänst.

Ez! Ser du något kring hägrande juni månad för mig? Stort som smått.

Helgkramen! ✨✨

Svar: Ja, det är en tjänst som passar dig :) Känns som om du gör något i juni tillsammans med en kompis.. och det blir riktigt bra... jag ser att du kommer göra upp planer.. kram :)
Esmaralda

58 Fjäril:

skriven

Är så otroligt trött i både kropp och knopp och orkar inte jobba.. har väl nån infektion på gång igen.. ser det ut att gå över snart?
Kram

Svar: Det går över men kan bli aningen segt, sök läkare om du inte piggnar till snart... kram :)
Esmaralda

59 Mim:

skriven

Hej!

Jag har försökt att se min aura men lyckas inte. Hur är min aura?? Skulle vara intressant att veta.

Kram

60 Mimi:

skriven

Hej!

Kommer bilresan på söndag att gå bra? Känner mig aldrig säker när jag åker bil.

Kram

61 Carina ST:

skriven

Alltid kul att läsa de spontana spådomarna. Skulle verkligen vara kul att få läsa om alla som det hittills stämt in på.

Är det någon som märkt av någon tur efter turhealingen? Skulle också vara spännande att få läsa om.

Här är det stiltje på alla de fronterna än så länge. Men vet ju inte om tur för barnen räknas in i den tur som skulle komma till mig? :) För sonen hörde av sig med härliga nyheter om tilldelat stort stipendium för att satsa på dansen ännu mer. Nu kan har i ännu högre grad satsa på det.

Kanske kul för er som faktiskt var med och stöttade upp när vår ekonomi var fruktansvärt kärv och han kämpade sig fram. Just nu är han mitt uppe i att skapa sitt första större koreografiprojekt i ett residens på Riksteatern. Så allt slit, allt målmedvetet arbete och med support när det har behövts som mest så har det lett till att han lever sin dröm just nu.

När barnen har det bra så räknar i alla fall jag det som stor tur och mycket glädje att vara tacksam över.

Trots det så längtar jag ändå efter tur även för egen del just nu.
Kram, Carina ST

62 Hanna:

skriven

Hej😄

Tack för spontana spådomar, det är en mysig start på helgen.

Jag lever på hoppet och önskar starkt att en av dessa var till mig. Det är ju också lite spännande att se vad framtiden har att erbjuda.

Kram☀️

63 Sense:

skriven

Hej.
Måste äntligen meddela att en spontis träffade mig förra gången. Jag är kvinnan 70 plus och levt ensam med katten över tio år i en lägenhet på markplan.
Det har varit stunder då jag längtade efter kärlek vid min sida och hadde blivit även spådd av kära Es för länge sedan (över 10 år) att detta kommer hända med 100 % säkerhet och att det fanns ingen risk att vi missar varandra
Men vadå, åren gick och jag slutade "suckta" och lärde mig trivas med livet med barnbarnen och vänner utan en tanke på nån främmande "element".
Nu vet jag verken in eller ut och törs jag ta till mig vad det står skrivet och rubba min existens ?
Vi får väl se...

Svar: Känner du att spådomen gäller dig, då ska du absolut ta den till dig.... och jag ser ju att kärleken kommer...kram :)
Esmaralda

64 MollyD :

skriven

Hej E
Kommer vi kunna köpa tomten vi tittar på och bygga där?

Kram♥️

65 Nenna:

skriven

Hej Es,
Tack för fina spontana spådomar. Alltid lika rolig läsning.

Kram 🤗

Svar: Kram :)
Esmaralda

66 Soffan:

skriven

Tjoho för spontanisar!

Men var är "tjej i 30-års åldern kammar hem storvinst" någonstans? Letar å letar 😜

På tal om att leta. Något hägrandes på kärleks och kemi-fronten snart? Ofta blir det bara mellanmjölks fling.

Go helg på er 💕

Svar: Den rätta kärleken med stark kemi kommer men inte riktigt än, kram :)
Esmaralda

67 Nyfiken gul:

skriven

Hej
Kan du ge mig en liten spontan spådom,läser de alltid så kul,, men inget om mig:(
Kram:)

68 Browallia:

skriven

Jag trodde för ett ögonblick att du hade börja blogga på engelska, jag hann inte tänka längre än så när en ruta dök upp och google undrade om jag ville översätta alla sidor på svenska till engelska? What!? Jag måste ha kommit åt någon inställning av misstag, tekniska prylar och jag kommer sällan överens...

Redan innan sommaren har kommit igång längtar jag till hösten, min avsky till den varma årstiden blir värre för varje år, önskar jag kunde få bli nedsövd till september. Inte fattar jag varför de ska ha så vansinnigt bråttom med att lätta på restriktionerna innan alla har fått sin andra vaccindos och de veckor det tar innan det har satt sig helt i kroppen. Folk kommer ju bli lika tossiga som när kor släppt ut på grönbete efter att ha varit instängda inne i ladugården hela hösten och vintern. Risken att smittan blossar upp på nytt kommer ju vara enorm. Förlåt för att den bittra klimakteriekärringen visar sitt fula tryne idag, är less på att kämpa i ständig motvind och allt tjat om vad alla ska göra när det blir som "vanligt" igen. Jag har inget "vanligt" att gå tillbaka till, karantänlivet är mitt vanliga oavsett om det är pandemi eller inte... jag hoppas vändpunkten för mig kommer snart. Önskar dig en skön fredag i badet!
Kram B.

69 Michelle:

skriven

Hej kära es.
Jag är en orolig själ och det har jag ”ärvt” av mamma. Nu tror jag att jag har fått Corona via kollegor på jobbet. Är så himla orolig att jag ska bli jättedålig. Eller att jag ska smitta min man och att han ska bli jättedålig. Kan du se något eller är det bara att hoppas och be till änglarna? Kram och trevlig helg.

70 Mirre:

skriven

Tack för gårdagens intressanta inlägg kära Es , är besatt av auror och allt som har med de att göra.
Vad jag vet har jag en stark aura, folk glor väldigt mycket på mig och jag kan aldrig liksom smälta in i tapeten om jag så skulle försöka. Ibland så utnyttjar jag min aura tex om jag går hem ensam en kväll eller om jag sitter i möte med min chef.. och försöker leva mig in i min aura för att uppfattas som mer ”skrämmande” än vad jag faktiskt är..😊 jag märker ibland att killar verkar lite fega med att ta kontakt med mig..men det brukar släppa snabbt när dom pratar med mig, är väldigt trevlig, ler mycket och skrattar. Antar att det tar udden av min aura på ett snyggt sätt:)
Önskar så jag kunde se andras färger ska försöka öva upp detta.

Ser du något om min aura Es? Vad som helst.. vill så gärna veta mer om den.. vet att den är röd/orange som du sagt förut.. ibland kan jag uppleva att den hjälper mig att känna av andra människors energier även på långt håll. Det är nästan som att jag smygtittar på folks personligheter med min egna aura..
Får intuitivt till mig att min aura kommer från tidigare liv där jag gjort tuffa val, levt i sanning och ledarskap. Kan de stämma? Kramar🥰

71 Nakenbadare:

skriven

Hejsan Es!

Ser du någon fin fisk via Tinder simma åt mitt håll i sommar? Något kännetecken? Har ögonen med mig :-)

Må så gott

72 W:

skriven

Roligt med dessa spontana spådomar och extra härligt när de hittar till rätt person.

Kram

73 AnnaK:

skriven

Kul med spontana spådomar 😊 Inget som rörde mig dock!

Är det svärmor som släckt lampan här hemma för att meddela sig eller är den bara glapp?

Kram 🤗

74 Susanne:

skriven

Hej, inget om mig tyvärr men jag uppskattar att läsa om dem. Det är kul. Jag längtar efter ngt nytt som nytt jobb eller boende. Ngt kul i alla fall. Det ska vara fest med jobbet men jag går nog inte dit. Det känns inte som jag är helt välkommen men jag vet inte. Det är ju inte helt smärtfritt att jobba med vissa av tjejerna tycker jag. Det har nog varit en del skitsnack om mig osv och att jag får skulden för saker men allt kan inte jag ta på mig när de med har del i saker.

75 Matilda:

skriven

Åh, det är då alltid lika mys att vakna upp till spontanisar..! 🤗 Ni som känner igen er, håll oss andra underrättade..! Jisses så värmen ska slå till i helgen.. Laddar för skugga och rövsvett.. Ser något annat ut att vara på gång i mitt liv Es..? Eller blir det mycket "samma gamla hjulspår"..?

Tack för allt du gör för oss Es.. Önskar dig en härlig helg..!

76 Baby:

skriven

Hej Es

Ser du barn för mig?
Kram

77 Sus:

skriven

Hej
Älskar spontant....
Önskar bara att det kunde va något spontant här.....
Blir jag kvar på jobbet tror du?
Eller får jag nytt....
Love sus

Svar: Du blir kvar ett tag till och sedan känns det som om du söker och får något nytt, kram :)
Esmaralda

78 Orolig:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag känner en stor oro inför nya jobbet jag börjat på. Det är väldigt mycket att göra och chefen vill att man jobbar över. Det kommer bli svårt för mig i vardagar när jag har småbarn att hämta eftersom jag bor själv. Kommer hon ha överseende med det? Sedan är det det att jag känner mig längst ner i rangen och får hålla till i kassan men jag skulle så gärna vilja gör floristiska arbeten. Är också oroligt hur det ska bli den dag jag behöver vabba. Kan det bli problem och känns jobbet svajigt att jag kan bli avskedad utav henne? Eller löser det sig och blir bra här ändå?
Kram

79 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.

Idag fattades det runt 100kr i kassan. Och jag är ny på jobbet och den som mestadels stått i kassan idag. Jag vet inte hur det kommer sig att pengar fattades. Var det mitt fel ? Alltså att något blivit fel? Tror de andra att det är jag som räknat fel eller något? Att felet är mitt att pengar saknas? Tror chefen det?
Kram

Svar: Jag vet inte vad de tror.. men ingen kommer lasta dig, kram :)
Esmaralda

80 Lisen :

skriven

Hej Esmaralda

Kommer mitt liv för alltid att vara en kaotisk cirkus ?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: