TÄVLING IDAG !!!

Nu är det dags för tävling !!
 
Den här gången kan du vinna  en vacker liten skyddsängel i 18 karats guld  och översållad med kristaller.
Storleken är 10 x 10 mm
 
Kedja ingår inte
 
 
Vill du vara med och tävla så skriver du detta i en kommentar.
 
Tävlingen pågår till kl 24 i natt och i morgon drar jag lott och  meddelar  vem vinnaren blir.
 
Jag besvarar inga frågor idag
 
Kram & kärkek & lycka till 💖
 
 
P.s. Mamma  tackar så mycket för alla hälsningar hon fått och meddelar att  hon förvisso är lite trött men mår så mycket bättre.
 
 
 
1 <3:

skriven

Vill mer än gärna vara med och tävla om den här vackra skyddsängeln 🫶😇✨️. Kände direkt att vi drogs till varandra. Så jobbigt med nacke och värken nu. Behöver verkligen en skyddsängel nu.
Kram

2 Ängeln :

skriven

Åh så fin skyddsängel, jag vill vara med och tävla och hoppas på tur. Kram

3 Camilla:

skriven

Vill så gärna delta i tävlingen, helt underbar liten Ängel!

4 Branne:

skriven

Åh, denna tävling deltar jag i 🤩

5 Elisa:

skriven

Jag deltar i tävlingen 🙋‍♀️

6 Marie:

skriven

Hej,
Jag är gärna med och tävlar om den fina lilla ängeln.
Den blir en hjälpande vän som får hänga med i vardagens bestyr och händelser.
Ha en fin dag🌷
Marie

7 Jossan :

skriven

Godmorgon!

Vilken fantastisk ängel! Den hade jag verkligen hoppats på att få! Så jag är gärna med och tävlar!

Äntligen fredag! Så skönt!

Kram

8 Smulan:

skriven

Vad fin ängel och sjeneröst av dig. Vill gärna vara med i utlottningen. Behöver en ängel mitt i allt elände runt mig

9 Ester:

skriven

God morgon!
Jag deltar jättegärna i tävlingen om en skyddsängel.
Kram

10 Christina:

skriven

Jag är gärna med och tävlar.

Mvh Christina

11 Månskenet:

skriven

Deltar gärna, känner att en skyddsängel inte sitter helt fel just nu, på flera sätt. Kram, ha det bra!

12 Jeanette:

skriven

Hejsan!
Jag vil verkligen delta i tävlingen. 🥰

13 Lucia :

skriven

God morgon,

Ser du om vi kommer hyra ut vår bostad istället för att sälja? Vilket blir bäst?
Kommer jag och min man hitta nya arbeten innan året är slut?

Kram och trevlig helg!

14 Ghostwriter :

skriven

Jag är gärna med 🙏
Kram

15 Liljan :

skriven

Godmorgon 🌄💕☕

Jag är med på utlottningen!

Kram till er

16 Mercan :

skriven

WOW 😯🤗Jag tävlar gärna Esmaralda 😊 💝 🤗

17 V.B:

skriven

Godmorgon!

Jag vill så
Jätte gärna tävla detta!
Behövs något enormt’
❤️

Kramar

18 Sessan:

skriven

Jag är gärna med och tävlar

Vad skönt att det gått bra för din mamma och att ni fick ett bra bemötande!

19 AN:

skriven

Godmorgon fina Esmeralda, vilken fantastisk liten ängel!

Jag vill gärna vara med och tävla! ❤️

Kram!

20 himmelsblå:

skriven

Hej!

Vill vara med i denna tävling...
Ängeln får flyga hem till mig!

21 .:

skriven

Åh, vilken söt!
Jag vill vara med.

22 Mimi:

skriven

Jag vill Vara med i utlottningen av skyddsängeln. Jag älskar änglar. Har flera prydnads änglar men inget halssmycke. Skulle bli jätteglad om jag vann.

Kram

23 Ninni :

skriven

Godmorgon
Vill så gärna vinna denna vackra ängel.
Du är så otroligt generös och omtänksam.
Kram

24 Soffan:

skriven

Jag blir så gärna vårdare av detta vackra änglasmycke! 🥰

Kram bussiga Es
(en lättnad att läsa om din mamma med)

25 Linda N:

skriven

Jag är med och tävlar 💓💓

26 Therese:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla 💐🙏

27 Jen(2):

skriven

Vill gärna vinna en änglavän till min Vera Betrice 🪽❤️

28 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Skönt att mamma din mår bättre ! <3

Här vräker snön ner igen Så trött man är på vintern nu,Men prognosen visar sol o varmt nästa vecka
Längtar.

Självklart är jag med och tävlar !
Vem vill inte ha en så söt ängel

Kram Anki med flock

29 Linda N:

skriven

Jag är med och tävlar 💓💓

30 Sol i sinne:

skriven

Vilken underbar ängel. Jag vill gärna vara med och tävla och hoppas på tur. Kram Ez och alla.

31 Eve:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla för att vinna den fina skyddsängeln!
Kram Eve

32 L:

skriven

Så fin liten ängel. Jag vill vara med och tävla, men tror på förhand att den inte hamnar hos mig eftersom jag har otur i spel. Den enda gången jag vunnit något var på Tivoli i Köpenhamn när jag var barn. En jättestor frigolitnalle!

Nu när jag har sån otur i spel, kommer jag då få tur i kärlek snart?

Kram och trevlig helg

33 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Morning raraste Esmeralda

Jag har inte varit inte på några dagar är ganska sjuk omhar råkat ut för en olyckshändelse. Ser att din lilla Mamma är sjuk hoppas på god bättring mkt snart♥︎

Jag skulle behöva en liten Skyddsängel så vacker så jag är gärna med o tävlar.

Kram

☆♥︎★ trevlig helg

34 Me:

skriven

Hej Esmaralda.

Åh herregud vilken fin.

Den vill jag vara med och tävla om.

Jag är med i tävlingen ❤️
Kram

35 Dunegull:

skriven

Jag är gärna med och tävlar ❤️

36 Ally:

skriven

Godmorgon
Så skönt att din mamma mår bättre 💛
Jag är gärna med i tävlingen 🙏
Glad fredag! 🌷
Kram :)

37 Mimma :

skriven

Så fin!
Jag är med och tävlar 🤗

38 Veronica :

skriven

Ja, vad kul! Vill väldigt gärna vara med i tävlingen. Så fint av dig 💕

39 Hjärter dam:

skriven

Är gärna med och tävlar. Så fin skyddsängel ❤️

Kram

40 Rädd:

skriven

Är gärna med i tävlingen.

Krm och kärlek

41 Doris:

skriven

Hej!
Är gärna med i utlottningen.

Kram

42 Suz:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om den fina ängeln!

43 Suz:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om den fina ängeln!

44 Cattiz:

skriven

Jag och min kille förlorade vår vovve Lakrits igår, som blev akut sjuk och fick somna in. Ser du om vovven kommer och hälsar på från andra sidan? Saknaden är enorm

45 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Men Halleluja... 😍
Den vill jag vinna.
Så är självklart med 😃

Min mamma åkte oxå in i tisdags. Hon ligger fortfarande kvar. 😢
Lite piggare efter att ha fått blod, dropp och tömt vätska i buken. Hon har äntligen kunnat äta. Men jag är oerhört orolig över henne.

Nettan sa att det kommer hända något "stort" /förändring för mig iår. Hoppas innerligt att den är positiv.

Idag ska jag iväg och handla inför morgondagen. Systerdottern fyller år och 3/4 av hennes föräldrar sitter inne. Och den 4e är inte mycket till att hänga i julgran.

Önskar dig och mamma en fin dag. Skönt att hon är ok ❤️

Kjam

46 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Så fin ängel, jag är gärna med i tävlingen

Kram

47 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Jag vill vara med i utlottningen av den söta ängeln.

Kram 🐈‍⬛

48 Cattiz:

skriven

Jag och min kille förlorade vår vovve Lakrits igår, som blev akut sjuk och fick somna in. Ser du om vovven kommer och hälsar på från andra sidan? Saknaden är enorm

49 Louise:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Håller tummar och tår att jag vinner den.

Ha en bra fredag. Kram

50 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Ez!
Jag vill gärna vara med på denna tävlingen så glöm för all del inte Zoey! 🤣😂🙈 Kram Zoey 💕

51 Mirre:

skriven

Vilket sött smycke att ha på kedja!
Jag vill vara med och tävla🥰💜

Kram

52 TjejenO :

skriven

Åh vilken underbar tävling!
Jag är gärna med och deltar!❤️

Önskar er alla en underbar helg!🫶😊

53 Pia1:

skriven

Jag vill vara med!
Förvisso har jag riktiga änglar men jag vill hylla dem 💓🙏

54 SusanneAmalia :

skriven



God förmiddag.☕🐕🐈🐈

Så underbart att din mamma mår bättre..

Stor kram och kärlek till din mamma

Yes.
Obegränsad ovilkorlig kärlek betyder en skyddsängel för mig. Ja tack vill vara med atttävla. behöver allt skydd... Vill hon komma till mig är hon så välkommen.

God förmiddag.
Kärlek är en gåva.. Att sjydda med kärlek gör talismanerna som har fått förstärkning av änglanglakula. En ängel ger så vackert skydd... sä underbart fantastiskt.. Kärleksskydd.. Stort tack Esmaralada att du ger en ängel chansen att ge en person Änglaglädje❤️💯🙏

55 sofia:

skriven

👼💕Hej Es!

Jag tävlar gärna om att få ängeln. Så söt den lille är 🙏👼💕

Kram
Sofia 👼🙏💕

56 LilaSyren:

skriven

Hej,
Denna ängel hade behövts just i denna stund och framtid.

Trevlig helg :)
Kram

57 MollyD:

skriven

Kan behöva min skyddsängel nära♥️

58 Kia:

skriven

Jag behöver en skyddsängel.

59 Lydia💕:

skriven

Åh så fin jag vill jätte gärna vara med om att få den gullig
Lydia💕

60 Sus:

skriven

Hej
Vill vara med och tävla
Love sus

61 Sus:

skriven

Hej
Vill vara med och tävla
Love sus

62 MalinS :

skriven

Superfin liten ängel, tävlar gärna för min dotter.

Kram

63 Diamant:

skriven

Vil jättegärna vara med i tävlingen, vore skönt att ha någon som skyddar en❤️

64 Jen. :

skriven

Tävlar gärna om ängeln för min dotters skull, som älskar smycken men har det lite kämpigt just nu.

65 Chatrine:

skriven

Vilken huvudvärk jag har idag. Jag blev så glad över tävlingen och är jättegärna med och tävlar om den lilla skyddsängeln.

Kram Chatrine

66 Helena i Uppsala:

skriven

Söt ängel som jag gärna vill ge vidare till någon av småflickorna som börjar komma i släkt- och vänkretsen.

67 Annisen:

skriven

Jag vill gärna tävla. Kram ❤️

68 Hanna:

skriven

Hej Ez,

Kommer min bror samla kraft att lämna hans fru som bryter ner honom psykiskt snart? Sker det snart?


Hoppas att ni mamma får en snabb återhämtning.

69 Cai:

skriven

Hej!
Så gentilt🙏🏻😍
Jag är gärna med o tävlar om denna fina ängel 😇 🙏🏻
Kram

70 Ida:

skriven

Hej
Vilken söt liten ängel
Jag är gärna med och tävlar
Behöver en liten skyddsängel

Kram

71 J:

skriven

Hej!
Läste nu förra inlägget. Stackars din mamma och gott att hon fick fort hjälp samt bra bemötande. Hälsa din mamma och kram till er båda.
Kram

72 Pia:

skriven

Denna tävling deltar jag i.

73 Laila ljunggren:

skriven

Kom.in på denna sidan o var nog meningen då . Vill vara med o tävla om denna skyddsängel.

74 Jeanette :

skriven

Vilken fin jag håller tummarna 👍👍❤️

75 Emlis:

skriven

Jag är gärna med i tävlingen. Om jag vinner skulle jag ge den till min äldsta tös som fyller 18 år om 1,5 vecka 🥰🙏💕

76 Hedwig:

skriven

Jag vill också vara med!
Hälsningar till din mamma och hoppas att hon snart kryar på sig!

77 Ledsen mamma:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla om denna söta Ängel den skulle få min dotter att må lite bättre i all sin sorg jag hoppas på tur den här gången 🙏♥️✊🍀✊🫠

78 JullisW:

skriven

Denna lilla ängel vill jag gärna ska få följa med oss i familjen ❤️

79 Solstjärnan:

skriven

Så vacker ängel✨.Deltar gärna i utlottningen.
Kram Solstjärnan ☀️

80 Emma:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om skyddsängeln.
Kram

81 F:

skriven

Jag är gärna med o tävlar

82 Ida:

skriven

Hej
Vilken söt liten ängel
Jag är gärna med och tävlar
Behöver en liten skyddsängel

Kram

83 Ida:

skriven

Hej
Vilken söt liten ängel
Jag är gärna med och tävlar
Behöver en liten skyddsängel

Kram

84 Christina:

skriven

Jag är gärna med och tävlar.

Mvh Christina

85 Christina:

skriven

Jag är gärna med och tävlar.

Mvh Christina


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: