TÄVLING......

Nu  är det dags för tävling igen !
 
Den här gången tävlar ni om ett magiskt mynt.
 
Ett mynt som ni kan ställa frågor till och sedan singla slant.
 
Svaret blir ja eller nej, beroende på vilken sidan som kommer upp
 
 
 
 
Vill du vara med och tävla så skriver du en kommentar.
Tävlingen är öppen till kl 24 i natt och i morgon presenteras vinnaren.
 
I dag besvarar jag inga frågor
 
Kram & kärlek & lycka till 💖
1 Skorpan:

skriven

Tack, jag är med o tävlar.
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

2 H:

skriven

Godmorgon. Jag vill gärna vara med och tävla. Kram

3 H:

skriven

Godmorgon. Jag vill gärna vara med och tävla. Kram

4 Smulan:

skriven

Godmorgon, detta vill jag vara med på
😀

5 AN:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda, jag vill jättegärna vara med och tävla! 🥰❤️
Vilket häftigt mynt!! Det skulle underlätta mkt att ha ett sådant mynt i sitt liv!

Kram!

6 Jeanette :

skriven

Hejsan! Jag deltar gärna i utlottningen.🥰 kram

7 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Vilket spännande mynt! :)
Jag vill gärna vara med och tävla. Kram 🐈‍⬛

8 MalinS :

skriven

Är gärna med och tävlar, har så många frågor och skulle behöva en sådan ❤️

9 Hon:

skriven

Deltar.

10 Sessan:

skriven

Idag är dagen då min man ska på möte och träffa de andra - dvs en av önskningarna till elefanten. Det kanske blir fler möten men det första är idag iaf så håll tummarna.

11 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Självklart är jag med och tävlar !!
Jag gillar ju singla slant . Tänk att ha en egen svarsguid i tillvaron !

Kram Anki med flock

12 Jeanette:

skriven

Jag deltar gärna i tävlingen :)

Kram

13 SarA:

skriven

Åh jag vill vara med och tävla om detta 🤩
Kram

14 Laila:

skriven

God morgon.
Jag är gärna med och tävlar om det magiska myntet och hoppas att det blir jag som blir den lyckliga vinnaren 🙏❤️.
Kram Laila ❤️❤️❤️

15 Anette:

skriven

Go morgon! Jag är gärna med o tävlar. Kram❤️

16 Camilla:

skriven

Jaa, absolut med o tävla!!

17 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Vilket spännande mynt! :)
Jag vill gärna vara med och tävla. Kram 🐈‍⬛

18 Tess:

skriven

Vilken spännande tävling, håller tummarna att jag har tur denna gång.

19 Ninni :

skriven

Jag är med att tävla om detta mynt. Hoppas på tur. Tack så mycket. Kram

20 Ninni :

skriven

Jag är med att tävla om detta mynt. Hoppas på tur. Tack så mycket. Kram

21 Liverpool:

skriven

Hej e
Är med på tävlingen idag

22 Tulli:

skriven

Godmorgon,vill gärna vara med i tävlingen.

23 <3:

skriven

Klockren detta mynt vore en ynnest att få äga. Jag brukar ofta skriva små lappar med ja och nej. Och ha lapparna i min hand och blåser på dem och sen blundar jag och tar en lapp. Ibland bäst av tre. När jag inte vet vad jag ska göra välja mellan.
Så hoppas hoppas att detta mynt vill komma till mig.

24 Solstjärnan :

skriven

Jag deltar gärna i tävlingen😊
Jag är ju jämt och ständigt full av frågor😊så myntet och jag skulle gilla varandra😊
Ha en bra dag 😊
Kram Solstjärnan ☀️

25 💕 Zoey 💕:

skriven

Ja vill gärna vara med i tävlingen!

26 Soffan:

skriven

Åh, hojt från ännu en medtävlare. Vill gärna vara med! 👋😍

Kram.

27 diana från finland:

skriven

följer din blogg troget sedan en tid tillbaka, men har aldrig vågat kommentera eller fråga. idag kände jag "nu eller aldrig".

känner ett stort kaos inom mig pga olika orsaker..
tack att du finns ❤️

28 Maria :

skriven

Hej!
Jag är med och tävlar 💗

29 ängeln:

skriven

Åh så roligt, jag vill vara med och tävla om myntet. Kram.

30 unni:

skriven

Ja takk, jeg vil gjerne være med på konkurransen - snille Ez. KLem

31 PiaS :

skriven

Hej,

Jag är gärna med och tävlar om ett magiskt mynt ❤️

Mvh Pia S

32 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Vilket spännande mynt! :)
Jag vill gärna vara med och tävla. Kram 🐈‍⬛

33 Agnes:

skriven

Jizzes, så festligt!
Den här tävlingen är jag gärna med i!

Trevlig dag, Everyhopa! Och stora kramen, givetvis! ;0}

34 SusanneAmalia :

skriven

God morgon. ☕☕❤️🤗💯❤️🙏

Önskar dig en härlig sommardag.. 🏝️🛥️

35 Ally:

skriven

Å ja ja ja, detta mynt i mina ägor hade hjälpt mig på många sätt.. gärna med i tävlingen om det.
Tack o kram

36 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron kära ES!

Vilken kul tävling, den är jag gärna med i...
En sådan skulle jag behöva ibland när man inte känner att man kan lita på magkänslan. Hoppas på tur den här gången

Kram☆♥︎☆

37 N:

skriven

Hej.
Vill gärna vara med och tävla om denna. 🩷
Kram

38 L:

skriven

Jag vill vara med i utlottningen av myntet 😊

Kram L

39 Jen. :

skriven

Låter som ett mynt jag skulle behöva. Är gärna med och tävlar om det.

40 Frida:

skriven

Hej.
Vilket spännande mynt.
Jag är gärna med och tävlar. 🥰.

Ha det fint.
💜💛💜

41 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda jag skulle vilja vara med i tävlingen kram
🤩🌸☀️

42 Doris:

skriven

Hej!
Är gärna med och tävlar.

Kram

43 Ghostwriter:

skriven

Är gärna med
Kram

44 Lilja:

skriven

Är absolut med och tävlar, kram

45 Mamman:

skriven

Precis vad jag vill ha, tävlar, kram.

46 Lydia💕:

skriven

Åh va fina dom vill jag gärna vinna ❤️
Kram
Lydia💕

47 Felicia:

skriven

Jag är med, tack för spännande vinst.

48 Camilla:

skriven

Tävlar

49 Petter:

skriven

Spännande vinst

50 lenafena:

skriven

Vilken magiskt mynt!!!!! Vill vinna såklart. Fråga-min son med familj skall åka långt utomlands ( inte Kina utan mycket längre) Kommer resan att gå bra? Oroar mig för sonen….

51 Katrin:

skriven

Friskt vågat, hälften vunnit.
Underbar tävling som jag önskar delta i.
Kram Katrin

52 Anette :

skriven

Skulle gärna vinna denna ❤

53 Linda:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag vill gärna vara med och tävla om myntet. Skulle vara spännande att ställa alla frågor jag har och få en vägledning 🙏❤️
Kram Linda

54 Johan :

skriven

Hej,
Hoppas allt är bra.
Vad roligt med en tävling och vilket spännande pris! Jag vill gärna vara med, tack.
Kram från Johan

55 Nenna:

skriven

Hej,
Jag vill gärna vara med i tävlingen!

Kram 🤗

56 Cara:

skriven

Jag är gärna med:)

57 Ante:

skriven

Jag är gärna med och tävlar :)

58 My cup of tea :

skriven

Jag är gärna med:)

59 Fjärilen :

skriven

Är gärna med i lottningen🥰🤗🌞

60 A N T O X S :

skriven

Wow, coolt mynt.
Jag vill gärna vara med i tävlingen :)

61 Maria:

skriven

Hej! Är gärna med och tävlar :-)

62 Anneli:

skriven

Tack, jag vill gärna vara med och tävla 🥰

63 55:

skriven

Hej. Jag vill vara med och tävla. Tack för att du finns.

64 Trixi:

skriven

Hoppas på tur, kramar Ez och alla

65 Hönan:

skriven

Är gärna med :)

Kram

66 Vb:

skriven

Detta hade jag behövt Hahah!

67 Linda N:

skriven

Hej Es, hur är det m dig? I dag har sambon ställt sig o gjort gravad lax själv - inspirerad av ditt recept.😃

Och ja!! Är väldigt gärna med o tävlar. Vad spännande!!💗

68 Louise:

skriven

Jag är med och tävlar.

Ha en trevlig kväll. Kram

69 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Oj.. Självklart är jag med och tävlar.. Har legat däckad i x antal dagar. Så en tävling muntrar upp 😃🪻

Kjam

70 MB:

skriven

Vill så gärna vara med i tävlingen 🙋‍♀️🤩

71 Ester:

skriven

Vill gärna vara med och tävla om myntet.
Kram 🤗

72 Månskenet:

skriven

Deltar gärna!
Ha det gott!

73 Petter:

skriven

Deltar i tävlingen

74 Chatarina:

skriven

Underbar vinst, vill gärna vara med och tävla

75 Smöla:

skriven

Åh ja, vilken tur att jag hann med att kika in här nu på kvällskvisten! Jag är med å tävlar 🥰 Hade vore kul å vinna den till alla mina frågor till mina föräldrar ❤️

76 mandelviol:

skriven

<3..Jag vill vara med @tävla, tack så mycket..<3

77 Larali:

skriven

Hej!
Jag är gärna med och tävlar! :)

78 Anneli:

skriven

Tack, jag vill gärna vara med och tävla 🥰

79 Anneli:

skriven

Tack, jag vill gärna vara med och tävla 🥰


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: