Goretex och biljetter....

 
Här i  finns våra biljetter.. bokningen gick hur smidigt som helst och vi kommer flyga med ett Färöiskt plan, modell lite mindre och  allt detta firade  jag och Nettan  med lunch  !
Jag hittade  dessutom ett par rejäla  Goretex kängor 
 Och nu får jag lugna mig vad det gäller skor.. räknade nyss efter och har faktiskt köpt 4 nya par sista månaderna.. ibland blir det så, man hittar och sen kan det gå flera år utan att man hittar något alls.
 
Sådana här kängor är ju egentligen inte min stil... lite för maskulina.. men jag inser att det är precis vad som behövs, rejäla doningar så man kan ta sig fram över is, snö och stock och sten !
 
Resenärerna är lyckligt hemkomna och vi åt en god italiensk gryta tillsammans innan sonen for hem till sitt. 
De har haft en underbar vecka förutom ett litet intermezzo när vakter kastade sig över sonen.
 
De besökte en av världens största moskéer och sonen ville ha ett lite kul foto och höjde armarna mot himlen... men se, det gick inte hem
 
Man tolkade det som att han drev med religionen... vilket han faktiskt inte gjorde... dock löste det sig.
Han är bra på att prata sig ur situationer , som tur är !😅
 
Kram & kärlek💖
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag märks att det känns så smärta i min själen. För jag kunde aldrig var mig själv och jag vet väl jag fejkar ofta.

Det är jobbigt att jag kunde inte prata med någon som jag har tillit för och öppenhet.

Jag har inte hitta den person än... det är så smärta i själen...

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Är F kvinna positiv till min förlåt? Och vilja hon har mer samarbeta med mig som föreläsare?

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag glömma bort ofta F kvinna. Men jag tänker ju sällan på henne. Har hon några önskan att samarbeta med mig som föreläsare? Kan det blir av?

Ha det bra

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Är B kvinna positiv till min meddelande i instagram som jag skicka nyss och hoppas hon blir glad. Gör hon väl?

Ha det bra

Svar: Ja jag får en positiv känsla, kram :)
Esmaralda

5 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Skönt att de är hemkomna igen! Det hade ju kunnat gå riktigt fel där i moskén men vill man ha roliga kort så tänker man inte så långt😅
Skor ja, har också köpt skor…fick inte köpa skor för mitt ex utan att han var med och ansåg om jag behövde eller inte så jag bestämde tidigt att när jag lämnat honom ska jag köpa skor när jag vill och det har jag gjort!!!
Snart iväg till en hektisk dag på jobbet. Ärtsoppa ska kokas och en jäkla massa pannkakor ska gräddas till ca 150 pers…!! Men det är kul. Händer nåt mer skoj tro, snart helg igen och kan det bli nån dejt då tror du?? På tok för länge sen man träffade nån…
Ha en go dag💞

Svar: Ja herregud om en partner försöker bestämma vad man får köpa och inte köpa, då gäller det att sätta stopp på direkten.Jistanes vilken matlagningsdag du ska ha idag ! Dejter kommer du gå på rätt snart även om jag inte ser exakt när, kram :)
Esmaralda

6 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tänker på att F kvinna blir 50 år är om 7 år. Tror du att jag har möjlighet att delta i den. Bara om jag gör en väldigt bra jobbet som föreläsare mot henne som representerade. Så kommet jag få delta i?

Ha det bra

7 Fundering:

skriven

Förra sommaren såg du att jag skulle leva ett liv med mitt ex. Vi skulle bo tillsammans och allt.Nu kommer inte de ske. Vad hände?

Svar: Såg jag verkligen detta helt säkert ? Då hamnar det inom min felmarginal och jag beklagar verkligen. Kram :)
Esmaralda

8 Kristin:

skriven

Ja,kjære Esmaralda. I dag blir det en forferdelig jævlig dag. Jeg gråter og skriver, for jeg må reise til veterinæren min og avslutte Virus sitt liv.
Han har begynt å bite mine besøkende, så da er det dessverre ingen vei tilbake.
Overfor meg er han en hengiven hund, selv om han til tider kan knurre til meg også.
Jeg har jobbet så mye med han, men jeg ser jo at han ikke aksepterer andre enn meg, dessverre.
Han forsøker å ta flere av hundene i flokken, så dette går ikke lenger.
Jeg har det så vondt, for jeg er jo så glad i denne hunden, men slik utviklingen har blitt, må jeg dessverre ta konsekvensen av det hele.
Det er et forferdelig kjørevær med snø og skit, så jeg håper i hvertfall at reisen går bra.
KRAM!!!

Svar: Nej Kristin, så ledsen jag blev när jag läste detta.Du har lagt ner så mycket jobb och energi på honom men han har utvecklats negativt såväl gentemot människor som hundarna i flocken. Du vet ju att detta inte är ett sunt beteende. Och om någon är hundvan och van vid rasen så är det du med all din erfarenhet. Resan går bra, kör försiktigt och det blir tungt, men samtidigt ska du känna frid i att du agerar helt rätt och dy ska känna dig trygg i att ditt beslut är rätt och klokt. Jag sänder healing, stor styrkekram
Esmaralda

9 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Behöver man vara särskilt öppen eller ha en gåva för att lära sig läsa tarotkort? Vad är det som krävs för att det ska bli bra?
Tack!

Svar: Man får hitta sitt eget sätt att läsa och känna in korten, kram :)
Esmaralda

10 Jossan :

skriven

Godmorgon
Jag tar mig igenom dagarna. Det är jobbigt men under arbetsdagen fungerar det men när det kommer till kvällarna. Mina saker som jag fick tillbaka ligger fortfarande i påsen i väskan… vet inte hur länge de ska ligga där…Igår gick det rätt så bra fram till jag skulle sova. Jag skrev av mig till i ett brev som han aldrig kommer läsa såklart men det var rätt skönt. Men mådde så dåligt.

Jag vill inte må såhär mer..

Imorgon ska jag in till stan och fixa alla mina julklappar. Finns två saker till som jag hoppas går ner i pris imorgon. Känns dock inte som de kommer ske..
Har hittat en bok om kommunen jag är uppvuxen i till pappa men måste ta mig dit och köpa den också.. Ja får se vad jag kommer hitta på. Jag hoppas iallafall han får tag i tyngdtäcken för det ska han isåfall få..

Nä.. Får väl börja jobba..

Kram

Svar: Tyngdtäcke och bok, precis vad pappa skulle uppskatta !Kram :)
Esmaralda

11 Naturvän:

skriven

Hej!

Fina kängor du köpt, de fyller säkert sin funktion. Behöver själv ett par nya, cortex är väl det bästa och smidigaste. De skall ju vara lätta och hoppas hitta ett par när de rear

Blev ett positivt jobbsamtal igår, är ju egentligen endast intresserad av tim vik, men de har ej sådan anställningform. Fast anställning på ngra få timmar i veckan och sedan möjlighet att jobba extra utöver.
Var först lite tveksam men har tackat ja att prova på ngra dagar och sedan ev provanställning. De verkade intresserade och lyhörda för mina önskemål.

En fråga, verkar ändå vara en flexibel anställningsform och tror jag kommer trivas. Vill ju ha mkt att göra och det tror jag det blir där...
Får du samma känsla som jag, att det blir bra???

önskar också kunna boka ännu en resa, men det får vänta ett tag. Blir wellness och Polen har ett stort utbud vid Östersjö kusten, billigt men viktigt är ju att kvaliten är bra...

kram


Svar: Ja, lätta kängor vill man ha !Grattis till jobbet.
Du kan få mycket att göra om du vill
Kram :)
Esmaralda

12 Seanskunden Emma :

skriven

Förstår inte varför vår 1,5 åring bita/slåss. Vi gör allt i vår makt för att ge henne uppmärksamhet och kramas. Alltid varit närvarande och nära. Förskolan försöker också vara nära och vägleda henne. Känns som att de tycker att vi inte gör något bra jobb när vi försöker allt vad vi har.

Kommer det bli bättre snart? Är det en fas?


Är också gravid, orolig inför ekonomin och räntorna och allt så jobbigt just nu :(

Kram uppgiven mamma

Svar: Ja, det här är en fas, ha fortsatt tålamod och beteendet försvinner, kram :)
Esmaralda

13 Skrållann :

skriven

Hej!
Härligt att biljetterna är inköpta och så skönt att maken och sonen är hemma;)
I måndags på förmiddagen när jag kom ut i vår hall ligger det ett fotografi på golvet. Det är en bild på vår familj för ca 14 år sedan när vi sitter på trappen in till vårt hus. Jag minns inte vem som tagit fotot men det är en jättefin bild. Än mindre förstår jag hur det hamnat på golvet i måndags?! Det står en byrå bredvid men ingen av oss hade öppnat lådor i den på länge.
Kan jag, och iså fall hur, kan jag tolka det som ett tecken på något vis eller var det bara en märklig slump?

Kram❤️

Svar: Ja, detta är ett tecken, ingen tvekan, en hälsning, kram :)
Esmaralda

14 Fiskaren:

skriven

Godmorgon på bloggen. Jag vill sända en hälsning till damen som måste avliva sin hund. Jag har varit i liknande situation och det smärtar oerhört men man måste det man måste. Man får försöka ta ansvar och fatta också de tunga besluten, säger en gammal fiskare.

15 Kristin:

skriven

Tusen takk, kjære Esmaralda

Svar: Healing kommer till dig i kväll, kram
Esmaralda

16 Ghostwriter :

skriven

Tror inte jag kommer vilja träffa Erik för han skriver pussmun men också känns de som hans primära fokus är sex inte att träffa mig. Känns de som min uppfattning är rätt nu?


Är det en person som vet 100% att han vill ha en relation jag ska satsa på? För vet en kille som verkar intressant men han tycker man ska vara vänner först. De är väl inte fel men då sätter jag personen i kompis fack direkt för jag är inte ute efter vän sen kärlek


Kram

Svar: Ja, det känns som att din uppfattning är helt rätt, kram :)
Esmaralda

17 Maya maya :

skriven

Prata med min förälder igår och grät. Jag sa att allting känns så konstigt nu. Hon sa att hon vet att det hon gjort är förjävligt och jag förstår att hon innerst inne vet vad hon bör göra men att det inte kommer ske på ett tag. Gubben hon hänger ihop med har rad olika brott bakom sig (dock inte så grova att de skadat någon annan och som gör att jag måste vara orolig). Jag mår så sjukt illa. Tack vare mina föräldrar så känner jag bara allt mer rädsla för att möta en man, för alla män jag mött hittills är störda och alla som skriver är bara fasad. Och barn som är min största önskan är jag också rädd för, jag bär på sämsta generna Ever.



Vill bara dricka igen och skita i allt men jag står emot. Tycker tanken får mig må illa.

Har ingen vän att umgås med irl. Ingen partner som kan stötta när man går igenom skit. Bråkig pappa och sjuk mamma. Jag har Människor som bryr sig men dem är ju inte här.







Känns det som min bror kommer komma på julafton?




Kram

Svar: Bra, fortsätt stå emot drickat.. och det kan du, det vet jag ! Du är stark.Gör upp bra planer kring sådant som du själv kan ha hyfsad kontroll över.
God chans att din bror kommer på julafton
Kram :)
Esmaralda

18 New jersey :

skriven

hej Es

jag vet att du inte predikar om döden osv men här om dan så dog en ung kille i 32 års ålder. de var min pappas brors dotters man han hade 2 barn o fru och bodde i holland. och de sorligt så klart

men nu till min fråga:kommer jag att bli gammal ser du det är liksom rädd för att dö?

kram

Svar: Ja, döden behöver du inte tänka på... du kommer bli riktigt gammal, kram :)
Esmaralda

19 Helena Ir :

skriven

Fina skor och de kan du nog behöva med snö och is, också inför resan ni ska göra!

Tur att sonen kunde prata sig ur det som hände. Lite otäckt att de hoppade på honom,tycker jag!

Tar det väldigt lugnt just nu.. och hoppas något bra händer. Nästan avbokat det mesta. Vet ju inte vad som är vad. Men ska även på extra mammografi efter läkarens upptäckt..och lite annat framöver.

Försöker tänka framåt finns inget annat :)

Kram

Svar: Bra att du blir ordentligt undersökt, det är tryggt !!Allt kommer bli bra, stor styrkekram :)
Esmaralda

20 Eliea:

skriven

Finns det något jag kan göra/säga/annat för att få en bättre kontakt/relation med R? Eller blir det inte så mycket bättre än vad den redan är?

21 . :

skriven

Hej Es!
Jag kommer att behöva byta foder till min katt. Blir det bra?

Svar: Ja, det känns bra, kram :)
Esmaralda

22 <3:

skriven

Kängorna är bra att gå i snö,halka och slask ❄
Hur stor är chansen att S följer med oss ut på lördag? Är det hennes kille som stoppar henne. Hon har fått barnvakt.
Vore så roligt att träffa henne med.
Kan vi göra ngt så hon kommer med ut ?
Kram

Svar: Ni kan ingenting göra, och chansen att hon följer med är just nu fifty/fifty, kram :)
Esmaralda

23 Hedwig:

skriven

Hej!
Vilka fina kängor och det blir spännande att läsa om er resa. Jag har hittat en praktikplats till februari (går sociononomprogrammet på halvfart). Jag ska lära mig att jobba med invandrare där i olika åldrar, även familjer. Det verkar vara en bra plats med bra hantläggare där jag kan lära mig många olika saker. Tror du att det blir bra och att högskolan kommer att godkänna praktikplatsen? Jag har också blivit inbjuden hos kommunen för en annan praktikplats. Men tror att praktikplatsen med invandrare är bättre? Vad känner du? Tack och en fin dag.

Svar: Känns som att det blir en riktigt bra praktik !Kan du få denna praktik med invandrare så tror jag det ger dig mest, kram :)
Esmaralda

24 Gaaah :

skriven

vill bara att det ska ske roliga saker! Som förr. Man hängde alltid med vänner. Träffade nya vänner på fest. Festade, åkte på konserter och massa annat skoj. Reste runt ofta och dejtade en hel del. Har ju aldrig varit riktigt lycklig men jag kan ändå säga att jag upplevt mycket. Nu är jag nykterist, fester finns inte i närheten, svårt att lära känna nya människor i en kaninhåla, dejtingvärlden är full av tråkmånsar och jag har aldrig varit så här lite på luren som nu. Månadens aktivaste dag var en tripp till vårdcentralen och jag träffade glada människor längst vägen.

Vill komma med i något tv program (inte för tv i sig, utan för konceptet). Vill ha roligt och att det ska kännas roligt helt enkelt! Jag gillar inte vardagen. Speciellt inte som singel.


Har jag stor chans att komma med i programmet jag tänker på, eller ska jag bara skita i det och försöka dejta normalt? Det är ju omöjligt, herregud så tråkiga människor. Jag själv är väl matt och tråkig också, blivit så ful och tjock och orkar knappt ta tag i det :)


Känns det som jag får någon vän innan året är slut eller vart tog personen vägen? har skjutits upp 3 månader mötet



Kram

Svar: Jag ser att du har god chans att komma med i ett program på TV, kanske du behöver söka till mer än ett program, ge dig inte, kram o lycka till :)
Esmaralda

25 Lupin:

skriven

Godmorgon
Fina kängor och säkert perfekt dit ni ska.

Saknar närhet, passion o sex kan det bli något åt det hållet snart?
Kram :)

Svar: Absolut att det kan, kram :)
Esmaralda

26 Gaaah :

skriven

Jag har ju sökt program hittills som gäller kärlek - till och med gifta sig. Bör jag söka lite annat också?
Det är väl egentligen kärleksprogram jag tycker om men kanske kul med annat med

Kram :) och tack!!

Svar: Sök allt du kan tänka dig, allt som verkar ok, kram :)
Esmaralda

27 <3:

skriven

Tar det andra lilla tjejgänget illa upp om jag inte går ut med dem på middagen på fredag ?
E kanske tar det personligt och det är ju lite så att jag tycker hon betedde sig illa på semestern mot mig.
Kram

Svar: Kanske bäst att du prata med E, istället för att undvika, kram :)
Esmaralda

28 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Skönt att ha de sina hemma igen .Tur han har munläder din grabb ! Skor efter resmål härligt med bokade biljetter ! Ni är modiga äventyrare <3

Här somna jag om och drömmer mycket ..pojkarna är små och jag drar barnvagn genom lera..tar dom på tivoli som inte är färdigbyggt så inget går att åka och så denna lera..är i byn där är det lera med på vägarna !
Får då tanken all denna lera har den någon betydelse tro ?

Kristin Styrkekram ! <3

Kram Anki med flock

Svar: Lera står för att något kan vara tufft men inte omöjligt att ta sig igenom, kram :)
Esmaralda

29 SarA:

skriven

Igår stötte jag på chefen för jobbet jag sökte för ett år sedan och som jag hade intervju med. Han kände inte igen mig först men sen blev det ett kort samtal. Fick en liten magkänsla och en förhoppning om att det snart kanske finns en öppning för en ny tjänst hos dom, trots att marknaden för vår del är trög nu! Ser du något om detta? Kram

30 Mercan :

skriven

Esmaralda söta Esmaralda du såg att det kommer bostad för min bror Esmaralda 🙂om du ser någonting om det ser ut som ett hus eller lägenhet söta Esmaralda 🤗 😘 ❤️

31 Bjork:

skriven

Hej jag har drömt mycket om bikini kan du se va de betyder?


Kram

32 F:

skriven

Undrar om det finns något meddelande till mig ifrån andra sidan 🙏🏻

33 F:

skriven

Undrar om det finns något meddelande till mig ifrån andra sidan 🙏🏻

34 Rebban:

skriven

Hej,
så härligt att ni bokat resa. Om det är något jag älskar så är det att planera våra resor och i synnerhet vilket område vi ska besöka och vilket ställe vi ska bo på. Det är nästan halva resan för mig :D

I måndags hade förskolan stängt, vilket vi helt förträngt. Jag tog således dottern hela dagen och för en gång skull blev jag inte stressad över att det jag hade planerat att göra inte blev av utan istället blev det en extra ledig dag ned dottern. Supermysigt! Hur som, under denna lediga dag var vi bland annat på en liten lekplats som är inomhus. När jag satt på bänken och inväntade att dottern skulle leka klart kom en man fram till mig. Samma man som jag stötte på flera gånger när jag var föräldraledig med dottern. Han kommer alltid fram till mig, säger något jag inte förstår, tar min hand och pussar den. Alltid med ett stort leende. Jag tycker enbart har utstrålar värme och kärlek och jag tror verkligen inte att han menar det som en flört, men jag kan förstå att det ser knasigt ut i andras ögon. Vet inte alls vem det är och vad han vill. Kanske är han hemlös eller bara en person som gillar att vandra runt. Ser du något om mannen?

Kram

35 Mickis:

skriven

Vilken härlig kasse och grattis till både resan och kängorna. Man skall passa på när man hittar det man gillar. Köpte också skor igår fastän gympadojjor då sulam lossnde när jag var på väg hemifrån. Fick lösa det med karlssons klister tills jag fick de nya :)

Omg! Vilken grej med sonen haha. Tur att han kan sköta snacket. Mysigt att maken din är hemma igen :)

På vilket sätt kommer det nya jobbet in i mitt liv? Och vad kan det vara för något? Räntorna höjdes idag igen och jag behöver få en starkare ekonomi för annars åker jag väl ut på backen så småningom. Usch hemska tanke!

Kramis!

36 Skorpan:

skriven

Ja rejäla skodon behövs då det är kallt o halka. O tur sonen är munvig, kunde ju ha gått dåligt där borta...

Fick köra i snöoväder o blev försenad till kursen vår då jag inte fick upp luckan till bensintanken. Fick hjälp o det va ju himla tur att jag åkte till en bemannad station, det brukar jag inte göra. Nån som vägledde mig Es?

Övernattar o ikväll blir det middag med kursdeltagarna. Ser det ut att gå bra med kursen, ska hålla en liten skolning också o kan det tänkas hända nåt utöver det vanliga borta hemifrån ;)?

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

37 Dani:

skriven

Kommer C att överraska med en present nästa gång vi ses?

Ha det fint🤗🤗

38 Maja:

skriven

Hej Esmaralda,

Vad skjont det maste kannas att resan ar bokad och en stor sak att se fram emot.

Det ar sa mycket jag vill gora och kanner jag star lite och stampar. Jag ar pa daligt humor valdigt ofta oich stressen och oron finns med mig dar; precis under ytan hela tiden aven da. Allt arosakert och jag vet inte var jag ska soka jobb och var min son ska ga i skolan i host. Sverige? England?

Jag ar valdigt radd for att bli ensam, fattig och olycklig.

Vill ha karlek, att sonen ska ma bra, ett boende som jag gillar, ekonomi for att resa och bo utomlands i framtiden.

Ser du om saker kommer att komma pa plats och om jag kommer fa uppleva karlek; riktig karlek nagongang i livet och t om antligen gifta mig? Det har nu blivit en stor sak for mej med. Jag vill bli vald...pa riktigt.

Kram

Maja

39 Helena Ir :

skriven

Tack Esmaralda och stora kramen tillbaka :)

Vad ruskigt halt det är ute när man går på de snö/isiga trottoarerna.

Gick till Ica,måste ju ut! Sugen på finsk korvsoppa. Men kunde inte bestämma mig för vilken korv som passade bäst. Tänkte finsk korv..Men då, grill och ugnskorv var det mest! Vilken korv blir bäst..?? hahahaa.. vilket problem! Något tips? Någon vänlig kunnig själ :)? Får väl googla:)

Ha det!

Kram

Svar: Åh, finsk korvsoppa, en av mina favoriter.. jag använder alltid Falukorv :) kram :)
Esmaralda

40 Lotta:

skriven

Det är nog svinkallt på Färöarna, men vackert 😊

En fråga. Kommer jag och min vän ses snart igen. Kändes så bra igår men det blev för kort tid, tyckte jag. Livet, tiden springer liksom ifrån en. Får en känsla av att det är bråttom att ses snart. Blir det så och blir han ”fri”?

Kram L

Svar: Tecken visar att det blir en del krångel, kram :)
Esmaralda

41 Camilla:

skriven

Ja i dessa länder får man akta sig😂
Trevlig resa i Februari😎

Igår var vänninan på läkarbesök och det blir strålning, cellgifter och immunterapi mot cancern. Hon sa att hon vill absolut inte veta om det finns metastaser och då hade läkaren sagt att det respekterar han, vilket i mina öron var ett bekräftande att det finns för annars hade han sagt att du behöver inte oroa dig utan det ser fint ut. Hon är i dåligt allmänskick. Väger runt 40 kg. Äter knappt. Dricker minst en flaska vin per kväll. Snusar som bara den så hur hon skall klara kommande tuffa behandlingar förstår jag ej. Ser inte bra ut.

Må så gott🤗💖

Svar: Nej riktigt bra känns det inte, det blir en tuff behandling men hopp finns absolut, kram :)
Esmaralda

42 Undran:

skriven

Har hon glömt bort mig eller tar hon kontakt?

En bra tripp hade ni igår🙂

Kram och välkommen hem till herrarna🙂

43 Ghostwriter :

skriven

Tack för svar! Idag har jag ringt till alla företag och löst saker och ting. Känner mig så stolt på något vis och jag har ingen ångest längre. Däremot får jag knappt över pengar och det suger. Ska se om jag kommer lyckas ha extra jobb, någon lapp extra gör stor skillnad.


Känns det som jag kommer fixa studierna så att det inte blir CSN strul närmsta tiden?


Kramar och snygga skor

Svar: Bra att du tagit tag i det praktiska och det minska ångesten.Du fixar studierna om du har god framförhållning, kram :)
Esmaralda

44 Ghost :

skriven

Justja, jag tänkte fråga. Bor ju i en större lgh men inte i en stad längre. Kan det ändå vara så att någon vill vara inneboende? Bor pendlingsavstånd till skola iallafall



Kram .)

Svar: Ja, den chansen finns absolut, kram :)
Esmaralda

45 Lotta:

skriven

Tack för ditt svar men jag förstår det inte. Vad är det som blir krångel?

Kram L

Svar: Jag vet faktiskt inte, det var bara ordet krångel som kom till mig, kram :)
Esmaralda

46 Mercan :

skriven

Esmaralda jag ska till stora coop 🤔 ska shöpa triss lott från 30 kr tio stycken 🤔 blir det något Esmaralda 😞

Svar: I alla fall ser jag ingen större vinst, tyvärr, kram :)
Esmaralda

47 Mercan :

skriven

Tack Esmaralda 😔 💖 💝 💟

48 Skorpan:

skriven

Tror faktiskt att jag borde ha fötts till karl för jag trivs mycket bra i maligt sällskap. O lite uppassad blev jag också där jag stod i rummet o en kursdeltagare bar fram en stol åt mig, han tyckte väl synd om mig ;)? Eller så var han en gentleman... Ett rum fullt med karlar är inte alls dumt ;D, passar mig.
Kram Skorpan

49 Shenzi:

skriven

Hej Es!
Gör ett nytt försök då min fråga inte verkar ha kommit med, hur många dop ser du att jag kommer stå för??? Kram Shenzi 🌹

50 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Idag är det Thanksgiving i USA… jag kom och tänka på dina resor till Madonna och hennes familj, har ni firat Thanksgiving tillsammans? I så fall kanske du har någon anekdot du kan berätta om i bloggen? En liten tanke bara…

Kramar fyllda av tacksamhet

Igges matte 🐈‍⬛




Svar: Tyvärr kommer ingen info till mig kring din fråga, kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: