SPONTANA SPÅDOMAR....

Spontana spådomar:

 

Tjej i 30 års åldern  i Mellansverige, som är singel, bor i lägenhet, har ett fast och bra jobb, mellanblond, divansoffa framför TV:n , åker kollektivt. Du ska säga ja till sammankomster mellan jul och trettondehelgen  eftersom chansen att du möter din tillkommande på ett sådant evenemang är stort.

 💖

Du har ett dubbelnamn men kallas något kort och rappt som du egentligen inte gillar. Du pluggar på lite äldre  dar  men är snart klar och du börjar ångra att du valde en så pass ”enkel” utbildning och du känner att du har kapacitet för mer.  Bra, jobba ett tag och fortsätt sedan studera. Jag ser att du kommer nå ett helt annat mål.

 

 

Marie eller Maria, du bor i utkanten av en större stad, du har  en syster, en katt och du är i en relation som har luft under vingarna. Du trivs rätt bra i ditt liv. Men snart kommer en chock. Du tror att du har ett syskon men egentligen har du två. Det kommer dyka upp en hittills för dig okänd storebror. Detta rör om i grytan men var positiv och ge det en chans, ni har alla möjligheter att stå varann riktigt nära.

 💖

Kvinna med mörkt hår och bruna ögon, sjal på huvudet men du är inte över sig religiös. Du är mest troligt jurist  på ett större kontor och ditt problem är att du är kär i en kristen man. Nu är ju varken du eller han särskilt hängivna era religioner så låt inte detta ta över.  Bejaka kärleken, eftersom den är helt rätt och ni kommer få ett riktigt bra liv tillsammans.

 

 

 Kvinna över 50 år i norra Sverige.. du  låter livet rulla på och dagarna försvinner i ett töcken. Men egentligen borde du separera från din omöjlige  sambo, du borde söka nytt jobb, gå ut mer och ha roligt och göra upp en bra planering kring ditt liv.  Ta första steget och det kommer rulla på riktigt bra.

 💖

Man i 40 års åldern som är sambo och pappa. Du kör en svart bil och du har påbörjat en ny karriär.. och detta leder till konflikter med sambon.  Stå på dig, du har gjort rätt val och det nya kommer leda dig i rätt riktning.

 

Felicia som är 30 +  och  du har insett att du är bisexuell och börjat titta mer efter tjejer.  Bra jobbat !  Du ska fortsätta vara sann mot dig själv   också i andra sammanhang.  Tanka styrka och kraft och lev ut . och ditt liv kommer förändras på bästa sätt.

 💖

Kvinna över 60, singel, inget arbete, vuxna barn  men ännu inga barnbarn men nu kommer de att ramla in,  och det blir flera barnbarn i ganska rask följd. Låt dig inte slukas helt av detta, glöm inte ditt eget liv.

 

Kille i 30 års åldern som  planerar att flytta tillbaka till Sverige efter en längre tid utomlands.  Du bygger lite luftslott om hur bra det ska bli men försök att kom ner på jorden. Sverigeflytten drar med sig också sådant som inte är perfekt.. och det kommer bli svårt att få snurr på ditt företag efter flytten. Planera noga och använd både livrem och hängslen.

 💖

Kvinna i 50 års åldern som beväras av diffusa smärtor och ingen läkare har kunnat hitta vad som är fel. Du ska vända dig till en erkänd och duktig kiropraktor och du kommer få hjälp.

 

Kvinna i 30-40 års åldern  som är född i annat land men boende i Sverige .. du kommer inom kort att leva din dröm och starta det café som du längtat efter.  Ta fasta på hur du själv tänker och gör det på ditt sätt och det kommer gå riktigt bra.

 💖

Äldre kvinna som känner sig rätt färdig med kärleken… du har dragit dig undan allt mer och det är inte okey.  Dagarna smälter samman och blir likadana och du behöver  lite mer action i ditt liv.  Din granne har potential att bli en bra väninna så bjud in henne på fika och det kommer löna sig.  Res till Paris som du alltid velat, ingenting behöver stoppa dig.  Rent allmänt så ska du leva lite mer.

 

 Fritiof heter du och du kämpar med ditt mående. Sök hjälp. Jag tror att du får en diagnos och att du därmed också får rätt medicin och livet kommer kännas betydligt enklare.

 Ja, detta är vad jag kunnat se den här gången

 I ljus & kärlek💖

 

 

 Jag, ryska syster och en rejäl binge vin i spabadet.. sicken underbar kväll vi hade !

 

 

P.s. Och nu är jag redo att på nytt ta mig an personliga och omfattande spådomar  via mailen.  där du får ställa alla dina  frågor.

Maila mig på:  [email protected] och jag mailar dig tillbaka och berätta hur det funkar !

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag var fortfarande osäker om jag ska skriva till C kvinna i sms att var tacksam och såna efter möte. Det behöver inte väl om jag är osäker ändå? Bara låta livet rullar på.

Men jag vill meddelande C kvinna om hon ska överraskande mig när jag blir 30 år den 2025 är. Att hon kan planera något för mig och jag vill talar för henne. Jag är också osäker om det är för tidigt att talar för henne eller jag ska väntar när det är 2024 år så jag talar för henne?

Ha det bra

2 Skorpsn:

skriven

Tack för spåfomarna o tsck för att du orkar "se" för oss alla Es! Ta åt er gott folk :). Syns nåt intressant på din spåradar gällande mig Es? Kärlek kanske ;D...

Härlig kväll med syster du hade Es. Blev det kvar nå vin åt maken ;)?

Våndas lite över mitt elval nu då elen vill vara onödigt dyr pga produktionsproblem i landet o hoppas på att priset snart kommer neråt!? Tur är ju att jag inte har eluppvärmning, huga...

Första advent, får se om jag hittar ljusstaken o kan tända det första ljuset...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan


Svar: Jodå, maken kollade fotboll på TV och tog sitt ett och annat glas vin också :)Nog hittar du ljusstaken :) Kram :)
Esmaralda

3 <3:

skriven

Godmorgon kära Es,tack för dina spontana spådomar.
Varför la J ut kortet igår blev sårad ?
Hur tänker han?
Kram

Svar: Tror inte han tänkte så mycket... han är kluven känslomässigt... kram :)
Esmaralda

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag sitter och leta efter olika kända som fyller 50 år i google och antecknar i mobil på kalender. Jag fick några minne så när jag var barn då jag har alltid räknar ut mångas ålder till 50 år som med Magnus Carlsson. Jag har räknar hans åldern till han blir 50 år.

Jag har alltid var såna som ser emot fram 50 år och jag tror att ingenting kommer förstår. Jag kan önskar mig om C kvinna ska säga ifrån och det är räcka med såna som jag gör. Jag tror inte ju någon ska förstår eller vågar att stoppar mig.

Märker ju jag mår bättre när jag leta efter olika kända som fyller 50 år och antecknar det. Jag vill följa varje personer som blir 50 år.

Jag vet tyvärr inte varför var jag alltid på 50 år.

Jag vet inte om det är något speciellt med min 50 år och något kommer var positiv för mig. Jag har alltid enda känslan på det. Något annorlunda men jag vet inte vad. Jag önskar ju jag har svaret och jag kunde förklarar.

30 år som jag fyller den 2025 år så jag tror att jag vet varför för jag kunde ser i närmare just nu och jag har ser emot fram det. Jag kan ser vad jag gör just nu och planera för det.

Men 50 år var fortfarande en stort frågetecken för mig. Jag får inte ens vet nu innan jag blir 50 år. Det är alltid något speciellt med 50 år för mig men jag vet inte vad. Jag önskar ju jag har svaret för det är omöjlighet förklarar just nu.

50 år var alltid en stort frågetecken för mig. Jag vet ju det är något speciellt men vad vet jag inte fortfarande...

Ha det bra

Svar: Jag tror att just 50 år var en alldeles speciellt för dig i ditt förra liv.... och det hänger med lite också i detta livet, kram :)
Esmaralda

5 Shenzi:

skriven

Kära Es!
Jag undrar lite angående operationen, ser du möjligtvis om de blir innan lr efter min födelsedag? Hur kommer det gå med nya projektet ja startar nu i januari isf? Kommer jag komma ut å arbetsträna trots ev operation?? Kram Shenzi 🌹

6 Bjork:

skriven

Hej är c osäker och svartsjuk av sig?

Kram

Svar: Lite av detta kan finns i C, kram :)
Esmaralda

7 .:

skriven

Hej Es!
Ställer en liknande fråga som igår.
Det känns som att jag håller på att krascha. Ser flashar till och från.
Blir det bättre, och om, tar det lång tid???

Svar: Det blir bättre... sök hjälp om du känner att du behöver... kram :)
Esmaralda

8 Helena Ir:

skriven

Trevligt med de Spontana! Tänk hur du kan beskriva utförligt det du får till dig. Rätt person bör hitta sin spådom.

Kan rekommendera en svensk/finsk långfilm. "Den eviga vägen" från 2017. Verklighetsbaserad om en finsk man som blir kidnappad och hamnar i Sovjet/Karelen under 30-talet. Rätt brutal av som hände med människorna där han hamnade. Sevärd eftersom den inte är ett hittepå! Svt.play.

Något trycker igen inom mig..vill inte ha mer dåliga nyheter. Gillar inte min känslighet..hade den mer som yngre, nu har den ploppat upp igen..Förmodligen det som kallas för livet!

Ni hade en riktigt rolig kväll igår :)

Önskar en fin 1:a advent!

Kram

Svar: Tack för filmtips, jag suger åt mig !Känsligheten kommer nog att gå i vågor men du kan hantera det !
Kram :)
Esmaralda

9 E:

skriven

Spännande spådomar för de som de berör 😊

Jag har gjort bort mig rejält på jobbet. Kommer allt bli bra igen?

Kram

Svar: Ta tag i det du måste ta tag i och det kommer blir bra, kram :)
Esmaralda

10 Ghostwriter :

skriven

Jag blev helt still inombords när jag läste allra första spontanisen men insåg tyvärr att det inte gällde mig, iallafall inte ifråga då jag ej har fast jobb.


***
Jag hade ett oväntat samtal så här på natt och morgonkvisten. Det var mycket djupt och öppenhet. Kan jag lita på det? Jag frågar då jag är rädd för i princip människor överlag, det har varit så så mycket smärta (som jag bearbetar/bearbetat) men det påverkar givetvis att jag inte tänker släppa in vem som helst igen.


Kram till dig och tack för spontanisarna

11 Dunegull :

skriven

Undrar om det är rätt för mig att starta eget nästa år? Att ha bolaget under tiden jag jobbar då det tar tid att etablera det.
Kommer det gå bra sen på sikt?

Kram

Svar: Starta inte förrän du är 100 % redo och gör precis som du tänker.. att ha bolaget bredvid ditt ordinarie arbete tills det är etablerat. Det kan ta tid så utrusta dig med tålamod, kram :)
Esmaralda

12 Ester:

skriven

God morgon!

Kommer jag någonsin kunna skaffa det hus du sett i varje seans att jag en gång ska bo i?

Kram

Svar: Ja, det ser fortfarande ut att finnas i din framtid så ge inte upp hoppet, kram :)
Esmaralda

13 Vallmofrun:

skriven

Godmorgon och stillsam första advent 🕯️
Klockan sju var tydligen tillräckligt för att få sova, om mam frågade Kungen vill säga. Petade upp mig för mat, sen skulle vi gå till brevlådan. Trodde jag iaf, men jag fick gå själv dit. Lussekatterna blev klara igår så en adventsfrukost nu på morgonen var mysig ❤️

Svar: Åh så gott med lussekatter och särskilt de med saffran i :) kram :)
Esmaralda

14 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Trevlig första advent och tack för dessa spontanisar som glädjer många <3
Skönjer man inte lite snö hos dig ? Härligt med spa i kylan !

Här har det tänds ljus och en adventsstjärna Ljusslingan nere vid ingången och den i gamla 940 är tänd.Den skiftar färg och ser lite kul ut . Fick borsta bort snön på bilen så det skulle synas.
När jag tände första ljuset tänkte jag på Björn och den vanan han hade 1a advent nämligen byte av batteri i brandvarnarna . Jag måste skriva upp att köpa batterier ! Tur jag kom att tänka på det .Det var nog Björn som påminde ;-)

Ha nu en härlig första advent
och BYT BATTERI i era brandvarnare <3

Kram Anki med flock

Svar: Japp, här är det vitt... inte så mycket snö.. men vi är glada för det lilla :)Ja, nog var det Björn som påminde, han är rädd om dig... kram :)
Esmaralda

15 Lotta S:

skriven

Härligt att mötas av spontanisar så här på 1:a advent, tack för det!
Ser detta med ätfönster ut att vara bra för mig?

Svar: Ja, det kan vara bra om du går in för det, kram :)
Esmaralda

16 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något spontant om oss 😊

Svar: Något positivt kommer nog ske ganska snart.. jag ser inte vad och det kan vara bara i det lilla men bra i alla fall, kram :)
Esmaralda

17 KN :

skriven

Fick ett konstigt meddelande, ett ord som va fel, var det ett misstag som hen sa?


Kram :)

Svar: Ja, det känns som ett misstag, kram :)
Esmaralda

18 Mercan :

skriven

Tror du jag hittar något bra till mig byxa hoppas jag på Måndag i andra hand butiken söta Esmaralda 🤗 i dag ska jag röka en enda sigarett bara och efter det jag slutar röka 😤😤😤

19 Jossan :

skriven

Godmorgon

Tyvärr fanns det inga spontana till mig idag..

Det var trevligt igår men det blev bortfall av människor.
Det blev en hetsig diskussion mellan min syster, kusin och systerson och jag blev rädd av det som han uttryckte. Han har en pappa som inte är en bra person och jag ser lite av hans pappa i honom. Kommer min systerson fortsätta vara en bra person? Vill inte att något ska hända honom och vill inte att han är som sin pappa.. kommer det gå bra för honom?
Han kan verkligen ha en riktigt tråkig attityd..

Idag blir det att fira två födelsedagar! Men innan det ska jag städa mitt sovrum.

Kram

Svar: Kan svaja lite kring under under en period men han mognar och ändrar åsikter, kram :)
Esmaralda

20 Mik:

skriven

God morgon :D
Koner mig ledsen och besviken. Vad ser du Esneraldra om situationen ? Vad gör jag för fel och varför måste kah ge mig jämt ? Allt har jag fått ge mig i sommarhit de sista åren med min pappa ex men nu min farmor . Hon vägra vara den som ringer eller sms och frågar om att hälsa på oss. Vill hon Inte träffa våran nyfödda ? Ett litet oskyldigt barn liksom. Jag har sagt i början och på sms att dom får hälsa på oss och min man kan hämta . Vad är hennes problem när hon far omkring till alla andra ? Kram. Mikaela

Svar: Du kan inte mer än att ha en stående inbjudan till farmor och kommer hon inte, ja då är det hennes förlust och du ska försöka att inte grubbla på saken, kram :)
Esmaralda

21 Mimi:

skriven

Hej!

Blir det nytt arbete på min
kommande hemort??

Kram

Svar: Ja men det kan ta lite tid, kram :)
Esmaralda

22 Mercan :

skriven

Esmaralda jag drömde konstigt dröm, min syster och bror var med, ser du någon varning fara 😔

Svar: Ingen varning kommer till mig, kram :)
Esmaralda

23 Bjork:

skriven

Hej är det huset på landet som jag och min blivande bygger?

Kram

24 Ingela:

skriven

Kul med spontana spådomar, dock ingen jag känner igen mig i denna gång.
Ni ser verkligen ut att ha det mysigt i badet, med fina ljus i mörkret och lite snö på marken, härligt.

Es, känner mer och mer stress över mitt boende. Vill så gärna hitta ngt annat men vet inte vart jag ska börja, är så många bitar att ta tag i. Känner också en olust över en granne som verkar avsky mig, hon hälsar inte ens!? Känner mer och mer att jag måste sälja men känner mig så ensam i allt, ser du ngt kring detta?

Kram Ingela

Svar: Ta en sak åt gången... tänk igenom noga... det kommer en bra flytt så småningom, kram )
Esmaralda

25 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Ser du att jag kommer bli bättre med min syster? Känns bättre men fortfarande något stelt.

26 Lilla my:

skriven

Ser du om jag får in en större summa pengar?

27 <3:

skriven

Vill inte M D umgås med sina vänninor ? Är det bara mannen som gäller och hennes sjukliga träning och utseende fixering.

28 Ally:

skriven

God förmiddag
Härligt med spontana 🫶
Vad bjuder December tro..?
Kram :) 🐢

29 Fritiofs syster:

skriven

Det är min bror som sista spådomen handlar om. Jag ger informationen vidare till honom. Tack.

Svar: Vad bra att du framför spådomen till honom, kram :)
Esmaralda

30 Camilla:

skriven

Nu äntligen fanns det en spådom direkt till mig. Tackar för detta. Kram

Svar: Vad roligt :) Kram
Esmaralda

31 Mercan :

skriven

Tack så hemskt mycket söta Esmaralda 🤗 😘 ❤️

32 Sola:

skriven

Hej Esmaralda. Tack. Ingen låter som mig ❣️ är hans relation seriös? Ser det ut att vara värt för mig att kontakta honom och säga det jag tänkt? Ska jag räkna med att han oavsett håller fast vid den relation han har om den är seriös? Kram🥸

33 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret om c.

Ska fika med familjen i eftermiddag:)

Kram

34 <3:

skriven

Hade han ingen tanke på att jag skulle bli sårad med bilden ?
Kram

35 Agnes:

skriven

Åsså kom då även detta år, det här förbannade julhelvetet...

Dax att sätta på sig masken o tindra med ögonen o stöna..."Guuud så kul o guuud så fint o guud så underbart..."

Väljer att vara Grinchen i min ensamhet o förbjuder mig själv att inför folk spy verbalt över julhelvetet...men jag avskyr skiten.

Det pynt jag har, har jag liggandes i en låda. Övrigt överlämnat till levande sonen o barnbarn.
Lyckades avstyra julbord med väninnan. Jobbets jävla julbord skippar jag.

Så, idag 1.a advent...jaha.

Spelar dock min roll som svensk med generationers firande i ådrorna utåt..."Guuuud så kul! Nu är det äntligen jul igen! Så vi ska frossa o sprida pengar omkring oss!"

Snart januari igen....jag längtar!

Ha det bäst, everybody, o stora kramen! ;0}




Svar: Tur att någon är Grinchen så det blir lite balans i det hela :) Kram :)
Esmaralda

36 Solstjärnan :

skriven

Tack för dom spontana spådomarna!
Som alltid hoppas vi att dem som de berör ,läser dom och tar till sig😊
Dom är så intressanta när dom är så tydliga och detaljerade😊.

Söndag igen,dessa helger går alltför fort..skulle gärna ha minst 3 dagars veckoslut😊

Ert spabad är nog både lyx och mys.Bra att det används😊

Idag ska jag återigen se om det skulle finnas någonting passande jobb att söka.Vore minsann dags att hitta ett nytt jobb nu😊
Mitt nuvarande jobb har sämre lön än mitt föregående jobb hade.
Es kommer mitt kommande jobb ha en bättre lön än det jag har nu?

Ha en bra söndag 😊
Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Tre dagars veckoslut hade varit perfekt :)Nästa jobb kommer ge dig lite mer lön... inte mycket dock, kram :)
Esmaralda

37 Emma:

skriven

Kommer det händer något speciellt under 2024?

38 AnnaK:

skriven

Kvinnan i norra Sverige hade kunnat vara jag! Är dock inte 50 än 😊

Ha en fin 1.a advent 🕯

Kram 🤗

Svar: Kvinnan KAN vara du, möjligheten är inte så stor men den finns, kram :)
Esmaralda

39 Citronfjäril :

skriven

Hej Esmaralda

Kände att jag skulle vara med spontanisar idag, men det var jag inte. Så ingen talang hade jag att se där 😉
Men fick ändå energi boozt när jag läste.

Får du något spontant för mig?
Om jobb och hälsoproblem.

Glad första advent till dig och hela bloggfamiljen 🙂

Svar: Ing varningar kommer till mig... men något positivt ligger på lut, kram :)Kram :)
Esmaralda

40 T:

skriven

Alltid spännande med dina personliga spådomar es. Ingenting till mig idag dock. Byter jag jobb 2024? Blir det i en ny stad också eller blir jag kvar där jag är i staden J? Tack ! Mvh T

Svar: Nytt jobb kommer, kram :)
Esmaralda

41 Anita :

skriven

Hej Esmeralda, mysigt med systerbesök.

Jag undrar om du ser om jag skulle komma över L snart. Det känns som om jag inte kommer någonvart.

Svar: Du kommer ta dina kliv vidare även om det tar lite tid, kram :)
Esmaralda

42 Svante:

skriven

Hej Es. Det är alltid lika intressant att läsa dina spontana spådomar och jag dristar mig att fråga dig om du nu kan få fram något om hur kvinnan som du spått mig om flera gånger hur vi kommer träffas och vi kommer att gifta oss och flytta in i en ny bostad för oss båda och det kommer bli bestående för oss ihop och om du kan få något om henne som person?
Tack för du finns och ha en bra dag! Kram:)

Svar: Jag önskar verkligen att jag kunde se i mer detaljer som kunde hjälpa dig... men det kommer bara till mig att ni ska träffas.. jag kan inte se att detta förändrats, kram :)
Esmaralda

43 Ally:

skriven

Glömde fråga om du planerar någon storhealing snart ( den var ju magisk sist jag fick)? ✨
Kram :) 🐢

Svar: Lär bli storhealing men kan inte säga exakt när, kram :)
Esmaralda

44 Konvalj:

skriven

Tack för spontana spådomar, alltid lika intressant att läsa. En gång i månaden för dem är passligt, min åsikt. Tänk att namnen blir helt rätt också och det bästa är när du kan hjälpa människor att undvika olyckor och även ge råd till dem att styra sina liv framåt i en bättre riktning. Adventshälsningar!

Svar: Tack & kram :)
Esmaralda

45 Khaleesi:

skriven

Min kära sköldis är borta! Jag känner att han är någonstans i huset men kan inte hitta honom. Är det någon som kan hjälpa till som känner var jag ska leta? Vi fick inte många dagar tillsammans och det gör mig lite ledsen!

Svar: Nej så trist... hoppas att någon här kan hjälpa dig... kram :)
Esmaralda

46 .:

skriven

Jag är lite rädd för åsikter som skulle kunna komma från vissa. Skulle det gå över fort?

Svar: Ja, det skulle det, kram :)
Esmaralda

47 Mona:

skriven

Nu blir jag alldeles pirrig. I dag var det en spådom till mig. Kram

Svar: Vad roligt :) Kram :)
Esmaralda

48 Kramen:

skriven

Hejsan Esmaralda.
Ser du mig gå in i ett nytt förhållande under nästa år? Kram

Svar: Chansen finns absolut, kram :)
Esmaralda

49 Helena Ir:

skriven

Tack :)

Khaleesi: kläder, tyger kommer till mig..har du kollat din säng? Även rött får jag till mig..i form av tyg.

Kram

50 Camilla:

skriven

Trevlig advent🔥

Väninnan har ännu inte kommit upp efter op. Har hemskt ont. Förhoppningsvis får hon komma till boendet nästa vecka.
Hon är helt säker på att hon kommer fri frisk och kunna bo hemma igen. Kanske ett försvar? Hon är allvarligt sjuk och jag vet inte vad jag ska säga när hon säger så. Idag får hon besök av lite familj som kanske muntrar upp.

Kul med dessa spådomar🌸 Tänker nån på E?
Kram C

51 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

De senaste tunga åren som jag har kämpat mig igenom har du tidigare förklarat är en viktig process som är menat att jag ska gå igenom för att utvecklas och växa som person. Under perioden har flera människor från mitt förflutna oväntat poppat upp som gubben i lådan i mitt liv igen efter att vi inte har haft kontakt i flera år pga av att det har skurit sig mellan oss och jag är den som har blivit sårad. Det är som att det är meningen att jag ska se deras rätta jag, hos två av dem la jag snabbt märke till att de har ett giftigt beteende och aldrig varit någon riktig vän. Medan ett par andra har visat att de har förändrats till det bättre och bett om ursäkt för att de inte alltid var så schysst mot mig och som nu vill ha tillbaka mig som vän igen. Är detta också en del av processen och som jag ska lära mig något av? Får du till dig något om det?

Önskar dig en fortsatt fin 1:a advent. I år använder jag bara ljus som går på batteri för säkerhets skull eftersom risken är stor att ljuset blir bortglömt pga av att jag är så hjärntrött. Inte lika mysigt men säkerhet går först. Kramar 🐈‍⬛

52 <3:

skriven

Kan det blir positivt med R fonden till jul ?De har varit så snälla mot mig tidigare.
Kram

53 Jojo:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns chansen att han och jag blir ett par? Kram

54 F:

skriven

Spännande med spontana spådomar 😍 kände inte igen mig i något denna gång , undrar när kommer en för 2024 vad som kommer hända i Sverige o världen .

Och om du känner in något spontant om mig kram 🥰

55 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

De senaste tunga åren som jag har kämpat mig igenom har du tidigare förklarat är en viktig process som är menat att jag ska gå igenom för att utvecklas och växa som person. Under perioden har flera människor från mitt förflutna oväntat poppat upp som gubben i lådan i mitt liv igen efter att vi inte har haft kontakt i flera år pga av att det har skurit sig mellan oss och jag är den som har blivit sårad. Det är som att det är meningen att jag ska se deras rätta jag, hos två av dem la jag snabbt märke till att de har ett giftigt beteende och aldrig varit någon riktig vän. Medan ett par andra har visat att de har förändrats till det bättre och bett om ursäkt för att de inte alltid var så schysst mot mig och som nu vill ha tillbaka mig som vän igen. Är detta också en del av processen och som jag ska lära mig något av? Får du till dig något om det?

Önskar dig en fortsatt fin 1:a advent. I år använder jag bara ljus som går på batteri för säkerhets skull eftersom risken är stor att ljuset blir bortglömt pga av att jag är så hjärntrött. Inte lika mysigt men säkerhet går först. Kramar 🐈‍⬛

56 Soffan:

skriven

Det var då själve tusan att divansoffa inte finns här, dock en uppkrypbar grå en som skulle kunna påminna, kan det vara min ändå? :)

Kram från mig mitt i saffransbulle-baket ⭐️

57 Mirre:

skriven

Hej Es,

Tack för svar för någon dag sedan angående att göra en bra portfölj och ta upp kampen om jobb efter examen.
Tiden går så snabbt.. tänk att jag snart är klar med min utbildning. Ibland är man för hård mot sig själv..i sina måsten och vad man borde gjort.

Framtiden känns så läskig och oviss.. har verkligen ingen aning om hur allt kommer att gå. Vart jag kommer att hamna.
Valen jag gjort i livet har jag gjort utifrån vad som känns rätt i hjärtat.. och får hoppas att det leder mig till mina mål och drömmar i slutändan.

Undrar om du ser något om min framtid eller finns det något råd för mig från mina vägledare?

Kramar:)

58 Mercan :

skriven

Esmaralda jag hittade på marken när jag gick ut till att kasta skrepet, jag hittade nycklar till bil, lägenhet, I närheten vi bor finns polis station där man förnyar sin pass, i dag det är stängd där, i morgon på morgonen jag ska lemna nycklarna i polisen där och hoppas dem når sin ägare 🙂min mor sa att jag ska ta nycklarna för jag frågade först henne min älskade mor Esmaralda 😌 Esmaralda i morgon jag tänker inte köpa sigaretter, ser du om jag hittar bra byxa åt mig i andra hand butiken för dem pengarna eller finns det inte shans 😕 då ska jag inte in i andra hand butiken 😁 😁 😁

59 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Ser du möjligtvis om utredningen kommer fram till en diagnos på mig eller bara utmattning?? Kram ❤️

60 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Ser du möjligtvis om utredningen kommer fram till en diagnos på mig eller bara utmattning?? Kram ❤️

61 Mercan :

skriven

Esmaralda jag ska gå till andra hand butiken på tistag onstag tror jag 😔

62 Klara:

skriven

Hej Es, sååå kul med spontana spådomar, hoppas alla spådomar hittar rätt.

Ser du hur det blir för mig nästa år kring jobb och utbildning?
Mvh Klara

63 Citronfjäril :

skriven

Tack för svar 🙂 det låter spännande med något positivt som ligger på lut 🙂

64 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Ser du möjligtvis om utredningen kommer fram till en diagnos på mig eller bara utmattning?? Kram ❤️

65 🌹:

skriven

Hej E.
Vad kommer han att känna när jag kontaktar honom? Kram

66 Anita:

skriven

Tack Esmeralda! Så fint av dig att ta dig tid och svara oss! Jag längtar såå tills min älskade sköldis kommer!
Kram

67 görw:

skriven

Har personen jag pratat med i telefon slutat 200% med droger från ett tidigare förflutet? Berättar personen sanning om situation som uppstått?
Jag frågar inte för att jag misstror utan för att få bekräftat så jag inte ger mig in i något jag redan haft för inte så länge sedan


Kram

68 görw:

skriven

Har personen jag pratat med i telefon slutat 200% med droger från ett tidigare förflutet? Berättar personen sanning om situation som uppstått?
Jag frågar inte för att jag misstror utan för att få bekräftat så jag inte ger mig in i något jag redan haft för inte så länge sedan


Kram

69 Mik:

skriven

God morgon :D
Koner mig ledsen och besviken. Vad ser du Esneraldra om situationen ? Vad gör jag för fel och varför måste kah ge mig jämt ? Allt har jag fått ge mig i sommarhit de sista åren med min pappa ex men nu min farmor . Hon vägra vara den som ringer eller sms och frågar om att hälsa på oss. Vill hon Inte träffa våran nyfödda ? Ett litet oskyldigt barn liksom. Jag har sagt i början och på sms att dom får hälsa på oss och min man kan hämta . Vad är hennes problem när hon far omkring till alla andra ? Kram. Mikaela

70 Alladin:

skriven

Ingen spådom som var till mig denna gång.

Inför den här julen är jag iväg och inte tillbaka förrän tidigast ett par dagar före dopparedan.

Vad tror du Es. Möter han upp?
Annars så
ärligt menat oavsett så är det mig helt likgiltigt.

Gett så många chanser..som han bara försuttit..han får skylla sig själv!

Trevlig advent!

Kram

71 Nicole:

skriven

Hej,

Spådomen om den tjejen i 30-års åldern - gäller denna mig?

Kram

Svar: Det kan gälla dig.. men är osäker, kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: