Ingen bra dag.....

I dag är ingen bra dag !
Mamma har fått mer ont efter sitt fall och i natt blev det ambulans till akuten och hon röntgas på nytt för att se om det kanske missats någonting.
 
Har ju inte blivit någon sömn i natt för någon av oss.
 
I dag kan jag inte besvara frågor, jag får ha fokus på mamma och det tror jag att ni förstår !
 
Kram & kärlek och sänd gärna lite healing  💝
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Sorgligt dag. Var positiv och se till att det ska blir bra med kärlek!❤️

Ha det bra

2 Ghostwriter :

skriven

Förstod att det var något fel när du inte skrivit… så hemskt 😞 fint att hon får all hjälp hon behöver och jag skickar healing till er båda kram

3 Nenna:

skriven

Hej,

Tråkigt att höra! Håller alla tummar jag kan för er.

Kram 🤗

4 .:

skriven

Kram till er båda! 🩷

5 Skorpan:

skriven

Nja tror inte du kan räkna med förståelse från alla, tyvärr...
First things first.
Vi hoppas att mamma trots fallet "bara" är mörbultad o att inget annat uppdagas!
Håller tummar o tår..
Kram Skorpan

6 Alie:

skriven

Men oj, så ledsamt att läsa..
tänker på er och skickar stor styrkekramar till din mamma att krya på sig och inget allvarligt tillstött 😘✨

7 Milla :

skriven

Tråkigt att höra att hon känner sig sämre. Bra att de kollar upp det igen.

Hoppas hon får bra hjälp nu och ffa bra smärtlindring och stöttning.

Sänder healing till henne!

Kram

8 Sessan:

skriven

Stor kram till er!
Även här har vi fått skjutsa anhörig till sjukhuset idag :(

9 Naturvän :

skriven

Hej!

Sänder healing så mkt jag kan!

Kram

10 Anki:

skriven

Här kommer healande kramar från hela flocken
Kram ❤❤❤

11 Solen ☀️:

skriven

Nej vad tråkigt!
Jag skickar healing och hoppas allt går bra.
Kram Solen ☀️

12 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Kära Es!
Sänder Healing om 5 min skickar massor med Kärlek till din mamma o dig. Hoppas på att det inte är nåt allvarligt äldre människor är ju mer sköra än oss. Hoppas ni tar emot min varma o kärleksfulla Healing!

Kram o Kärlek o stort Lycka till☆♥︎♥︎☆

13 Maria:

skriven

Skickar healing! Kram

14 T:

skriven

En kram till dig Es! ❤️

15 Dunegull:

skriven

Styrkekramar till er ❤️‍🩹❤️

16 Smulan :

skriven

Kram, sänder en tanke till din mamma

17 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Klokt av dig att inte svara på några frågor idag, sätt hela bloggandet på paus med gott samvete om du känner att du behöver det för att kunna ha full fokus på din fantastiska mamma. Bloggfamiljen har fått info om vad som har hänt och får helt enkelt gilla läget.

Stora styrkekramar till din mamma och dig

🐈‍⬛

18 Angeli:

skriven

<3

19 Mercan :

skriven

Ah Esmaralda 😭😭😭jag kan inte healing, jag ska be för din söta mamma 🙏♥️🌹🙏Önskar henne hälsa 😔♥️🌹🙏

20 Laila:

skriven

Massor med styrkekramar till er båda ❤️❤️❤️
Hoppas mamma får den hjälp hon behöver.
Kram ❤️

21 s:

skriven

Åh nej så jobbigt!! Jag håller tummarna att det blir bra för din mor och dig o skickar bra energi<3

kram

22 Agnes:

skriven

Önskar god bättring!

Stora kramen, Everybody!

23 Mimi:

skriven

Hej!

Kan inte läkarna lägga in henne och ge smärtlindring? Fruktansvärt att hon måste ha så ont.

Kramar till din mamma

24 Solstjärnan:

skriven

Hoppas allt löser sig till det bättre 🌺
Nu behöver du få vila och sedan koncentrera dig på din mamma🌺
Sänder healing till er båda 2 i den mån jag kan.

Kram Solstjärnan ☀️

25 Lillanilla :

skriven

Så tråkigt! Hoppas hon får hjälp o slipper ha så ont🙏
Krya på henne ! Och försök få lite vila ni med♥️

26 Mercan :

skriven

Esmaralda oroa dig inte, bro att det inte hände något illa med huvudet till din söta mamma Esmaralda 😊 hon kommer bli bra 😉 jag ska be för henne när jag gör det alltid för djuren som lider på gatorna Esmaralda 🤗🌹♥️🙏kram🤗

27 Katrin:

skriven

Tänker på er båda två. Kram. Katrin

28 Ghostwriter :

skriven

Förstod att det var något fel när du inte skrivit… så hemskt 😞 fint att hon får all hjälp hon behöver och jag skickar healing till er båda kram

29 Vallmofrun:

skriven

🍃Healing kommer, det kan man aldrig få för mycket av🍃
Det är så här vi kan hjälpa varandra 💕
Kram

30 Henrika:

skriven

Sköt om er! Hoppas på det bästa!
Kram

31 Lotta B:

skriven

Vilken otur att ramla så. Vi får hoppas att det fortfarande ”bara” är mjukdelarna som tagit smällen.
Jag ber om läkning och helande för din mamma, och en kram till dig ❤️❤️‍🩹🙏🏾

32 Mimmi K:

skriven

Tänker på er 🙏💕

Kramar

33 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Klokt av dig att inte svara på några frågor idag, sätt hela bloggandet på paus med gott samvete om du känner att du behöver det för att kunna ha full fokus på din fantastiska mamma. Bloggfamiljen har fått info om vad som har hänt och får helt enkelt gilla läget.

Stora styrkekramar till din mamma och dig

🐈‍⬛

34 Tjejgumman:

skriven

Kram!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: