Vår storhealing.....

 
WOW vilken healing igår kväll !
Tack alla ni som deltog💖
 
En del av er sände  en och annan snabb tanke  och det är helt i sin ordning och gör också skillnad på allra bästa sätt. Andra gick all in, en lång stund.
 
Jag tittade in till flera av er och såg tända ljus på en del platser... mys i soffan med goa plädar... och så såg jag dig som strulade till det och råkade välta en tekopp över dig just som du skulle ta tag i healingen.  Ajajaj.....
 
 
 
Vilken tur att vattnet i muggen var mer ljummet än hett !
 
Jag såg hundar intill sina ägare, och jag såg  en svart katt som blev så tagen av healingen att han slappnade av 100% och hängde från ryggstödet i soffan som en trasdocka.
 
Jag är säker på att vår healing  kommer att påverka på bästa sätt
 
Kram & kärlek 💖
 
 
1 Skorpan:

skriven

Ja jag var med o hade som vanligt svårt att få till det. Kände värk i mitt vänstra knä ett tag o tänkte på dig Es ett tag där också. Som tur finns här människor som kan detta med healing annars vore det mycket uselt om det hängde på mig ;). Har Madame kommenterat healingen på nåt sätt? Men jo, blev alldeles sömnig där på slutet, totalt avkopplad, märkligt.

Ny vecka o verkligen nya tag behöver tas. Distansdag då det är tågstrejk idag. Usel kort natt har jag bakom mig, mindre kul. Ny president har vi fått o får se hur det går för honom på den posten.

Ett liknande jobb som jag har inom samma typ av arbetsgivare finns att söka, nån möjlighet där Es? O något gällande denna "vänvecka" som du ser för mig Es? Bara glädje o positivitet förstås ;D.

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Tack för att du var med !Madame hade starka upplevelser, vi pratades vid direkt efter healingen.
Hoppas det ska bli bra med nye presidenten
Sök de jobb du vill söka, som känns rätt.. och rätt som det är kommer det att falla på plats, kram :)
Esmaralda

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag försöka ju meditation igår på min säng för jag ska sova efteråt men är riktigt trött. Men jag såg hela tiden att jag sända många hjärta i bilder till här hela världen. Sen såg jag en massa människor. Jag försöka sända min kärlek och glädje till många så jag kan.



Jag vet inte hur är det efteråt av min resultat...

Men jag såg också en del som skriker och grät.

Sen försöka jag tar mig till trump och gör honom förvirrar att få honom tro så han ska förlora.

Jag flyger över hela världen...

Känns som jag ser över universum och allt såna. Nästan som om jag blir en ängel igen på något sätta. Jag drar till en annan världen i min drömmar efter jag somna då jag såg hur jag lever där som känd.

Kan du ser hur är min resultat efteråt det?

Ha det bra

Svar: Tack för att du deltog igår och du gjorde skillnad. Verkligen !Kram :)
Esmaralda

3 Snödroppen:

skriven

Godmorgon💕
Jag var med i tanken men inte aktivt, hoppas nu det gör skillnad mot allt elände som är i världen och den blev en fin stund som avslut på helgen. Jag har haft en underbar helg i gott sällskap med mat, träning fina samtal…ja vi har haft det så mysigt min hjärtevän och jag! Nu är det nya tag med en vecka som kommer bli rörig med semlor och hjärtan o en massa krånglig mat på jobbet, ge mej styrka🥺
Busväder ute med regn o snö, fy vale!!
Jag undrar dock lite om min kompis kommer få kontakt igen med han som finns i hennes hjärta? han satte avtryck hos henne, eller kommer det in nån ny snart? Hon är en så fin o varm tjej så den som får henne blir lycklig kan jag lova..
Ha en fin dag🥰

Svar: Tack för att du var med.En ny vecka och du kommer fixa det som ska fixas. Du är i en period med god energi så ta vara på detta
Ser ut som om det kommer någon annan för din kompis, kram :)
Esmaralda

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag måste säger om min relation till C kvinna känns som om i en film/en serie som jag måste var tysta och var ointresserad. Jag önskar ju jag kunde var mer än så.

Jag tror att jag blir bättre på var tysta och ointresserad. Ge ingenting uppmärksamhet.

Det är bättre så än ingenting. Jag önskar mig väl någon vill prata med mig aå ofta om allt... ingen som vill det.

Det påminnas lite om film/serie i våra relation som vi har just nu.

Men jag är ändå duktigt på att ignorera henne och låsa allt inom mig själv.

Ja det blir jag bättre på var såna.

Ha det bra

Svar: Försök öppna upp ta initiativ till kontakt med personer som du upplever på ett positivt sätt... ny vänskap ser ut att kunna komma... kram :)
Esmaralda

5 Melino:

skriven

Kära Es,
Älskar dina storhealingar!

Jag har blivit kallad på två intervjuer. Ser du om det blir ett nytt jobb?
Är mer intresserad av det andra jobbet. Hur ser chanserna ut?

Kram!

Svar: Chans speciellt på ena jobbet, strax över 50 %, kram :)
Esmaralda

6 Jossan :

skriven

Godmorgon
Så segt att vakna idag. Har drömt någon konstig dröm men den var så ologisk.
Nedräkningen till lovet har verkligen börjat. Är så trött så jag vill gråta.
Igår bestämdes vår resa till Spanien. Hoppa det kommer bli bra. Det är lite riskabelt att åka med någon som man inte känner hur bra som helst. Men jag tror vi klarar det ändå!
Hur tror du redan blir?

Kram

7 Anette:

skriven

Jag var med igår, inte så länge, det blev mitt i läggning mm. Jag kände direkt en enorm värme och kärlek och tänkte faktiskt att det kändes som du hälsade på mig också. Jag satt i soffan vid ett runt bord. Lite rörigt hemma 😂. Kram ❤️

Svar: Ja, det var roligt att besöka dig och tack för att du deltog :) kram :)
Esmaralda

8 Healingen:

skriven

Godmorgon,
Jag hoppas verkligen vår healing gjorde skillnad på något sätt. Själv var jag bara med ca 15 min men gjorde vad jag kunde. I mina bilder (som det är så jag sänder) blev vår planet med grönska, klarblå himmel, fjärilar, insekter pollenerade massivt med blommor i alla färger. Bla Kriget i Ukraina avsutades och alla kramade varandra, även från motsatt sida. Krig existerade inte. Jag såg bara ljus, kärlek, glädje.
Mr T , P och K.j-u finns ej längre med på vår planet utan de tog hissen till Alltet och fick gå i skola där maktmissbruk ersattes med kärlek.

Många gånger frågar jag mig själv, vad har hänt med människan, vad är drivet med denna makt och hiarki, pengar så klart..
Så sorgligt och hemskt, men det går att göra skillnad.
Önskar alla en fin dag! :)

Svar: Du deltog och du gjorde skillnad, tack ska du ha.Kram :)
Esmaralda

9 <3:

skriven

Hade min lilla hundvalp bredvid mig i sängen under healingen.
P J kompis är det en seriös och bra kille ? När vi sågs var det ju såklart party och all in. Hade vi kunnat passa ihop om det inye varut för J ?. J såg att han blev intresserad av mig.
Kram

Svar: Jag tror att den lilla fyrbente också deltog !Ja, han blev intresserad av dig men kanske inte riktigt din typ, kram :)
Esmaralda

10 Rebecca:

skriven

Så fint! :)

Kommer något roligt hända mig snart? :) Något positivt som lyfter mig?

11 K. :

skriven

Jag ”var med” i en podd och tänkte lägga fram förslag om att delta på riktigt. Skulle personerna nappa eller ska jag bara tacka och gå vidare?

Jag hade två ljus tända och min ena katt (inte svart) låg precis bakom ryggen

Kram

Svar: Klart att du ska ge dem förslaget, oavsett så är det viktigt att du gör det du vill göra.... din katt var med och sände, så fina energier, kram :)
Esmaralda

12 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag tänker på något som jag glömma att fråga är lördags när jag ska promenera till sushi och köpa där för ta med hem. Då sågs jag en kvinna som jag trodde är E kvinna som är min samtalskontakt men det är inte hon utan någon annan. Jag vet inte varför jag tror att det är hon. Har hon tänker på mig eller något annat. Under den tid då tänker jag på c kvinna.

Jag vet inte om E kvinna som vill jag ska tänker på nuet och positiv vägen? Som har kul ändå? Eller något annat?

Ha det bra

Svar: De som bryr sig om dig och vill dig väl, de vill att du ska tänka på det positiva och tänka på nuet, kram :)
Esmaralda

13 Ghostwriter :

skriven

För ett par veckor sen skrev du att kärlek kommer, kanske i en annan form än den brukar. Känns det som det är på G? Handlar det om allmän kärlek eller partner?



Kram! Var det någon på healingen som kände/såg stora molnet av ljus jag gav gruppen?

Svar: Tack för ljuset du sände :) Kram :)
Esmaralda

14 Vb :

skriven

Hej Es!

Ser du att samtalet med hans mamma kan förändra hans synsätt i agerande? Blir det bättre för oss??

Svar: Tyvärr tror jag inte att samtalet kommer göra någon större skillnad, kram :)
Esmaralda

15 Nn:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du mig flytta ihop med någon det här året? Ser du flytt till samboskap?
Kram

16 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du en graviditet för mig det här året? Eller nästa år?

Kram

Svar: Det kommer men ser inte när, kram :)
Esmaralda

17 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Tror du att Alexander Stubb blir en bra president för Finland?

Ser du konkreta hot från Ryssland?

Kram

Svar: Stubb kan bli en bra president och han vill ju rättJag ser inga konkreta Rysslandshot i nuet, kram :)
Esmaralda

18 Sara:

skriven

Hej Es,

Jag har ett guldarmband som jag tror jag slängt av misstag. Kan du se nåt kring det så jag vet om jag ska sluta leta eller ej :)

Svar: Får en känsla av att armbandet kan finnas i din närhet... i så fall kommer du så småningom att hitta det som av en händelse, kram :)
Esmaralda

19 Mercan :

skriven

Jag skickade min bön Esmaralda för alla söta djur och människorna med gott hjärta 🙏💗😌Esmaralda kan jag göra återköp i lugn och ro till filippa k blusen i dag, jag ska sätta in etiketen till den som jag lyckades ta från tiger blusen utan att skada 🤔eller ska jag inte göra det 🤔

Svar: Tack för att du skickade bönKänns inte bra om du trixar med etiketter så detta bör du nog låta bli, kram :)
Esmaralda

20 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron rara Ez

Jag var en av dem som tände ljus och sände en varm tanke. Följer man något på TV så är den tiden svår...

Jag undrar om du kan se vem som är hos mig? Både igår o just nu!! Igår såg jag en mörk skugga svischa förbi mig ett par ggr då jag låg o vilade, jag frågade men fick inget svar tyvärr. Samtidigt blev det så kalllt o jag frös rejält! Har inte hört när mannen åkt till jobb tidigt imorse o vaknar av att Nån snarkar bredvid mig och denna kyla.

Kan du se vem det är o det är ett budskap av nåt slag eller rentav en varning?

Tacksam för ett svar även om du inte får till dig nåt...

Kram:) ☆♥︎☆

Svar: Tack för att du deltogVerkar som om du hade besök av en äldre man... ett gott och snällt besök och någon varning eller annat negativt kan jag inte känna in, kram :)
Esmaralda

21 Mercan :

skriven

Esmaralda en kvinna i turkisk tellwe i går spådde tarot och sa att det är negivt att i närmaste tiden något gammal ska dycka upp från mitt förflütna och jag ska få lärodom av det 🤔kan hon ha scanning Esmaralda, kommer min hemlighet som jag gjorde för många år sedan och min family får veta om det 😕du såg att min family kommer få veta om det inte alls och tack vare dig jag har glädje i livet 🤗 vill fråga dig nu igen 😕

Svar: Säger du ingenting själv så kommer du att behålla din hemlighet, kram :)
Esmaralda

22 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Hoppas jag kunde bidra med ngt .Mira var med på ett hörn .Hon gav mig en slick på handen och det kändes som hon ville hjälpa mig och förstärka healingen.

Drömde att grannen eldade gammalt gräs och elden spred sig .Är det en varning för ngt eller bara nonsens

Ha en fin start på nya veckan !

Kram Anki med flock

Svar: Visst bidrog och det gjorde Mira också !Jag ser inte drömmen som en varning utan verkar vara mer en undermedveten tanke hos dig om någonting som kan förvärras.
Ha du också en fin start på veckan, kram på dig och flocken :)
Esmaralda

23 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Åh jag som glömde av healingen. Attans oxå!

Du ser möjligtvis inte när jag blir moster? Kram ❤️

Svar: Verkar vara flera som glömde, och det är ju sånt som händer :) Moster blir du men ser inte när, kram :)
Esmaralda

24 CA :

skriven

Hej
Ber om ursäkt att jag glömde bort 🙁.
Kram

Svar: Det kan minsann hända den bästa :) kram :)
Esmaralda

25 Natten:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag sände en tanke och kanske lite mer därtill… jag hade det i tankarna.

Es, Ser det ut som att vi kommer att börja träffa varandra?
Kram

Svar: Tack för att deltogCHansen finns att ni ska träffas, kram :)
Esmaralda

26 Marie:

skriven

Gomorron!
Har svårt att få arbete och har nu sökt en utbildning. Kommer jag in på utbildningen tror du?

Kram & tack på förhand ❤
Marie

Svar: 60 % chans att du kommer in på utbildningen, kram :)
Esmaralda

27 Annanas :

skriven

Hände saker på jobb samt att jag blev misshandlad hela dagen (dock komplex situation). Hörde av genvägar att folk blivit upprörda och jag undrar om jobbet kommer stötta mig? Så jag inte råkar ut för straff eller något nu. Blev väldigt orolig. Jag gick på alla knän för att få hjälp. Ingen hade tid.


Kram

Svar: Det finns nog de som har dåligt samvete, det är vad jag ser, kram :)
Esmaralda

28 Hemliga H:

skriven

Hej Es!
Vad ser du mellan mig och A tror du att det kan bli något seriöst mellan mig och honom ? Kram ❤️

29 Lotta S:

skriven

Fantastiskt jobbat, hörni!
Min födelsedag idag, saknar speciellt mamma den här dagen.
Vad ser du om inbjudan till arbetsgruppen, skulle det bli givande eller endast ytterligare stressmoment ovanpå vanliga jobbet?

Svar: Kanske lite stressigt just nu... kan tänkas man vinner på om du skjuter fram en aning.. kram :)
Esmaralda

30 Solstjärnan:

skriven

Låter bra att flera deltog i en viktig healing som denna😊
Jag gjorde så gott jag kunde fastän det inte är lätt,detta att sända healing,vet ju inte om jag gör rätt så det fungerar.


Så intressant,detta att du besöker oss under healingen😊

Ny vecka och drömmen om att tänk om det just denna vecka skulle dyka upp ett passande jobb för mig att söka och sedan få vore toppen 😊.
Hoppas får man alltid 😊Sökandet går vidare.

Es, är mitt kommande jobb något jag inte gjort förut,är det något nytt?
För antar att det inte är att jobba med barn som jag gjort i väl många år.

Ha en bra dag😊
Kram Solstjärnan ☀️



Svar: Du gör rätt och tack för att du deltogJobb som är rätt för dig kommer, även om jag inte ser exakt när
I jobbet blir det nytt men samtidigt har du nytta av dina gamla erfarenheter, kram :)
Esmaralda

31 Mamman:

skriven

Jag kunde ha bränt mig illa men som väl var gick det bra. Var en underbar och stark healing. Tack så mycket för att jag fick vara med på detta. Kram

Svar: Det var en himla tur att du inte skållade dig !Kram :)
Esmaralda

32 Mia:

skriven

Det var en fantastisk healing igår kväll och det kändes som om det nådde fram. Kramar.

Svar: Det nådde fram, kram :)
Esmaralda

33 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Talade med exet länge imorse och det kändes så hett, hett, hett, sådan värme, sådan kärlek. Kände han det också?

Kram

Svar: Ja, det gjorde han även om han försöker förtränga, kram :)
Esmaralda

34 Solisinne:

skriven

Det var speciellt under healingen och jag sände så starkt jag kunde, kram

Svar: Tack ska du ha och det gjorde sannerligen nytta, kram :)
Esmaralda

35 Mercan :

skriven

Tack Esmaralda 💞 👍

36 Hemliga H:

skriven

Hej Es!
Vad ser du mellan mig och A tror du att det kan bli något seriöst mellan mig och honom ? Kram ❤️

37 Hemliga H:

skriven

Hej Es! Ser du någon kärlek för mig detta året? Kram

38 Annanas :

skriven

Tack för ditt svar 🙏 Menar du att dem på jobbet hade dåligt samvete över för min del eller så? Hoppas jag inte får sparken..



Kram

39 Hemliga H:

skriven

Hej Es! Ser du någon kärlek för mig detta året? Kram

40 Mimi:

skriven

Hej!

Bor jag kvar flera år i min kommande lägenhet som jag flyttar till i april eller flyttar jag igen?

Kram

41 Hönan:

skriven

Hej,

Var med och försökte fokusera och sända innan jag råkade somna… Krävs nog lite mer övning för mig. Men tänker många bäckar små och är övertygad om att det finns en hel del här inne som besitter starka krafter, så att det hade en positiv påverkan är det nog ingen tvekan om.

Funderar kring kommunikation. Behöver inte vara fullt ut men nån typ av dialog kring detta känns det som är på sin plats, kan ju inte bara vara jag som funderar? Ser du om det finns någon tanke eller öppenhet för det? Eller om det i alla fall rör sig ditåt?

Kram

Svar: Tack för att u deltog, det gör skillnad !En dialog nu känns viktig, kram :)
Esmaralda

42 Helena Ir:

skriven

Var med så gott det gick..såg nog mest himlen med ljus. Sände tankar..vaknade kl 21..Just den här sortens healing är som svårast..

På gymmet har vi kommit överens om att det är vårt andningshål..där försöket vi att glömma det som händer för en stund..

Tack för ditt deltagande säger jag då till dig! 😀

Kram

Svar: Tack för att du deltog !Viktigt med ett andningshål och jag får en sådan positiv känsla kring ditt gym !
Kram :)
Esmaralda

43 Mercan :

skriven

Tack Esmaralda 💞 😌du har ett stort hjärta som hjälper alla 🤗 💖 😌 och underbar bloggfamilj 😍💞😌

44 Annanas :

skriven

Tack för ditt svar 🙏 Menar du att dem på jobbet hade dåligt samvete över för min del eller så? Hoppas jag inte får sparken..



Kram

45 Annanas :

skriven

Sorry!! Det blev dubbletter.

Kram

46 Amanda:

skriven

Hej! Jag undrar om jag ska flytta till ett behandlings hem som jag har varit på förut. Kommer jag att må bättre där. Och ska jag fortsätta äta medecin? Och förresten kan jag göra någonting själv för att bli bra igen? Tack på förhand. Ha det så bra.

Svar: Prata med den samtalskontakt som du har förtroende för... så småningom kommer du att må bra och livet kommer kännas så mycket lättare, kram :)
Esmaralda

47 Mimi:

skriven

Hej!

Bor jag kvar flera år i min nya lägenhet som jag flyttar till i april?

Kram

48 F:

skriven

Undrar om du ser positiva förändringar komma in i mitt liv kram 🤗

49 Mimi:

skriven

Hej!

Orolig för framtiden. Ser du om jag kommer att arbeta några år till??

Kram

50 Helena Ir:

skriven

Tack! Och det har du så rätt i..

Kram :)

51 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Hur ser chansen ut att jag flyttar ihop med någon det här året eller nästa?
Kram

52 Hedwig:

skriven

Jag glömde helt bort vår storhealing, jag är så ledsen..Jag har även blivit sjuk (jätteförkyld och bronkit). Hoppas att vi ska göra storhealing igen om några veckor/månader..Sedan så visualiserar jag fred varje dag. Nyttar det inte så skadar det inte..Ha en fin måndag allihopa!

Svar: INgen fara alls och nu ska du ta hand om dig väl och krya på dig !Jättebra att du regelbundet visualiserar fred
Kram :)
Esmaralda

53 <3:

skriven

Hur stor är chansen att J öppnar upp ? Bad honom att göra det. Han sa att han hållit tillbaka sina känslor för mig och sa jag blir ju kär i dig på en gång jag ser dig.Inser han att det blir svårt att bara vara vänner. Tror vi båda fick tillbaka lite feeling igen. Det var det bästa Es att inte vara stram. Mycket vi fått sagt och förstår varandra bättre nu.
Kram

54 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Tack kära Ez för svar idag☆☆ Blev så glad jag tror det var min goe lille Far o när jag sa högt tack Far, så rös jag o det känns som att han är kvar för här är såå kallt! Jag bad faktiskt honom igår att hjälpa mig med tankar jag har svårt att släppa... Jag mår heller inte så bra längre o på nåt vis känns det som om det blir så framöver med...kram o kärlek
☆♥︎☆

Till dig kära ANANAS♥︎

Blev så ledsen o illa berörd av att läsa vad som hänt på din arbetsplats! Vad är det för individer du arbetar tillsammans med som inte kommer till undsättning har de inget hjärta?

Känns som om du jobbar på skola eller på nån sorts boende. Är din chef lika feg som inte vågar säga ifrån det är ju rena rama vuxenmobbningen!!! Nä varför skulle du få ett straff har nån misshandlat dig på din arbetsplats så är det dem ska få straff enligt min mening. Stå på dig kära du jag skickar massor med kraft mod o styrka till dig fina du Kärlekskramisar ♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎
Hoppas du hittar en trevligare arbetsplats ta hand om dig!

Till alla fega människor hur skulle det vara om ni istället blir Medmänniskor med ❤️
Så mycket bättre Världen skulle se ut!

Ljus&kärlek ☆♥︎☆



Svar: Ja, du känner in starkt själv så nog är det far som du har på besök, kram :)
Esmaralda

55 Jeanette:

skriven

Verkligen stark healing och jag hoppas det kommer att bli en förändring till det fina.

Fått till mig om ett till jobb LSS, vet inte om vad som blir bäst. Det som ligger ca 2 mil från mig eller LSS.

Kram kram

56 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Hur stor är chansen att han och jag kommer att få ett gemensamt barn? Hur stor ser chansen ut att vara framöver?
Kram

57 Mimi:

skriven

Hej!

Så orolig för att jag inte ska få ett jobb och inte ha råd att leva. Hur blir det med jobb framöver??

Kram

58 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Ja ännu har jag inte sett att Putte skulle ha börjat må dåligt o velat avgå men set kommer väl ;).
Ja jobbet ska komma, så har du sagt... O det litar jag på.
Kram Skorpan

59 G.H:

skriven

Var på jobbet och glömde helt bort healingen fast jag hade planerat att vara med 🙈 tack för att du gör detta!!! Det behövs.


Jag har funderat på dagisbyte innan min son byter ”klassrum”. Han trivs, men omsättningen av personal är helt galen. Ny personal i stort sett varje vecka.
Kanske förändras när han byter klassrum?

Får du nån känsla? Byta eller stanna?
Kram:)


Svar: Så lätt att glömma, ingen fara alls :)Känns som att det vid ett byte kan bli fortsattpersonalombyte men kanske inte lika tätt, kram :)
Esmaralda

60 C:

skriven

Hann bara en liten stund.
Önskar slut på krigen. Ingen Trump som president. Och ordning i samhället.
Själv fick jag motsatt effekt. Sov dåligt. Seg och på dåligt humör. Trist start på den nya veckan😔
Slog hjärtat lite extra? Pirr? Eller annan känsla inombords?

61 Anita :

skriven

Hej Esmeralda, jag är ganska ny med detta andliga. Hur gör man egentligen när det är storhealing? Igår kväll jobbade jag ideellt så det kanske på något sätt bidrog till något gott.
Kram

Svar: Vill man delta i en healing med ett specifikt mål så tänker man och fokuserar på detta mål och att uppnå det.. och man kan göra helt på sitt eget sätt. Att jobba ideellt är jättebra ! Kram :)
Esmaralda

62 Hmm:

skriven

Varit en del drama sen i början på året på jobbet , ser du om människorna som var delaktiga idetta , kommer komma tillbaka igen? Inse att dom gjort fel ?

63 Emelie:

skriven

Betyder jag någonting? 🤩
En stark healing verkar det som 💗

64 sofia:

skriven

Hej Es!

Jag försökte vara med på healingen men fick ingen ro i kroppen. Jag är så glad att den ändå blev lyckad och stark. 🙏

Jag behöver förändringar i mitt liv och jag funderar på att en förändring skulle kunna innebära ett nytt jobb bland annat. Jag funderar därför på att ta ett år tjänstledigt och under tiden göra/jobba med annat.

Skulle min chef bevilja mig tjänstledigheten och skulle jag isf hitta ett annat jobb? 🙏😘

Kram
S

Tack kära Ez. 🥰

Svar: Gör det här i rätt ordning och ha ett jobb på lut innan du tar tjänstledigt, kram :)
Esmaralda

65 AnnaK:

skriven

Kommer min ekonomi alltid vara dålig? Så tröttsamt alltid tänka på pengar. Skulle behöva jobba extra men osäker på om jag orkar. Hade jag kunnat ta extrapass inom mitt eget jobb hade det varit en sak men göra något helt annat utöver mitt vanliga jobb blir mer tröttsamt för psyket tror jag. Eller så orkar jag mer än jag tror?

Kram 🤗

Svar: planera din ekonomi lite bättre, det kommer påverka positivt, kram :)
Esmaralda

66 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Det var säkert en kraftig healing med så många duktiga manniskor med i den. När ser vi att den gjort skillnad? Kan jag se att den gjorde skillnad?

En fråga, på våren har jag ett jobbuppdrag som jag till stor del ansvarar för vilket gör mig nervös då jag inte får misslyckas. Hur stor är chansen att jag själv är med där, och att allt lyckats? Eller ser du mig göra något annat då?
Tack och kram!

Svar: Man får ju inga konkreta bevis för hur healing fungerar.. och man vet inte hur det blivit utan healing heller...Chansen är god att det lyckas, du har vad som behövs, kram :)
Esmaralda

67 .:

skriven

Hej Es!

Jag är så orolig inför allt nu. Jag kan inte få kontroll på något jag inte kan ha kontroll över. Jag som måste ha kontroll. Jag hatar denna ovisshet. Hur allt kommer att bli av. För jag vet verkligen inte. Jag mår så dåligt över detta och vill egentligen bara dra täcket över huvudet. Varför ska hjälp bli till en stor jävla ångest. Det borde inte få vara eller bli så. Blir allt bra Es, kommer detta verkligen gå vägen?

Svar: Ibland måste kontrollen släppas, och det här kommer bli bra till sist, kram :)
Esmaralda

68 Anonym :

skriven

Fy vad du gnäller på folk hela tiden. Att ägna en tanke är väl fint. Jag tror inte healing hjälper. De som står för krig och elände måste ta sitt ansvar.

Du är lite av en översittare! Så stor är du inte!


Kommer inte läsa mer din blogg. Du tjänar på folk du med.

Du vänder kappan efter vinden
Är motsägelsefull. Du sa för ett tag sen att det inte blir krig nu kan det bli krig.

Det är bara att ta en nypa salt med det du skriver.

Obehagligt beteende från din sida.

Svar: Vad tråkigt att du tycker att jag gnäller på folk och är en översittare.Ja, jag tar betalt för personliga seanser, precis som du tar betalt för det arbete du utför.
Tack för den tid du varit med oss på bloggen :) Kram
Esmaralda

69 F:

skriven

Undrar om du ser positiva förändringar komma in i mitt liv kram

Svar: Japp, det gör jag, kram
Esmaralda

70 Mimi:

skriven

Hej!

Kommer jag att trivas och bo kvar länge i min kommande lägenhet eller kommer jag att flytta igen?

Kram

Svar: Så småningom ka det bli en flytt men inte i närtid, kram :)
Esmaralda

71 B:

skriven

Var jag snygg och tilltalande?🙂
Kramen

72 Mimi:

skriven

Hej!

Blir det bra förändringar i mitt liv innan årets slut?

Kram

Svar: Blir både positivt och negativt under året men det positiva ser ut att ta över, kram :)
Esmaralda

73 Till Anonym:

skriven

Man får tycka vad man vill men vill säga att Ezmaralda hjälpt mig oerhört mycket genom åren och utan henne skulle jag inte vara där jag är idag. Gick på psykologsamtal tidigare som jag lika gärna kunde vara utan och fick ingen hjälp förrän av Ezmaralda och det var betydligt billigare än psykolog. Tycker det du skriver är småaktigt och skönt är det att du inte kommer vara här på bloggen mer och ge dålig energi/ Mamman

74 Helena Ir:

skriven

Anonym feg är du som måste vara Anonym!.Hoppas ditt liv blir bättre än det är! För behöver man bete sig som du gör så finns det ett svar: du måste må jävligt dåligt! Finns människor av alla sorter..stackars dig!
Vem har skadat dig så?

75 Na:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser chansen ut att finnas att det kommer bli ett gemensamt barn mellan honom och mig?
Kram

76 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.

Känns lite sådär just nu..

Undrar om du ser någon förändring påväg? Kommer någonting inom relation och kärlek att hända under året? Och hur troligt är det att jag flyttar ihop med en man?
Kram

Svar: Något inom kärlekens område kan dyka upp rätt snart.. ser dock inte om det är tillfälligt eller om det är den rätta kärleken som kommer först,,, kram :)
Esmaralda

77 .:

skriven

Till anonym:

Man väljer själv vilka bloggar man läser. Man väljer själv om man tror på healing och om man vill vara med. Man väljer själv om man tror på spådom och om man vill skriva gratis frågor här på bloggen. Man väljer själv om man vill betala för en personlig seans. Gillar du inte Es eller sättet hon skriver på. Gör som du själv skriver lämna bloggen! Och förresten... Ja, Es har skrivit att det inte blir krig. Och du skriver att det kan bli krig. Ja det kan bli, fast det är inte samma som att det blir. Och blir det krig då hade Es fel. Fast hon har heller aldrig påstått att hon har rätt till 100%. Och hon är faktiskt bara människa precis som vi alla är.
Gaah, jag blir så upprörd!
Tack för en bra blogg Es! :)

Svar: Kram :)
Esmaralda

78 Amanda:

skriven

Hej! Jag undrar om jag ska flytta till ett behandlings hem som jag har varit på förut. Kommer jag att må bättre där. Och ska jag fortsätta äta medecin? Och förresten kan jag göra någonting själv för att bli bra igen? Tack på förhand. Ha det så bra.

79 Ally:

skriven

Jag tappade fattningen lite när jag läste nr 68 kommentar , förstår inte vad du menar om Es och håller inte alls med dig..

Måndag o ny vecka.. gud vad jag tjatar på m mina fötter och hälsenor, dom är så skit och jag har ont bara att gå med dem, plågsamt för en som bara vill springa i skog o mark. Du säger ju det kommer bli bra men tar tid, tid jag inte har då jag har ett inbokat lopp om 3v, kommer jag kunna springa det 🙄?
Stor kram till dig, du e bäst! 🌷

Svar: Fy tusan så besvärligt.. tveksamt om du kan greja loppet om tre veckor.Jag sänder healing och håller alla tummar, kram :)
Esmaralda

80 Till anonym Na:

skriven

Om jag vore Esmaralda skulle jag bli lite ledsen av ditt inlägg. Att du ska lägga skuld och gå på Esmaralda säger faktiskt mer om dig själv.
Jag vet inte vad det är som gjort dig arg. Men ditt inlägg ser inte särskilt stort ut…

81 F:

skriven

Vill bara säga att du sprider glädje och hjälper många människor esmeralda och det är jag tacksam för ❤️

Svar: Tack snälla, kram :)
Esmaralda

82 Kvinnan :

skriven

Har beslutsångest om vi ska boka en resa eller inte , sen är jag ju flygrädd oxå . Ser du oss komma iväg veckan ?

Svar: God chans att ni kommer iväg och du ska inte oroa dig för flygresan, den kommer gå bra, kram :)
Esmaralda

83 Bjork:

skriven

Hej nu har jag börjat få budskap om evighets:)

Måste byta batteri i brandlarmet i morgon.

Kan jag ha det gamla batteriet i över natten eller ska jag koppla ut det?

Kram

84 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Hur stor ser chansen ut att vi kommer att få ett barn tillsammans?
Kram

85 Mirre:

skriven

Men herregud Anonym har man inget snällt att säga så är det bättre att vara tyst.
Fokusera istället på ditt eget liv och hur du kan bli den bästa versionen av dig själv istället för att hoppa på andra.
Du får tycka vad du vill om andra men är det inte snälla saker så är det ingenting du behöver vädra ut i kommentarerna utan håll det för dig själv och fortsätt med ditt liv precis som vanligt. 😅


Es, var precis på intervju.. verkligen helt osäker på hur det gick. Var många andra duktiga där, egentligen vill jag ju ha ett jobb med fler timmar så kommer nog tacka nej om jag blir erbjuden det.
Ikväll ska jag skicka in en ansökan till ”N” där jag väldigt gärna hade velat jobba. Ser du min chans att få jobb där? Eller min chans att jag får heltidsjobb någonstans i sommar?☺️
Vill gärna kombinera sommarjobbet med extrajobbet jag har nu. Kram💕

Svar: Ma tyckte nog att du var intressant på intervjun.. men som du säger, du behöver fler timmarPå något sätt verkar det som om du ska kunna kombinera sommarjobbet med extrajobbet, kram :)
Esmaralda

86 Bjork:

skriven

Hej jag kopplade ut min brandvarnare får klara mig utan över natten så går jag och köper nya batterier i morgon:)

Kram

Svar: Bra att du sätter i nya batteri i morgon, kram :)
Esmaralda

87 G.H:

skriven

Maken jobbarkompis flickvän jobbar som barnvakt!

Är hon pålitlig och skulle hon funka?
Kram:)

Svar: Låt henne pröva en kort stund och känn in, hon känns pålitlig, kram :)
Esmaralda

88 Malinesen:

skriven

Jag mår väldigt dåligt just nu. Min kille har gjort slut på sms och vill inte att jag hör av mig mer. Kommer han ångra sig och komma tillbaka?

89 Esset:

skriven


Man får tycka tänka tro vad man vill..
allt oavsett man är glad ledsen frustrerad eller arg. Även vara orolig... som många skriver om. Det är ok.

Tänker också att önskvärt kunde vara att somliga (nämner ingen specifik) tänkte efter före i många fall. Dels Tex respekterar andra även om någon inte är eller kanske ens tycker samma som de själva.

Dels även tänker på att ingen åldersgräns finns för att få deltaga i bloggen.

Finns en å annan ungdom tom barn som skriver av sig här inne faktiskt.
Som alla vuxna vet men nämner det ändå..inte heller alla barn som fått får växa upp i trygga stabila hemförhållanden. Tänk efter före är bra och låt oss bli bättre förebilder ..för en bättre värld.

Tack på förhand.

Med detta sagt så avslutar jag med ett

MÅ DEN J-A VINTERN MED ALLT INNEHÅLLANDE VARA ÖVER SNART! Så slit- å tröttsamt

😜😜😜😜😜😜😜😜

Önskar allt gott åt alla


Kramen




-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: