Talismanerna väljer lite odd......

Nu måste jag bara få tjata lite till om  Sköldistalismanerna !
 
Jag har ju sagt att de har en tendens att humma och nynna och igår kväll när jag lagt mig så hörde jag ett väldigt distinkt nynnnande från deras sovlåda.... och när jag lyssnade mer intensivt insåg jag att de nynnande Dominique... den där låten med de sjungande nunnorna  från 60 talet.
 
 
 
 
Det var mäktigt !!
 
På morgonen vaknade jag till hela andra toner och det dröjde innan  jag fattade vad:
 
 
 
Det var Tiny Tim med sin märkliga Tiptoe, också från 60 talet
 
Jag måste ju säga att detta är inga låtar eller artister som jag någonsin lyssnar till
Speciellt är  också att de valde låtar från 60 talet.....och med verkligen odd artister...
 
I går fick de sin viktiga utomhusvistelse och då surrade de mest glatt hela tiden
 
 
På tal om det mer jordiska så har jag varit hos frissan, blivit klippt och sen sett till så jag återfått min normala röda hårfärg !  Efter Kreta vistelsen  med sol och bad,  var det ju mest en vitrosa mix på skallen ! 😂
Passade på att färga ögonbrynen också.
 
Nu i veckan blir det  att ta sig till  däckhotellet för vinterdäck.... sen till bilbesiktningen och då hänger Nettan på och vi tar lunch  på  stan !
 
På lördag far jag och ryska syster till Ullared... nu är det ju shopping inför julen som gäller och då kan man ju sjunga denna :  
 
 
 
😂
 
Den hade maken kunnat sjunga !! Och mena varje ord !! 😂
 
Jag fick med honom dit  två gånger... och båda gångerna shoppade han sitt på en halvtimma och sedan blev det sportbaren och att hänga utanför på en av bänkarna !
Övernattningen i stugan begrep han sig inte på... när man faktiskt var så nära att man kunde köra hem !
Somligt ska man göra med vänner och inte med sin äkta häft !😁
 
Kram &  Kärlek 💖
 
Bloggen krånglar... jag kommer knappt in hit där jag modererar den och får ibland försöka 20-30 gånger innan det lyckas.. och så kan man inte ha det.
Jag har mailat kundtjänst dagligen i en vecka.. och nu  måste jag  få veta om de tänker fixa felet  eller ej.  Och om inte, då får jag försöka hitta mig en ny bloggportal.
 
Nu vet ni läget om ni tycker det blir konstigt på min blogg.. och har du  själv problem med bloggen, hör av dig till Blogg.se och påtala detta
 
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Tänker på igår när jag prata med min mamma i videosamtal då prata om jag har alltid dåligt på att fokus på mig själv och bättre på andra men hon tycker det är tvärtom. Så ju vet hon inte så mycket om vem jag är just nu som person? Kan det vara så? Ibland prata jag med några om det men föräldrar vet om sin barn tills dom är 18 år och flytta ut då deras personlighet har förändras och man kan inte vet vem är barn på riktigt?

Bara låta dom vara att tror så?

Ha det bra

Svar: Det är inte alltid som föräldrar har förmåga att se sina barns utveckling utan tänker att de är som de alltid varit, kram :)
Esmaralda

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag hoppas ju C kvinna är glad för jag är väldigt glad för badet. Jag tror inte ju hon vill ser mig som ledsen, depression, besviken och en massa. Hon har sett det så tillräckligt bra.

Jag tycker det är spännande så ju en vecka kvar och jag leva min dröm...

Hoppas hon är glad att jag är väldigt glad för det.

Ha det bra

Svar: Ja, hon är glad och positiv, kram :)
Esmaralda

3 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Ja, de har man verkligen märkt. Synd bara att de ska krångla.

Jag undrar om N undrade vart jag var i lördags eller var han inte där själv? Kram Zoey 💕

4 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Ja, de har man verkligen märkt. Synd bara att de ska krångla.

Jag undrar om N undrade vart jag var i lördags eller var han inte där själv? Kram Zoey 💕

5 Jossan :

skriven

Godmorgon
Halva veckan är snart avklarad! Sjukt! Tiden går så snabbt.
I måndags börja kollegan prata med mig igen men jag håller mig lite på ”avstånd” ändå. Hon är så upp och ner.
Skulle ha möte med min ”chef” igår men han var tydligen sjuk men glömde meddela det. Nu så blir det på måndag istället. Min kollega som smörar så sjukt mycket har fått någon ”mini chef” position över hur det ska se ut hos oss. När ska folk se igenom henne?

Har inte hört något från min kompis på länge. Kommer vi höras igen?

Vad kul att du ska till Ullared på lördag! Det ska jag med! Det hade ju varit så roligt om jag hade träffat dig bland alla människor!! 😍 vet dock inte om jag hade vågat gå fram till dig 🫣 är faktiskt rätt blyg

Kram

Svar: Det dröjer innan man ser igenom henne eller snarare så att man väljer att se det positiva med henne.... låt det inte störa dig alltför mycket ! Kompisen kommer höra av sig så småningom. Vad kul att du också ska till Ullared... och såklart får du en kram om vi springer på varann... kram :)
Esmaralda

6 Ally:

skriven

Godmorgon
Spännande med 🐢 mycket kraft dom har ✨
Kul med Ullared, aldrig varit där själv.
Hur stor är chansen vi får till något och vad kan jag göra för att öka den?
Kram :)

Svar: Chansen finns, ta de initiativ som känns naturliga för dig, kram :)
Esmaralda

7 Misstjejen:

skriven

Hej

B kvinna har tydligt stänga ut mig varje chatten som vi har. Det är tråkigt men jag vet ju att jag har inte tänker så mycket på henne på sistone tider. Men jag önskar ibland att få en feedback från henne som med nästa vecka för badet.

Ser ut som om jag har förkrossad hennes hjärta och jag visste inte om att hon har älskar mig så mycket. Även är besviken på mig. Jag försöka ju var snälla och var positiv mot hennd även om hon känner sig sårad av mig.

Ha det bra

8 Linda N:

skriven

Hej Es, här har det hummats glatt ett par kvällar i rad hos mig. Bosse Bi hör också sköldisarna tror jag bestämt.😃
Kram🪗🪇

Svar: Vad roligt... ja jag tror att Bosse verkligen snappat upp Sköldisarna, kram :)
Esmaralda

9 Ghostwriter :

skriven

Kan tipsa om N.Nu om dem finns kvar, kostar med egen domän namn. Kolla runt lite olika. Finns andra gratis bloggportaler som Wordpress. Om du vill ha eget domän (.se) så kostar det oavsett en slant


Finns det något eller någon jag ska hålla utkik på extra mycket under veckan nu när jag är bortrest? :)


Kram!

Svar: Jag begriper mig så dåligt på allt sådant där... hade jag haft en mer fungerande hjärnhalva vad det gäller teknik och datorer så hade jag säkert haft en egen domän för länge sedan :) Ha koll på tider/klockan så du inte stressar, kram :)
Esmaralda

10 Al isa :

skriven

Har mitt ex J dejt appar? Han sa att han inte hade det

Kram

11 Al isa :

skriven

Har mitt ex J dejt appar? Han sa att han inte hade det

Kram

12 J:

skriven

Gomorgon,
Roligt med shopping och övernattning. Något glädjande framöver?
Kram

13 Frida:

skriven

Ullared ja 😁. De förstår ju inte att det är en upplevelse, en utflykt och en social aktivitet för oss att åka dit. 😅. Att ta sig igenom den så snabbt är ju riktigt imponerande måste jag säga.

Vill bara tacka för din spådom jag fick för ett litet tag sen. När det som nuhänder flera negativa saker i ens liv som känns så tuffa, så är det en tröst att läsa den. Tänker att jag ber min vägledare om hjälp, som du skrev om i spådomen, så jag får energi att ta mig igenom mina svårigheter. I slutändan skapar man ju sitt eget liv och därmed är vi alla gudomliga varelser.

Ha det fint alla och stor kram 💜💛💜


Svar: Du tänker så rätt och fortsätt sök energi hos din vägledare, det ger resultat, kram :)
Esmaralda

14 Android smart phones:

skriven

Snygg blogg

15 Sm:

skriven

God morgon,

Kommer det lösa sig innan vi åker hem eller kommer vi åka hem utan der vi förväntat oss med resan? Upplever att han driver med oss.

Kram!

Svar: Blir nog inte riktigt som ni tänkt er, kram :)
Esmaralda

16 Bjork:

skriven

Hej lyckas min syster och hennes man få igenom bygglovet?

Så det blir ett hus till slut?

Kram

Svar: 80 % att det ska lyckas till sist, kram :)
Esmaralda

17 Dunegull :

skriven

Många tankar på att starta eget under nästa år. Hur ser det ut för mig? Kommer det bli bra?

Kram

Svar: Gör noggranna förberedelser och var på tårna, då går det bra, kram :)
Esmaralda

18 <3:

skriven

Godmorgon Es, kommer ER vara sur länge ?
Inser hon inte någonstans inom sig att det pratas om henne att hon ligger med killar som skulle kunna vara hennes barn ? Stan är liten och sjukt att hon var med P vår killkompis som är vän med hennes ex.
Kram

Svar: Egentligen tror jag inte att hon bryr sig särskilt mycket, kram :)
Esmaralda

19 Annika :

skriven

Vilka roliga låtval av talismanerna! De sjungande nunnorna känner man ju igen men den andra låten har jag nog aldrig hört. Spännande!
Håller med dig om bloggportalen, mycket krångel här. Jag har också mailat dem ett par gånger. Verkar inte vara så mycket underhåll …

Svar: Ja, man är så trött på krånglet här ! Kram :)
Esmaralda

20 Naturvän:

skriven

Godmorgon!

Fixardag här också , simma ngra vändor, läsa och hoppas att svullnaden lägger sig och humöret vänder upp

Besökte bokbussen igår och reseguider får hålla mig sällskap ikväll, planer skall göras upp för de närmaste resorna och utflykterna, där känner jag som tur är bara glädje och hoppas det förblir så.

Ser jag mig i spegeln borde jag också göra ngt åt min hårfärg, ser för grått och tråkigt ut, har blonderingspray stående , provar med det..,

Kram



















Svar: Att planera nya resor är ju nästan lika kul som att resa, kram :)
Esmaralda

21 Liverpool:

skriven

Hej
Har min soulmate djur?

Svar: Antingen har han djur eller så vill han ha, kram :)
Esmaralda

22 Jossan :

skriven

Så märkligt! Han svarade på mitt ens meddelande som jag skrev för typ 1 månad sen. Jag har inte svarat honom. Kommer han prata med mig eller?

Kram

23 Misstjejen:

skriven

Hej

På onsdag kommer jag har en strömavbrott på min hela lägenheten. Det är en tillfällig för dom ska fixa något. Samma dag som jag träffa C kvinna och bada tillsammans. Då tänker jag på det är lite som goda gamla tider som jag har haft i tidigare livet. Ska jag återuppliva som var i en tid med C kvinna?

Ha det bra

Svar: Ha rimliga förväntningar och övertänk inte och det kommer bli bra, kram :)
Esmaralda

24 Mercan:

skriven

Tack Esmaralda jag behövde väl inte fråga, för du såg att första våningen dröjer till 2025🤗Esmaralda du såg att första träffen med manen med gott hjärta blir via nättet ,tack så hemskt mycket söta Esmaralda🤭ser du om det blir under den här månaden eller närmaste tiden🙈Esmaralda jag ska lemna jackan i hm tillbacka idag ock har inget att göra i butikerna längre men jag ville hitta åt mig fin byxa som jag kan ha under resa till Bulgarien , märkes byxa från andra hand butiken, ser du om jag gör det Esmaralda , annars jag ska inte gåvdit🙂💕🤗🙈

25 Snödroppen:

skriven

Hejsan💞
Känns som det varit mycket krångel på bloggen på sistone, trist när inte det tekniska funkar o man tycker dom borde fixa det efter så mycket krångel..
Vad kul med Ullared och att få julshoppingen undanfixad. Det blir nog inte så mycket jul hos mej, orkar inte riktigt med det utan ser det som lite extra ledighet istället, hade turen att bli ledig över jul o nyår i år, fast hade ärligt talat egentligen kunnat jobba…
Den här snygge mannen jag spanat in nu igen o som funnits med på ett hörn nåra år,vad tänker o känner han, känns det som han skulle vilja ses tror du? Han ger mej lite pirr i magen som jag inte känt på massor av år…
Kram🥰

Svar: Det bästa med julen är att man kan hantera den hur man vill... och inte måste man ställa till med sånt spektakel som jag brukar göra :) Att bara vara och ta det lugnt är härligt det också.. och viktigt.Mannen verkar ha någon annan i sina tankar men absolut att du ska ta chansen, så ta ett litet initiativ och se.. kram :)
Esmaralda

26 Skorpan:

skriven

Intressant. Kanske sköldisarna ska till 60-talisterna ;). Kul för dig att få höra sköldpaddssång, det måste vara intressant, hur är det ens möjligt? Undrar om Bosse har gjort sitt?

Onsdag o idag skulle jag vara på alerten. Har försökt vara noggrann med det jag har skickat vidare, nåja, dagen är ju lång...

Hade väntat mig ett längre herrbesök på jobbet idag o då meddelar han att det inte blir nåt längre än en snabb vända o hämts grejerna o det blir ju jag som får släpa ner dom till honom. O jag som hade glatt mig så åt att träffa honom ;)... O kanske han också, eller va tror du Es?

Ullared, trevligt!
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Ja hur är det möjligt ? Med bara en gnutta förmåga till mediala förmågor så här man dem och det kommer många av er också att göra som får en av Sköldisarna.Ja, han hade nog också glatt sig, kram :)
Esmaralda

27 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej igen Es!
Jag undrar om N undrade vart jag var i lördags eller var han inte där själv? Kram Zoey 💕

28 Helena:

skriven

Hej!Ska jag vänta in M? Han börjar bli svår att förstå.Tycker det känns som han funderar vad jag vill. Kram Helena

29 Liverpool:

skriven

Någon han är jag inte intresserad av men tack för svar!

Svar: OK, tolka det på ditt eget sätt, kram :)
Esmaralda

30 Maja:

skriven

Hej Esmaralda,

Vad mycket trevliga saker du gor!
Jag forsoker med sa gott det gar! Har fatt till en dags resa till London med en hotellnatt men det ar ju inte sa langt for mej.

Angesten har kommit over mej! Hur kan jag bo med nagon som har svikit mej sa totalt?

Det ar hela tiden sonen och lite det dar att man inte vill vara ensam. Att man ska vara en familj!

Jag kan inte se hur jag kan komma harifran nu utan att lamna min son.

Jag borde fattat att detta kommer innebara en enorm stress.

Tabk att jag vill komma pa nagot som gor att jag aker fast jag riskerar sonens utbildning. Om jag nu far ta med honom igen.

Kram
Maja

Svar: Härligt med Londonresa !Och det handlar ju inte om hur mycket eller hur långt man far iväg.. det handlar om att unna sig det man vill ha !
Det är en stressad situation du befinner dig i. kanske du ska prata med en professionell person och få lite vägledning, kram :)
Esmaralda

31 E:

skriven

Vad tråkigt att bloggen krånglar. Hoppas det rättar till sig.

Nu är den värsta persen över med mitt barns skada. Kommer det läka ihop fint och problemfritt nu.

Kram

Svar: Så skönt att höra. Jag har försökt sända healing då och då. Men nu kommer det gå åt rätt håll och snabbt bli positiva resultat, kram :)
Esmaralda

32 Ghostwriter:

skriven

Varför just ha koll på klockan? Är de allmänt för jag inte ska behöva må dåligt i stressen eller kopplat till något annat? Kram

Svar: Jag tror att det handlar om att du ska vara nog med din planering, en positiv input, kram :)
Esmaralda

33 <3:

skriven

Kommer det lösa sig med hundvakt imorrn och E kan ?
Kram

34 Skorpan:

skriven

Javisst blev det en soppa av nåt som jag tyckte var solklart, men icke. Tänker tydligen så olika om saker o ting. Nåja, whatever, skyll inte på mig sen när/om det skiter sig, jag ville bara ha svart på vitt... Kan det skita sig för dom Es utan detta papper?
Kram Skorpan

Svar: Den risken finns ja, kram :)
Esmaralda

35 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du något smått från svenska spel med joker idag, jag ska låta bli kvar joker numrerna på bladet som de är🤔

Svar: Ingenting kommer till mig, kram :)
Esmaralda

36 Månskenet:

skriven

Oj, ska Sköldisarna till oss 60talister elr va funderar de månne 😅
Ha det gott, kram!

37 Bella:

skriven

Godmorgon, Har tyvärr vaknat upp ur bubblan jag var i och insett att han bara var ute efter en sak, och även använde futurefaking som det så fint kallas😬😪 känner mig så lurad, och att jag borde följt min första känsla.. Men man lär sig väl under livets gång. Tyckte att det var något som inte stämde i saker som han sa också.. blää, hur kunde man gå på något sånt så enkelt? Trodde verkligen att han var en sån som jag behövde i mitt liv och att jag hittat rätt 😭 Kommer jag möta på honom någon gång här? Får ont i magen av tanken typ

Kram

Svar: Bra, nu har du kommit till insikt och ge fasen i honom, tänk inte på honom och ge honom ingenting av din energi, det kommer någon annan MYCKET bättre, kram :)
Esmaralda

38 E:

skriven

Tack fina du för svaret och jag blir så tacksam och rörd över att du sänt healing till min son.

Tusen tack!

Svar: Självklart att han skulle ha healing ! Kram :)
Esmaralda

39 Mika:

skriven

Hej E!

Snälla E ser du om min farmor kommer ge med sig snart och hälsa på mig ? Eller kommer hon vara så envis att det aldrig kommer hända ? Tycker hon Inte att det är tråkigt att inte fått se sitt barnbarns barn ? Vill gärna få tillbaka kontakten men anser att det är Inte jag som ska fara om kring med spädbarn ( hon är för övrigt frisk) varför är hon sån mot mig ? Vill gärna träffa innan min farfar går bort men vill ha en första kontakt först. Snälla ser du något könner mig sårad. Tiden den går

Svar: Hon vill nog ta först steget men vet inte riktigt hur, envis kan hon ju vara, kram :)
Esmaralda

40 Mercan:

skriven

Tack söta Esmaralda🤗💕👍

41 Anki:

skriven

Hej Es
Det var lustiga låtval dom har sköldisarna !
Härligt med frissa och färg <3
Bloggen är verkligen krånglig jag mailar !

Härligt med ullared med bästa ryska systern och JA visst ska man bara göra med vänner ;-)

Här blev förmiddagen annorlunda...fick gå till en granne på området bredvid och hämta hans hund. Han själv for med ambulans han var så yr och hade ramlat.
Så nu har jag en gnyende schäfer här...
Han har aldrig lämnat henne ,kan inte lämna henne hemma tar alltid med hunden...
Ser du om husse kommer hem idag ?

Man måste vänja hunden att kunna vara själv/ hanteras av andra annars ahr man en hopplös situation

Ha en go Onsdag !

Kram Anki med tillfälligt (hoppasjag) utökad flock

Svar: Vilen tur att du kunde rycka in som hundvakt... husse verkar komma snart..... kram :)
Esmaralda

42 Johanna:

skriven

Kära E!

Drömmer om att finna kärleken och bo på en gammal gård med mina älskade hundar och jaga. Ser du någonting?

Kram

Svar: Kärleken finner du och tillsammans lever ni er dröm men jag ser inte exakt vad den består av, kram :)
Esmaralda

43 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej igen Es!
Jag undrar om N undrade vart jag var i lördags eller var han inte där själv? Kram Zoey 💕

44 Ghostwriter:

skriven

Varför just ha koll på klockan? Är de allmänt för jag inte ska behöva må dåligt i stressen eller kopplat till något annat? Kram

45 Skorpam:

skriven

Tack Es!
Ja gällande pappret fick jag ju mig en avhuvling, jag ska inte tänka själv utan fråga om sånt av chefen.. Ja men jag tänker ju på saken ur min arbetsvinkel o dem som detta berör o de tänker inte längre än näsan räcler, tyvärr. O där ligger nåt eventuellt o lurar längre fram o det var ju därför jag, o en annan som satte förfrågan om det, för att säkra ryggen... Dumma jag ska inte tänka bara jobba. O sen frågar man mig om jag tänler ta tåget till vårt event för inte ska ji jag få några kilometerersättnongar som andra får hur mycket som helst i året, åh nej det blir ju helvetes fyrt det. Jävlar så det kokar här idag !@#€!. Ska inte tro för mycket om mig själv o mina förmågor...
Kram Skorpan

46 Anki:

skriven

Tusen tack för svar Es
Ska ta bägge på en längre p nu och
husse är på sös.
Kram Anki med flock

Svar: Lycka till nu !! Tur att du är en person som djur känner tillit till, kram :)
Esmaralda

47 Tintin:

skriven

Hej Ez!

Hur går det med kompisen? Blir hon arbetslös?

Tack och kramiz!

48 Camilla:

skriven

Vilka mirakel som väntar deras ägare 🐢💚 Tyvärr så stämde min känsla. Väninnan har blivit kraftigt sämre och läkarna har beslutat sig för palliav behandling.
Hon kan inte ta till sig detta och det förstår man såklart. Sorgligt. Min dotter sa i våras att någonting kommer att hända med väninnan under sommaren och hon hade rätt för det var då metastasen i höften började ge symtom. Hur hon nu kunde känna på sig detta.

Må så gott.
Ullared en lördag- mäktigt. Lycka till💕

Svar: Jag beklagar verkligen situationen för din väninna.Och Ullared en lördag-- det är bara för galningar !! :)
Kram :)
Esmaralda

49 A:

skriven

Hej!
Vi åker till Ullared på fredag 😊
Min mamma är gammal men ändå rätt fräsch.
Har blivit opererad nyss för bröstcancer men allt var borta.
Nu är det ett blodprov som är lite för lågt så hon ska få träffa en specialist nästa vecka.
Ser du om det känns positivt kring detta mötet med läkaren?
Jobbar själv i vården och är medveten om att allt inte behöver betyda det värsta.
Mamma är naturligtvis orolig.
Tacksam om du kan se något kring detta ❤
Kramar!

Svar: Jag ser ingen akut oro kring din mamma, kram :)
Esmaralda

50 KN :

skriven

Inatt drömde jag om att jag såg mitt döda barn (embryo missfall) vad betydde det? Ny början?



Kram

Svar: Ja ny början, nystart, kram :)
Esmaralda

51 Lisas :

skriven

Kära Es
Har du något positivt budskap till mig? Känner mig ensam i mitt hem. Vill ju vara tvåsam <3. Har ju min gamla hund förstås, men han -mannen som jag ska få dela resten av livet med… när kommer han? Har väntat så länge…
Kram och tack från Lisas

Svar: Du har väntat länge... men inte förgäves, för han kommer, mannen som blir din kärlek och jag ser en riktigt fin och kärleksfull relation, kram :)
Esmaralda

52 .:

skriven

Hej Es!
En sjukt jobbig dag idag. På många plan. Gråtit av och till.
Jag hoppas att det kommer att kännas lättare till slut, för jag har svårt att tänka mig just nu. Förresten så berättade jag om händelsen för en person jag inte alls trodde att jag skulle berätta den för. Den enda i verksamheterna dessutom. Och jag funderar på... Är det så att hon kan vara medial? En känsla jag har.

Svar: Hon kan vara medial, kram :)
Esmaralda

53 Mercan:

skriven

Esmaralda jag har tid hos doktorn i morgon, kommer det gå bra🤗och på väg hem ska jag in i andra hand butiken ,hittar jag bra byxa åt mig🙈och tänker inte röka från imorgon🤭💕🤗

54 Louise:

skriven

Just nu sköljde en sorg över mig. Funderar hur mitt liv kunde bli som det blivit. Hade jag haft råd skulle jag följt med syster och föräldrar på lördag till Ullared men icke. Mina lärare klyddar varpå CSN inte tar beslut och vi har drygt under 2000 kr kvar till löning. Behöver ett mirakel och det innan helgen men universum bara räcker finger åt mig.
När är det min tur att faktiskt få må bra. Oavsett vad jag försöker säga till mannen vill han inte lyssna på det örat och nu när vi dragit igång ytterligare en hemtagningsbegäran så anser han att vi inte bör separera för vi ska stå enade. Att prata med honom är att prata med en vägg.

När ska det vända för mig? När kommer det mirakel som jag väntat på i så många år? Just nu önskar jag att jag vann några mille på lotto.

Ha en fortsatt fin onsdag. Kram

Svar: Det kommer vända. när du börjat göra lite nya val, kram :)
Esmaralda

55 Naturvän:

skriven

Hej!

Ja visst är att planera resan halva nöjet. Fått ännu ett tips och den här gången ett hotell som ligger i Schliersee. En ort ngra mil söder om Munchen....hade ju varit underbart möta våren där....önska och drömma kan man ju...

Kram

56 Citronfjäril :

skriven

Vad roligt med sjungande talismaner 🙂

Kommer jag möta mannen jag träffade i lördags igen? Tänker han på mig?

Kram

Svar: Han tänker på dig lite till och från, kram :)
Esmaralda

57 Mercan:

skriven

Esmaralda kommer allt gå bra i morgon hos min doktor😔🤔🥹

Svar: Ja det ser ut att gå bra, lycka till, kram :)
Esmaralda

58 Dani:

skriven

Hej!
C från Holland har varit tyst idag. Älskar han mig fortfarande?

Kram

59 🧲 Till Louise 🧲:

skriven

Mycket enkelt förklarat så fungerar Universums kraft som en gigantisk magnet som drar till sig allt det som vi tänker på och gör det till verklighet (IRL)
Så att Universum pekar finger åt dig är Bullskit. Själv hade jag 17 kr kvar när hyran och räkningarna var betalda.

/ Igges matte

60 Emlis :

skriven

Hej ses!
Jag är sugen på en ny talisman och nu när du skrev att de sjöng Tiptoe så känner jag att en kanske vill till mig. Jag har spelat den låten här hemma o brukar sjunga den då o då, ja jag är med odd haha 😂🙈.
Kramis

Svar: Ja, nog är det så att en Sköldis har valt ut dig, kram :)
Esmaralda

61 Till Igges matte:

skriven

Att du har kass ekonomi gör inte Louise situation bättre. Hälsar Mamman

62 Fråga:

skriven

Hej Es,

Var med min pappa idag när han fick cancerbesked.. cancer i urinblåsan, han ska påbörja cellgifter och operera bort hela urinblåsan de kommande månaderna.
Har gråtit hela dagen idag, kan inte förstå att det är sant ärligt talat. Har skickat han healing och tänkt positivt/manifesterat gjort allt i min makt för att tumören skulle vara godartad och/eller ytlig men nej.. ändå så blev det såhär. Jag förstår inte.. jag antar att vissa enstaka saker i livet är bortom vår förmåga att kontrollera genom manifestation. Men samtidigt går det emot min tro lite.. då jag tror på att flera parallella verkligheter med alla olika sorters utfall existerar samtidigt och man hoppar mellan dessa dagligen genom att medveteten eller omedveteten manifestation. Därför borde det finnas en verklighet där ute där min pappa är frisk och hans tumör visar sig godartad men det är inte den verklighet jag upplever nu.. Jag vet inte, jag kan ha fel..
Är så ledsen och nedstämd och gråter bara. Men ännu är ju hoppet inte ute, försöker att tänka på det. Jag vill att han ska leva och må bra.. och man kan leva som vanligt med urostomi (påse på magen) men operationen gör en steril och man blir ofta impotent.

Min fråga är väll om en sköldis (om det finns någon som vill till honom) kan ge honom en boost hälsomässigt? Vill göra allt i min makt för att han ska bli frisk och botad och jag ska fortsätta sända healing till honom varje kväll. Han är dock inte särskilt spirituell utan väldigt religiös.. han tycker att allt spirituellt går emot han religion så jag kommer nog att behöva aktivera den åt honom isåfall (om det går?)..

Kram

Svar: Jag förstår att du är ledsenSomligt sker i våra liv som vi inte ser någon mening med och långt ifrån allt kan vi påverka
En talisman kan ge honom en boost men absolut inte bota... healing kommer från mig också.. kram
Esmaralda

63 Emmylie:

skriven

Hej Esmeralda!
Jag har haft 2 seanser hos dig och dom har varit guld värda 😘
Nu har jag bara en ”enkel” fråga… Det sägs att jag inte har träffat min stora kärlek än, men att han är på väg till mig… Vet du vad han heter? ❤️

Kram från Emmylie

Svar: Nej tyvärr, hans namn ser jag inte, men han kommer.. den saken är klar, kram :)
Esmaralda

64 Till Mamman:

skriven

Trist att du väljer att tolka mig negativt när det är menat som att hon inte behöver känna att hon är ensam om att ha en ekonomi som är körd i botten.

När man läser det som någon annan har skrivit så hör man varken röstläget eller ser ansiktsuttrycket så är det lätt att man misstolkar texten så tänk ett varv till innan du antar att någon är taskig.

Vänligen, Igges matte 🐈‍⬛


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: