Vinnaren är......

 
Grattis säger jag till TRIXI !!!
 
Vill du vara snäll och maila mig din postadress.. och din vinst kommer omgående.
 
Tack till alla er som deltagit i tävlingen.
 
I dag blir det lite av en spontanfest här.... dottern i Lund och Ellisen anländer i eftermiddag.. och framåt kvällen kommer sonen och hans kompis... och alla  har önskemål om att grilla.
 
Så ikväll blir det grillfest.
 
Jag har tomt i kyl och skafferi så måste iväg  till ICA Maxi och fylla på... och samtidigt när jag ändå är ute och far så ska jag försöka få till ett träningspass på gymmet också.
 
 
I dag kan jag alltså inte besvara frågor !!
 
Kram & kärlek 💖
 
 
 
 
1 AN:

skriven

Stort grattis till Trixi!🥰

2 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Grattis Trixi! :)

Så gott med grillat, önskar er en trevlig kväll.

Kram 🐈‍⬛

3 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Grattis Trixi !!!

Önskar dig Es och de dina en härlig grillkväll !

Kram Anki med flock

4 Skorpan:

skriven

Grattis Trixi!
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

5 Solstjärnan:

skriven

Grattis till Trixie!
Ha en bra gym o shopping dag!
Kram Solstjärnan ☀️

6 Trixi:

skriven

Tänk att jag vann. Jag är såååå glad. Har precis mailat min postadress till dig Ez och längtar efter min vinst. Kram och tack.

7 Liverpool:

skriven

Grattis Trixi

8 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Grattis Trixi! :)

Så gott med grillat, önskar er en trevlig kväll.

Kram 🐈‍⬛

9 Linda N:

skriven

Grattis Trixi!! Es vinster brukar hamna precis rätt😃

Ha så kul m spontanfesten!🥳

10 Anette:

skriven

Grattis Trixi!
Kram❤️

11 55:

skriven

Grattis Trixi.

12 .:

skriven

Hej Es!

Ha en bra dag och en trevlig kväll :)

Grattis TRIXI


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: