Glädjekicken....

 
Då är ryska syster här på besök.. och det blir alltid en sån  glädjekick och massor av god energi, när vi strålar samman!
 
 
Vinter hade vi i fredags.. hujedamej ! 
 
Tanken är att vi ska åka till ett älghägn.. och vi ska  till Väla stormarknad  men det primära.. med strand och sol och promenader som vi tänkt oss.... det verkar regna inne.
Skit samma... vi har hur roligt som helst i alla fall !
 
 
Välkomstdrink ( Pink Pirate) i växthuset medan  regnet skvalar och åskan mullrar!
 
Hoppas att ni också har mysigt så här i semestermånaden
 
Kram & kärlek 💖
 
 
1 Lucia :

skriven

God morgon,

Får vi besked ang vår lägenheten i veckan?

Jag hoppas kunna hitta en liten hyresrätt att sätta upp oss på snart.

Kram!

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Förra gång det var C kvinnas födelsedag och det var 50 år då hon vill firar med mig på den 14 februari så jag tänker på när jag ska blir 30 år i våren så jag vill gärna få något från C kvinna för jag har gav det till henne med videosamtal. Kan jag fråga henne om det att kan jag få något av C kvinna som med något positiv till mig eller vad som helst för det är allas hjärtans dag.

Kan jag fråga henne? Jag fråga henne när det närmare sig men kan jag fråga henne?

Ha det bra

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag har önskar många gånger att C kvinna ska titta in min lägenhet så hoppas hon vill gör det och kommer det händer?

Ha det bra

Svar: Det kan hända längre fram, kram :)
Esmaralda

4 Carina ST:

skriven

Så härlig vänskap ni har, låter supermysigt oavsett väder.

Min semester började igår med vandring i Söderåsens nationalpark. Magisk natur där!
Jag har lång sommarledighet nu innan mitt nya vikariat startar. Min tanke är att vandra, uppleva natur och kultur oavsett väder. De saker jag älskar mest.
Någon konsert kommer jag också se. Och umgås med nära och kära, vuxna syskonbarn och egna vuxna barn. Cykelutflykter med mamma.

Jag bor ju nu vid havet i Skåne som jag längtat efter i många år. Tog tag i den stora förändringen förra hösten och flyttade många mil efter 23 år.
Trivs så bra på den här platsen.

Fyller livet med det jag vill leva, bit för bit, även om inte allt är perfekt förstås. Kärleken är fortfarande välkommen.

Ser du något speciellt för mig i sommar?

Kram,
Carina ST

Svar: Härligt att du gör det du vill göra... du är helt på rätt väg... och något lite utöver det vanliga kan mycket väl ske i sommar, kram :)
Esmaralda

5 Marie:

skriven

Hej!

Jag har fått ett kort vikariat på ett ställe nu under sommaren. I början var det jätteroligt och övrig personal tyckte att jag gjorde ett bra jobb. Nu upplever jag mycket stress och att övrig personal klagar på mig, kanske med rätta. Ser du om situationen kommer att bli bättre? Tack på förhand!

Kram 💕
Marie

Svar: Ta ett krafttag och känn in och gör det du känner är rätt och det kommer förändras positivt, kram :)
Esmaralda

6 A:

skriven

Vad mysigt! Jag gillar ju regnet (och hösten) och har inget emot att det inte är stekhett.... men snö! Det klarar man ju sig utan sommaren!

Tack för svar om nya jobbet, att jag ska ge det lite tid, och jag förstår vad du menar! Mitt nuvarande jobb blev för mycket kontrast till tidigare. Detta blir en bättre övergång. Sen är inte mina närmaste kollegor nu några jag aldrig någonsin vill jobba med igen. Gör inte det dem ska, noll respekt för andra, jag har blivit utskälld och anklagad. Och det är det jag vill komma bort från. Vill inte ha så labila kollegor. Glad stämning på jobbet och samarbete är det jag vill ha! Längtar.

"Behöver" troligen ta hand om en katt. Skulle min kisse och den andra gå ihop? Båda honor och ungefär lika gamla.

Kram!

7 Camilla:

skriven

Kära Es, min morbror fick blodpropp i hjärnan och ligger nu hjärndöd på sjukhus, jättehemskt, men vet du hur det är med hans själ då, han lever ju inte på riktigt med oss andra, men ändå slår hjärtat, så då kan ju inte heller själen gå vidare, eller hur?
KRAM

Svar: Just nu är han i sin kropp i det jordiska livet. Det är så sorgligt när människor drabbas på detta sättet, kram :)
Esmaralda

8 <3:

skriven

Träffat T några gånger nu genom gemensamma vänner. Vi somnade till en stund bredvid varandra på efterfesten. Jag kunde inte stanna för skulle hämta min lilla skrutt. Finns det någon attraktion från T sida? Han är väldigt svårt tror jag men verkar så snäll och en helt annan människa än J.
Kram

Svar: T tycker om dig men på vilket sätt kan jag inte se, men det kommer visa sig, kram :)
Esmaralda

9 Bjork:

skriven

Hej det blev jätte lyckad i går när jag lagade mat åt min syster och hennes familj:)

Nu far dom och mamma till koratien går resan dit bra?

Själv ska jag njuta av semestern här hemma,

Höra av mig till mina kompisar och bara vara ledig.

Kram

Svar: Deras resa ser ut att gå fint.Njut av din semester, kram :)
Esmaralda

10 Ally:

skriven

Godmorgon
Menar du att det vita är hagelsnö, typ… i Juli 😳 helt galet.
Växthuset är ju perfekt för en drink i, när man då inte kan sitta ut, låter hur mysigt som helst.

Min semester får vänta tills sista v i Juli, även om kropp o knopp gärna haft nu. Det gäller att hitta ljusglimtar även under vardagen..
Ni får ha fortsatt fina dagar tillsammans, du o syster 💖
Kram :)

Svar: Vädret är helt tossigt !Kanske sommarvädret kommer lagom till din semester, kram :)
Esmaralda

11 55:

skriven

Ha det så trevligt. Känner du in om jag kommer hitta min lgh som passar mig bättre speciellt med hyran?

Svar: Du kommer hitta din lägenhet men kan dröja ännu en tid, kram :)
Esmaralda

12 Misstjejen:

skriven

Hej

Kan jag berätta för C kvinna något gång att jag har uppleva att C kvinna är lite som extra mamma för mig och hon har var stödjande för mig också. Jag vill väl hon ska vet hur jag ser inför henne.

Kan jag gör det och kommer hon blir glad för det?

Ha det bra

Svar: Visst kan du tala om detta för henne, när du känner att det är läge, kram :)
Esmaralda

13 en_mormor:):

skriven

Hej! Hoppar bara in o tjoar.❗❗.🔊

GRATTIS ANKI !!! 🥰💐🍷🎂🥂🎁🥳🎈 Goaste kramen!🤗❤️ Vi hörs vännen!☎️🌺

Önskar alla en härlig dag!🌹

14 Skorpan:

skriven

Hujedamej, vinter mitt i sommaren, men va gör väl det då ens sällskap är idel solsken, eller va :). Tur att det alltid går att ta till ålan b eller c eller... Så kul ni kommer att ha o solen ska väl visa sig också till slut.

Sent omsider kom vi fram o konstigt nog gick bilresan bättre än väntat. Rätt lugnt på vägsrna o det är skönt, ogillar mycket trafik.

Här ska vi då vara en tid, ser denna vistelse ut att bli bra Es? Nåt intressant på kommande ute på landet månne? Eller i staden ;)?

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Det ser ut att bli en bra vistelse.. att plocka fram bästa humöret är ju alltid viktig... något att vila ögonen på kan dyka upp, kram :)
Esmaralda

15 Mercan:

skriven

Esmaralda du såg vonnst från eurojackpot inte mer än 2tusen på flera gånger ,såg du det bara under Oktober eller under andra tiden åckså🙂‍↔️

Svar: Nej, ingenting av betydelse kommer till mig tyvärr, kram :)
Esmaralda

16 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret:)

Sker det något oväntat i veckan?

Kram

17 Jossan :

skriven

Godmorgon

Igår blev det en bättre dag här nere. Det var en rätt rolig dag. Kanske för vi var på olika ställen under 2h.

Igår fick jag redan på att en man som jag lärde känna i usa hade lämnar livet för 1 år sedan. Det tog mig rätt hårt. Han var en så fantastisk man. Tyvärr hann jag inte träffa honom igen. Hur han dog vet jag inte. Det är riktigt tragiskt oavsett.. känner att jag ska spara ihop till en usa resa så jag kan träffa släkten i usa snart igen. Och min äldsta släkting som fyller 85 om ett par dagar.. jag måste verkligen träffa henne igen. Som jag grät när jag lämnade henne för att åka tillbaka till Sverige. Usch det var så tufft.

Idag blir det att ligga vid poolen och lite nervös är jag allt för väskan! Men antar att det löser sig. Tydligen har man en samlad vikt på bokningen.

Kram

18 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Hagel åska och regn vad gör det när du har bästa ryska systern på besök. Det är extra mysigt att sitta i växthuset när det regnar ;-)

Här regna det och åska mot kvällen igår. idag uppehåll men blåsigt. jag brukar ha bra väder på min födelsedag. Idag kommer pojkarna med sina tjejer. Det blir bra .Sa ifrån till ngr grannar orkar inte riktigt nu. Jordgubbstårtan är klar nu en liten sväng med Mira.

Mormor Tusen tack för hälsningen <3 Den värmde ända in i hjärteroten ! Vi hörs Jättekram <3

Kram Anki med flock

Svar: Stort grattis på din dag.. och ha riktigt mysigt och roligt nu, kram :)
Esmaralda

19 Carina ST:

skriven

Tack Ez, blir spännande att se vad det kan vara.

Kram,
Carina ST

20 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Längtar verkligen efter ett till barn.
Jag undrar om det är möjligt att en man kommer in i mitt liv innan det är försent?

Kan jag vara gravid innan jag tar min examen?
Kram

21 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer han att komma tillbaka till mig?
Kram

22 Lotta S:

skriven

Älskar inredningen i ditt växthus, rosa pelargonerna mot grått och vitt är så fint och mysigt.
Med min sjuka axel har jag svårt att få något fixat nu, så mycket man tar för givet medan kroppen funkar. Kommer jag att kunna plocka bär och svamp, är ju riktigt snart sådana tider?

Svar: En del kommer du nog att kunna plocka men det viktiga är att du tar hand om dig väl.. kram :)
Esmaralda

23 Evelina:

skriven

Hej, kommer jag och han möjligtvis springa på varandra någon gång under lovet? Kram :)

24 Evelina:

skriven

Hej, har han tänkt lite på mig nu när vi inte har sätt varandra? Kram :)

25 Solstjärnan :

skriven

Nämen vintern tittade in sådär..antar detta kom som hagel...inget vidare men ni gjorde ett konstverk 😊
Glädje och energikick förstår jag verkligen att det blir,när ni träffas o är tillsammans med din bästa "syster"😊.Ha det fortsatt bra😊
Idag utlovas regn o hård vind men som tur hindrar det inte oss från att göra saker i storstad😊
Es,kan det tänkas att min SM är på resande fot just nu och ochså är i huvudstaden där jag är nu?

Ha en bra dag 😊
Kram Solstjärnan ☀️

Svar: Möjligheten finns, kram :)
Esmaralda

26 Elle:

skriven

Hej. Vad tänker han om mej nu såhär efteråt? Tycker han börjat se lite sliten ut..
Kram

27 .:

skriven

Hej Es!
Drinkarna ser urgoda ut!

Det känns som om det är lite för mycket förändringar för mig nu. Hjärnan hinner inte med. Och att det är det som gör mig så ledsen. Jag försöker hålla mig sysselsatt så att jag slipper tänka så mycket. Men det gnager i bakgrunden. Ibland önskar jag att jag var någon annan. Idag ska jag till min farmor i alla fall, det ska bli trevligt

Svar: Ha det riktigt trevligt hos farmor..... du kommer ikapp dig själv rätt snart... ta en sak åt gången.. kram :)
Esmaralda

28 sofia:

skriven

Kära Es!
I juni gjorde jag något riktigt dumt. Jag beställde en kofta från internet från Turkiet som kostade massa pengar. Koftan kom men färgen på den motsvarade inte färgen på fotot. Tillverkaren bad mig att inte skriva negativ kommentar på hennes sida och lovade mig att skicka en ny kofta i den rätta färgen. Jag har väntat i en månad nu. Först var det garnet som hon inte hade hemma och nu är hon sjuk. Jag börjar tro att hon inte kommer att skicka den och att jag måste ta andra åtgärder. Kommer hon att skicka en ny kofta till mig?
Kommer det här att rätta till sig? Orkar inte strida om detta nu 🥲
Kram
Sofia 🌸💕


Svar: Känns inte som om det kommer en ny kofta, chansen är under 20 %, kram :)
Esmaralda

29 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Alltid lika roligt att läsa om din och Ryska systers upptåg :)

Inte så mycket mys mest promenader och givande samtal med mina boendestödjare som får mig att må bättre för varje dag. Trivs de att arbeta med mig?

Kramar 🐈‍⬛

Svar: Ja, det känns som om de trivs, kram :)
Esmaralda

30 Lou:

skriven

Så härligt det låter! Goda vänner och glädje är ju verkligen något av livets allra bästa.

Här har det varit mer stormigt… ser du om han håller fast vid sitt ”beslut” eller kommer det att lugna ner sig, att vi löser det…?

Kram :)

31 AnnaK:

skriven

Har skickat ett meddelande nu till sambon att vi behöver prata. Så bollen är lite i rullning. Kommer det gå väl? Kommer vi fram till nåt? Har ångest deluxe nu.

Kram 🤗

Svar: Ha koll på vad du vill med samtalet, var tydlig och ärlig mot dig själv, lycka till, kram :)
Esmaralda

32 Skorpan:

skriven

Tack Es!

Att umgås med familjemedlemmar kan nu o då kräva sin kvinna jo ;). Vore underbart att ha sitt eget boende som ni har det hos er Es, en gäststuga, men det är utopi så länge storvinsten uteblir o den behövs ju till att renovera huset från källare till vind...
Nåt att vila ögonen på, trevligt :).
Kram Skorpan

33 Skorpan:

skriven

Glömde ju
GRATTIS ANKI, hipp hurraa 🥳🍾🥂🎂!
Tack till en mormor för tipset...
Kram Skorpan

34 Rebecca:

skriven

hej, ser du något om min sommar? :)

35 Ally:

skriven

Ja sommarvärmen hoppas vi hittar hit igen, å gärna under min semester ☀️😄
Alltså förlåt., men ser du om det fortf finns en liten chans i det jag tänker, finns jag på ett positivt sett i hens tankar? Jag vet det hänger på mig att vara aktiv där..
Kram :)

36 Liljan:

skriven

Jag njuter som allra mest när d e storm ute och jag har semester ❤️❤️

37 Evelina:

skriven

Hej, kommer jag och han möjligtvis springa på varandra någon gång under lovet? Kram :)

38 Bjork:

skriven

Hej jag har hört av mig till mina kompisar ses vi snart o gör något kul?

Kram

39 Mercan:

skriven

Tack söta Esmaralda🤗💕🙂

40 AnnaK:

skriven

Tack för svar! Ja, risken finns att jag viker ner mig och allt fortsätter som förr. Har så lätt att börja vela när det kommer till kritan. Varför är inget enkelt...

Kram 🤗

41 Solstjärnan:

skriven

Grattis Anki!!!✨🥳😃
Ha en bra "din dag"!!
Hälsar Solstjärnan ☀️

42 Ghostwriter :

skriven

Jag hade ett ”samtal” igår och ville verkligen drömma om dem inatt. Istället drömmer jag hemska saker och vaknade upp med hjärtat bankandes. Och rädd. Så fort jag lägger mig på golvet slås jag in i mitt dåtida liv, fick också upp en bild jag aldrig fått innan på när mina barn kramade om mig.



Så mysigt ni har det! Kul för dig med besök!!


Kram

43 K. :

skriven

Är den äldre mannen med barn som skrivit med mig, singel?



Kram

44 <3:

skriven

Hej Es, har J ljugit ihop något till L och P om mig ? För att inte framstå som den dumma otrogna ex mannen. Kommer J och jag ses igen ? Har han inte en uns dåligt samvete över sitt mejl till mig ?
Kram

45 Silvertassen :

skriven

Hej Es!
Jag undrar hur många flirtar/romanser du ser för mig egentligen och när dyker dom upp?
Att spå i tid fattar jag att de inte går, men att ständigt höra att de inte är långt kvar och ändå dyker ingen upp och åren bara går ... gör att man tappar all hopp med kärleken. Jag behöver inte inleda något med honom, är det inte menat så är det inte  ... men VAR har alla killar tagit vägen??? Hur kommer jag i kontakt med dom eftersom jag inte är en festprisse?? De ända jag vill ha är vägledning. Hur och vad kan jag göra för att träffa killar? Jo, fest eller krogen och de är inget för mig. Man möter sällan någon på ICA direkt. De ända jag vill ha är lite hopp. Är de för mycket begärt??? Hopp om att kärleken oxå drabbar mig och snart. Jag är så nära att ge upp ALLT vad som gäller kärleken! Att se alla andra få uppleva kärlek och inte jag känns om du undrar! 😢💔 En annan sak jag undrar är följande, du skrev: "möjlighet verkar ha blivit mindre ju mer tiden gått och varför det blir så, det kan jag inte säga. Kan vara så att du har fler flirtar innan du möter den som är rätt". Vad har flera flirtar med saken att göra att jag kanske inte inleder något med honom?? Kram ❤️

Svar: Ibland kan väntan på den rätte vara så intensiv att man inte fångar upp signaler längs vägen. Bästa är om du kan vara avslappnad.. ta egna initiativ när det kommer tillfällen.. kanske nätdejta. Det är omöjligt att säga exakt tidsmässigt när ett möte ska ske eftersom våra egna val påverkar tiden... kram :)
Esmaralda

46 T:

skriven

Hej t!

Härligt att din syster är på besök. Ni ser ut att ha trevligt.

Min semester börjar imorgon och det ska bli skönt. Men min sambos humör är upp och ner, har varit så i flera år. Lite bättre för att sen störtdyka. Nu har han åsikter om att vi inte kommer någonstans i inredningen. Jag håller med om att vi inte är klara men vi behöver ju inte se allt i svart utan fokusera på att vi kommit en bra bit trots omständigheterna. Vad får du för känsla es? Hur ska jag betee mig? Förhålla mig. Jag tycker mycket om honom och han har många fina sidor också så vill ju att vi ska hitta en bra balans under semestern??

Tack!!

T

Svar: Ni kan behöva förbättra er kommunikation och ta ett snack där ni planerar hur ni ska kunna gå framåt i inredningen.. gör upp en rimlig plan tillsammans, kram :)
Esmaralda

47 Skuggsida i mig:

skriven

Anki: hipp hipp hurra på din dag! 💐🤗

Es: har per automatik stängt hjärta när jag är ute, förutsätter liksom att ingen tycker jag är fin, hänger i sen gammalt.. egofråga kanske, men ser du om jag blir inspanad, i alla fall vid något ynka tillfälle, och vad som ofta gillas?

Hoppas väderänglarna är med er idag!!

Svar: Javisst finns de de som spanar in dig och verkligen gillar vad de ser... så gå inte in i några negativa tankar... kram :)
Esmaralda

48 Bleona :

skriven

Hej Es
Fina rosa drinkar :)

Kan du se om jag kommer få jobb för har det jättejobbigt med ekonomin och är så nere ?

Kram

Svar: Ja, du kommer få jobb men får vara beredd att det kan dröja ännu en tid, kram :)
Esmaralda

49 Mercan:

skriven

Esmaralda rtor du jag ska kuna sälja mina silver hos gulfynd om jag går nu🤣🤣🤣

50 Lydia💕:

skriven

Så fin vän du har och kul ni har ändå när det haglar och regnar .
Nu har jag släppt 2 st som inte ger mig någon energi och kärlek vill inte be om kärlek den ska finnas ändå det var jobbigt och säga ifrån men det tar för mycket tid och energi .
Nu ser jag fram emot en härlig semester och träffa någon som får mig att må bra 👍
Lite mysigt ändå även om det är dåligt väder
Kram
Lydia💕

51 Hedwig:

skriven

Ha så kul tillsammans! Jag har köpt er (e)book och glädjer mig åt att läsa den!

Svar: Vad roligt, hoppas du ska gilla den :) kram :)
Esmaralda

52 Me:

skriven

Men oj, var är det där det är snö?

Kommer jag att få det bidraget jag ansökt om?

Önskar en toppen avslutpå denna vecka.
Mvh

53 Evelina:

skriven

Hej, kommer jag och han möjligtvis springa på varandra någon gång under lovet? Kram :)

54 Hardworking socionom:

skriven

Halloj!

Mums med Pink pirate :)

Vad tror du Es, hur stor chans att tjänsten på ungdomssidan blir min om jag söker?

Skål på er - så härligt med vänbesök 💕

Svar: Över 50 % chans i alla fall, kram :)
Esmaralda

55 Maria :

skriven

Hej!
Hur ser det ut med bilen jag skulle få låna av dottern.. hon svarar mig inte. Har pratat med henne och bett om ursäkt. Blir det av att vi får låna bilen?
Känns som hon stängt av mig helt..
lite beroende av bil för några dagars semester på Österlen jag och sonen.
Kram 🤗 oroad 😟

56 Silvertassen :

skriven

Tack för ditt svar! 💕 japp, ska tänka på detta.
En fråga till bara så jag förstår vad du menar. Du skrev:
"möjlighet verkar ha blivit mindre ju mer tiden gått och varför det blir så, det kan jag inte säga. Kan vara så att du har fler flirtar innan du möter den som är rätt". Min fråga: Vad har flera flirtar med saken att göra att jag kanske inte inleder något med han i mina tankar?? Kram ❤️

Svar: Jag vet faktiskt inte... har svårt att känna in senare, vad jag kände i stunden när jag svarade på din första fråga, sorry, kram :)
Esmaralda

57 Ally:

skriven

Ja sommarvärmen hoppas vi hittar hit igen, å gärna under min semester ☀️😄
Alltså förlåt., men ser du om det fortf finns en liten chans i det jag tänker, finns jag på ett positivt sett i hens tankar? Jag vet det hänger på mig att vara aktiv där..
Kram :)

58 En vädur:

skriven

Hej mitt i regnet, känner kollegan oxå aningens fysisk attraktion? Även om inget någonsin kommer hända mellan oss. Kram ☔️:)

59 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Jag undrar om du ser något inom kärleksområdet? Ser du några dejter i år?? Kram Zoey 💕

Svar: Ja det är troligt att det kan bli dejt, kram :)
Esmaralda

60 Varför:

skriven

Hej bästa Es,
Jag undrar om du kan se varför hen utesluter mig i gruppen.. vad är det hen har emot mig, vill hen mest av allt att jag slutar och inte kommer dit mer?
Jag skulle verkligen behöva veta, för att själv ta mig vidare..
Kram

Svar: Det verkar som om personen missuppfattat någonting .. jag tycker att du ska prata med hen och försöka reda ut, kram :)
Esmaralda

61 Dani:

skriven

Hej!
Jobbar på resturang träffade en tysk där när jag serverade mat kände något speciellt kring honom och kan inte sluta tänka på honom. Tänkte han nåt speciellt om mig?

Kram🤗

Svar: Han tyckte att du var attraktiv, kram :)
Esmaralda

62 Mercan:

skriven

Esmaralda du såg att troligtvis mannen med gott hjärta som jag ska träffa ,att han bor i Sverige🙂Esmaralda en kvinna i turkiskt tellwe spådde mig för flera år sedan att jag ska träffa honnom i stor köpcentrum,ska jag tro på henne , ser du om det blir under någon resa eller där jag bor ,ser du om han bor i närhet Esmaralda söta du ha det så roligt med söta ryska syster tillsammans🙂‍↔️💕🤗🙂🤭ska fråga imorgon när jag har på väg dit ska till guldfynd och fråga om de köper silver men jag tror inte det Esmaralda🙂‍↔️

63 Varför:

skriven

Tack fina du för svaret.
Är det någon person som spridit osanningar till hen om mig?
Jag har mått dåligt länge av detta, hoppas vi löser det mellan oss...
Kram och tack igen!

64 Ghostwriter :

skriven

En onlinevän var skit skum mot mig så jag satte ner foten, då blev beteendet värre. Fick sen påhopp för allt möjligt så jag valde att blocka överallt. Då la personen ut online ”om mig”. Så undrar om personen snackar skit om mig till andra och vårt gäng? för hans beteende tycker jag är sjukligt och är lite rädd för han.




Kram

65 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du om det ska blockeras🥹jag köpte sigg med min sisters lunshkort😭🥹😭

66 Ghostwriter :

skriven

En onlinevän var skit skum mot mig så jag satte ner foten, då blev beteendet värre. Fick sen påhopp för allt möjligt så jag valde att blocka överallt. Då la personen ut online ”om mig”. Så undrar om personen snackar skit om mig till andra och vårt gäng? för hans beteende tycker jag är sjukligt och är lite rädd för han.




Kram

67 Evelina:

skriven

Hej, kommer jag och han möjligtvis springa på varandra någon gång under lovet? Kram :)

68 sofia:

skriven

Kära Es!
I juni gjorde jag något riktigt dumt. Jag beställde en kofta från internet från Turkiet som kostade massa pengar. Koftan kom men färgen på den motsvarade inte färgen på fotot. Tillverkaren bad mig att inte skriva negativ kommentar på hennes sida och lovade mig att skicka en ny kofta i den rätta färgen. Jag har väntat i en månad nu. Först var det garnet som hon inte hade hemma och nu är hon sjuk. Jag börjar tro att hon inte kommer att skicka den och att jag måste ta andra åtgärder. Kommer hon att skicka en ny kofta till mig?
Kommer det här att rätta till sig? Orkar inte strida om detta nu 🥲
Kram
Sofia 🌸💕

69 sofia:

skriven

Kära Es!
I juni gjorde jag något riktigt dumt. Jag beställde en kofta från internet från Turkiet som kostade massa pengar. Koftan kom men färgen på den motsvarade inte färgen på fotot. Tillverkaren bad mig att inte skriva negativ kommentar på hennes sida och lovade mig att skicka en ny kofta i den rätta färgen. Jag har väntat i en månad nu. Först var det garnet som hon inte hade hemma och nu är hon sjuk. Jag börjar tro att hon inte kommer att skicka den och att jag måste ta andra åtgärder. Kommer hon att skicka en ny kofta till mig?
Kommer det här att rätta till sig? Orkar inte strida om detta nu 🥲
Kram
Sofia 🌸💕


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: