Camilla gästbloggar

Dagens gästbloggare är:  Camilla
 
 
Hej allt trevlig folk i bloggfamiljen
 
Nu har jag varit hos Ez och Nettan  i Farsta och det var verkligen en upplevelse
 
Ez tog emot och vi satt på bottenvåningen och pratade. Jag fick dra ett kort i en tarotlek och fick veta att jag måste sluta ljuga för min man. Det var rakt på sak utan krusiduller.
 
Saken är den att jag  faktiskt ljugit om en allvarlig sak och nu efteråt är det så svårt att säga sanningen och erkänna lögnen. Men jag vet att det är som Ez sade att han kommer inom kort att få veta i alla fall. Då är det bättre om han hör det från mig.
Jag ska berätta omgående och sedan får det bära eller brista
 
 
 
 
Jag blev renad med salvia som doftade gott och mystiskt och fick avge en önskan.
Min talisman var så vacker med fyra olika figurer.
När jag kom hem skulle jag avsluta ceremonin med talismanen med två egna önksningar.
Talismanen är varm i handen och jag känner vibrationerna
 
 
 
Sedan fick jag gå högst upp på tredje våningen och där tog Nettan emot mig för spådom
Jag hade flera frågor som jag fick svar på och jag fick också input i hur jag på bästa sätt tar mig vidare i mitt liv
Turisffor fick jag också.
 
Jag ställde frågor och Nettan berättade en massa annat också bortsett från frågorna.
 
Därefter skulle jag gå ner en våning till regressionsrummet och nu blev det rikligt med magi.
Jag trodde inte att jag skulle kunna slappna av men det kunde jag och Nettan tog mig med tillbaka i tiden på en fantastisk resa.
 
I ett liv var jag konduktör på ett tåg i typ wild west, och blev skjuten av en rånare till häst. Det livet blev inte så långt.
 
 
 
I ett annat liv så var jag medial munk som hjälpte människor under ett krig.
 
Jag var en vanlig hemmafru i Italien som lagade fantastisk mat och bjöd alla släktingar. Det var stora och stökiga och högljudda middagar, precis som jag drömmer om att jag vill ha också i detta livet. Nu vet jag var den drömmen kommer ifrån
 
 
I ett liv  var jag med om en olycka och fick amputera mitt vänstra ben som barn. I nuvarande  livet har jag problem just med vänster ben och smärtor som ingen läkare begriper sig på.
 
Efter regressionen fick jag avslappning och fick simma i en sval och skön sjö
 
 
När allt var klart kändes det som om jag var pånyttfödd.
Jag undrar varför jag inte gjort  regression för länge sedan.
Nu har jag i alla fall bokat en ny via telefon med Nettan som hinns med innan  de åker till Skåne.
 
Med detta vill jag lugna dem som kanske är lite oroliga för att uppleva allt detta.
 
Så mycket tack till Nettan och Ez för dagen som blev så annorlunda och en av de mest fantastiska i mitt liv
 
Kramar från Camilla
 
💖
 
 
P.s. Du om mailade  Nettan igår och som inte fått svar..snälla maila henne igen.. någonting blev tok med just det mailet och det försvann i rappet innan hon hann svara. Hon beklagar !
 
 
Annars funkar hennes mail nu:
[email protected]
 
Eller telefon/sms :  070 88 98 733
 
Så maila om du vill boka tid för spådom och/eller regression via besök eller telefon
 
Hon frigör lite mer tider efter behov och försöker hinna med alla som är intresserade.
 
Erbjudandet gäller till och med söndag.
 
Kram💖
 
 
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Den känslan efterlängtade är tillbaka och ibland försvinna det men jag har inte ens smsa någon om det. Bara prata med några. Dom sagt att jag ska försöka fokusera på nuet och njuta av vad som kommer varje dagar. Jag har haft olika planera varje dagar också och jag tror ibland är jag riktigt upptagen.

Det kommer blir lugnt och smälta snart eller något gång? Jag hoppas det. Men jag tycker igår fungerar ganska bra för jag känner inte ens den efterlängtade. Jag vet inte vad jag har gjorde.

Jag behöver kanske hitta den verktyget eller inställning inom mig själv att få känslan är lugnt och fokusera på nuet även är medvetenhet om allt händelser ska kommer i framtiden.

Jag behöver hitta den verktyget. Hoppas jag gör det.

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Min vikt kan inte bestämma sig så ibland går det lite upp sen ner sen upp sen ner. Jag hoppas vikt kommer automatiskt går ner och hitta en sätta att trivas att var kvar. Hoppas det gör något gång

Ha det bra

3 Smaragd :

skriven

God morgon,

Min man är inne på att tacka nej till jobberbjudandet han fått. Vad ser du, gör han rätt? Väntar något annat bättre runt hörnet?

Så typiskt att det inte blev ett bättre erbjudande än det han har när han väl blev kontaktad om ett erbjudande.

Kram!

4 Mej:

skriven

Hej.
Vad roligt att du är nöjd.
Jag har också alltid varit nöjd.

Es, Kan det leda till en relation mellan oss?

Kram

Svar: Ja, på lite sikt finns en möjlighet, kram :)
Esmaralda

5 Skorpan:

skriven

Tack Camilla för att du delade med dig av ditt besök hos "gummorna", vilken härlig o annorlunda dag med många fina upplevelser o mera ska det komma :). Tänk att ett kort kan "ge svar på tal" om nåt som är aktuellt just nu, det är ju otroligt!

Ja Es, hur är det möjligt att "rätt kort" kommer upp gällande nåt som är aktuellt just nu i kundens liv? Så nyfiken på detta o definitivt magi ju...

Lider av att inte kunna koppla bort jobbet, det gör sig påmint lite för ofta. Att slappna av o tänka på annat tycks för mig vara en stötesten, kanske säsongens utmaning ;D? Verkar det som...

Jag hoppas på en bra dag idag...
Ha en fin dag Es!
Kram Skorpan

Svar: Ja, jag tror det som är viktigast för kunden kommer upp i kortet och det hade det säkert gjort också utan kort :)Det är en utmaning för dig att koppla bort arbetet .. kanske du ska försöka med en egen liten ceremoni när du behöver tömma hjärnan och koppla av.. som en minimeditation, kram :)
Esmaralda

6 Jossan :

skriven

Godmorgon

Halva veckan har snart gått. Känner mig så hängig. Har ont i halsen när jag vaknar men det går över under dagen.

Såg att det verkligen är fler och fler som har svårt att bli med barn och behöver göra ivf.. detta skrämmer mig. Tänk om jag kommer behöva gå igenom samma och har så svårt att bli gravid. Jag blir ju inte yngre heller.. trodde barn skulle komma runt 25-28… men ja.. bebisen är väldigt försenad…

Åh vad jag drömmer om kärleken och skapa en familj….

Kram

Svar: Allt pekar ju på att bebis kommer.... kan inte säga när men ser dig bilda familj, kram :)
Esmaralda

7 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vill berätta för C kvinna men våga aldrig. Det kan jag berätta för dig som jag tänker på när jag var yngre tills en månaden. Har jag blir mindre med tankar om jag vill leva i nästa livet för jag är besviken över här livet. Och jag kolla upp om min ålder så när går jag bort i framtiden och en massa så dåligt tankar.

Tycker det har blir bättre med tid att det har blir lättare med tid. Jag har börja ser ljuset och positiv med livet. Var nöjd över allt som jag har och jag blir mer motiverar. Jag är också aktiv på arbetsplatsen och hemma. Det har blir mindre med dåligt tankar.

Kommer det blir bättre med tid så känns mer lättare och jag blir mer nöjd. Även fokusera på nuet också och ser som varje dagar kommer även leva livet.

Kommer det blir bättre? Mindre med besvikelser över livet? Att jag skapa en egen livet som jag vilja har

Ha det bra

Svar: Jag tror också det är viktigt att du inte tillskriver någon annan människa alltför stor betydelse, kram :)
Esmaralda

8 Anette:

skriven

Vilken upplevelse Camilla!
Kära Es, tror du min dotter får en plats på sommarläger?
Kram ❤️

Svar: Chansen är god, kram :)
Esmaralda

9 Bjork:

skriven

Hej längtar tills i kväll när jag ska träffa 2 kompisar:)

Får jag bebis mysa framöver?

Kram

10 <3:

skriven

Godmorgon Es, Har mamma förstått att jag inte är så sugen att umgås med ER eftersom hon ligger runt så mycket med små killar. Alltid försvarat henne när mamma frågat om det tidigare. Ser du om vi kommer umgås igen jag och E ? Det är tråkigt att det blivit som det blivit mellan oss och att vakten ljög. Småstad inte alltid lätt att bo i. Hur tänker E?
Kram

Svar: Ha relationen lite på is ett tag... tror att ni kommer kunna bygga upp något nytt så småningom men det kan ta tid och får komma varsamt, kram :)
Esmaralda

11 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Camilla, det låter som att du hade en givande och minnesvärd upplevelse, så fint

Esmaralda, tror du det är möjligt att två av mina önskningar blir uppfyllda under det här året?

Är det så att då en önskan uppfylls, så påbörjas ”snöbollseffekten” som sätter igång mycket positivt?

Kram


Svar: Absolut att den möjligheten finns och snöbollseffekten är en sanning, kram :)
Esmaralda

12 L:

skriven

Wow, vad häftigt och vilken upplevelse.
Jag skulle också vilja göra en regression men känner mig tveksam om det funkar på mig.
Hoppas ni gör fler resor framöver och till Göteborgstrakten 😊

Allt gott!

Svar: Om de funkar eller ej vet man inte förrän man har försökt... bäst är om man kan ha tilltro till processen :)Nya resor är ännu inte planerade men förhoppningsvis kommer fler med tiden, kram :)
Esmaralda

13 Ally:

skriven

Godmorgon
Tack för du dela med dig Camilla, roligt att läsa på m din upplevelse.

Tack för din healing igår Es, gällande mina fötter 🙏🫶
Önskar er fortsatt fina dagar!
Kram 🌷

Svar: Jag tror att du kunde ta emot healingen bra, kram :)
Esmaralda

14 Mimi:

skriven

Hej!

Bra att det inte finns spöken i lägenheten jag ska flytta till. Ser du om det kommer att vara lugnt och tyst i lägenheten?? Det är tystnad jag längtar efter. Trött på att ha en lastbil på tomgång lägenheten och ett reaplan utanför fönstret.

Kram

Svar: Jag ser inga tecken på oljud i lägenheten... just nu är du lite överkänslig vad det gäller ljud.. så kanske du ha öronproppar i öronen i början.. så du inte omedvetet lyssnar efter ljud... ha positivt fokus, kram :)
Esmaralda

15 Orolig :

skriven

Är Rysslands hot något vi ska ta på allvar eller vill de bara skrämmas?

Svar: Vi ska ta det på allvar.. men känns inte som om det kommer bli krig för vår del, kram :)
Esmaralda

16 Lotta S:

skriven

Imponerande, grattis Camilla till en stor upplevelse!
Syns något speciellt för min del under våren? Ser jag t.ex. ut att ha lyckats styra upp vårens arbete på ett bra sätt?

Svar: Något positivt sker kring ditt arbete under våren, kram :)
Esmaralda

17 Jojo:

skriven

Hej Es! Blir jag kär i en eller flera män? Är nästa kärlek Mr Right?

Svar: Jag ser ju framförallt en kärlek av betydelse som förändrar ditt liv på ett fint sätt... kan vara att du dejtar någon annan innan dess men det ser jag inte... kram :)
Esmaralda

18 Natten:

skriven

Hej Esmaralda.

Spännande att få veta om sitt tidigare liv och det har även jag fått veta lite om…

Har han intresse utav att träffa mig? Kram

Svar: Någon form av intresse verkar finnas, kram :)
Esmaralda

19 Snödroppen :

skriven

Godmorgon💞
Vilken härlig upplevelse du delar med dej av, det nästan värmer i hjärtat hos mej själv. Mysigt att få träffa Ez o nettan IRL.
Jag går och funderar på lägenheter och har två som jag är sugen på, har jag nån chans på dom eller ser du nån flytt för mej inom kort?
Kram🥰

Svar: Jag ser ju en flytt och när den sker blir det bra... kan vara en av dessa lägenheter men osäkert, kram :)
Esmaralda

20 Anki:

skriven

Godmorgon Es och Nettan
Sån fantastisk upplevelse Camilla ! Förstår att du är nöjd med ditt magiska möte med våra spådamer.
Tack för att du delar med dig ! <3

Här blir det handling idag och besök av äldre väninna
Håll tummarna att dottern inte kommer ;-)

Kram Anki med flock

Svar: Håller alla tummar att ni ska få ses och prata i lugn och ro utan att dottern lägger sig iKram :)
Esmaralda

21 Lillasyster :

skriven

Hej E!

Kan du se hur hon och han tog att det var fler här och dom andra blev inte ens bjudna. Förstår dom verkligen varför eller är det mitt fel i allt som vanligt när det gäller dom.
? Hur ser dom på hela situationen ? Är så trött på att vi ska jämt tas för givet och vara där med allt och alla men så fort det är deras sida så får man arga och tyck synd om mig försvar. Är så trött på den fasaden. Jag har bestämt mig att härdan efter i allt detta har jag lärt mig att inte lägga energi på sånna människor längre för det är inte värt det. Och det är dom som mister relationer/ och den snabba uppväxten och går miste om tiden som går så fort. Vi har inte lika mycket att förlora som dom. Förstår lite varför man inte vårdar det mer och bara väljer att gömma sig bakom och prioriterar sina hundar jämt mer.

Nu ska vi ut i bergen och åka skidor 🎿

22 Mercan :

skriven

Esmaralda jag har slutat röka 😌 💞 🤗 Esmaralda jag tänker gå till andra hand butiken Måndag den 18de nästa månad, hittar jag då tiger byxa åt mig 🤔

23 Mercan :

skriven

Söta Esmaralda ser du om tjejen som är rätt för min bror finns nu i den skolan som min bror går i eller kommer hon senare, eller kommer min bror byta skola 😍 😌 💞 🤗

Svar: Jag ser inte var hon finns.. bara ATT hon finns och ett möte mellan dem kommer ske så småningom, kram :)
Esmaralda

24 SarA:

skriven

Två dagar sedan beskedet kom att jag måste sluta i maj. Har två inbokade intervjuer redan! Vilket känns positivt men såklart inget som är självklart att jag får. Dock är inget utav jobben något som jag verkligen vill ha !? Utan mest "paniksökande" för att inte bli arbetslös. Har du några tips på hur jag ska tänka, rädd för att missa ett jobb som jag VILL ha! ;)
kram

25 Aquarius:

skriven

Kära Esmeralda!
Jag har en yngre man i mitt liv som är helt fantastisk MEN vissa ????.
Nu har jag träffat en stilig man som är så intresserad av mig!!!
Kan du se vad som händer med oss???

Kramar och 1000 tack på förhand!

26 Carina:

skriven

Jag kan bara instämma. Har varit som de underbara damerna och var med om enorm magi. Spådom och regression och så den fina talismanceremonin med Ez. Framförallt var det skoj att få träffa Ez i verkliga livet och hon var samma goa tjej som här på bloggen
Kram och tack ska ni ha

Svar: Tusen tack :) Kram
Esmaralda

27 Carolin:

skriven

O så spännande. Jag ska dit i morgon. Kram.

Svar: Och du är så välkommen :) Kram
Esmaralda

28 Mimi:

skriven

Hej!

Jag kan inte låta bli att oroa mig inför flytten. Ser du om jag kommer att trivas och må bra i lägenheten??

Kram

29 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Skulle han vilja träffa mig till helgen? Kram

30 Phuu:

skriven

Hej Esmaralda.
Det känns så jobbigt just nu allt. Det känns så starkt till honom. Jag tappat fokus på annat.
Jag känner i hela kroppen.
Jag vet att det är jag som ställer till det en del för mig själv med min oro. Och att jag har en otrygg uppväxt som gör det svårt för mig med relationer,
Kan det bli en relation mellan honom och mig?
Kram

Svar: Möjligheten finns, men försök ha lite is i magen och följ med i processen på ett så sunt sätt du kan, kram :)
Esmaralda

31 AN:

skriven

Godmorgon, väldigt spännande att du delar med dig av dina upplevelser Camilla! Jag gjorde min första regression med Nettan häromdagen. Det var så spännande!Och jag kommer absolut testa det igen framöver!

Esmeralda och Nettan, ni är fantastiska!💕
Kram

Svar: Och det är du också :) Stor kram :)
Esmaralda

32 Skrållann:

skriven

Hej!
Härlig läsning;)

Idag ska jag träffa chefen som vill erbjuda mig en tjänst. Jag är så kluven. Jag har inte tackat ja ännu utan behöver veta mera om anställningsvillkor och liknande. Känner mig just nu väldigt förvirrad. Chefen där jag gör praktik nu hindrade om att hon snart hade en tjänst ute som var delad mellan två uppdrag. Kändes som hon kanske tyckte jag skulle bara lämpad för den?!
Hur ska jag tänka kring allt? Ser det ut som om jag kommer arbeta dag eller natt framöver?

Kram❤️

Svar: Ta reda på all fakta och använd det som grund i ditt beslut, då blir det bra, kram :)
Esmaralda

33 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du om någon bor i första våningen hemma i Bulgarien☹️

34 Louise:

skriven

Jag fick spådom på telefon och är mycket nöjd med den, rekommenderas, kram

Svar: Vad roligt att du är nöjd :) Kram :)
Esmaralda

35 Mercan:

skriven

Tack så hemskt mycket söta Esmarlda🤗💕🤭

36 <3:

skriven

Hej kära Es, lite speciell dag idag. Piffar för lite mysig vinlunch på hotell 🙏🫶🥂🌸. Är det något speciellt som hänt med mitt utseende eftersom yngre killar hör av sig och vill dejta mig. Får en annan uppmärksamhet ute nu. De flesta får en chock när de får veta hur gammal jag egentligen är 😅.
Börjar känna mig nöjd nu med min vikt och utseende. Lite som att jag hittat mig själv. Hoppas att kunna hålla mig under 43 44 kilo. Men det blir kanske svårt i längden när jag måste trappa upp på medicinerna igen.
Kram

Svar: Jag tror mer att det handlar om din utstrålning att du uppmärksammas... när du lyser, då lyser du starkt, kram :)
Esmaralda

37 Misstjejen:

skriven

Hej

Inte bara hon som jag tycker är betydelse utan jag har hitta två nya är A kvinna handledare och E kvinna min samtalskontakt också. Det har jag tänker säger. Dom är positiv för mig och gav mig motiverar också.

Vad säger du? Borde jag inte gör det?

Ha det bra

38 Hon:

skriven

Hej,
Finns det chans att jag träffar en kärlek snart?
Kram

39 Ally:

skriven

Fick precis svar att jag inte gick vidare tillden attraktiva tjänsten.. känner mig lite nedslagen, för man tappar lite tro på sig själv.. men som man brukar säga, det finns väl en mening med allt, den hade kanske inte passat mig och något ännu bättre väntar, vem vet?! 🤷‍♀️
Vad jag vet är att jag behöver en inkomst nu, ligger något på lut hos bolagen jag jobbar för?
Kram :) 🍀

Svar: Visst finns det en mening och tjänsten hade nog inte varit så fantastisk som du kanske tror... det kommer något anna till dig.. kram :)
Esmaralda

40 Ghostwriter :

skriven

Vad kan JAG göra för att inte tvivla på 2024 och min framtid?




Kram

Svar: Skriv ner det bra som finns i ditt liv och de positiva ting som skett... bejaka det som är bra.. och känn dig trygg i att du då attraherar positiva ting på inkommande, kram :)
Esmaralda

41 Kändis för en natt :

skriven

Jag drömde att jag var en kändis, försökte dölja det dock. Sen ville jag berätta sanningen för min kille (som i drömmen skulle föreställa mitt barndomsX). Jag försökte hitta ett försvunnet paket, det visade sig vart det låg efter mycket om och men.

Vad är det för budskap?




Kram :) tack!

42 Cam:

skriven

En sådan fantastisk målande beskrivning av din upplevelse hos Ez och Nettan.
Du fick en att känna att man nästan var där själv. Tack till dej💖

.... lite sotis över att jag inte är singel?

Ni får ha ännu en bra dag i Farsta🤗

Svar: Ja, lite sotis, kram :)
Esmaralda

43 F:

skriven

Blev nästan en krock igår med en räv 🦊 men klarade mig o är så tacksam 🙏🏻

Finns det något budskap till mig ifrån andra sidan.💕

44 Mercan :

skriven

Oh Esmaralda nu vet jag att tiger byxan som jag prövade igår var dam inte herr som står i prislappen 😬ser du om jag kommer lyckas köpa den Esmaralda oh jag har Inga pengar, ser du om det blir vinst om jag spelar svenska lotto 1,2 med joker i pressbyrån idag eller från triss 😭jag vill inte missa byxan Esmaralda 😪den är samma sydd som min gant byxa 😂 den är dam 🤗ah jag vill inte missa den och är bara halva priset 😭ser du att den blir min söta Esmaralda 😥😥😥

45 AnnaK:

skriven

Har dom glömt mig på hälsocentralen? Har inte hört av sig än. Så oändligt trött.

Kram 🤗

Svar: Ring och fråga, kram :)
Esmaralda

46 Mikaela :

skriven

När och var träffar jag honom igen?

47 Bjork:

skriven

Hej blir vi en familj på 3?

Kram

48 Misstjejen:

skriven

Hej

En smart tanke jag kan att ignorera allt C kvinnas uppmärksamhet så länge tills vi ses. För visar hur starkt jag är?

Ha det bra

Svar: Gör det som känns bäst för dig.. känn in vad du vill och kan och behöver och rätta dig efter det Lita till din egen känsla, kram :)
Esmaralda

49 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja avslappning är en utmaning för mig o det behövs väl för att få meditation att funka. Men jag lovar, ska försöka få mera balans o meditation i mitt liv. Även om det är svårt. Månne det är mina utmaningar i detta liv? Kunde definitivt vara det...
Kram Skorpan

Svar: Ja, jag tror det är en viktig utmaning... kram :)
Esmaralda

50 Skorpan:

skriven

Tack Es :)!!
Kram igen...
Skorpan

51 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du en graviditet och ett till barn för mig? Eller kan det vara så att det inte blir så och en bonusbarn?
Kram

52 Mim:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag är också otroligt nöjd över Nettans spådom, det var väldigt roligt och spännande och hon är duktig.

Ibland dröjer det lite innan han svarar… vad beror det på? Tänker han på mig på mig under tiden? … vill han inte att det går för snabbt? …. Eller vad är anledningen? Kram

Svar: Han är helt enkelt inte särskilt "på" till sin personlighet... men hans intresse kanske inte är helt på topp heller, kram :)
Esmaralda

53 Mercan:

skriven

Ja söta Esmaralda 🤭du hade sett shans30% att jag hittar byxan jag vill ha och det blev så tills slut 🤭den blev min tiger byxa så snygg randig elegan 🤭tack Esmaralda söta den blev min tack vare dig🤭💕🤗ha det så roligt med bloggfamiljen som ni har på besök🙈💕🤗🤭

Svar: Vad roligt att du hittade den till slut :) Kram :)
Esmaralda

54 <3:

skriven

Är det ofint att påminna om sparesan att han lovade boka det när jag var sjuk ? Kram

55 Mimi:

skriven

Hej!

Jag är livrädd för allvarlig sjukdom och elände. Något farligt, obehagligt ska hända. Ser du någon varning eller kan jag andas ut??

KRAM

Svar: Jag ser inga tecken alls på varningar runt dig, kram :)
Esmaralda

56 Rädd:

skriven

Hej!

Kommer jag få skit på jobbet? Känns som jag jobbar och jobbar men det kanske är i onödan? Uppskattar någon mitt jobb? Jag känner mig stressad men kanske inte alls behöver vara det? Och imorn har jag möte med chefen, känns jobbigt allting. Ge mig hopp.

Kram och kärlek.

Svar: Kanske man inte ser fullt ut vad du gör men jag tror att man gillar dig, kram :)
Esmaralda

57 Evelina:

skriven

Hej, kommer vi hitta ny bil snart? Kram

Svar: Det gör ni, kram :)
Esmaralda

58 .:

skriven

Hej Es!

Hen sa att hen inte menade något illa och det vet jag att hen inte gjorde. Jag tror att det bara slank ut och skulle låta bättre än det lät och råkade bli fel. Men det gjorde ändå lite ont och snurrade till det lite i mitt huvud.
Kan jag fråga hen frågan jag tänker på? Eller bara försöka släppa det? Även om det gnager lite.

Svar: Hen menade inget illa och det blev helt enkelt fel, så som det kan bli ibland.Jag tror att du behöver ställa din fråga, kram :)
Esmaralda

59 F:

skriven

Finns det något budskap till mig

60 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Mina känslor och tankar hoppar bungy jump idag, det är jättejobbigt, skulle du kunna tänka dig att skicka en liten dust healing till mig?

Kram 🐈‍⬛

Svar: Absolut, healing kommer vid 22 tiden ikväll, kram :)
Esmaralda

61 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du den är herr byxa,blir det återköp😤

62 Rädd:

skriven

Kan jag göra något för att folk ska se vad jag gör?

Kram och kärlek

Svar: Jag tror att man ser det mesta, men du ska inte vara alltför blygsam, kram :)
Esmaralda

63 Mercan:

skriven

Jag vill skriva till dig Esmaralda att jag behåller tiger byxan för vi kollade med kvinnan och den är dambyxa bara ny disain med knappen som jag tänkte på den är dambyxa 36 storlek som passar mig så snygg 🤗💕🤭den blev min tack vare dig Esmaralda tack🤗💕🙂🤭

64 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Nu börjar det närma sig. Jag börjar på allvar bli redigt skitnödig. Nervös de luxe.
Köpte tågbiljetterna igår.

Behöver sätta mig ned och klura på frågor till seansen. Och önskning till talismanen (har förövrigt en kanin som heter Tali hihi)

Om ni ser någon som irrar utanför på lördag så är det jag.

Läste något om någon dörr. Höger dörr? Eller var det vänster?


Kjam

Svar: Det kommer gå jättefint, ingen anledning att vara nervös alls :)Nr 51 har två dörrar och det är vår till höger.. vi har satt dit en gul postitlapp med våra namn så du kan inte komma fel. Du är så varmt välkommen, kram :)
Esmaralda

65 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.

Är det en bra idé att berätta för honom hur jag känner för honom? Kan det förändra någonting? Kram

Svar: Ja, det finns en chans, kram :)
Esmaralda

66 Svante:

skriven

Hej Es. Du har bett mig fråga här på din blogg och nu har jag en akut fråga skriver med en kvinna som heter Sofie hon finns i Ukraina i Kiev och vill komma till mig, vi har skrivit till varandra ett tag, hennes landsnummer på hennes mobilnummer går till Ukraina, nu vill hon ha pengar av mig så hon kan köpa ett internationellt biometriskt pass för hon har inget så hon kan ta sig in i Polen och till mig sedan här i Sverige, mina varningsklockor ringer är denna kvinnan en sol och vårare och försöker blåsa mig på pengar? måste veta vilket innan jag skickar några pengar, är hon en sol och vårare raderar jag och blockar direkt, kan du ge mig något svar på detta vore jag väldigt tacksam och så vet jag sen, är hon äkta på rikigt och kommer hon till mig då och stannar hos mig hon vill då gifta sig med mig, det är en stor sak i så fall för oss. Tack för du finns! Kram:).

Svar: Jag känner starkt att det här är en red flag... jag hade INTE skickat några pengar, lycka till, kram :)
Esmaralda

67 Angelicka:

skriven

Hej. Jag har haft en ihållande hosta i ett par år . Hur ser min hälsa ut i framtiden ?
Mvh angelicka

Svar: Har du hostat så länge så tycker jag absolut att du ska söka läkare, kram :)
Esmaralda

68 Svante:

skriven

Hej Es. Tack för snabbt svar det är det samma som min inre känsla varnat mig röd varningsflagg för denne kvinna inte äkta en sol och vårare jag har raderat och spärrat kontakten, det blir som du spått mig om den rätte kommer och jag vet det och vi kommer gifta oss och flytta ihop i en ny lägenhet för oss båda, det kommer när det är dags för oss båda träffas irl har du skrivit till mig en gång minns jag. Tack för du finns! Kram:)

Svar: Du har fattat helt rätt beslut och det är jag så glad över, kram :)
Esmaralda

69 A.D:

skriven

Hej kära du. Det var ett tag sen jag frågade dig något.
Men varje GÅNG jag har fått ett svar har det varit unikt 🙂 du har haft rätt i det.
Min fråga idag till dig. Jag har ett jätte stort intresse av att börja plugga till hösten. Kommer jag bli antagen tror du.

Kram på dig och tack i förhand

Svar: 80 % att du blir antagen, kram & lycka till :)
Esmaralda

70 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Mina känslor och tankar hoppar bungy jump idag, det är jättejobbigt, skulle du kunna tänka dig att skicka en liten dust healing till mig?

Kram 🐈‍⬛


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: