BESTÄLL DIN TALISMAN NU !!!!!!

I dag slår gonggongen och trumpeterna blåser fanfar… det är dags för ÖGONTALISMANERNA att  hitta sina nya ägare !

 

 

Vill du ha ett Öga, då mailar du mig snarast.

[email protected]

I mailet talar du om :

 

1.  Max tre önskningar som du vill att jag ska ladda din talisman med

 

2.  Du talar om hur du valt att betala

 

3.  Du skriver ner din POSTADRESS

 

 💖

Jag svarar på ditt mail, bekräftar din bokning  och ger din närmare instruktioner.

 

Jag kommer att bearbeta din talisman och han kommer gå igenom flera ceremonier innan han är redo att skickas till dig

Räkna med att det kan ta ca en vecka innan kuvertet med Ögat anländer till dig.

 

Du kan ange precis vilka önskningar du vill… ingenting fel.

Minst en önskan och max tre stycken

 

Utan att du önskar det speciellt så kommer ditt Öga att ta hand om dig och skydda dig från olyckor och trauman.

Han kommer göra vad han kan för att du ska må så bra som möjligt.

 

Så här gör du din betalning:

 

Kostnaden är 500 kr och du betalar via Swish eller konto.

 

Du betalar till mitt plusgirokonto:

 

1354552-0  till  Framtid & Rådgivning/WIDA

 

  Om du sätter in pengar från utlandet:

IBAN:  SE89 9500 0099 6042 1354 5520

BIC- kod ( SWIFT :  NDEASESS

 

………………………………

 

Eller så swishar du 500 kr till: 123 597 9752

 

Har du gjort din inbetalning men får veta att det inte finns någon talisman till dig så returnerar jag dina pengar omgående.

Talismanerna väljer själva även om det innebär att några kan bli utan talismaner.

 

Det är ett gäng glada och positiva talismaner… de  skimrar och brummar och visar upp sig lite extra.

De är oerhört starka.

Framförallt är de ivriga att få komma till sina nya ägare.

Några har redan försökt ge sig iväg !

 

Kram & kärlek 💖

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Ska jag bara köra på min känslan och mående som behöver kommer ut inför C kvinna oavsett vad hon vill eller något. Exempel inte besvara på min frågor. Jag ska bara pratar ut om det för jag ska må bra?

På torsdag ska jag gör det. Ska jag bara köra på? Så jag vill ju att jag ska må bättre

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag hoppas ju C kvinna ska förstå och jag behöver henne också. För jag söka hennes uppmärksamma att få hjälpa från henne. Så ju jag har inte den kvinna på länge.

Jag behöver henne också oavsett vad är det.

Jag vill gärna att hon stannar och lyssna på mig också. Kommer hon gör det?

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Igår har der kommer fantomkänsla och det gör ont som om blindtarmen finns där men det finns inte.

Jag hoppas bara att min dagar till jubileum efter den firande. Ska jag behöver mår bättre igen. Kommer jag mår bättre efter jubileum?

Allt känns så stressar och mycket tankar...

Jag önskar mig att efter jubileum jag mår bättre och C kvinna behöver var här på något sätta att jag vill vet så hon finns här för mig också...

Ha det bra

4 Jossan :

skriven

Godmorgon!

Ja det blir Inger öga för mig iallafall..
idag är hav helt slut efter en lång dag igår. Först jobb sen uppvisning för mina elever, gymmet, handla och sen laga mat.. men idag gör det ont att öppna ögonen.

När jag läste ditt svar sent i söndags fick jag en kärleksfull känsla av hur vi ser varandra.. det kändes nära. Bör jag ha öppna ögon hela tiden nu?

Kram

5 <3:

skriven

Godmorgon kära Es, ser det ut att bli en trevlig fredag ?
Ngn trevlig man att hänga i julgran som jag kommer möta ?
Kram

Svar: Ser ut att bli trevligt, kram :)
Esmaralda

6 Louise:

skriven

God morgon
Som vanligt har jag inte råd trots att jag skulle behöva det.
Hoppas ni får glädje med er talisman.

Igår kom domslutet och jag trodde att jag inte skulle kunna sluta gråta. Jsg gar helt ong i ögonen nu. Kammarrätten bestämde sig att gå förvaltningsrättens och soc väg och avslog våra överklagande så nu är högsta förvaltningsrätten vårt sista hopp. Jag har även öppnat upp för seperation med mannen och bett honom överväga och tänka på det. Jag tror det är ett måste att vi separerar för att ens kunna få hem henne.
Där sket sig min sommar att ha min dotter hos mig.
Kommer bli många tårar här.

Kommer högsta förvaltningsrätten att riva upp beslutet och att dottern kommer hem?
Jag orkar inte mycket mer nu och är bara så ledsen och känner mig svag. Varför ska jag jämt vara stark. Jag vill ha min dotter hos mig. Kommer hon hem inom 1 månad? Efter överklagan?

Ha en fin dag och tacksam för svar.

Kramar

Svar: Hon kommer hem men inte riktigt än.. hon blir hela tiden äldre och man lyssnar allt mer på henne.. gör vad du känner att du måste i ditt liv för att skapa den förändring som soc vill ha..... jag sänder massa energi till dig.. kram
Esmaralda

7 Morgonsnurrig:

skriven

Suck på morgontrött,
Skrev på fel inlägg ;-)

Es, något kring min närmaste tid som spontant kommer till dig?

Gratulerar alla nya talismanägare! Och stor kram på dig Es som gör detta möjligt 💓

8 AnnaK:

skriven

Hade velat ha en men ekonomin tillåter det inte tyvärr!

Känns som att jag gett upp....försent tror jag för det jag så gärna ville så då får det nog vara. Fortsätter som vanligt....

Kram 🤗

9 Cecilia:

skriven

Så spännande med nya talismaner. Jag ska bara fundera lite på mina önskningar innan jag skriver till dig.

Tänker på dig och hoppas dina provsvar ger dig bra besked.

Igår hade jag presentation för examensarbetet och opponering och jag kan inte förstå att det är över nu. Det gick fint och jag känner mig så tacksam över mina fina vänner som jag har hittat i klassen. Du har varit ett stöd i min process att bryta ned den sociala muren jag byggt upp. Tack för att du peppat mig, är så glad att jag vågade och nu har vänner för livet.

På torsdag ska jag på min andra intervju för jobbet jag verkligen vill ha. Blev lite ställd av frågorna senast och lite nervös för vad som kan komma nu.. Kommer det gå bra tror du? Kramar

Svar: Vad roligt att du nu är klar med examen och opponering.. och jag ser ju att du är omtyckt dessutom ! Ja jag tror intervjun går bra.. var dig själv... kram :)
Esmaralda

10 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Skönt att provtagningen gick bra ändå <3 Tror du kan lita på den äldre gynekologen att allt är ok <3
Googlade Två systrar och smörgåsarna såg så där smarriga ut som de gjorde i Paris .Man blir rejält sugen .
Måste nog avstå talismanköp även om en av önskningarna skulle kunna varit att kunna ge healing .Det hade varit ngt att kunna hjälpa ..

Hjälp behöver jag ha nu angående bilköp En grannfru ska sälja sin röda lilla Kia ...så "småningom"...ska jag "ligga på" om bilförsäljningen ? Är det min lilla nya ?

Regniga Kramar Anki med flock



Svar: Mamma bor nära Två systrar så det är hennes stamfik kan man säga :) Där brukar hon stråla samman med väninnor och äta räkmackor ! Känns som om Kian är en bra bil.... kram :)
Esmaralda

11 Milla:

skriven

Har beställt och hoppas det vill komma en liten talisman till mig.

12 Skorpan:

skriven

Spännande o bråda tider för dig Es, o alla som väntar på sin talisman... Jobba inte ihjäl dig...

Fick minsann terassen rengjord igår, omg, o sen hjälpte grannkarln mig med slangen till gasflaskan, jäkla tight sak, allt annat än jag ;), o vi kollase att grillen funkade o det gjorde den. Inga grillväder på kommande orecis, regn har utlovats hela veckan, typ. Nå ingen brpdska då jag vet att allt är i skick.

Blev ju en massa prat med närmaste grannarna o andra grannar o jösses så det ger mig energi. Var ju ute betydligt längre o aktivare än annars vilket jag trodde skulle klubba mig för hela natten, pyttsan... Så trött o märker ju att jag blir lättare irriterad också, inte bra. Kan ju bli otrevlig om det vill sig riktigt illa ;).

Fick mycket oväntade nyheter på jobbet igår o undrar om detra kommer att leda till något nytt här, eller kanske nån annanstans vad tiden lider? Vad tror du Es? Lite ledsen för nyheten nog o det sade jag också, förstod man detta?

Lite kaffe till, kanske det får mig på rätt köl ;).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ja, det ser ut som om något kommer förändras i samband med ditt arbete och det känns som en positiv förändring, kram :)
Esmaralda

13 Misstjejen:

skriven

Hej

Kan jag smsar C kvinna igen och fråga om jag får skriva en mejla till henne av min jobbigt period? Så vi kan pratar om det på torsdag?

Ha det bra

Svar: Känn in så det inte blir för "mycket", kram :)
Esmaralda

14 SusanneAmalia :

skriven

God Morgon.
Talismaner är så uderbara självklart mailar jag

Vilken underbar början på dagen detta detta blev.

Kärlek åt livet och kärlek till dig. Jag hoppad att allt känns bra efter undersökning och provtagning i går.
Det var klokt att äta goda smörgåsar efteråt.Goda energier och input med kärlek.

Livet är rörigt men min son var på rättegång i går och allt som soc har gjort blev framlyft. Tillslut sa Soc att de inte hade något mot att Nicklas fick full vårdnad.
Nu får vi se vad rätten beslutar.Det lutar åt att kommunen också blir skylldig att betala skadestånd. Det är första gången som en kommun blir åtalad och Soc blir åtalad för tjänstefel.
Men detta är så grovt. Min son bodde tillsammans med en annan tej och de har barn tillsammans. Den mamman till hans första barn som detta handlar om bodde 5mil därifrån tillsammans med en annan kille och han slog henne eller om man får tro honnom slog hon honom och det tror jag på. Alktså min son bodde inte elker vat inte på plats. Men soc tog barnet för att det hade begotts våld i hemmet De placerade barnet hos hennes syster med motivation till att min son inte hade kunnat skydda hans barn mot våld han inte hade skapat elker haft en aning om.
Detta är bara början på en lång härva.
av fel och förtal. Men nu har domstolen fått ordning på detta och dom kommer om två veckor.
Håll tummarna att det blir rättvisa.
Att sanningen kommer fram.
Nuuuu

Annars har jag kommit på hur man gör en tårta snabbt och supergod.
Man fuskar!!!

Tårtbottnar jag är glutenintollerant så det blir hans och Greta
Sedan köper man citronfromage hallonfromage vaniljkräm grädde 1 citron 1 ask hallon och vit choklad.
Vispa fromagerna enligt anvisning på paketet och grädden i 3 olika bunkar riv ner lite citronskal i citronfomagen. Mosa hallonen och blanda i hallonfromagen. Riv vit choklad och häll i grödden och båda fromagerna.
Tårtbotten vaniljsås citronfromage tårtbotten hallonfromage locket grädde. Dekorera med jordgubbar hallon eller öå det sätt som pasar dig. Själv har jag jordgubbat och smält kyld choklad som jag har spritsat i ett mönster. Så enkelt det blev och ddt tog inte hela dagen att gmra tårta. 🤗🥂 Till detta serverade jag mousserande rosevin. Bacia della luna italiensk 99kr och utsökt gott.

Önskar alla en underbar tisdag.
Stor kram
🥂🍒🤗🧚‍♀️🍓🍓






Svar: Ja herregud, rättvisan kommer att segra.. kanske fortfarande något hinder men rättvisan vinner... kram :)
Esmaralda

15 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Idag skramlar det nog ordentligt i din mejlbox, fullt upp😅
Jag blev plötsligt påmind att jag måste ringa tandläkarn…😱
Hoppas allt gick bra med läkbesök och styr igår och att ni fick en mysig kväll.
Min gamla flört hörde av sej igen, kommer vi träffas igen?
Kram💞

Svar: Tack, det kom ett inlägg igår kväll om dagen :) Ja, det finns en möjlighet att ni ses igen.. kram :)
Esmaralda

16 Liljan:

skriven

Grattis till de som får en talisman 💗

17 Kristin:

skriven

Så spennende med dine Talismann :)
Håper det gikk bra med deg i går.
Tenker mye på deg, kjære Esmaralda, og ønsker deg alt godt.
Kram!!!

Svar: Tack, allt gick bra igår... kram :)
Esmaralda

18 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda om mannen med gott hjärta som du såg för mig från vilken land är han, hans ursprung 🤔 😊 ♥️ 🤗

Svar: Han verkar inte vara helsvensk utan kan ha utländskt påbrå, kram :)
Esmaralda

19 Naturvän:

skriven

Hej!

De verkar kraftfulla!

Hoppas dina undersökningar gick bra igår....och att du får snabbt svar.

Står mitt ute i landskapet med min cykel. Har varit en sväng inom affären och förbi mina gamla jobb. Det är som en stor mur framför mig. Att jag tar avsked.Så starkt....luften går ur mig

Kram


20 <3:

skriven

Kommer det ordna sig med mobilen och luckan där man laddar ?
Kram

Svar: God chans, kram :)
Esmaralda

21 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg att mannen med gott hjärta han kan vara inte helsvensk såg du Esmaralda betyder det att han är i Sverige 🤔 att jag ska träffa honom i Sverige inte i Bulgarien nu när vi reser dit 😕

Svar: Lika stor chans att du möter honom i Bulgarien som i Sverige, när tiden är inne, kram :)
Esmaralda

22 Jossan:

skriven

Godmorgon!

Ja det blir Inger öga för mig iallafall..
idag är hav helt slut efter en lång dag igår. Först jobb sen uppvisning för mina elever, gymmet, handla och sen laga mat.. men idag gör det ont att öppna ögonen.

När jag läste ditt svar sent i söndags fick jag en kärleksfull känsla av hur vi ser varandra.. det kändes nära. Bör jag ha öppna ögon hela tiden nu?

Kram

23 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda för allt som du gör för oss och allt som du gör för våra söta katter och kattungar 😔 jag önskar dig hälsa Esmaralda 😔 ♥️ ♥️ ♥️ 🙏 🙏 🙏

24 <3:

skriven

Är min lilla hund 🐶i fara ? Drömt två gånger att han springer ut för långt med kopplet framför en bil 🥺

25 Helena Ir:

skriven

Väntan kan tära.. tråkigt att det ska behöva ta så lång tid ändå! Fortsätter med healingboostar under en tid till dig.

Min resa blev inte som tänkt, men nog så bra ändå!
Lite att fundera på framöver, och ta itu med.. men ändå är jag i rätt bra form. Gamla skador har gjort sitt.. bara att underhålla!

Hoppas på en energirik sommar.. det är energin som ofta fattas mig.

Ska få till ett möte som efterfrågats av sonen med familj, gjorde mig glad!

Slut citat: Jag har det bra.. jag har sett annat, hos de som har det svårare!

Kram fina Esmaralda <3

Svar: Gör vad du kan för att ladda energi, det kommer ge god utdelning.. kram :)
Esmaralda

26 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Får se vad som händer... Lite spännande också.
Fast inte så spännande som för dig som blir tvungen att vänta på svar många dagar.
Kram Skorpan

27 GP:

skriven

Håller tummarna för att de som vill ha en Talisman får en!

Es, ser du om jag och min man kommer köpa bostad detta året?

Kram :)

Svar: Chansen finns.. kram :)
Esmaralda

28 Maja:

skriven

God morgon, Esmaralda,


Jag skulle formodligen ha provat en talisman om jag bott i Sverige. Blir alltid sa krangligt nar man bor har med betalning och allt...

Jag jobbar deltid och sk term time och ar ledig fran tors till Sept. Det ar ju jatteskont men behover ju pengar och jag kan inte begara att min partner betalar alla mina nojen. Jag brukar normalt jobba extra har och fler timmar an mitt vanliga jobbmen vet inte annu om det blir nagot jobb i sommar pa grund av omorganisationer.

I alla fall sa kom det en bonus fran ovan pa ca 6500 kr som vi far i Augusti. Dock ar inte det tillrackligt aven om jag ar sa tacksam!

I mitt horoskop (Damernas) star det att jag kommer bli positivt overraskad ekonomiskt.

Enligt solteckenastrologin blir månen ny i ditt ekonomiska 2:a hus. Intressant! Men Venus älskar ju pengar, attraherar till sig rikedom, överflöd och allt möjligt skoj så jag anar att du kommer att bli riktigt nöjd

I Amelia star det att nyhet om ny inkomstkalla kan komma in.

Ser du om det kommer in inkomster? och om det ar genom mitt extrajobb eller battre? Ska jag spela?
jag vill ju ut och resa och se mej om och kanner mej sa last ekonomiskt.

Jag vet...det ar en lyx men stoppar mej inte att vilja resa och se mej omkring bade med koreta resor/turer och lite langre.

Kram

Maja

29 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Spännande med talismaner!

Jag längtar efter ett friare jobb där jag kan använda datorn och i princip jobba varsomhelst i världen. Kommer jag någonsin att få göra det? Det skulle vara så häftigt att få tillbringa längre perioder i olika länder. Blir utlandsboende möjligt först efter att jag mött min blivande man?

Kram

30 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag tänkte på dig flera gånger under dagen igår.

Håller alla tummar nu.

Kommer han att flytta med dit bort som han säger nu? Kommer han kunna trivas där i en annan stad och blir det bra för oss?

Kram

31 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron kära Es!
Vad glad jag blev att det gick bra igår o att allas vår Healing nådde fram🙏💜

Min livmoder var också rejält förtjockad av cancermedicinen o jag hade med två läkare med vid undersökningen o det kändes tryggt! Väntan är det värsta även om man är som vi båda mediala…

Fråga
Jag sov hela kvällen igår ända tills det var dags att lägga sig på riktigt. Jag var klarvaken o kunde inte somna igen så jag gick upp igen. Och… jag möttes av skarpt blinkade ljus i Vitt ljus på olika ställen. Så jag valde att gå in o lägga mig igen!!
När mannen gav sig iväg till jobbet kl 06.10 så hörde jag snabba hårda steg mot min sovrumsdörr, frågade jag är det du? Men gick inget svar. Så jag slöt ögonen o då kom de här stegen ända bort till min säng men jag såg ingenting!! Det fanns ingen där.

Hoppas på din hjälp kära Es vad detta var o om det hade samröre med varandra ljusen o stegen?

Kram o trevlig tisdag fina☀️🤗🌹♥️🙏


Svar: Ja, det är svårt att se kring sig själv... ibland kommer insikter men de brukar inte komma enkelt.Jag tror inte ljusen och stegen hörde ihop... stegen var någon som tittade till dig med stor omtanke .. kram :)
Esmaralda

32 Hp:

skriven

Hej e

Är någon av männen jag skriver med just nu någon för mig? Eller kommer jag träffa annan ?

Kram

33 Anki:

skriven

Hej Es
Oooh härligt att bo nära ett sånt fik ! Så roligt för mamma din att kunna fika med väninnorna på Två systrar ! Är nog Tur att jag inte bor när ett fik ;-)

Ja jag känner ju för Kian <3 Får skicka sms och fråga igen , när hon ska sälja ..blir det bra ? Eller är jag för påträngande..

Kram Anki med flock

34 M:

skriven

Hej Esmarslda.

När vi väl har flyttat till hemstaden. Kommer vi att bli kvar där då?
Kram

35 HS:

skriven

Hej Es!

Känner att jag står i ett vägskäl i vår-sommar när det gäller jobb, boende och barnfrågan. Kämpar med att få ordning på min fysiska hälsa efter cancerbehandling och all stress jag har gått igenom. Det går åt rätt håll men mina hormoner är fortfarande inte i balans. Just nu skulle jag inte ens kunna bli gravid även om jag försökte.

Stor omställning i karriären. Slitningar med min kollega, jag är tveksam till om jag kan fortsätta jobba med honom till hösten. Detta har tärt på min privatekonomi och har inte kunnat ta ut någon lön ur mitt företag.

En bekant till mig som är profetiskt lagd säger att jag kommer att bli tillfrågad om en expertkommitté till hösten. Ser du om detta stämmer och är det i så fall något som kan generera en lön eller blir det ideellt arbete?

Ska jag satsa på att köra helt egen verksamhet till hösten och dumpa kollegan? Tar det lång tid att bygga upp omsättningen i så fall?

Eller ta ett steg tillbaka och söka en anställning? Söka jobbet i Sollentuna, eller byta bransch rn period och ta lastbilskort istället?

Jag har ju funderat länge på att jobba utomlands men inte varit i rätt fas i livet eller hittat det som har känts rätt. Om jag ska bilda familj är det nog klokast att hålla mig kvar i Sverige och se till att kunna börja få ut en lön så snart som möjligt samt flytta till en större bostad.

Så mycket som är osäkert just nu känner jag. Tack för ditt tålamod.

Kram

36 AnnaK:

skriven

Har svärmor varit med mig idag? Tycker jag kännt hennes doft. Vad ville hon isåfall? Sur för att jag inte vill leva med hennes son?

Kram 🤗

Svar: Tvärtom, trots att hon älskar sin son så förstår hon dig så väl, kram :)
Esmaralda

37 Bella:

skriven

Kram på dig, läste inlägget från igår! Hoppas att du mår bra idag 😊

Ikväll blir det premiär för mig och en ny kille ja börjat spela med, ett motorcafe i en liten "by". Känns som det kommer bli spännande, blir de en bra kväll tro? 😀🎼

Kram

38 Catte:

skriven

Har mejlat om ögontalisman och hoppas att någon av dom väljer mig. Nu är det ett tag sedan jag hade en och det vore spännande att känna energin från den, för det har jag tyvärr inte gjort av tidigare talismaner.

Önskar dig och bloggfamiljen en fortsatt bra dag <3

Kram Catte

Svar: Vist fanns det en talisman åt dig :) Kram
Esmaralda

39 Tiss :

skriven

Hej Es!

Alltså jag måste verkligen fråga. Jag lyckades få ihop en pusselram i förrgår. Ibland sitter ju pusselbitar ihop redan från början. Igår när jag slängde ett öga på ramen så sitter det en pusselbit på insidan av ramen, men som jag inte minns att jag lagt dit (jag tycker att jag borde minnas även om jag ibland är glömsk!). Kan det vara så att jag inte minns eller är det någon från andra sidan som vill visa sin närvaro och lagt dit pusselbiten?

40 Selma:

skriven

Hej,har varit sjuk en längre tid inte allvarligt men så att allmän kondition gått ner, ser du nån ljusning där. Saknar nån vän att dela helger o konserter o kaffe med, är denne mannen på kommande inom en snar framtid? Sen en fråga har en sommarstuga som borde bli såld eftersom det binder mej till mitt ex, ser du eventuellt nån försäljning där. Tack 🙏

41 Moms:

skriven

Hej. Stämmer det fortfarande att M kommer försöka kontakta mig eller har han ändrat sig?:)

Svar: Ju mer tide går desto mer minskar chansen till kontakt, kram :)
Esmaralda

42 Skrållann:

skriven

Hej!
Känner mig helt dränerad och framförallt ledsen. Har bara sovit ett par timmar efter att gått av mitt nattpass och sätter klockan för att göra ett uttagningstest till en utbildning jag sökt. Så blir det något fel, får inte till ljudet, och i sista minuten ber administratören mig att lämna sidan och boka ny tid, det finns inga mera tider. Det var sista chansen och jag känner mig så misslyckad och eländig. Visserligen har jag sökt ett par andra utbildningar också men det känns kört på alla.
Känner mig bara så uppgiven och vilsen och önskar jag fick en tydlig känsla vad jag ska hitta på med min framtid vad gäller yrkesval?! Har du något tips?

Kram;)

Svar: Tänk till igen... på något sätt var det nog ändå ment to be, det som hände, kram :)
Esmaralda

43 Jen:

skriven

Den här gången säger känslan mig att det inte är rätt för mig med en ny talisman ännu.

Men jag har en undran. Ibland, väldigt, väldigt sällan kommer saker till mig på ett annorlunda sätt. Insikter kanske man kan säga. Ofta i ett lugn av att älskade avlidna är med mig. Idag upplevde jag närvaro av en kvinna. Elsa tror jag. Börjar jag bli helt galen/sjuk? Eller var det verkligt? Vad, om något vill hon att jag ska göra?

Svar: Visst var det verkligt och exakt vad hon ville ser jag inte men jag tror du lär dig at förstå, kram :)
Esmaralda

44 Sanna:

skriven

Jag tycker du har för få talismaner, varken jag eller min syster fick någon den här gången. Jag är besviken.

Svar: Jag beklagar verkligen att det inte fanns någon till er och jag förstår att du är besviken, kram :)
Esmaralda

45 Mamman:

skriven

Denna gången fanns det en talisman till mig och han når mig genom avståndet och jag känner hans närvaro. Blev så fylld av energi och glädje. Kram

Svar: Ja ibland kan man känna av dem redan såhär från början kram :)
Esmaralda

46 Sol:

skriven

Jabbadabbadoooo, jag har fått en talisman.

47 Jennifer:

skriven

Hej finaste Esmaralda! Jag håller tummarna för att proven visar att allt är normalt!!! Ta hand om dig fina Esmaralda!! Kramar!!!

Fina Esmaralda, jag sugs mer och mer in i mina resplaner och drömmar... Såg ett kort reportage om Al-Wahbah kratern i Saudiarabien och kände direkt att dit vill jag absolut! Stark känsla. Likaså drömmer jag om Svalbard, Nordnorge och en massa andra spännande platser att besöka... hur ska jag ha råd med alla dessa resor som jag så innerligt önskar få genomföra?
kram,
Jennifer

48 Mickis:

skriven

Kan tänka mig att det är rena rama cirkusen därhemma när dom skall välja sina ägare och jag är numera stolt ägare av ett "Öga" :) Oj så roligt detta skall bli och jag känner redan av honom och känslan är lite som "nu jävlar skall det hända bra grejjer" så hoppas jag tolkar honom rätt :) Hoppas inte du är helt slut Es!

Såg inlägget om gårdagen först nu och nu håller jag tummarna att du får positiva nyheter! En tjock livmoderslemhinna kan man skrapa och det har jag själv gjort. Kanske ngt läkarna tog upp med dig.

Igår sa jag hej då till en bekant som går på ledighet innan hon skall få sitt första barn och hon gifte sig även för några månader sen. Så glad för hennes skull men aj vad ont det gjorde i hjärtat för egen del när andra går vidare i sitt liv och möter kärleken och planerar sin gemensamma framtid för det vill jag också göra.Sen drömde jag i natt att jag höll min brors nyfödda barn och dessa drömmar brukar ju ofta stå för något speciellt, så vad kan detta betyda?

Skitväder idag igen och sommaren lyser med sin frånvaro ... Kram!

Svar: Vad roligt att du redan känner av Ögat.. och han känner ju av dig !Jag tror att ett barn kommer ha betydelse i ditt liv... ser dock inte varifrån detta barn kommer.... kram :)
Esmaralda

49 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något Esmaralda detaljer om tjejen som min bror kommer att träffa med gott hjärta som du såg för honom 😊 Esmaralda ser du hur många år det tar 😇💕💖Esmaralda ser du om våra kattungar någonting hemma i Bulgarien 😔 på lördag flyger vi dit med min mor 😔 💖 💝 💟

50 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag måste bara fråga att försöka C kvinna har makt över mig och styra över min livet. Exempel med träffas eller något? Såna beteende är inte okej

Jag borde kanske säger hur jag känner inför det på torsdag?

Ha det bra

51 Misstjejen:

skriven

Hej

Måste fråga är det lite upprepa historia från B kvinnas tid med mig. Har du något tips på hur ska jag stoppa C kvinna av hennes beteende mot mig?

På något sätta som hon har en hämnd på mig.

Men borde jag stoppa den men hur ska jag gör? Något tips?

Ha det bra

52 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg att mannen med gott hjärta som jag ska träffa är inte helsvensk, ser du något Esmaralda om han är med turkisk ursprung 🤔😀😀😀

53 Misstjejen:

skriven

Hej

Har svårt att var positiv inför torsdag med C kvinna. Vad jag behöver att tänker på. Jag är så överaktiv med tankar att skriva upp alla som vad ska jag pratar om och såna. Så mycket känslor inom mig själv.

Hur ska jag sortera det och gör om så blir det rätt?

Kan det blir bra på torsdag?

Ha det bra

54 Misstjejen:

skriven

Hej

Bryr dig inte om min andra frågor men jag känner lite osäker med den antecknar som jag har skriva upp att jag ska pratar om med C kvinna. Jag borde kanske riva några papper och kastar den innan gjorde jag dumt. Det är bättre ju jag pratar med min känslan av spontanta än planera?

Jag har två roller som det gör hela jobbigt. Jag hoppas bara att jag kunde dela upp dom? Låta inte den yrkesroll påverkar. Jag är den privat som ska pratar och inte hon yrkesroll. Eller så ska jag tänker?

Ha det bra

55 Jossan:

skriven

Hela kroppen är trött.. Mitt danspass blev inställt så jag flytta om mina gympass och körde armar idag istället. två pass kvar denna veckan. På fredag är det student för systersonen. HJÄLP! Var tog tiden vägen? Han föddes ju precis..

Märks ju att man börjar bli äldre själv då man börjar få en massa ålders prickar typ... jättekul..

Åker till mamma och pappa imorgon iallafall och hjälper till med allt som behövs fixas!

När jag läste ditt svar sent i söndags fick jag en kärleksfull känsla av hur vi ser varandra.. det kändes nära. Bör jag ha öppna ögon hela tiden nu?

Förresten.. jag fick inte lägenheten (skönt)

Kram

56 BaraJag:

skriven

Hej Ez!

Jag är en slarver och tappade bort min talisman sist så jag får helt enkelt lära mig att hålla reda på saker innan jag skaffar en ny 😘

Ansökningstiden har gått ut och 2 dagar har gått. Intresseanmälan står som behandlas. Står ännu först i kön på den större lägenheten och den vill vi verkligen ha, vet dock ännu inte om någon 59+ sökt. 75% chans att den blir vår såg du i torsdags förra veckan. Hur ser chansen ut nu?
Företaget har gett ett lite lägre bud än tidigare som vi accepterat och kontrakt med besiktningsklausul ska skrivas. Ser du om försäljningen slutförs när besiktningen är gjord eller finns det risk att företaget drar sig ur eller så?

Massa kramar och vad skönt att mammografin såg bra ut! Håller tummarna för att allt ser bra ut även med det andra och skickar massor av positiva tankar/energi till dig 💕

57 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Finaste Es ber om ursäkt såg dit rara svar nu tack fina Es det betydde mkt för mig🙏🌹♥️

Kram o kärlek

58 Morgonsnurrig:

skriven

Suck på morgontrött,
Skrev på fel inlägg ;-)

Es, något kring min närmaste tid som spontant kommer till dig?

Gratulerar alla nya talismanägare! Och stor kram på dig Es som gör detta möjligt 💓


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: