VINNAREN AV TALISMANEN ÄR :

Då har jag glädjen att meddela att  VINNAREN AV TALISMANEN ÄR MIA !
 
Grattis Mia !
 
Maila mig din postdress och skriv också en egen önskan !!
 
Vad jag önskar att jag haft en talisman åt er alla... för det är ni alla värda minsann!
 
Kram & Kärlek💖
1 Agnes:

skriven

Stort grattis till dig, Mia!

Stora kramen!

2 Mamman som varit med från början :

skriven

Grattis Mia! 🌸💕

3 En Ängel med stort hjärta:

skriven

Grattis till vinsten Mia🌸🌺🌸🌞

4 CA:

skriven

Grattis
Kram

5 Chatrine:

skriven

Grattis till vinsten Mia!
Den talismanen kommer bli jätteglad när den anländer till dig. Tänk att den väntat i 15 år ojojoj!

Kram Chatrine

6 Solstjärnan:

skriven

Grattis till talisman vinsten Mia😊

7 Anna E:

skriven

Grattis Mia, den har väntat länge på dig.

En fråga, jobbar min zanmitalisman fortfarande för mig? Jag pratar med den ibland...

8 Helle68:

skriven

Stort grattis till dig och lilla hjärtat Mia ❤


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: