Ord på vägen....

Att vara lite av en häxa kan ha sina fördelar 😁
Som  i gårkväll när jag satt med bloggen, då kände jag starkt att tre av er behöver lite extra stöd och några ord på vägen.
 
Vi har kvinnan i 50 års åldern som  är singel, arbetslös och som börjat isolera sig från omvärlden. 
Inte bra alls !
Jag ser att du befinner dig i början av en depression som kan bli rejält djup spå sök hjälp omgående och undviker de djupaste dalarna och kommer på fötter igen.
 
 
 
Vi har  kvinnan som är mellan 40 och 50 år, som  känner sig lite som ett ufo.. som inte förstår varken sig själv eller andra så bra.  Jag ser en tomhetskänsla inombords  och en känsla av utanförskap.  Du bör absolut göra den uredning som du funderat över.  Det kommer visa sig att du har en diagnos... och genomn det extra stöd du får och de insikter som kommer, så  växter du sakta men säkert på ett bra sätt och kommer i balans. Glädjen återvänder.
 
 
 
Sist har vi kvinnan som är i medelåldern, som bor i hus tillsammans med maken.. och som lever i en kärlekslös relation.  Så klart att du ska separera. Du klarar dig galant på egen hand.  Du oroar dig över dina stora barn, över vad  ska tycka men  de kommer acceptera och du ska inte göra deras åsikter alltför viktiga.   Du ska leva ditt liv och då blir du en bra förebild för barnen.
 
 
I dag far vi på utflykt hela dagen med finska vännerna och jag kan  inte besvara frågor !
 
Kram & kärlek 💖
1 Solstjärnan :

skriven

Ha en trevlig utflyktsdag!😊
Kram Solstjärnan ☀️

2 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Tack för allt du gör för oss <3
Hoppas dina goda råd når fram .
Ha nu en härlig utflyktssöndag med finskorna !

Här jagas det möss i sovrum och hall ! Sessan hade inte blivit senil ...bara en lat katt som inte ids jaga möss.haha

Kram Anki med flock

3 Frasse:

skriven

Hej igen!
Gällande mannen som sökt upp mig och som jag träffat två gånger.
Utnyttjar han mig bara?
Ljuger han om tider han har att passa?
Har han nåt problem?

4 E:

skriven

får jag barn snart?

5 Helena Ir :

skriven

Vad bra att du skickar ord på vägen..hoppas de når fram dit de ska! Heja er tjejer..! Ni får det liv som känns så mycket bättre 😀

Ha en fin dag med vännerna

Kram

6 .:

skriven

Utflykt låter trevligt! Ha en fin dag :)

7 Ally:

skriven

Önskar er en riktigt härlig dag tillsammans 🤗🌸
Kram :)

8 Frasse:

skriven

Hej igen!
Gällande mannen som sökt upp mig och som jag träffat två gånger.
Utnyttjar han mig bara?
Ljuger han om tider han har att passa?
Har han nåt problem?

9 Ufo:

skriven

Hej jag är helt klart det ufo som du skriver om och jag tackar och tar till mig. Kram

10 Carro:

skriven

Ja jag har känt mig som ett ufo hela livet. Funderat på vilken diagnos som passar in på mig, fast samtidigt verkar de inte göra det heller.... Jag tillhör väl en egen planet haha 😆

11 Carro:

skriven

Ja jag har känt mig som ett ufo hela livet. Funderat på vilken diagnos som passar in på mig, fast samtidigt verkar de inte göra det heller.... Jag tillhör väl en egen planet haha 😆

12 Carro:

skriven

Jag har alltid känt mig som ett ufo och funderat på om jag har någon diagnos men känns inte som nåt stämmer till 100 procent heller. Känner att jag inte passar in i den här världen, tiden vi lever i. Allt känns fel.

13 Anette:

skriven

Stor kram till dig ❤️

14 Mercan :

skriven

Ha det så roligt tillsammans med dina vänner Esmaralda 😊 💝 🤗

15 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Goddagens fina Es ❤️


Jag kan inte släppa regressionen och det som troligtvis var mitt föregående liv 😁
Jag fick upp ett namn under regressionen, som jag dock inte sa högt. Virginia eller Victoria. Haltade där. Vi.. Virg..

Victoria tror jag är den viktorianska tiden (älskar husen i USA från den tiden)
Virginia kan vara mitt namn, stad eller stat.
Såg kullerstensgator i gränd. Känner mig ju hemma i Gamla stan Sthlm med gränderna där (var dock inte svensk i föregående liv utan typenav gata som jag känner igen) Lite smutsigt typsikt city dust) men inte stökigt med sopor etc . City smutsigt. Har tom tecknat kläderna jag hade.

Tror jag föddes någon gång under 1870 (kanske 1873-1878)

Vad tror du om namnet Virginia?
Är det en stad, stat eller var det mitt namn?
England känns lite rätt oxå men kanske endast reste dit vid något tillfälle men vet ej 🫣🤔

Så sjukt spännande 😃

Kjam på dig ❤️

16 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Nu såg jag att du inte kan besvara frågor idag.. Hehe..
Frågar igen en annan dag 😉💐

Kjam


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: