Vinnare.....

 
Vinnaren av skyddsängeln är:  SOL I SINNE
 
Grattis !
 
Jag vill be dig att du malar mig din postadress och din ängel kommer inom kort.
 
Jag önskar att jag hade haft varsin ängel till er alla för det är ni värda, var och en av er.
 
Men i maj månad kommer nya talismaner, om allt går som det ska  och det är kanske en liten tröst 😊
 
I dag far vi hela klanen till dottern i skogen och firar med en redig påskfest, en vecka försenat visserligen  men det ska inte stoppa oss !
 
God mat, god dricka, tävling och lekar och mysigt umgänge.
 
I dag kan jag inte besvara några frågor men i morgon är allt som vanligt igen.
 
Kram & kärlek 💖
 
 
1 Lina:

skriven

Grattis till Sol i sinne.
Ha en fin lördag alla. kram

2 Liljan:

skriven

Godmorgon 💕☕🌄
Grattis till Sol i Sinne 💕
💕
Här avnjuts en kopp kaffe i skymundan på jobbet så länge som jag kan,juat för att orken är sisådär.
Skurit ner på koppar kaffe, vägrar erkänna att jsg mår bättre av det 😁🫣
Ta hand om er idag 💕

3 SusanneAmalia :

skriven

God morgon ☕☕☕🙏🙏


SOL I sinnet
Stort grattis. Ängelen väntar på att förgylla dina dagar med änglakärlek❤️💯🙏

4 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Grattis sol i sinnet !

Ha ett fantastiskt påskfirande i skogen !

Kram Anki med flock

5 Frida:

skriven

Stort grattis till vinnaren.
Låter som en mysig dag och firande ni ska ha 💜 hoppas det blir en fantastisk dag.

Kramar 💜💛💜

6 Solstjärnan :

skriven

Grattis till SOL I SINNE😊
Äntligen helg,har varit en 4dags arbetsvecka men som känts lång.
Har fått beta av lite motgångar med extra oväntade extra utgifter ( ca 240€). Suck..
Online läkare på påsk måndagen och läkare på ti samt fick parkeringsböter igår...
Es,ser du något kring vad mina nya kolleger tänker kring mig.Är de nöjda med mig eller hade de önskat att någon annan fått jobbet?

Solen tittar fram här 😊
Ha en fin lördag 😊
Kram Solstjärnan ☀️

7 Solstjärnan:

skriven

Oj förlåt läste blogginlägget dåligt och skrev en fråga.. fastän det står tydligt att du ej besvarar frågor idag.
Ha en solig lördag 😊
Kram Solstjärnan ☀️

8 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Sol i sinnet, ett stort grattis till vinsten. Jag gläds med dig!

Esmaralda, önskar dig och hela klanen en riktigt glad påskfest i skogen :)

Kramar 🐈‍⬛

9 Mercan:

skriven

Stort grattis till vinnaren, vad roligt🤭Ha det så roligt med dina nära och kära söta Esmaralda🤗💕🤭

10 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

GRATTIS till vinnaren ❤️

Kjam

11 Vilsen:

skriven

Hej!

Jag tror på försoning. att när man själv har lärt sig tillräckligt mycket om sig själv, ja då är vi beredda att ha perspektivet att förlåta. men vi måste först förstå, genom att ha det motsatta perspektivet.

Detta har hänt mig. Jag förlät mina föräldrar när jag själv blev vuxen och insåg jag, hur svårt det faktiskt kan vara att balansera allt som faktiskt ingår i att vara människa men också förälder.

Jag har förlåtit.

Nu är jag förälder själv och står här helt förvirrad till två barn i skolåldern. Jag undrar hur det kom sig att vi hamnade på tvären. Men tänker att det finns något att lära av allt.

All kärlek.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: