Lite annorlunda än vi tänkt....

I går blev det inte till älgparken och ibland blir det inte som man tänkt sig.
 
Vi började prata om mina nya möbler och att det sannerligen krävs nya gardier.. och ryska syster erbjöd sig på stående fot att sy exakt de linnegardiner som jag vill ha !
 
Själv kan jag inte ens trä en symaskin och kom aldrig längre än till provlappen i skolans syslöjd.
 
Alltså, vi la planerna på älgparken på hyllan och istället blev det Väla köpcenter och  Ikea.
 
 
På Ikea behövde vi en insexnyckel för att greja med gardinstängerna och det är ju ett tossigt namn.  Syster frågade i informationen efter en incestnyckel 😁
 
Det fanns inte, oavsett hur vi uttalade det...... men istället kom jag  plötsligt på att jag behövdes kastrull och lite tallrikar !
 
Och så hittade jag offwhite  gardiner i linne.. som var perfekta att sy om till mina fönster.
 
 
 
Sen vidare till Köpcentrat.. där vi började med lunch.... och jag handlade lite extrafint schampo o balsam till döttrarna som fyller år i sommar...hittade en beige jacka till mig själv och lite presenter att ha med till släkten i Danmark dit vi far på fredag och stannar över helgen.
På Claes Olsson hittades också de där incest.... insekts.... insexnycklarna....!!
 
Sent på eftermiddagen rundade vi av med en stärkande mugg kaffe och så for vi hemåt.
 
Jag krashade på sängen med en serie på laptopen och syster  i en trädgårdsfåtölj med en bok i öronen.
 
 
 På önskemål från ryska syster blev det Janssons frestelse till middag med kokta ägghalvor och sallad.
 
// En rejäl Jansson // 
 
Med körsbär, choklad och vin bokade vi oss sen framför TV:n för  maratontittande av Dips.. som inte syster sett. Hur hon nu kunnat missa detta !!
 
Hur vi ska tillbringa dagen idag har vi ingen aning om.... må hända att det blir strandväder, äntligen !
 
Önskar er alla en riktigt fin tisdag
 
Kram & kärlek  och kram också från ryska syster ! 💖
 
1 <3:

skriven

Så gott med körsbär. T gillade flera bilder inlägg på min fb igår. Tycker han att jag är attraktiv?
Tänker jag rätt med nål pin och nejlikan till honom som en liten gest ?
Kram

2 Maria:

skriven

Vilken härlig dag ni har haft!
Ibland blir det verkligen inte som man tänkt men det kan ju bli bra ändå!

För min del blev det då verkligen inte som jag tänkt då jag hittade bevis på sambons otrohet så nu är separationen ett faktum….
Snälla Esmaralda kan du hjälpa mig att se om jag hittar ett annat boende inom det snaraste? Jag vill bara bort…

Önskar er en riktigt fin dag i dag också!

Varm kram ❤️

Svar: Alltid bra med bevis.. då blir det lättare att ageraDu kommer hitta boendet, något som är hyfsat bra och så småningom till något som är riktigt bra, kram :)
Esmaralda

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Känns som om jag har glömma den lättnad känslan och jag blir bara avundsjuka på andra har det så frihet omkring sig och må bra. Inte bryr sig så mycket utan och det finns dom som har Amanda men inte lika mycket som mig för varje dagar och hela 24 timmar. Jag är ärligt tröttnar på det och kämpar hela tiden även påverkar min mående och mentalt.

Så nu jag känna på den frihet och jag har mindre med tänker på 30 år och C kvinna och övrigt. Något sätta som blir lättare för mig.

Undra på ju Amanda påverkar min mentalt som jag vill fly från något jobbigt.

Det gör jag just nu och känns som jag mår mycket bättre nu.

Hur länge ska jag blockera Amanda tror du? Jag behöver den känslan som frihet också.

Ha det bra

4 Hon:

skriven

Hej,
Jag kände mej emellanåt rätt obekväm på gympasset igår med den nya gruppen, kanske för att jag är så himla svag och inte är så snygg, hade dålig känsla i magen efteråt.. kanske det inte passar mej?
Kram

5 Lotta S:

skriven

Segt det här, men håller värken sig borta nu? Ännu en jobbig natt men vaknade till nu med mycket bättre känsla i benen.

Svar: Det blir allt bättre hela tiden, kram :)
Esmaralda

6 Misstjejen:

skriven

Hej

Vill kunde prata om något annat dör jag känner mig så fri och har inget behov av längtar efter en frihet för när jag har Amanda då det påverkar att jag vill fly från den situationen som andra har det så bekvämt även om amanda finns runt dom.

Det är vad jag vill och känna av glädje utan behöver efterlängtade till något som jag vill fly ifrån.

Ha det bra

7 Misstjejen:

skriven

Hej

Måste fråga för min mellanbror har får en bebis som heter elliot men jag har var oro över att jag var inte snällt mot min mellanbror när jag var barn men jag hoppas inte väl elliot har något känslan på om hur jag är. Jag tycker ju han vet något om mig.

Jag tror ju han har något fördel framför sin livet. Jag undrar vad men det är bara vänta och ser väl?

Ha det bra

Svar: Elliot tycker väldigt mycket om dig, sin faster och så kommer det att bli också framöver, kram :)
Esmaralda

8 Varför:

skriven

Godmorgon på er
Låter som det blev en riktigt hektisk dag för er med massa trevliga ting gjorda, skönt med avkopplande kväll sen. Synd det inte blev älgpark men det finns fler tillfällen, det lät mysigt.
Tack för svaret här om dagen, jag behöver ställa frågan vad det handlar om, mår dåligt av det. Hur har allt detta uppkommit, finns det någon som sprider osanning till hen? Viktigast av allt, kommer vi reda ut det?
Tack och kram, önskar er en strålande dag (hoppas det blir stranden för er)

Svar: Tror det kommer sig ur en missuppfattning och kan ni prata om det så kan ni lösa det... kram :)
Esmaralda

9 Skorpan:

skriven

Vilken härlig dag trots att älgarna uteblev, dom får ni besöka en annan gång :D. Ja tänk att det finns människor som är händiga, de knåpar ihop vad som helst på nolltid medan andra, dit jag också hör, inte får nåt alls gjort ;D. Tur att vi är olika. Det var minsann en händelserik dag ni hade o den behövde nog varvas ned med att slappa då kvällen kom :). Oj sommarvärme? Inte här uppe i alla fall...

Här har inte mycket hänt annat än att vi har varit o handlat mat o vandrat lite i butiker o ätit ute en gång. Lite folk på ute på stan o för en som kommer från en större stad är det svårt att komma ihåg att butikerna stänger något tidigare än hemma ;)...

Tillsvidare ingen sommarvärme, men värmen räcker bra till för mig. Ingen att vila ögonen på har ännu dykt upp, kanske han tog en omväg ;)? Jag håller ju nog ögonen öppna för att inte missa nåt dylikt ;).

O hoppas å min sida att ingen studerar mig för jag vill ju inte att nån ska börja må illa då de ser mig o min stora lekamen, hemskasaker vad spegeln berättar där man står i provhytten o kan konstatera att den storlekens byxor som gick på förra sommaren inte gör det ;(. O ändå kommer jag inte igång med mitt nya, lättare liv, vad felar jag Es? Totalt dum i huvudet vad det verkar...

Idag blir det vår årliga utflykt till ön dit man tar sig med färja som vi kallar det :).

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Nu har vi ätit en lång frukost i trädgården och vädret är fint... äntligen !Visst kan du går ner lite i vikt om du bestämmer dig men det krävs att du gör upp en specifik plan.. kanske via viktväktarna.
Annars är du jättefin precis som du är ! Kram :)
Esmaralda

10 Lucia :

skriven

Gud morgon,

Vilken mysig dag ni hade..

Blir det mannen som köper eller några andra?

Kan du se om min man tar jobb i Sverige eller utomlands efter sommaren?

Kram!!

11 Alex:

skriven

Hej!

Kommer den nya rektorn att arbeta kvar under flera år? Har förstått att hon har ett vikariat fram till jul.

12 Alex:

skriven

Hej!

Ser du om vi kommer bygga ut sommarstugan i framtiden?

13 Bjork:

skriven

Hej tror du jag hittar någon klänning i dag?

Ses mina kompisar o jag snart har hört av mig men bara fått svar från en?

Kram

Svar: God chans att du hittar en klänning, kram :)
Esmaralda

14 Dunegull :

skriven

Träffade min kollega en dag förra veckan och det blev som sagt samma kemi som tidigare. Trodde det avtagit eftersom vi inte setts på flera veckor.
Nu kommer vi inte träffa varandra på en månad pga helt osynkade sommarkalendrar.
Är det färdigt mellan oss denna gången eller blir det samma kemi i augusti och att vi börjar träffas lite igen då?

Kram

Svar: Ser ut som om kemin kan hålla i sig också till efter sommaren, kram :)
Esmaralda

15 Alex:

skriven

Hej!

Ser du om vi kommer bygga ut sommarstugan i framtiden?

16 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Vilken härlig dag ni fick igår :)

Sonen och hans sambo har gått ut med att de gifter sig i slutet av augusti med ett stort antal gäster men trots att det bara är några få veckor kvar så verkar mycket vara oklart. De har inte ens skickat ut inbjudningskorten ännu, kommer det verkligen bli av eller kommer de skjuta det på framtiden ännu en gång?

Kramar till både dig och ryska syster 🐈‍⬛

Svar: God chans att det faktiskt blir av men de måste ha en planering som de följer, kram :)
Esmaralda

17 Solstjärnan:

skriven

Ja det kan bli lite annorlunda än man tänkt sig😊Men så trevligt ni haft det 😊 Annorlunda gillar även jag nu på semestern 😊Att få trevliga minnen o göra saker utöver det vanliga är ju alltid roligt 😊Min hund och jag har varit nöjda o trötta på kvällarna 😊
Es,undrar om jag kan tänkas möta min SM via mina vänner jag träffar här nu.Att min SM är någon som de känner från förut? Eller kommer vårt möte ske spontant någonstans vi d något skede?
Ha en bra dag med syster 😊
Kram Solstjärnan ☀️


Svar: Jag ser inte hur det går till kring ditt möte med honom... han är ingen du känner sedan innan men han kan mycket väl vara någon som dina vänner känner, kram :)
Esmaralda

18 Lotta S:

skriven

Igen brev från skattemyndigheten! Reder det upp sig med ett samtal?

Svar: Ett samtal känns positivt, kram :)
Esmaralda

19 Mercan:

skriven

Esmaralda jag undrar min sisters man har tårget frukt och grönt men han tänker sälja det , men han har blomsterbutik ,ser du esmaralda att min soster eller bror kommer ta över hälften av hanns jobb eller inte den kommanda tiden, kommer han att sölja tårgetet annars han är kännt med hans kvalite i varorna🙂‍↔️💕🤔

20 Hmm:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad trevligt ni haft det.
Jag längtar verkligen efter ett till barn. Problemet är att jag är själv. Alltså jag har ingen partner.

Vad ser du framöver för mig? Kommer det finnas möjlighet till ett till barn?
Kram

21 Hjärta:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer den relationen han har nu att hålla i sig?
Kram

22 Jossan :

skriven

Godmorgon

Om 12h sitter jag i flygplanet tillbaka till Sverige. Det är med blandade känslor för jag vill inte lämna men jag behöver verkligen min egentid. Det är så jobbigt att umgås med någon 24/7 ohh särkilt med någon som alltid vill bestämma. Det var varit som ”jobbigast” mitt i resan och nu i slutet men annars har det gått. Men jag kommer aldrig åka utomlands med endast en kompis igen.
Hon verkar även misstro mig att jag inte swishat för all mat. Blir så matt vilket jag har. Men men..

Imorgon blir det iallafall teater med Eva Rydberg. Ska bli mysigt! Hoppas bara på fint väder!

Nu hoppas jag att kärleken kommer och tar mig med storm när jag kommer hem.

Nä dags att fixa sig och fixa i lägenheten innan vi ska suga in de sista 5h i solen. Får ju hoppas att jag slipper böta med min resväska!

Kram

Svar: Ha en fin hemresa nu.. allt ser positivt och lugnt ut.Vad roligt med Eva Rydberg, vi har också dessa planer.. kram :)
Esmaralda

23 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Spontana dagar blir oftast toppen.
Tack för morgonens garv...incestnyckel haha
Njut av sällskapet och tillvaron

Kram Anki med flock

Svar: Tack, vi njuter och har det jättebra... idag far vi till grannbyn och äter god lunch, kram :)
Esmaralda

24 Dunegull :

skriven

Åker i vägen en vecka på semester till helgen. Ska lämna bort min hund för första gången utanför familjen under så lång tid. Kommer det gå bra? Kan jag slappna av?

Kram

25 .:

skriven

Hej Es!
Tror du att det löser sig?

26 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du att jag hittar min svarta byxa nästa vecka på Torstag eller ska jag gå dit nästa vecka under helgen🙂‍↔️💕🤭🤗

Svar: Du hittar byxan men kan inte säga när, kram :)
Esmaralda

27 Evelina :

skriven

Hej, kommer jag och han möjligtvis springa på varandra någon gång under lovet? Kram :)

28 N.:

skriven

Hej Esmaralda.

Bor just nu själv med två barn. Ser du om vi kommer att bli fler i familjen?
Kram

Svar: Ja det kommer ni att bli, kram :)
Esmaralda

29 .:

skriven

Hej Es!
En annan fråga istället.
För längesen i en seans, men även här. Har du skrivit att jag ska träffa min kärlek på ett ställe där man vanligtvis inte träffas d.v.s. inte på jobb, internet, krogen och så. Att hen ska dyka upp när jag minst anar det och vi kommer att veta direkt. Men ser du någon ledtråd som typ ute eller inne, bland folk? :)

30 Skrållann :

skriven

Hej!
Skönt ändå när man kan tänka om☺️

Svärdottern får besked på torsdag om hon kommer in på universitetet eller ej. Hon har toppbetyg och räknar kallt med att hon kommer in på linjen hon sökt. Det kommer isåfall innebära att hon flyttar ca 30 mil. Sonen har sagt att han inte flyttar med direkt eftersom han har jobb och sitt här. Men på sikt, hur verkar det bli då? Det kan ju hålla med distans men det skulle ju kunna vara så att han flyttar till henne eller att förhållandet tar slut?!

Kram❤️

31 Tess:

skriven

Hej Esmaralda

Jag plågas av min övervikt och har gjort det i många år, är operation rätt väg att gå? Eller ser du om jag lyckas klara av att själv att gå ner i vikt? Och ser du om sommaren kommer bjuda på några roliga saker?

Ha en fin dag!

Kram

Svar: Gör ett allvarligt försök på egen hand och funkar det inte, då är operation ett bra steg, kram :)
Esmaralda

32 viktoria:

skriven

"Klarar" jag att bo kvar i min villa efter att min man har gått bort?
Kram

Svar: Ja det gör du men när du är redo och har landat tror jag det blir en flytt i alla fall, kram :)
Esmaralda

33 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Innan jag vaknade drömde jag om killen jag tänker på. Vi var nedanför hans hus och plötsligt kom han och tjejen hem. Jag märkte tillslut att han hade fått syn på oss och trots att han stod i mörkret kunde man se att han tittade på oss i smyg. Helt plötsligt var det som om vi var inne i hans hus även om de påminde lite om mina föräldrars hus. Han stod i hallen och greja med något och sedan kom han fram till oss. Innan han kramade nästan lyfte pappa från golvet av glädje tittade vi länge på varandra och sedan satte vi oss ner lite här och var i rummet och jag satte mig på en säng. Han satte sig bredvid mig och helt plötsligt kom hans tjej in med en bricka med full med glas och en flaska vin. I ögonvrån kunde jag se hur han tittade på mig. Han tjej delade ut vinglasen som hon hade fyllt på och hoppade över mig och gav den till honom men han gav den vidare den till mig. Alla pratade lite innan alla gav sig av. Vad betydde den drömmen egentligen, Es??? Kram ❤️

34 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Kan du se hur dotterns kommande konståkningssäsong blir, som börjar nu i augusti?

En timme träning i veckan tillkommer, blir tufft att hinna till träningarna efter skolan.

Kommer det att funka? Kommer det att lösa sig?

Kram

Svar: Känns som att det löser sig men kan svaja lite ibland, kram :)
Esmaralda

35 <3:

skriven

Ingen idé va att försöka få sömmerskan att förstå att jag betalat två gånger för läppglans ? Hon verkar inte förstå att jag inte är nöjd att betala för saker hon köpt fel. Varför är hon så otrevlig och stressande mot mig ? Önskar att jag slapp be henne om hjälp. Många jag känner säger att hon är jobbig och vill leka fin. Allt är så jobbigt för henne fast hon har det så bra med luxhus i Spanien.
Kram

36 Mercan :

skriven

Esmaralda du såg att tiger söt rosa blå randiga tiger byxan som jag missade Esmaralda att den kommer igen, ser du om det tar månader kommer under året eller dröjer det flera år 🤔 ser du om den blir min söta Esmaralda 😊

37 Mercan :

skriven

Esmaralda jag tänker spela två rader euro jackpot 🤗 ser du om det blir smått vinst 😓

38 Sm:

skriven

Hej!
Kommer jag få bo kvar? Kram!

39 AnnaK:

skriven

Blev ju en bra dag ändå 😊

Inte vill ju sambon prata. Ignorerar han det för att han vet att jag har jättesvårt för sånt här? Han måste ju tänka mest praktiskt och ekonomiskt här för han har ju själv nämt det vid 3 tillfällen tidigare att han vill separera. Men jag gissar det har mest varit för att "hota" mig till att vara som han tycker att jag ska vara. Förr har han gapat och skrikit om det han tyckt jag gjort fel för att jag åtminstone ska låtsas vara på ett annat sätt. Usch vad jag blir stressad av allt.

Kram 🤗

40 Jen. :

skriven

Jag behöver på jobbet jobba med en klient som slår och skallar mycket. Jag tycker det ät obehagligt men min chef lyssnar inte. Jag har bett om försvarsutbildning i flera år men jag får aldrig gå. Hur ska jag gå tillväga för att klara av detta? Man ska tydligen bara ta emot slag som en boxningspåse, vilket jag inte är okej med.

Svar: Nej, att ta emot slag är inte alls ok... kanske du ska prata med facket om du inte når fram till din chef.. eller försök med chefens chef, kram :)
Esmaralda

41 Solstjärnan:

skriven

Tack för hälsningen från ryska syster😊Hälsar tillbaka ni ska ha en bra dag önskar Solstjärnan ☀️

Svar: Tack & kram :)
Esmaralda

42 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vet många gånger jag har tänker på C kvinna att jag vilja lite dansa med henne också för jag tycker om dansa. Vore kul att få lite gör det med C kvinna. Det ska var en fint minne för mig. Oavsett hur men något ändå.

Jag hoppas det blir så något gång för oss. Om det kommer vara?

Ha det bra

Svar: Tveksamt om det blir just att dansa, men träffas kommer ni ju att göra, kram :)
Esmaralda

43 Klara:

skriven

Hej, varför är det så många som ringer på sent på natten hos grannen? Allt ihop känns konstigt och otryckt. Ser du om de bor flera där än de ska?
Kram Klara

44 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret:)

Kanse unnar mig en öl på stan oxså:)

Kram

45 Mercan:

skriven

Esmaralda ser du att det kommer pengar in i familje från spel eller annat innan jag träffar mannen med gott hjjärta🙂‍↔️

46 Evelina:

skriven

Hej, kommer jag och han möjligtvis springa på varandra någon gång under lovet? Kram :)

47 Ghostwriter :

skriven

Idag fyller jag år! För några dagar innan bad jag om lite mirakel/skoj inför min dag och några saker slog in 😄🎉



Härligt att ni kan roa varandra haha kram

Svar: Stort grattis på din dag :) Vad roligt att positivt slagit in.
Ha nu en riktigt fin dag, kram :)
Esmaralda

48 Bjork:

skriven

Hej får jag höra något av mina kompisar snart?

Kram

49 AnnaK:

skriven

Får jag modet ta upp det igen?

Kram 🤗

50 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Innan jag vaknade drömde jag om killen jag tänker på. Vi var nedanför hans hus och plötsligt kom han och tjejen hem. Jag märkte tillslut att han hade fått syn på oss och trots att han stod i mörkret kunde man se att han tittade på oss i smyg. Helt plötsligt var det som om vi var inne i hans hus även om de påminde lite om mina föräldrars hus. Han stod i hallen och greja med något och sedan kom han fram till oss. Innan han kramade nästan lyfte pappa från golvet av glädje tittade vi länge på varandra och sedan satte vi oss ner lite här och var i rummet och jag satte mig på en säng. Han satte sig bredvid mig och helt plötsligt kom hans tjej in med en bricka med full med glas och en flaska vin. I ögonvrån kunde jag se hur han tittade på mig. Han tjej delade ut vinglasen som hon hade fyllt på och hoppade över mig och gav den till honom men han gav den vidare den till mig. Alla pratade lite innan alla gav sig av. Vad betydde den drömmen egentligen, Es???
Kram ❤️

Svar: Drömmen handlar om att du inte ska vänta in att få det som tillhör dig.. som tex ett bra liv... utan du ska själv ta initiativ s¨å att det du vill ska ske, det sker, kram :)
Esmaralda

51 MikeO:

skriven

Hej hej solen tittar fram 🌞

E, kan du se något kring varför de inte hör av sig eller ta initiativ till att be om ursäkt? Skyller dom allt på mig och därför är så sura ? Jag kommer tyvärr inte ge mig för anser verkligen inte att jag gjort någpt fel vilket jag inte har. Har bara sagt att jag inte uppskattar att de pratat om mig. Nu är han skit sur och ignorerar allt och förstör vara för sig själv och sparar bara dåliga minnen och dålig stämning. Har funderingar på att helt dra mig undan den typen av människor som låssas som inget hänt och sopar problem under mattan eller spelar offer i problem dom själva skapat när dom pratat bakom ryggen och inte gillar bli konfronterad. Vad ser du insituationen? Låta det ta dit till dom själva tar upp det eller bara leva vidare ? Kram till en mycket ledsen 🌷

Svar: Låt allt vara.. kontakta ingen... ha is i magen och gå vidare....så småningom kommer någon av dem att höra av sig, kram :)
Esmaralda

52 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Tack för svar :) Kram

53 Solstjärnan:

skriven

Grattis Ghostwriter på din dag!!!!😊
Ha en bra dag önskar Solstjärnan ☀️

54 Berg:

skriven

Va, heter det inte insektsnyckel? ;-)

Bra där av dig att se till att alla detaljerna blir rätt, gardiner är viktiga! Själv har jag lite svårt att göra mig av med grejer som funkar, men ändå kanske inte är helt rätt.. jobbar på det för att få till en fin harmoni..

Jag fick en positiv känsla av att börja med segling, men kursen som går ligger helt fel på dagar då jag har svårt att gå… Jag har svårt att släppa, kändes så starkt ett tag att jag skulle göra detta som nästa steg. Ser du något? Är det så viktigt att gå på min första känsla att jag verkligen ska prioritera kursen, eller kan jag med ro sitta still i båten och vänta tills nästa sommar..

Allt gott!

Svar: ha ha ha, ja kärt barn har många namn :)Du kommer gå segelkurs men det verkar inte bli förrän nästa sommar och då är du beredd, kram :)
Esmaralda

55 Mercan:

skriven

Tack söta Esmaralda🤗💕🙂

56 Dunegull :

skriven

Känns det okej att lämna bort min hund en vecka? Dem som ska passa henne har en av samma ras dock lite äldre.
Kan jag känna mig trygg?

Kram

57 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Tack för svar :) Kram

58 Mercan:

skriven

Esmaralda min sister har en kappa från HM som hon köpte för många år sedan men läderimationen på kappan är sönder urslitet utan anvädning alls i garderoben ,tror du det går bra reklamation utan kvito jag tror inte det utan kvito men vill fråga dig om det finns shans att försöka fråga alls med kappan i butik men ja det är ingen idee kanske utan kvito ,vad ser du Esmaralda ska jag gå dit🤔🥹😗

59 Cara:

skriven

Alltså, de fråga som känns viktigast i dessa tider är hur det ska gå i USA. Kommer Biden att ställa upp? Eller kanske blir det Kamala Harris? Och vem blir nästa president?

Det känns läskigt alltsammans!

60 Evelina:

skriven

Hej, kommer jag och han möjligtvis springa på varandra någon gång under lovet? Kram :)

Svar: Det kan hända, kram :)
Esmaralda

61 Ghostwriter :

skriven

TACK så mycket! När jag gick förbi stora hallen såg jag tydligt att någon stängde en dörr men när jag backade dit såg jag inget 🥲 var de mitt vin som spökade eller hälsade någon? Jag brukar få besök på min födelsedag.. men denna gång undrade jag vart de var någonstans och då såg jag ”det där”

Kram

62 Berg:

skriven

Tack för svar, då blir det segelkurs nästa sommar istället! Känner att det kallar, men lugnar mig lite. Så bra, det kommer underlätta planeringen. :-).

63 <3:

skriven

Så gott med körsbär. T gillade flera bilder inlägg på min fb igår. Tycker han att jag är attraktiv?
Tänker jag rätt med nål pin och nejlikan till honom som en liten gest ?
Kram

64 Helena Ir:

skriven

Så fina ni är båda två! Hjälps åt med det som behövs..tar en paus och sedan njuter av varandras sällskap och har roligt igen. Sådan vänskap som är stark efter många år..Att kunna vara avslappnad och sig själv är så viktigt!
Gör mig glad! En sådan vän har jag också! Tyvärr träffas vi inte så ofta pga avstånd men ställer upp för varandra. Som en syster precis som din!

Grattis i efterskott till Anki 😀

Kram

65 Ally:

skriven

Hej bästa Es,
Kommer jag kunna springa snart igen?
Kommer röntgen av foten visa något?
Kram :) 🌼

66 Silvertassen :

skriven

Tack för ditt svar, Es! ❤️

Själv har jag aldrig haft min blivande man inne i huvudet att jag har stannat upp mitt liv. Däremot har jag haft killen jag drömde om i huvudet och hoppats att de ska bli något mellan oss. Nu har jag ÄNTLIGEN lyckas skaka liv i mig själv och gett mig själv en redig stor spark i baken och fått honom ur mitt huvud. Trots att jag har varit så himla olyckligt kär i honom så har jag ändå inte kunnat förstå varför då han inte har varit annat än elak mot mig. Men nu är han ett färdigt kapitel. Han är en stor skit och jag förtjänar fasiken så mycket bättre!

En sista sak jag bara undrar nyfiket, du skrev att jag skulle ha en eller flera flirtar innan han med de stora H:et dyker upp. För att förstå hur du menar ... på vilket sätt har jag olika flirtar? Jag menar blinkas de lite extra med ögonen, pratar vi enbart och kysser lite grann, pratar vi kortare förhållanden där även sex förekommer?? Så svårt att veta vad som menas med flirt. Vad ser du inom de området?? Kram ❤️

67 Fia-lotta :

skriven

Jisses så gott med Jansons !!

Vattnas bra i munnen :-)

Fråga såhär på kvällskvisten,
Något litet kring hösten som dyker upp kring mig?

Kram från mig till er

68 AnnaK:

skriven

Lägger jag fram saker fel när det blir bakslag på allt. Försökte be min chef om hjälp med samtal hos kommunhälsan, det gick inte. Sökt mig till kurator, fick ett möte det var allt. Sökt mig till sjukvården, ingen större hjälp. Försökt prata med min mamma, och det enda hon säger är att jag inte behöver diska när jag kommer dit 😂 Försökte ta upp med sambon att jag vill separera och han tiger bara om saken. Vet inte vart jag ska sträcka ut handen längre. Vad gör jag fel? Är jag för vag när jag lägger fram saker? Blir som en ond cirkel med allt för jag känner mig så oviktig och tystnar mer och mer.

Kram 🤗

69 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Känner mig allt annat än fin... Usch o fy säger jag åt det som syns i spegeln...

Grattis Ghostwriter, hoppas att du har haft en superkul födelsedag :)!!!

Kram Skorpan

70 Mercan:

skriven

Esmaralda😭😭😭nu när jag rökte min sista sigg på back vägen byggnaderna jag såg en söt död fågel 😭😭😭ser du Esmaralda att min lilla söta fågel har det bra i Alltet nu 😭😭😭att någon kommer ta hand om hennes söta kropp att någon begraver söta angeln😭😭😭🙏🙏🙏

71 Ghostwriter :

skriven

TACK så mycket! När jag gick förbi stora hallen såg jag tydligt att någon stängde en dörr men när jag backade dit såg jag inget 🥲 var de mitt vin som spökade eller hälsade någon? Jag brukar få besök på min födelsedag.. men denna gång undrade jag vart de var någonstans och då såg jag ”det där”

Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: