En epok är över nu......

Nu är tiden till ända här.... 5 veckor har passerat i ilfart och idag är jag på resandet fot  sedan tidig morgon och  anländer till Kastrup vid 16 tiden.
 
Där har maken bilen parkerad  och det är ju attans så bekvämt.
 
Men innan dess hann  vi fira hans  födelsedag.. han fick ju en god middag i present av mig.  Jag bokade på Knossos eleganta hotell/restaurang och vi åt en alldeles underbar grekisk buffé.
 
 
 
Fullmånen lyste över oss....
 
 
 
 
Du milde vilka delikatesser vi stoppade i oss !
 
 
 
 
 
Ha nu en riktigt bra dag... själv slipper jag stressa eftersom vi har tre timmar på oss i  Aten innan flyget till Kastrup !  
 
I dag kan jag inte  besvara frågor
 
Kram & kärlek 💖
 
1 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Vilken underbar avslutning på en fantastisk vistelse på Kreta.
Jag önskar er en trevlig resa hem.

Kramar 🐈‍⬛

2 Skorpan:

skriven

Wow vilken middag, tummarna upp från båda. Romantiskt...

En epok över o flera på kommande...

Ha en trevlig resa hem! Sista semestersnutten...

Här regnar det så ingen vinter ännu...
Kram Skorpan

3 Agnes:

skriven

Stort grattis till din make!

Och ha en härlig o "händelselös" resa! ;0}

Stora kramen, Everyhopa!

4 Naturvän:

skriven

Hej!

Grattis till din make. Ser ju alldeles fantastiskt romantiskt ut!

God hemresa!

Kram

5 Mercan:

skriven

Ha en fin resa båda två🤗💕🤭

6 Mercan:

skriven

Grattis till födelsedagen till din man Esmaralda🤗💕🙈

7 Hedwig:

skriven

Trevlig resa!

8 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Vilken underbar avslutning på en fantastisk vistelse på Kreta.
Jag önskar er en trevlig resa hem.

Kramar 🐈‍⬛

9 Ghostwriter:

skriven

Så härligt ni har det! Kärleksfulla mot varandra 🥰

Ha det så bra sista timmarna och trevlig resa hemåt





Kram

10 Ghostwriter:

skriven

Så härligt ni har det! Kärleksfulla mot varandra 🥰

Ha det så bra sista timmarna och trevlig resa hemåt





Kram

11 Nadya :

skriven

Hei, kan du hjelper med å finne min katt🙏han er borte siden juni, savner han🫠🥹

12 Bella:

skriven

Godmorgon, hoppas resan hem gick jättebra!! 😊🙏🍀

Jag har varit heartbroken i dagarna fyra, han bara slutade höra av sig och vill inte tro att det vi delade bara kan försvinna sådär.. Hände det något? Hör han av sig snart?

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: