Det årliga spektaklet.....

Först och främst tusen tack fina ni som deltog i healingen igår kväll.
 
Den funkade precis som den skulle... vi nådde fram och tillsammans var vi starkare och faktiskt till och med starkare än jag trodde vi skulle vara !
 
Det var en magisk och alldeles underbar healing !
 
 
I dag, riktigt tidigt,  ger vi oss iväg till Tyskland, jag och maken.
Vi brukar ju fara dit lite innan jul och nu är det alltså dags.
 
Det hela sker traditionsmässigt.... frukost i bilen... en kanna kaffe... båten mellan  Rödby/Puttgarden och till Lubeck.
 
Första anhalten blir Citti Park.. same procedure as always
 
 
 
Här äter vi lunch och betar av dagens shopping.... ska ju handlas till glöggfesten på luciadagen.... till julbocksfesten... både bakverk, godis, glögg och annat !
Och  de sista julklapparna ska också inhandlas.
 
Därefter beger vi oss till hotellet och i år har vi valt ett annat än det vi brukar.
 
 
När kvällen kommer går vi ut och äter gott
 
I morgon tar vi det bara lugnt, strövar runt i stan, dricker glögg, slinker in i en och annan butik, äter Sachertorte på  fina Taste café,  och  bara myser
 
På söndag blir det såklart Bordershop på väg hem....
 
Jag har inte min laptop med mig och kommer inte att blogga alls nu under helgen och inga frågor blir besvarade.
Men på måndag är jag tillbaka och allt blir som det brukar vara !
Nu önskar jag er alla en riktigt fin helg
 
Kram & kärlek 💖
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Ha det trevligt i tyskland på helgen. Hoppas ni hitta något roligt där😊

Jag tror tydligt att C kvinna behöver tid och smälta in och jag också att behöver tid även smälta in. Båda personer har olika hanterar situationen så kan det vara?

Ha det bra

2 Skorpan:

skriven

Trevlig minismester!
Kram Skorpan

3 Linda N:

skriven

Ha så trevligt, Es!
Och av healingen såg jag att vi slungade eldkulor av godhet. Låter kanske knasigt, men så var det.
Kram💞

4 Mjau:

skriven

Hej Esmaralda.

Det har varit komplikationer till och från efter operationen.
Ser du några tecken på att det här kommer att bli helt bra och återställt?

Kommer det lösa sig?
Kram

5 Mysan:

skriven

Hej Esmaralda.

Står inför en eventuell kommande förändring.
Vad ser du om den isåfall?

Kommer det att bli till det bättre? Eller sämre?
Kram

6 Evelina:

skriven

Hej, berörde jag honom nu när han såg mig? Tyckte han jag va fin? Det verkade så, vad ser du? Kram

7 Mercan:

skriven

Underbar resa önskar jag söta Esmaralda🤭💕🤗🙂

8 Jen.:

skriven

Kommer jag att kunna få min praktik ordnad ungefär så som planerat för har nu stress och vill bara sluta min skola.

9 Ally:

skriven

Njut av er helg fina Es 🫶✨
Kram :)

10 Milla :

skriven

Åh vad jag är ledsen att jag missat healingen. Hoppas vi kan göra det igen snart.
Nu är det så många som far illa och det är bara hemskt.
Man tror inte det kan bli värre och så blir det ändå det.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: