Healing

Gomorron bästa bloggfamilj !
 
Kl 5.15 på morgonen far jag och mamma med sjukbil till universitetssjukhuset i Lund och klockan 8 påbörjas hennes operationen.
Jag vill ber om er hjälp med healing...  när om helst från klockan 8 och jag bugar och bockar och tackar på förhand.
Jag kommer skriva en extra blogg under eftermiddagen och meddela er hur det gått.
 
Kram & kärlek 💖
1 Maria :

skriven

Hej!
Är det nån idé att säga upp min p-plats 3 månaders uppsägning.. ser du mig ha bil inom dessa månader?
Kram 🤗

2 Ghostwriter :

skriven

Funkar kommentarerna nu?



Jag har sänt healing 🫶 hon får dansa en truddelutt tänkte jag efteråt.

Massa kärlek kram

3 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Oooo såg detta nu.. Kl 14.48.
Men det kanske inte är försent ❤️
Brassar på lite här efter att jag sprungit mina ärenden.

Kjam

4 Skorpan:

skriven

No news is good news, eller hur?
Kram Skorpan

5 Emmahlk:

skriven

Väntar så på din uppdatering angående din mamma Esmaralda. Tänker på er <3

6 Tiss :

skriven

Hoppas allt har gått bra, stor kram ❤️

7 Dunegull:

skriven

🙏❤️

8 En Ängel Med Stort hjärta :

skriven

Kära fina Es!
Har inte sovit inatt så jag somnade ända tills 10.30. Men gick direkt in o tände ljus och skickade Healing till både din lilla mamma och till Dig kära Du❣️🙏✊🍀✊🌹🙅‍♀️♥️♥️

Sänder varma Styrkekramisar med massor av Kärlek 🙅‍♀️♥️💌🌹🙏💜🌟

9 New jersey :

skriven

Hej Es
Jag har bett för din mamma att allt ska gå bra för henne
finaste esmeralda ha en fin dag

Kram

10 Dejsan:

skriven

Tänker mycket på er.

11 Catte:

skriven

Tänker på er. <3 Hur har det gått?
Kramar Catte

12 Frasse:

skriven

Hej...sist jag skrev så va stod det att det va problem att läsa inläggen. Hoppas det går bättre denna gång. Jag undrar nu om mitt ex, för snart kommer det väl att uppdagas vilken person han är och alla lögner, otrohet, alkoholmissbruk och spelmissbruk....vad kommer att hända mellan han å den nya? Kommer han att kontakta mig när han inte har nånstans att ta vägen? Inte vad jag vill i alla fall. Tänker han på vad han utsatt mig för?

13 Frasse:

skriven

Hej...sist jag skrev så va stod det att det va problem att läsa inläggen. Hoppas det går bättre denna gång. Jag undrar nu om mitt ex, för snart kommer det väl att uppdagas vilken person han är och alla lögner, otrohet, alkoholmissbruk och spelmissbruk....vad kommer att hända mellan han å den nya? Kommer han att kontakta mig när han inte har nånstans att ta vägen? Inte vad jag vill i alla fall. Tänker han på vad han utsatt mig för?

Svar: Tyvärr verkar han ganska ointresserad av vad han utsatt dig för.. han tänker nog mest på sig själv, kram :)
Esmaralda

14 Frasse:

skriven

Då undrar jag vad som kommer att hända mellan dom, eftersom han inte kommer att ändra på sitt beteende han alltid haft och kommer sannerligen fortsättningsvis vara den han alltid varit.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: