Äventyr.....

 
Nu är jag och maken på väg till Hotell Nostalgi i  Motala !
 
 
Här ska vi tillbringa natten och i morgon  kliver vi ombord på
Wilhelm Tham som ska ta oss en bit längs Göta Kanal
 
 
 
Båten ser ut som den  gjort sedan den byggdes.. i början av seklet,  fast lite uppfräschad får en  ju hoppas att den är !
Här ska vi åka med en övernattning och det hela är en  65 års present till oss från mamma  fast Covid kom ju emellan och resan har inte kunnat bli av innan.
 
 
Lunch och middag och frukost serveras och ingår... plus att vi  ska få en hytt allra överst med bubbel som väntar, goa morgonrockar och lite extra lyx !
 
Nu ska vi njuta.. den saken är klar !
 
Jag kommer inte att kunna bevara frågor förrän jag är tillbaka hemma igen på  onsdag.
 
Dagliga blogginlägg kommer, som jag lägger in i förväg.
 
Nu ska här alltså  njutas.. med  en laddad Storytel i väskan och ingen laptop  !
 
Kram o massa kärlek 💖
1 Agnes:

skriven

Önskar er en alldeles fantastisk vistelse på Göta Kanal!

Stora kramen, everyhopa! ;0}

2 Alie:

skriven

Med guuuud så mysigt. Lyxa och njut i massor 🧡🍹
( bra du lämnar laptop hemma 😉)
Kram :)

3 Skorpan:

skriven

Trevlig resa o se upp för alla spöken ;).
Kram Skorpan

4 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Oooh så trevlig resa ni ska göra !
Älskar Göta kanal Har åkt den 1 ggr men det gav mersmak !
Njut nu av make och resa <3

Här ska målas hus sonen kommer o hjälper till

Kram Anki med flock

5 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss för våra söta katter och söta kattungar 😔 Esmaralda ser hur många år det tar innan min bror kommer att träffa tjejen med gott hjärta 🤔

6 Kristin :

skriven

Hvilken flott gave fra din mamma. Dette blir en fantastisk opplevelse, kjære Esmaralda. Ønsker deg og maken alt godt Gøta kanal er vakker, så det er bare å nyte. Ship ohoi!!!
Kram

7 Ghostwriter :

skriven

Åh vi kommer sakna dig och inläggen.

Njut och det ser verkligen vackert och historiskt ut.


Stor kram!

8 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du hur ska jag träffa mannen med gott hjärta, blir det genom sysslan som jag ska börja inom konst eller på något annat sätt 🤔

9 Lizzy:

skriven

Tack för svar igår 🙏🏻💖
Hoppas han som inte backar tar allt för lång tid på sig att hitta ”hem”
Låter som ni kommer få fantastiska dagar! Njut!
Kram 🤗

10 Solstjärnan:

skriven

Vad härligt!😊
Njut och ha en så bra resa😃

11 Kärlek:

skriven

Kommer jag och C att träffas den 22 augusti?

Tack på förhand!
Kram

12 Kärlek:

skriven

Kommer jag och C att träffas den 22 augusti?

Tack på förhand!
Kram

13 Skrållann:

skriven

Hej!
Åå, varmt välkomna till vackra Östergötland, mitt landskap.
Jag hoppas ni får en fin vistelse och en härlig båttur. Kan också rekommendera södra Östergötland, där finns det riktigt fina pärlor☺️

Kram❤️

14 Blå :

skriven

Hej kära esmeralda
Jag är väldigt tacksam om du kan svara min fråga. Jag undrar om jag måste att kämpa på mitt relation med pöjvän. Han är väldigt ösaken.
Jag är väldigt tacksam om du kan hjälpa mig.
Kram från mig
Blå💟💟

15 Lizzy:

skriven

Tack för svar igår 🙏🏻💖
Hoppas han som inte backar tar allt för lång tid på sig att hitta ”hem”
Låter som ni kommer få fantastiska dagar! Njut!
Kram 🤗


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: