VINN TALISMAN !!

 
Något magiskt har hänt !!
 
En gammal talisman har krupit fram ur gömmorna !
En superstark talisman.
 
Det är säkert minst  15 år sedan jag aktiverade en flock av dessa Hjärtan-talismaner och jag trodde att alla var  borta och försvunna sedan åratal tillbaka .. och så dyker detta ensamma Hjärta upp, på jakt efter sin  ägare.
 
Hon är laddad med energi, glädje och mod och den som får henne får gärna lägga till en egen önskan.
 
Du som vill ha hjärtat  och som behöver en extra boost  - du skriver en  kommentar.
 
I dag besvaras inga frågor i övrigt utan det är bara du som vill vinna talismanen som skriver.
 
Tävlingen pågår bara idag och fram till kl 24 i natt och i morgon meddelas vinnaren
 
Kram & Kärlek💖
 
1 Birgitta:

skriven

Godmorgon😊

Blev så glad när jag läste dagens blogg, jag tappade min talisman för 2mån sedan o letade o letade men hittade den inte 😪.

Jag vill gärna delta i tävlingen o hoppas på tur.

Kram Birgitta

2 Ester:

skriven

God morgon!

Jag vill jättegärna vinna talismanen då allt känns väldigt tungt och jobbigt.

Kram

3 Tess:

skriven

Jag tror att lilla gömmaren hade trivts bra i hop med mig ,så hoppas att den känner sig dragen till mig 🙏

4 Frida:

skriven

Hej.
Wow jag och hjärtan. Älskar dem ligger väl lite i mitt namn frid(a) vad jag vill med livet här på jorden. Har just nu fått mångq nya uppdrag på jobbet så jag är tacksam för ny energiboost.
Ha det fint
Kram 💜💛💜

5 LottaS:

skriven

Det är ju precis det jag skulle behöva!

6 Jeanette :

skriven

Hejsan!
Jag tar tacksamt emot en extra boost. Kram 🥰

7 Jeanette :

skriven

Hejsan!
Jag tar tacksamt emot en extra boost. Kram 🥰

8 Ghostwriter :

skriven

Jag är gärna med ❤️
Jag har drömt extra mycket om förberedande till soulmate och hjärtat symboliserar det för mig.
Får se om jag är rätt person för den också.




Kram

9 C:

skriven

GODMORGON ☕
Jag är med i utlottningen ❤️
All boost behövs ❤️

10 J:

skriven

Välkommen till mig om du vill💖

11 Sus:

skriven

Hej
Vore underbart att vinna…
Precis vad jag behöver…
Som ett ljus i mörkret…
Vill gärna vara med och tävla….
Love sus

12 GP:

skriven

Vilken fin Talisman, den hade man gärna vunnit.



13 Jas:

skriven

God morgon!
Jag känner att jag faktiskt ska vara med i en tävling för första gången. Har varit och är fortfarande i en väldigt tufft period i mitt liv. Behöver få lite ljus i mitt mörker. ❤
Kram❤

14 Camilla:

skriven

Jaaaa!! Behöver VERKLIGEN den boosten i mitt liv nu, så behöver få hjälpen jag kan få!!KRAM

15 MollyD :

skriven

Hjärtat ♥️

16 Lillanmillan :

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Hjärta är min favorit form. Har älskar hjärtan sen jag var liten. Och en extra boost hade inte suttit fel!

17 Katrin:

skriven

Tilltalas av ensamma hjärtat. Hon och jag har delat den erfarenheten under 15 år. Om hon kommer till mig kanske vår ensamhet är över och vi går vidare i tvåsamhet. Hon är hjärtligt välkommen till mig.
Kram Katrin

18 Helena Ir:

skriven

Jag är så gärna med på denna utlottning av talisman, lite extra starkt skulle jag just nu behöva!

Kram

19 <3:

skriven

Magiskt att hon kikade fram.
Just 💗är en speciell symbol för mig på många olika sätt.
Får tecken från altet med hjärtan här på jorden. Det var mera tydligt första året efter min far gått bort. Hoppas att hon vill komma till mig och hjälpa mig genom den tuffa resan med nya medicineringen och viktnedgång om jag klarar att trappa ner på min 20 åriga kortisonbehandling.
Tror den lilla magiska tallisnanen kommer hjälpa mig att hitta min soulmate och lycka i kärlek som jag vill ha det om hon vill till mig.
🦋hjälpte mig förra gången men nu måste jag vidare i kärlek och livet. Du vet ju Es vad jag vill och känner.
Kram

20 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Jag skulle gärna vilja vara med i tävlingen om den fina talismanen
Kram😃☀️

21 Branne:

skriven

Hejsan hoppsan!
Man får hoppas att det är mig hon väntat på :). Det hade varit kul att ge min lilla fjäril en vän. Så nu håller jag mina tummar :).
Kramisar

22 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron kära Es!

Jag är gärna med o tävlar om Talismanen, jag behöver just nu all kraft o styrka på många sätt o vis🥺🥲💪🙏
Så den skulle jag med glädje hänga runt min hals hoppas på tur denna gången✊🍀✊🙏

Fråga
Jag hör fortfarande dessa 2 försynta knackningar lite då o då?
Utanför sovrumsfönstret flyger en vit vacker fjäril var gång jag lägger mig att vila. Utanför ett av fönsterna i vardagsrummet flyger en väldigt liten brunsvart fjäril o häromdan flög den in i rutan men den klarade sig🙏 Och när vi äter middag vid 17-tiden jag o sambon så kommer det en speciell duva o sätter sig på förrådstaket o tittar på mig väldigt länge detta händer varje dag! Ibland har hon med sig en vän (man) som gör henne sällskap.
Kan du se om jag har nån form av beskydd eller vill de säga mig något? Mitt Liv är ganska trasigt just nu…Hoppas så på ett svar🙏

Kram o Kärlek 🙏♥️✊🍀✊🤗🌸🌸🌸

23 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Jag skulle gärna vilja vara med i tävlingen om den fina talismanen
Kram😃☀️

24 Linda N:

skriven

Jag skulle verkligen behöva en extra boost i livet och önskar så att denna talisman önskar komma hem till mej 💕💕

25 Månskenet:

skriven

Hej!
Nämen det är ju precis mina önskningar!!! Klart jag deltar!
Lycka till alla! ...och må rätt person vinna!
Kram!

26 Jessica:

skriven

❤️ så vackert!

27 susanne:

skriven

Hej Esmaralda! Jag hoppas och önskar jag vinner hjärtat. Hon skulle få det så bra hos mig och behöver verkligen en extra boost. Kramar.

28 T:

skriven

Åh jag skulle verkligen behöva en rejäl boost ❤️✨
Sällar mig till skaran och hoppas hon väljer mig 🥰

29 Hon:

skriven

Deltar i utlottningen.

30 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Måndag och ny vecka Nya möjligheter !
Självklart vill jag vinna talismanen !

Kram Anki med flock

31 Livsturisten:

skriven

Åh ja såklart jag vill vinna den. Behöver styrka nu som aldrig förr, min hund som nyligen fött fram en fin valp och blivit akut snittad där en valp inte klarade sig. Som fodervärd behöver jag nu ta hand om valp o mor i mitt hem då hon vantrivs hos uppfödaren. Inget jag har vana av...jag ska oxå byta arbetsplats mitt i allt detta då jag håller på bränna ut mig där jag är idag. Dessutom hjälpa min 80åriga mor med flytt. Åh vad jag behöver mer styrka o mod nu!! Kram

32 Lillanilla:

skriven

Ja🙏 Behöver en liten följeslagare på livsvägen...
Såå fin! Blir verkligen rörd av att den har legat o väntat på rätt människa!

33 MH:

skriven

Hej!
Behöver verkligen en extra boost nu,så är gärna med i utlottningen.

Kram

34 morgonsol:

skriven

Hej
Jag hoppas lilla hjärtat väljer mig.
Behöver en följeslagare som önskar mig väl.
Spontant när jag såg hjärtat tyckte jag att det var fint.
Hoppas solen visar sig idag!

35 Anna:

skriven

God morgon:-)

Vill gärna vinna en talisman:-)

Ha en riktigt fin dag!

36 Huldamaräng:

skriven

Godmorgon!
Hjärtformen talar så starkt till mig, har alltid gjort. Det skulle glädja mig mycket att få erbjuda talismanhjärtat ett hem.

37 Pia1:

skriven

Så vacker, något alldeles extra!
Jag är med och önskar
lite ny energi att orka med min never ending story
💕

38 Agnes:

skriven

Denna tävling är jag gärna med i!

Påminner om ett litet smycke som funnits i min familj i säkert drygt 80 är. Festligt!

Önskar dig o bloggfamiljen en trevlig dag! ;0}

39 AnnaK:

skriven

Hoppsan!

Med lite tur kanske hon vill till mig, dom verkar ju bestämma själv vart dom ska 😊 Är med och tävlar!

Kram 🤗

40 Maria:

skriven

Jag chansar och är med och tävlar. Skulle behöva en boost. Kram

41 F:

skriven

Godmorgon åh vad spännande med en talisman 🧿 är gärna med och tävlar om den , hade behövt en för min mammas hälsa känner jag ❤️

42 Catarina:

skriven

Jag vill vara med i utlottningen. :-)

43 Mimi:

skriven

Hej!

Jag vill jättegärna vinna Talismanen för jag behöver verkligen mod. Har tappat allt mod och självförtroende under alla år av arbetslöshet och isolering.

Kram

44 Lotta:

skriven

Vill absolut vara med och tävla :)

45 Lotta B:

skriven

Så spännande att du hittade den! Jag skulle gärna vilja få lite kraft från den, nu när jag har det svårt med sömnen. Det påverkar ju allt i livet.
Men jag hoppas den kommer till nytta vart den än kommer att bo❤️
Kram och ha en härlig måndag 🌻❤️

46 TjejenO :

skriven

En sån underbar tävling! ❤️🌟
Jag skulle verkligen behöva en boost i dessa tider.
Håller tummarna! ❤️

47 CA:

skriven

Hej
En boost behövs alltid, tycker jag.
Det finns säkert någon som behöver bättre än vad jag gör men vill ändå vara med i chansen.
Kram

48 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Jag är gärna med i tävlingen om den speciella talismanen.

Kram

49 Emra:

skriven

Hejsan! Jag skulle gärna vilja ha hjärtat. Behöver ny energi.

50 Mathilda :

skriven

Hej, jag är gärna med och tävlar om denna talisman 🤗 kram

51 adliga damen:

skriven

Jag är med, kram

52 Ewa:

skriven

Hoppas att jag vinner

53 Dunegull:

skriven

Hej,
Jag är gärna med och tävlar ❤️

54 PiaS:

skriven

Hej Es,

Mitt hjärta och själ tog ett skutt när jag såg hjärttalismanen. Så jag är gärna med i utlottningen ❤️🙏🏻.
Jag kämpar på men är inne i väldigt låg period med energi och mycket känns som Sisyfosarbete i mitt liv. Så all extra kraft och stöd och hjälp 🙏🏻❤️.

Kram PiaS

55 Alie:

skriven

Även om jag själv skulle vara i behov av denna mycket speciella talisman så väljer jag att önska vinna den till någon annan.
En person vars liv har kantats av psykisk ohälsa, feloperation av organ, lurad på pengar och ständigt ha motsättningar mot sig etc.
Han, är värd att vinna denna💫 🙏

56 ML:

skriven

Den här gången vill jag vara med. Ett ensamt hjärta. Ja kärleken ska ha varit nära några gånger i somras men som vanligt så gick den mig förbi. På torsdag ska jag träffa kirurgen inför kommande operation som jag är nervös inför och en tuff period väntar. Hade mer än gärna tagit emot en extra boost. Kram

57 Nina:

skriven

Känns som om den är min...
Kram

58 Gemini:

skriven

Men JA! Jag är med på utlottningen behöver verkeligen en boost.

59 Solstjärnan:

skriven

Jag deltar gärna i tävlingen 😊Skulle tacksamt ta emot detta fina talisman hjärta.Den skulle vara till nytta
av både hälsoskäl och boost av ork och allmänt och så.

Kram Solstjärnan ☀️

60 Browallia:

skriven

Åh! En boost av glädje är precis vad jag behöver så jag är med i utlottningen :)

61 Olivia:

skriven

Denna gång är jag gärna med i lottningen.
Hon är mer än välkommen hem till mig.
Kram

62 Anna E:

skriven

Ja, jag skulle behöva kraft och mod att ta mig framåt och vill vinna den

63 Chatrine:

skriven

Men lilla vännen då! Vill du komma till mig?

Kram Chatrine

64 ThereseC :

skriven

Hej Es!
Jag vill gärna vara med i tävlingen 🙂
Kram ThereseC

65 Lina:

skriven

Åhh, vilken fin 😍 Jag deltar gärna i tävlingen. Jag skulle behöva en stor skopa av precis det hon är laddad med ❤

66 Naturvän:

skriven

Hej!

Som vanligt fint initiativ, vacker hjärtform, men jag hoppar över, finns andra som berhöver den mer än jag för tillfället!

Kram

67 Mimma:

skriven

Är gärna med och tävlar 💕

68 AnnaPanna:

skriven

Hej Ez!

Den boosten skulle jag verkligen behöva just nu.
Min väldigt fina och högt älskade kärmor/svärmor gick bort i ALS i tisdags. Det sista året har varit hemskt, för henne och för oss anhöriga. Jag vet att hon har det bättre nu men hon fattas mig och familjen så oerhört.
Vi har bott hos svärfar i en vecka med mina svägerskor och jag har försökt ta hand om dem så gott jag kunnat men nu är jag slut som artist.
Det blev en väldig klagosång, vilket egentligen inte var meningen. Det bara blev så…

Ta hand om den tid ni har med era nära!

69 Maria:

skriven

Jag är med och deltar 🙏🏼

70 Herr P:

skriven

Hej Esmaralda!
Om det fina hjärtat skulle välja mig så skulle jag bli mycket glad. Annars så hoppas jag den skänker glädje till någon annan :-)

71 L.o.L:

skriven

Gärna med i utlottningen

72 Lisa.A:

skriven

Jag är gärna med i utlottningen :)

Kram

73 Johanna:

skriven

Är gärna med och tävlar, skulle behöva allt det där. Kram💕

74 Lenafena :

skriven

Den skulle jag behöva!!!!! Kämpar mot förtvivlan varje dag då min kropp inte fungerar….skräckslagen faktiskt…

75 Vitlilja :

skriven

Åh så fint. Jag vill vara med ♡

76 Filifjonkan:

skriven

Visst, jag vill också vara med, vilket häftigt uppdykande, känns som allt kan hända med detta hjärta. Själv behöver jag hjälp med att få en spark i arslet, få bort blockeringar som hindrar mig, och få igång flödet i livet igen, det är tvärstopp.
Stor kram

77 Marihøno:

skriven

Som for veldig mange hadde ekstra boost vært kjærkomment hos meg denne høsten.

78 Berg:

skriven

Hej!
Så häftigt! Jag är gärna med och tävlar!

79 Sandra :

skriven

Hej! Snälla hjärta kom till mig♥️❣️

80 Mimma:

skriven

Är gärna med och tävlar 💕

81 Helena :

skriven

Hej Es!
Jag är gärna med och tävlar ❣️
Kram

82 Marie:

skriven

Så gärna! Precis det jag behöver. Välkommen till mig
Marie

83 Ninni :

skriven

Hej kära Du
Skulle bli så lycklig över denna talisman
Kanske livet bli lite bättre
Kram

84 Soffan:

skriven

Ja, ja, ja till talismanen!

Så underbart det vore 🥰

Kram från Soffan

85 Skytten 1:

skriven

Är gärna med på utlottningen av talismanen,behöver nog ett extra hjärta nu 😁

86 Louise:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Inte denna gång för mig utan för min dotter på 11 år som tycker det är så extremt jobbigt i skolan och hon behöver den där boosten. Hon ska ju bli utredd för ADD och jag tror att hjärttalismanen kan få henne på positiva tankar.
Idag ska vi på möte med skolan och hoppas att hon får den hjälp hon behöver.
Håller alla mina tummar och mina tår att hjärtat vill hjälpa min dotter på traven och få tillbaka sin livsglädje.

Kram

87 Linda:

skriven

Oj då väl talismanen skulle komma till pass just nu! Behöver verkligen en energi boost och lite hjälp på traven i mitt liv för tillfället.

Deltar i tävlingen och hoppas på tur!

88 Nobelle:

skriven

Hej!

Oh du världen!!! 😯 Kan det vara meningen att en talisman vill komma till mig trots allt?
Jag håller tummarna att det är mig som det lilla hjärtat letar efter ❤

Kram 🤗

89 Jeanette:

skriven

Jag behöver verkligen en extra boost och kärlek så hjärtat är välkommen hem till mig ❤

90 s i m o n e [anotherday photos]:

skriven

Vad tjusig!
Jag är gärna med och tävlar om den, behöver en liten (massiv) boost gällande hälsan nu i när vintern nalkas så det hade varit trevligt :)

91 Ia :

skriven

Jag skulle behöva hjälp just nu ❤️

92 s i m o n e [anotherday photos]:

skriven

Vad tjusig!
Jag är gärna med och tävlar om den, behöver en liten (massiv) boost gällande hälsan nu i när vintern nalkas så det hade varit trevligt :)

93 Madde:

skriven

Åh lilla hjärtat får gärna flytta hem oss. Vi kan behöva stryka, energi och glädje för att orka ta oss igenom kommande perioder. ❤

94 55:

skriven

Vill gärna vara med. Jag behöver mer tur o energi i livet.

95 Solen ☀️:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! ❤️

Ha en fin dag! Kram Solen ☀️

96 Fanny2:

skriven

Jag är gärna med och tävlar.



Kram

97 ML:

skriven

Blyg eller oberörd?
Kram

98 m:

skriven

God dag!

Vill gärna vinna en talisman:-)

99 MalinS :

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Behöver verkligen få må bättre och få lite tur 🍀.

Kram

100 Lisa:

skriven

Hej

Önskar gärna vinna en talisman, det vore underbart.

Kram Lisa

101 Lydia💕:

skriven

Åh ett hjärta den skulle jag vilja ha i min hand just nu såååå fin behöver ❤️
Kram
Lydia 💕

102 Sa:

skriven

Hej!

Jag kan ta emot talismanen om den vill! <3

103 Slarviga jag:

skriven

Hej!
Min tagg har försvunnit från en dag till en annan. Jag la den på samma ställe som jag brukar göra men idag när jag skulle ta den så låg den inte där. Kan du se vart den är, finns den i lägenheten eller har jag tappat den någonstans?

Kram

104 Mona:

skriven

Jag tar gärna emot talismanen!

105 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Åh jag skulle gärna vilja vara med i utlottningen och vinna denna fina hjärttalisman. Jag skulle verkligen behöva en talisman då jag inte mår så bra och behöver talismanens hjälpt för vägledning. Hoppas på tur 🙏 Kram ❤️

106 Lovikka:

skriven

Hoppas innerligt att det är mig hjärtat vill komma till. Min fjäril flög iväg för att inte komma tillbaka igen. Har letat och letat efter den. Behöver verkligen kraft och mod för tillfället.

107 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Jag ber från djupet av mitt hjärta ❤️

Jag skriver en STOR krumelur och hoppas änglar, guider och alla universums själar hör mitt rop. 🙏🏻

Är i stort behov av en talisman ❤️
Många olika anledningar..


KRUMELUR

Kjam ❤️

108 Tiss:

skriven

Jag vill gärna ha den då jag skulle behöva lite stabilitet och glädje.

109 Linda:

skriven

Jag vill gärna delta i utlottningen av talismanen. Behöver lite extra styrka nu när jag ska börja nytt jobb
Kram Linda

110 Helle68:

skriven

Jag deltar gärna i denna tävling.. Kram

111 Bettans:

skriven

Skulle vilja vara med i tävlingen åt min dotter som har det väldigt tufft med ätstörning. Hon går på behandling men något som ger henne energi till att fullfölja och bli frisk hade varit en välsignelse 🙏💝

112 ML:

skriven

Fööörlåååt! Min trötta hjärna glömde att det inte var frågestund idag :) Kram

113 Leif:

skriven

Hej Es. jag tar tacksamt emot denna Talisman då jag behöver en extra boost nu då jag är nyopererad och precis kommit hem från sjukhuset och gått genom en tuff operation och det tar tid komma på fötter ordentligt igen, med träning kommer jag hyfsat på fötter igen, om jag vinner Talismanen kan jag skriva en egen önskan i mailet då du hör av dig till dig mig jag vunnit denna Talisman. Ha det så bra Es! Kram:)

114 Cecilia:

skriven

Wow, vilken händelse. Självklart vill jag vara med i tävlingen. Hoppas hjärtat hittar sin ägare.

Kramar

115 Mamman som varit med från början :

skriven

Godkväll ❤️ Jag skulle absolut behöva en boost så jag sällar mig till skaran som hoppas på vinst 🙏🥰

116 emmelie:

skriven

Ja tack gärna 🙏💖🌠

117 Annis:

skriven

Å den skulle jag behöva nu när allt känns tungt.
Kram

118 Evig:

skriven

Hej, jag vill gärna vara med och tävla om talismanen. Jag behöver extra kraft och styrka att hitta ett arbete. Med inkomst från det nya arbetet skulle jag kunna ta tag i andra delar av mitt liv som behöver uppmärksamhet, bland annat att bistå min bror och brorsdotter med ekonomisk hjälp.
Kram Evig

119 Bjork:

skriven

Hej

Talismanen är välkommen hem till mig.

Kram

120 Rädd:

skriven

Hej E!

Jag håller tummen att talismanen vill komma till mig, skulle vara så skönt att ha den med på vägen framåt.

Kram och kärlek.

121 Hjärter Dam:

skriven

Jag önskar verkligen att vinna denna talisman, skulle behöva den själv men vill mer än gärna ge den till min dotter som behöver den ännu mer.

Och du, tack så mkt för svar, det lugnade mig lite iallafall ♥️

Kramar

122 Michelle:

skriven

Jag är gärna med i utlottningen av den fina talismanen.
Jag behöver definitivt en boost & jag har en stor önskan.
Kram

123 Jennifer:

skriven

Vilken vacker talisman. Jag är övertygad om att den hamnar hos rätt person. Önskan är om den väljer mig är att den ska ge mig styrkan att släppa på som varit tufft, och förmågan att hjälpa mig hitta min inre styrka själv och att den ger mig kraften och tilliten att våga följa mitt hjärta och mina drömmar.

Tack för möjligheten att delta!:)

Jennifer

124 Citronfjäril:

skriven

Jag är gärna med och tävlar :)
Behöver magisk kraft att hitta ett nytt jobb och hjälp med min familjesituation.

Kram:)

125 Blåklockan:

skriven

Är gärna med och tävlar om den fina talismanen.💖

126 Lärarinnan :

skriven

Min kära E

Något fattas mig. Kan hjärtat vara länken jag hoppas finna?

Kram

127 Den letar efter min dotter:

skriven

Åh den vackra Talismanen skulle min Dotter verkligen behöva!
Hon behöver massor av Glädje o Kraft för att orka gå vidare och för att må bra! Gode Gud måtte det vackra stärkande Hjärtat bli hennes🙏💜🌸💜🍀🍀🍀🍀

Kram

128 Mia :

skriven

Åh vad jag behöver den! 🙏

129 Mirre:

skriven

Jag är gärna med✨

130 Mandarin :

skriven

Hej Esmaralda, jag vill gärna ha talismanhjärtat och behöver verkligen en extra boost. Jag har också en speciell önskan som jag vill lägga till 😇🙏 Hoppas talismanen flyttar in hos mig ❤️ Kram och kärlek

131 A:

skriven

Hej,
Jag är gärna med och tävlar

Kram!

132 Helenb:

skriven

Intressant att den bara dök upp så där. Om talismanen vill till mig eller min dotter så är den mycket välkommen hit.
Kram

133 Lärarinnan :

skriven

Min kära E

Något fattas mig. Kan hjärtat vara länken jag hoppas finna?

Kram

134 Lärarinnan :

skriven

Min kära E

Något fattas mig. Kan hjärtat vara länken jag hoppas finna?

Kram

135 Lärarinnan :

skriven

Min kära E

Något fattas mig. Kan hjärtat vara länken jag hoppas finna?

Kram

136 Lotta B:

skriven

Så spännande att du hittade den! Jag skulle gärna vilja få lite kraft från den, nu när jag har det svårt med sömnen. Det påverkar ju allt i livet.
Men jag hoppas den kommer till nytta vart den än kommer att bo❤️
Kram och ha en härlig måndag 🌻❤️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: