En god gärning.....

Goda gärningar kan man inte göra för många av !
Eller ?
 
En  gammal dam med rullator  hade handlat en hel del... inklusive ett helt brätte ägg.
 
Det såg omöjligt ut för henne att transportera allt ut till bilen så jag erbjöd mig att hjälpa &  bära äggen ut till bilen där hennes son väntade.
 
Det skulle jag alltså  INTE gjort... somliga gärningar ska man avstå från !
 
Jag tog min egen handlekasse på armen och så brättet med ägg i händerna och hann bara till  dörren som ju öppnades automatiskt... där på golvet låg en tennisboll som jag INTE såg och såklart snubblar jag rejält... tappar äggen och ni kan själva tänka er.
 
En enda röra av krossade ägg !
 
 
 
Tanten skriar upprört och  ett butiksbiträde kommer rusande.
 
Sörjan blir upptorkad... och jag köper henne  ett nytt brätte som jag denna gång levererar utan hinder till bilen.. även om damen absolut inte tyckte att jag behövde köpa nytt.
 
Ibland ska man avstå från att hjälpa !
Och jag måste ju också säga att folk får fasen i mig hålla reda på sina tennisbollar  !😠
 
Kram & kärlek 💖
1 Ghostwriter:

skriven

Blev rejält anklagad av en ny boss. Fick stå upp för mig själv och grät efteråt då detta är andra gången jag blir anklagad och rejäla övertramp enligt mig, av den här personen. Man säger bara inte så som den personen gör och det kändes som personen siktade in sig på mig fast den träffat mig en gång. Är min uppfattning sann i detta, att personen inte tänker sluta bete sig så här illa eller kan jag lägga locket på nu? Om jag behöver prata med andra chefen om saken, får jag stöd i det jag säger eller ska jag liksom inte strida denna fight. Den andra chefen litade jag på men kan så klart ha fel


Kram och tacksam för råd!

2 K. :

skriven

Gör jag rätt i att sluta lägga mitt intresse på P? Får en släng av fina ord men inget mer initativ över det och ska jag ha en man så ska det va en riktig man som tar för sig. Orkar inte jaga en konversation. Sen känns det som P får så mycket och ger så mycket till andra på sociala medier att jag förnimmer att jag kanske bara är en i gänget


Kram :)

3 H:

skriven

Hej Ez. Visst ljuger min mamma om att hon startat ryktesspridningen om min ekonomiska ersättning? Jag är så trött… Kram

4 Lucia :

skriven

God morgon,

Jag har sådan oro över räntan nu och försäljningen.
Kommer vi få ihop det? Eller låna för att ha råd?

Kram!

5 Mercan:

skriven

Esmaralda min fråga är om jag kan göra reklamation i dag till mina läder riekeer snickers jag har kvito men jag har haft dem på mig så det är omöjligt tycker jag🙄men Esmaralda de är stora på mig,jag brukar ha på mig 36,37storlek medan de är 38 storlek och den ena sko är störe än andra jag lysnade på att kvinnan sa att de inte ser stora ut på mig att visa modeler är små i storlek och köpte de 🥹vad tycker du Esmaralda är mina läder sneackers snygga på mig eller finns det shans till reklamation,de kostar 500kr från 850 krinte mycket sänkta med tanke på att ena sko är störe och på den andra fins framme på skon defekt något som skrynckligt inåt🥹vad tycker du Esmaralda ska jag ha dem på mig de är svarta med dragkedja dekorerade snygga men stora på mig de var sista storleken🙂‍↔️💕🥹🤗

6 Jossan :

skriven

Godmorgon
Då var den dagen jag har fasat för och ångesten är igång.. Förhoppningsvis kommer rektorn vara med mig på mötet.. även om jag har mitt arbetslag bakom mig så känner jag mig så ensam i det hela… förhoppningsvis är vi klara på 10 min och att det har gått bra. Kollegan tror att det kommer vara ett fredligt möte.

Men det är 4 dagar till skolavslutningen iallafall. Det ska bli skönt. Alla kollegor går runt som zombies efter ännu ett tufft läsår..

Idag ska jag fixa lite här hemma och köpa lite saker.

Imorgon blir det AV. Hoppas det blir trevligt!

Ser det ut att komma in lite nya vänner i mitt liv under sommaren? Och kärleken kommer han också?

Kram

Svar: Finns god chans för nya vänner under sommaren... var öppen och gör dig mottaglig, och detta kan påverka också i kärlek, kram :)
Esmaralda

7 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag nyfiken på att C kvinna kommentarer ofta om hon är tjock då undrar jag om att tycker hon så jag har bra självförtroende och bra självkänsla för hon fråga om såna till mig?

Ha det bra

8 Bjork:

skriven

Hej är det så att det händer något vid jul för mig efter som jag ser och hör massa tecken om jul?

Kram

9 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer jag och C kvinna gör turné i Sverige inför den uppdraget eller var på en ställe?

Ha det bra

10 Dunegull :

skriven

Haha, kan ju inte låta bli att skratta ändå. Du är sån glädjespridare, en tokfia 😅

Får du in något spontant om mig? Känns som det aldrig väder. Vad är det jag ska lära mig på denna resa? Jag har ju börjat sätta gränser och vila mycket gör jag det också. Börjar bli oerhört tärande.

Ha en fin dag.
Kram

Svar: Resan handlar om att du ska lyssna in dig själv och inse hur du själv kan styra en hel del i ditt liv genom dina val.. och du är på god väg, kram :)
Esmaralda

11 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vill bara fråga den fråga för C kvinna skicka en meddela om hon fick en gulligt hund. Då fick jag en tanke.

Varför har jag blir lugnare just nu med allt och alla. Men jag vet att jag har en plan är i sommar ska jag börja med älskar mig själv igen, ha fokus på mig själv, gav mer tid för mig själv och allt som jag kan blir bättre med min egen styrka.

Jag tror att jag behöver lyssna mer på mig själv.

Det är vad jag ska jobbar med mig själv i sommar.

Ha det bra

Svar: Du mår som bäst om du lyssnar på dig själv och följer din egen känsla. Gör dig själv viktigast. Kram :)
Esmaralda

12 Misstjejen:

skriven

Hej

Jag vet att jag ska var till kyrka igen I sommar så samma som förra gång. Jag vet att allt som finns där runt kyrka då kan jag lyssna på vad änglar och allt som vill säger till mig.

Ha det bra

13 Misstjejen:

skriven

Hej

Så kul att det är flera som dela med sin hemligheter till mig och jag vet att jag hålla löften för inte dela med någon. Men låter som om flera förlita sig på mig och känner tryggt med mig. Ska det vara så?

Ha det bra

Svar: Ja, du har en sådan personlighet som gör att människor känner tillit till dig och det ska du vara stolt över, kram :)
Esmaralda

14 Lotta S:

skriven

Hepp så det kan gå! På engelska finns ju uttrycket "No good deed goes unpunished"!
Flygresan söderöver närmar sig. Ser du turbulens och åskväder i min väg? Ångrar nog förstås att jag tog på mig extra stress, fast tanken var att våga mig på ett litet äventyr!

Svar: Du tänker rätt och du behöver lite äventyr. Allt kommer gå bra så stressa inte, kram :)
Esmaralda

15 Muminnäsan:

skriven

Tror du det skulle vara värt för mej att gå i traumaterapi såsom emdr, eller kunde det vara bättre att satsa på annan terapiform?
Kram

Svar: Denna typ av terapi kan hjälpa dig, kram :)
Esmaralda

16 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Verkar han ha fått fel bild utav mig? Något som inte stämmer?
Ser du om det finns känslor för mig?
Kram

17 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.
Den relationen han är påväg in i nu. Kommer det att bli hållbar och långvarig?
Kram

18 Smulan:

skriven

Helgens resa närmar sig, kommer sonen iväg eller blir han hemma

Svar: Uppmuntra att han reser, det kommer vara bra för honom, kram :)
Esmaralda

19 Anonym:

skriven

Godmorgon Es, tyckte mamma var så otrevlig igår. Varför är hon så mot mig ? Slänger ur sig att hon minsann ska åka själv till min bror utomlands. Hittar på att min lilla chiuvauva har dragit så hennes hand gjorde ont. Kontrollbehov delux är det. Hon vet att jag inte orkar passa hennes hund gör det för jag känner mig tvungen idag. Känns som jag vill bryta ett tag med henne.
Kram

Svar: Det måste vara en superhund du har som kan dra så att handen gör ont :) Försök prata med mamma.. kram :)
Esmaralda

20 <3:

skriven

Godmorgon Es,tror det var nödvändigt 5 timmars samtal med J igår. Känner mig helt slut i kroppen idag. Sov till kvart över ville han inte svara på om han ligger med sin fru ? Jag sa till honom att det är privat men jag vill veta. För mina känslor har svalnat på grund av hans beteende. Sa igår vi ger det en eller två chanser till för att jag behöver känna efter. Han sa jag behöver inte känns efter jag vet vad jag känner för dig.
Kram

Svar: Han visar inte respekt vare sig för dig eller sin fru... han behöver göra ett val, vara transparent och stå för det han beslutar. Kram :)
Esmaralda

21 Sth:

skriven

Hej! Kommer jag få jobb inom kort? Kram!

22 Bella:

skriven

Godmorgon, Tur att du inte skadade dig 🙏

Nu har det äntligen hänt och gått framåt med musiken här, det är en mamma och en son från Kansas city som håller i countrysessions här varje fredag. Frågade sonen om han vill spela på mig gatan med mig och det resulterade i att han skrev att hans mamma vill att jag och han ska hålla i countrykvällarna framöver= lite betalt + dricks och den grejen att jag faktiskt blir tillfrågad om jag vill hålla i det, så så stort!!!! ❤️🤠🥺 Nu är det bara kärleken som fattas haaaha, kommer han snart?

Kram

Svar: Vad roligt med ett sådant erbjudande !!Kärleken kommer men kan dröja ännu en tid, kram :)
Esmaralda

23 Mercan:

skriven

Esmaralda jag hade köpt blus rosa mönstrat från kappahl ,den är helt ny men utan kvito och etiket,tror du jag kan bytta den mot annat😁💕🤗🙂‍↔️

24 Skorpan:

skriven

Attans tennisboll, va gjorde den där!? Ja ibland önskar man ju att man låtit bli... Men damen blev väl nöjd till slut? Om inte, undvik damen ifråga i fortsättningen ;).

Kommer inte ihåg att nåt sånt skulle ha hänt mig vilket antagligen betyder att jag aldrig hjälper nån eller gör nåt ;D. O det kan nog stämma...

O plötsligt hände det, undertecknad fick tummen ur o tvingade sig iväg, trots tröttheten, per cykel till jobbet o har överlevt första ronden ;D. Parkerade i källaren på jobbet för stt undvika problem med eventuella stölder av framdäck o annat. Kan ju hända att stolpskottet inte blir så glad över hojen i källaren men det får han just ta som det är "for old times' sake"...

O nu kan det väl bara bli bättre, livet mitt, Es? Kanske nåt i vågrätt läge denna sommar eller skyr man mig som pesten när det gäller sånt ;).

Tack för svar igår, trevligt att mannen är aktiv motionär o släpar med mig också. Tunga artilleriet låter svårt jag är nog usel på att flirta ;). Jo om nån inleder det hela så kan jag haka på...

Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Jodå, damen var verkligen tacksam !Att du inte minns nåt liknande beror nog på att du inte är lika klumpig som somliga :)
Nu har du alla chanser att styra in ditt liv att bli mer sådant som du vill ha det !
Kram :)
Esmaralda

25 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Ooups liten tuva ...Snällt av dig att hjälpa man kan aldrig hjälpa för lite ;-) men va fasiken gör tennisbollen där !haha.

Tack för svar igår ! Hoppas verkligen ngn av syskonbarnen vill lära känna mig Det vore så roligt.

Trodde det skulle komma regn igår ..Åskade på håll men inte en droppe regn suck.Det behövs verkligen regn nu
Det var så trevligt hos systern min men hon har det kämpigt på jobbet med en chef som har ett horn i sidan på henne.Önska så att jag kunde hjälpa henne .

Ha en härlig Tisdag !
Kram Anki med flock

Svar: Ja, förbaskade boll !!Systern blev glad åt ditt besök och ibland önskar man att man kunde hjälpa de som man bryr sig om.. men det är inte alltid man kan. Att vara ett lyssnande öra är dock värt en hel del, kram :)
Esmaralda

26 Mimmi:

skriven

Hej Esmaralda.
haha men jag tycker det var fint av dig. Olyckligt men ändå fint.

Kan / Kommer det att komma en vändning mellan oss?
Kram

27 Helena Ir :

skriven

Du skulle vara snäll..inte roligt sånt där! Jag är ju en sån inte skrattar åt folks olyckor! Du kunde ju dessutom slagit av att snubbla så!

Hoppas min energi håller i sig länge!

Blev inget handlat igår..jag vill ha kvalité på mina kläder.

Vet inte hur jag ska få min yngsta att slappna av och gå vidare i det som varit. Hennes storebror saknar henne mycket. Det som varit har jag gått vidare från..och önskar att hon också gör det! Så är de så olika också mina 3 ungar! Ser du om hon följer med i sommar?

Tränat..nu fika

Kram

28 Fråga:

skriven

Kommer J kontakta mig snart?

29 AN:

skriven

Godmorgon kära Esmeralda, vad fint gjort av dig! 🥰

Jag har en liten stilla undran...ser du om jag kommer känna pirrig, positiv förälskelse snart?
💕

Kram!

Svar: Det kommer förälskelse, absolut, kram :)
Esmaralda

30 Mimmi:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer det en vändning med honom?
Kram

31 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar han veta om händelsen med J? Och är det något som stör honom?
Kram

32 Mercan:

skriven

Esmaralda tycker du att mina nya svarta läder skor är snygga på mig😭💕🤗🙂‍↔️

33 Mercan:

skriven

Esmaralda det är bättre kanske att min sister använder mina läder skor på jobbet😭🤔🥹

34 Agnes:

skriven

Go dag!

Blev konfrontation negativ och på fel sätt dom tog det. Eller fick dom en tankeställare eller ställer dom sig som offer ? Hoppas på att det ska lösa sig men som det känns ser det mörkt ut. Kommer dom höra av sig och ha förståelse för mina känslor ? Eller blir jag nu det svarta fåret kring detta och inget kommer bli som vanligt med vännerna igen ? Eller kommer det lösa sig ? Sa absolut inget elakt utan sa bara hur jag känner kring allt. Ha en toppen dag önskar jag som just nu går runt och har ont i magen för att känns som slutändan blir allt mitt fel hur eller hur.

35 <3:

skriven

Varför ringde J upp så många gånger igår?
Är han rädd att förlora mig ?
Kram

36 AnnaK:

skriven

Vad händer med vården! Finns inga mottagningatider på hc och jag är satt i kö. Får jag vänta länge tro? Efter sommaren?

Kram 🤗

37 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Förstår inte varför J inte hört av sig efter mitt sista meddelande. Känner inte att jag gjort något fel. Vill inte att det ska behöva bli konstigt mellan oss. Vad ser du?

38 Hemlig:

skriven

Hej Esmaralda!
Vilken otur med tennisbollen för dig som ville vara hjälpsam. Tur att du klarade dig undan en värre olycka.

Jag följde din spådom och ditt råd och ska gå till frissan och få mig lite uppiffad. Ser det ut att bli bra? En ny frissa för mig. Manikyr och pedikyr vore kanske bra det med och fettsugning, men det har jag inte råd med.
Tack och kram!

Svar: Ett besök hos frissan kommer bli riktigt bra, kram :)
Esmaralda

39 T:

skriven

Saknar han mej ibland, eller har han helt gått vidare?
Kram

40 Klara:

skriven

Hej Es. Vad tror du Sol skulle tycka om mig när vi träffas? Kram klara

41 Klara :

skriven

Hej Es, ser du något spontant som kommer ske för mig snart? Kram Klara

42 Mercan:

skriven

Hittar jag min byxa idag söta Esmaralda😁😎🤔Esmaralda jag ska ha på mig mina svarta nya riekir läder snieckers för det flesta tycker du de är snygga på mig inte stora🙄🥹🙂‍↔️

Svar: Känns som om skorna är fina på dig. Ser dock inte när byxorna kan dyka upp, kram :)
Esmaralda

43 vb:

skriven

Hej E! Hade du reagerat så som jag gör angående hans respektlöshet när det gäller att visa alla andra kvinnor
uppmärksamhet?

Tycker det är enormt jobbigt att stirra ut andra framför mig! Blir osäker och det blir så respektlöst mot mig..

Jag är svartsjuk! Men det är sjukt vad han flörtar med andra framför mig! Stirrar ut dem och det är ju att ge signaler på så sätt! NÄR JAG VET vad han gjort och i hans fall borde han ej göra såhär! Vf gör han såhär kan du se?

Svar: Prata med honom om saken och om han bryr sig, då förstår han och tänker mer på sitt beteende, kram :)
Esmaralda

44 Anonym:

skriven

Kan du se om jag överdriver angående sittande på balkongen i söndes? Han stirra på henne medans hon sola utanför..

45 .:

skriven

Hej Es!

Attans, vilken otur med äggen! Men det var en fin handling och du var ju jättesnäll som köpte nya ägg.
Det där med goda gärningar. Ibland har det blivit goda gärningar för mig när jag egentligen inte borde ha gjort dom. När jag hade behövt använda hjärnan... Som en gång när en äldre dam frågade om jag kunde hjälpa henne med att gå över ett långt övergångsställe. Hon var rädd för att ramla. Grejen är den att jag själv precis hade gått över övergångsstället. Och jag HATAR just det övergångsstället, då jag är livrädd för att själv snubbla och tappa balansen (min balans är bokstavligen ganska kass). Jag vågade inte riktigt säga nej och jag ville ju hjälpa. Så jag tänkte "det får bära eller brista". Asså du hör ju själv, helt idiotiskt, haha. Tänk om vi båda legat på vägen! Herregud... Men det bar och damen var jättetacksam! Det kändes bra inom mig. Och jag fick verkligen utmana mig för detta nedrans övergångsställe den dagen, för jag skulle ju över det igen... Haha! Fast det gick som tur bra det med.

Svar: Det blev bra flödning för dig.. två gånger efter varann på samma hatade övergångsställe :) kram
Esmaralda

46 Emma:

skriven

Hej!

Vad kände han när han såg mig idag? ☺️

Kram

47 Ghostwriter :

skriven

Det som sades igår var det avsiktligt från den personen? Ska jag släppa det? . Kram

Svar: Jag tror du ska försöka släppa det, kram :)
Esmaralda

48 Bleona :

skriven

Hej Es
Jag fick sparken på mitt jobb i torsdag och det var stockande när det finns värre saker som hänt där. Men jag är så orolig över min ekonomi kommer se ut och om jag kommer få andra jobb? Har sökt jättemånga men inte fått nån napp . Jag ber värkligen för allt jag har men kan inte sova länge på kvällarna. Då jag vaknar av en äcklig känsla . Och tänker hela tiden . Ser du nått jobb inom vården eller nått annat ?. Kommer det idag eller när ???

Ha en fantastiskt dag det är du fina
Kram

Svar: Jobb kommer du att, få fortsätt sök allt ! Det kan dock dröja lite, kram :)
Esmaralda

49 AN:

skriven

Tack snälla för svar! ❤️ Det var glädjande! 🥰

Kram!

50 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Problemet med mig är att jag vill så mycket att jag inte vet i vilken ända jag ska börja ;).
Kram Skorpan

51 Bjork:

skriven

Hej får jag knyta an med någon på jobbet?

Kram

52 Agnes igen :

skriven

Du ser inget bland mina frågor ? Stor kram

Go dag!

Blev konfrontation negativ och på fel sätt dom tog det. Eller fick dom en tankeställare eller ställer dom sig som offer ? Hoppas på att det ska lösa sig men som det känns ser det mörkt ut. Kommer dom höra av sig och ha förståelse för mina känslor ? Eller blir jag nu det svarta fåret kring detta och inget kommer bli som vanligt med vännerna igen ? Eller kommer det lösa sig ? Sa absolut inget elakt utan sa bara hur jag känner kring allt. Ha en toppen dag önskar jag som just nu går runt och har ont i magen för att känns som slutändan blir allt mitt fel hur eller hur.

53 M.m:

skriven

Hej Esmaralda.❤️
Hur stor är chansen att han kommer att välja mig?
Kram

54 Emma:

skriven

Hej!

Vad kände han när han såg mig idag? ☺️
tacksam för svar
Kram

55 Mercan:

skriven

Ah🤭🤗💕🙂‍↔️Tack så hemskt mycket söta Esmaralda🤗jag blev glad🤭💕🤗🙂‍↔️

56 SusanneAmalia :

skriven

Gid soldag..

Är i skärgården saltstänk och sol vågor och båt..
Har kört till Sandhamn
. Siter på wärdshuser och myser snart komner cecsarsallad och lemonad..Är båtnyktet så vin blir det en annan dag..

Solglada hälsningar och kramar🤗🙏❤️💯🙏

Svar: Låter härligt... bara njut... och ta vinet vid ett annat tillfälle :) Kram :)
Esmaralda

57 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Jag undrar om I börjar gå mot sitt slut på denna sidan lr om han repar sig?? Kram ❤️

58 Silvertassen :

skriven

Kära Es!
Jag undrar om I börjar gå mot sitt slut på denna sidan lr om han repar sig?? Kram ❤️

59 Allt:

skriven

Det var en jättefin tanke och gärning du gjorde.. men jäkla tennisboll.. tur du inte skadade dig värre, kunde ju gjort det 😳

Stress stress stress , hoppas jobbet lugnar ner sig 🙄
Nu e det inte så kul där, när vi saknar personal…
Hoppas kvällen bjuder på något…
kram

Svar: Förstår att det är träligt.... men det kommer väldigt bra dagar, kram :)
Esmaralda

60 Skorpan:

skriven

Nu tror jag mig ha fått ett tecken, men rätta mig om jag har fel Es. En pappersbit format som ett hjärtat låg i korridoren på jobbet. Kollegan var på jobbet fram och åter annars var jag där ensam hela dagen. Bara inbillning? Måste riktigt fota pappersbiten för att ha bevis på vad jag såg ;D.
Kram Skorpan

Svar: Klart att det här är ett tecken ! Kram :)
Esmaralda

61 Jeppis:

skriven

Vrf plockade ingen upp tennisbollen😠
Folk kan slå sig illa. Men du gjorde en omtänksam o god gärning🌸💕 Nää ingen bra tisdag för min del så sätter mitt hopp till i morgon o kommande dagar istället☘🤗

Svar: I alla fall så gav jag bollen till en rottweiler som väntade fastbunden på sin pappa och han blev såååå glad... hunden alltså, pappan vet jag inte....det kommer bra dagar för dig, kram :)
Esmaralda

62 Så hopplöst sorgligt o trist:

skriven

Gomiddag kära Es
(Annat alias idag men du ser ju vem jag är)!

Typisk när man vill vara hjälpsam tur att du inte gjorde illa dig!

Nu tycker jag att Livet är så trist o hopplöst. Bara för att man har blivit sjuk så så smittar inte min dåliga rörelseförmåga nån. Jag skållade några av mina vänner som bara tog en massa energi som jag själv behövde. De få jag har kvar har nu träffat nya vänner som har bil o de hittar på en hel del saker. Jag som är social o har lätt för att få kontakt med människor var jag än är har plötsligt blivit " fånge i mitt eget fängelse " kan ju inte gå ut utan hjälp längre o ringer jag nån av mina vänner så ska de iväg på nåt kul... Jag har försökt med allt bjuda hit mina vänner o även erbjudit mig ta färdtjänst till dem men då är de trötta o orkar inte...Sedan har de berättat att hon hämtade mig o bjöd ut mig på mat m.m.
Vad händer varför just jag som älskar människor o har hjälpt så många!

Ärligt vet jag inte längre om fixar detta mer!

Tar tacksamt emot ett svar o om du ser nån förändring till det bättre snart? Detta är inget värdigt liv längre jag tycker inte att jag förtjänar att ha det så

Kram och kärlek

Svar: Det här fixar du och det kommer blir mycket bättre.. särskilt som jag ser att nya och genuina vänner kommer in i ditt liv, kram :)
Esmaralda

63 Dani:

skriven

Hej!
Har min sista tenta på fredag ser det ut som jag kommer klara den?

Kram

Svar: Runt 70 % att du klarar den, håller tummarna, kram :)
Esmaralda

64 Rädd:

skriven

Idag känns allting pannkaka, ser du någon uppsving på jobbet? Igår hade jag hopp, idag känns det kört. 🙈

Kram och kärlek.

Svar: Det kommer hopp igen, snart, kram :)
Esmaralda

65 Agnes:

skriven

Nr: 34: Hitta ditt eget alias här hos Es!

Tyvärr så blir jag jävligt förbannad på att få mitt namn kidnappat av någon random individ här på bloggen.(Lika ilsk som att någon skulle ta mina trosor.)

Om nu du, namntjuven, tror att Es kommer att "tro" att du är jag, o därmed ge dig ett svar, så glöm bort det.

Hon ser på IP:nr vem som skriver.

OM du nu heter "Agnes" och vill använda dig av "Agnes", så se då för fan till att komplettera namnet med t.ex "Agnes,namntjyven", "Agnes, hoppas på svar", "Agnes, jag är bättre som Agnes än vad du är Agnes".

Att se mitt namn som jag haft här sedan typ 13-14 år tillbaka, helt plötsligt, (visserligen hänt en gång tidigare att en tjej använde "Agnes" i syfte att få svar på en "älskar han mig"-fråga...så den gången så fattade ju de flesta att den "Agnesen" inte var jag.) få liv med en frågeställning som jag inte är upphov till.

Tycker mig känna igen vem som skrivit, och var vänlig att skriv under ditt eget namn.
Att du har ont i magen kan du ta som en fingervisning på att du seglar under falsk flagg!

Med tanke på att du tjyvat mitt namn...vad mer anser du vara ditt?

Jepp...ilsken Agnes, här!

Annars...ha en bra dag, o stora kramen, Everybody! ;0}

66 <3:

skriven

Varför ringde J upp så många gånger igår?
Är han rädd att förlora mig ? Eloge till honom idag att han såg till och hjälpa mig med ett extra kontrakt för förrådet jag ska stå på åt kompis. Måste ge honom plus ändå i allt kaos med känslor.
Kram

Svar: Han känner nog att han velighet påverkar dig, och detta oroar, kram :)
Esmaralda

67 Ghostwriter :

skriven

Vi talade om de som hänt och väljer att gå vidare utan att ta större strid. Känns bra. Kan jag slappna av nu och inte få mer obefogad skit?

Och gör jag rätt som släpper 45 åringen nu? För får inget intiativ alls och tappar själv intresset

Kram :)

Svar: Ja, slappna av nu och låt inte detta ta mer av din energiSe till så du tankar kraft och energi istället.
Släpp 45 åringen. Kram :)
Esmaralda

68 Kärlek :

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar det bli en fortsättning mellan dem? Och ett seriöst förhållande mellan dem?
Kram

Svar: Kanske det inte håller för alltid men en tid i alla fall, kram :)
Esmaralda

69 T:

skriven

Såg han mej där och till och med blockade mej?
Kram

70 L:

skriven

Hej E!

Jag har sökt jobb som samordnare. Blir det mitt?

Kramiz

71 Frasse:

skriven

Hej igen...
Vet att jag harmånga frågor.
Men är så nyfiken på vad som händer mig framöver. Om jag träffar någon man...när sker detta?
Och är det en seriös man?
Du kanske kan känna nåt,
Kram

Svar: Du möter en seriös man men först kan det bli dejting med lite olika typer, kram :)
Esmaralda

72 Ghostwriter :

skriven

Tack för din tid och råd!!
Du är bäst på att ge peppning.




Hoppas du haft en bra dag! Kram

Svar: Jadå tack :) Kram :)
Esmaralda

73 Så hopplöst sorgligt o trist:

skriven

Tack finaste Es hoppas det blir så♡
Hoppas du har rätt.
Imorgon ska jag till Ängelholms sjukhus vid lunch o göra en DT buk är mkt orolig.
Ser du om det kommer att gå bra imorgon?
Har du ork o lust att sända lite av din varma Healing?

Kram ❤️

74 L:

skriven

Hej E!

Jag har sökt jobb som samordnare. Blir det mitt?

Kramiz

75 Frasse:

skriven

Jag igen...
Kan du se vad den seriöse mannen jobbar med?
Likaså dejterna vad jobbar dom med?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: