Den gamla Folkparken....

 
Det var allt lite märkligt.
 
Vi åkte förbi en nedlagd Folkpark och där till höger om den gamla ingången stod två  vagt bekanta män... jag tittade en gång till och se på fan.. som de båda skulle uttrycka sig.
 
Det var Mikael Dubois och Eddie Meduza som stod där och samspråkade i godan ro.
Mikael skrattade och Eddie tog av sig skjortan och knöt  den om midjan..... och själv  njöt  jag av upplevelsen.
 
 
Den här gången handlade det inte om att de två  fanns " här och nu" utan det kändes mer som en gammal filmsnutt som spelades upp.  Att de en gång varit här och haft detta samtal och det fastnade i  universum.
 
Måhända det var under den period när de två  åkte runt med Griståget !
 
Jag kan inte säga att någon av dem var mina idoler men kan ändå beundra människor som står på sig och gör något annorlunda.
 
Det var ett innerligt och speciellt ögonblick som jag fick vara med om 💖
 
 
 
I dag kommer ryska syster på besök och stannar  till onsdag... så mycket mys och kul vi ska ha!
 
Kram & kärlek 💖
1 Maria:

skriven

Godmorgon Ezmaralda!

Jag ska snart tävla med min hund och undrar om det kommer gå bra så vi blir uppflyttade till nästa klass? Jag blir ju så sjukt nervös 😰 Så kan jag få en liten förhoppning om att det kommer gå bra så skulle det kännas så mycket lättare 😅🙏🏼

Önskar dig en fin dag tillsammans med ryska syster! 🤗❤️

2 Alex :

skriven

Hej Esmeralda,
Nu åker vi snart. Börjar noja på riktigt om tex boendet vi bokat. Som att min hjärna måste hitta något som går fel.
Ser du om vi kommer att ha det bra på det första stället? Tack!

3 Skorpan:

skriven

Okända storheter för mig. Folkparker har sina sidor minsann ;).

Läget lugnt med bilen, tillsvidare. Blir en bra bit att köra idag, ser resan ut att gå bra Es? Nåt kul som kan tänkas hända under denna del av semestern hos mamma?

Ha det kul med systra.
Kram Skorpan

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer det finns en långt vecka eller några dagar eller ses mer än vanligt i en period som jag och C kvinna ses ofta än vanligt? Är det koppla till uppdraget som vi kommer gör tillsammans?

Ha det bra

Svar: Ni kommer ses men inte så ofta, kram :)
Esmaralda

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag undrar vilka roller kommer jag och C kvinna har inför den uppdraget? Så är det föreläsare eller något annat roller? Något om du kan beskriva?

Ha det bra

6 Jennifer:

skriven

Godmorgon fina Esmaralda!

Kommer kliandet att upphöra snart? Lite då och då kliar det på benen, armar, magen. Röda fläckar och två eller tre små prickar, två på benen och en på magen.

Varken känns eller ser ut som skabb då jag för länge sedan haft det, det var riktigt helvete, detta känns som något annat? Försvinner det snart?
Kram,
Jennifer

Svar: Försvinner det inte inom ett par dagar så sök hjälp, för säkerhets skull, kram :)
Esmaralda

7 Bjork:

skriven

Hej tror du jag kan få lite mer. Pengar av min godman?

Blir min syster glad att jag hjälper henne idag in för deras resa i morgon?

Kram

8 Skorpan:

skriven

Glömde att säga att det nog är kris här för att jag drömde om exet o va färdig att gå i säng med honom, hugaligen. Det var väl ingen sanndröm Es?
Kram Skorpan

Svar: Nej, det ser inte ut att vara en sanndröm så andas ut, kram :)
Esmaralda

9 Ninni :

skriven

Godmorgon Ez
Jag har två barnbarn pojken som är äldst har jag god kontakt med. Han har haft det jobbigt och hur kommer det att lösa sig. Kommer han att få ordning på sin ekonomi och kanske träffa en partner som älskar han och hans barn. Flickan bor utomlands och jag ringer till henne men hon svarar inte jag skickar kort men jag vet inte om dom kommer fram. Kommer jag att få träffa henne igen kram

Svar: Visst kommer grabben så småningom att möta rätt kärlek... och tjejen kommer du träffa igen, kram :)
Esmaralda

10 Rädd:

skriven

När jag landat in i sommaren känner jag att jag gjorde fel som ställde in det där mötet för tjejen pö jobbets skull. Var det min enda chans för att komma vidare på det här jobbet? Eller srr jag det som större än vd det var? Men känns verkligen som det var min väg in att få hålla på med det jag vill.

Kram och kärlek

Svar: Ibland är man efterklok och då får man helt enkelt acceptera och lär något av det som skett, kram :)
Esmaralda

11 Mercan:

skriven

Esmaralda jag lyckades sy mina larph lauren jeans som proffs på egen hand med nål ,det blev bättre än maskin som jag inte har🤣🤣🤣jag provade dem igår och inte heller behövs det att strycka med stryckjärn området där jag sydde🤣🤣🤣så förvånad blev jag över mig och glad jag är Esmaralda vad tycker du om mitt resultat🤗🙂‍↔️💕🤭och klart att jag ska sluta röka🙂‍↔️💕🤗🤭

12 55:

skriven

Hej. Känner du om jag kommer att flytta inom snar framtid och få den lgh som passar mig i hyran.

13 Jossan :

skriven

Godmorgon

Jah är så trött hela tiden! Värmen gör ju sitt också.
Hemlängtan börjar sätta igång. Inte för jag vill åka från värmen utan mer att man får en annan bild av någon.
Tror nästan detta är sista gången jag kommer åka utomlands med vänner eller kanske bara henne. Orkar inte med de som alltid ska bestämma allt. Igår blev hon sur på mig igen och prata inte med moj under hela middagen nästan.
Innan denna resan hade jag hoppats att hon skulle bjuda med mig till hennes hemstad näst nästa vecka men tror jag kommer säga nej om hon skulle fråga.
Ska bli skönt att sova i min säng snart igen.

Är min känsla rätt att hon är väldigt självisk, självupptagen och lite av en narcissist?


Svar: Det kan vara påfrestande med vänner tätt inpå och man kan behöva egentid vissa dagar för att inte gå varann på nerverna. Jag ser inget större fel på henne utan det är nog mer att det blir påfrestande att leva så tätt inpå :)
Esmaralda

14 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Var tvungen att googla Eddie ..men svullo kände jag till. Ingen av dem var ngt jag gillade direkt.

Gillar gör jag inte läget nu heller...Svårt att sova ont i huvudet av allt bryderi...Oron är stor..
Får jag till det med nytt tak innan vintern tro ???
Senaste åskovädret läckte det in . Har ju varit fler på taket och rört om bland pannorna.
Nu kan jag förstå folk som bränner ut sig .
Sen vattenskadan på det . Om det blir av behöver dom byta golv och en vägg ,jag blir utan toa ett tag hur nu det ska gå till och nytt golv utanför toan oxå...alltså magvärk av oro för allt är bara förnamnet...
Ser du ngn ljusning

Nu städa för i morgon kommer det folk hoppas vi kan sitta ute

Ha nu en mysig samvaro med ryska systern har inte hunnit läsa boken än vill ju njuta av boken och inte ha hjärnan full av elände.
Kanske ni kan ta ett värmande dopp i kylan ;-)

Kram Anki med flock under takdropp


Svar: Det är en oro med trasigt tak och försök ha prio på att få det fixat så snart som möjligt så inte skadan blir större än den behöver vara. Håller tummarna att ni ska kunna sitta ute i morgon... kram :)
Esmaralda

15 Ali:

skriven

Mysigt med besök av din ryska syster, hoppas vädret stabiliserar sig och värmen kommer tillbaka ☀️ ni får ha det mysigt oavsett.
Mitt ex fyller år snart, tror du han skulle uppskatta att jag gratulerar honom med en blomma eller ska jag avstå?
Kram o skön Lördag!

Svar: Känns inte särskilt viktigt att gratta honom, kram :)
Esmaralda

16 Bjork:

skriven

Hej hittade en vit fjäder när jag städade min lägenhet är det något form av tecken?

Kram

Svar: Jag tror inte det är ett tecken denna gång utan verkar ha naturlig förklaring, kram :)
Esmaralda

17 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Du såg att vi skulle ha en kort romans tillsammans, när kommer han berätta vad han känner för mig - när han är singel eller när han redan är i ett förhållande? Kram ❤️

Svar: Jag är inte säker på att det blir en romans mellan er men möjligheten finns, några mer detaljer kring detta ser jag tyvärr inte, kram :)
Esmaralda

18 Lotta S:

skriven

Sjutton också, nu har jag fått ont i vänster axel. Ser du vad det beror på, är det en sträckning som går över av sig själv?

Svar: Det kan ta lite tid men ser ut att gå över, kram :)
Esmaralda

19 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej Es!
Har dom löst sina problem eller har dom gått skilda vägar?? Kram Zoey 💕

20 Mim:

skriven

Hej Esmaralda.
Trevlig helg 🌺

Finns intresse ifrån hans sida?
Kram

21 Solstjärnan:

skriven

Bästa systern kommer😊Kan tänkas god mat ,dryck och mycket skratt och prat😊Ni kommer att ha så bra dagar😊
Har nu semester och det är så skönt.
Es,ser du något spontant som är på intåg för mig?
Är det något speciellt jag bör uppmärksamma eller göra?
Ha en bra dag 😊
Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Fortsätt njut av din semester.. lite trevligheter verkar vara på väg, kram :)
Esmaralda

22 Celinda:

skriven

Hej,
Vad tror du om han och jag, finns det nån chans att vi kunde passa ihop?
Kram

Svar: Ingen stor chans, kram :)
Esmaralda

23 Skrållann:

skriven

Hej!
Nu inleds snart sista semesterveckan och det känns helt galet så fort tiden går. Jag älskar mitt jobb och har ingen ångest över att ledigheten börjar tryta.

Vi har haft bra veckor hemma och ska iväg nu imorgon och några dagar framöver. Dock har mannen blivit väldigt märklig. Han är frånvarande, tjurig och ganska otrevlig och snäsig. Framförallt mot mig men även barnen reagerar. Han småpikar hela tiden och hänger inte med när vi pratar. Vad beror det på? Har vi varit lediga ihop för länge eller mår han inte bra?

Kram❤️

24 Ghostwriter :

skriven

Drömde om att jag sa ”jag älskar dig” och undrar va det betydde den drömmen? Kram

Svar: Det handlar om någonting som ska komma för din del så småningom, kram :)
Esmaralda

25 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Kommer jag att få fast anställning på min nästa arbetsplats?

Får jag ha någon sommarsemester nästa sommar?

I Finland måste man jobba ett år på ny arbetsplats för att få ta semester, iallafall på statliga jobb.

Kram

26 Ghostwriter :

skriven

Tycker L om mig som person eller enbart som bekräftelsekött?även nu när vi bara skriver som vänner.fått reda på lite saker och undrar därför

Kram

Svar: LIte bekräftelse kan det handla om, kram :)
Esmaralda

27 Mercan:

skriven

Esmaralda finns det shannsen att jag träffar mannen med gott hjärta under den här månaden eller Augusti eller dröjet det🤣🤣🤣

28 Mercan:

skriven

Esmaralda tycker du att mina larph lauren jeans blev jätte snygga nu efter att jag sydde dem tajtare annars de var pösiga🙂‍↔️

Svar: Detta lyckades du jättebra med, kram :)
Esmaralda

29 AnnaK:

skriven

Började fundera på en sak såhär 35 år senare. Var Mattias som gick i min klass lite förtjust i mig ett tag. Fattade det inte då och trodde nog inte heller att nån kunde vara det. Ungefär som nu 😄

Kram 🤗

Svar: Lite intresse fanns nog allt, kram :)
Esmaralda

30 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Ser det ut att bli fast anställning för mig på nästa jobb?

Kram

31 Mercan :

skriven

Esmaralda jag ska till Willys tror du det blir smått från svenska lotto1,2 smått från joker vinst,ska låta bli kvar jokernummrarna. kvar på själva bladet,tror du det blir vinnst om jag spelar där🙂‍↔️

32 Evelina:

skriven

Hej, ser du hur vår hankatt mår? Han har blivit mycket mer klängig och gör saker som han inte gjort innan, han är ganska självständig nämligen. Kram :)

33 Doris:

skriven

Hej!
Vad kul att du får besök av ryska syster.

Något budskap från universum i dag Es?

Kram

34 Fjärilen :

skriven

Hej🌞
Nyfiken hur min sommar blir ,Ser du något extra trevligt?
🤗🥰

Svar: Planera själv in trevligheter och det kommer en del extra på köpet, kram :)
Esmaralda

35 Fågeljägaren:

skriven

Hej ❤️

Hur ser den närmsta tiden ut?
Känner mig så stressad över det mesta. Främst ekonomin.

Ha det bäst och njut av dagen.

Svar: Kan bli oro ett tag till men saker och ting faller på sina platser, kram :)
Esmaralda

36 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret:)

Har sett även 11.11 i 2 dagar i rad:)

Kram

37 Evelina:

skriven

Hej, ser du hur vår hankatt mår? Han har blivit mycket mer klängig och gör saker som han inte gjort innan, han är ganska självständig nämligen. Kram :)

38 Louise:

skriven

Har aldrig tyckt om Svullo. Han var en otäck man eller hans humor var lite odd.

Har en fluga som flyger runt mig hela tiden. Och kollade upp va det betydde i Solöga. "Tag bort det negativa inom dig och hitta tillbaka till din egen kraft. Din gåva är att vara kraftfull."
Ja jag känner mig inte så kraftfull snarare svag och tom.
Hade ett ganska bra samtal med soc i torsdags men det handlade mycket om umgänget för att hon ska få komma hem. Soc ville att vi skulle börja med 1 månad i taget men jag ska försöka få till så mycket umgänge jag kan till hösten. Varannan vecka och sen får vi se.
Sen har jag bestämt mig att gå och prata med någon på föräldrastöttan. Mannen började så fort jag sa det att jag inte ska lita på stat och de kommer läcka till socialtjänsten. Men de har tystnadsplikt och får inte berätta för socialtjänsten. Han borde vara glad över det för han behöver inte lyssna på mina bekymmer eller att jag blir arg på honom.
Tror tyvärr att jag aldrig kommer komma ur detta förhållandet. Känns som att jag är dömd att vara tillsammans med honom. Han vägrar se att vi växt ifrån varandra och att vi behöver varandra.
Newsflash jag behöver ingen man. Klarar mig så bra utan.
Får se vad framtiden har att bjuda på här.

Har sett världens sötaste lilla valp hos Hundar utan hem. Önskar att jag hade råd. Önskar att jag faktiskt ibland var en influenser (låter löjligt jag vet). Försökte tjäna pengar på min blogg men de lovade så mycket med att man kunde tjäna drygt 3000 i veckan bla bla bla. Har tjänat 138 kr. Tycker det är falsk marknadsföring för att folk ska börja blogga där.
Och sen så verkar folk inte gilla vad jag skriver då jag aldrig provocerar.

Kommer jag att få ett jobb via Rusta och matcha så jag kan börja planera resten av mitt liv?
Jag måste ringa CSN i nästa vecka då de vill ha 3300ish från denna månaden till december. Har inte pengar till det. Önskar jag skulle vinna på lotto så all ekonomiska problem skulle försvinn ett tag.

Ha det trevligt med ryska syster och tacksam för svar. Kram

Svar: I grunden ÄR du kraftfull, ingen tvekan om den saken även om du upplever dig tvärtom ibland.Mycket är falsk marknadsföring och det är ett litet fåtal som tjänar 3000 kr i veckan.
Kram :)
Esmaralda

39 Anette:

skriven

Hej! Ser du om flyttfirma kommer o hämtar upp kartonger? Kram ❤️

40 Elle:

skriven

Hej, undrar varför hemorrojderna aldrig läker.. ser det ut att kunna gå om av sig själv med tiden?
Kram

Svar: Sök läkare om det inte ger med sig, kram :)
Esmaralda

41 Amanda:

skriven

Hej! Jag har en vän som påstår att jag är schizofren och jag kan hålla med till viss del att jag är men hoppas innerligt att jag inte är det eller? Medan andra säger att jag inte är det. Sen finns det en man på Facebook som ger healing som jag tittar på ganska ofta. Hjälper det min mentala hälsa? Och har börjat rita fina teckningar! Det tycker jag är ett tecken på att jag är lite bättre. Ha det så bra! 😊

Svar: Du ska inte lyssna på vänner i detta.. och känner du tvekan ska du söka hjälp inom vården och där får du ett korrekt besked, kram :)
Esmaralda

42 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Den dagen min talisman försvann så hade jag honom på handleden. Jag hade burit honom sedan han kom. Jag kände så starkt band till honom. Den dagen han försvann så kände jag nästan en värk i handleden. När jag tog i honom med tummen så värkte det lite i min tumme. Sedan var han bara borta. Min känsla är nästan att han försvann av fri vilja för att han behöver utrymme.
Tror du det är så att han försvunnit av fri vilja? Kommer han komma fram?
Kram

43 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.

Hur ser möjligheten ut för en graviditet innan jag tar min examen?
Kram

44 Cecilia:

skriven

Vad trevligt att med besök! Hoppas ni får trevliga dagar ihop.

Vi har bokat resa till Rhodos i början av augusti. Tror du resan blir av med tanke på bränderna i Grekland? Kramar

Svar: God chans att resa blir.. till 80 % att det blir så, kram :)
Esmaralda

45 Rädd:

skriven

Vet inte vad jag ska lära mig? Att lyssna på mig själv och inte låta andras vilja/åsikter gå före min? Jag är så arg, ledsen och irriterad. Det känns som jag aldrig kan göra något rätt. Kan jag rädda allt på något sätt? Eller har det tåget gått? Så ledsen.

Kram och kärlek

46 Silvertassen :

skriven

Hej igen Es!
Va!?! Hur kan de ha ändrats? Du sa att du såg att vi skulle ha en kort liten romans han och jag men att de skulle dröja och detta såg du för flera år sedan. Nu säger du att de aldrig kommer hända något alls mellan oss eller att möjligheten finns men inte säkert. Du såg att jag skulle ha en flirt men någon jag inte känner och sedan en kort romans med någon ja känner men att de aldrig skulle funka och när ja frågade om det var han sa du "ja". Så exakt vad ser du gällande den kommande romansen som ligger framför mig - känner jag honom? Vad ser du gällande flirten? Vad ser du alls gällande mitt kärleksliv innan jag träffar han med de stora H:et??? Kram ❤️

Svar: Det finns fortfarande en möjlighet men denna möjlighet verkar ha blivit mindre ju ner tiden gått och varför det blir så, det kan jag inte säga. Kan vara så att du har fler flirtar innan du möter den som är rätt....kram :)
Esmaralda

47 Ghostwriter :

skriven

Tycker L om mig som person eller enbart som bekräftelsekött?även nu när vi bara skriver som vänner.fått reda på lite saker och undrar därför

Kram

48 Ghostwriter :

skriven

Bryr han sig alltså mer om bekräftelsen än själva mig? Alltså som person då


Kram och tack!!

Svar: Svårt att säga, i bästa fall är det lika, kram :)
Esmaralda

49 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan du se mig i en relation som ligger nära i tiden?
Kram

Svar: Jag kan inte säga riktigt när... men det kommer, kram :)
Esmaralda

50 Mercan:

skriven

Tack så hemskt mycket söta Esmaralda jag är så glad stolt över mig själv🤭🤗🙂‍↔️💕😎😁

Svar: Och det ska du vara ! Kram :)
Esmaralda

51 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur troligt är det att relationen håller året ut?
Kram

52 Mm:

skriven

Hej Esmaralda.

Finns det något intresse ifrån hans sida?
Kram

53 Ally:

skriven

Luften har gått ur mig.. ser du nåt riktigt ges på ingång snart?
Kram :) 🤗

54 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Trevliga minnen från folkparken har man ju. Trevligt med systerbesök i flera dagar.

Jag har i många år fogat mig efter andras vilja då det gäller semestern. Ser detta att fortsätta ännu många år innan jag får göra som jag vill?
Tack och kram!

Svar: Det kommer till en punkt när du sätter ner foten och planerar semestrar så som du vill ha dem, kram :)
Esmaralda

55 Ally:

skriven

Bra på det begångna ska det stå.. 🙄

Svar: Det som är bra, det kommer absolut, kram :)
Esmaralda

56 Ally:

skriven

Nä men asså.. lever sitt egna liv dessa stavningar..
- något bra på ingång ska det stå.. 😆😂 men du förstod nog det redan första gången.. 💖

Svar: Jajamän :)
Esmaralda

57 Fågeljägaren:

skriven

Hej ❤️

Hur ser den närmsta tiden ut?
Känner mig så stressad över det mesta. Främst ekonomin.

Ha det bäst och njut av dagen.

58 Misstjejen:

skriven

Hej

Finns det enda period som jag och C kvinna kommer ses lite mer än så?

Ha det bra

59 Helena Ir :

skriven

Folkparken..som barn och ung vuxen bodde jag nära en folkpark. Och roligt har jag där haft! 😀
Svullo mm..han uppträdde dock inte där.. 😉

Götapetter jag tog mig en sovmorgon till nästan 8. Skippa gymmet och tog en längre promenad istället.

Har inget speciellt att vare sig fråga eller gnälla över..
Så ha en fin dag eller fina dagar med Ryska syster!

Kram:)

60 Silvertassen :

skriven

Tack för ditt svar!
Verkar som om jag inte kommer träffa varken den stora kärleken eller flirt/romans i detta liv heller ... suck! Hur många flirtar ser du för mig då? Var är alla då? När dyker framtida flirtar och romanser upp egentligen?? Tiden bara går och jag vet inte hur ja ska göra för att komma i kontakt med ALLA killar du ser för mig. Själv känner jag bara paniken komma. Nyss fyllt 40 år och du ser att jag ska få två barn och barnen kommer innan jag fyller 45, med andra ord inom 5 år. Jag vet att killar inte kommer och knackar på dörren men jag är inte direkt en tjej som gillar att vara ute och festa direkt och dessutom är de inte kul att gå på krogen själv då jag inte har några vänner direkt, dessutom finns bara äckliga kräk där som ändå bara är ute efter en sak och de är ju inte direkt de jag är ute efter. Jag ger fan upp när de gäller kärleken, alltså orka! Alla som spår ser att kärleken är påväg och jag har hört de att de skulle dyka upp både förra och förr förra året och inte fan hände de något. Jag har hört samma skit i över 10 år och inte fan dyker de upp någon. Varför inte bara inse att man blir ensam! Kram ❤️

61 .:

skriven

Hej Es!
Kan du se om min kärlek dyker upp någon gång i år?

62 Rädd:

skriven

Tårarna bara rinner. Jag vet inte vart jag ska, allt känns bara svart. Känns som jag stampat vatten i flera år och inte kommer framåt. Jag bara kämpar och kämpar men jag får ingen progress i min karriär. Vad gör jag för fel? Jag vill inte ge upp men det går ju inte hur jag än försöker, allt blir ju bara fel.

Vägled mig, ska jag hitta ett nytt jobb? Var ska jag leta?

Kram och kärlek

63 Misstjejen:

skriven

Hej

Vilka känslan som Amanda tar så mycket energi från mig och gav allt negativ till mig igår. Ta på min psykisk och hälsa som blir bara sönder. Jag tror att jag behöver en paus från henne just nu. Jag kommer inte bryr mig om andras reaktion. Söka inte efter något för triggeri mig bara.

Vilka känslan jag fick idag...

Ha det bra

64 Mercan :

skriven

Tack söta Esmaralda 🤗🥰🙂

65 Misstjejen:

skriven

Hej

Varför dom inte förstår att min hälsosam och mentalt är viktigt. Så hur jag mår med min ångest och stressar över amanda hela tiden. Ska jag tvingas mig själv tills jag mår sämre till och med valt jag fel väg för den värsta som kan händer på riktigt.

Jag blockera amanda för få fridfullt inom själv och hon vill inte förstår mig så får hon accapterar det som är än vad hon väntar sig.

Ska jag lyssna på dom eller på mig själv? Jag tänker inte väl riskera min livet för dom så vet dom inte vad jag har med om förut...

Ha det bra

Svar: Du har rätt att göra det du känner men det är positivt och bra om du kan ge dem en förklaring, kram :)
Esmaralda

66 Optimisten:

skriven

Hej Es!

Ser du något spännade på ingång i mitt liv,den närmaste tiden?
kram

67 Smulan:

skriven

Ytterligare en dag med kaos, mailat minns inte för vilken gång, blir bara bollade runt. Och säger att vi måste vänta. Händer något nu? Får vi igenom vårat förslag på lösning?

Svar: Var beredd på att det kan dröja om det vill sig illa, kram :)
Esmaralda

68 Lillan:

skriven

Hej Esmaralda.

Finns det intresse för mig?
Kram

69 Dani:

skriven

Hej!
När jag jobbade igår på jobbet (resturang) träffade jag en tysk där. Fick sån stark draggnings kraft till honom. Fick han samma känsla av mig?

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: