PASSA PÅ......

röresan närmar sig och jag vill berätta lite om de erbjudanden som jag och Nettan kommer att ha

Nettans erbjudande går ut på att ni talar med varann och eftersom det är roamingkostnad  på Färöarna så kommer hon att erbjuda dig att ringa via SKYPE eller FACETIME eller WHATS UP 

 Du väljer det som passar dig bäst.

Hon kommer ta halva priset mot normalt.

Spådom under en halvtimma kostar  endast 350 kr .

 

 

Hon kommer också att erbjuda regression och här är kostnaden 750 kronor  och också halva priset mot hur det är annars.

En regression varar  ca 1 ½ timme.

 

Hon kommer ha sina erbjudanden mellan  10-20 februari.

 

Vill du vara säker på att få en bokning och en tid som passar dig så kan du kontakta henne redan nu och boka.

Du kan maila henne  på  [email protected]

Eller  du kan ringa henne nu på:  070 889 87 33

 

Färöarna är i mångt och mycket en magisk plats och jag tror att såväl spådom som regression kommer att  ha mycket att ge !!

Kram & kärlek💖

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tror att jag har glömma bort att min starkare sidor som tar över och börja styra en del. Den gav allt som jag vill. Jag behöver väl sänka och var mjuka ibland. Låta andras behov var första hand ibland?

Ha det bra

2 Skorpan:

skriven

Bara jag kunde slappna av o kunde vara säker på att jag "klarar av" en regression ja då skulle jag definitivt boka en tid. Men inget är ju givet o att göra nåt som ger "nollresultat" är ju bortkaastad tid o pengar. Bra erbjudanden är det verkligen.

Himla intressant skulle det vara att få besöka nåt tidigare liv. Undrar var jag skulle hamna o vad skulle det livet vilja säga mig? Tänk om jag istället för dåtiden hamnade i framtiden ;D. Det vore verkligen något...

På drömfronten har det varit livligt o nåt som jag drömde om var att jag gjorde ett covidtest med fem teststickor som ett test. Det var minsann många streck på det trstet o nu undrar jag om det var en sanndröm, en glimt gällande framtiden Es? Är risken för smitta stor kanske? Hoppas ju inte det...

Nattsömnen var lite bättre denna natt, som tur. Kanske orkar göra nåt idag då ;).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Enda problemet med en regression är om kunden inte kan slappna av och har för stort kontrollbehov.Annars är det helt ofarligt, inte det minsta obehagligt och man är hela tiden medveten om vad som sker, kram :)
Esmaralda

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Min livet erbjuder så mycket i här vårterminen som jag har märks och jag säger ja till allt men jag tänker på att min hälsosam kommer klarar sig bra?

Ha det bra

Svar: Säg bara ja till det du verkligen vill, kram :)
Esmaralda

4 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Igge undrar om Nettan inte kommer ha någon djurhealing denna gången?

Kramar 🐈‍⬛

Svar: Jodå, du får hälsa Igge att det kommer hon att ha, hon älskar själv djurhealingen, kram :)
Esmaralda

5 Misst57 :

skriven

Hej Esmeralda!

Har en fråga som jag har haft på hjärtat länge, vad är det han gillar om mig, eller hur uppfattar man mig? Hoppas att du har en trevlig resa! Kram 🤗

6 åsa:

skriven

Hej E!
Härligt det ser ut på Färöarna.
Jag undrar om min mellersta broder skäms el mår dåligt ang mors andra hus. ? Hans son drog sig ur köpet.
Känner lite att jag mindre litar på honom.fjäskar med mig.
Kram Åsa

7 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Jag skulle också vilja resa till Färöarna någon dag.

Min dotter kommer att ha konstskridskoträningsdag samma dag som hon har lägerskola med klassen. Vilken dag känns viktigare för henne att delta i?

Kram

Svar: Kanske du ska låta henne själv bestämma i detta, kram :)
Esmaralda

8 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💞
Det känns som hela er resa kommer bli helt magisk och alldeles alldeles underbar!
Hoppas gårdagen var lyckad med ryska syster🥰
Jag tillbringade kvällen på arbetet, hem en sväng för mat och sömn och nu är jag tillbaka i grytorna igen…
Min magkänsla spökar, kommer jag träffa mitt senaste ex snart? Det känns som nåt är på gång…
Ha en härlig lördag för det har jag🥰

Svar: Ja, vi hade en härlig kväll igår och nu efter sen frukost har hon åkt hem !Troligt att du snart träffar ditt ex.. men jag har svårt att se att det kommer leda till något seriöst, kram :)
Esmaralda

9 Naturvän:

skriven

Hej!

Tack för fina erbjudanden och foto, Färöarna känns väldigt speciellt!

När de gällde de spontanan spådomarna tar jag till mig en och det gäller damen över 60 som ej skall hyra cykel på sin resa, fick en stark varningskänsla här. Bättre ta det säkra före det osäkra.

Idag skal jag försöka spara material och foto från datorn, skall jag börja göra regelbundet. Speciellt bilder tycker jag är så sorgligt om de försvinner.

Hittade lite vårtecken trädgården igår, vintergäck och primula börjar knoppas, min Rosmarin planterade jag om, Hör de första fåglarna som börjar kvittra . Fint, även om jag hade uppskattat ngra härliga vinterveckor med snö och längdåkning.

Som vanligt träning när det är Lördag, bastu och nu har jag börjat med vinterbad. Känns bra efteråt!

Ha en härlig Lördag!
Kram

Svar: Ja, ta till dig den spådomen !Så roligt när vårtecknen dyker upp
Ryska syster bastar också och vinterbadar och mår riktigt bra av detta, kram :)
Esmaralda

10 Jossan :

skriven

Godmorgon

Lördag och den ska spenderas på universitetet. Just nu är jag inte speciellt peppad på att åka till skolan men det blir väl säkert bra.
Jag är rätt nervös faktiskt och alltid så rädd att känna mig utanför. Sjukt att man är rädd för sånt som vuxen..

Hur kommer det gå för mig?

Kram

Svar: Försök ha fokus och positivt tänk, det kommer gå bra och du har kapacitet, kram :)
Esmaralda

11 Mth:

skriven

Hej!
Vilken härlig resa ni kommer att få, ser verkligen mysigt ut där.

Hon svarade på mitt mess igår, sen skickade jag ett till, den svara hon inte på. Kommer hon svara?
Kramar!

12 Tjej:

skriven

Var hos mitt ex igår. Jag märker att vi inte kommer bli ett par igen. Inte från min sida iallafall jag blev bara irriterad på småsaker. Vad känner han? Just nu vill jag träffa honom för att inte vara själv.
Vi har bara kontakt då och då.

Svar: Innerst inne tror jag att han också vet att det inte vore en bra idé att inleda en seriös relation, kram :)
Esmaralda

13 Lotta S:

skriven

Spännande med Färöarna! Mina magiska platser tycks snarare vara kopplade till berg och skog, men natur i allmänhet är magisk.
På tal om magi: Börjar det röra på sig ännu mer i vår, mer positiva steg och händelser?

Svar: Ja, det ser ut som om mer kommer ske och jag ser positiva händelser, kram :)
Esmaralda

14 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Ser du ut som ett russin fortfarande efter badandet ;-) Kan tänka mig att ni hade det trevligt igår.
Hoppas ni kom långt på boken <3
Jag ser verkligen fram emot din och Nettans magiska resa. Ska bli spännande.

Minusgrader och såphalt på trappen tur man har broddar

Haha Skorpis inte gällde spådommen mig inte :-) Den här kroppen äntrar inte ens en träningscykel haha
Senast jag cyklade var för en 40 år sedan

Ha en magisk Lördag alla
Kram Anki med flock

Svar: Ja, vi blev russin båda två... och i morse blev det till att börja dagen med en uppfriskande Treo :)Kram :)
Esmaralda

15 Brittis:

skriven

Åh vad mysigt med resa till Färöarna.
Jag tror nog att det finns en massa mystik där som kan hjälpa Nettan.

Kommer jag och Kecke inleda ett förhållande?
Kram <3

Svar: Tveksamt, jag ser ingenting längre eller mer seriöst, kram :)
Esmaralda

16 Cecilia:

skriven

Är helt säker på att det kommer bli en magisk upplevelse. Kan varmt rekommendera Nettan till er som vill prova.

Har en omtenta kvar tills jag kammar hem mitt examensbevis. Så nu blir det några pluggtimmar under alla helger fram till mars. Kommer jag att klara tentan den här gången tror du? Kramar

Svar: Ja, det är god chans att du klarar tentan, ar väl förberedd o lycka till, kram :)
Esmaralda

17 Skrållann:

skriven

Hej!
Vilka fina erbjudande. Ser verkligen fram emot er resa.
Idag ska jag och dottern på ett ”öppet hus” på en gymnasieskola hon kanske ska söka till. Hon är lite ambivalent till vad hon vill söka men nu lutar det åt frisör och är det det hon känner mest inför så är det självklart det hon ska välja.
Sedan ska vi äta lunch och shoppa lite. Känns som det är en dag vi behöver efter veckan som varit. Och så självklart fira att jag fick väl godkänt på både tentan och inlämningsuppgiften som kom tillbaka igår☺️

Ha en fin lördag och förlåt för mitt bryt jag hade här i veckan men ibland rinner det över och då är det lätt att man sätter ord på det här🙈

Kram❤️

Svar: Så svårt att redan i den åldern veta vad man vill arbeta med... men många har ju mer än en karriär under sitt liv :)Grattis till dina bra resultat och klart att det ska firas, kram :)
Esmaralda

18 Helena Ir :

skriven

Härlig resa för er båda! Ska bli intressant att följa er :)

Lyssnar ibland på en podd med bland annat med Agnes Wold. Vad tycker du Esmaralda om denna dam? Förstår ju varför hon tycker att efter döden så är det finito, det är slut och inget mer. Hon har en annan kunskap i sitt bagage..och i sin forskarutbildning.

Tror du ljusnar snart? Hittar inte riktigt själv..

Kram

19 Helena Ir :

skriven

Knas, när jag skriver snabbt. Tror du att *det* ljusnar snart?

Kram

20 Vår i luften:

skriven

Kommer säkert att bli en upplevelse för dem som väljer Nettan. Själv satsar jag på storhealingen och hoppas att den blir magisk :)

Lördag. Fåglarna kvittrar och ljusare på himlen. Blir alldeles salig :) Ser våren och sommaren ut att bli bra för mig? Något spännande som kan tänkas ske? Min plan är att njuta massor i alla fall :)

Hoppas att ni haft det bra och kanske var ni uppe halva natten och busade :)
Kram

Svar: Ja, det känns som att du har bra upplevelser att se fram emot, kram :)
Esmaralda

21 Ghostwriter :

skriven

Jag har fått kontakt med en tjej, vi verkar klicka direkt och kunna prata om djupa saker snabbt (även om vi inte skriver hela tiden). Vi har försökt träffats men de känns som hon avböjt några gånger. Du har sagt i seans att jag skulle möta en ny vän som de känns bra med och att vi kan lita på varandra, de känns som det kan vara hon nämligen. Kan det stämma? Kommer vi ses och klicka som vänner irl?

Jag är inte svår att lära känna och öppen som en bok, men är också reserverad och rädd om min tillit då både vänner (tjejkompisar) och bekanta utnyttjat än/snackat skit.



Kram

Svar: Känns som om denna tjejs forum är att skriva och du får bara beredd att det kan dröja innan ni ses.. och då kanske ni inte klickar lika bra som du hoppas, kram :)
Esmaralda

22 Dunegull:

skriven

Kommer jag om min nya VD klicka och jobba bra ihop? Känns det som han kommer ge mig en bättre tjänst sen efter ett tag?

Kram

23 <3:

skriven

Tack för all info.
Tog prov igen det var inte halsfluss. Blir bara sämre i halsen och svårt att svälja.
Kan det vara ngt annat fel än bara en förkylning? Känner mig helt under isen igen. De tog ett till prov hoppas det kanske visar ngt. Blir hsg frisk snart ?
Kram

Svar: Ja, det ser segt ut.. men det kommer vända.... kram:
Esmaralda

24 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda i vilket sammanhang kommer jag att träffa min kärlek ?
Kram. 🤩🌺

25 Dunegull:

skriven

Tänker han på mig ngt? Känner han fortf attraktion?

26 Råd:

skriven

Har hittat en trafikskola närliggande ort men fick veta igår att läraren tycker jag ska köra i en ort/stad 4 mil bort. Det innebär ju ännu mer svårighet att ta sig till platsen. Om nu inte dem menar på att vi möts i närliggande ort och kör längre bort? = dyrare per lektion = den mesta körtiden går åt till att ta sig från A-O istället för att bara köra i min ort typ lika gärna. Det är viktigt för mig att köra i både land och stad men jag är uppvuxen i staden och imed att jag insett att jag vill ta Automatkort istället, så är de ju bra att börja där man är trygg…


Vad tror du? Vill förstås lita på kunniga lärare också men de känns som den mesta tiden kommer ändå läggas på att köra från och till en plats



Kram och tack!

27 Attraktion :

skriven

Hej
Vilka kanonerbjudande 💥 💯
Magiskt att sända därifrån tror jag oxå.

Hur blir det med en andra chans mellan oss och kommer jag få ge healing till hen inom snar tid, och finns jag i tankarna hos hen?
Det började ju i rätt riktning o tappade sedan fokus.. 💫
Hen betyder mkt för mig.
Kram :)

28 L:

skriven

Ja, det ser ju så vackert ut på Färöarna. Hoppas ni får en fin resa.

Har fått ett jätteproblem. Ska få nyckeln till lägenheten imorgon men personen som skulle överlämna den går inte att få tag i. Det verkar som han inte har kvar sitt nummer. Har vi blivit lurade?

Kram L

29 Lina:

skriven

Det känns som att allt jag drömt om och saker jag vill ska hända i mitt liv, det händer inte...och det jag verkligen inte vill, det sker. Vad beror det på?

Jag har nog slutat våga drömma och svårt att motivera mig pga att det blivit så under måååånga år. Trött på att försöka och sen hamna längre ner. Är längre bort från det jag vill än någonsin varit, både fysiskt och psykiskt.

Hur länge dröjer det innan det vänder?

Kram

Svar: Ibland lurar oss livet lite... men så småningom kommer sådant som du vill och det går mer din väg, kram :)
Esmaralda

30 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag undrar var den kvinna har tar iväg som bruka finns på badhuset. Den vackra kvinna som jag gillar men var är hon nu?

Jag har inte sett henne på en taget. Vet du?

Ha det bra

Svar: Nej jag vet inte men hon kommer tillbaka till badhuset och du kommer se henne igen där, kram :)
Esmaralda

31 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg att min bror kommer träffa tjejen som är först nu i skolan 🙂 Ser du Esmaralda om han kommer att träffa ny tjej under 2024 den tjejen som är rätt 🤗

32 Aquarius:

skriven

Hi Esmeralda!

Jag är nyfiken på OM min kille kommer att fria till mig? Vi har varit tillsammans i dryga 2 år nu.

Kommer jag att flytta till utlandet?

Kramar och 1000 tack på förhand!

Aquarius

33 CL :

skriven

Har du o Nettan provat att spå samma person för att se om ni fått samma resultat?

Korkat av mej att inte kolla arbetstiderna innan jag sökte tjänsten. Men annars så kändes det lockande. De kanske ändå inte hör av sig?🙈

Vet inte om du är här idag då det inte stod något om frågor🙂

Svar: Ibland har en av oss blivit anlitad för spådom och sedan anlitas den andra... och jag tror att vi spår lite olika och har fokus på olika ting, kram :)
Esmaralda

34 Tiss :

skriven

Hej Es!

Jag har haft och har väldigt mycket ångest. Panikattacker blandat med annat jag inte riktigt vad det är. Hur som helst så är jag nu och dom senaste dagarna väldigt trött. Lite så att det är gräns till yrsel. Kan du se om detta verkar hänga ihop med ångesten/paniken eller vad det är?

35 Mercan :

skriven

Esmaralda jag ska spela svenska lotto 1,2 med joker idag 😞 kommer jag gissa någonting alls från joker 😒

36 Osteologen:

skriven

Regressionen kommer jag inte att missa. Fantastiskt pris och Nettan är duktig.

Svar: Ja, det ÄR ett fantastiskt pris :) Kram :)
Esmaralda

37 <3:

skriven

Det ser väldigt vacker ut på Färöarna.
Hoppas att du får se vackra lunnefågeln.
A igår var så "pratsam" i chatten. Saknar han mig innerst inne eller var det mest att han ville ha koll att jag inte var ute på krogen ? Han hade nog druckit på lite med. Har han verkligen funderat över det här att vi inte varit på solsemester tillsammans ?
Kram

38 Mercan :

skriven

Esmaralda ser du något om det kommer att dröja till 2025 eller är möjligheten stor att min bror kommer träffa tjejen som är rätt 2024 🤔 du såg att min bror ska träffa en tjej nu innan den rätta kommer 🤔 ursäkta mig att jag frågade igen Esmaralda men jag vill inte att det ska dröja till 2025 😎 😎 😎 😂 😂 😂

Svar: Han kan träffa tjejen när som helst.. som sagt så beror det mycket på hur aktiv han själv är.. kram :)
Esmaralda

39 Millan:

skriven

Hej, jag undrar om man kan boka två spådomar av Nettan och två olika dagar ? Kram

Svar: Jadå, visst kan man det, kram :)
Esmaralda

40 Skorpan:

skriven

Så fint vinterväder här idag o jag är ute o försöker få ihop mina steg ;).
Atrans, det var inte dig spådomen gällde då Anki. Tur...
Kram Skorpan

41 Misst57 :

skriven

Hej Esmeralda!

Har en fråga som jag har haft på hjärtat länge, varför gillar han mig? Hoppas att du har en trevlig resa! Kram 🤗

42 Mercan :

skriven

Tack så mycket söta Esmaralda 🤗♥️😊

43 Ghostwriter :

skriven

Vad synd att det inte kan bli en vänskap med mig och den tjejen.. då känns de inte som det kommer någon ny vän inom kort. Jag orkar inte lägga tid på det då jag redan lagt tid.



Kram

44 Misst57 :

skriven

Hej Esmeralda!

Har en fråga som jag har haft på hjärtat länge, varför gillar han mig? Hoppas att du har en trevlig resa! Kram 🤗

45 Naturvän:

skriven

God eftermiddag!

Tack, ja det var när jag tittade på utflykterna i samband med min kryssningsresa i vår som varningsklockorna började ringa. På flera av dagsutflykterna kunde man hyra e-cyklar, men nada, aldrig för mig. I alla fall inte hyra. Tror aldrig jag vill köpa heller...

Hoppas din ryska syster kan njuta av ett dopp i havet nu när hon besöker dig!

Hade förmånen träffa min vän på nytt ställe, det kändes mkt bra och hoppas han blev lika glad som jag. En sådan lägenhet önskar jag mig! Hoppas kunna investera i ngt sådant objekt inom det snaraste. Om nu priserna sjunker lite...

Kram och ha en härlig kväll

46 Rädd:

skriven

Kommer jag trivas om jag får jobbet på universitetet som jag har varit på intervju på?

Kram och kärlek!

Svar: Ja, det tror jag, kanske inte direkt men trivseln kommer successivt, kram :)
Esmaralda

47 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Tack för svar! Saken är att hon vill till båda! Och har svårt att bestämma sig. Jag vet inte heller vad som är bäst, då båda känns viktiga. Känner du in något?

Kram

Svar: Båda ÄR viktiga och det hon inte kan delta i kommer hon tycka är tråkigt... men hon bör satsa på det alternativet som är bäst socialt för henne, med kompisar, kram :)
Esmaralda

48 Ghostwriter :

skriven

Vad synd att det inte kan bli en vänskap med mig och den tjejen.. då känns de inte som det kommer någon ny vän inom kort. Jag orkar inte lägga tid på det då jag redan lagt tid.



Kram

49 Vår i luften:

skriven

Tjohoo vad roligt :) Ingår jobb i det?

Här skjuts och sprängs det vidare. Aldrig varit med om något liknande! Skulle du vilja befinna dig i Sthlm Es i dessa tider?

Skall bli intressant att höra Jon - Henriks livshistoria ikväll i 'Stjärnorna på slottet'. Han har inte haft det lätt.

Ha en lugn och skön kväll. Kram

50 Rädd:

skriven

Gör jag rätt i att ta jobbet om jag får det? Eller finns det något som passar mig bättre om jag letar lite till?

Kram och kärlek

51 Råd:

skriven

Har hittat en trafikskola närliggande ort men fick veta igår att läraren tycker jag ska köra i en ort/stad 4 mil bort. Det innebär ju ännu mer svårighet att ta sig till platsen. Om nu inte dem menar på att vi möts i närliggande ort och kör längre bort? = dyrare per lektion = den mesta körtiden går åt till att ta sig från A-O istället för att bara köra i min ort typ lika gärna. Det är viktigt för mig att köra i både land och stad men jag är uppvuxen i staden och imed att jag insett att jag vill ta Automatkort istället, så är de ju bra att börja där man är trygg…


Vad tror du? Vill förstås lita på kunniga lärare också men de känns som den mesta tiden kommer ändå läggas på att köra från och till en plats



Kram och tack!

52 Silvertassen:

skriven

Hej Es!
Hur länge kommer du och Nettan vara borta??

Ser du vem som gifter sig först mellan mig och någon av mina kusiner?? Vad kommer dom tycka om mitt bröllop?? Kram ❤️

Svar: 2 veckor kommer vi vara borta... kan bli en av dina kusiner som gifter sig först, kram :)
Esmaralda

53 <3:

skriven

Det ser väldigt vacker ut på Färöarna.
Hoppas att du får se vackra lunnefågeln.
A igår var så "pratsam" i chatten. Saknar han mig innerst inne eller var det mest att han ville ha koll att jag inte var ute på krogen ? Han hade nog druckit på lite med. Har han verkligen funderat över det här att vi inte varit på solsemester tillsammans ?
Kram

Svar: Jag tror han saknar dig, kram :)
Esmaralda

54 Vallmofrun:

skriven

Tänk att nu har graderna sjunkit igen, det är inte skönt längre med denna kyla...
Textilier upphängda vid fönster och snart även dörrhål och mattor på golven för att undvika frostskadade fötter och sinne, haha...

Händelserik vecka och den ser ut att fortsätta så även nästa. Ständig påminnelse att ta ett steg i taget och göra allt i min takt.

Tackar så mycket för ditt svar gällande min skrivardröm. I veckan som varit har det varit lite (eller mycket, haha...) dramatik, men denna gång inte mitt fel. Så jag ska ruva på min "hämnd" som en kär gammal vän sa till mig. Finns ej kvar hos oss i denna värld men hon har gjort några besök då och då som en domherre som jag ser i trädgården.

Trevlig kväll

Svar: Härligt att du kan ta emot dina besökare och känna in.... det är du riktigt bra på, kram :)
Esmaralda

55 Lovebirds :

skriven

Hej Es

Får du in något spontant om mig idag?
Kram

56 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gokväll o tack för svar igår rara Es.

Den äldre mannen som rökte pipa i unga år som du fick till dig. Var säkert min go lille Far! Han rökte pipa när jag var liten.
Han gick för en del år sedan efter att ha kämpat med sin MS o vatten i lungorna. En mycket sorglig bortgång men magisk på många vis! Jag såg när mormors syster kom och sträckte ut händerna o tog emot honom med Kärlek 🙏♥️🫠🕊så mycket jag fick uppleva vid min lille goe Fars bortgång🙏🌟 Han kämpade på med att försöka hålla ut att vänta att gå mot Ljuset tills kl blev 00.30 inatt den 22/1 min brors födelsedag är idag den 21/1. Godhjärtad som min Far var, så har han säkert kämpat för att min brors födelsedag inte skulle Fars dödsdag. Han tänkte på allt han var en fin man och en Älskad Far som är så saknad. Önskar så att han besöker mig imorgon för jag vill prata med honom om lite som ligger mig varmt om hjärtat och höra hur han min Älskade Mamma har det däröver tillsammans de hade varit gifta i över 60 år och var så sammansvetsade De saknas oss 🕊🕊♥️♥️🫠🙏

Kram♥️

Svar: Det ser ut som om det kommer ett bra tillfälle för dig att prata med din far.. och absolut att han och din mamma är tillsammans, kram :)
Esmaralda

57 Arielle:

skriven

Hej Ez! Det var så länge sen jag läste din blogg. Skönt att vara tillbaka igen! Jag har nyligen fått dåliga besked från min läkare. Jag undrar om besvären kommer gå över eller om jag kommer leva med det resten av livet?
Tacksam för svar❤️

Svar: Välkommen tillbaka :) Jag ser inte om du blir helt av med dina besvär men jag ser ju att det blir bättre, kram :)
Esmaralda

58 Skorpan:

skriven

Tack Es!
O jag upplever mig inte som nåt kontrollfreak o kan kasta mig, men när det gäller regression går jag bet. Jäklar att det ska va så svårt! Skulle så vilja uppleva tidigare liv o kanske få nån ahaaupplevelse...
Kram Skorpan

59 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Tack för svar ikväll kära Es!

Trevlig fortsatt kväll kära du
Kram♥️🤗

60 Vår i luften:

skriven

Jag förstår de i Alltet mer än någonsin nu och vet att de leder mig rätt❤


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: