Din jävla fobbick.....

" Din jävla fobbick, som sätter fälleben för maj "
sade  den överförfriskade damen till sin manlige vän.
 
Nu var det så att hon satte fälleben för sig själv  under alkoholens påverkan.
Fobbick betyder idiot och fälleben betyder krokben.
 
" Du e ju lealös som en lase"  konstaterade mannen medan hans ragg vingligt tog sig fram.
 
Det här var en tidig söndagsmorgon och jag antar att de var på hemväg från en blöt fest.
" Glötta dig inte" röt kvinnan "och förresten kan du själv släpa på ditt blannevann."
 
Hon dängde ner sportväskan i backen som troligtvis var tung av just blannevann, dvs groggvirke.
 
Mannen greppade väskan och den  märkliga färden fortsatte vingligt framåt.
" Jävla mög" muttrade han.
 
 
 
" Du kan ju hotta all skit i väskan" föreslog kvinnan och mannen skakade på huvudet
"Klydderöv" konstaterade kvinnan och sen försvann paret runt kröken och  var utom synhåll .
 
Jag får påpeka att det här var på landsbygden där tungomålet skånska är mer i bruk och paret var i min ålder.. också en indikation  på att man använder sin dialekt i större omfattning.
 
Kram & kärlek 💖
 
 
 
1 Misstjejen:

skriven

Hej

Ibland jag önskar mig att jag borde var den våga som ge en kramar och försöka har en bra svaret på C kvinnas frågor. Även jag kunde trösta henne på en bra sätta så jag har höra så mycket om hur ledsen hon är över en viss.

Jag hoppas ju en dag som jag kan bara ge en riktigt kram och kunde ge en del svar på hennes frågor även trösta.

Kommer jag gör det en dag?

Ha det bra

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Hur är vecka för mig när jag ska var hos mamma på lördag till torsdag? Det blir mysigt även jag ser emot fram katten signe också. Blir det trevligt dagar?

Ha det bra

3 Ghostwriter:

skriven

Tänkte på ditt dejtingtips igår men undrar om du menade verkligen att jag sänder ut desperata vibbar eller om det var allmänt råd? Och isåfall hurdå? Jag tycker inte själv jag gör det utan bara är tydlig med vad jag söker och gillar att både få och ta intiativ. Utöver det känner jag inte behov av förhållande med vem som helst, inte träffat någon på 1 år så känner mig lugn i mig själv och inte ett dugg desperat. De som uppfattat mig desperat-isch är dem som inte är seriösa från början och inte vill ses, och psykisk störda. Men sen har jag väl varit väldigt glad ibland när jag fattat tycke för nån, men de är en annan sak tycker jag och vill inte ha less ändå i en framtida relation!


Kram :)

4 unni:

skriven

Hei fineste Ez
Er så takknemlig for at jeg som ufør nå har fått en vikarjobb ved sentralbord full tid for noen uker. Er så glad. Håper jeg etterhvert kan få en liten fast stilling her . Vil det gå fint med armer og skuldre og helsa mi med denne vikarjobben. KLem og gooood sommer <3

5 K. :

skriven

Känns det som att ett jobb snart dyker upp i närheten av där jag vill flytta till? Jag söker brett! Även 2h pendlingsavstånd för heltidsjobb. Funderar dessutom på att ta ett distansjobb bara för att kunna ta steget framåt... Tycker det går ovanligt segt nu.



Kram hoppas din dag blir bra!

6 Lilla jag :

skriven

God morgon,

Inne i en jobbig period. Inget händer och vi sitter fast.
Hur länge ska det bara ta?
Vill så mycket annat. Behöver gå vidare. Vill flytta nu i sommar eller tidig höst.

Vad ser du?

Kram!

7 Mimlan:

skriven

😂Fantastisk roligt ändå! Kanske skulle testa att bråka med skånsk tungomål nästa gång, bråket skulle definitivt gå över i skratt ganska fort😂

Igår bokade vi en resa, och jag har ju aldrig ångrat en resa fastän det kanske inte var det smartaste av oss just nu.
Och du Es, jag skriver traditionsenligt till dig som vid varje resa... kommer resan gå bra? ☺️

Kram! Och hoppas du mår bättre

8 Jossan :

skriven

Godmorgon
Sista arbetsdagen! Klockan 12 lämnar jag arbetet för semester! Det ska bli så skönt men vi börjar med att tvätta så inte lika kul.
Semifredon gjorde jag till systersonens student. Den är sååå god!

Nu varnar Spanien och Grekland att man ska åka dit… Min kompis börjar bli orolig om att vi inte kommer kunna komma hem. Ser du några varningar kring vår resa? Kommer vi komma dit och hem som det ska?
Jag känner sån ångest över detta nu…

Kram

Svar: En välkommen semester för dig.Kontakta er resebyrå och hör er för och följ deras råd, kram :)
Esmaralda

9 Mercan :

skriven

Esmaralda kan du hjälpa mig igen 🤗för jag vågar inte visa till min mor😌tycker du att andriata klänningen som jag prövade köpte igår är jätte snygg model,den är vit svart mönstrad🤔💕🥹

10 Mercan:

skriven

Esmaralda tror du det har närmat sig så mycket,för en kvinna i tirkisk tellwe spådde mig att jag sla träffa kärleken inom en vecka🤔😁🤭😎

Svar: Så snabbt tror jag inte att det går, kram :)
Esmaralda

11 Naturvän:

skriven

Hej!

Din jävla fobbick passade på den otäcke mannen på stranden igår, han tillhörde inte de grå, närmade sig nervöst, men jag som har känselspröten ute hoppade över badet och cyklade snabbt hem till Stugan.
Hoppas han aldrig visar sig i vår idyll igen, men ngra garantier har man ju inte....

I övrigt gillar jag dialekter skarpt, ett riktigt kulturarv och alltid lika roligt ta del av.

Får se om tipset
går hem, är definitivt ingen storspelare, mer för nöjes skull, blir lite spänning.

Nya grannar och energierna känns plötsligt lättare här, eller om det bara är inbillning...

Till dig Cecilia, lycka till med Göteborgsvarvet om du bestämmer dig för att delta, själv springer jag bara millopp men hoppas en dag kunna genomföra en halvmara.

Kram



Svar: Ja, somliga är vandrande varningstrianglar !Känns positivt med nya grannarna, kram :)
Esmaralda

12 .:

skriven

Hej Es!
Den senaste veckan har jag börjat få stunder av extrem ångest (har det just nu). Det känns som att hjärtat ska dunka ut ur bröstet. Vid två tillfällen har jag haft början till (eller kanske en liten pågående?) svår panikångest. Och när jag menar svår så är det när det påverkar synen. Jag ser dubbelt och allting rör sig. Har det gått så långt så är lugnande det enda som hjälper. Men nu har jag med nöd och näppe lyckats häva dom. Grejen är den att jag inte har haft den här typen av ångest på väldigt lång tid. Panikångest av detta slag på ännu längre tid. Min samtalskontakt har semester.. Så hen kan jag inte prata med. Vad beror detta på? Vad kan jag göra? Det är riktigt jobbigt.

Svar: Använd dig av de verktyg du fått... och andas rätt.... det här verkar vara övergående, kram :)
Esmaralda

13 Muminnäsan:

skriven

Ser det positivt ut att ta kontakt med honom? Vill han ha kontakt?
Kram

14 Snor-Fia:

skriven

Haha, helt ljuvligt.
Dialekter; sanna glädjespridare 💖

Välbehövlig läsning då jag ligger däckad i förkylning inför midsommar.
Undrar om något litet positivt är på ingång utöver, ser du månne någon liten detalj där?

Virusfri kram :-)

Svar: Stackars dej, jag har nyss repat mig från min förkylning !Det ser ut som om det blir en intressant resa eller utflykt ganska snart, kram :)
Esmaralda

15 Bjork:

skriven

Hej blir mina kompisar glada när jag hör av mig?

Får någ bli stockholm på semestern ist.
Kram

Svar: Ja, de tycker om att höra från dig, kram :)
Esmaralda

16 Mercan:

skriven

Ezmaralda tror du jag hittar idag min svarta byxa eller ska jag göra paus två tre dagar😁😎🤗🤭

Svar: Du kan göra en paus, kram :)
Esmaralda

17 Dunegull :

skriven

Hahaha!

Har kollegan kvar känslor? Hur gick hans tankar efter vi sågs igår?

Kram

18 mandelviol:

skriven

Haha.. Muntert värre ;P

Blir så less på mina konstiga och superjobbiga utslag som bara blossar upp från ingenstans.. Misstänker att det är något hormonellt för börjar se vissa samband.. Kan min aning vara rätt och kan vården vara behjälplig för en gång skull om jag skulle söka mig dit i så fall?

Svar: Ja dina tankar kan vara rätt, kram :)
Esmaralda

19 Lotta S:

skriven

Haha, "What a handsome face"!! Den har jag inte råkat på tidigare.
Någon hälsning till mig eller något jag behöver tänka på just nu?

Svar: Öppnar du upp lite mer inför nya människor så kan detta ge något riktigt bra, kram :)
Esmaralda

20 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Haha🤩

Blir ”den” relationen långvarig?
Kram

21 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.

Undrar om du kan se mig i en relation i år eller under nästa år? Sen om du ser möjlighet för ett till barn inte för långt bort för mig?
Kram

22 Skorpan:

skriven

Dialekter är härliga o i vissa fall är de ju klockrena, då nån översätter dem åt en ;). Har haft turen att lära mig dialekter trots den stadsbo jag är o det är kul att inte bli såld på auktion för att man inte förstår vad folk säger ;D.

Ja idag är det jag som ska skriva protokoll på mötet o dela dokument för det kan ju inte chefen göra o kollegan är sjuk. Får se hur det går då jag inte gjort nåndera på detra jobb. Nån slags test av mina förmågor kanske ;)?

Midsommar just o jag är nyfiken på om du kan se hur mannen firar midsommar? Är han vid vatten, hemma, med kompisar eller i stan? Om han nu bor i en stad ens? Så kanske jag vet hur mina midsomrar ser ut i framtiden ;D.

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Det ser ut att gå bra idag !Mannen verkar vara vid vatten och firar med vänner, kram :)
Esmaralda

23 Lealös:

skriven

Ha ha..en skojig berättelse att starta upp så här så säga dagen före dagen med, altså Midsommarafton

Lite lealöst här också men kan dock inte skylla på pga alkohol eller nåt:) Är ju så nära absolutist man kan komma å ändå utan att vara det ha ha

Fast lite midsommarfirande planeras det allt bli även i år även om det landar i det mindre och lugnare spannet skulle man kunna säga

Önskar en trevlig Midsommar åt alla !

Grattis till boken!

Kram




Svar: Tack.. och ha du också en fin midsommar :) Kram :)
Esmaralda

24 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Älskar dialekter ! Och speciellt skånskan . När jag började mitt jobb Utanför Kalmar var det många uttryck som jag inte förstod. Bland annat Sa stallkillen hela tiden Vad du grinar vad har du för att grina så mye . Jag haja noll och fortsatte le haha Grina betyder le och du kan hämta rullebören och sätta igång .Där stod jag som ett fån Hämta skottkärran Ja inte var det lätt tur hästarna jag skötte om förstår utan översättning.

Samtal med veterinär Vi skulle ju röntga om hon inte var bättre...men veterinären ville avvakta och skrev ut mer medecin.. Det är ju midsommar och vi har stängt...Hoppas allt går åt rätt håll då det känns "försent" att röntga nästa vecka

Kram Anki med flock

Svar: Ha ha ha... ja grina är ju att le och rullebör har vi här i Skåne :)Jag sänder healing och hoppas att allt ska bli bra, kram :)
Esmaralda

25 Mimmi:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer jag att få samma chans igen?

Kram

26 Vb:

skriven

Hej es!
Kommer han att arbeta inom något annat yrke och inte pilot efter utbildningen?

27 Helena Ir :

skriven

Oj, vad jag skulle få svårt att förstå den där skånskan om jag bodde där..
Visst har jag varit I Skåne men då besökt personer som flyttat dit från Stockholm.

Väldigt så varmt det är på sina håll i Europa..just nu i Grekland. Har ingen önskan alls att lämna Sverige.

Den där mannen du sett i mina seanser är han väldigt långt borta fortfarande..?
Blir det före jag hamnar på hemmet tror du 😉?

Ha det gott!

Kram

Svar: Urskånskan ÄR svår !Mannen har närmat sig, kram :)
Esmaralda

28 <3:

skriven

Kommer P och jag ses igen ? Han som bor i Stockholm.
Kram

Svar: Den möjligheten finns, kram :)
Esmaralda

29 Maddelito:

skriven

Tack för svar :) hur stort geografiska ska jag söka?
Jag söker i hela Skåne just nu och där ligger en tjänst ute i Lund som jag planerar att söka till.

Det är inte så lätt att flytta hur långt som helst när en har barn och djur i bilden.
Kramar

30 Sommarvindar:

skriven

Ha ha, godmorgon,
Det där med dialekter är kul.. kan riktigt höra den brea skånskan.. 😁

Blev hen glad att se mig igår, hur gick/går tankarna?
Kram :)

Svar: Jadå visst blev hen glad, kram :)
Esmaralda

31 Doris:

skriven

Hej!
Dialekter är underbart.
Finns det någon chans till romans i sommar?
Närmar sej mannen?

Kram

Svar: Visst finns det chans till romans men om det är han med stor H eller en sommar romans, det ser jag inte, kram :)
Esmaralda

32 Ghostwriter:

skriven

Kommer det något positivt på ingång här snart?




Kram

33 Anki:

skriven

Hej igen Es

Glömde berätta att Anita vart såå glad över besöket Hade med glassbåt till henne som jag vet hon gillar och det uppskattades ! Och en pion.
Lovade komma förbi på midsommar då jag kan parkera bilen hos henne och gå till kyrkan Tar med en pion då med att byta ut den jag hade med igår.
Så lite gör så mycket

Ha nu en härlig Onsdag !
Kram Anki med flock

Svar: Ja ibland behöver inte mycket för att göra någon glad... kram :)
Esmaralda

34 F:

skriven

Hej esmeralda undrar om du får till dig något spontant om mig kram 🥰

35 Igges matte 🐈‍⬛:

skriven

Det är så synd att dialekter är påväg att försvinna, jag är uppvuxen med "Ring så spelar vi" på radion på lördagsmornar. Då var det roligt att höra hur olika folk pratade som ringde in till programmet från runt om i landet. Idag är det inte lika markant skillnad utan de flesta pratar typ rikssvenska.


Önskar dig en fin onsdag.

Kram 🐈‍⬛

36 Naturvän:

skriven

Hej!

Tack för svar..jag cyklar ner till stranden för ett dopp. Det vore väl attans om otäckingen dyker upp igen.
Tryggheten är borta och det lär väl inte bli bättre med tiden...för många vandrande varningstrianglar....

Kram

37 Sommarvindar:

skriven

Förlåt glömde fråga en annan sak om du ser.. är hen i någon relation nu?
Tack o kram

38 <3:

skriven

Försökte J rädda sitt äktenskap med det otrevliga mejlet ? Bullshit att man bokar spa resor och middagar för att man känner sig tvingad va ? Förstår mig inte alls på honom längre. Är som att jag ändå inte kände honom. Mera att han känner hat att frun fick veta. Vad tror du Es ? Kram

Svar: Han bokade inte under pistolhot så det är bara bullshit... ju börjar du kunna se hans true colour, kram :)
Esmaralda

39 Mimmin:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer jag få samma chans igen? 🌸

Kram

40 Mads:

skriven

Haha, hej på dig. Där garva jag allt gott 😀

Funderar på vad mannen med stort m har för sig just nu, inte redo för mig?

Kramis

41 Queen:

skriven

Får du in någon spontanis på mig?
kram

42 Nn:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer jag och den mannen att umgås något mer med varandra?

Kram

Svar: Jag ser ingenting seriöst eller på djupet, kram :)
Esmaralda

43 Hej 🌺:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer det att finnas en chans för mig och honom?

Kram

44 Lilla jag :

skriven

God morgon,

Inne i en jobbig period. Inget händer och vi sitter fast.
Hur länge ska det bara ta?
Vill så mycket annat. Behöver gå vidare. Vill flytta nu i sommar eller tidig höst.

Vad ser du?

Kram!

Svar: Flytten blir bra och det är viktigt att du gör klart för dig själv vad du verkligen vill och har en plan, kram :)
Esmaralda

45 Hönan:

skriven

Haha, underbart. Kul att du fick överhöra detta och kan dela med dig :)

Inatt hade jag, vad som i alla fall kändes som, en klardröm. Vaknade och kom tillbaka till drömmen flera gånger (tror jag?) och till slut insåg jag att det inte var på riktigt. Letade då efter en klocka för att bekräfta. Gick sen genom en vägg för att testa att det verkligen var en dröm. Flög lite och försökte uppnå ett annat mål. Undrar om detta verkligen var en klardröm och hur det kommer sig att jag hade en i så fall? Var det bara flax att jag insåg?

Kram

Svar: Ja det var en klardröm och hjärnan var alltså mer vaken än den brukar vara när man sover och sådant kan hända ibland utan någon särskild orsak, kram :)
Esmaralda

46 Helena Ir:

skriven

Tack 😀
Kram

47 Helena Ir :

skriven

Mickis..Hej! Trevlig midsommar till dig..och önskar dig en bra sommar!

Kram

48 Mercan:

skriven

Jag lämnade tillbacka klänningen Esmaralda och när jag köper något ska tänka själv😌Esmaralda kan det hända från euro jackpot summan 1miljon som du såg under året Oktober eller kommer det att dröja till 2027året💕🤔🙏😌

49 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Då kanske jag också får fira midsommar vid vatten o med vänner i framtiden? O fara o lägga ut bät o jag får ro o ror ju helt fel förstås ;D...

Mötet avklarat o det var nog det snabbadte mötet jag har varit med om hittills.
O i misstag fick jag
veta ungefär orsaken till kollegans sjukfrånvaro, jag var tydligen inte värd det förtroendet? Nåja, jag vet inget...
Kram Skorpan

Svar: Ibland får man veta både det ena och det andra och lite på omvägar, kram :)
Esmaralda

50 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret :)

Ser fram i mot en hemma midsommar i år:)

Hoppas min mamma blir frisk snart för hennes skull:)
Kram

Svar: Jadå, det ser ut som om hon snart mår bra, kram :)
Esmaralda

51 🩷:

skriven

Hej Esmaralda.

Blir ”den” relationen långvarig? mer än ett år?

Kram

52 AnnaK:

skriven

Tror du jag får sålt min lite dyrare grej på Tradera eller borde jag försöka med Facebook?

Kram 🤗

Svar: Blir kanske inte så lättsålt men pröva Facebook också, kram :)
Esmaralda

53 Smile:

skriven

Jag ansökte om en viss ekonomisk hjälp i helgen, kommer jag få den hjälpen?
Mvh

54 Muminnäsan:

skriven

Ser det ut att kunna bli bra att ha kontakt med honom, eller bättre glömma och gå vidare?
Kram

55 L:

skriven

Jag provade säga "What a handsome face" och det stämmer ju 😂

Mitt unga vuxna barn lyckas inte få jobb efter sin långa utbildning. Många intervjuer men alltid är det något. En dålig referens som dom säger att de måste ha och så är det kört. Hen är totalt uppgiven och hur ska hen få jobb. Vad ska man göra?

Kram

56 Jossan :

skriven

Så skönt! Nu är det äntligen semester!!

På tal om Spanien hittar jag inget kring att de varnar om att åka dit eller något. Det ska bli värmebölja men inget annat. Han vi ska till säger inget om det heller. Vi får vara uppmärksamma ohh försöka ta oss hem tidigare vid problem..

Nu har jag vilat i 1h ska handla en sak på Ica sen blir det tvätt och städ!
Så sjukt att ha semester och att åka till Spanien på måndag!

Kram

Svar: Resan ser ut att gå fint, kram :)
Esmaralda

57 92an:

skriven

Hej hopp! Hoppas ok med ännu en trött kärleksfråga i högen, men jag undrar lite vart min tagit vägen? Ser du något om honom? Hå hå ja ja :)

En riktigt fin långhelg önskar jag er allihop!

Svar: Nej jag ser ingenting exakt men han kommer, det är jag helt säker på, kram :)
Esmaralda

58 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Jag hade blivit riktigt ledsen om min man hade talat åt mig på det sättet, usch då, dialekt eller ej.

Det finns inte möjlighet till extra timmar på mitt ordinarie jobb, ser du var jag kunde extraknäcka? Är så sugen på en resa i höst.
Tack och kram!

Svar: Ja ingen av dem talade särskilt trevligt .... jag ser inte var du kan extraknäcka men ha antennerna ute, det kan dyka upp något. Gör en ekonomisk planering och det ökar dina chanser, kram :)
Esmaralda

59 Skorpan:

skriven

Intressant med folk som nödvändigtvis ska sitta bredvid en fastän det finns flera andra platser lediga. Wtf?? Irriterande till max.

Tack Es!
Kram Skorpan

Svar: Ja eller hur !!!!! Kram :)
Esmaralda

60 Smulan:

skriven

Fått flera instanser beviljade , nu ska det bara verkställas och fungera.
Blir det bra?

Svar: Ja det har alla möjligheter att bli bra, kram :)
Esmaralda

61 AnnaK:

skriven

Kommer jag våga nu? Kommer förlora en viktig chans annars och då vet jag att det aldrig blir av.

Kram 🤗

62 Mickis:

skriven

Hej Helena Ir!
Tack snälla för hälsning :) Glad midsommar och en fin sommar till dig också!

63 Rädd:

skriven

Så trött, gav allt idag på mötena. Men tvivlar på att det ändå kommer ge något? Rädd för att göra fel och känns inget kul att behöva åka till V med hon tjejen jag inte gillar efter semestern. Kände att jag behövde säga ja. Ser du om det finns något ljus på jobbet? Kommer det bli bättre efter semestern? Jag vet att du sagt att jag inte ska tänka på vad jag gjort för det är redan gjort men är så rädd för att göra fel.

Kram och kärlek

64 Bjork:

skriven

Hej tack för svaret :)

Tyckte mannen att det var trevligt att prata förra veckan ses vi snart igen?

Kram

65 Mercan :

skriven

Esmaralda jag vill fråga dig om jag ska förvänta mig 1 miljon som du såg att det kan bli från euro jackpot Esmaralda under året eller dröjer det till 2027 söta Esmaralda 😊 och jag heter inte Mercan om jag köper sigaretter igen 😕 👍 😉

Svar: Jag är alls inte säker på att du vinner en storvinst men chansen finns inte förrän om några år . Även om chansen finns är det alltså inga garantier, kram :)
Esmaralda

66 Kram:

skriven

Hej Esmaralda.

Det finns en man jag träffat några gånger. Men jag är rädd att han tycker jag verkar oengagerad på grund utav att jag ställt in gånger när vi ska ses.
Vad ser du med den här mannnen? Finns utvecklings möjligheter? Och skulle vi passa ihop?
Kram

Svar: Jag tror du känner tvekan och denna tvekan ska du ta på allvar, kram :)
Esmaralda

67 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.

Kommer en fortsättning mellan honom och mig att vara möjlig?

Kram

68 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag har haft en uppfattning just nu. Jag vet att jag har aldrig var i tom tits som jag var där idag. Den minne som jag sågs mer än 15 år sedan. Jag har alltid trodde det var i min skoltid. Som en kvinna framför mig och hon går iväg till tom tits. Hon var lite lång än när jag var yngre. Den typ person som jag går framför. Som jag har sett I min huvudet så många gånger.

Jag har fattar att jag har aldrig var där. Jag har bara sett mig själv i framtiden. Vad äldre jag vill säger till yngre jag?

Det betyder att här är just nu framtiden som mitt yngre jag har väntar på långt tid... så hon lever just nu som äldre jag.

Det betyder att jag har sett mig själv för mer än 15 år sedan där ställe men vad vill jag som berätta för mitt yngre jag?

Är det menas att jag vill visar för yngre jag så jag är just nu på en rätt plats och rätt människor runt mig och rätt väg och en massa som jag ska trivas bra och nöjd med. Det finns inget mer oro eller ledsen.

Allt har blir positiv just nu. Då här är framtiden som jag lever och den yngre jag har väntar på då är jag just nu i en rätt tid som en äldre person. Här är framtiden tror jag väl.

Stämmer det?

Ha det bra

69 Mercan:

skriven

Esmaralda🤗💕🤗tror du mannen med gott hjärta kommer in i mitt liv nästa år january,,för en kvinna i turkisk tellwe sa den25 te january ,eller under året innan dess😁😎😆

70 Nt:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag önskar verkligen att tillfälle finns att prata med honom.

Ser du om det kan komma en fortsättning mellan oss?
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: