Long time no see....

 
Kring matbordet igår var vi tre stycken... och den här lille kraken verkade lite förvirrad till att börja med.
Han detog i konversationen ett tag och sedan lyfte Spanska Eva ner honom i gräset och han  tackade för sig  & skuttade iväg !!
 
 
Vi avnjuter en go fredagskväll på altenen.
 
Spanska Eva och jag har ju inte träffats sedan Italien för två år sedan så
det var mycket prat att ta igen.
 
Jag bjöd på en " allt-i-ett-form"  där man  i ugnen steker kycklingen ( Stinas kyckling) halvfärdig och sedan  fyller man på med halva potatisar, halva lökar, majskolver och paprika och låter  allt gå färdigt !
 
Så himla bekväm och gott blir det.... därtill en kall  hoprörd sås !
 
Deserten blev hemgjord glass, grädde och citronmarinerade jordgubbar !
 
Och ikväll blir det till Strandhugget i hamnen men först lite förfest hos Lotta som bor granne med  restaurangen !
 
 
 
Spanska Eva hälsar
 
Kram & njut av lördagskvällen!!
1 Hittat rätt:

skriven

Han är min soulmate, varför säger han så här och sårar mig?


Kram

2 Skorpan:

skriven

Mums o vilket mysigt ställe ni ska vara på :).
Trevlig kväll åt er alla tjejer!

Här mat, tv o rött i glaset o på läpparna ;D.
Kram Skorpan

3 Helena Ir:

skriven

Så trevligt ni har det :) Och Eva hon liknar min fd arbetskamrat från Chile, Louisa!

Hälsa tillbaka, och njut av kvällen tillsammans :)

Kram

4 Månskenet:

skriven

Så mysigt ni har det och god mat! Ha det gott!

5 Misstjejen:

skriven

Hej

hoas du kan svaret för jag hoppas på att min mobil överlever efter idag det hänt. kan du ser det?

ha det bra

6 Sofia D:

skriven

Hej Es ❤

Vad har Jonas för intentioner med mig? Han bor granne och verkar vara intresserad av mig, men på vilken nivå vet jag inte
Vi är båda singlar. Han är 32 och jag 29.

Kram och fortsatt trevlig kväll! :)

7 ML :

skriven

Så roligt att se och Spanska Eva ser väldigt snäll ut. Bra energi :) Och den lille gröna gästen var söt :) Hälsa och kram på er!

8 Jenny:

skriven

Det ihopkoket lät gott.

9 Judith:

skriven

Godmorgon Es ☀️
Talar han sanning… och jag misstrodde honom?
Karam 🤗


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: