Upptäck dina gåvor.....

Många har mediala gåvor men gåvorna ligger liksom i träda och man använder sig inte av dem. 

Vill du ta ett kliv framåt och bejaka din gåva & öppna upp, då kanske följande övning passar dig.

Känns det inte som om du har en gåva, så tycker jag att du ska pröva i alla fall.

Majoriteten med gåvor har ingen aning om vad de  besitter.

 💗

Förse dig med ett vitt blankt papper och en penna

Ha lugn och tystnad runt dig och se till så du förblir ostörd.

Sitt rak i ryggen vid ett bord.

Ha pennan i din hand  och mot pappret

Tala till din ängel och be om hens hjälp.

Andas lugnt och slut ögonen – försök stäng av världens alla brus och tillåt dig att gå in i dig själv.  Lite som meditation.

 

Du får en  känsla och vill skriva.. och här  försöker du att inte ta kontroll utan skriv bara det som kommer för dig och utan att alls tänka efter, 

Det kan bli meningar, eller enstaka ord. Skriv så länge du har känslan inom dig.

Glöm inte att avsluta genom att  tacka din ängel.

Efteråt ska du läsa igenom och öppna ditt sinne för egna tolkningar och egen känsla.

Ibland blir det väldigt tydligt och kan handla om meddelande från någon du har i Alltet eller  det kan handla om råd i en  nuvarande situation som du befinner dig i – eller det kan handla om dina gamla liv….. det kan handla om precis vad som helst.

I detta måste du lita till din egen  inre känsla och intuition.

Lycka till och meddela gärna hur det gick när du försökte !

 

 

 Nu har jag städat och röjt i självaste  städskåpet och har  tre byråer och ett sängbord kvar !

Luften är redan så mycket lättare att andas

 

Kram & kärlek💖

1 Mercan:

skriven

Tack söta Esmaralda för svar igår🙂WOW vilket jobb🙂💕🤭jag hjälper åckså min mor att städa diska hemma ,hon är inte tvungen att göra allt hennes mat är så gott🤭💕🤗 ska i dag till hm ,såg i går jätte fin satin kjol till min sister på rea och jag har bonus ha ha 😎😁och ska förbi andra hand butiken,finns det shans för min bycksa söta Esmaralda,du behöver inte anstränga dig om du inte ser något🤗💕🙂‍↔️och jag klarar galant sluta röka så snart🤭💕🙂

2 Änglar:

skriven

Godmorgon
Tack för mycket bra tips, detta nya sätt för mig, kommer jag prova, lovar att återberätta hur det gått.
Senast igår var jag med i en grupphealing och försökte där nå mina änglar och få kontakt, jag vet dom finns med mig men svårt att se tecken, fast jag vet dom finns och jag verkligen öppnar ögonen samt känner in.
Fredag och helgen står för dörren, ska öven ha ett par dagars semester och det ska bli fantastiskt skönt. Dock står det röja, putsa fönster, vädra kläder och påta i trädgården. Får se hur mycket jag hinner med, finns inga måsten.. ;-)

Hoppas springa på personen som surrar i mina tankar, behöver få sagt och få ur mig det som gnager, gärna i helgen. Om jag skulle bjuda in hem till mitt, skulle hen komma? Vad ser du?
Kram och glad fredag!

3 55:

skriven

Hej. Känner du in när jag träffar min livskamrat jag ska leva med. Blir det under vintern

4 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Vilket passande ämne just idag.

Jag är nu påväg till mamma ❤️😭
Hon är inte kontaktbar nu på morgonen. Boendet ringde 6.30 att hon varit talbar under natten men att de nu inte får någon kontakt. Jag sitter redan på bussen. Två av mina systrar (vi är 6 barn) är oxå påväg och kanske bror.
Hjärtat går i bitar. Jag var hos henne igår och ÄNTLIGEN bad hon om hjälp med att höja sängen, ta bort kudden under benen, kallt vatten.
Hoppas jag hinner fram. Vill inte att hon är utan något av sina barn. En sköterska är hos henne nu.

Milton öppnade upp mig. Mammq kommer öppna upp mig ännu mer. ❤️

Sonen och jag var över på Mors dag med en bukett liljekonvaljer. Varje år plockar jag en bukett till mamma. Ett par dagar senare tog mamma och jag en promenad (hon i rullstol) Hon kunde knappt gå. Men vad vi njöt. Vackert väder, ljuva dofter, humor och skratt.
Så glad över alla dessa minnesvärda tillfällen vi skapat. De andra har inte besökt på Mors dag etc. Men det har varit viktigt för mig och av betydelse för mamma.

Älskade mamma ❤️

Ta hand om de ni älskar älskar allra mest. Man har inte så lång tid med varandra.

Kjam

5 Mercan:

skriven

Ezmaralda ser du om den tiger byxan blir min till sist🥹💕🙏🙂‍↔️som jag missade😭

6 Mags:

skriven

Hej❤️
Ser du några varningar inför min resa till usa i september.
Är lite orolig för flygresan
Kram ❤️❤️

Svar: Inga varning kommer till mig och flygresan kommer gå fint, kram :)
Esmaralda

7 <3:

skriven

Bra jobbat med städningen 👌.
Ska jag läsa mellan raderna att den försiktiga generalen T vill att jag kommer förbi där han gästspelar i baren ikväll. Han skrev igår att han skulle jobba på T imorrn. Hade ingen aning att hans en brukade jobba där. Vad blir bäst tror utgång ikväll eller imorrn lördag med tanke på om jag och T ska få till lite mys ?
Kram

Svar: Han talade om var han skulle vara och det innebär att han kommer att titta efter dig, kram :)
Esmaralda

8 SarA:

skriven

Härligt med rensning. Har rensat en hel del i olika rum under semestern när vädret varit grått.
Behöver rensa i mina tankar också. Mycket tankar kring arbete och vägval just nu, vilket ger mig ångest. Har två jobb som är intressanta, blir det något av dom? Ett av dom något mer simpelt jobb nära hemmet och lågt betalt samt ett kort konsultuppdrag, vilket inte känns 100% men stor chans att jag får. Det andra betydligt bättre, mer kreativt, bättre betalt, fast anställning och något jag i stort sett har erfarenhet för.
Har 3 dagar kvar av semestern sen är det tillbaka för en kort avslutande tid på mitt nuvarande. Det var den semestern det!
Kram

9 Skorpan:

skriven

Har nog aldrig försökt o undrar om jag ens skulle besotta tålamodet att lugna ner mig, o då är jag ingen som stressar i onödan, o få det o funka? Tror inte det. O gåvor har jag inga förutom vid födelsedagar o jular ;)...

Ny dag o semestern bara rinner iväg. Helt ledig är jag ju inte då jag måste kolla inkomna räkningar o det stressar mig. På det följande jobbet ska jag vara helt ledig under semestern har jag bestämt ;). Ser du nåt vad det är jag ska jobba med härnäst Es? Stor arbetsplats, i annan stad? Om det nu blir nåt nytt jobb...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Kanske du ändå ska göra ett par försök ? Vem vet, du kan faktiskt överraska dig själv :)Slitigt att inte vara helt ledig under semestern... det är ju total avkoppling från jobbet man behöver.
Nytt jobb tror jag det blir.. och det ser ut att bli en aning lugnare men ingenting mer exakt kommer till mig, kram :)
Esmaralda

10 Mercan:

skriven

Esmaralda jag prövade för en dag sen en svart newhouse veoulur byxa den var fin på mig men jag köpte inte på grund av att den var veoulur, ska köpa idag om den är kvar, tycker du jag ska göra det , kan man ha sådan material ute, den var dressad och den är billigt🥹är min byxa en annan ,då blir det två stycken😉💕🤭

Svar: Om du tycker om och trivs i byxorna så visst kan du ha dem ute, kram :)
Esmaralda

11 Doris:

skriven

Hej!
Jag ska absolut prova,men tror inte jag har den gåvan.

Något budskap från universum i dag Es?

Kram

12 Solstjärnan :

skriven

Tack för övningen😊Ska pröva!Detta kräver väl en del träning.Men det vore intressant att kunna använda sig av denna automat skrift😊
Ska sedan återkomma med om hur det gått😊

Du städar o rensar så det bara yr om dig!😊
Jag måste nog ochså försöka jobba på😊.Ut med sådant man inte används.För ja,tar gärna emot ny energi!Ordning ger ju alltid mer andnings rum o känsla av lugn 😊.

Es,undrar förresten om min SM gillar att ta ett glas vin nu som då till god mat eller är det mer öl han gillar?
Ha en bra dag 😊
Kram Solstjärnan ☀️

13 lilia:

skriven

när blir det min tur att bli gravid??

14 Snödroppen:

skriven

Godmorgon🥰
Har försökt några gånger men har svårt att slappna av så djupt, men jag jobbar hårt på det. Idag är det bara timmar kvar till en efterlängtad semester, wiii!!! Avkoppling de lux🤩
Jag tänker ständigt på mina barn på sistone o jag får känslan att dom tänker på mej, iaf en av dom. Dröjer det länge tills nån av dom kommer ta kontakt? Jag längtar så mitt hjärta går sönder❤️ tas det emot om jag skickar små meddelanden då o då?
Kram❤️

Svar: Visst kan du skicka meddelande men inte för ofta... till sist kommer det dock att lösa sig, kram :)
Esmaralda

15 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Det har visst nåt namn att någon annan tar över pennan som du skriver med men kommer inte ihåg vad det var.
Vilken städning och röjning du har på gång. Borde jag också göra bara jag blir ensam någon gång. Blir jag det snart?
Min resa blev äntligen av. Ser du något kring den? Något speciellt jag ska se, göra eller se upp för?
Tack och kram!

Svar: ha positivt fokus och det kommer bli en bra resa, kram :)
Esmaralda

16 Dunegull :

skriven

Detta ska jag bannenig träna mer på när jag kommer hem. Tycker det är svårt i perioder speciellt när jag mår dåligt att lyssna på mina intuitioner. Men kanske dem uppe kan hjälpa mig.

Känner att jag är i sånt vägskäl generellt i livet. Ser du om jag för bättre jobberbjudande till hösten? Ska jag stanna kvar där jag befinner mig eller kommer det in något annat? Trivs inte med den ledning som finns idag.

Kram

Svar: Du ska söka tjänster som du verkligen vill ha och rätt som det är nappar det och du tar dig ett kliv vidare, kram :)
Esmaralda

17 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda

Kan du se om det dyker upp lite nya kompisar i dotterns liv närmaste tiden, under hösten?

Tex med grannflickan? Eller nya flickan som förhoppningsvis ska börja i hennes klass? De klickade så bra då hon besökte klassen i våras.

Kram

Svar: Det ser ut som om det dyker upp en flicka runt din dotter som blir en bra vän, kram :)
Esmaralda

18 Jossan :

skriven

Godmorgon
Jag gjorde ser en gång. Dock med att rita. Det var några som tolkade vad jag ritade och de såg en man och en kvinna som dansade. De hade hittat varandra i den stora kärleken. Får bara hoppas jag får uppleva det någon gång…

Tycker han borde komma snart… kram

Svar: Jag tycker också att kärleken borde komma till dig snart... den kommer och den saken är klar men kan tyvärr inte säga när, kram :)
Esmaralda

19 En Ängel med stort hjärta :

skriven

Gomorron fina Es.

Jag är ju själv Medial o har Gåvan från barnsben. Under åren har jag hjälpt så många, men som du vet kan man inte hjälpa sig själv i vissa situationer...

Det blev ett jättetrevligt kalas vi kom till förra helgen o barnbarnet blev jätteglad för sina presenter ♥︎

Vi hade köpt god tårta med oss o läsk, men den gömde min dotter till dan efter då farmor o farfar skulle komma?? Vi bjöds på annat...

Min dotter har alltid nu för tiden väldigt ont om pengar. Vi har köpt med matkassar o lämnat vid porten jag har hjälpt till med pengar o betalat nån räkning. Och hon smsar tack så jättemycket men svarar inte i tfn eller på sms oftast. Hon sörjer sin man fortfarande det är över 1 år sen han gick bort! Jag sörjer att inte Vi kan prata på tfn o att hon aldrig vill ses eller komma hit. Det gör så ont i mig att inte få träffa dem mer o bli utsatt för lögner o hatsms utan att jag har gjort nåt:(
Jag skriver alltid hur mkt jag älskar henne men hon skriver inte nåt fint tillbaka!?!

Fråga bör inte nån som snart fyller 40 år klara sig själv ekonomiskt? Hon är så otacksam när mina pengar är slut(jag unnar mig inget själv) så får jag de hemskaste sms!
Ser du om hon är sjuk eller har problem som hon inte berättar? Jag vet nästan inget om henne längre:(:(
Jag har ju min cancer o Parkinsson men det har hon inte brytt sig om nu har hennes svärmor fått cancer o då bryr hon sig jag blir så sårad o ledsen kan du hjälpa mig reda ut vad det är för fel? För jag kan inte ibland känns det som om mitt hjärta går isönder, jag som älskar henne o barnen så mkt varför?


Hoppas på ett svar från dig rara Es
Kram☆♥︎☆

Svar: Det är så sant att det är svårt att hjälpa sig själv.Kanske du inte ska bidra med pengar och annan hjälp helt villkorslöst till din dotter.... jag tror att du nått en gräns för vad du vill och kan.
Möjligen kan du tala om för henne att du är positiv till att hjälpa vid eventuell kris - men då bör ni träffas och sätta er ner och prata igenom situationen. Kram:)
Esmaralda

20 Lotta S:

skriven

Din energi håller i sig!
Kontaktade en läkare för recept på annan medicin, vad ser du runt den?
Då du skrev "minska ner på mättat fett" så är kanske inte samma som att helt sluta? Var huvudbudskapet att det är obalans på grund av för mycket av det mättade fettet just nu?

Svar: Sluta helt tror jag inte du behöver men minska ner rejält.För mycket mättade fetter skapar obalans, kram :)
Esmaralda

21 .:

skriven

Hej Es!
Åh, det där måste jag testa.

Jag frågade M på sms för ett längre tag sen, om vi kunde ta en fika någon dag i sommar. Hon skrev att hon gärna kunde tänka sig det längre fram. Jag har inte hört något mer sen dess. Jag har en känsla att det inte kommer bli av. Och jag vet inte hur pass sann den känslan är. Skulle jag kunna skicka ett sms till eller är det hon det hänger på nu?
Jag saknar henne.

22 N.:

skriven

Hej Esmaralda.
Häftigt.
Det ska jag prova 😍.
Kan det bli han och jag?
Kram

23 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Är hos mamma ❤️
4 av 6 barn är här.
Hon har ännu ej släppt taget. Håller hennes hand ❤️
Hon är otroligt stark.
Visst märker hon att vi är här?
Har hon hört det jag sagt trots att det var så tyst?
Vi spelar Elvis som var hennes kändiscrush när hon var liten 😊
Varför släpper hon inte taget? ❤️ För SIN skull. Vi har sagt att vi är redo när hon är ❤️
Är det något hon önskar säga till oss innan hon går över? ❤️

Jag känner mig lugn. Ledsen men lugn och det svider i hjärtat att se mammas ansikte. Du vet vilket sorts ansikte jag menar ❤️
Är Moster Sally, Kjell och Sassi här nu? Sassi ligger i sängen?

Kjam

Svar: Jadå, mamma märker att ni är där.Hon har hört vad du sagt.
Det tar sin tid att släppa taget men snart kommer hennes kära i Alltet och tar emot henne och är med henne på resan över.. och då blir det naturligt för henne att släppa och bege sig ut på den vackraste av resor.
Stor styrkekram
Esmaralda

24 AN:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda, vilken spännande övning! Den ska jag testa! Ha en fin dag!

Kram ❤️

Svar: Övningen kan faktiskt ge överraskande resultat, kram :)
Esmaralda

25 Bjork:

skriven

Hej kommer värmen vara kvar ett tag nu?

Går resan hem för min syster och hennes familjj bra ?

Kram

Svar: Ja, resan kommer gå bra, kram :)
Esmaralda

26 Anki:

skriven

Go´förmiddag Es
Detta ska jag försöka mig på ...kanske haha Jag kan ju inte meditera . Spännande att se om ngr hittar sina gåvor.

Gårdagen vart såå lyckad Vi åt lunch på deras halvsyrras cafe och det var ngr år sedan de sågs..sedan Björn gick bort har det inte blivit att vi hållt kontakten ,livet kom emellan. Nu hoppas jag grabbarna åker ner o fikar när de ser efter Mira då jag är bortrest. Halvsyrran lägger tyvärr ner cafet efter denna sommaren.

Sen gjorde jag en spontanis ( var kom modet ifrån ??) och åkte ( ensam)till Sorunda kyrka som hade en gratis konsert med min favvosångerska på byn med bästa pianisten .Sååå bra musik och jag körde hem i sommarkvällen upplyft av måbrakänslorna musiken gav.
Pianisten körde ett akustikt gitarr framträdande med en Brucanlåt för att hylla oss åhörare som var där istället för på Strawberry arena haha o det var magiskt !

Trevlig Fredag önskas alla och hitta era gåvor !

Kram Anki med flock

Svar: Vem vet, du kanske kan mer inom det mediala än du tror !!Härlig dag du hade igår ! Det brukar löna sig att göra det man vill även om man gör det helt på egen hand.
Trevlig fredag önskar jag dig och flocken, kram :)
Esmaralda

27 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Har han intresse för mig?
Kan det bli något att bygga vidare på?
Kram

28 Lilla:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer min Talisman att komma fram?
Kommer någon önskan bli uppfylld trots?

29 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Tack ❤️
Jag har endast gått igenom något sådant här med djur. Helt annat med en nära (mänsklig) anhörig.
Skönt att hon vet att vi är här och att hon hört vad jag sagt.
Min syster H är såååå mycket bättre på detta än jag. Hon har varit med förut.
Man känner sig så otillräcklig. Men vet att mamma älskar oss precis som vi är. Och nu ska hon tänka på sig själv 🥰

Älskade mamma ❤️

Kjam

Svar: Du tänker så rätt... var bara dig själv för det är sådan mamma vill ha dig och hon älskar dig ju precis som du är.... kram :)
Esmaralda

30 <3:

skriven

Vad blir bäst tror du ut ikväll eller imorgon med tanke på T om vi får till lite mys ?
Kram

31 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Jo det stressar att inte kunna vara helt ledig...
Ja jösses, kanske jag också skulle kunna få nåt skrivande till stånd för några andra stånd syns då inte till, varken torg- eller... ;)
Kram Skorpan

32 <3:

skriven

Vad blir bäst tror du Es ut ikväll eller imorgon med tanke på T och lite mys och egentid ? Ska jag ge lilla flaskan ikväll eller avvakta ?
Kram

33 Anne :

skriven

På riktigt tycker jag min chef trakasserar mig. Vet inte vad du hade tyckt.. Har redan satt ner foten en gång. Jobbar där kort tid nu men orkar inte känna såhär: vad gör man ens?


Kram

Svar: Somliga människor går inte att nå.... så är det bara... tur att du bara jobbar där en kort tid, kram :)
Esmaralda

34 Ally:

skriven

Hej Es
Känner ganska stor oro kring min fot/sena.. jag inväntar ju röntgen å fått tid nästa fredag. Känns som en evighet då jag nu knappt kan gå på den, är även orolig att jag gör det värre när jag går på den ( men hur ska jag annars förflytta mig)
Gör jag saken värre när gag belastar den? Vad är det som är fel., hälsenan på väg av? 😳
Kram :) 🌷

35 Klara:

skriven

Ser du om jag har några förmågor som jag kan förbättra?? Kram Klara

36 Liljan :

skriven

Tack för detta inlägg, det gjorde att jag blickade tillbaka till mitt skrivande. Pennan vill ibland glöda men jag vet heller inte ibland vad som vill komma ut.
Matt i kroppen idag, blir horisontellt idag.
Kram till er.

37 Till Miltons ❤️ mamma :

skriven

Din mamma har det så bra som har de nära o köra vid sig❤️.Det är viktigt både för henne och dig.
Har själv gått igenom detta med min kära mamma och är evigt tacksam att jag fick ge henne mycket kärlek och närvaro även den sista tiden innan hon gick bort❤️
Ta en stund i taget,ge din fina kärlek till henne. Hon uppskattar det helt säkert fastän hon nu inte orkar visa det.
Styrkekramar från Solstjärnan ☀️

38 Mercan:

skriven

Tack Esmaralda 🤭prövade i butik igen byxan men den var lite lång på mig, jag ska vänta nog min byxa ska dit lite senare de kanske plockar ut nya på Fredag 🤭💕🙂‍↔️🤗

Svar: Ja, bättre att du avvaktar, kram :)
Esmaralda

39 Tess:

skriven

Hej Es, jag håller på tappa taget till att vilja slutföra det jag påbörjat, den jag trodde var min vän sviker. Hur ska jag känna hopp & glädje igen

Svar: Försök att ta vara på din inre styrka, den är större än du tror....kram :)
Esmaralda

40 Ghostwriter :

skriven

Kommer min crush tycka jag är fin irl? Du är ju så snäll för du säger alltid att Det borde en ju för jag är fin.



Kram

Svar: Klart att han tycker du är fin och den som inte gör det.. är sannerligen inte någon för dig i alla fall.....kram :)
Esmaralda

41 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Igår fick jag påhälsning av en nattfjäril (Phalaena brassicae Linnaeus)
Milton var/är en PHALENE.
Nu landade en skata på fönterbläcket till mammas rum.

Hälsningar, stöd och närvaro ❤️


Kjam

Svar: JA, exakt så är det, som du känner.... kram :)
Esmaralda

42 Bleona:

skriven

Hej Es

Jag har haft det jättetufft med ekonomin, sökt jobb kollat med a kassan men fick nej och hit och dit. Jag är mycket nere och glömmer aldrig vad min otrevlig chef sa till mig på slutet. Han önska mig dåliga saker och har jävlas med mig så mycket tills nu. Hatar när folk säger ”det löser sig”
Kan du rensa negativa effekter från mig känns som jag alltid har otur.

Kram

43 Till Solstjärnan 🌞:

skriven

Tack fina du för de stöttande orden ❤️
Det värmer i hjärtat

Miltons ❤️ Mamma

44 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Är det ömsesidigt eller inbillar jag mig?

Kram 🐈‍⬛

45 Louise:

skriven

Jag har fullkomlig panik på riktigt alltså.
Har inte någon aning hur vi ska få ihop till hyran överhuvudtaget denna månaden. Jag har precis blivit av med min akassa och kommer gå över till aktivitetsstöd nästa månad och mannen får inte mycket i akassa heller i veckan.
Jag är rädd att vi får gå och be socialtjänsten om hjälp ,ed ekonomiskt stöd för just nu lever vi under existensminimum i soc ögon. Men om vi sen får hjälp från dem är en helt annan fråga med tanke på att sonen är vuxen och har inkomst men han ska inte försörja oss. Ska se om föräldrastöttaren kan hjälpa mig att ringa soc och se till så vi kan få kontakt med en handläggare på soc akut. Det sambon är orolig för är att barnsekreteraren ska få reda på att vi sökt ekonomiskt bistånd. Att det ska hindra oss att få hem dottern överhuvudtaget. Men jag tror inte de är involverade i varandras jobb ekonomi och barnavdelningen.
Vi måste ju kunna leva och betala räkningar.

Idag har jag varit på rusta och matcha och vi har gått igenom mitt CV och personliga brev. Det blev en hel del ändringar och i helgen ska jag skriva en annan formulering i följemejlet till jobben och sen ska jag skickaa det till henne så vi kan bolla tillsammans och i slutet av nästa vecka ska jag skicka iväg spontanansökningar till förskolor i Malmö och Lund till att börja med. Får hoppas att någon vill anställa mig eller ge mig praktikplats.

Imorgon blir det grill på kolonin igen vi ska fira barnens farmor som fyller år idag och dottern kommer också.
Sen kommer det gå drygt 3 veckor innan vi ses igen då de åker till Grekland i början av augusti.
Får hoppas hon kommer hem också men om vi nu förlorar så blir det separation även om mannen inte vill det då han är livrädd att jag ska ansöka om egen vårdnad. Han vill att vi ska flytta ihop igen när dottern flyttat hem men det vill jag så klart inte. Jag vill inte ha något förhållande alls. Vi får bli särboföräldrar.

Kommer vi få hjälp från soc med ekonomiskt bistånd och kommer mina spontanansökningar bära frukt?

Ha en fortsatt fin fredag och tacksam för svar. Kram

Svar: Jag ser inte hur men på något sätt kommer det att lösa sig med hyran... det är fruktansvärt jobbigt att leva under dessa omständigheter .. men det kommer att lätta.... styrkekram:)
Esmaralda

46 Till En ängel med stort hjärta :

skriven

Till en ängel med stort hjärta.
Känner ju inte till varför det är o blivit som det är mellan din dotter och dig men upplever nog ,precis som Es skriver att det verkar som om du själv känner att du nått gränsen till att villkorslöst hjälpa henne.Rådet du fick av Es var bra att finnas eventuellt som hjälp vid kris men det är något ni ska diskutera genom att träffas.
Nu ska du börja unna dig själv sådant som får dig att må bra 😊
Kram Solstjärnan ☀️

47 Klara:

skriven

Hej, tror du den där kvinnan med gul tröja vid stationen som bor o mitt kvarter förstod vad jag sa? Tyckte hon kändes lite obehörig efter, behöver jag liksom oroa mig för henne nu!??

48 Miltons ❤️ Mamma :

skriven

Älskade mamma ❤️
Klockan 18.15 tog hon sitt sista andetag i denna värld. 4 barn var närvarande + 1 på telefon (av 6)

Hon var så till freds att vi alla var samlade. Hon väntade på att vi 5 var närvarande sedan släppte hon taget.
Älskade mamma ❤️
Den vackraste av själar. Älskar dig oändligt mycket och jag är oerhört stolt att vara din dotter.
Tack för att jag fick äran att ha dig som mamma och vän ❤️
Älskar dig ❤️

Kjam

Svar: Först får du en stor styrkekram och healing kommer då och då under helgen.Mamma var glad att kunna släppa taget och följa med de sina i Alltet... hon vet att du kommer klara ditt liv bra och hon är väldigt stolt över dig. Nu har hon inga smärtor och all sjukdom är borta, hon är frisk och stark och har mycket att prata med de sina om men du ska veta att hon kommer för att titta till dig och syskonen och för att se så att ni har det bra.... kram
Esmaralda

49 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Upplevs jag som en negativ person?
Ett tag var Pelle försvunnen men som tur återkom han. Är allt bra med honom ännu?
Tack och kram!

Svar: Allt är bra med Pelle och han är glad att vara tillbaka !Nej jag tror inte alls att du allmänt upplevs som negativ, kram :)
Esmaralda

50 Hönan:

skriven

Heja dig med allt rensande! Älskar känslan efter!

Vilken bra övning, den ska jag testa :) önskar ju så att kunna ha lite mer direkt kontakt med andra sidan.

Kram

Svar: känslan efter en rensning är oslagbar :)Jag tror du har kapacitet för att kunna få mer kontakt , kram :)
Esmaralda

51 Klara:

skriven

Hej, jag gjorde detta nyss. Fick till mig ”en sorgsen tid men lycka kommer!? Och sen jag älskar dig och sen åter igen att lycka kommer…och se ut som du vill.” Var detta verkligen något från min skyddsängel tro?
Kram Klara


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: